Forum >> Szerelőműhely

kertecs12-07-2007 12:38:31 // 16286
Hali!

Úgy tudom DOT 4 minőség a minimális elvárás, benzinkúton is lehet kapni igen. Találd meg a tartályt és mehet az utántöltés sk : )

Utána tényleg érdemes figyelni, mert ha megint lefogy, akkor biztos elmegy valahol a folyadék és az azért nagy gáz is lehet előbb-utóbb. A szint amúgy a betétek kopásával is csökken valamennyit a tartályban, lehet csak erről van szó.

Ha levegős a rendszer, annak jele ha benyomod a pedált 1x , aztán további pumpálásra feljebb fog a pedál.

Ja és javasolják a folyadék kétévenkénti cseréjét, mert magába veszi a levegő nedvességtartalmát és ettől elgőzősödhet a folyadék...
bilibox12-07-2007 09:58:48 // 16285
kösz a gyors választ...

milyen fékolaj kell bele? benzinkúton is lehet ilyet kapni?
honnan lehet tudni hogy levegős, illetve nagy gáz ha eresztnek ezek a hengerek
gondolom én is után tudom tölteni, akkor nem kell vinnem szerelőhöz emiatt, pláne pénteken mennék a balatonra és nem nagyon fog beleférni az időmbe még egy kirándulás a kölcsey utcába...
norbee12-07-2007 09:52:59 // 16284
Csekk and refill a fékolajat, mielőtt fellevegősödik. Ereszthet valamelyik fékmunkahenger, esetleg a főfékhenger.
Liquid12-07-2007 09:37:07 // 16283
Általában a fékolaj alacsony szintjét is az a lámpa szokta jelezni... nemtudom, hogy itt is ígyvan-e, de esetleg nézd meg a fékolajtartályt
bilibox12-07-2007 09:31:06 // 16282
tegnap voltam a szamosi szervízben, a klimámnak semmi baja, kissé értetlenül néztek, nem is produkálta a zajt a próbaút alatt és azóta sem, szóval lehet csak mert sokatt nem használtam volt fura hangja..
persze még tegnap este előjött egy másik kis bosszantó hiba, a kézifékvisszajelző lámpa menet közben, kiengedett kézifék mellett folyamatosan vilódzik teljesen random módon, de főleg gyorsításnál...
ez valami kontakt hiba lehet , vagy jelez egyéb fékhibát is ez a lámpa?
nem tudom van e összefüggés de nemrég kettétört a kézifékgomb króm-plasztik sapkája...
Poló11-07-2007 21:12:32 // 16281
Asszem 4 vezetékes.
Poló11-07-2007 21:10:33 // 16280
Úgy tudom kerékfékezős.
admirális11-07-2007 21:09:17 // 16279
Elvileg kiírja a gép, hogy melyik csatlakozó okozza a hibát. Elég alapos szervizekben előbb a csatlakozót széthúzzák, befújják spray-vel és csak aztán ütik ki a kódot belőle.

Tud valaki olyanról, hogy csak kotlátozott számú alkalommal lehet kiütni a hibát a légzsák veztérlőből?
ronin11-07-2007 14:10:28 // 16278
hi, van egy nagy problemam valaki segitsen pliz! szetszedettem a 2.4 jtd n az olajpumpat lanccsere miatt de mar egyszer szet volt szedve es valoszinuleg rosszul lett osszerakva. azt szeretnem kerdezni hogy a balansz tengely meghajtasanak hol kell allnija a fotengelyhez kepest mert ha talalomra rakjuk ossze razni fog a kocsi
Hori11-07-2007 10:28:06 // 16277
Sziasztok!

