Forum >> Szerelőműhely

Youri05-04-2008 14:21:43 // 20086
Sajna igen.NGK platina(100e km).Eddig a legolcsóbb ajánlat a szettre 34.500 Ft.A legtöbb 76e...
Átok79146TD05-04-2008 14:20:08 // 20085
ebbe valami speckó gyertyák kellenek??
Youri05-04-2008 14:19:06 // 20084
Fene tudja.Vszínű muszály lesz megvenni a gyertyákat.Nemsokára megyek a szerelőhöz,gépre dugjuk és meglátom h mit ír az AGY:-DDD
Átok79146TD05-04-2008 14:11:32 // 20083
szerintem az elektronika túldúsítja a keveréket amikor leesik az alapjárat..és ezért.
Youri05-04-2008 14:09:48 // 20082
Én is csak amatőr vagyok,az autóm tanít:-DDD Ha hidegen gázt kapott,akkor 3hengerezett.Viszont ha visszaengedtem a fordulatot akkor leállogatot.Próbálkozott,de nem ment.Ahogy melegedett úgy javult a helyzet.
Ha jobban belegondolok,lehet h tényleg "csak" az a gáz.De akkor miért volt mind a 8 gyertya retkes?
Átok79146TD05-04-2008 14:03:20 // 20081
és a melegen történő fordulatszám esés is arra utal szvsz.
Átok79146TD05-04-2008 14:02:16 // 20080
szted ha nem gyújt be a gyertya hova megya nem elégett üa???ezé lehet büdös szaga.

és a mondjuk 2 szar hidegen simán le is áll...
próbáld meg h hidegen beindítod és pici gázt adsz hogy úgy is leáll e??
Átok79146TD05-04-2008 13:59:41 // 20079
előrebocsájtom nem vagyok autószerelő csak lelkes amatőr..:))))
és előre elnézést ha hülyeséget írok..

ha jól tudom hidegen az autóknak dúsabb keverékre vagy szükségük.ezért kell a pótlevegő tolattyú.
persze a motronic lehet másfajta befecskendező rendszer..
ezt nem tudom.
Youri05-04-2008 13:53:50 // 20078
Ez viszont tuti.Csak az ára miatt,feleslegesen nem vennék most azonnal.Nekem az a furi,h csak emiatt lenne ekkora gebasz?!
Youri05-04-2008 13:51:49 // 20077
Elég sok mindennel együtt,az is új...Ja B(F)osch motronic rendszere van.De minek,és miért?!?!
Átok79146TD05-04-2008 13:50:50 // 20076
attól még lehet szar...
Átok79146TD05-04-2008 13:49:42 // 20075
nekem a régi pözsóm hidegen 3hengeres volt ha bemelegedett 4:):))))
prsze az karbis volt.

a tolattyú az l-jetronicos befecskendező rendszereknél a hidegidításkor van nyitva és megkerüli a pillangószelepet.így dúsítja a keveréket hidegen.
de neked nem tudom milyen befecskendező rendszered van.


nem lehet vízhőfokjeladó??
Youri05-04-2008 13:13:43 // 20074
Meg amikor kiszedtem a gyertyákat,persze letakarítva tettem vissza őket!!!
Youri05-04-2008 13:11:45 // 20073
Sok mindent hallottam már,de hrgjhjdrhrblh tolattyúról még nem:-DDD Gyertyák még nem voltak cserélve,de vhogy én nem bírom elhinni h az ilyet okozzon.Vagy mégis?!?!
Átok79146TD05-04-2008 13:06:41 // 20072
bocs..figyelmetlenül olvastam...
akkor talán pótlevegő tolattyú ha van benne olyan..
esetleg gyertya..
Youri05-04-2008 13:04:08 // 20071
Még annyi h kiszedtem a hideg tüneteknél a gyertyákat,és mind fekete lerakódásos volt.Mintha dúsítana a vas mint állat.
Youri05-04-2008 13:00:09 // 20070
Szerintem ha szar a kat az nem csinál ilyet,mert a szonda után van.Arrafelé meg nincs már semmilyen jeladó v érzékelő.Ha szépen jár friss hegyi levegő illata van,ha b@szakszik akkor megátlag kipufogó szagú,csak sokkal erősebb.
Youri05-04-2008 12:57:42 // 20069
Ja 145 QV(114kw-os verzió)
Átok79146TD05-04-2008 12:57:29 // 20068
esetleg katalizátor??milyen szaga van??
Youri05-04-2008 12:55:20 // 20067
TSá! 5leteket várnék.A tünet a következő:
HIDEGEN:Beindul,leáll,beindul leáll.Vagy nem reagál a gázra,vagy dadog és kihagy vmelyik henger,büdös mint a dög(de nem benzinszag).
MELEGEN:Kisimul az alapjárat,menni megy,néha-néha ugrik kb 50-et az alapjárat.Ha ugrál utána üresen dundizva magas fordulat után feketés füstpamacs.Nem sok.Olaj nem fogy.

