Forum >> Szerelőműhely

FRC01-02-2008 08:58:59 // 19255
ha nem RESETEL az ECU akkor kb 1000km kell, hogy beáljon a rendesre, addig viszont ismét koszolódik és ront az értékeken....
süsnye01-02-2008 08:50:10 // 19254
hmmm... ezt jó tudni. :) én is tisztítottam már párszor mind2-t, de nem okozott jelentős változást.
csocsi01-02-2008 08:45:01 // 19253
Ez okozta a múltkori nagy fogyidat?
FRC01-02-2008 08:22:50 // 19252
LMM tisztitása: 8V TS motor

Beleestem egy olyan hibába, hogy a LMM tisztitása után nem reseteltem ki az ECU-t....

Wurth nek a féktisztitó sprajével kifujtam a LMM és az alapjárati motort is. Majd amikor jól kiszáradtak az alkatrészek összeszereltem.
Alapjáraton nem vettem észre semmi feltünőt. Viszont pörgetésnél nem volt ereje és egyenletes haladásnál rángatott, mintha valami lefojtaná egy pillanatra a motort. Már úgy voltam vele, hogy szétverem az egészet, ismerve magam.....
Na szóval olvastam valamelyik külföldi fórumon hogy az ECU regisztrálja az értékeket és tisztitás után is a rosz azaz koszos paramétereknek megfelelően adagolja a levegőt.
Az aksirol le kell húzni a csatlakozókaz "min 30perc" (esetemben egész éjjel). :-) Leirások szerint az ECU 30 perc áramszünet után áll visza a gyári értékre.
A motort kisütés után kötelezően helyben kell bemelegiteni és csak ez után indulhatunk kedvencünkkel!

Most szépen duruzsol a machina és húz is rendessen.

Sok szerencsét!
koz31-01-2008 23:20:55 // 19251
Örülök, hogy ettől a kiszámolgatástól megmenekültem. :) Egyben el is dőlt a kérdés, és inkább majd egyszer autóval együtt cserélem a váltót. :)
Köszi !
Tom1231-01-2008 23:18:16 // 19250
Ja, még valami! Most már tényleg nem értem ezt a kupplung ügyet... 2 napja 50 km-en keresztül elég sportosan nyomtam neki /140 - 200/, lesz, ami lesz alapon és SEMMI, végig kifogástalanul működött, sőt, azóta is.
A kimerítő válaszok mennyiségéből ítélve, látom, más is tanácstalan az esettel kapcsolatban./19178 h.sz./ Meggyógyult és kész...
Tom1231-01-2008 23:11:36 // 19249
Szerintem szervizt kéne /kellett volna/ váltanod... :-/
Wickey31-01-2008 22:35:44 // 19248
1. hosszabb, 4. rövidebb.
Minden más megegyezik. Plusz van egy hatos.

Ezen felül a végáttétele teljesen más, és ha kiszámolgatod, kiderül, hogy a hatodikja a 166TS-nek pont ugyanolyan hosszú mint az ötödikje a 145TS-nek :-)
uaz146ti (kispali kisebbik fia)31-01-2008 21:57:15 // 19247
Srácok ha találtam egy kis tócsát az autó alatt és kivillant a kéziféklámpa az a fékcsöveken kívül lehet még valami?
Volt már ilyen egyszer de akkor csak fel-fel villant gyorsításoknál aztán abbahagyta...
Robi31-01-2008 21:06:41 // 19246
Szerintem jelölgetéssel sem kellene elbaszni. A saját jelét ne ismerné meg?
knapet31-01-2008 17:39:53 // 19245
Urak urak urak!

Segítség kellene. Szükségem lenne olyan csapatra akik bukócsövet készítenek építenek be. Lehetőleg pesten vagy szűk környezetében. Már így is túl sokat hurcoltam a kicsit ide oda. Rendszám híjján kezd kényelmetlen lenni a dolog. Március első hetére kellene elkészüljön az erősítés és a csövezés. Az autó egy üres kasztni, szóval az előkészületek már tulajdonképpen készen vannak. 84-es Nissan Silvia.

Köszi a segítő infókat előre is!!!!

üdv
knapet
Dzsozy31-01-2008 16:18:16 // 19244
Maradunjunk a sörnél! :) Meglaláltam az olasz nyelvü leírását a rádiónak, ott meg TI a beállításoknál. Álmomban sem gondoltam volna. Gyors felhívtam a mamát, oszt jól kiröhögött. :))
Liquid31-01-2008 15:19:31 // 19243
pl. úgy lehet elrakni, hogy nem sablonnal, hanem jelölgetéssel próbálják
GabCsi31-01-2008 15:05:54 // 19242
Örülök, hogy segíthettem, áfás vagy sima blokk?:D
Robi31-01-2008 14:52:52 // 19241
"100% hisz mi mástól menne sokkal rosszabbul mint előtte!
Pirihez hordják sorban az elrakott vezérlésű gépeket!! :-("

Nem teljesen értem, hogy mit lehet elkúrni a vezérlésen. Felrakod a vezműtengely sablonokat, jelre állítod a főtengelyt, felrakod a szíjat, lehúzod a vezműtengelyek kerekének csavarjait, oszt csók.

