Forum >> Szerelőműhely

András bácsi24-10-2007 12:55:38 // 18036
Ha egyről beszélünk, az csak egy védő, nem tart semmit. Ha rám hallgatsz, nem rakod vissza: tök jól be tud akadni, és a teknőt letépi.
Bazsa7224-10-2007 12:55:06 // 18035
Szép napot minden cartársnak.
Technikai tanácsra szorulok!
A kis Bendegúz (145 1,4TS, 98-as), mikor hidegen beindítom,a hangja teljesen okésnak hallatszik, de ha elindulok vele, rángat és durrog, csak nagy gázzal és finom kuplunk felengedéssel tudok rendesen elindulni. Azután, ha bemelegedett, már megy rendesen?!
Bár itt jegyzem meg, hogy valószínűleg a termosztátnak is van vmi baja, mert normál menetnél 50-60C° körül van, csak dugóban állva megy a vízhőfok 90C° köré. Van ötlete valakinek, hogy mi lehet a problem, vagy volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2007 12:48:22 // 18034
valahogy nem igazán :)
Tommaso 15924-10-2007 12:44:51 // 18033
Leszedték az olajteknőmet, de a teknőnél lévő alu kipufogó tartó teljesen szét van törve, és darabokban hullott le a csavarok kiszedése után, jól oda lett csapva...
Most ilyet nyomozok, egy nyíregyi fiat-alfa bontóban találtam is, de kéne egy ePER féle rajz, h a fickónak átküldjem, h tutti egyről beszélünk e, mert olasz a fickó, és nehéz volt szótérteni vele!

Itt vannak motor féle eltérések?
Csak az 1.6 TS 105 le, é jó, vagy a 120-é esetleg dízelé és 2.0-é is ilyen?
Ez S.O.S. kéne:-S

Köszi

Bocsi a floodért, de sürgős.
András bácsi24-10-2007 11:31:10 // 18032
Hát a polcon nem szoktak elromlani. :)))
Cs.Alfa24-10-2007 11:24:39 // 18031
Nekem 90 és 100 között van.
Ez a normális?
Peti 14624-10-2007 11:19:49 // 18030
volt bizony...
meg melegedett is rendesen
Ferke24-10-2007 11:18:18 // 18029
4 év az teljesen jó. A gyári cuccokka is pórul lehet járni. A punto gyári Valeo kuplungja 20ezer alatt lehalta magát.:( Ez pech, de sajna benne van a pakliban.
Ferke24-10-2007 11:14:12 // 18028
Ejha. Ennek gondolom volt hangja rendesen.:))
Peti 14624-10-2007 11:12:00 // 18027
azt hiszem megérett a cserére:
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2007 10:43:14 // 18026
Érdekes nálam miért nem romlik el egy gyári sem???
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2007 10:42:43 // 18025
Kinél vetted, mi volt ráírva, milyen színű a belseje???
kertecs24-10-2007 09:39:04 // 18024
Írjam még 1x? : ) Az előző gyári volt, én raktam bele, nem volt jó... : (
csocsi24-10-2007 09:38:57 // 18023
Nekem sem gyári van, de 1 év óta rendesen működik.
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2007 09:35:39 // 18022
előtte volt neki 2 utángyártott....70fokig fel is mentek...
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2007 09:34:56 // 18021
kérdezd Polót neki gyárit vittem....
kertecs24-10-2007 09:33:36 // 18020
Amúgy hány fokon nyitó termót hozott hozzá? A 155-höz 83-ast, de a katalógus ugyanerre a motorkódra, 146-be magasabb fokon nyitót...
András bácsi24-10-2007 09:32:52 // 18019
Nem igazán. Biztos átereszt egy kissé.
András bácsi24-10-2007 09:32:20 // 18018
4 év tök jó.
kertecs24-10-2007 09:31:45 // 18017
A csőről beszélj nekem! : ) Annak nem kéne melegedni, amíg nem nyit?
kertecs24-10-2007 09:30:38 // 18016
Ha a gyári beszart (szerintem sosem volt tökéletes) 4 év, 50E km alatt, akkor az nem nyerő...
András bácsi24-10-2007 09:29:20 // 18015
Menj vissza, de úgysem cserélik. :(

Most cseréltem gyárit. Amúgy Behr. Áll, mint a szög 90-en. :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2007 09:29:01 // 18014
...nem kellett volna olyan fos márkát venned! Sajnos a gyári a nyerő...
kertecs24-10-2007 09:25:23 // 18013
Hello!

