Forum >> Szerelőműhely

Whiteskull21-10-2008 22:54:49 // 22265
Nekem idáig csak az jött be. :))))

Az NGK-val próbálkoztam, de rövid idő alatt kilehelte a lelkét. .)))
Blondy21-10-2008 22:53:01 // 22263
Üdv Alfaszivűek!
Kérdésem az lenne hogy milyen gyergya jön be a Boxer-nek a Lodge-n kívül?
Whiteskull21-10-2008 22:51:07 // 22262
Van váltó is igen. :)))))))
Lali7521-10-2008 22:50:02 // 22261
valtoval gondolom...visszaterunk ra
Whiteskull21-10-2008 22:46:54 // 22260
De erőszakos vagy. :))))))

Komplettan 175000 ft
Hardy21-10-2008 22:39:24 // 22258
Nekem is új volt. Mind a kettő, és mind a kettő megadta magát.
Whiteskull21-10-2008 22:38:52 // 22257
Inkább az a gond, hogy computerem nincs hozzájuk. Vagyis van, de a selespeedesé nem jó a sima Ts-hez. Más a csati.
Lali7521-10-2008 22:30:53 // 22256
Anyagilag hogy fajna?
Whiteskull21-10-2008 22:22:25 // 22255
Éppen van kettő a garázs mélyén. :DDD
Lali7521-10-2008 22:21:16 // 22254
koszi,de mindketto uj! Gyertyara gyanakszom. Szerinted?
Hardy21-10-2008 22:07:40 // 22253
Húzd le a lambda csatlakozóját és próbáld meg úgy, ha úgy is csinálja akkor az LMM csatlakozójával próbáld meg ugyanezt. Ahol abbamarad a probléma ott a baj.
Lali7521-10-2008 21:53:06 // 22252
Nem bánnám,ha ez lenne a gond,
Vennék bele 2.0-s szívet!
:-)
Andrewxy21-10-2008 21:40:39 // 22251
Helló mindenki!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy kulcsot mennyiért lehet másoltatni alfához? És esetleg ha tudtok vmi jó helyet erre a célra vp környékén? :)
köszi..
Whiteskull21-10-2008 21:36:01 // 22250
A giuliettámmal is ugyanez volt a gond. Nekem eltűnt két hengerből a kompresszió fele.
Bár nálatok annyi elektromos kütyü van, hogy bőven lehet ott is a hiba. :)))
Lali7521-10-2008 21:29:20 // 22249
Eddíg nemsok segítség jött.
:-(
:-(
:-(
roli15620-10-2008 12:13:53 // 22248
Hello! Nekem is uez a problémám, negyon érdekelne a válasz!! Köszi.
Lali7519-10-2008 21:31:57 // 22247
Halihó!
156-os kis fordulaton rángat,kismértékű gyorsításkor.(1.6TS)
Ha valakinek van tapasztalata a jelenséggel,légyszi írjon!
Köszi mindenkinek előre is a segítséget!
TDI7518-10-2008 23:54:06 // 22246
Akkor jól okoskodtam, csak már annyit agyaltam a dolgon hogy úgyéreztem kezdek belehülyülni.
A sztori az, hogy szereztem egy áramfejlesztőt, de valaki leszedte róla a gyújtást, gondolom javítás céljából, de soha többé nem kerűlt rá vissza a cucc.
Namost az első feladat, hogy elindíjam a 600 ccm es motort, de kell csinálni rá valami gyújtást.
Wickey18-10-2008 13:44:06 // 22245
jólgondolod. Vezműtengely és a gyújtáselosztó négyütemű motornál a főtengelyfordulat felével forog. Nem csak egy és kéthengeres autónál, hanem a sorkettőtől a W16-ig mindenben :D
pb_18-10-2008 12:23:25 // 22244
Össze kell válogatni a normálisat, az olcsó helyekről.)
Dévid18-10-2008 12:10:51 // 22243
Épp most kértem árajánlatot féktárcsákra+betétekre, fékolajra, motorolajra+olajszűrőre. Gondolom szívrohamot fogok kapni, ha válaszolnak, de autón nem spórolok, inkább egy hónapig zsíros kenyéren élek, meg hanyagolom a bulizást. :)
pb_18-10-2008 12:07:37 // 22242
Akkor már nagyjából tudod mit jelent ez...
