viszont most nézegetve az ábrákat nem létezhet egy másik típusú rugós feszítés??
olyanra gondolok ahol ugyanott található a feszítőgörgő mint a hidraulikusnál...
ugyanis az én kocsimmal pont ez a baj, folyik az olaj a hidraulikus feszítőnél, és az a terv hogy át kéne építeni mechanikussá
csak senkinek nincs ebben tapasztalata, szóval nem igazán tudom hogyan kellene...
Forum >> Szerelőműhely
Gergő05-07-2007 20:15:05 // 16205
Üvegtigris05-07-2007 20:10:36 // 16204
Ez furcsa : O
Azt hittem, hogy már azért egy kicsit modernebb.
Azt hittem, hogy már azért egy kicsit modernebb.
Gergő05-07-2007 20:05:14 // 16203
igen hengerenként 2 szelep:)))
Üvegtigris05-07-2007 19:04:14 // 16202
Még egyelőre nincs semmi probléma csak felkészülésképpen kértem a képet : )
Hengerenként 2 szelepes???
Egyébként köszi : )
Hengerenként 2 szelepes???
Egyébként köszi : )
Hari05-07-2007 08:55:23 // 16201
Üvegtigris05-07-2007 08:01:50 // 16199
Igen V6turos kellene!
Ofi04-07-2007 21:59:02 // 16198
Vasarelly04-07-2007 19:01:13 // 16197
Háát! Én a 146-ról próbáltam, de aztán csak kés lett a vége!
Hari04-07-2007 17:04:33 // 16196
Nocsak?! Kinek van itt gondja V6 vezérléssel? Milyen kell, V6 Turos, melyik motor változat?
Gergő04-07-2007 16:24:16 // 16195
és hogy így jutnak eszembe a dolgok, nem a keréken, hanem a vezértengelyen vannak a jelek, és csak feszítőgörgő van, vezető nincs
Gergő04-07-2007 16:21:46 // 16194
mondjuk ha szűken a vezérlésre koncentrálunk akkor van hasonlóság, csak a V6TB-ben hengersoronként van egy vezmű tengely.
de eleve 2 hosszbordás szíj /az egyik csak a szervoszivattyút hajtja/van rajt
de eleve 2 hosszbordás szíj /az egyik csak a szervoszivattyút hajtja/van rajt
SD04-07-2007 16:20:03 // 16193
Nóbi aszongya az így helyes:D
Üvegtigris04-07-2007 15:59:42 // 16192
Igen!
Leszögezhetjük, hogy ez TS vezérlés - gondolom2.0 - nem pedig V6 Alfa TB.
Csak x@ar mert nem tudom a databol megnézni, hogy milyen egy V6 : (
Leszögezhetjük, hogy ez TS vezérlés - gondolom2.0 - nem pedig V6 Alfa TB.
Csak x@ar mert nem tudom a databol megnézni, hogy milyen egy V6 : (
Gergő04-07-2007 15:56:40 // 16191
azt már nem tudom a TS nek ez e a vezérlése, de a V6TB-nek tuti nem ez...
Üvegtigris04-07-2007 15:55:47 // 16190
Van vagy 500- 1000 forint bármelyik autósboltban : )
zozo14504-07-2007 15:50:42 // 16189
Helló!
A 145-ösöm elakadásjelzője hol megy hol nem megy.
Állítólag relét kellene cserélni.
Ez mennyibe kerülhet és honnan lehet szerezni?
Köszi!
A 145-ösöm elakadásjelzője hol megy hol nem megy.
Állítólag relét kellene cserélni.
Ez mennyibe kerülhet és honnan lehet szerezni?
Köszi!
Üvegtigris04-07-2007 13:55:00 // 16188
Kari=15904-07-2007 11:58:54 // 16187
Szewasztok!
Kellene egy kis SEGITSÉG!
