Forum >> Szerelőműhely

Kiskukac22-06-2007 13:11:03 // 15986
Sztem is hozzájuk vidd visza!
Tibe22-06-2007 13:07:00 // 15985
Hali Cartársak :) Egy kérdés a dízel Mjet Alfákat ellájták részecskeszűrővel? Ha igen kb. mióta?
csocsi22-06-2007 12:03:38 // 15984
Szerintem mindenképpen hozzájuk menj először.
mx22-06-2007 12:01:54 // 15983
Nagyon durva dolog történt!
Az autót trailerrel hoztam haza, ugyanis úgy tűnik h leugrott a vezérműszíj. De ez még semmi, a lényeg h pont 2 hete cseréltettem a szíjat!!
Vagyis valszeg vmit elbasztak a szervizben. Mi a teendő ilyenkor?? Ha visszaviszem hozzájuk letagadják, h nem ők cseszték el, ha máshova viszem azt mondják h máshol már megpiszkálták?
A pécsi tesco közelében lévő, alfa-fiat alkatrészbolttal szembeni szervizben csinálták.
zee22-06-2007 00:30:46 // 15982
Sk csináltuk itthon. Majd beugrom egy szakihoz.
De ha van vkinek más ötlete szívesen fogadom.

köszi
Wickey22-06-2007 00:05:56 // 15981
Furcsa, másik gyártó más méretet hoz.
Na mindegy, válasz ízlés szerint, és ügyelj rá, hogy ne barmold össze a gyári csomagolást, hogy vissza lehessen cseréltetni ha valami miatt nem stimmelne a dolog.
Wickey22-06-2007 00:01:13 // 15980
Például a Bárdinál.



De amúgy nem autóspecifikus alkatrész, itt pl. azt írja hogy a kisebbik végén az átmérője 23, a nagyobbik végén 60mm, a hossza pedig 110mm.
Ezt kell hangoztatni Unixban, Meteorban, akárhol. Mint látható kábé 2000-2500 forint darabja.
admirális21-06-2007 23:48:46 // 15979
Ha ég az inj. lámpa, akkor a computer eltárolja a hibát, tehát ki lehet olvastatni, és meg lesz a válasz. Én sztem a vezérlésed lett elrakva, mert azt kell szétszedni, hogy a módosítót cseréljék. Nem szakszervizben csináltattad, ugye?
Grando21-06-2007 23:13:59 // 15978
Megspóroltál így néhány keserű tapasztalatot! ;))))
Nem mondom, hogy sok szakit végigjártam, mielőtt Harit megtaláltam, de azért 1-2 helyen megfordultam. Általában válogatott kontárok.
Bár nem mondom, voltam szerelő havernél is, aki nagyon ügyes, meg télleg jó szaki, és nagyon korrekt is, de az Alfás csalafintaságokat sajna ő sem vágta. Na meg folyton kaptam a kis megjegyzéseket, baxgatásokat... :DDDD
De majd mesélek, ha találkozunk! ;))))
Bluesprint21-06-2007 22:54:09 // 15977
Sziasztok

tudja valaki hol tudnék venni 85-ös Gtv6-ra gumiharangokat a féltengelyekhez?
köszönöm
Csöri21-06-2007 22:37:55 // 15976
Leon a GTA-ra Autodelta tárcsákat rendelt, ami ugyanakkora volt mint a gyári, csak lyugatott és kurva drága.
Ja egyébként xart sem ért.:))
zee21-06-2007 22:32:02 // 15975
Sziasztok!

A vezérlédmódosító cseréje óta világít az injektor visszajelző lámpám. Gyujtást ráadva, pár másodperc várakozás után mikor el kellene aludnia villan egyet. Indítok, elalszik majd pár másodperc után ismét kigyullad. LMM tiszta.

Szerintetek?

