Forum >> Szerelőműhely
Pietro19-07-2005 15:52:00 // 7186
Előfordulhat, hogy ha kevés olaj van a motorban (a min. jelzés közelében), akkor gyorsításnál csörög valami? Vez.módosító, miegymás... 156-ról van szó.
kando.19-07-2005 15:19:37 // 7185
Elnézést... Nem tudom, mit csinált a gép... bocsi
Bg.19-07-2005 15:06:17 // 7184
Igen, csak a klíma feltöltés van hátra - az holnap reggel lesz...
Gábor16619-07-2005 14:53:49 // 7183
Bg:
2.0 TS már müxik?
Bg.19-07-2005 14:51:42 // 7182
sajnálom, hogy nem vagyok elég gyors:)
Másik gombát ne tegyél be - szerintem.
Sok mindentől melegedhet, de itt csak találgatunk
- egyik relé nem kapcsol
- vízköves a rendszer
- a vípumpalapátot megette a fagyálló
- a ventillátor nem működik rendesen
- szurol a klíma kompresszor, a generátor stb...
- a motrral van valami gond - hengerfej tömítés átenged (olajat nem eszi?)..
- ..............
perdix15519-07-2005 14:32:57 // 7181
Looooooool.))))) Bg, te drága... megint eltüntél? Na mindegy, most én is azt teszem...... De majd jövök....gyere te is......
perdix15519-07-2005 14:25:40 // 7180
Segíthet az ha olyan gombát rakok be, ami szélesebb tartományban érzékel, és tovább hűti vissza?
perdix15519-07-2005 14:24:20 // 7179
Ami gyanus az a vantillátor sebessége: Lehet aztán nincs is hiba, mert nyomni azért nyomja a levegőt, tehát hűt, de az zavar, hogy pl klíma nélkül is alacsony sebességnél is túlmelegszik 90 fokon, ha terhelem még jobban. Tehát mintha a "menetszél se tenné" a dolgát. 1 éves új hűtő van, lehet hogy eltömődött? Mert nem csak városban melegszik ahol ugye bekapcsol a venti, hanem országuton, már kis sebességnél ahol lehet be se kapcsol.... vagy minden jó csak a hőmérséklet mutató leng ki jobban a kelleténél, az is elromolhat????
Egy dolog viszont biztos: biztos túlmelegszik, mert pl amikor 100 körülit mutatott, és felnyitottam a motorháztetőt : nagyon meleg volt minden, de amikor visszahűtötte a venti 90-re, akkor már az a túlzott meleg elment.....
Mit tegyek?
Bg.19-07-2005 14:02:09 // 7177
1./ akkor sem szabad 95 ön tartósan maradnia.
2./ Sosem mehet folyamatosan, csak ameddig a klímát és/vagy a a hűtővizet vissza nem hűti. De klímával többet forog a ventillátor ez igaz
perdix15519-07-2005 14:01:52 // 7176
Az addig rendben hogy 2 vezetéknek van csatlakozóm. Ha fordítva van bekötve akkor ellentétesen forog? Akkor előbb ellenőrizni kellene merre is forog?
Bg.19-07-2005 13:59:09 // 7175
Javíts ki ha tévedek, a ventillátoron 2 vezetéknek van csatalkozód. Ha fordítva kötöd be, visszafelé forog (egyenáramú motor)
perdix15519-07-2005 13:50:30 // 7174
Bg: A következő dolog van: Még a korábbi ventillátornál az alábbi módon müködött a dolog:
1: Ha nem használtam a klímát, akkor csak 90-95 foknál kapcsolt be a venti, majd kikapcsolt, de 2 fokozatban, előszőr egy gyengébb, majd erősebb, végül kikapcsolt.
2 Ha klíma ment, akkor ahogy bekapcsoltam a klímát bekapcsolt a venti is, de folyamatosan, amíg ment a klíma, nem kapcsolgatott ki-be, ki-be, mert azt ugye lehetett volna hallani belülröl.
Most a ventillátor csere után ez megváltozott. Klíma nélkül ua. a helyzet, de ha a klíma megy, akkor most előszőr megy, majd egy idő után hol bekapcsol, hol ki, ezt menet közben is csinálja, és nincs 2 fokozat a ventillátorban, egy fokozaton megy, ez is gyanus, és kicsit mintha túl is melegedne. Amikor beszerelték a ventit, akkor ott 2 vezetéknek való villamos kütyü van rajta, de lehet hogy nem mindegy mekyiket hova dugják???? És azért van 1 fokozat a ventin???
Ezt kellene tisztázni....
Köszi.