Nem lehet, hogy valahol hamislevegőt szív, vagy a gyújtásnál csesztek el valamit?
Mondjuk én a hamislevegőre gyanakodnék, ha állandóan a légtömegmérőt akarják kicserélni.
Dzsozy31-01-2008 13:03:56 // 19240
Tudja a rák! :) Mér a szekér még azt is tudja? Beszarok. Fel sem tűnt, hogy mikor útinformot mondanak akkor jelenek meg. Apám!? Örök hála és köszönet, na vazze, most jól leégtem. :D
GabCsi31-01-2008 12:38:11 // 19239
Az nem a rádiónak a útinform "TA" funkciója ? :D
koz31-01-2008 12:27:48 // 19238
Üdv szakik! Elég lötyögős a váltóm, és a kettes is egyre nehezebben kapcsolható, és elkezdtem spekulálni azon, hogy hogyan lehetne megoldani egy hatodik sebességet. Van a 2.0TS a 166-ban, aminek szimpatikusnak tűnik a kiosztása. Ezek az áttételek:
...........................145 1.6 TS.........166 2.0 TS

1st gear...............3,909...................3,500.........(!!!!!!)
2nd gear..............2,238...................2,235
3rd gear...............1,520...................1,520
4th gear...............1,156....................1,161
5th gear...............0,971....................0,971
6th gear...............--------....................0,861
diff. final...............3,562....................4,062.........(???)
Nem értek hozzá, de úgy tűnik, az alsó fokozatok kicsit rövidebbek lehetnének, a végén meg lenne a hatodik. Az a kérdésem, hogy beszerelhető-e? A féltengelyek stimmelnének pl.? Meg egyáltalán, mekkora szopás egy ilyen művelet? Mennyiért lehet hozzájutni egy ilyen váltóhoz? stb.
Dzsozy31-01-2008 12:05:56 // 19237
Szép napot Mkinek! A napokban valami üzi jelent meg a fedcompon. Sajna nem tom mit jelent, még annak ellenére sem, hogy akkor próbáltam megjegyezni (úton voltam), és utánna lefordítani. Valami ilyesmi volt : TRAFFIC ACCOUNAMET vagy ANNOUCAMENT. Anno én úgy fordítottam, hogy "forgalmi jelentés", bár lehet,hogy szerény angol tudásom erre nem megfelelő, meg hát értelme sincs. Mit jelent ez? Már kétszer kiírta a vas, de hibajelzésem nem volt. Autodata cd-n nincs ilyen hibajelzés.
RoliQ427-01-2008 23:05:53 // 19236
alá kell rakni ezt azt... :D jó lenne ha lenne garázs.... de mivel nincs! ez van !
Ferke27-01-2008 22:38:23 // 19235
Látod, épp ezért kell az akna!.:)
147Smz27-01-2008 22:08:20 // 19234
Nekem van garázsom, de ott aztán semmit nem tudsz szerelni, annyira szűk a hely :-)
Egyébként meg sima kerékcseréhez való emelő alatt én nem mernék szerelni, minimum az akna.
RoliQ427-01-2008 21:46:36 // 19233
cseréltél már 155 be váltót? há annyira azért nem egyszerű:D
RoliQ427-01-2008 21:45:40 // 19232
hajjaj nekem ezt nem kell mondani fél karomat egy garázsért! na akkor nehézkes lesz a szerelés de legalább nem fázok:D
Ferke27-01-2008 21:36:29 // 19231
Azért vannak nagyobb melók is egy váltócserénél.:)) Szóval végülis nem muszáj akna, fűtött garázs, stb, de ezekkel valamivel könnyebb, gyorsabb.:))
RoliQ427-01-2008 21:25:49 // 19230
milyen akna?..... váltót cseréltem a parkolóban....! azóta is megy a gép:D
RoliQ427-01-2008 21:21:48 // 19229
kevesebbért? hánehogymá:D valamiből nekem is meg kell élni!:)
RoliQ427-01-2008 21:19:10 // 19228
csak egy kábel kell programot meg árul valaki hozzá 19900Ft. pont nemrég láttam valahol! . laptop az csá! szóval csak a kábel kéne! gondolkodom is rajta!!!!!
Ferke27-01-2008 21:11:45 // 19227
Komoly emelő nélkül még elvagyok, de akna+szerszámozottság nélkül tényleg érdekes lenne.:))
Csöri27-01-2008 20:57:42 // 19226
De a hidegen nem indulás az nem biztos, hogy ettől van.