köszi
Lujo21-06-2007 22:15:50 // 15974
Jó volt a tipp, Hari Tnyleg nagyon korrekt. Olaj és olajszűrő csere megvolt, hónap végén jön a többi... persze a szaki kiléte már nem kérdéses, thx még1x :)
A végén még 1 kis dekorálásra is futotta az időből :)
GT Ɨ|ѯ21-06-2007 07:49:27 // 15973
Ez full így van!:-)
TSak csere:-)))))
Poló20-06-2007 23:56:31 // 15972
A 166 szerintem nem. Viszont Peti 16V cserélte az 1,6-on a sima fékeket hűtöttekre.
Amúgy GTA-n cserélt Blade is meg Leon is fékeket :)
pb_20-06-2007 23:52:39 // 15971
Inkább a Sprinten, cseréld külső fékekre a belsőket.)))
Ferke20-06-2007 23:40:48 // 15970
Az jó lenne, de olyat nem fogok találni. :)) Az érdekelne, hogy pl a 166 féknyereg és tárcsa felmenne-e? A facelifté már hűtött tárcsás, előtte még nem hűtött volt.
szasza(SW)20-06-2007 16:44:51 // 15969
Szia! ime egy kép ha nem jó keres:)
dfg (Tanárúr)20-06-2007 15:48:09 // 15968
Help. van valakinek egy robbantott rajza a vezérlésmódosítóról? kivettem a zegergyűrűt, és úgy jártam mint a gyerek a bohócosdobozzal. szétküldte a rugóa világ négy égtája felé, és fogalmam sincs, hogy milyen sorrendben volt összerakva.
:Szájmon:QV:147:GT:20-06-2007 10:58:43 // 15967
SOS!!!
Valaki tudna nekem egy olcsó de jó kipufogóst ajánlani??
SOS!!!!!
Fater (Norbi)20-06-2007 10:54:56 // 15966
Sziasztok!

Információ és segítség kellene.

A 155-ösöm klímakopmpresszorának csapágya kezd zajossá válni (még működik szépen, csak a járó motor mellett már hallani). Tud valaki Paks, Veszprém, Budapest környékén olyan szerelőműhelyt, ahol a csapágycserét megoldanák?

Infókat az oldalamra írjatok!

Köszi, Fater
Poló20-06-2007 09:55:36 // 15965
A GTA faceliftesnek számít? :))
Ferke20-06-2007 09:37:55 // 15964
Infot plííz!:) Facelift 156-os első fékeit cserélte már valaki nagyobbra??
Ferke20-06-2007 09:34:58 // 15963
Lehet, hogy írtad már, csak nem olvastam. Melyik szervíz volt ez? Jó volna vstag betűkkel beírni ide, hogy tudjunk egy újabb helyről, ahová Alfát soha ne vigyen az ember...:(
Ferke20-06-2007 09:33:30 // 15962
Nekem a főtengelyt akasztotta meg a hosszbordás egy darbbja, és ott sem a szíj fogazott le, hanem a tárcsa ment szét.
Ferke20-06-2007 09:32:27 // 15961
Az a csippelés akkor xar. Sztem is vidd vissza.
Trombozis19-06-2007 21:55:10 // 15960
Nekem hasonló volt. Fordulatszám érzékelő panel kontakthiba vagyis nálam. A szervíz lámpa nem villan fel? Hiba kiolvasásánál benne van. ha jól emlékszem 35be volt a csere.
Selmak19-06-2007 20:19:50 // 15959
Valahol ne kontaktos az elektronikád?
Gábor15519-06-2007 19:31:13 // 15958
Üdv cartársak
Szakmai segítséget szeretnék kérni tőletek.Lehet hogy ti is jártatok már igy .
Szoval a "tádé"(a 166-os) sztrájkol,olyan huzásai vannak .hogy már nem is nagyon merek menni vele! Hdegen semmi baja ,de ahogy bemelegedik gondol egyet és leáll akár menet közben is .Ráindítok 1 pöccre indul ,de ha leállítom 10-20 perc csendepihenőt fuj ! Semmi hibaüzenet nincs ,csak teker az inditómotor de semmi.
Ha tudtok adjatok tanácsot ,mi vagy mik lehetnek a gondok. Előre is köszi
Cs.Alfa19-06-2007 19:16:24 // 15957
Szóval kiderült a hiba.Kicsit komplexebb mint gondoltam.Egyszerre szart be az aksi és a generátor,valamint az alapjárat is koszos volt,eldugult.De hogy ez mind egyszerre......
Cgo19-06-2007 15:29:32 // 15956
elmeletileg mar beismertek, gyakorlatilag igazsagugyi szakerto velemenye kell, ami 1-6 honap...
Wickey19-06-2007 00:50:42 // 15955
az hogy akasztotta meg a vezérműtengelyt úgy, hogy eltörjön a fogaskerék? És hogyhogy nem a szíj fogazott le inkább vagy szakadt el?
Mellesleg nem rossz gondolat, ha ezt a szervíz is elismeri, akkor ez azzal egyenlő, hogy ők b@sztak el valamit.
Cgo19-06-2007 00:49:01 // 15954
legujabb fejlemeny:
az egyik szelephezag allito "korong" esett ki a helyerol, az okozta a bajt.
a kerdes mar csak az, mi a fenetol eshet ki....

a) rosszul volt berakva
b) rosszul volt beallitva

mas lehetoseg?
Lujo18-06-2007 21:09:20 // 15953
Nagyon úgy tűnik (kopp kopp) tényleg csak eláztattam a motort... ma ismét szétszedtük, s nem gyűlt benne újabb adag víz :) Azért egy jó oldala csak van a dolognak.... most már akár a gyertyákat is ki tudom önállóan cserélni ;)
norbee18-06-2007 09:18:02 // 15952
Jó szurkolást!

