Forum >> Szerelőműhely
Slowfeet25-07-2005 10:51:13 // 7436
Keress vissza! nem tom melyik topic, de valamelyik műszaki témájú. Vki feltett egy workshop cd-t, szerintem izgalmas és sok okosság van rajta, minden ts motorról...
a25-07-2005 10:50:13 // 7435
Egyben 6-8k huf, ha jól emléxem... Tudtommal nem lehet csak a belét cserélni. De lehet, hogy tévedek, és már van rá valami módszer. 1,5 éve még nem volt.
Stevenson25-07-2005 10:45:31 // 7434
Sziasztok! 145 QV termosztátcsere ügyében kérnék segítséget. Kérdésem, hogy meg kell e vennem az egész öntvény házat amiből sok cső lóg ki össze-vissza és amiben a termosztát van, vagy valahogy ki lehet e műteni belőle. És vajon mennyibe kerülhet a cucc egyben ha meg kell vennem. Kösz előre is!
András bácsi25-07-2005 10:40:26 // 7433
Nincs valakinek 1.4TS-ről manualja?
Gabriel25-07-2005 10:25:26 // 7432
Rám most egy klíma pollen filter csere vár, mert ecetszag jön a klímából ha elindul kb. 1 percig. Elő is kaptam a Service CD-t ami azt írja évente 1x kéne még a nagy melegek előtt cserélni. Persze meg is néztem menne-e ez nekem házilag, hát simán csak valami 4-5 csavart kell meglazítani a kesztzűtarttó alatt és kész (nem bántam meg, hogy megrendeltem a CD-t). Na aztán előkaptam az ePER alkatrészkatalógust is ahol az ember megválaszthatja melyik országban veszi meg az alkatrészt és ott talál olyan kb. árat. Meglepi a következő: Magyarországon 6 ezer Ft, Szlovákián ugyanez 690 SK (azaz 4500 Ft). Indult is ezügyben egy téma a Márkaszervizes topicban, mivel pl. én az olajat Dunaszerdahelyen fogom megvenni (ok sok minden feltétele az ár, de pl. kevesebb az ÁFA is, stb.).
Slowfeet25-07-2005 10:11:45 // 7431
légyszives utána oszd meg van-e fejlemény!!! mondjuk, hazamész és 3-4 órát hagyod pihenni, aztán indítsd el, és figyelj.....nagyon figyelj! :)
cessna25-07-2005 10:07:46 // 7430
Végül is ma megyek olajcserére, olajszűrő cserére és kap új levegőszűrőt is. Kíváncsi vagyok.
Slowfeet25-07-2005 10:03:24 // 7429
Ezt én is kérdezem! Eddig annyi okosságot kaptam (LMM, alapjárati motor stb) hogy nemigazán értem, merthogy a diagnoszyik szerint okés a gép. Most viszem vezérléscserére, vezmod cserére a nerot, és megnézetem az LMM-t, de egyesek szerint egy tiszta légszűrő is segíthet (abba is van már 20 ezer).
cessna25-07-2005 10:00:27 // 7428
Szerinted lehet oka egy rossz légtömegmérő a reggeli hidegindításnál jelentkező gázadás miatti motorfulladásnak, vagy teljesen hibás az elmélkedésem ?? Voltam motordiagnosztikán, de semmit nem, illetve semmi rendellenességet nem mutatott ki.
a25-07-2005 09:57:53 // 7427
Vidd ki Ervinhez, ő szerez neked belevaló szilenteket, hogy ne kelljen vagyonokat költeni vasrudakra. Ki is cseréli.
cessna25-07-2005 09:57:22 // 7426
köszönöm a válaszokat, megyek bevásárolok...
Slowfeet25-07-2005 09:56:38 // 7425
Na igen, ha a hátsó csillapítóid rendben vannak, akkor a szilent csere nem olyan nagy ügy (mint elől).
a25-07-2005 09:56:15 // 7424
Kormánymű lóg. Amíg nem folyik össze, nem érdemes hozzányúlni.
a25-07-2005 09:55:13 // 7423
Hátsó futóműben ha lógnak a szilentek, vagy ha a hátsó lengéscsillapítód kukás közeli már, akkor tud ilyeneket produkálni.
