Forum >> Szerelőműhely
Poló15-04-2008 20:49:56 // 20237
	Nem tudom miért. De Erhardban megbízhatsz.
	
Dzsozy15-04-2008 20:48:38 // 20236
	Ok, köszönöm szépen. A használtauto.hu és is láttam, de valahogy nincs benne bizodalmam.  A másik, hogy nefelejts.hu szinte csak gyertyákkal, lamda szondákkal foglalkoznak, és komplett 64.000- 66.000Ft-ba kerülne. Azért a 35.000 és a 64.000-66.000,- van különbség? Vajon miért?
	
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2008 20:44:04 // 20235
	így van 34900ft a gyári 100e km-es...
	
Ferke15-04-2008 20:42:10 // 20234
	35k körül számolhatsz a 100e km-es szettel, és kb 22k körül az 50e km-es szettel.
	
Poló15-04-2008 20:40:32 // 20233
	Elaforg vagy Erhard.
Gyári 8db gyertyákat szoktak árulni a hasznaltauto.hu-n is az alkatrészek között.
	
Gyári 8db gyertyákat szoktak árulni a hasznaltauto.hu-n is az alkatrészek között.
Dzsozy15-04-2008 20:38:19 // 20232
	Szép estét Mkinek! Holnap viszem komplett vez.cserére a vasat. Vez.mósosító,görgők, stb, de gyertyákat is cserélnék: 2.0TS . Lehetőség szerint gyárit tennék bele, vagy valami jót! (vagy valami jóra várnám az ötleteket) Hol tudnék elfogadható áron gyertyához jutni?
	
enzo15-04-2008 20:20:35 // 20231
	Sziasztok.155 2.0 16v-m van.Egy ideje kigyúladt a befecskendező hibajelzője. Megnézettem márkaszervízben,ahol azt mondták, hogy a vezértengej jeladó rakoncátlankodik.Kicseréltettem,de a hibajelzés nem szünt meg. Törölni kell a hibajelzést,vagy abbahagyja magától?
	
Szabi(kispalinagyobbikfia)15-04-2008 20:11:09 // 20230
	én a gyárit ajánlanám, eddig mindenki azt ajánlotta mindenkinek... árról Erhard tud nyilatkozni ;)
	
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2008 20:09:22 // 20229
	általában a gyári fele majdnem...
	
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2008 20:08:28 // 20228
	van egy alvázszámmal és hozzá 5 fajta motorkóddal készült sorozat,  amik lehetnek 125-140-150 lóerős...
	
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2008 20:05:35 // 20227
	a vezérműszíj is más pl...kell a csavar, a többi is stimmt..
	
Pinochet15-04-2008 20:02:30 // 20226
	és milyen termosztátot ajánlotok? mennyi a gyári és mennyi az utánygyárott ami már jó??
	
pe-Ti15-04-2008 19:44:48 // 20225
	Ciao Mindenkinek!
Hétvégén nekilátok a 100 e nagyszervíznek de van egy pár dolog amiben nem vagyok biztos! A kezelési könyvemben nincs benne, úgyhogy szükségem lenne a 16 szelepes JTD motor feltöltési adataira mint pl. motorolaj, hűtővíz!? Motorolaj ügyben is kellene pár infó én a Selenia WRD 5W-40-re gondoltam de az egyik ismerősöm szerzett vmi tuti olajat amit ők (Fiat márkaszervízben!!!) töltenek a jtd-kbe!? Úgy néz ki minden cucc megvan de a vízpumpa elég érdekesen néz ki csak egy sima görgő van rajta, a vezérműszíj hátoldala hajtja és nem a fogazott oldala???!!! Másik dolog: a vezető görgő csavarját cserélni kell mert állítólag az újfajta görgőhöz nem jó a régi csavar? A gyári vezetőgörgő dobozban nincs benne a csavar, külön kell rendelni,mi lehet a cikkszáma? A feszítőgörgő csavarját nem kellene cserélni ilyenkor? Mivel termosztátot is cserélek utána lehet-e ill. kell-e a hűtőrendszert légteleníteni? Végül még egy kérdés: a forgalmi szerint 140 lovas a gépem holott a blokkon és a tiptáblán szereplő 937A5.000 motorkód a 2007-es autodata szerint 150 lóerős de viszont a szervízkönyv betétlapján az autó adatlapján a 140 lovas 192A5.000-el kezdődő motorszám szerepel és a sorozatszám megegyezik ! Ezt fejtse meg vki! Van vmi különbség a 140 és a 150 lovas motor közt vagy csak a vezérlő elektronika más?
Előre is köszi a válaszokat!
	
