Forum >> Szerelőműhely
Longman11-04-2008 23:33:26 // 20186
Hello! Meg tudná mondani valaki hogy a 3.0 V6 24V motornak üzemmeleg állapotban mennyinek kell lennie az olajnyomásának?
Don.11-04-2008 22:33:39 // 20185
Szép estét mindenkinek.
Arra a kérdésemre tudjátok a választ vagy tapasztalta e már valaki,hogy miért eszi a kocsi az első égőimet,állitom nem használtam 1 hónapot sem,és mind2tő kiégett.:S
Arra a kérdésemre tudjátok a választ vagy tapasztalta e már valaki,hogy miért eszi a kocsi az első égőimet,állitom nem használtam 1 hónapot sem,és mind2tő kiégett.:S
Liquid11-04-2008 22:05:36 // 20184
semmi extra nem kell hozzá. némelyik lámánál eléri a xenonizzó az árnyékolót.
Megoldások:
- kivágod az árnyékolót (drasztikus, de álítólag nem vakít úgy sem)
- távtartót teszel az izzó alá (csak átmeneti megoldás)
- kiszereled a lámpát és kicsit meghosszabbítod, megdeformálod az árnyékolót.
Megoldások:
- kivágod az árnyékolót (drasztikus, de álítólag nem vakít úgy sem)
- távtartót teszel az izzó alá (csak átmeneti megoldás)
- kiszereled a lámpát és kicsit meghosszabbítod, megdeformálod az árnyékolót.
Wickey11-04-2008 19:35:58 // 20183
Nekem van, nem ért bele, nem kellett célszerszám, sőt, ráadásul eladó is a H7-es és a H1-es 55W-os szettem is (tompított és refi) még 8 hónap garanciával, 156-hoz való "beszerelőkészlettel" (hozzáigazított lámpatakaróval, ilyesmivel). Ha megnéznéd a cuccot működés közben, Budapesten megoldható.
Brad 15611-04-2008 16:56:46 // 20182
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy xenont rakatnék a kocsiba és azt mondták hogy a lámpánál van valami kupak amibe 3 cm miatt nem fér el a xenon és valami célszerszámmal kell kijjebb tolni...nem értek hozzá miről is van szó??:))))
Félek hogy ha megveszem a szettet nem tudom majd berakni
Olyan kérdésem lenne hogy xenont rakatnék a kocsiba és azt mondták hogy a lámpánál van valami kupak amibe 3 cm miatt nem fér el a xenon és valami célszerszámmal kell kijjebb tolni...nem értek hozzá miről is van szó??:))))
Félek hogy ha megveszem a szettet nem tudom majd berakni
Youri11-04-2008 14:24:55 // 20181
Toronycsapágy esetleg?A régi offomon uilyen tüneteknél az volt a ludas...
Ferke11-04-2008 14:20:41 // 20180
Kormány összekötő gömbfejek rendben?
Barni14711-04-2008 13:48:13 // 20179
Csongor11-04-2008 12:26:47 // 20178
Nem szorul a pedál, azt teszteltük, sőt még adtunk neki kenést is.
mano10-04-2008 22:25:57 // 20177
sziasztok!
az a gondom, hogy nagyjából középállásban kicsit balra-jobbra forgatva a kormányt akadást és némi kattanást hallok/érzek, ami eddig nem volt... vajon mitől lehet ez?
az a gondom, hogy nagyjából középállásban kicsit balra-jobbra forgatva a kormányt akadást és némi kattanást hallok/érzek, ami eddig nem volt... vajon mitől lehet ez?
Rizzo10-04-2008 21:34:17 // 20176
A pedálnak a mechanikája nem szenved szorulásban? Lehet hogy pár csepp olaj az orvosság.
Csöri10-04-2008 21:06:21 // 20175
Sajnos a 156 vízhőfokmérője nem éppen pontos. Többnyire 92-94 fokon mutatja a műszer a 90 fokot. Ha főle megy ne parázz, mert így a jó.
Csongor10-04-2008 12:24:16 // 20174
Köszi a segítséget, asszem Alfacity után keresek rá helyet és embert, hogy kiderítsük mi lehet a bibi, levegő vagy a főhenger?!