Dévid18-10-2008 11:44:51 // 22241
Azt hiszem ismerős az érzés...
pb_18-10-2008 11:30:33 // 22240
Főleg azt rühellem még, ha más linksége, vagy trehánysága miatt kell helyrehozni a dolgokat. Volt ilyen is bőven.((
Dévid18-10-2008 11:15:19 // 22239
Tökéletesen egyetértünk a témában... Én is holt idegbeteg vagyok, ha más baxxa el, viszeont ha én hibáztam azt egész jól viselem (mexoktam már). :)
pb_18-10-2008 07:48:30 // 22238
Ezeken a témákon nagyon sokat lehet fogni, + nem mellékes, hogy pontosan tudod, mi is épült be/mi lett pontosan cserélve, stb. Aztán + én úgy vagyok vele, ha Lbaxom, akkor tudom, hogy én csináltam, én voltam a hülye, nem kell mást szídni csak magamat.:)
Dévid18-10-2008 00:27:48 // 22237
Most én is találtam egy új szerelő srácot, együtt járunk néptáncra, az apróbb, nem típusspecifikus dolgokat vele el tudjuk intézni, a többire meg van egy szerviz, ahol igaz drágán, de értenek hozzá.
pb_18-10-2008 00:19:11 // 22236
Én szerelésért nem szoktam fizetni, mert rendszerint magam csinálom, vagy ismerőssel, azt legfeljebb leisszuk.))
Váltó, kuplung , fék 1.futómű, + jó néhány apróság(pl motor ki, stb.))) Ja, Lrakott vezérlés volt nálam is, még az Lőző gazda csináltatta, az 1ik hírneves szervizben.
Dévid18-10-2008 00:15:47 // 22235
Ha annak a piros 33 SW-nek kicsit jobban be vannak állítva a karbijai, akkor meg sem tudom fogni...
Dévid18-10-2008 00:11:53 // 22234
Csak annyit mondanék, hogy 4 működő gyertya, elrakott vezérlés, halott LMM, darabos olaj. És ezért én még fizettem is...
Aztán első utamon széttört a kuplungtárcsa...
Amúgy csak a szokásos szilentproblémák amikről csak az utak tehetnek.
pb_18-10-2008 00:06:26 // 22233
Lát6tad.)) Mehetett volna jobban is.DDDD
pb_18-10-2008 00:04:28 // 22232
Nálam, ez a probléma, már halmozott volt, mikor hozzám került. Azóta, 1 kicsit jobb lett a helyzet, de még mindig van rajta rengeteg meló, stb.
Dévid18-10-2008 00:02:33 // 22231
Jah, Kaposújlakon azt hiszem láttam mozgás közben is a géped... :)
Dévid18-10-2008 00:00:42 // 22230
A barkács megoldások miatt már én is szoptam eleget, meg amiatt, hogy az előző tulaj mindenen spórolni akart. Utána én sem a megfelelő helyen javíttattam, így sorra jönnek elő a hibák.
pb_17-10-2008 23:56:10 // 22229
Jó 1,2 apróságot kell alakítani rajta, de ettől Ltekintve, úgy jó, ahogy van.))
pb_17-10-2008 23:52:00 // 22228
Nekem ilyen jellegű gondom nincs, sztem ez a verda úgy jó, ahogy kitalálták-) Az már más kérdés, hogy ki mit barkácsolt/hernyákolt rajta, és ezért nekem mennyit kell szopnom, bizonyos dolgokkal.