Hétvégén nekilátok a 100 e nagyszervíznek de van egy pár dolog amiben nem vagyok biztos! A kezelési könyvemben nincs benne, úgyhogy szükségem lenne a 16 szelepes JTD motor feltöltési adataira mint pl. motorolaj, hűtővíz!? Motorolaj ügyben is kellene pár infó én a Selenia WRD 5W-40-re gondoltam de az egyik ismerősöm szerzett vmi tuti olajat amit ők (Fiat márkaszervízben!!!) töltenek a jtd-kbe!? Úgy néz ki minden cucc megvan de a vízpumpa elég érdekesen néz ki csak egy sima görgő van rajta, a vezérműszíj hátoldala hajtja és nem a fogazott oldala???!!! Másik dolog: a vezető görgő csavarját cserélni kell mert állítólag az újfajta görgőhöz nem jó a régi csavar? A gyári vezetőgörgő dobozban nincs benne a csavar, külön kell rendelni,mi lehet a cikkszáma? A feszítőgörgő csavarját nem kellene cserélni ilyenkor? Mivel termosztátot is cserélek utána lehet-e ill. kell-e a hűtőrendszert légteleníteni? Végül még egy kérdés: a forgalmi szerint 140 lovas a gépem holott a blokkon és a tiptáblán szereplő 937A5.000 motorkód a 2007-es autodata szerint 150 lóerős de viszont a szervízkönyv betétlapján az autó adatlapján a 140 lovas 192A5.000-el kezdődő motorszám szerepel és a sorozatszám megegyezik ! Ezt fejtse meg vki! Van vmi különbség a 140 és a 150 lovas motor közt vagy csak a vezérlő elektronika más?
Előre is köszi a válaszokat!
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2008 19:40:23 // 20224
	vannak ilyen napok mikor az ember nem olvas figyelmesen csak vagdalkozik a kedvenc "szar" kis szócskával :)))
	
Szabi(kispalinagyobbikfia)15-04-2008 19:36:58 // 20223
	pitbullodat nem bántjuk, bár amennyiben emlékeim nem csalnak messze jár a pitbulltól :D
hát ez megetted az kétségtelen, nem kicsit :D
	
hát ez megetted az kétségtelen, nem kicsit :D
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2008 18:08:42 // 20222
	pedig a gyári termo 88 fokon nyit..
	
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2008 18:07:09 // 20221
	ezt nagyon komolyan beettem na de jön még kutyára kamion :)))) csak ne a drága hosszúszőrű pitbullomra :)
	
Szabi(kispalinagyobbikfia)15-04-2008 18:06:22 // 20220
	ja és ingadozni nem ingadozik... kőkeményen beáll 83 fok körülre mutató szerint...
	
Szabi(kispalinagyobbikfia)15-04-2008 18:05:41 // 20219
	Köszi Köszi!
Amíg ez így stabilan áll és azt mondja rá a szerelő srác, h ok addig nem sír a szám... nekem soha nem is állt 90-en stabilan, bár ami cserélve lett termosztát az nem gyári volt...
Visszanyalt a fagyi kategória volt :D
	
Amíg ez így stabilan áll és azt mondja rá a szerelő srác, h ok addig nem sír a szám... nekem soha nem is állt 90-en stabilan, bár ami cserélve lett termosztát az nem gyári volt...
Visszanyalt a fagyi kategória volt :D
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2008 17:58:29 // 20218
	Ha szar akkor a gyártó felelőssége :) de Te gyárit vettél abból még nem volt szar :( ingadoznia nem szabad az biztos! Gyere be aztán megbeszéljük...
	
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2008 17:58:29 // 20217
	Ha szar akkor a gyártó felelőssége :) de Te gyárit vettél abból még nem volt szar :( ingadoznia nem szabad az biztos! Gyere be aztán megbeszéljük...
	
csocsi15-04-2008 17:30:16 // 20216
	A te véleményed osztom én is.
	
