Forum >> Szerelőműhely

Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2008 20:35:08 // 22586
jah sok értelme nincs cserélni...sok idő meg 15e km és gatya...
MIFI13-11-2008 20:33:19 // 22585
De ha már nagyon kopogott akkor fölösleges szilentekkel foglalkozni:)
Láttam már h a stabrúd pálca elég rendesen meg volt kopva..
Ferke13-11-2008 20:23:00 // 22584
Nem kell célszerszám, de egy flex meg egy co hegesztő kéne. Le van gyárilag hegesztve a szilentek pántjai, így ahhoz, hogy kicseréld, le kell vágni, szilent be, és visszahegeszt.
roli15613-11-2008 20:06:36 // 22583
Sziasztok!
Segítségeteket kérném! Azt szeretném tudni, hogy az első stab. rúd szilent beszerelésénél van e valami trükk, célszerszám kell-e hozzá? sajtolni kell-e, stb.
Azt tudom, hogy marha nagy meló cserélni, de ha nincs benne semmi extra trükk akkor megpróbálnám.
Van szervíz CD-m de azon nem látom magát a szilent rögzítését.
Előre is köszi!
pb_13-11-2008 12:12:11 // 22582
Na igen, max átmeneti tűzoltásra jók.
Ferke13-11-2008 11:51:05 // 22581
Munkahenger javító szettre gondolsz szerintem, amit lentebb is írtam. Szerintem nem érdemes xarakodni ezekkel a javítószettekkel, inkább újat....
Ferke13-11-2008 11:49:57 // 22580
Kuplung tömítést?!:)) Az meg milyen? LOL!:)))))))
Bazsa7213-11-2008 11:09:25 // 22579
Nem feltétlen váltó hiba. Nekem hasonló probmélám volt, és a kuplung tömítést kellett cserélni, vagy is vmi kuplung javító szett jött szóba.
Liquid13-11-2008 11:05:17 // 22578
meséltek róla :)
Dévid13-11-2008 10:53:13 // 22577
Együtt működik, igen. Csak nem ismered a típust valahonnan? :)
Dévid13-11-2008 10:52:22 // 22576
Együtt működik, bizti OK, relét még nem láttam, de ma megkeresem. :)
"Vérprofi" elektromos szerelő csak annyit ért el, hogy szétbarmolta a kárpitomat a műszerfal alatt.
Dicsérték a kezét... hát én nem. :S
Liquid13-11-2008 10:21:26 // 22575
tudtommal a régebbinél is együtt műxik
Ferke13-11-2008 10:20:06 // 22574
FAceliftnél tuti együtt működik a kettő, de Tiednél nem vagyok benne biztos. Ezek szerint talán igen. Ez esetben relé vagy biztosíték sasolása volt már?:)
Dévid13-11-2008 10:15:38 // 22573
Üdv a szakiknak!
Van valakinek tippje arra, hogy mitől nem működhet a tükörfűtés/hátsó szélvédő fűtés? Tükröket már cseréltem (nem emiatt), de így sem jó.
falcokc12-11-2008 21:10:43 // 22572
valószinüleg nem megfelelő viszkozításu olaj van benne
Azzurro12-11-2008 20:38:34 // 22571
Szerintem valami oxidáció lehet.Vagy valami kontakt hiba.Nem lehet vészes a dolog.
M@do Boy12-11-2008 15:51:11 // 22570
Koszi szepen az infot
Ferke12-11-2008 10:00:24 // 22569
Nem emel ki a kuplungszerkezet. Ezért is nehéz váltani. Valamelyik munkahengerre tippelnék elsőre, ha maga a szerkezet jó. De váltóolajat sem ártana cserélned, ha nem tudod mikor volt cserélve.
cseko7611-11-2008 18:56:46 // 22568
Nekem is lenne egy kérdésem, hátha tud rá valaki elfogadható magyarázatot adni: most,h bejöttek a hidegebb reggelek, indításnál egy pillanatra /néha 1-2 mp.-re/ felvillan az abs és a fék vissza jelző lámpa. Ez mittől lehet?
