Forum >> Szerelőműhely
a18-07-2005 13:28:50 // 7129
Ne bízz ebben... Nem akarlak elszomorítani, de szerintem inkább 10-hez fog közelíteni, mint a 4-hez...
A rezsi óradíj tuti lesz 3k huf/óra. Ha 1,5 óra alatt végez, akkor az 6k... ha 2,5 alatt, akkor már 9...
Ancsi3318-07-2005 13:24:53 // 7128
Most találtam egyet Kerepesen holnap reggel beugrok hozzá, csak nem tom mit fog hozzá szólni, hogy 2 lökösből kell 1 et csinálnia
szerintem nem nehéz ezt megvalósítani, így 4e-nél többet nem szeretnék érte kiadni. Majd alkudozok :)
Ugyanis nyaralás előtt vagyunk így spórolok 1000-rel
a18-07-2005 13:20:37 // 7127
Én tudok ilyet, de csak Szegeden...
Ancsi3318-07-2005 13:14:57 // 7126
De pont ugyan olyan, csak hogy nagyon ramaty állapotban van
Így a kettőből kell 1-et csináltatnom, csak nem tudom ki foglalkozik lökhárító javítással, vagy mi a műanyagos szakmájának pontos megnevezése? hogy keressek rá a neten?
--- Amúgí már haza is jöttetek? Ez gyorsan eltelt...
Rumi18-07-2005 13:04:40 // 7125
nem ment rá a lökösöm?
a18-07-2005 12:45:26 // 7124
Bevett dolog, hogy ha tönkremegy a hőkapcsoló, ami a ventit kapcsolja, akkor direktbe kötik a ventit, hogy folyamatosan pörögjön.
"Kultúráltabb" egyének egy kapcsolót bevisznek az utastérbe, hogy a vezető le tudja kapcsolni a ventit, ha nem kell. Ez a fél-automata kapcsoló ;DDD
Sasi18-07-2005 11:45:12 // 7123
A fogyasztásnövekedést nem érzékeltem, mert eleve rossz LMM-vel vettem a kocsit. A csere utáni fogyasztáscsökkenés viszont feltűnt... :-) (városban 10->8,6-ra)
Sasi
Willy18-07-2005 11:38:48 // 7122
Azok segítségét szeretném kérni akiknek klímás dízel 75-ösük van. A klímakompresszor felfogatására lennék kíváncsi hogy hogyan van. Esetleg ha valaki le tudná fényképezni szuper lenne.
Esetleg valaki meghekkelte a ventit. :)
Ancsi3318-07-2005 09:42:12 // 7120
Tudtok ajánlani valmi jó és olcsó műanyagost???? A lökhárítómat kellene megjavítani...
a18-07-2005 09:30:41 // 7119
Szerintem a folyamatos pörgés a nem üzemszerű működés, és a mostani a jó.
Amikor nem megy a klímakompresszor, akkor nem kell a hűtés, mert a benti hőfok elérte azt, amire állítottad. Ezért hívják automata klímának.
Klímahűtő időnként ki-be kapcsol.
Atek17-07-2005 22:44:43 // 7117
Hi!Köszi meg mondom neki.Valami kis füzet és van benne egy kis kártya olyan bankkártya szerű.Akkor lehet mégis csak az, tollal ráírval két számsór egyik 5 vagy 6 jegyű a másik jóval hosszab had ne mondjam...
Tocsa17-07-2005 22:16:07 // 7116
Szerintem nem mindegy mert az egy kettős gomba asszem de lehet kontakt hiba is.
Tocsa17-07-2005 22:14:19 // 7115
Szerbusztok srácok ! Valaki megtudná mondani miért tilt le a motorom 4500 as fordulaton ötödikbe? Alfa75 2.0Ts 8v . Csúnyán berángat és nemtudom hogy miért . Egyébként nagyon torpangat mostanában eddig nem csinálta milehet a baj? Segítsen valaki plíz !
perdix15517-07-2005 21:34:50 // 7114
Srácok! Egykis segítség kellene! Történt, hogy megadta magát 1 hete a ventillátor...leégett a motorja, csere....beszereltük, úgy néz ki müködik is. DE: Amíg az előző klíma bekapcsolás után folyamatosan ment, a mostani olykor-olykor klímahasználat mellett is be-ki kapcsol, amikor neki tetszik. Ez hibás müködés. hiszen a klímahűtő miatt folyamatosan mennie kellene..... Ki tudja mi lehet a bibi?
PS: Meg azt vettem észre, hogy egy adott fordulaton pörög a venti, nem 2 fokozaton, ahogy említeni szoktátok.... Lehet, hogy a venti beszerelésénél összecseréltek vmit? mert 2 vezeték van, azt mondták a szerekők, hogy tökmindegy mit hova dugnak be, lehet, hogy nem is mindegy????
raga17-07-2005 17:27:45 // 7112
Na megldodott egy 4szögletü krovacsukló (szomszédé) rá azt arra a szár azt kajakból meglazult, veszek ilyen "komoly" krovát.
Jogerős17-07-2005 16:50:05 // 7111
145höz "kódkártya" nekem is egy számsor filccel felírva a manual elejére.