Találkozunk Alfacityben!!!
Találkozunk Alfacityben!!!
Ferke10-04-2008 11:55:32 // 20173
Ezt azért nem említettem, mert gondoltam evidens.:))))))
Tomasman10-04-2008 09:34:26 // 20172
Hát köszi a választ, akkor ez megint jópár ezresembe fog kerülni :(
Akkor majd megvárom a 60ezres szervízt és egybe kicseréltetem!
Hőfok nekem sem a legjobb alig éri el a 80at a 100 alatt megyek vele, ha tempósan akkor nem nem engedi 90 fölő, de ha lassan megyek akkor 80 sincs meg!:(
Akkor majd megvárom a 60ezres szervízt és egybe kicseréltetem!
Hőfok nekem sem a legjobb alig éri el a 80at a 100 alatt megyek vele, ha tempósan akkor nem nem engedi 90 fölő, de ha lassan megyek akkor 80 sincs meg!:(
Tomasman10-04-2008 09:34:24 // 20171
Hát köszi a választ, akkor ez megint jópár ezresembe fog kerülni :(
Akkor majd megvárom a 60ezres szervízt és egybe kicseréltetem!
Hőfok nekem sem a legjobb alig éri el a 80at a 100 alatt megyek vele, ha tempósan akkor nem nem engedi 90 fölő, de ha lassan megyek akkor 80 sincs meg!:(
Akkor majd megvárom a 60ezres szervízt és egybe kicseréltetem!
Hőfok nekem sem a legjobb alig éri el a 80at a 100 alatt megyek vele, ha tempósan akkor nem nem engedi 90 fölő, de ha lassan megyek akkor 80 sincs meg!:(
Kau10-04-2008 08:44:06 // 20170
A kislámpa nem fog elaludni, akkor sem, ha összedugod a csatit és hibátlan a rendszer. A hibakódot szervízben lehet töröltetni.
Csongor10-04-2008 08:33:48 // 20169
Persze ez elég kézenfekvő válasz, nekem is ez jutott először eszembe. :-)
Nem lehet esetleg, hogy nincs rendesen kilégtelenítve a rendszer?
Nem lehet esetleg, hogy nincs rendesen kilégtelenítve a rendszer?
Ferke10-04-2008 07:15:26 // 20168
Akkor kizárásos alapon marad a felső munkahenger.:) A két munkahenger közül valamenyik, ez biztos.
Poló10-04-2008 00:04:19 // 20167
Szia!
Vedd le a kormány alatt lévő burkolatot, 3 csavar fogja azt hiszem. Az index kar környékén kell lennie egy csatlakozónak, ez lenne a helye a tempomat karnak. Ha van ilyened, akkor nagyon egyszerű dolgod van. Veszel bontóban egy tempomat kart meg egy másik burkolatot a kormány alá (amin ki van vágva ennek a karnak a helye), és máris van tempomatod.
Ha nincs ott csatlakozód, akkor egy utólagos tempomatot lehet betenni, erre keress rá google-ban.
Vedd le a kormány alatt lévő burkolatot, 3 csavar fogja azt hiszem. Az index kar környékén kell lennie egy csatlakozónak, ez lenne a helye a tempomat karnak. Ha van ilyened, akkor nagyon egyszerű dolgod van. Veszel bontóban egy tempomat kart meg egy másik burkolatot a kormány alá (amin ki van vágva ennek a karnak a helye), és máris van tempomatod.
Ha nincs ott csatlakozód, akkor egy utólagos tempomatot lehet betenni, erre keress rá google-ban.
Brad 15609-04-2008 23:18:32 // 20166
Sziasztok
Tudok rakni a kocsimba tempomatot???
Tudok rakni a kocsimba tempomatot???
Csongor09-04-2008 23:06:42 // 20165
Üdv Urak!