Vettem a kocsiba új váltógombot és az eredetit nem nagyon sikerül leszednem(igaz még csak nézegettem).Az eredeti még nincs rossz állapotba, ezért nem akarom szétbarmolni,hátha vmikor még szükségem lesz rá.Ha vki már cserélte a cuccost és sikerült neki okosan leszedni akkor pliz irjon.
Meg még 1 kérdés.A napellenzőim nagyon lefele állnak,nem tudom h miért,hogy lehetne rajtuk segiteni hogy visszamenjenek az eredeti állapotukba?,vagy azok már ugymaradnak örökre?
Kellene egy kis SEGITSÉG!
Vettem a kocsiba új váltógombot és az eredetit nem nagyon sikerül leszednem(igaz még csak nézegettem).Az eredeti még nincs rossz állapotba, ezért nem akarom szétbarmolni,hátha vmikor még szükségem lesz rá.Ha vki már cserélte a cuccost és sikerült neki okosan leszedni akkor pliz irjon.
Meg még 1 kérdés.A napellenzőim nagyon lefele állnak,nem tudom h miért,hogy lehetne rajtuk segiteni hogy visszamenjenek az eredeti állapotukba?,vagy azok már ugymaradnak örökre?
Üvegtigris04-07-2007 00:49:03 // 16186
Szia!
Szinte biztos, hogy elektronika, akkor pedig diagnosztikával meg kellett volna állapítani!
Sztem vidd a Large authoz Halásztelekre, megéri azt a plussz költséget a hozzáértés!
Szinte biztos, hogy elektronika, akkor pedig diagnosztikával meg kellett volna állapítani!
Sztem vidd a Large authoz Halásztelekre, megéri azt a plussz költséget a hozzáértés!
bőregér03-07-2007 21:51:01 // 16185
stét mindenkinek!
nem tud valaki 156-ba balos napellenzőt?
nem tud valaki 156-ba balos napellenzőt?
Dzsozy03-07-2007 21:47:42 // 16184
Ja, az elmúlt, de még a megoldás várat magára! :) Valszeg motorgenerállól kel kérdeznem. :))
VICUS15603-07-2007 20:38:59 // 16183
Szia!
Bosch szervízben de nem tudom mi annak a diagnosztikai mérőnek a neve a lényeg az , hogy nagy semmit nem mutatott csak annyit , hogy a nyomás ingadozik,Azóta most ahány emberrel, szerelővel beszéltem annyi félét mondanak.valaki azt mondja lehet porlasztócsúcs már katalizátor is szóba jött de főleg a szivattyú csere :-( ami elég húzós.....
akkor sem tünetmentes ha magasabb fordulaton tartom mert már nagyon dadog az alapjárat, most nem megyek vele egyáltalán
Bosch szervízben de nem tudom mi annak a diagnosztikai mérőnek a neve a lényeg az , hogy nagy semmit nem mutatott csak annyit , hogy a nyomás ingadozik,Azóta most ahány emberrel, szerelővel beszéltem annyi félét mondanak.valaki azt mondja lehet porlasztócsúcs már katalizátor is szóba jött de főleg a szivattyú csere :-( ami elég húzós.....
akkor sem tünetmentes ha magasabb fordulaton tartom mert már nagyon dadog az alapjárat, most nem megyek vele egyáltalán
Gergő03-07-2007 20:36:18 // 16182
ez nagyon jó ajánlat, amennyiben nem sikerül megoldani a problémát a régi feszítővel akkor mindenképp kellene.
szóval szólni fogok
szóval szólni fogok
Csöri03-07-2007 20:26:12 // 16181
Azt nem tudom. A 96-os GTV-n már ilyen van.
Wickey03-07-2007 19:47:48 // 16180
Ez jó vajon a régi 2.5 / 3.0 12V-re is? Elvileg a blokk többé-kevésbé ugyanaz, nemde?
Laci 146 1.9 jtd03-07-2007 19:29:47 // 16179
Csao.
