Forum >> Szerelőműhely
Ferke09-02-2014 10:31:46 // 47486
Gurulj oda Ze-hez, XX.Vagohid 14, oldalan ott a szama...
Totya3309-02-2014 10:03:47 // 47485
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ki tudna nekem hibát kiolvasni 147 1.9 jtdm (2009) automból Budapesten és közelében?
Olyan kérdésem lenne, hogy ki tudna nekem hibát kiolvasni 147 1.9 jtdm (2009) automból Budapesten és közelében?
gabee09-02-2014 09:59:37 // 47484
Azt hiszem megvan a valto problem.... :-( kiszakadt a difi haza...es -gondolom-vszeg belul is tort vmi....hat ez nem fog labon menni haza....
gabee08-02-2014 20:29:19 // 47483
Ha piros lenne honositanam.....igy "sajnos" darabokban vegzi a pirosban....
GTPeti08-02-2014 20:25:36 // 47482
Jó, ezt csak most írod. :) Teljesen érthető a döntésed.
gabee08-02-2014 20:20:00 // 47481
Szerinted..... ;-) 200 euroert nem olvasgatok... sport csomagos, fekete bor, uj 16 aluk uj gumikkal....nem olvasgatni volt kedvem, hanem elhozni gyorsan..
Arno16608-02-2014 20:06:29 // 47480
Nekifutok mégegyszer a trafóknak. Hidegen is.
Mas:
Vki tudja a 3.0 es 3.2 (arese-i) között mi a pontos különbség?
dugó, furat, löket, főtengely stb szinten
Mas:
Vki tudja a 3.0 es 3.2 (arese-i) között mi a pontos különbség?
dugó, furat, löket, főtengely stb szinten
[k i z z o]08-02-2014 20:02:37 // 47479
6k felett akkor fárad, ha nem TS. Gyújt mind a 8? Ha hidegen is remeg, akkor nem lambda. Nem vezérlés módosító.
Alfa GT-Csaba08-02-2014 19:55:08 // 47478
nem alacsony az alapjáratod?
Martika8308-02-2014 19:51:41 // 47477
2005-ös JTS GTV-nél a toronyszilentek azok jobbos-balosak vagy egyforma a két oldal..? ePer-ben két cikkszám van 60651125 és 60629998 (a két oldal), de egy csomó webshop egyformának írja a kettőt és pl a Ruville utángyártott szilentje is egy cikkszámot kapott (866000). WTF..?
Arno16608-02-2014 19:12:13 // 47476
Mitől remeghet alapjáraton egy 2.0TS EURO2-es motor?
Lambda nem régi, légtömegmérő volt benn próbának másik, víz-levegő szenzor új, vezérlés helyén, trafók jónak tűnnek, szikra van, nem húz át ránézésre, gyertyák újak, de régivel is csinálja. Mindenki szerint jól megy, de sztem nem megy jól 6e körül/felett.
Állítólag van egy kis vezmódosító hangja. Én nem igazán hallom. Az csinálhat ilyet?
Befecskendezés körül lesz a galiba, mert visszaejtve fordulatról nem remegve pörög le, csak mikor ujra elkezd benzint kapni. Fordulatszám is mintha alatta lenne a normálnak.
Van tippetek? Köszi előre is!
Lambda nem régi, légtömegmérő volt benn próbának másik, víz-levegő szenzor új, vezérlés helyén, trafók jónak tűnnek, szikra van, nem húz át ránézésre, gyertyák újak, de régivel is csinálja. Mindenki szerint jól megy, de sztem nem megy jól 6e körül/felett.
Állítólag van egy kis vezmódosító hangja. Én nem igazán hallom. Az csinálhat ilyet?
Befecskendezés körül lesz a galiba, mert visszaejtve fordulatról nem remegve pörög le, csak mikor ujra elkezd benzint kapni. Fordulatszám is mintha alatta lenne a normálnak.
Van tippetek? Köszi előre is!
kisspeti2307-02-2014 22:00:25 // 47475
Cartársak!