Bg.19-07-2005 13:35:17 // 7173
Bocsi nem volt időm... melyik részt fejtsem ki?
Bg.19-07-2005 13:30:53 // 7172
A JTD-be nem ugyanaz kell, holnapra kapok választ
Bg.19-07-2005 13:28:38 // 7171
50valamiért adták nekem utoljára, rákérdezek
Kipróbáltuk a vezmód feújító készletet. Működik. Ami látszik rajta, a műanyag karika kopik meg láthatóan a rugót nem tudom miért kell cserélni:((
TtK19-07-2005 12:35:08 // 7170
Ciao Alfisti!
Tegnapi Szamosiéknál tett látogatásom eredménye: az LMM kihívásokkal küzd. :( A comp. nem ír ki semmit, de új LMM-el jó az autó, a régivel meg nem. Nem volt nálam annyi lóvé, amennyibe az új lett volna (68k), úgyhogy egyelőre maradt a régi. Ha valaki ennél ólcsóbban tud LMM-et ne tartsa magában! :)
(2.4 JTD, 140 lovas EURO III. verzió, motorkód: 839A6000, ricambi: 60816137, Bosch (abcúg! :)) ) szám: 0281002309)
swan19-07-2005 12:02:23 // 7169
Jó van no! Egyszer is el tudjukm olvasni! :))
Lehet olaszéknál felfelé folyik a víz.
Sasi19-07-2005 11:13:43 // 7168
Kösz a szakértő választ, akkor kénytelen leszek a teljes lököst leszereltetni a kis betétek fényezése kedvéért :-(
András bácsi19-07-2005 11:03:14 // 7167
Így könnyű növelni a hozzászólások számát! :-)))
kando.19-07-2005 11:01:39 // 7166
Én is csak azért vettem észer, mert cserélni kellett a jobb oldalit, és amit szereztem bontóból, koszos volt, hát lemostam és ekkor vettem észre azt a kis ,,csonkot'' :-) Csak az az érdekes, ha jól emlékszem, hogy felül van... (érik az embert még meglepetések :-)
kando.19-07-2005 11:01:20 // 7165
Én is csak azért vettem észer, mert cserélni kellett a jobb oldalit, és amit szereztem bontóból, koszos volt, hát lemostam és ekkor vettem észre azt a kis ,,csonkot'' :-) Csak az az érdekes, ha jól emlékszem, hogy felül van... (érik az embert még meglepetések :-)
kando.19-07-2005 11:01:05 // 7164
Én is csak azért vettem észer, mert cserélni kellett a jobb oldalit, és amit szereztem bontóból, koszos volt, hát lemostam és ekkor vettem észre azt a kis ,,csonkot'' :-) Csak az az érdekes, ha jól emlékszem, hogy felül van... (érik az embert még meglepetések :-)
kando.19-07-2005 10:59:08 // 7163
Én is csak azért vettem észer, mert cserélni kellett a jobb oldalit, és amit szereztem bontóból, koszos volt, hát lemostam és ekkor vettem észre azt a kis ,,csonkot'' :-) Csak az az érdekes, ha jól emlékszem, hogy felül van... (érik az embert még meglepetések :-)
pb_19-07-2005 10:02:35 // 7162
A lökösöket 6 db csavar tartja. Az 1.nél a motortérben található 4(2-2) db 8-as csavar a hossztartó végénél, a lámpák alá ha benézel a motortér felől, akkor látni fogod(a lökhárító bakjait szorítják oda a hossztartóhoz). Ha szerencséd van, akkor nem cserélték még ki őket átmenő csavarra. Aztán van még 2 csavar oldalt, sárvédő és a lökös találkozásánál, szinte közvetlenül a kerék előtt. Ezt a 2 csavar csak akkor látod, hogy, ha alá fekszel. (Mutatni sokkal könnyebb, mint leírni.)
Valószínűleg a kpzár motor +adta magát, vagy csere, vagy szétszeded(hagyományos módszerekkel nem lehet), de ha már +állt, sztem jobb, ha szerezel 1 bontottat.
Ancsi3319-07-2005 09:25:10 // 7161
Sziasztok!
Na ma reggel voltam lökhárítósnál és először rá nézett a szét esett cuccra és azt mondta 7 ezer....
Nekem ezz nem tetszett, így mondtam neki hogy én 4-re gondoltam...
Így lett belőle 5000, aminek én nagyon örülök... és még garancia is van rá.
Bár még nem tom mikor szánom rá magam, hogy lekapjam a lökhárítót, sőt igazándiból örülnék ha valaki elmondaná, hogy hogyan is álljak neki....