Lenne egy kis X-aktám a kuplunggal kapcsolatban. Az ótóm egy '97-es 146 1.6 TS, a jelenség pedig az, hogy városi araszolásnál 5-10-15 kuplungolás után beragad a kuplungpedál. Egy pöckölésre vagy felhúzásra, aztán visszaáll normál helyzetbe. A dolog nem hirtelen jellegű, hanem érződik, hogy folyamatosan egyre nehezebben jön fel a pedál. A dologhoz hozzátartozik, hogy novemberben lett cserélve az alsó munkahenger, mert elengedte az olajat, aztán februárban az első fékcsövek. Kb 2 hete ki lett cserélve a komplett kuplungszett, de ez sem oldotta meg a problémát(nem volt kár érte, mert elég rossz állapotban volt már). Szerintetek mi lehet?
Lenne egy kis X-aktám a kuplunggal kapcsolatban. Az ótóm egy '97-es 146 1.6 TS, a jelenség pedig az, hogy városi araszolásnál 5-10-15 kuplungolás után beragad a kuplungpedál. Egy pöckölésre vagy felhúzásra, aztán visszaáll normál helyzetbe. A dolog nem hirtelen jellegű, hanem érződik, hogy folyamatosan egyre nehezebben jön fel a pedál. A dologhoz hozzátartozik, hogy novemberben lett cserélve az alsó munkahenger, mert elengedte az olajat, aztán februárban az első fékcsövek. Kb 2 hete ki lett cserélve a komplett kuplungszett, de ez sem oldotta meg a problémát(nem volt kár érte, mert elég rossz állapotban volt már). Szerintetek mi lehet?
csocsi09-04-2008 22:44:52 // 20164
Ügyes villamos meg tudja csinálni ha valóban érintkezési gondja van.
csocsi09-04-2008 22:43:58 // 20163
Amikor cseréltük akkor nekem is stabilan beállt 90-re és nem ment fel annyira helybenjáráskor könnyen. Mostanában beáll 90-re aztán visszaaraszol 87 körülre, majd megint 90. E 2 érték közt ingadozik menet közben. Ha megállok vagy araszolok akkor pedig a ventillátornak kapcsolni kell elég hamar ebben az időben is pedig nincs még kánikula.
Tomasman09-04-2008 22:38:48 // 20162
Hali!
Kérdés:
147 2.0TS selespeed, nagy takarítás után világít a légzsák rendszer hibáját jelző lámpa:( Lehet hogy valami csatlakozóhoz hozzáértem! Már volt nekem ilyen egyszer akkor az anyós ülés alatti csatlakozó alatti csatlakozó volt a rossz ezt debrecenbe csinálták! Kérdésem a következő: ha megtalálom melyik csatlakoz rossz és villamoságis megcsinálja az adott hibát, (ha nem csak annyi a baja hogy összekell nyomni) akkor elalszik a kislámpa vagy sem?
Tövábbi 60ezres szervizt ki mennyiért tudna csinálni PECSÉTtel?
Vezérmüszíj szett csere is kell az autó kora miatt!
Köszi mindenkinek!
U.i.: A Km óra állás még mindig villog:S
Kérdés:
147 2.0TS selespeed, nagy takarítás után világít a légzsák rendszer hibáját jelző lámpa:( Lehet hogy valami csatlakozóhoz hozzáértem! Már volt nekem ilyen egyszer akkor az anyós ülés alatti csatlakozó alatti csatlakozó volt a rossz ezt debrecenbe csinálták! Kérdésem a következő: ha megtalálom melyik csatlakoz rossz és villamoságis megcsinálja az adott hibát, (ha nem csak annyi a baja hogy összekell nyomni) akkor elalszik a kislámpa vagy sem?
Tövábbi 60ezres szervizt ki mennyiért tudna csinálni PECSÉTtel?
Vezérmüszíj szett csere is kell az autó kora miatt!
Köszi mindenkinek!
U.i.: A Km óra állás még mindig villog:S
mesa09-04-2008 21:24:08 // 20161
legalább ezek szerint ezt nem rontottam el :)
lopakodo09-04-2008 21:18:49 // 20160
de ott jó a relé:)))))
falcokc09-04-2008 21:17:09 // 20159
nincs azzal semmi gond, hisz az enyém is 98-s :-)))
csocsi09-04-2008 21:13:08 // 20158
Nekem is fölé megy városban vagy ha állok vele.
lopakodo09-04-2008 21:10:15 // 20157
bocs a lecsukódó szemeimért,de sajna csak 98-as :)))))))
mesa09-04-2008 21:03:24 // 20156
Még egy kérdésem lenne.