Újabb hibaként a 147-esem akksija úgygondolta hogy egy másfél hetes pihenő alatt teljesen lemerül.. másodszorra.. teljesen új akku volt, nagyjából egy hónapja lett vásárolva. A szerelőm arra gondol, így látatlanba, hogy lehet a kesztyűtartó vagy a csomagtartó világítása marad égve, az szippantja le az energiát.
A kérdésem a következő:
Ti mire tippelnétek, mi okból történhet ez?
Kivehető-e az akkumlátor egy napra azért hogy feltölthessem, nem okoz galibát a fedélzeti computerben/központi zárban?
köszi előre is!
Újabb hibaként a 147-esem akksija úgygondolta hogy egy másfél hetes pihenő alatt teljesen lemerül.. másodszorra.. teljesen új akku volt, nagyjából egy hónapja lett vásárolva. A szerelőm arra gondol, így látatlanba, hogy lehet a kesztyűtartó vagy a csomagtartó világítása marad égve, az szippantja le az energiát.
A kérdésem a következő:
Ti mire tippelnétek, mi okból történhet ez?
Kivehető-e az akkumlátor egy napra azért hogy feltölthessem, nem okoz galibát a fedélzeti computerben/központi zárban?
köszi előre is!
Ferke07-02-2014 20:51:04 // 47474
Rafaragnam en azt, de attolfelek, hogy azt mar nem tul jol kezelne az 1.9es rendszer...(Vagy az amore-m nem megy rendesen vagy a mailem.Balkan..de nezem!)
GTPeti07-02-2014 19:26:33 // 47473
Nekem az. B)
Az ember pl. ilyen dolgokat talál.
Az ember pl. ilyen dolgokat talál.
GTPeti07-02-2014 19:22:45 // 47472
Ugye? :)
De közben egyébként arra gondoltam, hogy az ember beírja 2.4 JTD + Garret (esetleg a motorkódot is) és ez alapján dönteni. A Garret honlapja is egészen jó kiindulási pont.
A keresők célravezető (átgondolt kulcsszavakkal történő) használata mindig jó. Legyen az Google vagy Amore kereső.
De közben egyébként arra gondoltam, hogy az ember beírja 2.4 JTD + Garret (esetleg a motorkódot is) és ez alapján dönteni. A Garret honlapja is egészen jó kiindulási pont.
A keresők célravezető (átgondolt kulcsszavakkal történő) használata mindig jó. Legyen az Google vagy Amore kereső.
mizooo07-02-2014 19:20:23 // 47471
Neked is Google a barátod ? :D
gecsa07-02-2014 19:18:06 // 47470
jó a link.. :D
egyébként a beltér cuccok is játszanak.. :D
egyébként a beltér cuccok is játszanak.. :D
GTPeti07-02-2014 18:40:34 // 47469
Persze, ha csak kasztni és futóműalkatrészeket akartál szerezni, akkor tökmindegy a motor és az egyéb különböző részek.
GTPeti07-02-2014 18:38:53 // 47468
Nem biztos, hogy 2.4-et kellett volna venni donornak egy 1.9-hez. Más szavakkal: Legközelebb előbb kérdezni+utánanézni és csak aztán vásárolni. Szerintem.
gabee07-02-2014 16:52:35 // 47467
Bidd el a 2.4 turbojag..... rafaragod te azt ugyesen... ;-) /ment mail a lendkerek ugyben/
Bomi07-02-2014 15:57:07 // 47466
Nocsak....mi lett a turbóddal?
Ferke07-02-2014 15:42:20 // 47465
Na igen, nekem epp pont egy ilyen kene most, GT1749MV...
gabee07-02-2014 15:22:58 // 47464
Szia. Koszi szepen a kimerito valaszt....akkor elado lesz - ez is..
Bomi07-02-2014 14:31:44 // 47463
Hali! Nem egyforma.
