Forum >> Szerelőműhely
Don Gombóc04-08-2005 10:17:24 // 7736
Hátul nekem is az van a Brembo tárcsához, és fasza. Aszonták szólni fog, de nem szól.
a04-08-2005 10:15:23 // 7735
Valószínűleg valahol valamelyik szilent van kikopva a futóműben.
a04-08-2005 10:14:24 // 7734
A féltengely nem ilyen. Ha az rossz, akkor kanyarban úgy ropog, mint a géppuska.
a04-08-2005 10:13:03 // 7733
Textar jó. Nekem sokáig az volt, és a 64-be is valszleg az megy majd, ha kell.
TtK04-08-2005 09:44:27 // 7732
Akkor gázos a dolog, ha az a műanyag bizgentyű a zár, vagy a kilincs része. A 146-on így volt. Úgyhogy lehet, hogy a bontóban csak a komplett alkatrészt adják oda. Szvsz legegyszerűbb egy célszerűen meghajlított dróttal megoldani. :)
bb1804-08-2005 08:13:12 // 7731
boltokban szokott lenni valami patent vagy milyen kft gyártja. yellov- ban benne vannak ugy tudom.
bb1804-08-2005 08:11:06 // 7730
ezekröl nem tudok rosszat
swan04-08-2005 07:48:40 // 7729
Nem lehet féltengely? Csak egy ötlet.
beeep14604-08-2005 07:38:44 // 7728
Üdv!
Pár napja hallom, hogy balra kanyarodásnál elkezdett nyöszörögni, nyikorogni valami. Ha közben valami úthiba is van, akkor egy kicsit jobban hallani. Jobbra kanyarodásnál nem hallom. Mi lehet?
pb_03-08-2005 23:56:02 // 7727
Bontóba fillérekért lehet ilyeneket kapni.
pb_03-08-2005 23:55:32 // 7726
Nekem sajnos sikerült közelebbi barátságba kerülnöm a fékkel, és a tapasztalataim szerint, célszerű még átnézni a munkahengereket is, ill. 1 légtelenítés sem árt.
pb_03-08-2005 23:54:34 // 7725
Jók azok a small, és big blockkok. A világ végéig is elmennek
kando.03-08-2005 20:26:50 // 7724
Boltban is beszerezhető vagy csak bontóban olyan kis műanyag megvezető-tartó pöcök, ami az ajtóban van és azt a vezetőszárat tartja, ami a belső kilincset köti össze a zárral.
Nekem kitörött az egyik felén a tartó műanyag ,,lepkeszárnya'' és így az a megvezető szár leesik az ajtón belül, így belülről nem nyitható az ajtó.
Ez azért baj, mert a pilótafülke ajtaja nem nyitható, csak kívülről :-)) szóval gáz így kiszállni, meg talán műszakin sem örülnek ennek...
ystuc03-08-2005 20:14:37 // 7723
Az enyémben is Lockhead van elöl, nekem teljesen bevált. Nincs rossz tapasztalatom.
mati03-08-2005 19:56:50 // 7722
Srácok, tanácsot kérnék! A héten vagy jövő héten megy műszakira a szörnyeteg és a fék egy kis javításra kerül.
Előre Lockhead betétek, hátra pedig Textar kerül. Mi ezekkel a tapasztalat?
Lecserélem a váltó olajat is, oda Agip-pt teszünk, 80W...., remélem ezzel sincs nagyon rossz tapasztalat.
Köszi, ha van véleményetek.
bb1803-08-2005 18:08:35 // 7721
nekem az sem sipolt, de lehet hogy áramlástanilag magyarázhato a dolog.
egyébként belül mind bordás, csak a gyárin kivül is van egy réteg szövés, védelemnek.
van amelyik egész lágy és van amelyiket csak néhányszor lehet megtörni.
ami belül is szövött olyat nem láttam é értelmét sem látom igazán.
isa15603-08-2005 16:45:50 // 7720
Két féle harmonikát láttam. Az egyik belül is szőtt, a másik pedig mint a gégecső olyan. A gégecsőbe ha belefújunk sípol. Lehet hogy én ilyet fogtam ki?
bb1803-08-2005 16:07:51 // 7719
én ebben nem hiszek. kérdezz meg más kipufogost is. nekem is raktak/tunk fel utángyártott harmonikát. bevett dolog. semmi bajom nem volt vele. olyan viszont volt, hogy valamit ne jol illesztenek és zörög vagy vmi más.
a03-08-2005 14:23:42 // 7718
Rongyba becsavarsz egy nagy csavarhúzót, és azzal nyúlsz alá. Kifelé kell kipattintani a fém karmantyúkat. A visszarakás 1 perc.
Gordon03-08-2005 14:05:04 // 7717
Tudja valaki, hogy az indexet hogy kell kiszedni? A nélkül, hogy összevakarnám a festést.