Ezt így nem lehet igazán megmondani.
a25-07-2005 09:54:04 // 7422
Selenia 20k for Alfa Romeo a neked való olaj szerintem.
a25-07-2005 09:48:55 // 7421
Ez ok, csak én a Pirellit azért mondtam, mert a gyári is Pirelli, csak más csomagolásban.
TtK25-07-2005 09:36:07 // 7420
Nos, szétbuheráltam a légtömegmérőt, itt van pár kép. Eléggé meglepődtem, mert azt gondoltam egy sima Wheatstone-híd van benne pár kiegészítő alkatrésszel. Hát nem. Egy vastagréteg elektronika van benne és az érzékelő sem egy egyszerű fűtött cekász, hanem egy IC (12 "lába" van, lehelletvékony aranydrótokkal a kerámialaphoz csatlakoztatva). A mérési elv is rejtélyes, lehet, hogy nem is fűti az érzékelőt, hogy a légáram hűtő hatását mérje (a fűtéshez áram is kéne és azok az aranyszálacskák nem nagyon alkalmasak erre), hanem nyomást mér talán valami piezo eszközzel (ez persze csak találgatás, de az S-alkú cső, amiben az érzékelő van nagyon úgy tűnik, hogy valamiféle nyomásmérésre van kitalálva). Valószínűleg a mérési eredményeket rögtön digitalizálja és soros vonalon nyomja a vezérlő comp.-ba. Javítani szerintem esélytelen. Ha a tisztítás nem segít (mint tudjuk néha segít, ez is arra utal, hogy nyomást mér; ha a mérőpontra rakódik valami kosz, az vezethet hibás működéshez), akkor csere. A belvilágot elnézve az 55k-s ár sem olyan horror. A kütyü összemérhető egy pl. mobiltelefonnal (gyártás, fejlesztés szempontjából) és közel nem megy el belőle akkora példányszám.
Ha Budaörs akkor egyértelműen a Kölcsey utcába vinném, Hidegkútra. ;-)
Ja, így már más. Komplett cserében nem gondolkodsz?
Utángyártottat biztosa találsz. Kérdés, hogy megéri e. Nekem 2000 km-ig volt jó. :(
Atek24-07-2005 23:01:54 // 7415
Hi!
Nekem is ez a jelenség volt csak melegen is csinálta. Leoldottam a stabilizátort mentem egy kört és úgy nem csinálta. Tehát stabilizátorszilenteket kellett kicserélni. Ha továbra is kopog keresheted tovább: lengőkarszilentek gömbfejek stb. Mindenhol rúddal együtt adták volna 26000-30000 FT. Az Elaforg 2000 KFT-nél kaptam gumikat a szilentekbe 6000 - 7000 FT. Kicseréltem azóta jó. Egyébként azt mondták nem mindíg válik be van amikor pár ezer km után újra elkezdi. Eddig 5000-et mentem velük és jó.
raga24-07-2005 22:38:06 // 7414
Hát a van megfelelő kulcsod is, szerintem nekem túl vastag falú volt xorulhatott egy kicsit, és nem értzem mennyire húzom meg.
GEORGE24-07-2005 22:34:39 // 7413
Jó azt érzéssel kell meghúzni és semmi esetre sem szabad megtépni!!!
De ezen kivül tényleg egyszerű dologról beszélünk nem???
Vagy csak nekem ???
raga24-07-2005 22:32:57 // 7412
elreesztettem=elrepesztettem
raga24-07-2005 22:32:01 // 7411
Én például a legnagyobb odafigyelésem ellenére elreesztettem 2db gyertyát mág a bravamnál, de lehet csak én vagyok béna, de akinek nincs benne a mozdulat a kezébe az elxúrhatja.
GEORGE24-07-2005 21:53:33 // 7410
Miért, mi az ördöngösség benne?????
raga24-07-2005 21:30:21 // 7409
Szerintem, ha még nem cseréltél gyertyát TS-be akkor ne kezdj neki, csak ha van már gyakkorlott segítséged, sok mindent el lehet szúrni, és megfeleló szerszám is kell.
raga24-07-2005 21:27:10 // 7408
Ofit egyébként a www.elaforg.hu -n találod.