Urak, 98-as 1.4 TS 146-ba keresnék - akár csak egy próba erejéig - LMM-et. 4 lábas verzió, tehát külön van tőle a szívócsövön a levegő hőmérséklet érzékelő. Valakinek ilyenje?
Grando17-06-2007 21:05:15 // 15951
Hát, én ennyire nem látom át a témát. De az biztos, hogy mennek, mint a barom. És a régi VM-tádéhoz képest az újabb JTD-k ráadásul nagyon egyenletesen. Egy 138 LE 2.4 JTD volt szerencsém kipróbázni. Csippelve. Az új MJet-ek meg gondolom még jobbak. ;)))
Selmak17-06-2007 20:54:54 // 15950
Tádékkal alapvetően az a baj hogy hiába adják le hamara brutális nyomatékukat, felül elég hamar elejtik pl. a 105LE ős JTDn érezni mikor nyit a wastegate 3000 körül. A VTG turbok valamivel jobbak felüll, de még mindig nem az igaziak. Sorba kötött dupla turbo lenne a megoldás?
Lujo17-06-2007 19:23:58 // 15949
majd azzá teszem ;)
Grando17-06-2007 18:41:17 // 15948
Nem kétéltű a gép. :DD
Lujo17-06-2007 18:39:58 // 15947
legyen igazad, hogy csak az ment oda... de hogy juthatott be?:O elvileg a gyertyához nem juthat be kívülröl víz... nem?
Grando17-06-2007 18:34:37 // 15946
Na ezért mondtam, hogy ne nagyon vizezzél ott...
Lujo17-06-2007 18:32:22 // 15945
Azt hittem megáll a szívem is (lehet meg is fog)... az előbb beáltam az udvarba, s közbe (főleg alapjáraton) berángatott (dadogott a motor). Telefonáltam gyorsan 145ös kollegámnak, aki szerencsére el is tudott jönni. Kiszedtük a gyertyapipákat... hát állta a víz bennük. Mind a 8ban!! :((( Szépen kitörölgettem mindet, összeraktuk, s most jár rendesen. A kérdés most az, hogy ez a tegnapi motortértakarításomnak köszönhető (bár ennyi víz a világon nincs), vagy valami komolyabb a gond. :((( Holnap meló után belenézünk, hogy ismét van e bennük víz.. Véleményetek így látatlanban? Lehet Hari mesternek több melója lesz mint szeretném? :(
Grando17-06-2007 16:48:05 // 15944
Kösz! :))) Kiszúrtad, hogy a monaco-i nagydíj óta a Ferrariknak is ilyen színe van? ;))) Körömlakk rulez! :DD

Ja. A dízel nagyon csalós a bazi nyomaték meg a túró miatt.
Robika17-06-2007 16:44:20 // 15943
Megtaláltam ám.Nagyon szép autód van.Gyönyörű a színe.Igazi digós.Köszi mégegyszer.Azt hittem a 2.4 jtd 20v jobban szedi a lábait mert érzésre jobbnak éreztem.hmmm mindegy
Grando17-06-2007 16:35:51 // 15942
Na, inkább berakom ide a képet, ha már annyit matattam vele. :))) Egy 2000-es szóróanyag alapján buheráltam:
Robika17-06-2007 16:35:31 // 15941
Köszi szépen nagyon kedves vagy.
Cs.Alfa17-06-2007 16:28:06 // 15940
Jó Neked...nekem ez kissé kínai..:-)))))
Grando17-06-2007 16:26:47 // 15939
Éééértem! ;)))
Szóval a hajtás csak a klímánál kapcsolódik.
Cs.Alfa17-06-2007 16:26:03 // 15938
Az a baj,hogy a moci egyet fordul,vagy csak egy felet....utána se kép se hang...
Otto17-06-2007 16:25:08 // 15937
Próbáld meg!!!Szedd le!
Kiváncsi vagyok!:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.