András bácsi03-08-2005 08:33:54 // 7716
Mindent meg lehet oldani nem gyáriból is, kérdés, mekkora munka. Bár a jobb szakik olcsóbb és jobb komplett rendszert is ttudnak alkotni, mint pl. az univerzális márkás cuccok.
isa15603-08-2005 08:25:33 // 7715
Hali! Van valakinek van ötlete, vagy tapasztalata? A 156 2,0 TS kipuff flexi elem szétesett. Elvittem kipuffogo "specialistához". Aszongya semmi gond, igen tuti 3 rétegű univerzális flexi van is neki, Fél óra és kész. Szépen meg is csinálta, de kis fordulaton ha tolom neki fütyül mint egy focibíró. 2000 körül pedig zörrenik egyet. Visszamentem a szakihoz, átvizsgálta, minden rendben, sehol nem fúj ki. Úgyhiszem az agyára mentem, mert egy idő után határozott kijelentést tett. Alfán nem lehet ezt beépítemi , csak komplett elemet lehet cserélni. Ami ugye zs-ben sem mindegy. Nem lehet hogy valami gagyit rakott fel nekem a szaki?
granturismo03-08-2005 07:50:05 // 7714
Igen. Az egyik a vízpumpa + a generátor. A másik a szervokormánymű szivattyúé. Ennek van egy feszítő mechanizmusa is.
"vezérműszij cserekor ment el a gáz"
Ez azt is jelentheti, hogy lefejtették a gázt. :(
kando.03-08-2005 00:35:41 // 7712
Igen, igen, azért akarom átnézetni, mielőtt nagyobb baj(a) lesz.
A másik két ékszíí mire szolgál? Ha jól láttam, egy a genrátor+szivattyú felé megy (mehet), a másik hova? A szervóolaj szivattyúra?
Jogerős03-08-2005 00:35:15 // 7711
Köszönöm, ez kimerítő volt.
Ez a vezérműszíj dolog gyanús volt, de egyrészt hülye vagyok hozzá, másrészt kellőképp naív vagyok, hogy elhiggyem azt amit egy szakember mond.
Attól tartok átvágás ténye forog fenn mert, mert én külföldön vagyok, a kocsit most anyu használja, kb havi 300km erejéig.
Ebből nekem kis paraszteszemmel az jön le, hogy a szerelő úr minimum egy állítása nem fedte a valóságot.
granturismo03-08-2005 00:32:20 // 7710
Nem biztos hogy a vez. hajtásból jön a zaj. A szelepfedélban vannak himbák is amik átviszik a lökőrudak mozgását a szelepekre az is lehet kopott stb stb....
kando.03-08-2005 00:30:10 // 7709
Nah, azt művészet onnan leoperálni :-)
Amúgy is olyan ez a motortér, hogy ha beejetek egy csavart, sose ér földet... :-))
Majd keresek rá később vállalkozó szellemű cartársat, hogy megoldjuk ezt a problémát (meg még ami előtte-közben felmerül :) )...
Azért is lenne jó így csinálni, hogy ott lehessek, segíthessek, lássam, mit és hogyan kell. Idővel jó lenne néhány dologhoz érteni is :-))
granturismo03-08-2005 00:26:12 // 7708
Ja ez a fedél nem a szelepfedél.
Ez a fedél a motor oldalán van.
kando.03-08-2005 00:24:48 // 7707
Úgy lesz, megvizsgáltatom, csak most a műszakiztatás benne lesz vagy 130 ropiban, miután a kipufogót cserélik, szinte teljesen, meg karosszériamunka, meg szilentek cseréje +óradíj... +vizsgadíj adja ki a 130-at...
S még olajcsere, szűrők cseréje nem is volt, pedig azeretnék azt is már...
:-)
granturismo03-08-2005 00:23:34 // 7706
A 164-es dieselmotorja is ugyanígy van megoldva.
granturismo03-08-2005 00:20:45 // 7705
Először meg kell nézni mi okozza a zajt. A hajtófogaskerék 25 ropi. Bontottban olcsóbb ész szemrevételezzéssel látható hogy milyen az állapota.
kando.03-08-2005 00:12:43 // 7704
Ok, ha megint nálam lesz a kocsi, megnézem.
Ha a fogaskerék kopott, akkor mit lehet csinálni? Szétszedni az egész motort?
/érdekes megoldás, én eddig csak V motoroknál láttam fogaskerekes áttételű szelepvezérlést.../
granturismo03-08-2005 00:05:42 // 7703
Egy fedél van és 1 áttétel.
kando.03-08-2005 00:02:36 // 7702
Hajjaj...
Na igen, bár a szelepeket fedő fedél tömítése így is cseréer szorul, mert finoman ereszti az olajat.
Ez alatt kell látnom elvileg a fogaskereket? Vagy van még más fedél is?
granturismo03-08-2005 00:00:42 // 7701
Hát van előnye is meg hátránya is.
