Forum >> Szerelőműhely
bb1823-04-2005 20:49:30 // 4536
a vizzel a gáz az, hogy az egész vékony párát nem látod de a szikrát elviszi, meg lehet hogy a fedelet kitörölted de alatta a rotornál ott a viz és ahogy inditasz megint kicsapja. van olyan spray amivel ha befujod az elektromos részeket bemegy a viz alá és ledobja magáról azzal befujod mindenhol és ok.( nem wd40 vagy ilyesmi ,teljesen spec) valahol van a mühelyben majd megirom a pontos nevét én sokat használtam az autómentésnél meg versenyen is.
Gábor16623-04-2005 20:28:29 // 4535
Nem értek a vez. módósítóhoz. Nem volt olyan autóm (még). Tudtommal ha be is hal, az autó megy. Az autó mosás miatt gondoltam vizesedésre. A jelenség is olyan. Persze véletlen egybeesés is lehet.
Tedi23-04-2005 19:57:42 // 4534
Köszi, megnézem bár nincs nagy esélye. Motormosás mostanában nem volt, sőt eddig 1x amióta nálam van az autó. Most produkált először ilyet.
Ja mégvmi. 1 éve szól a vezmód. A benzinkúttól, ahol elkezdett szórakozni az autó, még hazajöttem és 3000-nél folyamatosan szólt a vezmódja. Jövő héten menne Szamihoz. Nem lehet, hogy ez is belejátszik?
Gábor16623-04-2005 19:49:24 // 4533
Elosztófedelet belülről szárazra törölni. Gyertyák mellett sem állhat a víz. Légszűrőházról fedelet levenni, belenézni, nincs-e víz benne.
Tedi23-04-2005 19:42:39 // 4532
Lenne egy ici-pici problémám. Ma délután autómosás után indulnék elfelé kicsikémet fényképezni. Beröffenteném a jószágot, de az indítózás után durran egy szépet a kipuff és kész. Újraindítózok, akkor már beindul, de olyan hangja van, mint egy traktornak és egyenletlen a járása. Szóval elszállt valamelyik henger, ha jók a sejtéseim. Megnéztem a gyújtókábelek csatlakozóit, az elosztót vagy mit, meg minden egyes kábelt, ami arra megy, de semmi. Nem nedvesek, szemmel láthatóan jól csatlakoznak, mindegyiket megbuzeráltam kicsit, de semmi változás.
Valakinek van valamilyen tippje, hogy mit tudnék vele csinálni? Előre is köszönöm!
admirális23-04-2005 19:32:32 // 4531
OK, igazad van:). Köszi a segítséget!
Gábor16623-04-2005 19:10:43 // 4530
Az egyik hobbim a GPS. Kéziben eTrex Vista-t használok. Előfizetés nincs a normál GPS-re (3-10m pontosság) Csak a DGPS szolgáltatás fizetős. (méter alatti pontosság) Ez Neked nem kell. Ha további kérdésed van gyere át a GPS topicba az Indexen. Ugyan ez a nickem. Ez itt offtopic.
Gábor16623-04-2005 19:04:56 // 4529
Közös a tartáy. Van benne lötyő. Egyszerűen közelebb van az úthoz, szerintem azért ragad rá az a fekete ködszerű fátyol.
admirális23-04-2005 18:01:58 // 4528
Ma volt kézi mosóban a kocsi és nagyon szép lett, úgyhogy a fényszóró is makulátalan.
kézi GPS-el van valakinek tapasztalata? Ha megveszem a készüléket, kell előfizetés hogy használhassam?
bb1823-04-2005 14:32:06 // 4527
tegyél bele ugyanugy koncentrátumot mint a szélvédőhöz. jó bőven. az utror felverödö mocsok nagy gond egyébként is.
Gábor16623-04-2005 10:00:11 // 4526
Amit a gyár beépített. Törléskor már többszor vizsgáltam, hogy a mosó miért nem viszi le. Szerintem az elöttem haladó autókból kikerülő mikroszkópikus gumi, olaj és korom szemcsék maradnak rajta.
bb1823-04-2005 09:33:00 // 4525
gondolom nagynyomásu a moso mert ha nem akkor legyen az, de a bogarak nagyon kapaszkodnak ha már ráhasaltak.
Gábor16623-04-2005 09:28:47 // 4524
Pontosan így van. De hiába van mosóm. Bizony néha le kell dörzsölnöm az üvegről a ráragdt mocskot.
bb1823-04-2005 09:25:12 // 4523
a világitásnál a tisztaság alapvető.
bb_14522-04-2005 21:11:18 // 4522
Szia!
Azt mondják, hogy hatványozottabban gyengébben világít amikor koszos, mint a síma halogén.