Attól tartok begolyózok ebbe a termosztát ügybe...

Vettem egy újat: Facet. Beraktam és szerintem ez sem jó! A képen amit jelöltem végét, az arra induló cső mindjárt melegszik alapjáraton, ahogy melegszik a motor, 50 fok körül... Na most én úgy gondolom ennek nem kéne! Vagy?



Én raktam bele gyárit 4 éve (amúgy Behr), azt kiszedve, a kérdéses irányban nem lehetett átfújni rajta. (Az újat eszembe sem jutott megnézni berakás előtt.) Viszont azzal hidegben nem melegedett 70 fok fölé. Ezzel a Facet-tel elmegy 80-ig...

Most menjek vissza a unix-hoz, h szart adtak?
Wickey24-10-2007 00:22:06 // 18012
csak hidegen, ugye?
Öcsémnek (szintén 1.6TS) légtömegmérő csere után abbamaradt.
Trafikos24-10-2007 00:14:01 // 18011
Sziasztok!
Egy kis help kéne: pár napja kezdte a gépem hogy csak 3ik indítózásra sikerül beröffenteni. Előtte nem volt ilyen gondom. Az aksi rendben van azt megnéztem. 98as 1.6os 156ról lenne szó.
Novemberig valahogy kikellene húznom mert addig nem lesz pénzem szervízre :(( a termosztátot amúgy is kiakartam cseréltetni de ezzel nem számoltam.
Kari=15923-10-2007 14:59:03 // 18010
Sziasztok!
Volna egy kérdésem a számotokra.
147esen a középkonzolon kiégtek a manuális klímát vezérlő tekerőgombokat megvilágító égők,és cserélni kellene őket.De nem nagyon sikerrül hozzáférnem,nem tudom megbontani a konzolt.Találtam 2csavart a cigarettagyújtó felet,de vmi még ezen kívül is tartja a szerkezetet.Meg lehet ezt bontani,vagy vigyem szervizbe...De nem hiszem el hogy 3égő kifog rajtam :( Ha valaki már cserélt ilyet vagy tudja hol vannak eldugva a tartó csavarok (pöckök) ,az legyen szives segítsen nekem!!
Nagyon megköszönném...!!!
Sziasztok!
pb_23-10-2007 11:41:56 // 18009
Az ML4.1 a Lszonda jel, ha nincs nem annyira érzékeny, simán elmegy nélküle, úgyhogy észre sem veszed. De az AFM jelére, tényleg érzékeny, annál aztán behülyül elég rendesen.
Georgee23-10-2007 11:10:54 // 18008
Vannak itt autószerelők,ők majd adnak jobb választ.De látatlanban nehéz.Nekem a régebbi gépeimnél ez volt a szitu.Pl. volt olyan Bosch motronicom is ahol segített ha egy félnapra lekötöttem az akksit.Az újabbaknál ez nemhiszem,hogy segít.
Youri23-10-2007 10:52:20 // 18007
Szerinted az enyém lehet ilyen?Mondtak ilyet is.És ez a hiba csak cserével orvosolható,v lehet új progit írni az agyra?De sok a kérdés...
Georgee23-10-2007 10:46:58 // 18006
Pl. a 33 16v Bosch mittudomén hányas rendszerű injektora ilyen volt,ha valamit bekapott a sz.gép akkor ún. vészprogramra állt.Ilyenkor egy előre beállított középértékek szerint vezérelt/össze-vissza/
Youri23-10-2007 09:35:25 // 18005
Szia.Mit jelent a régebbi gép?98-as az régebbinek számít?Vmi hasonlóval küzdök vszínű az enyémmel.
Csöri23-10-2007 09:31:47 // 18004
A nivomatnak nincsenek érzékelői. Ott a leng. csillapítóban van az okosság.
toto23-10-2007 08:16:15 // 18003
Köszi!
Azért ezt a lambda szonda dolgot még leellenőrizzük!!
Georgee22-10-2007 10:45:10 // 18002
Ha nem légtömegmérő,nem lamdaszonda a gond akkor nem tudom.Olyankor van ez amikor ezek a hunyók.Vagy pl. a régebbi gépeknél a sz.gép valami hiba miatt beállt egy előre programozott értékre és akkor ment így a gép össze-vissza.
FRC22-10-2007 08:32:11 // 18001
Idióta Jenkik, meg költik a pénzt au ugráltató felszerelésre :-))))