Ha belegondolsz, hogy az 5.7-es Chevy blokk is OHV-s.:-))
Sajnos a fogaskerékáttétel ha megkopik akkor gáz van, nincs az hogy leszaladok a boltba egy vezérműszíjért aztán kész.
Ez a zaj ilyesmire utalhat pld...
Az olajat le kell engedni és van egy tömített fedél ami alatt van az áttétel és persze olajban fut az egész. vegyé egy tubus tömítőpasztát mert az kell a visszatételhet. Én az Elring Dirko HT pasztát használom. Nem olcsó de jó. (Bárdi, bordó színű paszta)
kando.02-08-2005 23:53:15 // 7700
Aha :-)
Tehát a kis dízelt így alkották meg? Akkor gondolom, ennek örülni kell, nincs, ami elszakadjon...
Akkor már egy kérdés: a motor járásakor mellékhangként vmi kis csörgő vagy kopogó jellegű hang hallatszik, lehet vmi a szelepek vezérlésével, a hézagok megnőttek esetleg ?
granturismo02-08-2005 23:49:42 // 7699
kando
Neked sem szíj sem lánc nincs. Egy zárt fogaskerékáttétel hajtja meg. OHV motor lökőrudakkal.
TtK02-08-2005 16:06:56 // 7697
1. A vezérműszíj-cserétől nem megy el a gáz.
2. Ha csináltak nyomáspróbát és nem eresztett, akkor azóta lyukadt ki valahol.
3. Lehet, hogy nem csináltak nyomáspróbát, ezt ők is tudják és próbálnak megvezetni (a vezérműszíj-cserés duma mindenesetr gyanús)
4. Nincs más hátra mint előre: feltöltetni újra, teteni bele festéket és sasolni, hogy hol ereszt.
Jogerős02-08-2005 15:53:47 // 7696
Sziasztok, egy kis segítség kellene.
Májusban lett feltöltve a klímám, a múltkor még vertem is itt magam milyen isteni hideget tol. No most már nem, mert szerény mennyiségű gáz van benne ismét.
A gondom az, hogy ahol töltötték, ott csináltak valami vákuumozós dolgot, és azt mondták, hogy nem ereszt sehol, biztos vezérműszij cserekor ment el a gáz.
Most akkor ez hogy van? Ötlet?
GTVili02-08-2005 15:13:03 // 7695
sziasztok!segitsetek rajtam!.........szükségem lenne GTV-lökháritóhoz egy üvegszálas merevitőre......ez egy U-alakú üvegszálas elem......erre van felfogatva a lökháritó......előre is köszi!
bb1802-08-2005 11:56:34 // 7694
az élet apro örömei. igaz ? :-))
cessna02-08-2005 10:55:11 // 7693
Akkor, neked sikerült az alapjáratot és az egyéb dolgokat megoldani. Valamiért nekem is "megnyugodott" az alapjáratom, pici ingadozás még néha van, de alapvetően jóóóóó :)) . Még azt a javasolt sz.gép nullázást kell megcsináltatnom, amit GEORGE javasolt, hátha akkor a reggeli fulladás is megoldódik.
kando.01-08-2005 21:45:47 // 7692
Ok, köszi, csak ebben elöl annyi minden van... Meg találtam már két bordázott szíjat is, de lehet, hogy van ott még... :-)
Most már semmit nem hiszek, amit a fickó mondott, holnap meg itt (KT) megnézik remélem...
András bácsi01-08-2005 21:37:07 // 7691
Was bedeutet "szilynak"? :-)))
Schwartz01-08-2005 21:34:32 // 7690
Szasz bb!:-)
Micsinálnék, szerelőt keresek:-(
Hála George-nak úgy néz ki már meg is találtam. Remélem addig még kibírja a váltóm, mert már egész jól zümmög a dög, ha benyomom a kuplungot:-(((
Csak az vigasztal, hogy ma szereztem 4 Bridgestone gumit a gépre és kijöttem 100 alatt.
bb1801-08-2005 20:58:29 // 7689
a láncnak mindig fém a burka és egyutt van a motor és hengerfej öntvénnyel, a szilynak állt. müanyag és külön van a motortömbtöl.
bb1801-08-2005 20:56:22 // 7688
km jelado : ha szembe állsz az autoval, a válto bal pldalán a féltengely mögött kicsit a kaszni alatt elég rossz helyen.
Slowfeet01-08-2005 20:07:26 // 7687
De télleg, nem gondoltam, hogy ennyire észre lehet majd venni....
No csörgés, no dízel, az eddigi "budai gondolkodós" helyett már 1400-nál érezhető ha rálépek a gázra, gyönyörű kiegynesúlyozott duruzsoló alapjárat.....nem tudom melyik jelenség melyik beavatkozás miatt van, de egy élmény, pedig eddig se volt TSúnya a történet :)))))))))))))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
594
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?