Persze amikor tiszta sokkal jobban!
admirális22-04-2005 21:01:54 // 4521
Jah, persze, tudom. Arra gondoltam, hogy a xenon beszereléséhez mit szóltok. Merthogy állítólag vizsgán szempont ez is, hogy van-e xenonhoz mosó. De amúgy most tették bele, azóta hazajöttem, és tényleg sokkal jobb, mint a halogén volt.
Rádásul a csak a tompítottat cseréltem ki, így amikor műxik, akkor csak a külső optika kékes, a belső sárgás (vagy olyan, amilyennek a halogénak lennie kell) a helyzetjelző és a refi miatt. Szóval nagyon állat lett, még a csávó is megjegyezte, aki beszerelte.
bb1822-04-2005 19:40:46 // 4520
sztem mindenképp jó mert ugy koszolodik mint a szélvédő csak jobban mert mindjárt rá is szárad a szötymő.
admirális22-04-2005 18:13:37 // 4519
Xenon fényszórót szereltetek be ma a kocsimba. Tisztában vagyok vele, hogy kellene fényszórómosó.
Szerintetek jó ötlet?
mx22-04-2005 17:19:39 // 4518
Kaptam néhány nagy képet épp a napokban. De megjött a tiéd is, köszi az infót!
TtK22-04-2005 14:04:43 // 4517
mx:
Menne a válasz, ha nem lenne tele a postafiókod.. :)
misi22-04-2005 13:15:28 // 4516
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy 155-ös Alfára 92"-es, 17"-os felnire milyen gumit lehet még rárakni 205/45/R17???
Thomasz22-04-2005 12:28:35 // 4515
a szivattyú megy a gomb nincs benyomodva
András bácsi22-04-2005 12:20:56 // 4514
Próbáld meg az alapjárati motor tisztításával kezdeni. Az lehet, hogy megoldja a problémát.
András bácsi22-04-2005 12:19:55 // 4513
Benzinszivattyú megy? Reléje jó? Esetleg nem tiltott le a B1 ülés alatti borulásérzékelző? (Nagyobb kátyú is megmozgathatja.)
Wikicica.22-04-2005 12:15:12 // 4512
ürítettem a postafiókomat!most már tusz rá emilt küldeni!előre is köszi!
Wikicica.22-04-2005 12:09:56 // 4511
ürítem, és köszi a reagálást!
Thomasz22-04-2005 08:13:26 // 4510
az a gáz hogy nem akarjuk nagyon sokáig vontatni és szigetszentmiklóson lakunk de van melletünk nem messze egy műhely láttam már pár alfát megkérdem őket remélem nem karosszériások :)
Thomasz22-04-2005 08:10:32 // 4509
a 146-ossal van gond,nem indul .az indítómotor megy de nem gyullad meg a tüzelőanyag ,gyertyák pedig rendben vannak szerintem benya gond lehet
wwwSentinelwww22-04-2005 07:55:42 // 4508
Skacok, azt hiszem ez már tényleg kóros lehet, ma reggel hidegindításkor felcsúszott a fordulat 2000 re és tartotta magát :-)) elindultam, de csak visszapörgette magát, majd utána ismét vissza 2000 re nem tudja valaki mi mehetett tönkre? Valami hőfokszabályzó elektronika? ilyesmik?
Thomasz22-04-2005 05:52:20 // 4505
ajánljatok egy jó alfás szerelőt
Majom22-04-2005 03:36:28 // 4504
Sziasztok!
Problemam volt az ingadozo alapjarattal es a 4000 koruli torpanassal, javaslatotokra megpucoltam a folytoszelepet es a legmennyisegmerot azota tokeletes!
Koszonom
De, lehuzkodtam a csatikat is az injektor-ok rol? (4db muanyag rudacska) a beomloknel, menet kozben! Azota vilagit az injektor hiba visszajelzo a muszerfalon, gyujtas raadasakor vilagit majd egy masodpercre elalszik es ujra vilagitani kezd.
Mit ronthattam el? Vagy csak megjegyezte a hibat es nem felejti el? A jelenseg annyi hogy gaz visszavetelkor rangat parat a motor! Olvastam hogy torolheto a hibakot, aksi le-fel, 20*gyujtas le fel! Ez mukodik?