Eddig 70°C vagy alatta volt a rossz termosztáttal, csak időnként ment fel 90°C-ra vagy fölé (pl. városi araszolás)
Most stabilan 88-90°C marad pályán, országúton. De ha városba megyek ezzel a termoval is fölé szalad. Bekapcsol a venti ha kell, visszahül 90-re aztán ez a folyamat ismételheti önmagát.
Vagy van hogy 90°C, de megállok, hogy a manual driven kaput betoljam és akkor is fölé megy a kilencvennek.
Ez normális müködés?
Egy műanyag csavart találtam a hűtő motortér felőli oldalén a tetjéhez közel, onnan folyik a hűtővíz, szerintem nem levegős. Vagy tévedek? Csak akkor furcsállom, mert a hűtőnek nem a tetjén van, így ha ott kifolyik a víz, akkor még egy CM légrés marad a hűtőradiátorban.
Eddig 70°C vagy alatta volt a rossz termosztáttal, csak időnként ment fel 90°C-ra vagy fölé (pl. városi araszolás)
Most stabilan 88-90°C marad pályán, országúton. De ha városba megyek ezzel a termoval is fölé szalad. Bekapcsol a venti ha kell, visszahül 90-re aztán ez a folyamat ismételheti önmagát.
Vagy van hogy 90°C, de megállok, hogy a manual driven kaput betoljam és akkor is fölé megy a kilencvennek.
Ez normális müködés?
Egy műanyag csavart találtam a hűtő motortér felőli oldalén a tetjéhez közel, onnan folyik a hűtővíz, szerintem nem levegős. Vagy tévedek? Csak akkor furcsállom, mert a hűtőnek nem a tetjén van, így ha ott kifolyik a víz, akkor még egy CM légrés marad a hűtőradiátorban.
mesa09-04-2008 20:54:09 // 20155
De azért holnap melóhyelen nyomok egy ECU resetet is. Ártani az sem árt :)
Kau09-04-2008 20:53:44 // 20154
Ment a leírás a 145/146 topikba ;)
mesa09-04-2008 20:53:16 // 20153
Köszi Csöri.
Akkor ezt úgy tűnik már így kell végig bénáznom Egomban :-I :D
Akkor ezt úgy tűnik már így kell végig bénáznom Egomban :-I :D
Csöri09-04-2008 20:42:08 // 20152
Önbeálló paraméter reset.
Ezt csak géppel lehet. Utána jó lesz megint.
Ezt csak géppel lehet. Utána jó lesz megint.
Youri09-04-2008 20:39:08 // 20151
Jövőre már lehet h lesz hozzá leírás...:-DDDDDDDDDDDD
falcokc09-04-2008 20:38:09 // 20150
nem semmi!!
vagy már 2009-t írunk? :-DDDDDDDDDDDDD
egyébként sajna nem tudom melyik az a relé
vagy már 2009-t írunk? :-DDDDDDDDDDDDD
egyébként sajna nem tudom melyik az a relé
Youri09-04-2008 20:35:51 // 20149
Érdekes.Enyém ugyanezt csinálja hidegen.Viszont nálam minden új,pillangó szelep ki lett véve és úgy lett takarítva.Szóval az tuti h tiszta...
lopakodo09-04-2008 20:24:03 // 20148
Sziasztok!
Amióta megvan a vas,csak újítom,de eddig úgy érzem megéri:)
Valaki meg tudná mondani,hogy hol keressem a klíma reléjét?
146-os,1.6TS 2008.12 havi elvileg az autó,a belső biztitáblán végignéztem,de a motordiagnosztika hibaként írja,hogy klíma relé testzárlatos!
amikor bekapcsolom nem változik semmi,egyedűl a belső ventilátórt indítja el,de kattanást a klímakompresszor felől nem hallok,az alapjárat sem változik.
esetleg valakinek lenne infója hol keressem azt a relét?
válaszokat előre is köszönöm:)
Amióta megvan a vas,csak újítom,de eddig úgy érzem megéri:)
Valaki meg tudná mondani,hogy hol keressem a klíma reléjét?