Garett GT1749MV van a 115 LE -s 1,9 jtd ben, Garrett by Honeywell ( TD2503V ) pedig a 2,4 jtd 136 LE-sben.
Garett GT1749MV van a 115 LE -s 1,9 jtd ben, Garrett by Honeywell ( TD2503V ) pedig a 2,4 jtd 136 LE-sben.
gabee07-02-2014 12:35:13 // 47462
Sziasztok!
Meg tudna mondani-v irni-nekem egy hozza erto, hogy a 156 2.4 jtd /136le/ turbo megegyezik-e a 156 1.9jtd /115le/ -ben levovel? /vettem egy 2.4 jtd - t itt kinnt alkatresznek az enyemhez/1.9 jtd/, s listaznam azokat a cuccokat, melyek az enyemhez jok lennenek.... koszonom szepen
Meg tudna mondani-v irni-nekem egy hozza erto, hogy a 156 2.4 jtd /136le/ turbo megegyezik-e a 156 1.9jtd /115le/ -ben levovel? /vettem egy 2.4 jtd - t itt kinnt alkatresznek az enyemhez/1.9 jtd/, s listaznam azokat a cuccokat, melyek az enyemhez jok lennenek.... koszonom szepen
Tuningman06-02-2014 23:53:04 // 47461
Ha csak az alkatrészeket nézzük, akkor a kinyomócsapágy ( hidraulikus ) LUK 18 ezer,
szerkezet+tárcsa Sachs 29 ezerből megvan.
Ha nem hidraulikus a kinyomócsapágy akkor 4500-ből megvan.
Ebben az esetben más szerkezet is kell de az ára közel egyforma.
szerkezet+tárcsa Sachs 29 ezerből megvan.
Ha nem hidraulikus a kinyomócsapágy akkor 4500-ből megvan.
Ebben az esetben más szerkezet is kell de az ára közel egyforma.
Zoli8506-02-2014 08:14:55 // 47460
Ismerősöm cserélni akarja a 156-ba (1.6) a kuplungot meg a kinyomócsapágyat.
Mennyiből jön ki így? Közepes alkatrészekkel számolva.
NEkem már ez megvolt szerencsére jól sikerült a beavatkozás.
Mennyiből jön ki így? Közepes alkatrészekkel számolva.
NEkem már ez megvolt szerencsére jól sikerült a beavatkozás.
Tuningman05-02-2014 23:11:07 // 47459
Csere után kialszik majd a befecskendező ikon.
Valószinűleg tárol az ECU hibakódot is, törlés ajánlott.
Valószinűleg tárol az ECU hibakódot is, törlés ajánlott.
Tomi7405-02-2014 17:11:48 // 47458
Köszi a választ!Simán megy nélküle,csak világít a kicsi piros lámpa.
Dante05-02-2014 11:08:13 // 47457
Nekem abszolut nem fogy a folyadék, kicsit inkábbhogy max. felett van a szint. Ott áll fixen mióta nálam az autó, szóval szivárgás sehol sincs, az biztos.
6UR2005-02-2014 11:01:47 // 47456
Hasonló tüneteim voltak nem régen nekem is. A probléma nálam az volt h egyszerűen kevés volt a szervóolaj a tartályban, pedig még a minimum felett volt egy jó centivel.Elengedte egy bilincsnél a jobb elejénél annál a spirális vminél (bocsi a tudatlanságomért de fingom nincs mire való az:) Csak meg kellett húzni és utánatölteni.
Buddha05-02-2014 10:45:04 // 47455
A szíj azért szokott hangot adni, mert felverődő apró kavicsok beleragadnak a hosszbordák aljába. Nagyon jól látni mert a szíj belsejében ott csillognak! Gyakori hiba és egyszerű orvosolni. Leszeded a szíjat és egy apró csavarhúzóval kifeszegeted a köveket. Én drótkefével is szoktam hosszirányban dörzsölni, attól is kipotyognak.
Fontos, hogy a szíj kavicsmentes legyen mert elkoptatja a szíjkerekeket!