Ócsó Kell??????????????
Ócsó Kell??????????????
Csöri03-07-2007 19:21:17 // 16178
18 körül tudok gyári feszítőt. (mechanikus)
Toma03-07-2007 19:19:08 // 16177
A Large-nál Halásztelken, többen is ajánlották. Kösz a részvéteket a vasam nevében is!
Üvegtigris03-07-2007 18:47:19 // 16176
Részvétem ; (
Hol javíttatod?
Hol javíttatod?
Vasarelly03-07-2007 18:45:56 // 16175
Fogadd részvétem. :((
Üvegtigris03-07-2007 17:46:53 // 16174
Ja és egyébként ha pl. fix 2700-as fordulaton tartod bármely sebességben, akkor tünetmentes?
Üvegtigris03-07-2007 17:44:32 // 16173
Szia!
Gondolom nem vagy profi, de milyen szervízben és milyen műszerrel nézték? Esetleg a márkáját nem tudnád?
Gondolom nem vagy profi, de milyen szervízben és milyen műszerrel nézték? Esetleg a márkáját nem tudnád?
Toma03-07-2007 17:20:11 // 16172
Közben elvittem nagy nehézségek árán szervízbe! Nem nyugtattak meg: azt mondták elsőre, hogy kinéz egy motorcsere!:( Pontos diagnózis kb holnapra lesz...
Ferke03-07-2007 17:12:38 // 16171
Most nincs is hétvége! Műltkor nem hétvégén akatad elütni ezzel az időt?:))))
Dzsozy03-07-2007 17:10:12 // 16170
Bepróbálkozom ismét! :) Lábtérvilágítás megoldása érdekelne, amit házilag is be lehetne kötni. Tudna valaki segíteni ebben tanácsokkal, tippekkel?
Vasarelly03-07-2007 16:53:06 // 16169
Na látom jó hogy ilyen aktív voltam mindenki elment. :)))
Gergő02-07-2007 16:14:29 // 16168
szóval én érdeklődni szeretnék hogy bárki szerelt e már át V6 TB motorban hidraulikus vezmű feszítőt mechanikus feszítőre?
a helyzet az hogy megint elkezdte nyomni ott az olajat a masina, de már nem lehet kapni a hidraulikus feszítőt sem a javítókészletet /amivel legutóbb még orvosolva lett a hiba/ egyszerűen megszűntek
ami van az jó sok pénzért a mechanikus feszítő...ezzel váltották le a hidraulikust...
a helyzet az hogy megint elkezdte nyomni ott az olajat a masina, de már nem lehet kapni a hidraulikus feszítőt sem a javítókészletet /amivel legutóbb még orvosolva lett a hiba/ egyszerűen megszűntek
ami van az jó sok pénzért a mechanikus feszítő...ezzel váltották le a hidraulikust...
Vasarelly02-07-2007 16:01:31 // 16167
Ha valamilyen jelet akár rosszat is ad a szonda, nem biztos hogy a diagnosztika kimutatja, legalábbis egy egyszerű hibakód olvasás biztos nem. Ki lehet mérni multiméterrel is.
Vasarelly02-07-2007 15:59:54 // 16166
szerintem is a szonda már én is cseréltem. Kb 100.000 után ment ki.
Vasarelly02-07-2007 15:57:49 // 16165
Hát ez úgy volt, hogy házilag az öcsémmel a garázsban raktuk össze (Neki is alfája van Robesz7) Így azzal együtt hogy a hengerfejeket újra le kellett venni mert nem a gyári tömítésekkel lett összerakva (szerintem)és nem volt tökéletes kb 100.000huf.De ez boxer olcsóbb kicsit. Ja viszont a hengerfejeket is újíttattam. Fúrva viszont nem lett mert a hónolás mindenütt látszott és a mérések is azt igazolták hogy nem szükséges.
