Forum >> Szerelőműhely
Blacky06-11-2005 17:06:01 // 9036
Ez egy értékes lista, ki is másoltam.:)
granturismo06-11-2005 15:20:20 // 9035
Szvesen egy dolgot elírtam a 2.4-nél a 156 és az Sw egyaránt Euro 2-nél AR32501, a AR34202 az csak 166.
András bácsi06-11-2005 15:16:15 // 9034
Kösz, benned bíztam!
granturismo06-11-2005 15:04:33 // 9033
Teljesen jól mondták.
Így fest a dolog:
1.9-es 8V
Az AR32302 az egy 105 LE Euro2-es. A 145/146 az csak ilyen motort kapott, de szerelték a 156-ba is.
Az AR37101 az az Euro 3-as 2000/11 hótól 110 lovas.
A 937A2000 ez egy Fiatos motorkód Euro 3-as 115 lovas
2.4 10V
Az AR32501 az a 2.4-es 136 lovas Euro 2-es. 156-osba
A 839A6.000 (Fiatos motorkód) 140 lovas Euro3-as 156-és 166-osba
Az AR34202 az a 2.4-es 136 lovas Euro 2-es. 166-osba és 156 SW-ba(szoftverdifi van sima 156 és ez között)
Ha éredekel a Fiat Lanciát is beírom.
Ahol Alfánál Fiatos motorkód van az azt jelenti, hogy az egy az egyben átvett Fiat/Lancia motor. Ha Alfás a kód akkor az Alfánál valamit mókoltak rajta.
András bácsi06-11-2005 14:43:46 // 9032
Igen, konkrétan az érdekel, hogy a motorkód alapján hogyan lehet azonosítani, melyik változat. Konkrétan Alfára gondolok, azon belül is 156 JTD-re. Ebben nem vagyok otthon, de nekem úgy mondták, hogy a 105 lovas a fix, a 110 és 115 lovas a változó geometriás turboval szerelt.
granturismo06-11-2005 14:31:28 // 9031
Bandi hogy érted, hogy a száma? a motorkódban mi a difi?
Alfára érted vagy általában?
A 115 lovasokban változó geometriájó turbo van. A 105-ösben és a 100 lóerősben (Bravo) fixlapátos (volt).
Van alacsony töltésú 80LE-s 1.9 JTd is (Punto) de azt már kiváltják az 1.3-as motorral. Fejlesztenek egy 1.6-os JTd motort is.
András bácsi06-11-2005 09:10:32 // 9030
Hát ez az: valami konkrét kéne. Köbcenti ua. csak a turbo lapátszögén változtattak, meg valamit a programon.
GEORGE06-11-2005 01:10:52 // 9029
Hát így konkrétan nem tudom
De elsőnek 1998-2000 közt 105 lovasok voltak,
utána aszem volt a 11o lovas verzió.
2001 után már csak a 115 lovas verziók voltak.
De hangsúlyozom csak szerintem.....:-)
Blade05-11-2005 21:27:31 // 9028
Udv!
Olyan gondom lenne a gtv-vel, hogy nemrég elkezdett villogni a légzsák hibajelző a muszerfalon.Néha elalszik, néha világit. A vezérlőben hibakód nincs.A másik: hidegben, kb 10fok alatt, világit a befecskendező hibajelzo is. De elindulás utan kb15 percel el is alszik.De ha sokkal hidegebb van, akkor nem szunik meg.Az ecu a vezermutengelynel lévo gyujtasszenzort hozta hibanak. Kicsereltuk, de a hiba nem szunt meg. Van valakinek otlete?
bb1804-11-2005 18:30:55 // 9026
a blokkon ahova be van ütve. :-)))
giovanni04-11-2005 18:29:35 // 9025
:))) sajnos egyébként nem tudom..