Az a kérdésem lenne, hogy a 147-be a kipörgésgátló klasszikus kerékfékezős, vagy teljesítmény-elvevős?
Wickey11-07-2007 09:43:33 // 16276
A jóég tudja, de remélem, ha kiderül, megörökíted a blogban.
Előre fázok mivan ha egy szép nap így járok én is...
A gtv-t egy rozsdás szöggel és egy kalapáccsal is beindítom bármikor...
TtK11-07-2007 09:41:28 // 16275
Akkor mi a túró lehet?
Barclay11-07-2007 08:58:58 // 16274
Hány vezetékes szonda kell a 155-ösbe?
Üvegtigris11-07-2007 08:33:07 // 16273
Légzsákot ne nagyon méregess otthon, inkább vidd szakműhelybe!
Elég egy kis ellenállás és ha "jó" helyen ülsz betöri az orrodat az eldurranó zsák!
Üvegtigris11-07-2007 08:31:01 // 16272
Az Alfa és még nagyon sok márka nem gyárt turbókat és ezért különböző turbógyártókkal közreműködve fejleszteti ki a turbót az adott motorhoz. Ilyen a Garret, BorgWarner, Holset, stb mellett a Mitsubishi (MHI) is.
András bácsi11-07-2007 08:30:37 // 16271
Ezek mind kapcsolják a hibalámpát. Ha meg csak szar értéket ad, attól még beindul.
TtK11-07-2007 08:21:08 // 16270
Nincs.
Most beszéltem Szamosiékkal, ők is LMM-et, vagy fordulatszám jeladót mondtak. Délután meglátjuk...
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2007 08:19:09 // 16269
akár lehet LMM, lambda stb....
András bácsi11-07-2007 08:18:17 // 16268
Nincs benne utólag beszerelt immo?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)11-07-2007 08:15:48 // 16267
Sos szintén!
Trélerre lenne szükségem, esetleg itt köztünk nem foglalkozik ilyesmivel? vagy az is jó ha tudotok valakit!
A fuvar németországba lenne, úgy 600 km-re.
Telón, vagy a falamra várok infót!
előre is köszi
TtK11-07-2007 08:05:20 // 16266
Jobb reggelt!
SOS! Nem indult ma be az autó (2.4 JTD). Minden normális, a tank majdnem tele, az indítómotor rendesen forgatja, nincs hibajelzés a műszerfalon, az izzítás visszajelzője is normális. Épp csak nem indul be. Mi lehet ez?!?
Barclay11-07-2007 07:59:29 // 16265
Sziasztok!
Nincs vkinek elfekvőben egy lambdaszondája?
Liquid11-07-2007 07:48:32 // 16264
Ma reggelre kigyulladt a légzsákhiba lámpa. Jól tudom ugye, hogy csak comp-pal lehet kiütni? Mit lehet / kell ilyenkor átnézni esetleg ? (csatik, kábelek stb.)
Köszi!
szasza(SW)10-07-2007 21:30:16 // 16263
Szia!
A lábakat pucolta minden relénél meg biztiknél kb egy hónapja.
Csöri10-07-2007 21:02:29 // 16262
Eloxidálodnak a lábak, és onnan megy áram a kompihoz is.
Csöri10-07-2007 20:47:48 // 16261
Nézd meg az akksi előtt lévő reléket is. Ott is lehet gubanc.
Gergő10-07-2007 20:42:45 // 16260
na szóval
mai sztori hogy a teljesen széjjelbontott kocsi alatt áldogálva elolvastam a turbón lévő kis lapkát amin mitsubishi felirat szerepel
na ezt magyarázzátok meg??:)))
szasza(SW)10-07-2007 15:05:12 // 16259
Gyanitom,hogy nem nézték meg a computert csak azt monták, mert ha törlik a kodokat akkor most nem világitana a légzsák lámpája,csak legfeljebb az injektoé.Mindegy keresek másik szerelöt .Pedig állitoták,hogy vágják az Alfákat most is állt ben egy 147 szegény neki vajon mit kell cserélni szerintük ,pl:kiéget égönél motort:)
Üvegtigris10-07-2007 14:57:34 // 16258
Nemtudom miféle emberke lehetett aki csinálta, de ahogy így elmeséled a tünetet 90%, hogy elektronikus probléma. Ha világít a MIL lámpád, akkor egy egyszerű hibatároló olvasással be lehetett volna naggyábol határolni a problémát, utána pedig élőadatos olvasással tutira meg tudták volna mondani, hogy mi a probléma. Az egész lett volna 15 perc+ 4000 Ft.