Legutóbb ugyanilyen hibánál a diagnosztika nem írt semmit,minden értéke tökéletes volt.Törölve lett a hibaüzi(Túl dús/szegény a keverék),utána kb 1 hónappal jött ez a mai történet. Ja LMM,lambda gyári új.Kipufogó kifúj több helyen,nem tudom h ez esetleg befolyásolhatja e.Arra gondoltunk,h ha a lambda környékén van egy rés,nem e bezavar a szondának,és utána ezért zavarodik meg ez a R@BANC.
???????????????????????????????????????????????????????????????????
Karakot04-04-2008 22:20:21 // 20066
Remélem van itt valaki, akinek már volt hasonló gondja: nem indul a kocsim, világít a sárga kód-kulcs ikon a műszerfalon, és csak köszörül, de nem indul. Úgy kezdődött, hogy miután 3 hetet állt a kocsi a garázsban, mert vízhűtőt kellett cserélnem, a hosszú állás után beröffentettem, és alapjáraton járattam, hogy légmentesítsem a rendszert. Pár perc után egyszercsak leállt a motor. Utána hol indult, hogy nem. Később vettem észre, hogy világít a kis kulcs ikon. Azóta nem indul. Ronnie adott egy tippet, hogy a immo jeladótól haladó kábelt kövessem végig a kormány alatt az első csatlakozóig, és ott javítsam meg a kontaktot. Sajnos nem segített. Van valakinek tippje, hogy mihez kezdjek? (kód-kártyám nincsen, jövő héten rendelem meg, szóval addig is jó volna megfejteni, hogy mi lehet a gond)
Pinochet04-04-2008 21:39:49 // 20065
Sajnos egyenlőre nem vagyok ennyire benne annyira az alkatrésztémában, hogy tudjam honnan érdemes (Bár Erhardal már felvettem a kapcsolatot). Nekem a gyárit 40 felett ajánlották, így maradt egy köztes megoldás...
dundun04-04-2008 17:03:18 // 20064
Üdv. cartársak egy kérdés a hűtő előtti két ventinek alapból kellene mennie vagy csak az egyiknek, és a másik csak ha nagyon melegszik akkor indul be??
Brad 15604-04-2008 16:32:12 // 20063
azért érdekes mert igazából bal hátulról és jobb előről :))
Kazes☻04-04-2008 15:33:56 // 20062
Megtudod állapítani, hogy honnan jön? Előlről, hátulról, stb.?
Kazes☻04-04-2008 15:25:07 // 20061
Max. a fékbetét! :)
Brad 15604-04-2008 15:06:56 // 20060
igen mondjuk ez logikus :))
és vajon miért érzem ezt a szagot?? elkopott nagyon a fékpofa????
Erhard 242 (Pure Energy)04-04-2008 14:59:44 // 20059
inkább fék :) a kuplungnak kuplung szaga van...
Brad 15604-04-2008 14:36:16 // 20058
Hali

Amikor megállok fura égett gumi szagot érzek...:( fék vagy kuplung lesz ??
kertecs04-04-2008 10:48:56 // 20057
A 155-ben mikor elment az övfeszítő, egyúttal használhatatlanná tette az övet. Ergo nem ment vissza. Szétszedve (burkolat lenn) látványos ha eldurrant. Persze Mo-on gondolom még "megberhelné" pár szerlő, de én inkább kidobtam.