András bácsi15-04-2008 16:34:28 // 20215
	Általában jobban jársz a cserével. A felújítószett akkor jó, ha a szerelőd látott már több módosítót, tudja, hogy milyen a kopott/eldobandó, és milyen, amibe még érdemes a felújítószettet belerakni. (szerintem nincs ilyen, de ez magánvélemény)
Jó olajjal, rendes csereperiódussal szerintem az új elmegy 100e-t is.
	
Jó olajjal, rendes csereperiódussal szerintem az új elmegy 100e-t is.
andraska15-04-2008 16:27:23 // 20214
	akkor csörög naon amikor inditom utánna csend vann!
	
andraska15-04-2008 16:26:12 // 20213
	akkor tutti csere??
	
András bácsi15-04-2008 16:09:17 // 20212
	Ilyen esetben nem feltétlenül: lehet, hogy csak a jeladó csal, vagy a műszer.
	
Szabi(kispalinagyobbikfia)15-04-2008 15:18:16 // 20211
	A termosztát tőled van :D szal ha szar az a te sarad mert amúgy végig lett nézve minden és minden más jó :D
	
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2008 15:07:46 // 20210
	milyet vettél? QH?
	
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2008 15:07:04 // 20209
	akkor szar az a termosztát..
	
mesa15-04-2008 15:00:57 // 20208
	Az termosztát csere. A szerelőd hülye. Már elnézést! :)
Múlt héten cseréltem én is : 88-90 között van végig, teljesen mindegy, hogy milyen tempó vagy időjárás. Kb 2-3 perc alatt eléri, és ott tartja is magát.
	
Múlt héten cseréltem én is : 88-90 között van végig, teljesen mindegy, hogy milyen tempó vagy időjárás. Kb 2-3 perc alatt eléri, és ott tartja is magát.
Szabi(kispalinagyobbikfia)15-04-2008 14:17:55 // 20207
	Pontosan... ott is marad, esetleg városban megy fel 90-re de amúgy stabil...
	
András bácsi15-04-2008 10:55:22 // 20206
	De oda hamar felmegy, és nem ingadozik utána.
	
András bácsi15-04-2008 10:54:35 // 20205
	Nem a rugó a baj, hanem a kopás.
	
Szabi(kispalinagyobbikfia)15-04-2008 10:50:46 // 20204
	Nem feltétlenül... nekem zsír új gyári termosztáttal is inkább nyulcvanegy-két fokon áll...
	
andraska15-04-2008 10:49:20 // 20203
	sziasztokk!! ujjitott valaki vezérlés modositot?? érdemess vagy jobb a csere??erösebb rugo segitt rajtaa?? köszönettel, andraska
	
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2008 08:25:18 // 20202
	TS-nél be kell állnia 90 fokra, mint a cövek....cserés lesz..
	
András bácsi15-04-2008 08:22:51 // 20201
	Hát ha a víz valóban rendes hőfokú, akkor nincs baj. Egyébként szerintem hülyeség, amit mondott: jó termosztáttal abszolút nem szabadna ingadozni a hőfoknak, esetleg városi dugóban üzemmelegen.
	
Pinochet15-04-2008 08:19:44 // 20200
	Mennyire normális jelenség 156-nál, hogy a hőfokjelző nem megy fel 90 ig? hanem csak jóval lejjebb áll, télen éppen csak megmozdult...A szerelőm azt mondta, hogy elvileg minden ok, csak valószínű a "menetszéltől" hűl le, mert a hőfokot rendesen leadja...Mi lehet a gond? mennyi egy úgy termosztát?
	
Szabi(kispalinagyobbikfia)14-04-2008 21:01:17 // 20199
	Gyors kérdésem lenne... Hibajelenség a következő: pénteken kezdődött... indítanám be az autót nem indul... a befecskedezés hibavisszajelző égve marad nem alszik el... fasza... ismerősök hívása(ezúton is köszi mindenkinek aki felvette) majd jött az isteni szikra, h immo... bár nem hittem a fülemnek megpróbáltam a másik kulccsal... beindult... onnantól két kulcs... de a baj az, h már mindkettő szar vagyis nem függ össze melyiket rakom be néha nem indul... most pl 2 órája próbáltam nem akarta... fél úrája megpróbáltam megint simán elsőre... próbálkoztam akku lehúzással, mindennel... Mondjon vki erre vmi okosat PLS!
	