András bácsi04-11-2005 18:28:53 // 9024
Ez most nem a beugrató kérdéses játék! :)
bb1804-11-2005 18:28:13 // 9023
olyat probáltál-e hogy folyamatos gyorsitásnál, vagy hirtelen gázadásnál hogy viselkedik? ha folyamatos gyorsitásnál jo és hirtelen gázadásra ( pl pirostol kilöni ) fullad akár annyira, hogy hiába nyomod képes le is állni akkor lehet hogy elosztonál az elögyujtásszabályzo membrán átszakadt. ha gyorsitásnál megtorpan, de ugyanazzal a gázállásnál azután elindul akkor inkább gyorsito rendszer.
merthogy lehet üzemanyag, de gyujtás is.
pontosan milyen darabrol van szo ?
giovanni04-11-2005 18:27:14 // 9022
Hát az első egyes után :)))
András bácsi04-11-2005 18:24:39 // 9021
Szeretnék továbbképződni:
Tudja valaki, hogy az 1.9JTD motorok száma hol tér el attól függően, hogy 105, 110, vagy 115 lovas verzió?
swan04-11-2005 14:51:24 // 9020
Ok! Akkor tapogatózok. Én is űa-ra tippelek elsőre.
Gábor16604-11-2005 13:41:41 // 9019
canm==van :-)
Gábor16604-11-2005 13:40:20 // 9018
swan:
A gyújtás és az üa. hajlamos teljesen hasonló jelenségeket produkálni. Amikor nem indul, meg kell nézni, hogy szikra van-e? A gyertya színe is segíthet. Ha szikra canm de fekete bársonyos színű a gyertya, akkor üa. Nekem üa. besokalás a gyanúm, de ezt körbe kell járni.
a04-11-2005 13:30:59 // 9017
Ahhoz le kell venni a kormányról a légzsákot. De egyébként sanszos, hogy zárlatos a vezetéke.
SERPENTE04-11-2005 13:23:55 // 9016
FIGYELEM -------------------------------- FIGYELEM!!!!!!
ELADÓ 164
ELEJE SÉRÜLT, 205 000 KM- 1991
3.0 V6+ KLIMA-BŐR KIVÉTELÉVEL FULL EXTRÁS
MAGYARORSZÁGI ÜZEMBEHELYEZÉS
ZAMÁRDIBAN TALÁLHATÓ-VONTATNI NEM LEHET-
AZ ELSŐ FUTÓMŰ GALLYRA MENT:((((
A VILLANYOSZLOPPAL VALÓ RANDEVÚ KÖVETKEZMÉNYE!!
ÁR:mini EBAY:))))
AKI A LEGJOBB AJÁNLATOT TESZI!!!!!! LICITÁLÁS ALAPJÁN:)
AJÁNLATOKAT: 2005.NOV 07.-IG
200.000 IRÁNYÁR
TEL:06203198940
RAJT:)
----------------------------------------------------------------------------------------
VÁLTOZÁS-VÁLTOZÁS:))))))))))))))))))))))))))
125 000.- ÉS VIHETI BÁRKI:)))
ELADÓ 164
ELEJE SÉRÜLT, 205 000 KM- 1991
3.0 V6+ KLIMA-BŐR KIVÉTELÉVEL FULL EXTRÁS
MAGYARORSZÁGI ÜZEMBEHELYEZÉS
ZAMÁRDIBAN TALÁLHATÓ-VONTATNI NEM LEHET-
AZ ELSŐ FUTÓMŰ GALLYRA MENT:((((
A VILLANYOSZLOPPAL VALÓ RANDEVÚ KÖVETKEZMÉNYE!!
ÁR:mini EBAY:))))
AKI A LEGJOBB AJÁNLATOT TESZI!!!!!! LICITÁLÁS ALAPJÁN:)
AJÁNLATOKAT: 2005.NOV 07.-IG
200.000 IRÁNYÁR
TEL:06203198940
RAJT:)
----------------------------------------------------------------------------------------
VÁLTOZÁS-VÁLTOZÁS:))))))))))))))))))))))))))
125 000.- ÉS VIHETI BÁRKI:)))
Gábor(figi75)04-11-2005 11:58:38 // 9015
Sztm,üzemanyag!
kertecs04-11-2005 10:49:08 // 9014
Hétvégén megnézem és hétfőn berakok valami rajzot/képet róla.
