Hari05-07-2007 08:55:23 //
16201
Mi a problémád vele?!
Ime image: (:-))
- olajos feszítés:

- mechanikus (rugos) feszítés:

(de mind a 2-nek a lényege +1-ezik.)
Ofi04-07-2007 21:59:02 //
16198

A GTV 2,0 V6 Turbo vezérlése az Eper program szerint ilyen.
Háát! Én a 146-ról próbáltam, de aztán csak kés lett a vége!
Hari04-07-2007 17:04:33 //
16196
Nocsak?! Kinek van itt gondja V6 vezérléssel? Milyen kell, V6 Turos, melyik motor változat?
Gergő04-07-2007 16:24:16 //
16195
és hogy így jutnak eszembe a dolgok, nem a keréken, hanem a vezértengelyen vannak a jelek, és csak feszítőgörgő van, vezető nincs
Gergő04-07-2007 16:21:46 //
16194
mondjuk ha szűken a vezérlésre koncentrálunk akkor van hasonlóság, csak a V6TB-ben hengersoronként van egy vezmű tengely.
de eleve 2 hosszbordás szíj /az egyik csak a szervoszivattyút hajtja/van rajt
SD04-07-2007 16:20:03 //
16193
Nóbi aszongya az így helyes:D
Igen!
Leszögezhetjük, hogy ez TS vezérlés - gondolom2.0 - nem pedig V6 Alfa TB.
Csak x@ar mert nem tudom a databol megnézni, hogy milyen egy V6 : (
Gergő04-07-2007 15:56:40 //
16191
azt már nem tudom a TS nek ez e a vezérlése, de a V6TB-nek tuti nem ez...
Van vagy 500- 1000 forint bármelyik autósboltban : )
zozo14504-07-2007 15:50:42 //
16189
Helló!
A 145-ösöm elakadásjelzője hol megy hol nem megy.
Állítólag relét kellene cserélni.
Ez mennyibe kerülhet és honnan lehet szerezni?
Köszi!
Sziasztok!
Ez TS vezérlés igaz:
Csak mert ezt adta a data a V6 TB vezérlésének : )
Szewasztok!
Kellene egy kis SEGITSÉG!
Vettem a kocsiba új váltógombot és az eredetit nem nagyon sikerül leszednem(igaz még csak nézegettem).Az eredeti még nincs rossz állapotba, ezért nem akarom szétbarmolni,hátha vmikor még szükségem lesz rá.Ha vki már cserélte a cuccost és sikerült neki okosan leszedni akkor pliz irjon.
Meg még 1 kérdés.A napellenzőim nagyon lefele állnak,nem tudom h miért,hogy lehetne rajtuk segiteni hogy visszamenjenek az eredeti állapotukba?,vagy azok már ugymaradnak örökre?
Szia!
Szinte biztos, hogy elektronika, akkor pedig diagnosztikával meg kellett volna állapítani!
Sztem vidd a Large authoz Halásztelekre, megéri azt a plussz költséget a hozzáértés!
bőregér03-07-2007 21:51:01 //
16185
stét mindenkinek!
nem tud valaki 156-ba balos napellenzőt?
Dzsozy03-07-2007 21:47:42 //
16184
Ja, az elmúlt, de még a megoldás várat magára! :) Valszeg motorgenerállól kel kérdeznem. :))
Szia!
Bosch szervízben de nem tudom mi annak a diagnosztikai mérőnek a neve a lényeg az , hogy nagy semmit nem mutatott csak annyit , hogy a nyomás ingadozik,Azóta most ahány emberrel, szerelővel beszéltem annyi félét mondanak.valaki azt mondja lehet porlasztócsúcs már katalizátor is szóba jött de főleg a szivattyú csere :-( ami elég húzós.....
akkor sem tünetmentes ha magasabb fordulaton tartom mert már nagyon dadog az alapjárat, most nem megyek vele egyáltalán
Gergő03-07-2007 20:36:18 //
16182
ez nagyon jó ajánlat, amennyiben nem sikerül megoldani a problémát a régi feszítővel akkor mindenképp kellene.
szóval szólni fogok
Csöri03-07-2007 20:26:12 //
16181
Azt nem tudom. A 96-os GTV-n már ilyen van.