András bácsi11-11-2008 18:27:27 // 22567
Nem-nem, odaírtam az oldaladra.,
M@do Boy11-11-2008 18:25:21 // 22566
Sziasztok. A kovetkezo erdekelne. Legujabban nem birok be valtani sebesegbe, ha hidegen indulok. Ha be melegszik akkor semmi gond. Es alo motoral is sima megy. Olajam van eleg a kuplungba, a valtoban meg nem elenoriztem. Meg egy erdekeseg, ha gyujtom sebbesegben kuplungal akkor picit megindul. Es elege lent fog. Tud valaki tippet adni.
csocsi11-11-2008 12:35:41 // 22565
Az teljesen más :)))
VersionX11-11-2008 12:33:19 // 22564
Ebben a sorrendben nagyon csúnyán hangzanak. Ha ez igaz készíthetek egy zsák pénzt meg még mellé pár ezrest.
VersionX11-11-2008 12:32:10 // 22563
Hát igen, de pl. nálunk egy tesco-s bevásárlás az tuti 1 vagy 2 óra. Addigra meg kihül.
András bácsi11-11-2008 12:17:51 // 22562
Jeladó. Főtengely, vagy veztg.
csocsi11-11-2008 12:15:38 // 22561
Így gondoltam. Ha teljesen hideg a moci akkor nincs gond, de ha kicsit meleg vagyis mentél már vele akkor jelentkezik.
Hasonló nekem is előjön néha és még nem tudtak rá mondani semmit.
VersionX11-11-2008 12:00:32 // 22560
Nem-Nem. Pont szerintem az ellenkezője. Mert a garázsból mindig ki tud jönni, de pl elgurulok a Tesco-ban. Vásárolok és utána nem indul.
csocsi11-11-2008 11:49:26 // 22559
Csak "melegen" csinálja ezt???
VersionX11-11-2008 11:25:51 // 22558
Az Önindtó teker és semmi majd egyszer csak elindul. Az Immo jól jelez vissza.
Gépre nem kötöttem még.
Ferke11-11-2008 10:58:36 // 22557
Ez mit jelent? Önindító teker, de semmi? Ez így elég sok minden lehet. Immo-tól kezdve az Ac-ig szinte bármi. Kötöttétek gépre már?
VersionX11-11-2008 10:13:47 // 22556
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. A kocsi mostanában azt csinálja, hogy egyszer elindul egyszer meg nem. Az aksi jó, a kód jó és amikor próbálom indítani simán elindúl. Elgurulok vele x km-et állok vele 1 órát újra indítanám nem megy. 15-20 próba után fogja magát elindul. Múltkor az IKEA Parkolóban dekkoltam 1 órát mire elindult. A relékre gyanakodtunk. Ki lett cserélve mind. De továbbra is csinálja.
Ötlet? Tapasztalat?

Köszi
Azzurro10-11-2008 21:10:35 // 22555
Meglehet. :-)))
GT Ɨ|ѯ10-11-2008 12:45:15 // 22554
foglalatban-nál érintkezési hiba-spray:-)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)10-11-2008 11:05:00 // 22553
Kösz a tippet utánakutakodok,ott is.
Fairlane10-11-2008 10:31:46 // 22552
Tuti hogy gyujtás?

Alapjáratbaszkodás sokszor az alapjárati motor, vagy kirepedt szívócsövek miatt szokott lenni, esetelg próbálj elindulni ezen a vonalon :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)10-11-2008 10:09:10 // 22551
Uraim,lenne egy kérdésem.
El ált a gyujtásom,megszünt az alapjárat, (164,2.0 ts).
Van valami házi módszer ,hogy orvosoljam a hibát?
Fairlane09-11-2008 22:12:57 // 22550
Az utasoldalon kívülről, a szélvédő illetve az ablaktörlők alatt levő műanyag borítás alatt van asszem a GTV-ben is.