swan04-11-2005 09:33:09 // 9013
Kis segítség kellene a szakiktól! OFF-os karburátoros verdával van a következő bajom. Ha rendessen bemelegedett (1,5óra használat után) Indulásnál és kettesbe visszakapcsolásnál hajlamos rántani egyet-kettőt majd kiesik a fogam. Nem minden esetben jelentkezik. Ha nagy gázt adok hajlamos elindulni rángatás nélkül. Tegnap ilyen eset után le is fulladt és nem tudtam elindítani. Indítómotor pörgött csak nem indult el. Vagy gyújtás, vagy benya. Merre felé keresgéljek, mert ma van egy kis időm szétszedni. Ja tegnap amikor nem indult széthúzkodtam a gyaújtást megmozgattam és utána sem indult. Csak kb 5 perc elteltvel. Ötlet?
alfatech04-11-2005 08:00:01 // 9012
Na igen. Köszi!
bb1804-11-2005 07:53:06 // 9011
irjál egy bosch számot, meg motor jellemzöket hátha...
Vega03-11-2005 23:06:02 // 9010
Valoszinuleg Te most felfedeztel egy gyari hianyossagot :D Beszelj mas 166-os kollegaval akinek automata valtoja van...ha nincs hibakod nincs semmi...akkor nem kizart tenyleg ,hogy tapasztaltal egy olyan dolgot amire esetleg a tervezoasztalon nem gondoltak....biztos megzavarodik a valto elektronikaja...nem tudja mire velni ezt a helyzetet...kisebb gazallashoz nagyobb sebesseg...hosszabb idon keresztul...vagy ilyesmi...mindenre ok sem figyelhetnek...nem feltetlenul hiba...plane ha masok is ugya ezt tapasztalnak!
156sw03-11-2005 23:01:41 // 9009
Adjatok tanácsot hol? tudnék és főleg miylen? jó minőségű, de azért nem horror árú duplakipuff véget venni???????? (BUDAPESTEN!)
Cselentano03-11-2005 22:06:41 // 9008
írj egy mailt az alkatresz@hotmail.com -ra név, autó adatai, alvázszám + mi kell, írásban kapsz ajánlatott
Kassi03-11-2005 21:58:34 // 9007
Sziasztok!
Következő kérdésem lenne.....
166 hoz kéne nekem olyen hogy légtömeg mérő tud valaki ilyet olcsón :-) ?
Másik találkozott valamelyikőtök olyannal, hogy ha lejtőn megyek le és utána jön egy egyenes szakasz ahol meg is kell állni akkor utána az autómata váltó 2-es ből akar indulni... Nem értem miért csinálja és a márka szervíz is tehetetlen ezügyben....
Segíccccsséget előre is köszike...
Barni14703-11-2005 21:02:02 // 9006
Hát ha 2 van benne , akkor pattintsd ki az anyósülés előtti légzsák bal oldalán lévő kárpitdarabot. Alatta a csatit húzd szét és dugd össze lekapcsolt gyújtásnál. Nekem 1x ez volt a baja. Ha nem válik be a kor marad még a vezetőülés előtti, de annak nem tudom hol van a csatija. De szakszervízben többet tudnak mondani, rádugaszolják a computert oszt az megmondja.
GPti(V6)03-11-2005 20:41:20 // 9005
Szerintem nem kell pánikolni,ha jól tudom aszt jelenti,hogy nem müködik a légzsák,de a hibát a szervizben tudják orvosolni.
vela03-11-2005 19:59:10 // 9004
Sziasztok!
Tud valaki segíteni?
Mielőtt elvinném egy hozzáértő szereldébe a "vasat" egy pánik kérdés.
A mai napon kigyulladt és folyamatosan világít a légzsák visszajelző a műszerfalon.
Pánikoljak ? :))
Remélem nem lessz nagy pénz.
Szerintetek mi lehet az ok?
Üdv
András bácsi03-11-2005 19:47:35 // 9003
Vez. mód letekerőt nem tudnád leméretezni?