Wickey03-07-2007 19:47:48 //
16180
Ez jó vajon a régi 2.5 / 3.0 12V-re is? Elvileg a blokk többé-kevésbé ugyanaz, nemde?
Csao.
Ócsó Kell??????????????
Csöri03-07-2007 19:21:17 //
16178
18 körül tudok gyári feszítőt. (mechanikus)
Toma03-07-2007 19:19:08 //
16177
A Large-nál Halásztelken, többen is ajánlották. Kösz a részvéteket a vasam nevében is!
Részvétem ; (
Hol javíttatod?
Ja és egyébként ha pl. fix 2700-as fordulaton tartod bármely sebességben, akkor tünetmentes?
Szia!
Gondolom nem vagy profi, de milyen szervízben és milyen műszerrel nézték? Esetleg a márkáját nem tudnád?
Toma03-07-2007 17:20:11 //
16172
Közben elvittem nagy nehézségek árán szervízbe! Nem nyugtattak meg: azt mondták elsőre, hogy kinéz egy motorcsere!:( Pontos diagnózis kb holnapra lesz...
Ferke03-07-2007 17:12:38 //
16171
Most nincs is hétvége! Műltkor nem hétvégén akatad elütni ezzel az időt?:))))
Dzsozy03-07-2007 17:10:12 //
16170
Bepróbálkozom ismét! :) Lábtérvilágítás megoldása érdekelne, amit házilag is be lehetne kötni. Tudna valaki segíteni ebben tanácsokkal, tippekkel?
Na látom jó hogy ilyen aktív voltam mindenki elment. :)))
Gergő02-07-2007 16:14:29 //
16168
szóval én érdeklődni szeretnék hogy bárki szerelt e már át V6 TB motorban hidraulikus vezmű feszítőt mechanikus feszítőre?
a helyzet az hogy megint elkezdte nyomni ott az olajat a masina, de már nem lehet kapni a hidraulikus feszítőt sem a javítókészletet /amivel legutóbb még orvosolva lett a hiba/ egyszerűen megszűntek
ami van az jó sok pénzért a mechanikus feszítő...ezzel váltották le a hidraulikust...
Ha valamilyen jelet akár rosszat is ad a szonda, nem biztos hogy a diagnosztika kimutatja, legalábbis egy egyszerű hibakód olvasás biztos nem. Ki lehet mérni multiméterrel is.
szerintem is a szonda már én is cseréltem. Kb 100.000 után ment ki.
Hát ez úgy volt, hogy házilag az öcsémmel a garázsban raktuk össze (Neki is alfája van Robesz7) Így azzal együtt hogy a hengerfejeket újra le kellett venni mert nem a gyári tömítésekkel lett összerakva (szerintem)és nem volt tökéletes kb 100.000huf.De ez boxer olcsóbb kicsit. Ja viszont a hengerfejeket is újíttattam. Fúrva viszont nem lett mert a hónolás mindenütt látszott és a mérések is azt igazolták hogy nem szükséges.
Persze így volt akkor volt nálam 2 hete a kocsi és az előző tulajt sokszor átverhették az olajcserével ( is ). Elkopott a főtengely a hajtókaroknál főle stb. De a vételnél csak a hydrotőke hallatszott. a vez. tengely is kopott volt, meg sok minden egyébb ami arra utalt hogy a kenés nem volt mindig az igazi. Ja és 100.000 sem volt a kocsiban amire egyébbként a az utastér meg az általános állapot is utlat ezért mertem megvenni. Röviden ennyi a történet. :))
szia. köszi. az üzemanyagszűrő ok folyamatosan van cserélve a másik jó ötlet még eddig senki sem mondta.
Selmak01-07-2007 22:16:42 //
16162
Retrográd irányba azaz visszafele is meg kellene nézni, hogy gázolajszűrő és kisnyomsú üzemanyg szivatyú státusza milyen.
