Forum >> Szerelőműhely

Bánk29-06-2007 17:35:18 // 16136
Sziasztok!!!
Sűrgősen szükségem lenne egy 16-os alufelnire.
előre is köszi!
teleszámom 06703840163.
Bazsa7229-06-2007 10:54:46 // 16135
Üdv mindenkinek!
Ha valaki közűletek tudja, legalább annyit mondjatok meg nekem, hogy a 145 első lámpatest szétszethető e, mert a beállító csavarok valszinűleg ki vannak akadva és nem tudom belőni a világítás irányát. Köszi:)
GTVili28-06-2007 21:48:40 // 16134
A hűtő vadiúj...a ventillátor össze-vissza kapcsol...szerintem...
pb_28-06-2007 15:03:49 // 16133
Ne lázadj!)))))) A 16v, csak a elektronikával a király.)))
Ferke28-06-2007 12:21:15 // 16132
Miért akarsz már az elején betonfalakat állítani elé?:))) A karbi a tuttti!:)))))
Ferke28-06-2007 12:20:28 // 16131
Jááááj, neee...csak az elektronikát neee!!:))))))))
Grando28-06-2007 11:40:44 // 16130
A TáDéban is így volt. Úgyhogy nekem is gyanús... Meg is kérdezem erről a többieket Szolnokon.
pb_28-06-2007 10:39:44 // 16129
Inkább 16v kell bele Motronicostól.))
pb_28-06-2007 10:39:08 // 16128
A tuning 1. alapszabálya, vedd a lehető legnagyobb motort.)))
RoliQ427-06-2007 22:36:14 // 16127
szerintem 89 foknál kapcsol... a mutató nem hagyhatja el a 90et semmiképp!!!!!!! ott valami baj van! ha ventillátor kapcsol ... akkor vagy termosztát vagy koszos a hűtő... bedugult valahova a dzsuva...! Szerintem!
Ofi27-06-2007 22:30:57 // 16126
A JTD hütőrendszere 2 literrel kisebb mint a bnzineseké és télen tényleg nagyon hideg van benne kb 7 kilométeren, akkor lehet csak füteni benne, viszont kevesebb a hőveszteségük.
Ferke27-06-2007 21:31:17 // 16125
Sztem vegyél alapnak egy jó 84-es blokkot (pl uccsó szériás 45/46-os boxik), az 1.3-as fúrásának csak akkor állj neki,ha elég elszántságot érzel magadban.:)))
De egyáltalán az egésznek csak úgy állj neki, ha eléggé kitartó vagy!:)))
Ferke27-06-2007 21:28:20 // 16124
Mert xar u.gy. termosztátot raknak bele!:)))))
Csöri27-06-2007 21:21:40 // 16123
Erre ne vegyél mérget.:-)
Csöri27-06-2007 21:20:07 // 16122
Azért, mert ezek a motorok kisebb höfelesleggel dolgoznak, mint benzines társaik.
GTVili27-06-2007 20:59:04 // 16121
Há mongyuk a jó nehéz,öntöttvas motorblokk?....később,magasabb hőfokon nyitó termosztát?
falcokc27-06-2007 20:57:59 // 16120
mert sokkal nagyobb hütő van bennük, meg sokkal több hütőviz
Selmak27-06-2007 20:52:23 // 16119
Akkor miért panaszkodnak sokan hogy télen alig van fűtésük és nehezen melegszik a fel a JTD?
falcokc27-06-2007 20:46:08 // 16118
akkor minden oké!!
GTVili27-06-2007 20:42:05 // 16117
Visszaáll....ha elindulok visszahűl 70fok körülre...
GTVili27-06-2007 20:40:52 // 16116
A Diesel motoroknak nagyobb a hőterhelése...
GTVili27-06-2007 20:38:34 // 16115
Nem a kipufogógáz,hanem a motor üzemi hőfokáról beszélek....
Selmak27-06-2007 20:35:41 // 16114
A diesel magasbb hőfokon üzemel? Szerinted miért nem lehet VTG turbo rakni benyásra? Mert kipufogógáz elégetné a lapátokat. Dieselen meg egy ideje már van VTG.
falcokc27-06-2007 20:35:14 // 16113
az én 1.8 ts-m is ilyenkor 100 fok körül dolgozik, de ez nem gond, ha menet közben
vissza áll.
Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2007 20:34:02 // 16112
a benzines is ott kapcsol...no para
GTVili27-06-2007 20:32:51 // 16111
De a tied dízel Wazze!....azok általában magasabb hőfokon üzemelnek mint a benzinesek...
Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2007 20:28:08 // 16110
de kapcsol... de ez ilyen :)))
Bazsa7227-06-2007 20:27:18 // 16109
Üdv, nincsen valakinek rajza a 145 első lámpatestről, amelyik mozgatható?
Valószínűleg kiakadt az a valami, amivel állítani lehet a világítás szögét...
Köszi előre is.
Grando27-06-2007 20:26:39 // 16108
Nálam is gyakran verdesi a 100 fokot, sőt fölé is megy. Az érdekes az egészben az, hogy ha ilyenkor leállítom a motort, majd azonnal újra ráadom a gyújtást, majdnem 10 fokkal kevesebbet mutat... De miért???