Cserébe lehet, hogy gyártatok faterral télen féknyereg-betekerő kéz készüléket.
A sablont nem felejtettem el, de úgy látom a fickó az ígéret földjén lakik. :(
kertecs03-11-2005 15:20:32 // 9002
Vizuálisan már el is képzeltem, nekem érthető : ) Szétkapom, aztán ha látom a dolgot gyártok hozzá valami hasonlót. A lényeg, hogy nyomás alatt tekerve megy vissza, ok!
A célszerszámot láttam én is, de most nincs kedvem venni : DD Amúgy vez.mód letekerőm pl. már van. Került is egy köszönömbe az esztergályos barátomnak. A vez. tengely-sablon meg megint napirendre került, próbálkozom...
András bácsi03-11-2005 15:01:16 // 9001
András bácsi03-11-2005 14:58:23 // 9000
Elvileg igen, de a gyakorlatban nem biztos, hogy a csapágy nem sérül a tengelycsonk kiütésekor.
alfatech03-11-2005 14:49:23 // 8999
Köszi.
Elsőről lenne szó, ezek szerint elöl lehet csapágycsere nélkül cserélni az agyat?
András bácsi03-11-2005 14:17:33 // 8998
Hátsónál igen, ott nem lehet kiszedni az agyból a csapágyat.
András bácsi03-11-2005 14:16:37 // 8997
Jól emlékszel. Én a hasonló eljárást követem:
Menetes furattal ellátott vastag acéllap, amely felfekszik a nyereg két nyúlványára. A furat közepe egybeesik a dugattyú közepével. A furatban egy méretes csavar, amivel előfeszíted befelé a dugattyút. Utána mondjuk vízpumpafogóval befelé tekerni kezded. Ha az előfeszítés megszűnik, utánaállítasz. (Nem tudom érthető volt-e)
Egyébként van hozzá célszerszám hasonló elven, csak ott a menetes középrészen vannak körmök, amik a dugattyút tekerik. Olyan 100e körül már lehet is venni. :-)
kertecs03-11-2005 14:05:36 // 8996
Hello-hello!
Hátsó fékbetét cseréhez kérnék gyakorlati segítséget.
A manual-ban megnéztem a cserére vonatkozó részt, de ebből még nem tiszta nekem hogyan fogom a dugattyút visszaállítani alapra. Úgy emlékszem írta korábban valaki, hogy nem olyan egyszerű, mint az elsőnél... nyomni-tekerni? : )
alfatech03-11-2005 11:35:09 // 8995
Hali!
Lehetséges, hogy megszakadt kerékcsavar-menet esetén cserélni kell a kerékcsapágyat és a menesztőt? Konkrétan egy Tempráról van szó, gondolom ugyanaz mint a 155-nél.
Tommaso 15903-11-2005 11:05:49 // 8994
Sziasztok!Egyik haverom megfertőződött és venne egy 147 1.6 TS 105 Le csodát,amiért valószinű 12.-én mennénk le Miskolcról Szombathelyre:-((
Mire figyeljünk oda,esetleg van e valakinek tippe,h ott hova lehetne elvinni az autót egy állapotfelmérésre,és az mennyibe fájhat?
Köszi
Trombozis03-11-2005 10:56:44 // 8993
Nem tudom merre fele laksz, de van egy kárpitos haverom. Szeret nekem haveri alapon dolgozni. :-))) Mivel már sokat segítettem neki.
pb_03-11-2005 10:02:27 // 8991
A választást rád bízom, de a javításra gondoltam.
swan03-11-2005 09:39:26 // 8990
Én is rájuk gondoltam! Van egy autókárpitos erzsébeten majd bemegyek megkérdezem.
a03-11-2005 09:27:49 // 8989
Kárpitosok, akik vállalnak autókat is, tudják "újratömni" az ülést. Ott érdemes próbálkozni.
swan03-11-2005 08:56:54 // 8988
Vagy-vagy kérdésre igennel válaszolni :))) Mire igen? Remélem a javításra.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
502
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?