A légzsák maradt a helyén. Oldalról jött belénk a rettenet...
Kpeki03-04-2008 21:26:40 // 20056
15e ft volt és kaptam hozzá egy kormányoszlopot is mert a 147 kormányművének más a ricniszáma ahogy rámegy a kormányoszlop rudja, de teljesen kompatibilis volt
nivásrudi03-04-2008 20:36:37 // 20055
és mennyibe került??
Hardy03-04-2008 20:35:45 // 20054
Hát igen. Olcsóbb mint komplett műszerfalat cserélni, meg mindent. Igaz nálunk azt se kell, csak takarót, de soha ne keljen!!!
Kpeki03-04-2008 20:33:27 // 20053
Hehe, én most cseréltem kormányművet, vettem 147ét és kormányoszloppal együtt csere volt, mert nem találtam sehol 156hoz normál állapotu bontottat... Ha a fogasléce lóg azzal meg nemis nagony tudnak mit kezdeni...
Poló03-04-2008 20:31:08 // 20052
Csakhogy nálunk (nem tudom többi márkánál hogyan van) gyújtás ráadása után villognia kell a légzsák visszajelzőnek. Ilyet pedig egyik lámpa sem csinál. Mondjuk egy ügyes műszerész ezt is meg tudja csinálni, ha közbeiktat valamit.
Hardy03-04-2008 20:27:27 // 20051
A múltkor volt egy ügyünk, ott a kereskedő rákötötte az olajnyomás lámpára a légzsákot is, és mikor gyújtásra adtad világított, majd mikor elindítottad elaludt mintha jó lenne. Aztán volt egy baleset és nem nyílt mivel nem volt. Jöttek a franciák / Renault / megnézni miért nem nyílt. Ők jöttek rá. Az izzó kb. 15 perc a kivétel, de ez autó függő. Ha nincs légszák és kéne, hogy legyen ott a jármű agyának jelezni kell!
Ati7703-04-2008 20:26:49 // 20050
Haveromnak szervíz vitte műszakira a gépet.Baj volt a lufival,világított a kontrollámpa. Mi volt a megoldas???Leragasztották fekete szigetelőszalaggal!!!!
Pinochet03-04-2008 20:22:59 // 20049
Az övet húzd ki kb annyira mintha be lennél kötve.Azon a részen ahol a b oszlopra van szerelve általában meg szokott égni, ha volt nagyobb ütközés. A pirotechnikai övfeszítő patronja ált. az ülés alatt van, de hogy az alfában hol van ez jó kérdés. Egy ügyes szerelő pillanatok alatt megoldhatja a visszajelzőt.Az sem lehetetlen hogy őt is megvezették egyszer
Poló03-04-2008 20:21:02 // 20048
Ha ráteszed a gyújtást, akkor villognia kell a légzsák visszajelzőnek. Ha nincs benne az izzó, akkor nem tud villogni.
Otto03-04-2008 20:18:57 // 20047
Biztonsági övet hogy lehet ellenőrizni?Égőt meddig tart kivenni?
Hardy03-04-2008 20:15:52 // 20046
Ha nincs légzsák és kéne, hogy legyen akkor a visszajelzőnek is kéne világítani, ha csak nem gányoltak valamit. Meg elvileg akkor műszakin se megy át. Ha úgy robban fel, akkor a bizt.öv patronja is fel szokott.
nivásrudi03-04-2008 20:14:47 // 20045
tud valaki segíteni? a kormánymű a 156 hoz felújítva vagy uj árban mibe kerül??????????
Otto03-04-2008 20:11:39 // 20044
Úriember azt mondta,5éve van nála, ő így vette, menjek el, nézzem meg biztos nem fogok csalódni!Hát nem tom...
Szombaton kiderül.
Pinochet03-04-2008 20:09:22 // 20043
Ha nem volt törve lehet, hogy kiszerelték, kilopták.elég drága egy légzsák, ha még ép...
Otto03-04-2008 20:04:28 // 20042
Néztem egy autót és nincs benne légzsák.Akkor meg kéne elvileg látni az elejében, ha ütközött.Nyúlványok stb. Persze, ha nincs vágva, hegesztve sok autóból összerakva.
Poló03-04-2008 20:01:23 // 20041
Szerintem a gyári Alfa Romeo is kijött volna 20-25-ből.
Pinochet03-04-2008 19:58:35 // 20040
Én most VW-Audi-Opel gyári Bosch lambdaszondát szereztem a szerelőn keresztül 15.000 ft volt darabja, ez 4 vezetékes, tapasztalat szerint ez egy jó cucc. az olcsókról nekem azt mondta, hogy vigyázni kell velük, nem biztos hogy szereti az alfa, meg nagyon átlagosra vannak beállítva...

Otto- elvileg 25-30 km/h között ill. alatt nem mindegyik nyílik ki (ha álló autónak v. egyébnek ütközöl). Ennél nagyobb sebességnél sem feltétlen nyílik, mivel számít az is, hogy az autó honnan (eleje, oldala, "lecsúszott" ütközés) kapja az ütést, főleg ha több légzsák van, mekkora az ütközés ereje, (van-e egyáltalán a helyén :o) ) meg hogy működik-e rendesen (bár az utsó kettő az elég sz@r lehetőség ) (láttam már olyan thalia típusú akármit ami első szélvédőig eltűnt, és egyik első légzsák sem nyílt.)
Tudtátok egyébként, hogy a Volvo fejlesztette ki az autóba építettet 1958-ban, de már a II VH-ban a vadászpilóták hasonló elven működő cuccal voltak védve.
Széria alkalmazása csak az elmúlt tíz évben terjedt el, főleg h 98 óta az amcsiknál kötelező az első kettő
EngineCoffeeTables03-04-2008 18:15:04 // 20039
Személyes tapasztalat! 80-nal frontálisnál fékezés nélkül kinyilt, de az álló autónál is kinyilik ha az elejét, oldalát olyan ütés éri amit az érzékelő balesetnek vesz.
És nem olyan vészes ha be vagy kötve!
Cs.Alfa03-04-2008 18:15:02 // 20038
Detto így jártam a Seleniával
Azóta Opel oil van benne,csepp sem fogy.....
Poló03-04-2008 18:14:08 // 20037
Erhardnál, postázza is a dolgokat. Megkérdezheted Ofit is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.