Ha helyedben szabadalmaztatnám a találmányt :-)
Nekem is réngatott az 164 induláskor. Nállami is hasonló volt a hiba, de csak spanolni kellett.
toto22-10-2007 08:25:33 // 18000
Szia!
Azt nem kellett volna jeleznie a kiolvasáskor???
Georgee22-10-2007 08:22:59 // 17999
A lambda szondára gyanakodnék így látatlanban.
toto22-10-2007 07:21:05 // 17998
Sziasztok!
Egy barátom 146 1.6ts -e rosszalkodik,elvitte computer kiolvasásra de nem irt ki semmit illetve nem aktiv hibát (légtömeg mérö ,alapjárati sz,)Ezek régi hibák voltak!
Az autó 3000 ig nem gyorsul ,fullad nagyon lassan veszi fel a fordulatott! Átraktuk az én légtömegmérőmet de azzal is ezt csinálta!!!Help!!!!Mi lehet a bibi??
Cgo21-10-2007 23:10:52 // 17997
Az igazsag az, hogy mar 9000 km-el ezelott csereltetni akartam, de a Szamosiek azt mondtak, raer a kovetkezo olajcserenel, tehat azota romlott rohamosan az allapota, mig vegul el nem szakadt. Mivel a Ferrari nyert ma, meg egy jo napom nem lesz, ugyhogy cserelem, de nem remelem, hogy ez a fo ok, attol en pechesebb vagyok...
András bácsi21-10-2007 22:26:22 // 17996
Hát ez így csökkenti az egyéb hibák valószínűségét. Olyan 10e az új, érdemes az rakni bele. Aztán majd meglátod, hogy ez csak következmény, vagy maga az ok.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)21-10-2007 19:55:37 // 17995
ja,hát ennyire sajna nem vágom.a saját kerékagycsapágyamat ismerem fel max.
Cgo21-10-2007 19:54:16 // 17994
rin, koszonom.
ezeket a dolgokat mind vagom, engem konkretan az erdekelne, hogy milyen szenzorok vannak pluszban, milyen csapagyak kulonboznek, esetleg mit jelent egy ESP beepites.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)21-10-2007 19:45:03 // 17993
NIVOMAT-- Nivomat hátsó felfüggesztés. A Nivomat hátsó felfüggesztés valós időben tudja kompenzálni a kiegyenlítés fedélzeti terhelésből származó összes eltérését.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)21-10-2007 19:42:59 // 17992
ESP_Ez a szerkezeti elem csökkentheti a pályaelhagyásos balesetek számát. Az ESP az ABS és a kipörgésgátló kiegészítése a megfelelő érzékelőkkel. Amikor a gépkocsi a függőleges tengelye körül váratlanul és gyorsan elfordul, a kormánymozdulatokra sem az elvárható módon reagál, vagy egyáltalán nem engedelmeskedik, elveszíti oldalirányú stabilitását. Az ESP feladata, hogy mérje az úgynevezett irányeltérési szögsebességet, ami nem más, mint a kormány elfordításának szöge, az autó oldalirányú fölgyorsulása és a függőleges tengely körüli elfordulás.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)21-10-2007 19:40:54 // 17991
ha nem tévedek az esp a menetstabilizator.
Cgo21-10-2007 19:01:06 // 17990
meg mindig senki nem tudja, mi a kulonbseg az ESP-s es nelkuli autok kozt? akkor uj kerdes, hogy lehet tudni, h az autoban van Nivomat?
Cgo21-10-2007 18:15:05 // 17989
a masik JTD-n mar csereltem en is, ha jol emlekszem 12 ezer penz. Holnap veszek is egyet, gondolom ez van nekik raktaron
sztane21-10-2007 17:57:53 // 17988
én is nemrég cseréltem
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)21-10-2007 17:44:54 // 17987
akkor izibe kösd vissza,ezért ugrált mindened.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.