Egyébként Brera-sok 159-esesek figyelem : DDD
Megjött az új frissítés a diagnosztikai műszerünkre és Breraval valamint 159-el kezdődik a hibatároló menüpontban az Alfa, ha valakit érdekel : )
szasza(SW)10-07-2007 14:36:01 // 16256
attól még ment töb mint egy évig azért nem bántotam.Meg ez miatt nem bontatnám meg a motort csak ha cserélek mident görgök sziíj stb arra meg nincs egyelöre lové.(
norbee10-07-2007 14:30:34 // 16255
Elrakott vezérlés? Talán vissza kéne rakni első körben, nem? :)
szasza(SW)10-07-2007 14:25:12 // 16254
Elsöre talán az 1 1/4 év alatt talán húszor indult melegben inkább,a fogyim az 11 minimum bár csak városban használom.3000 alatt azért nem húz anyira de valoszinű a vezérlés el van rakva legalábis mikor vettem azt mondták.
norbee10-07-2007 14:20:57 // 16253
Hideg/meleg motorhő érzékelő? Akkor vagy állat módon kéne fogyasztania, és benzinszag lenne folyamatosan (konstans hidegjel), vagy nem akar elindulni, és nagyon harmatosan megy melegen is (konstans meleg jel)
szasza(SW)10-07-2007 14:17:12 // 16252
melegen megy az autó most nem rég probáltam 2 ben 7000-nél 100km/h.
Esetleg hőgomba hiba nem lehet?Mert javasolták azt is nézem meg?
norbee10-07-2007 14:09:43 // 16251
Ha el bírod pörgetni 6500-ig, folyamatosan, erőlködés nélkül, akkor nem. Alapjárati motor és gázpedálpoti együttes hibája is adhat ilyen tüneteket, illetve érdemes megnézni a kilométer jeladó testelését.
szasza(SW)10-07-2007 14:08:21 // 16250
Szia!
3000 töl húz az autó avval nincs gond.Akkor nem vezmod?
admirális10-07-2007 14:07:30 // 16249
Én mostani fejemmel már egy ilyen szerelőtől óvakodnék, aki ennyire merész következtetéseket von le egy ODB-s kompjuteres vizsgálat után. A motorháztető alá be sem nézett? Egyébként szerintem sem vezmód okozza. Arra nem jelezne a műszerfalon a lámpa.
norbee10-07-2007 14:01:35 // 16248
Vez modnak alapjárathoz nincs köze, csak fordulaton, ott viszont rögtön. Injektor lámpa azért világít, mert hibát tárol. Egyébként qrva eccerá, húzd le a vezmód csatiját. Ha alapjárat rendben, és 4000 felett ugyanúgy nem húz mint annak előtte, akkor az a rossz.
szasza(SW)10-07-2007 13:57:48 // 16247
Elhoztam az autót eredmény!?

Elözmény:Akkor mint ismeretes inditáskor felpörög majd leáll akár 10is mire megmarad az alapjárat+ég az injektor lámpa!

Vizsgálat eredménye computeres+kiméréssel:Lambda jó ,LMM jó,alapjárati motor jó,elektronikusan minden jó.
Szerintük a hiba az,hogy a vezérmod teljesen el van kopva és ez miatt nem találja az alapjáratot,mert össze-vissza modositgat ezért áll le.

Hát nem tudom:(
Akkor mért világit az injektor lámpa?
A modositó nem csak magasabb fordulatnál dolgozik?

Nem tudom mit tegyek cserére 60000ft mondtak garanciával,de nem vagyok meggyözve,hogy ez a hiba.
Várok véleményeket valós lehet ez a hiba evvel a tünettel,mert nem dobnák ki az ablakon 60000ft főleg,hogy nincs is:(
előre is kőszi!
Liquid10-07-2007 10:02:38 // 16246
Hát lehet :) Ma nem éreztem.
Ferke10-07-2007 09:16:35 // 16245
Szeva! Lehet, hogy túlságosan hozzászoktál az uno-hoz, szerintem csak szokatlan.:) Nekem is szokott ilyen lenni.
Liquid09-07-2007 23:30:37 // 16244
Gyanúsan "erős" lett a szervóm. Mintha nagyobb lenne a rásegítés, tehát úgy érzem könnyebb mozgatni a kormányt, kicsit olyan mint amikor jégen forgatom. Lehet ilyen? Vagy csak hipohonder vagyok? Majd 2 hete állt a gép, ma kb 70km után kezdtem érezni ezt.
András bácsi09-07-2007 13:56:24 // 16243
A kartergáz-rendszer dugulásával is ki tud nyomni egy csomó olajat. Nagy füsttel, pillanatok alatt.
Wickey09-07-2007 13:50:42 // 16242
ott nem nagyon tud égéstérbe keveredni a dolog.
Ha a hidrotőke szar, akkor csattog a motor.
Cs.Alfa09-07-2007 09:18:10 // 16241
Megnézetem.Hydrotőke nem lehet?
Wickey09-07-2007 09:15:38 // 16240
gyűrűtörés. Kompressziót mértetek?
Vagy ha nemrégiben lett a szelepszárszimmering cserélve, akkor azt b@szták el.
Selmak09-07-2007 09:14:48 // 16239
Bestglassnál cseréltetett már vki szélvédőt?
Cs.Alfa09-07-2007 08:59:33 // 16238
Sziasztok! 156, 2000 ccm.
SOS!
Kék füst hátul,olajfogyasztás 200 km/2 liter. Szelepszár szimering cserélve.
Nem csörög,semmi gyanus hang nincs...mi lehet?
Barclay09-07-2007 07:38:59 // 16237
Sziasztok!
155-be, mennyibe kerül egy lengőkar?Van ebből is utángyártott?Vagy esetleg használtat is be lehet szerelni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.