Muszerfalba hany db milyen izzo kell? Valak ledet irt valaki rizsszemet..
wwwSentinelwww21-04-2005 23:12:09 // 4503
Lenne egy kérdésem. Eddig rendben volt az alapjáratom, hidegen olyan 1200 körül bemelgedve olyan 800 de most nemtom mi lett a kocsival. Ha hidegen beindítom akkor egyből nyomja 1500 - 1600 ra, majd utána ha bemelegedett akkor olyan 1000 vagy jobb esetben 900 ra visszamegy. Ötlete valakinek mi lehet ez?
bb1821-04-2005 18:52:29 // 4502
bemocskolja a gyertyát meg az injektort és telenyomja kokszszal a kipufot.szerintem tankoljon rá folyamatosan és hajtsa ki belőle, komoly gond talán nem lesz
Thomasz21-04-2005 18:45:38 // 4500
az nagy gáz hogy a 95ös helyett 95ös keveréket tankolt munkatársam?mert mondta hogy elég lomha
mx21-04-2005 17:17:26 // 4499
Én is kb erre számítottam:)
bb1821-04-2005 16:43:06 // 4498
csak ennyit: én is irtam meg szervizkönyvet ismerősnek utólag.
mx21-04-2005 16:37:50 // 4497
Oké, küldtem egy mailt. Bár sztem nyugodtan meg lehetne ezt beszélni nyilvánosan is, inkább anyázzon a tulaj, mint hogy vki nagyon ráb.sszon. Mikor néztem a 156-okat találkoztam eggyel, aminek fura, sípoló hangja volt, valszeg komoly gondok voltak a motorral, de ami a legdurvább bemelegedés után megszűnt a hang. Az olaj iszapszerű volt, adalékos lehetett, nyilván kenési gondok voltak a motorral. Szét is kürtöltem az indexes alfa fórumon jól nézze meg aki találkozik vele, mert melegen minden okénak tűnik (én -10 fokban néztem meg, és a tulajnak 5 perce volt melegíteni).
Másnap aprópénzért vettem meg a jelenlegi gépet, de eddig semmilyen hibát nem fedeztem fel.
Ja, ha már anyázásnál tartunk Pécsen a Fábián Autohifi-Alarm -hoz az menjen, aki szeretné ha ELTÖRNÉK a váltóját, velem megtörtént!
Még valami, mennyire tartjátok megbízhatónak a szervizkönyveket? Külföldi gondolom lutri (enyémnek az van), és a magyaro-i?
Alfabu-14521-04-2005 15:07:51 // 4496
Akkor ok, már azt hittem valami gond van.
granturismo21-04-2005 15:00:50 // 4495
Semmi.:-))
Nem nekem kell.
Alfabu-14521-04-2005 14:45:42 // 4494
No, mi történt?
SzJ21-04-2005 14:05:42 // 4493
Alfa bontók a keleti végen:
Nyíregyháza Lejtő út 6 Tel.:42-491-937
Debrecen Szabó Kálmán út eleje Tel.:20-9215-475
Inner Circle21-04-2005 13:56:58 // 4492
Én írnék, de ez a postafiók tele van.
Koviubi21-04-2005 13:18:22 // 4491
Szia! A telefonszám: 0627346569. A cím, ha jól emlékszem, Esze Tamás utca, de ő majd megmondja a tutit.
TtK21-04-2005 13:05:41 // 4490
Általában leharcolt, visszatekert órájú 166-osokat árulnak 3 milla alatt. Én egyet láttam, amibe bele is ültem volna, egy bőrbelsős JTD, de alufelni nélkül, 3.4 millára tarják. Most is fenn van a használtautó.hu-n. Volt egy másik is egy idősebb fickó árulja, de 4 (!) gurigát akart volna egy öt éves (igaz, keveset futott) autóért, amin azért itt-ott már volt egy két kisebb szépséghiba. Nagyon meg kell nézni mit vesz meg az ember. Ha kiváncsi vagy az általam linkelt autóra, magánban leírom, hogy milyen. Nyilvánosan legyen elég annyi, hogy felejtős.
Wikicica.21-04-2005 13:00:05 // 4489
üdv mindenkinek!
kisebb baleset miatt kersek alfa 33 1991-es novemberi (csíklámpás) modellhez hűtőt, hűtőmaszkot, baloldali lámpa, index (fehér), lökhárítót (ha metálzöld), motortető.
aki tud valamit, az légyszi az e-mail címemre küldjön infót:
balintmiki@freemail.hu
köszi
Gordon21-04-2005 12:52:11 // 4488
OK, hibáztam, de a Maserati akkor is többet tud :-P
Gordon21-04-2005 12:50:06 // 4487
A projektek befejeződtek!
1) ajtónyitó gomb
2) kézifék gomb
Mindkettő elkészült aluból szépen felpolírozva! (lásd a képeket az oldalamon)
Ha valakit érdekel, akkor:
1) ajtónyitó gomb 2000HUF /db ebben benne van a rúd és a persely is
2) kézifék gomb 6000HUF /db
Ezek az árak a rendelési darabszámok függvényében lentebb is mehetnek!
Sajnos jelenleg az egyedi készítés miatt ennyi, az annyi :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
527
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?