Ha kell azt el tudom küldeni angolul hogy működik a dolog. Nem hiszem a 155höz képest nagy különbség lenne, főleg hogy azonos évjáratúak.
ALFA75td17-07-2005 08:39:02 // 7110
ilyen esetben jobb ha te magad készítesz eggyet imbuszkulcsból magadnak
Atek17-07-2005 08:21:47 // 7109
Hi!
Az egyik barátom vett egy 155-t!Van benne immobilaiser,.Ezekhez milyen kód kártya van mert csak egy kis füzetkét kapott aminek az elejében vannak számsorok.Válaszotokat elöre is köszönöm. 1996-os 2.0 TS 16V
Thomika16-07-2005 23:20:09 // 7108
4szögletű???? Hogyhgoy? nem imbuszos a leeresztőd??!!
raga16-07-2005 22:53:24 // 7107
Na befuccsolt az első otthoni olajcserém, az a négyszögletű leeresztőcsavar erősebb volt, :) nem volt rávaló szerszámom, villáskulccsal nem tudtam megindítani. :(
kando.15-07-2005 12:47:24 // 7106
Na, jövő hét szerdáig eldől, hogy milyet szerzek, akkor akarja végleg összerakni a mester.. (esetelg megnézem osztrák bontóban a hétvégén, vmi barát, kolléga biztos tud kint ilyen helyet...)
a15-07-2005 12:43:45 // 7105
Ha a Hegyalja, Láng, Unix-Trade, stb... láncoknál nézted, akkor az ugyanannyi itt is, mint nálatok.
Bontottban is lehet jót találni, amivel nem lesz gond.
kando.15-07-2005 11:57:47 // 7103
Nem is akarok kókányolni vele/rajta...
Ma mondták, az új rugó 11e/db. Nem tudom, bontottat érdemes-e venni (az meddig bírja...), s inkább mégis újat tenni bele (főleg, ha sokáig akarom használni). Csak elsőre sok ez az ár, de persze lehet, hogy itt minden drágább, és Pesten olcsóbb lenne még az új is.
Anna15-07-2005 11:36:56 // 7101
Köszi szépen! :-))) Akkor mindenképp megnézetem...
a15-07-2005 11:15:59 // 7100
Mondjak valamit? :) Még a V6 TB-nél is érzem a klímát, pláne alacsonyabb fordulatnál :)
Meg a tankolásnál :( Úgy néz ki, városban a klíma 1-1,5 lityó pluszt jelent...
a15-07-2005 11:15:01 // 7099
Nem hinném... A 2,0 TS-nél lehet érezni a klímát.
De én a biztonság kedvéért átfejtetném a klímagázt, biztos, ami biztos. Ha túl sok van benne, akkor nehezebben tudja a kompresszor átforgatni a gázt, és nagyobb terhelést ad a motornak.
8k hufért megcsinálják.
Anna15-07-2005 11:01:00 // 7098
sziasztok! Klimásoktól kérdem, mennyire normális, hogy a klima visszafogja az autó teljesítményét? Mert, ha bekapcsolom a klímát, akkor nagyon érzem, hogy nem megy (2.0 TS) :-( Emellett még be is rezonál a kasztni a klimamotortól és ennye dörmögést is hallat.. Beteg lehet?
A válaszokat előre is kösziiii! :-))
a15-07-2005 09:35:40 // 7097
33-hoz bontott, jó állapotú rugókat 5-6k hufért venni. Nem érdemes szerintem kókányolni vele.
a15-07-2005 09:33:49 // 7096
Nem megyek Sopronba, így ez bukott sajnos...
a15-07-2005 09:32:24 // 7095
Enyém volt elrepedve, és azt kellett forrasztani, de az enyém a 164-ek egyik utolsó darabja...
Amúgy Nagykőrösi út, A/C Kft. Ajánlom őket.
pb_15-07-2005 09:24:59 // 7094
Az A oszlophoz van odacsavarozva, a biztosíték tábla mellett, a kar, amivelnyitható a gépháztető. A motortérben, a tűzfalon megy végig a bowden, aztán a baloldali gólyalábnál kanyarodik az utastér felé.
kando.15-07-2005 09:22:53 // 7093
Ja, ja, de az a gáz, hogy még a bowden szálat sem találni..
Mondjuk ott aztán qu* világ van, mert a bizti fedél is csavarral van feltéve, meg nem tudom, mit csináltak ott, de teli van szigszalagozva egy pár kábel... Ráadásul az izzítóhoz tartozó időrelé sincs benne..
Lehet, majd szerzek új biztitáblát, fedelet, műszerfalat.. Aztán átépítem bele a jó (jobb) cuccost, hogy ki is nézzen majd valahogy :-))
SzJ15-07-2005 09:15:01 // 7092
Bal oldalt a kerékdobnál a műszerfal alatt kell lennie egy fülnek.
kando.15-07-2005 09:13:28 // 7091
Hát igen, ezen nem csodálkoznék...