Fontos, hogy a szíj kavicsmentes legyen mert elkoptatja a szíjkerekeket!
Dante05-02-2014 10:07:41 // 47454
Köszi a választ. Ez valamilyen szinten megnyugtató, mert habosodásnak nyoma sincs szerencsére.
Dante05-02-2014 10:06:29 // 47453
A szíj elvileg nem csúszhat, alig 1 éve kellett cserélni a szíjfeszítőt, mert csapágyas lett. A hosszbordásszíj maga sincs még 3 évesnél több.
karika15505-02-2014 09:31:35 // 47452
Üdv,
csak tipp,de ha van benne alapjárati motor, akkor azt érdemes kipucolni
féktisztítóval+Wd40 ,vagy csavarlazító
csak tipp,de ha van benne alapjárati motor, akkor azt érdemes kipucolni
féktisztítóval+Wd40 ,vagy csavarlazító
atesssz05-02-2014 09:09:49 // 47451
amíg a szervó tartályban az olaj nem buborékos/habos, addig felesleges parázni.
.......................05-02-2014 08:52:38 // 47450
A szíj csúszása is tud olyan fémes hangot adni
Dante05-02-2014 08:40:42 // 47449
Sziasztok!
Szeretnék némi tanácsot kérni a tőletek a következő ügyben: hidegindításkor mintha a kormányszervóm szivattyújának nyígó, vagy inkább nagyon halkan sípoló hangja lenne. Onnan gyanítom hogy a szervószivattyú csinálhatja, mivel kormányállás függő. Néha kis kormánymozdulatra elhallgat, de a kormány tovább tekerésével újra visszajön.
Viszont inkább az utastérből hallható csak, próbáltam fülelni már nyitott motorháztetőnél is, de a motortérből nem hallottam. Szerintem annyira halk, hogy a motorhang elnyomja, de belülről viszonylag jól kivehető ennek ellenére. Miután elindulok vele, egy 500 méter megtételével elkussol teljesen.
Mennyire jelenthet ez rosszat a szervószivattyúm élettartamára?
A szervóolaj biztosan volt cserélve benne az előző tulajnál. Látszik a folyadékon is hogy nagyon szép rózsaszín színe van.
Bárki tapasztalt már hasonkót?
Köszönöm előre is!
Szeretnék némi tanácsot kérni a tőletek a következő ügyben: hidegindításkor mintha a kormányszervóm szivattyújának nyígó, vagy inkább nagyon halkan sípoló hangja lenne. Onnan gyanítom hogy a szervószivattyú csinálhatja, mivel kormányállás függő. Néha kis kormánymozdulatra elhallgat, de a kormány tovább tekerésével újra visszajön.
Viszont inkább az utastérből hallható csak, próbáltam fülelni már nyitott motorháztetőnél is, de a motortérből nem hallottam. Szerintem annyira halk, hogy a motorhang elnyomja, de belülről viszonylag jól kivehető ennek ellenére. Miután elindulok vele, egy 500 méter megtételével elkussol teljesen.
Mennyire jelenthet ez rosszat a szervószivattyúm élettartamára?
A szervóolaj biztosan volt cserélve benne az előző tulajnál. Látszik a folyadékon is hogy nagyon szép rózsaszín színe van.
Bárki tapasztalt már hasonkót?
Köszönöm előre is!
Martin05-02-2014 08:33:28 // 47448
Természetesen szerelőre bízom eme javítási munkákat csak az alkatrész beszerzést szeretném megoldani . Ezért kell pontosan tudnom, hogy mit rendeljek hozzá.
Tuningman04-02-2014 23:41:08 // 47447
Húzd le az LMM csatiját és úgy próbáld meg. Ha igy müködik akkor LMM csere de azért mindenképp ki kellene olvasni a hibakódokat.
Tuningman04-02-2014 23:35:39 // 47446
Nem teljesen, mivel a bovdenház mérete más igy a kulisszaházon lévő nyilások nagyobbak a 147-en.