146-os,1.6TS 2008.12 havi elvileg az autó,a belső biztitáblán végignéztem,de a motordiagnosztika hibaként írja,hogy klíma relé testzárlatos!
amikor bekapcsolom nem változik semmi,egyedűl a belső ventilátórt indítja el,de kattanást a klímakompresszor felől nem hallok,az alapjárat sem változik.
esetleg valakinek lenne infója hol keressem azt a relét?
válaszokat előre is köszönöm:)
mesa09-04-2008 20:01:31 // 20147
Segítséget szeretnék kérni ! :)
Tegnap este termosztátot cseréltem -segítséggel, és egy úttal, ha már leszedtem a csövezést, kipucoltam a pillangószelepet is.
De most az a helyzet, hogy amikor beindítom a motort, rögtön 2000 RPM-re felugrik egy pillanatra. És ugyanez a helyzet amikor vált (Seles a drágám), gázelvétel/motorféknél is felugrik egy pillanatra.
Pillangószelep Resetet csináltam rajta (MAR 90mp, OFF 90 mp, indítás/járatás 3 perc), de nem változott a helyzet. Elég idegesítő jelenség. :o
Vanötletetek, mi lehet a baj ?
Fals levegő? Alapjárati motor (alapjárat stabilan áll, nem hullámzik) ? Mittomén ? :)
Tegnap este termosztátot cseréltem -segítséggel, és egy úttal, ha már leszedtem a csövezést, kipucoltam a pillangószelepet is.
De most az a helyzet, hogy amikor beindítom a motort, rögtön 2000 RPM-re felugrik egy pillanatra. És ugyanez a helyzet amikor vált (Seles a drágám), gázelvétel/motorféknél is felugrik egy pillanatra.
Pillangószelep Resetet csináltam rajta (MAR 90mp, OFF 90 mp, indítás/járatás 3 perc), de nem változott a helyzet. Elég idegesítő jelenség. :o
Vanötletetek, mi lehet a baj ?
Fals levegő? Alapjárati motor (alapjárat stabilan áll, nem hullámzik) ? Mittomén ? :)
Olasz09-04-2008 19:53:54 // 20146
Kellene Nekem 96-os GTV 2,2 V6TB -hez vonószem....
SOS
Tud vki????
SOS
Tud vki????
richlock09-04-2008 15:53:40 // 20145
Nekem is pont hasonló tüneteket produkál a vas. Amikor gyertákat cseréltem egy ideig megszünt a jelenség (par ezer km). De igy a tavaszi időjárást megint nem szereti. Gázadásra fulladozik, nem sok ereje van hidegen.
Most hogy sikerült a saját fedélzeti computerrel becsapni az ECU-t tökéletesen vette a gázfröccsöt ;) Gyakorlatilag a MAF(LMM) mért jelét beszoroztam 1.2-vel és azt adtam tovább az ECU-nak (motorvezérlő), vagyis dúsabb lett a keverék, mint amit az ECU magának kitalált volna. Szóval MAF körül van a hiba sztem...
Most hogy sikerült a saját fedélzeti computerrel becsapni az ECU-t tökéletesen vette a gázfröccsöt ;) Gyakorlatilag a MAF(LMM) mért jelét beszoroztam 1.2-vel és azt adtam tovább az ECU-nak (motorvezérlő), vagyis dúsabb lett a keverék, mint amit az ECU magának kitalált volna. Szóval MAF körül van a hiba sztem...
András bácsi09-04-2008 13:05:35 // 20144
Egom környékén kérdezd meg Yoyo-cartársat, hogy vállal-e.
lackó15609-04-2008 12:58:24 // 20143
ÜDV! Két hónapja van meg a verda 156 2,0Ts és nem rég lettem tag. Bele kell fektetnem már is nem keveset, motorgenerál! Holnap lessz csak kész,de nem igazán bízok a szerelőben! Esztergom környékén mozgok, nem tudtok egy jó szerelőt
aki igazán ért az alfához?
aki igazán ért az alfához?