Janka 2.014-04-2008 20:23:20 // 20198
	Hi :)
Hol lehet légteleníteni a sele-rendszert - 156... ?
Kb fél éve rátöltöttem egy kis Tutelát a kis tartályba, most hallom, kicsit "kluttyog", mintha levegős lenne...Remélem csak az :)
Sehol nem találtam használható "szakrajzot" róla...
THX!!!
	
Hol lehet légteleníteni a sele-rendszert - 156... ?
Kb fél éve rátöltöttem egy kis Tutelát a kis tartályba, most hallom, kicsit "kluttyog", mintha levegős lenne...Remélem csak az :)
Sehol nem találtam használható "szakrajzot" róla...
THX!!!
156er14-04-2008 19:39:04 // 20197
	Hello
mitől lehet az, hogy autópályán 140-150 es tempo körül "hosszabb" táv után kigyullad a motorkontrol lámpa?
ez már a második eset először azt dobta ki a gép hogy valami üzemanyag keverésnél vagy valami hasonlónál van valami gond, érdekes neve volt...
köszi.
	
mitől lehet az, hogy autópályán 140-150 es tempo körül "hosszabb" táv után kigyullad a motorkontrol lámpa?
ez már a második eset először azt dobta ki a gép hogy valami üzemanyag keverésnél vagy valami hasonlónál van valami gond, érdekes neve volt...
köszi.
Poló13-04-2008 21:47:06 // 20196
	Egyik haveromnak a katalizátorban lévő porcelán tört el és állta el a kipufogógáz útját. Eleinte csak nem akart menni az autó, később meg már el sem  indult.
	
Hardy13-04-2008 21:44:55 // 20195
	Valószínű az lesz, mert nagyon idegesít. Köszi a tippet.
	
Poló13-04-2008 21:42:49 // 20194
	Szerintem méresd ki megint.
	
Hardy13-04-2008 21:39:45 // 20193
	Az produkálhat ilyent. Nem rég olvasták ki a gépet, és semmi hibát nem írt ki.
	
Hardy13-04-2008 21:28:48 // 20191
	Sziasztok!
Kéne egy kis segítség, hátha valaki már járt így. Előzéseknél vettem észre, hogy elfogyott az erő az autómból. Idáig simán 5.-be tudtam előzni, most meg vissza kell kapcsolgatnom, és valahogy nem úgy gyorsul, mint idáig. 4-be le tudtam forgatni leszabályzásig, ami 7000-nél volt, igaz nem ez volt a jellemző, mert vigyázok rá. Most viszont harmadikba is 6000-nél többet nem pörög. A lambdaszonda most lett cserélve. Nincs valakinek ötlete.
	
Kéne egy kis segítség, hátha valaki már járt így. Előzéseknél vettem észre, hogy elfogyott az erő az autómból. Idáig simán 5.-be tudtam előzni, most meg vissza kell kapcsolgatnom, és valahogy nem úgy gyorsul, mint idáig. 4-be le tudtam forgatni leszabályzásig, ami 7000-nél volt, igaz nem ez volt a jellemző, mert vigyázok rá. Most viszont harmadikba is 6000-nél többet nem pörög. A lambdaszonda most lett cserélve. Nincs valakinek ötlete.
Mirkó13-04-2008 20:56:12 // 20190
	Hi! Lenne egy kérdésem megköszönném ha valaki segítene megoldani.Van egy Lancia dedra 1.6 IE(91' évjárat) a kérdés pedig az hogy jó -e bele a 145ti,145qv 155?,fiat tipo granturismó vagy a fiat bravo hgt rugó?Tehát a lényeg az hogy meg szeretnénk ültetni ezt a gépet,ha valaki tud valamt mondani ezzel kapcsolatban azt megköszönném. Előre is köszi: Mirkó.
	
gabor12-04-2008 18:19:20 // 20189
	Valaki esetleg 145 kuplung promblémában járatos????
	
mano12-04-2008 16:35:41 // 20188
	köszönöm a tippeket, ránézünk ezekre
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
3
		Guests3
405
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05