Vasarelly02-07-2007 15:52:47 // 16164
Persze így volt akkor volt nálam 2 hete a kocsi és az előző tulajt sokszor átverhették az olajcserével ( is ). Elkopott a főtengely a hajtókaroknál főle stb. De a vételnél csak a hydrotőke hallatszott. a vez. tengely is kopott volt, meg sok minden egyébb ami arra utalt hogy a kenés nem volt mindig az igazi. Ja és 100.000 sem volt a kocsiban amire egyébbként a az utastér meg az általános állapot is utlat ezért mertem megvenni. Röviden ennyi a történet. :))
VICUS15602-07-2007 08:07:41 // 16163
szia. köszi. az üzemanyagszűrő ok folyamatosan van cserélve a másik jó ötlet még eddig senki sem mondta.
Selmak01-07-2007 22:16:42 // 16162
Retrográd irányba azaz visszafele is meg kellene nézni, hogy gázolajszűrő és kisnyomsú üzemanyg szivatyú státusza milyen.
Dzsozy01-07-2007 21:25:52 // 16161
Nálam úgy kezdődőtt, hogy másodikra- harmadikra indult el! Aztán egy-két nap múlva menetközben kapkodott, kenguru benzin, meg-meg torpant, aztán semmi, és ment tovább. Bepadlózásnál inkább le akart fulladni, mint aszfaltot enni. Néha pukkant egyet, mint a gyújtás probléma lenne. A mai verdákban két lambda szonda van, amiben az egyik ellenőrzi a másikat. A régiekben ez nincs, sőt még a műszerfalon sem jelzi ki, semmi a hibáját. ? (mondom ez a 155-el volt) Diagnosztikánál a grafikon mutatta, hogy mikor a szonda hideg, még jó arányt mutat, mikor elérte az üzemi hőfokot, akkor meggajdult! Dobott bele a szerelő egy háromvezetékes szondát, és minden rendbejött. De hát ez az én laikus véleményem az általad leírtakra.
Tresor01-07-2007 19:22:26 // 16160
Köszi!!! A héten el is viszem egy diagnosztikára!
Ma mentem vele 200 km-t, uez volt, padlógáz, meg se moccan, csak durrog a kipuff, meg ránt egyet-egyet néha. Ha restartolom a gépet, akkor meg megszűnik...
Ma mentem vele 200 km-t, uez volt, padlógáz, meg se moccan, csak durrog a kipuff, meg ránt egyet-egyet néha. Ha restartolom a gépet, akkor meg megszűnik...
Dzsozy01-07-2007 18:17:01 // 16159
Az előzőeket TRESORnak szántam!!! Bocsi! A dízelhez nem konyítok! :)
VICUS15601-07-2007 18:15:49 // 16158
Köszi. A diagnosztika nem mutatott semmi ilyesféle problémát, pont ez a bajom. Amúgy az enyém diesel nem tudom, hogy ennél is lehet ilyen probléma nem csak a benzinesnél?
Dzsozy01-07-2007 18:11:05 // 16157
Feltételezésem szerint lambdaszonda problémád lehet. Így voltam én is korábban még a régi vasammal! Elősször a durrogás, meg a megtorpanás miatt gyújtásproblémára gondoltam, de egy 2000,-ft számítógépes motordiagnosztika (autó vill. szerelőnél) kimutatta, hogy a lambdaszonda rosszul adja meg a levegő-benzin keverék arányát! Raktak bele egy utángyártott, de vadi új BOSAL lambdaszondát, és kapartam az aszfaltot! :)
Toma01-07-2007 18:03:46 // 16156
Ciao!
A lentebb említett probléma miatt kéne S.O.S-be egy megbízható fasza szervíz Pesten!
Ki mit tud ajánlani?
A lentebb említett probléma miatt kéne S.O.S-be egy megbízható fasza szervíz Pesten!
Ki mit tud ajánlani?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
643
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?