De megoldható az átalakitás.
A cseréhez minimum akna szükséges, mivel bontani kell hozzá pár dolgot.
Ismeret nélkül nem ajánlom, hogy nekiállj, mert csak szivni fogsz vele.
De megoldható az átalakitás.
A cseréhez minimum akna szükséges, mivel bontani kell hozzá pár dolgot.
Ismeret nélkül nem ajánlom, hogy nekiállj, mert csak szivni fogsz vele.
Bomi04-02-2014 14:19:09 // 47445
Szia,
Pl. 2008-as turbo-s Bravonál is csak regisztrált Fiatecuscan-el engedett diagnosztizálni. Free verzióval nem ment.
Pl. 2008-as turbo-s Bravonál is csak regisztrált Fiatecuscan-el engedett diagnosztizálni. Free verzióval nem ment.
Kau04-02-2014 13:18:29 // 47444
Üdv urak!
Nekem is kéne egy kis segítség. Eddig még ilyen hibám nem volt. Reggel melóba jövet a motor üresben 3000-3200-ra pörgött fel, mire beértem dolgozni. Leállítottam, újraindítás, de ismét 3000-3200-as "alapjárat". Valami beragadhatott. Az előbb ráindítottam, akkor meg jó volt. Bowden ragad be vagy a pillangószelepnél keressem a hibát?
Nekem is kéne egy kis segítség. Eddig még ilyen hibám nem volt. Reggel melóba jövet a motor üresben 3000-3200-ra pörgött fel, mire beértem dolgozni. Leállítottam, újraindítás, de ismét 3000-3200-as "alapjárat". Valami beragadhatott. Az előbb ráindítottam, akkor meg jó volt. Bowden ragad be vagy a pillangószelepnél keressem a hibát?
Martin04-02-2014 09:53:30 // 47443
Sziasztok.
Érdeklődni szeretnék, hogy a 147-es illetve a 156-os váltókulissza azonos-e???
illetve van-e valakinek tapasztalata a szétszerelésben?
Érdeklődni szeretnék, hogy a 147-es illetve a 156-os váltókulissza azonos-e???
illetve van-e valakinek tapasztalata a szétszerelésben?
Tomi7403-02-2014 17:09:46 // 47442
Üdv Cartársak!Egy kis segítség kellene.145 TS ,első indítás,felpörög a motor,aztán elkezd dadogni,majd leáll.Gyertyacsere volt,LMP tisztítás volt,benzinkútváltás volt.Ha valaki tud valami okosságát,megköszönném!
Tommy_Angelo03-02-2014 09:52:36 // 47441
A párosítás megvan elméletben, mert se a bt, se a mobil, se a odb ikon nem villog, csak az autó.
PistaFR02-02-2014 21:57:13 // 47440
Ha már párosítva vannak, akkor a Torque indításakor szokott nekem kijönni a párosítós kódkérős dolog, de nem ugrik "előre". Ilyenkor kilépek, törlöm az eszközt a buetooth listából, újra párosítom, majd torque indítás, és működik.
PistaFR02-02-2014 21:55:03 // 47439
Gyújtás ráad, párosítás, majd Torque indítása. A kód 1234 vagy 0000 szokott lenni.
Tommy_Angelo02-02-2014 20:23:59 // 47438
Kaptam kölcsön egy ilyet a 147-esemhez: http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000058/0000058377.jpg Hogy kell a Torque Pro-val összehangolni? Az ECU-hoz nekem nem akar csatlakozni.
Köszönöm!
Köszönöm!
zozoszabo02-02-2014 18:04:27 // 47437
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek, Multiecuscan legujjabb verzióját használom, tökéletesen működik de 2010-es évjárattól nem akar, mielőtt kapcsolódna az írja hogy Free version registered, ingyenes verzió korlátozás. Találkoztatok már ilyennel??? Több verzióval is próbáltam, lehet csak a hivatalos verzióval működnek?? Köszi, Ciao
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
544
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?