Amúgy meglepő, hogy az ujjonan nyíló márkaszervízek mennyire nincsenek felkészülve az Alfákra. Én a veszprémiek vezető szerelőjétől kérdeztem rá, hogy a V6 motoron vezérléscserét csináltak-e. A válasz annyi volt, hogy még célszerszámjuk sincsen hozzá.:)) (majd jönnek hozzám)
Csöri27-01-2008 20:53:05 // 19225
Ez kemény, valamit nagyon elkúrtak. Addig nem szabadott volna fizetned amíg nem jó. Esetleg az meg kéne beszélni velük, hogy amit innen ráköltesz azt állják ők.
147Smz27-01-2008 20:40:56 // 19224
Ezzel az a baj, hogy ha hajlandó is vagy megtanulni a dolgokat, van is rá időd, akkor is kell hozzá saját akna. Egy rendes hidraulikus emelő gondolm kurva drága... Ráadásul hely mindkét esetben szükséges.
Ferke27-01-2008 20:26:44 // 19223
Van 1-2 dolog, amihez kevés vagyok.:)))
pb_27-01-2008 19:40:55 // 19222
Csak 90ben?)))
Ferke27-01-2008 19:40:50 // 19221
Visszadugni vissza tudod, de a hibakód kiütéséhez kell egy gép, egy kábel, meg egy coftver.:))
Ferke27-01-2008 19:39:30 // 19220
Viccelsz?!:) Én 90%-ban magam szerelem. Asszem valamivel jobban, mint a szakszervíz.:))
Azzal jársz legjobban, ha magad csinálod, mindig az a biztos.:))
pb_27-01-2008 19:39:28 // 19219
Én ilyet személyesen is tapasztaltam.
Ferke27-01-2008 19:38:29 // 19218
Pest és környékén pedig kispestre hordják...:) Hát igen, nem először hallom, hogy egy "szakszervíz" sem tud egy vezérlést normálisan összerakni..:(((
csocsi26-01-2008 23:14:34 // 19217
Kevesebbért nem? :)))
Liquid26-01-2008 23:05:15 // 19216
pedig egyszerű. a márkaszervízben szinte kizárólag olajcserét és alkatrészcserét csinálnak, hozzá nem értők, qrva drágán. a gar. lejárta után csak nagyon elenyésző számú autós marad meg a márkaszervíz mellett. Mert ugye ki szereti azt ha 2x-es áron adják neki a szolgáltatást.
RoliQ426-01-2008 22:31:36 // 19215
ki gondolná hogy márkaszervíz lehet ilyen szar... ! elkpesztő ilyen erővel én is szerelhetném a kocsit.. tulajdonképpen én is szerelem már:D
RoliQ426-01-2008 22:29:53 // 19214
és az most jó ár? :D én nem tom.. de ennyiért én is visszadugtam volna:)
GEORGE26-01-2008 22:29:14 // 19213
100% hisz mi mástól menne sokkal rosszabbul mint előtte!
Pirihez hordják sorban az elrakott vezérlésű gépeket!! :-(
RoliQ426-01-2008 22:28:55 // 19212
sztem jobb is hogy nem indul be még a végén valami komolyabb baja lesz! de szerintem az alap hogy garis a kocsi... én rájukgyújtanám a kócerájt...! keménynek kell lenni!
GEORGE26-01-2008 22:28:23 // 19211
Tegnap voltam szakszervízben igaz sima compjuteres kiolvasásra, a lesett LMM csatit megtalálták és vissza rakták majd töröték a hibakódot. 3960Ft-ot fizettem.
csocsi26-01-2008 22:26:34 // 19210
Én sem és még rajtam kívül nagyon sokan nem olyan helyre járnak.
A véleményem nekem is meg van róluk :(
Ferke26-01-2008 22:25:31 // 19209
Le merem fogadni, hogy ezen a gépen most még a vezérlés is el van rakva. Lééééci áruld el a szervíz nevéééét!!!!:((
RoliQ426-01-2008 22:20:13 // 19208
Márkaszervízbe SOHA! 1 a duplája az ár... és még szart is csinálnak!!!!! nekem is kb ilyen összeget mondtak.....telefonba... én erre Köszönöm Viszhall:D
sardulah26-01-2008 22:04:11 // 19207
Kösz! Már bele vágtam az alkatrész beszerzésnek. Jövő hét elején csere.
Majd beszámolok az eredményekről.
Üdvözlettel!
Sanya7626-01-2008 16:07:17 // 19206
Köszi a választ azóta már szétkaptam az egészet, gyanúm beigazolódott, a fűtőradiátor lukas. Nyomáspróbáztam és csak úgy fújta ki a vizet. Hihetetlen, hogy teljesen szét kell szedni az autót, hogy ki lehessen venni a fűtés konzolt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.