Dévid17-10-2008 23:40:02 // 22227
Tudod, az a legnagyobb gondom, hogy egy sportos beállítású kisautóból ültem át a mostani vasamba. Az Alfa egy sportos márka, de az én kocsim még túl lágy az ízlésemhez, de már megvannak a tervek hogy ez ne maradjon így. Kissé nagyobb felnik, peresebb gumik, és progresszív rugók, ez a terv a téli hónapokra, persze
előbb az elmaradt karbantartásokat is elvégezzük a szerelőmmel, hisz nem akarok abba a hibába esni, mint pár haverom, hogy van egy irtó sportosan kinéző műszakilag halott autójuk.
pb_17-10-2008 23:22:44 // 22226
1 ilyen javítás után, ez szinte természetesnek számít.)(( Valamit +mozgattak, nem tettek vissza a helyére, rosszul/rossz helyre rakták, stb.
Nekem ne mondd én 5,5 éve ezt csinálom, és nemcsak apró dolgok voltak közte.))))
Dévid17-10-2008 23:03:55 // 22225
Nem is értem hogy egy ekkora automobil hogy tud ennyi hibajelenséget produkálni. Szinte ott tartok, hogy minden napra egy hiba...
Két hete kaptam vissza a karosszériástól, azóta szinte naponta benne fexem valami miatt... :)
Még az a szerencse, hogy elég manuális típus vagyok, és van türelmem az apróbb hibák kijavításához.
pb_17-10-2008 22:55:45 // 22224
Általában nincs(AC estén van azon is visszajelző, asszem). A kopásjelző az 1. betétekhez van téve(bár a mai autóknál már ki tudja, hogy hol van)). Akkor valószínűleg kiderül, hol van a probléma.
Dévid17-10-2008 22:47:08 // 22223
Annak nincs külön visszajelzője?
Amúgy ahogy néztem elől le vannak azok a kábelek szaggatva, és nem csak a betétről, a hátsó tengelynél még nem néztem, de most lesz épp tárcsa+betét+fékolaj csere...
TDI7517-10-2008 18:57:26 // 22222
Urak segíjetek egy kicsit.
Egy 4ütemű 1 hengeres motornál minden főtengelyfordulatra fél robbanás jut. Azaz minden második fordulatra jut egy robbanás. A gyújtásidőzítést tehát úgy kell megcsinálni, hogy minden második fordulaton rugjon egy szikrát.
Ha viszont ez egy 2hengeres motor, akkor minden fordulatra jut egy robbanás. Jól okoskodok, vagy már kezdek telljesen bekattanni, és baromságokat dumálok.
Tehát : 2 henger, 4ütem, akkor a gyujtáselosztóban a rotornak a főtengely fordulatának a felével kell forognia. Jólgondolkodom, vagy már tutira kezdek bekattanni.
GT Ɨ|ѯ17-10-2008 12:42:20 // 22221
pontosan!:-)
dskfjasdlfjkldaf17-10-2008 11:46:16 // 22220
Aszongya megint bajom van: a legtomegmero a haversrac 2,4 jtd-jen tokre zavaros adatokat ad vissza. Megmertunk masik kettot alfadiaggal es aszonta hogy gazadasra felmegy 1000-re (kb 520-on kezdi alapjaraton, de aztan normalizalodik 250 kornyekere) de ezen az istenverte gepen ugyanugy 500 kornyeken kezdi de aztan gazadasra leugrik 200-ra es elkezd teljesen idiota adatokat szolgaltatni (haversrac szerint biztonsagi uzemmodba kapcsol az ecu es csak talalgat). Kicsereltunk rajta 3 legtomegmerot (ebbol 2 garantaltan jo, mert mukodo kocsibol vettuk (elotte megmertuk alfadiaggal) es ezek is ugyanezeket a debil adatokat adja vissza. Ja. A hibajelentes meg airflow meter range - vagy valami hasonlokat ir ki. Otlet? Tanacs? Esetleg vki aki mar talalkozott ilyennel? Elore is koszonom :-)
Ferke17-10-2008 10:15:56 // 22219
Ha gázadásra csinálja főként, akkor az fékolaj szint lesz.
pb_17-10-2008 09:27:52 // 22218
Ha a fékbetét tartalmaz kopásjelzőt, és be is van kötve, akkor azt.
Liquid17-10-2008 09:13:53 // 22217
a fékolajszintet kéne megnézni. azonkívül nemtom mit jelezhet még az a lámpa
pb_16-10-2008 23:04:17 // 22216
Fékolaj szint hogy áll?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.