Dzsozy01-07-2007 21:25:52 //
16161
Nálam úgy kezdődőtt, hogy másodikra- harmadikra indult el! Aztán egy-két nap múlva menetközben kapkodott, kenguru benzin, meg-meg torpant, aztán semmi, és ment tovább. Bepadlózásnál inkább le akart fulladni, mint aszfaltot enni. Néha pukkant egyet, mint a gyújtás probléma lenne. A mai verdákban két lambda szonda van, amiben az egyik ellenőrzi a másikat. A régiekben ez nincs, sőt még a műszerfalon sem jelzi ki, semmi a hibáját. ? (mondom ez a 155-el volt) Diagnosztikánál a grafikon mutatta, hogy mikor a szonda hideg, még jó arányt mutat, mikor elérte az üzemi hőfokot, akkor meggajdult! Dobott bele a szerelő egy háromvezetékes szondát, és minden rendbejött. De hát ez az én laikus véleményem az általad leírtakra.
Tresor01-07-2007 19:22:26 //
16160
Köszi!!! A héten el is viszem egy diagnosztikára!
Ma mentem vele 200 km-t, uez volt, padlógáz, meg se moccan, csak durrog a kipuff, meg ránt egyet-egyet néha. Ha restartolom a gépet, akkor meg megszűnik...
Dzsozy01-07-2007 18:17:01 //
16159
Az előzőeket TRESORnak szántam!!! Bocsi! A dízelhez nem konyítok! :)
Köszi. A diagnosztika nem mutatott semmi ilyesféle problémát, pont ez a bajom. Amúgy az enyém diesel nem tudom, hogy ennél is lehet ilyen probléma nem csak a benzinesnél?
Dzsozy01-07-2007 18:11:05 //
16157
Feltételezésem szerint lambdaszonda problémád lehet. Így voltam én is korábban még a régi vasammal! Elősször a durrogás, meg a megtorpanás miatt gyújtásproblémára gondoltam, de egy 2000,-ft számítógépes motordiagnosztika (autó vill. szerelőnél) kimutatta, hogy a lambdaszonda rosszul adja meg a levegő-benzin keverék arányát! Raktak bele egy utángyártott, de vadi új BOSAL lambdaszondát, és kapartam az aszfaltot! :)
Toma01-07-2007 18:03:46 //
16156
Ciao!
A lentebb említett probléma miatt kéne S.O.S-be egy megbízható fasza szervíz Pesten!
Ki mit tud ajánlani?
csocsi01-07-2007 15:32:37 //
16155
2. Ez az LMM miatt is lehet, nekem is hasonló volt csere után megszünt a jelenség.
Lujo01-07-2007 14:56:05 //
16154
Hello,
Hol keressem a hibát, ha nem ég a hamutartónál lévő égő? Szivargyújtó biztosítékot, s magát az égőt már cseréltem, eredmény sajnos semmi :( (najó... annyi igen, hogy biztosítékcsere után a szivargyújtó már müxik).
Tresor01-07-2007 14:40:56 //
16153
Sziasztok!
Nos tapasztaltam 1-2 dolgot az autóval, ha valaki talizott már ilyennel, annak megköszönném a tanácsát!
1 - hideg motor, első indítás, pöccre indul, fordulatszám felpörög úgy 1500-ig, majd visszaesik és lefullad a motor. 2. indításkor semmi ilyen...
2 - hideg moci, indítás pöccre, kitolattam a parkolóból, berakom 1be, gáz, rángat az autó, nem megy, megint gáz, megint rángat, nem megy. Fordulatszám meg sem moccan. Majd kb az 5. nekiugrásra megindul, utána semmi probléma.
3 - váltás, gázt adok, puffanó hang a kipufogóból... netán injector tisztító kellene?
4 - megyeünk, hideg még a moci, 1-2 váltok 3-ba, gáz, az autó megtorpan, megindul, megtorpan, megindul...
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget hátha volt már valakinek hasonló gondja! 156 1.9 JTD -m van és elkezdett rendetlenkedni az alapjárata ingadozik 150-400 között, dadog összevissza, nagyon rossz hallgatni. Ez mellé párosul még a nagyobb gond, hogy ha hirtelen odalépek neki elkezdi rángatni az autót illetve ha tovább erőltetem meg is áll és kigyullad a piros lámpa. Olyan mintha nem kapna üzemanyagot! Ahol rátették a computert azt mondták, hogy valószínú, hogy a nagynyomású szivattyúnál a szelep de ha nem akkor kikell cserélni az egész szivattyút, ami azért húzós.Közben hallottam, hogy esetleg a porlasztók is lehetnek!Szerintetek?Valakinek volt már hasonló tapasztalata?Légyszi segítsetek ha tudtok!Előre is köszi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.