A 164 TáDé olyan stabil volt, mint az állat.
ALFI15627-06-2007 20:24:22 // 16107
Nem kapcsol a ventilátor?
Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2007 20:22:25 // 16106
nekem 30 fok felett, klímával a dugóban simán felmegy a hőfok 100 fölé:
GTVili27-06-2007 20:12:25 // 16105
OK...bízom benned...:-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2007 20:11:06 // 16104
tuti
nekem is 98 foknál kapcsol a ventillátor....
GTVili27-06-2007 20:06:04 // 16103
Tutkó???....néha már 90fok után egy picivel bekapcsol...néha meg jó alaposan elhagyja a 90-et....és már nem merem megvárni hogy mikor kapcsol...ja amúgy most cseréltem hűtőt....
GTVili27-06-2007 19:57:17 // 16101
Tudja valaki hogy hány foknál kéne bekapcsolni a hűtőventillátornak?...2.0TS motorrol van szó....
bb1827-06-2007 19:38:44 // 16100
csak csöndben kérdem :

Ki volt az az elmeháborodott aki ennyi maszatot kent minden tömités alá ? És minek ha uj tömitésekkel kell összerakni amugy is.
bb1827-06-2007 19:35:25 // 16099
én is 1.7-re szavazok, 8 szelep ( ahoz minden van mindig ha kell ), 2 dellorto karbi, és minden ok.

Utána ha nagyon akarod akkor szét lehet dobni, és az igényektöl függöen veztengely, karbi, hengerfej, kipfogo rendszer, miegyéb nyulkálás.

Nézd meg az oldalam hátha okosodsz belöle..
Hari27-06-2007 19:05:30 // 16098
Nóó meg a kérdés az, hogy menyit szeretnél rá locsolsz?!!
327-06-2007 18:50:05 // 16097
Wickey-nek igaza van,de hogy ne keljen sokat szenvedni az elektromos cuccal szerintem az 1,7 8 szelepes is elég már :) de persze a döntés a te kezedben van :)
Wickey27-06-2007 18:48:07 // 16096
vegyél bele komplett bontott 1.7 16V-t 100ezerért :)
kaibinger8427-06-2007 17:29:25 // 16095
Sziasztok segítsetek 33 as 1,3 as motort szeretnék tuningolni minden megoldás érdekel írjatok a falamra vagy emailt kszi
matesz2127-06-2007 15:55:16 // 16094
Selmak, ezer hála a magyarázatért és a képért!!!!
Csöri27-06-2007 15:27:14 // 16093
Szerintem a dugattyú miatt ne parázz.
Cgo27-06-2007 15:09:25 // 16092
mivel nem magyarorszagi szerviz, felesleges rola beszelni
Cgo27-06-2007 15:08:48 // 16091
azert kuldtem ket kepet - azert ha egymas melle rakod a ket dugattyut, latszik a kulonbseg. nem akarok nagyobb bajt, mint van, csak arrol van szo, hogy zavar, ha valamit elinteznek egy legyintessel, hogy ez csak egy kis kopp. repedesvizsgalat vagy akarmi szerintem mindenkepp kell.
Csöri27-06-2007 14:46:40 // 16090
Legtöbbször nem a dugattyú, hanem a hajtókar viszi el a balhét. Több TS motorban vezérműszíjszakadás után a hajtókar is elmegy. Az viszont szépen ki tudja lyukasztani a blokk oldalát.
András bácsi27-06-2007 14:39:01 // 16089
Megnéztem: nagyítva sem tűnik veszélyesnek. Azért ha ven lehetőséged, egy repedésvizsgálat nem árt.
Ferke27-06-2007 14:38:46 // 16088
Bakker, remélem sikerül visszaszerezned az anyagi ráfordítást. Melyik szervíz volt ez? Vagy nem publikus?
Ferke27-06-2007 14:37:46 // 16087
Ezt nem is figyeltem, hogy az első szelepnél így elintézte a tőke körül az öntvényt. Vagy ez a akkor sérült, amikor ki lett szedve a tőke?
Azért ez talán még javítható sérülés, nem? Igazából a tőke legalsó részénél van anyaghiány, ami mé talán pótolható, viszont egy bontott HF nem túl olcsó.:(
Az viszont tény, hogy ezzel valamit csinálni kell, gondolom erre mondott a szerelő is valamit....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.