Apropó, a motortér nyitásához tartozó bowden és annak vége alul, a műszerfalon hova kell kijöjjön és ott minek kéne fogni? Ezen már nincs semmi kis kar, amivel nyitni lehete és így most nincs is ,,lecsapva'' a tető, tehát bármikor felnyitható... (a műszerfal alatt nem látom a szál végét, lehet, hogy már annyira elszakadt...)
Vega14-07-2005 23:06:21 // 7089
Bazz mar megint egymagamban pofazok de ezt muszaj elmondanom....multkor elfelejtettem.. :)))
A ringen ugye ki lett nyomva a kocsi szeme...es hat ennek megfeleloen rovidecske fektavokat vesz az ember...mar aki mer vagy tud...es mikor 6-8 kor utan kialltam a boxba felforrt a fekolajam elpuhult a fekem es fustolt a mint az allat...na hat azert ennyire nem kellet volna meggyepalni de hat auto...erre valo...185 fokos forraspontu verseny fekolajat mar szereztem egyebkent...az nem fog felforrni...egyebkent azet mert a fek ilyenkor puha is marad ha egyszer felforr az olaj!
Na a lenyeg ,hogy az egesz felni meg minden ugy atmelegedett a felizzott fektol ,hogy a felni kozepen levo alfa logos muanyag kupak elvetemedett, megolvadt...el is hagytam... amit meg is talaltam csak eppen vagy 2 mm-el kisebb mint kellene..ugy osszerandult, kiesik, nem marad benne...magyarul ujat kell szerezzek...
Na hat ezt csak erdekesseg keppen irtam le!
Vega14-07-2005 22:19:01 // 7088
Skacok!
Mar nem is tom ki irta ,hogy nem volt jo a klimaja, a huto el volt repedve es bla bla bla...egy 164-es tulaj volt...csak meg szeretnem kerdezni ,hogy vegulis hol sikerult megcsinaltatnia azon belul is feltoltetnie?! Ugy remlik egy elso szerias 164-es volt es azokba meg R12-es gaz kell...na most fatere is 92-es es ilyen gaz kell bele...amit elmeletileg mar nem hasznalnak csak nehany helyen lehet talalni...a kerdes adott!
Vega14-07-2005 19:56:38 // 7087
Na remek, nem uszom meg a gyujtaskapcsoloval....onindito a szar....kiszereles/beszereles nelkul 10 rugo a javitas...de kurvara tele van mar a tokom vele...
kando.14-07-2005 19:33:28 // 7085
A fickó is azt mondta, ez veszélyes, mert kieshet és beszorul a dob és a fék közé, vagy más helyre, aztán akkor tényleg gáz van.
Kiszedte Ő is, meg ilyen ,,trükköt'' (,,okosságot'') én sem kérek bele, az ilyen helyeken legyen minden okés (fék, kerék, felfüggesztés), inkább megállni tudjak az autóval, mint meg nem állni...
:-))
bb1814-07-2005 19:29:45 // 7084
akkor sejtem micsoda. olyan helyen van ez a trükk ha a dobot szabályozták és a fékpofát nem tulméretes anyaggal látják el. én nem teszek fékbe semmi ilyet mert kieshet és akkor gáz. viszont az ügyfelek nagy megdöbbenésére olyat lehet csinálni hogy a kitámasztot ami a két pofa közt van kalapáccsal megnyujtani. van tipus ahol elfogadott gyári dolog. nem történik semmi baj ha az ember fia odafigyel és nem nyujtja tul. akkor meg le lehet reszelni. de tényleg odafigyelést igényel mert sok mindennek kell stimmelni ott egyszerre. különben sosem lesz egyforma a fék.
kando.14-07-2005 19:20:31 // 7083
Ha nem dobta ki a mester, lefotózom, aztán megmutatom.. :-)
Ez vmi kis ,,előfeszítés" volt a dobféknek, pótlandó a betét kopását...
bb1814-07-2005 19:06:15 // 7082
mi ez a rugoszerü valami nem tudod feltenni? mert nem vagyok képben de minden ilyen baromság érdekel.
jelszó: az emberi hüjeség térben ás időben korlátlan ( idézet: id. Bálint Balázs )
kando.14-07-2005 19:01:27 // 7081
jaaaj, én csak poénból mondottam :-))
azért a munkáért is fizetni kell(ene), akkor meg kapjon új rugót, mindegy (legalábbis ha nem lesz darabja 10+ rugó -- hehe, ez jó...)
Lehet, legyilkolák már szegényt, először az egyik adta meg magát, később a másik, én ,,barom'' meg szeretném rendbetenni a jószágot és hát most jönnek elő az apró rejtett hibák...
A szerelő mutatott még egy kis U alakú rugószerű valamit, amit a hátsó fékekhez tettek be, gondolom valami előtámasztéknak... Hát, azért aki előtte ezt a gépet ,,szerelte'', hmm...
bb1814-07-2005 18:56:43 // 7080
én a helyedben tényleg a flexet választanám. aztán ha minden rendben, de mégis akarsz vmi csodát, jöhet a kovács. csak sajna azokrol is van rossz tapasztalatom böven. igaz néhány jo is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
497
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?