Ékszij24-07-2005 21:26:21 // 7407
Én is félek ezektől a zajoktól, nekem elől is meg hátul is lesz gond :(
Gábor16624-07-2005 21:22:11 // 7406
Sajna utángyártottat nem találtunk. Variálás következik.
veteranviking24-07-2005 21:20:08 // 7405
Stabílrud nekem már produkált ilyet,de az egy idő után már zörgött mindíg.
Csere segített rajta,egybe van öntve a szilenttel:-(
GEORGE24-07-2005 20:53:30 // 7404
Keresd meg Ofit! de szerintem jó bele a Selénia Alfa Romeo 20K 10W40 is....vagy a Selénia racing 10W60 is :-))
Kappel24-07-2005 20:34:59 // 7403
köszi a választ
olvasgatva a markaszerviz topcot keves ütletem van hol javittassam a gepet budaors kornyeken.
nem tud valaki megbizhato szakembert a kornyeken. ha igen lszi informaljon.
bb1824-07-2005 20:12:05 // 7402
igen sok lehet, gömbfejek, kormánymü, toronycsapágy, fék, stabilizátor pálca, akár gátlo stb. nehéz igy dönteni.
bb1824-07-2005 20:10:27 // 7401
utángyártottban biztos van hozzá felujitokészlet, ha nincs akkor max veszel kettö félét és összevariálod. ha normális a boltos meg tudod nézni mi vana dobozban. tudok ilyet ajánlani a xvíí kerben.
Kappel24-07-2005 19:59:45 // 7400
Tud valaki segiteni 156-ban mi okozhat tompa kopgo hangot az auto elejebol apro utegyenlotlensegeknel? Tovabbi erdekeseg, hogy melegedessel a hang eltunik.
A futomuvet megnezettem az elvileg hibatlan. Lehet a kormanymunel valami?
Gábor16624-07-2005 19:50:01 // 7399
bb1824-07-2005 19:17:54 // 7398
márhogy eldobja? mert akkor vagy vátlo vagy valami log és azért. meg kellene nézni, addig ne cserélj semmit.
ja és azért ha nem nagy gond használj ékezeteket ugy könnyebb deschiffrirozni. :-))
ALFAnatik24-07-2005 18:07:59 // 7397
Hello, azt szeretnem kerdezni hogy nem tudja valaki mi lehet az oka annak hogy akarmilyen kis uthiban atmegyek par centit elmegy a katulja? Mit kene cserelni? Gaz lenne felesleges alkatreszre kolteni:( Koszi
cessna24-07-2005 16:25:14 // 7396
Halihó mindenkinek, gondolom már kitárgyalt téma itt, de én még újoncnak számítok. Lényeg, holnap megyek olajat venni a 156 1.8 TS gépembe. A SELENIA 5W-40 megfelel, vagy van jobb ?? Ja, és hol érdemes bevásárolnom ?? Köszi Bence
toto24-07-2005 00:15:22 // 7394
Rendben ,értem ök csak árulják!!!
Megproszálom jómagam!!!
Még 1Xköszi
GEORGE24-07-2005 00:12:15 // 7392
Várjál Ofiék alkatrészt árulnak, nem szerviz!
Egyébként ELAFORG 2000 KFT minden Alfissimoban bent van a hirdetésűk ott ahol a klubkártya kedvezményt igénybe vehető helyeket sorolják
toto24-07-2005 00:11:12 // 7391
Köszönöm szépen!!!!!!
És jóccakát!!!
GEORGE24-07-2005 00:09:52 // 7390
Ofi-t keresd, egyébként Budapest, Regős u. 2 ( Gazdagrét )
toto24-07-2005 00:07:09 // 7388
Oké!!
Köszi hol tudom öket elérni? Igencsak aktuális lenne egy csere!!!
GEORGE24-07-2005 00:05:40 // 7387
Kau barátom is és már elég sokan ezeket használják és jó......
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
599
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?