Ferke09-04-2008 09:25:33 // 20142
A Ferrodo is nagyon jó, bár én ferrodo tárcsával használom, de nagyon bejött.:)
Longman09-04-2008 09:15:58 // 20141
Hello!
Na azt megköszönném.. :)
Na azt megköszönném.. :)
GTPeti09-04-2008 01:08:19 // 20140
Kau
Én a Juridot ajánlom. Pl. a Unixnál lehet kapni. Ezek kifejezetten jó minőségűek és nem csikorgósak. (A Textar-ról lebeszélnélek.)
Én a Juridot ajánlom. Pl. a Unixnál lehet kapni. Ezek kifejezetten jó minőségűek és nem csikorgósak. (A Textar-ról lebeszélnélek.)
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)08-04-2008 21:34:04 // 20139
Mondjuk a hétvégére fel tudom rakni az oldalamra, amim van. Nem Haynes, de komplett manual, minden tipus motor stbre. Meg van sok más is 164 re, csak keves a hely a serveren sajna.
Longman08-04-2008 16:43:47 // 20138
Sziasztok!
164 letölthető szerviz manualt (Haynes)nem tudjátok merre találok?
Ill még az érdekelne, hogy van egy 1994-es 164-esem (3.0 24V) Van benne gyári riasztó. A kulcsa még régi fajta, ezek ugye még nem Alfa Code-osak? Legalábbis a kulcsból ítélve nem, és a műszerfalon sincs visszajelző. Viszont ez a gyári riasztó egyben indításgátló is, mert van hogy nem enged indítani, csak miután újra lezártam és kinyitottam. A kérdés az lenne hogy milyen módon lehet ez a vez.elektronikához csatlakoztatva. Ugyanis a motor+elektronika egy másik autóban fog tovább élni, és nem szeretném ha ez az indításgátló bekavarna, ezért jobb lenne inkább kikötni. Csak lövésem sincs hogyan.
164 letölthető szerviz manualt (Haynes)nem tudjátok merre találok?
Ill még az érdekelne, hogy van egy 1994-es 164-esem (3.0 24V) Van benne gyári riasztó. A kulcsa még régi fajta, ezek ugye még nem Alfa Code-osak? Legalábbis a kulcsból ítélve nem, és a műszerfalon sincs visszajelző. Viszont ez a gyári riasztó egyben indításgátló is, mert van hogy nem enged indítani, csak miután újra lezártam és kinyitottam. A kérdés az lenne hogy milyen módon lehet ez a vez.elektronikához csatlakoztatva. Ugyanis a motor+elektronika egy másik autóban fog tovább élni, és nem szeretném ha ez az indításgátló bekavarna, ezért jobb lenne inkább kikötni. Csak lövésem sincs hogyan.
Milko08-04-2008 11:46:31 // 20137
Sziasztok,
mivel műszaki analfabéta vagyok, inkább kérdezek itt, mint először szervízbe viszem a kocsit. A kuplungnál olyat érzek, hogy mintha megszűnt volna alul fogni. Benyomom, szokásos kemény a kuplung, aztán olyan középtájon mintha átnyomnám valami rugalmas dolgon a pedált, majd megint normál nyomakodás az aljáig. Ezen lehet állítani vagy csere? Ha csere, tudnátok ajánlani jó áron kuplungszettet?
Bocsi a szakszerűtlen megfogalmazáson, ennyire értek hozzá. :)
Előre is kösz. Autó típusa: 156, 1.9 JTD, faceliftes, 140 LE.
mivel műszaki analfabéta vagyok, inkább kérdezek itt, mint először szervízbe viszem a kocsit. A kuplungnál olyat érzek, hogy mintha megszűnt volna alul fogni. Benyomom, szokásos kemény a kuplung, aztán olyan középtájon mintha átnyomnám valami rugalmas dolgon a pedált, majd megint normál nyomakodás az aljáig. Ezen lehet állítani vagy csere? Ha csere, tudnátok ajánlani jó áron kuplungszettet?
Bocsi a szakszerűtlen megfogalmazáson, ennyire értek hozzá. :)
Előre is kösz. Autó típusa: 156, 1.9 JTD, faceliftes, 140 LE.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
472
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?