Fairlane09-11-2008 22:03:22 // 22549
Üdv.
Nekem pont ilyen gondom volt a 155-el.

Nálam az indexkapcsoló volt a ludas.
A belsejében kis réz érintkezők vannak, amik az évek során féligmeddig elkoptak, elkoszolódtak, ez kavart be az elektronyos rendszernek.
Ha van némi kézügyességed, szedd szét, próbáld felmérni a belsejének állapotát, esetleg megtisztogatni, hátha használ.
Ha nem, akkor csere bontottra ha jóltom a 155-é ugyanaz, mint a 45-é, Marklarnak biztos van eladó... ;)
EngineCoffeeTables09-11-2008 21:51:05 // 22548
Help please: Hol van benne? Nehéz elérni?
barkoczi tesók09-11-2008 21:41:49 // 22547
Van egy tippem hogy miért nem tudod leszárítani a párát nézd meg hogy mennyire van elszennyeződve a pollenszűrőd.
barkoczi tesók09-11-2008 17:52:01 // 22546
Sziasztok!Olyan problémám lenne hogy a 146 1.4-esem alacsony fordulaton pufog nagyobb fordulaton már nem csinálja a pufogást de nem pörög ki úgy ahogy szokott.Meg nagy fordulaton ha nyomom neki lassan pörög mintha le fogná valami,de utánna meg hirtelen kezd el gyorsulni.A trafókat megnézettem azzal nincsen gond a gyertya szintén jó.Ha valakinek volt már ilyen gondja vagy tudja hogy mi a baja az autónak jó lenne ha leírná.Előre is köszönöm!
EngineCoffeeTables09-11-2008 14:25:49 // 22545
Valószinüleg beragadt a belsőkeringetés kapcsolóm mert ha esőben elkezd párásodni a szélvédő, nem tudom lefujatni a legerősebb fokozaton sem. Mindemellett ha bemelegedett a belső levegő, hiába tekerem hidegre a levegőbefujást langyos vagy inkább melegebb levegőt fúj. Nem tudja vki pontosan mi a probléma és hogy lehetne elhárítani?
Azzurro09-11-2008 12:41:25 // 22544
Szerintem az másik körön fut.
Hungary14609-11-2008 12:33:27 // 22543
De ha riasztó ki-be kapcsolom vagy az elakadásjelzőt, akkor mindig rendesen villog
Azzurro09-11-2008 12:25:18 // 22542
Amikor gyorsan katog, én úgy tudom akkor szálszakadás ( sérülés ), vagy a lámpafoglallattal lehet a gond.
Hungary14609-11-2008 12:24:39 // 22541
Balra indexelésnél normálisan kattog. Jobbra indexelésnél, mikor működik, akkor rendesen kattog az is. De mikor nem villog, akkor nagyon hallkan kattog és gyorsan.
"Száguldosrác"09-11-2008 12:21:11 // 22540
Nemtudom menyire vagy jártas a villamosságban?! estleg kikéne mérni hogy a kapcsolo továbitja e egyáltalán az áramot jobra vagy csak barra mert ha igen akkor a kapcsolo és a fogyasztok közt valahol ahol a 3rom izora szétágazik az egy szál vezetk ott van szakadás.
Esetleg mikor irányjelzőzöl kattog a relé "gyorsan"?
Azzurro09-11-2008 12:19:36 // 22539
Köszi!!:-)))
Hungary14609-11-2008 12:15:25 // 22538
Kiszereltem, szétszedtem darabokra, befújtak kontaktsprayvel de semmi. Egyszer-kétszer bevillant.
"Száguldosrác"09-11-2008 12:13:29 // 22537
Nem hiszem,hogy relé baja lenne inkább az irányjelző kapcsoló a rossz vagy csak kontakhibája van megnézheted a csatijait hátha csak megkel mozgatni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.