Valamint a jobb hátsó ajtóm zárva van és nem reagál a központizáras nyitásra-csukásra :)
Most mit tegyek?
Valakinek van valami jó ötlete, akkor lécci írjon az oldalamra.
swan19-07-2005 09:16:00 // 7160
Hát...hogy miket nem találsz. Gyorsan kiszaladtam azt kivettem az indexet. És lás csodát tényleg ott van, pedig párszor már én is vettem ki csak nem vettem észre. Gondolom pára elvezetés.......
Willy19-07-2005 07:43:28 // 7159
Igen, pont erre gondoltam. Kösssz.
Tocsa19-07-2005 01:10:08 // 7158
Tocsa19-07-2005 01:08:54 // 7157
Tocsa19-07-2005 01:07:51 // 7156
Tocsa19-07-2005 01:05:14 // 7155
Tocsa19-07-2005 01:01:09 // 7154
na a képek lemaradtak valahol???
Tocsa19-07-2005 00:57:36 // 7153
No nézelőgyé asszem ez a dízelé!!
Tocsa19-07-2005 00:39:57 // 7152
Van hozzá egy spec konzol!!
Tocsa19-07-2005 00:37:35 // 7151
Esetleg pára és hő elvezetés! ;-))
kando.18-07-2005 22:51:24 // 7150
Azt meg tudná mondani valaki, hogy a 33asnak az elülső indexbúráján felül mire szolgál az a kis kiálló gumicső? A pára miatt van, vagy valami hőmérséklet-kiegyenlítés (szellőzés ?) ? A fényszórón nem láttam ilyesmit, csak az indexeken...
Béci Ɨ|ѯ18-07-2005 22:36:08 // 7149
vagy a szűrő, vagy ki kell cserélni a folyadékot. Mikor volt utoljára cserélve?
Béci Ɨ|ѯ18-07-2005 22:35:04 // 7148
kb 25 ezer. Ha jól emlékszem...
Thomika18-07-2005 22:21:29 // 7147
hmm... nekem 155be 16 Ezer volt...
raga18-07-2005 21:41:57 // 7146
Na, hogy ne legyen nyugtom, ma hazament a jobb hátsó kerékcsapágyam, mozog a kerék ha megrángatom jobbra, balra és hangja is van.
Ki tudja mennyi 1 új csapágy?
perdix15518-07-2005 21:26:54 // 7145
Bg eltünt......Ajjjajjj!!!!
perdix15518-07-2005 21:26:03 // 7144
Bg: Lécci fejtsd ki nekem mert nem igazán értem.....
Bg.18-07-2005 20:54:06 // 7143
1.
Ez így működik ahogy SN is írta
2. a két fokozat csak a kapcsolási hőmérsékletre és a komresszorra igaz, a ventillátor sebességre nem
Gabriel18-07-2005 20:35:41 // 7142
Hi mindenki,
Van 5letetek arra, hogy a klíma elindításakor kb 5-10 másodpercig miért érzek ecetes szagot? Van aki a szűrő tiszítását mondja... 5lete lenne valakinek?
perdix15518-07-2005 18:30:03 // 7141
SN, sele: Köszönöm a válaszokat!
Jakoby18-07-2005 17:33:44 // 7140
Sziasztok!
Alfa 156 -os Selespeed-be milyen gyertyát ajánlotok és, hol vegyem?
(1999-es évjárat, 1970 cm3 , 301-es motorkódú)
a18-07-2005 15:32:50 // 7139
A fekete rész benne?
Az egybe van öntve a lökössel, a gyárban letakarják, úgy fényezik.
Ebből kifolyólag ha a letakarás hihetetlenül pontos, és nagyon szépen van ott fényezve, akkor gyanús, hogy utólag újra lett fényezve :) A gyári fényezése - pláne a 97-98-99-es évjáratoknak - nagyon gáz a fekete rész szélén. :)
Lelkiismeretes fényező nálunk olyat nem csinál :))))
Sasi18-07-2005 15:26:16 // 7138
Ja, lökös témához kérdés:
156-os első lökhárító színre fújt, de két csík műanyag benne. Lehet ezeket a műanyag "betéteket" külön cserélni? (Betétek ezek egyáltalán vagy ugyanabból az anyagból vannak és csak kihagyják a fényezésből?)
Van valakinek tapasztalata, hogy műanyagos mennyiért újítja ezeket textúrás festékkel?
Sasi
Rumi18-07-2005 15:21:03 // 7137
igen, egy hét az pont egy hét alatt megy el :) , igy tegnap este hazajöttem
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
575
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?