Forum >> Szerelőműhely

pb_18-10-2008 00:19:11 // 22236
Én szerelésért nem szoktam fizetni, mert rendszerint magam csinálom, vagy ismerőssel, azt legfeljebb leisszuk.))
Váltó, kuplung , fék 1.futómű, + jó néhány apróság(pl motor ki, stb.))) Ja, Lrakott vezérlés volt nálam is, még az Lőző gazda csináltatta, az 1ik hírneves szervizben.
Dévid18-10-2008 00:15:47 // 22235
Ha annak a piros 33 SW-nek kicsit jobban be vannak állítva a karbijai, akkor meg sem tudom fogni...
Dévid18-10-2008 00:11:53 // 22234
Csak annyit mondanék, hogy 4 működő gyertya, elrakott vezérlés, halott LMM, darabos olaj. És ezért én még fizettem is...
Aztán első utamon széttört a kuplungtárcsa...
Amúgy csak a szokásos szilentproblémák amikről csak az utak tehetnek.
pb_18-10-2008 00:06:26 // 22233
Lát6tad.)) Mehetett volna jobban is.DDDD
pb_18-10-2008 00:04:28 // 22232
Nálam, ez a probléma, már halmozott volt, mikor hozzám került. Azóta, 1 kicsit jobb lett a helyzet, de még mindig van rajta rengeteg meló, stb.
Dévid18-10-2008 00:02:33 // 22231
Jah, Kaposújlakon azt hiszem láttam mozgás közben is a géped... :)
Dévid18-10-2008 00:00:42 // 22230
A barkács megoldások miatt már én is szoptam eleget, meg amiatt, hogy az előző tulaj mindenen spórolni akart. Utána én sem a megfelelő helyen javíttattam, így sorra jönnek elő a hibák.
pb_17-10-2008 23:56:10 // 22229
Jó 1,2 apróságot kell alakítani rajta, de ettől Ltekintve, úgy jó, ahogy van.))
pb_17-10-2008 23:52:00 // 22228
Nekem ilyen jellegű gondom nincs, sztem ez a verda úgy jó, ahogy kitalálták-) Az már más kérdés, hogy ki mit barkácsolt/hernyákolt rajta, és ezért nekem mennyit kell szopnom, bizonyos dolgokkal.
Dévid17-10-2008 23:40:02 // 22227
Tudod, az a legnagyobb gondom, hogy egy sportos beállítású kisautóból ültem át a mostani vasamba. Az Alfa egy sportos márka, de az én kocsim még túl lágy az ízlésemhez, de már megvannak a tervek hogy ez ne maradjon így. Kissé nagyobb felnik, peresebb gumik, és progresszív rugók, ez a terv a téli hónapokra, persze
előbb az elmaradt karbantartásokat is elvégezzük a szerelőmmel, hisz nem akarok abba a hibába esni, mint pár haverom, hogy van egy irtó sportosan kinéző műszakilag halott autójuk.
pb_17-10-2008 23:22:44 // 22226
1 ilyen javítás után, ez szinte természetesnek számít.)(( Valamit +mozgattak, nem tettek vissza a helyére, rosszul/rossz helyre rakták, stb.
Nekem ne mondd én 5,5 éve ezt csinálom, és nemcsak apró dolgok voltak közte.))))
Dévid17-10-2008 23:03:55 // 22225
Nem is értem hogy egy ekkora automobil hogy tud ennyi hibajelenséget produkálni. Szinte ott tartok, hogy minden napra egy hiba...
Két hete kaptam vissza a karosszériástól, azóta szinte naponta benne fexem valami miatt... :)
Még az a szerencse, hogy elég manuális típus vagyok, és van türelmem az apróbb hibák kijavításához.
pb_17-10-2008 22:55:45 // 22224
Általában nincs(AC estén van azon is visszajelző, asszem). A kopásjelző az 1. betétekhez van téve(bár a mai autóknál már ki tudja, hogy hol van)). Akkor valószínűleg kiderül, hol van a probléma.
Dévid17-10-2008 22:47:08 // 22223
Annak nincs külön visszajelzője?
Amúgy ahogy néztem elől le vannak azok a kábelek szaggatva, és nem csak a betétről, a hátsó tengelynél még nem néztem, de most lesz épp tárcsa+betét+fékolaj csere...
TDI7517-10-2008 18:57:26 // 22222
Urak segíjetek egy kicsit.
Egy 4ütemű 1 hengeres motornál minden főtengelyfordulatra fél robbanás jut. Azaz minden második fordulatra jut egy robbanás. A gyújtásidőzítést tehát úgy kell megcsinálni, hogy minden második fordulaton rugjon egy szikrát.
Ha viszont ez egy 2hengeres motor, akkor minden fordulatra jut egy robbanás. Jól okoskodok, vagy már kezdek telljesen bekattanni, és baromságokat dumálok.
Tehát : 2 henger, 4ütem, akkor a gyujtáselosztóban a rotornak a főtengely fordulatának a felével kell forognia. Jólgondolkodom, vagy már tutira kezdek bekattanni.
GT Ɨ|ѯ17-10-2008 12:42:20 // 22221
pontosan!:-)
tolyaasch17-10-2008 11:46:16 // 22220
Aszongya megint bajom van: a legtomegmero a haversrac 2,4 jtd-jen tokre zavaros adatokat ad vissza. Megmertunk masik kettot alfadiaggal es aszonta hogy gazadasra felmegy 1000-re (kb 520-on kezdi alapjaraton, de aztan normalizalodik 250 kornyekere) de ezen az istenverte gepen ugyanugy 500 kornyeken kezdi de aztan gazadasra leugrik 200-ra es elkezd teljesen idiota adatokat szolgaltatni (haversrac szerint biztonsagi uzemmodba kapcsol az ecu es csak talalgat). Kicsereltunk rajta 3 legtomegmerot (ebbol 2 garantaltan jo, mert mukodo kocsibol vettuk (elotte megmertuk alfadiaggal) es ezek is ugyanezeket a debil adatokat adja vissza. Ja. A hibajelentes meg airflow meter range - vagy valami hasonlokat ir ki. Otlet? Tanacs? Esetleg vki aki mar talalkozott ilyennel? Elore is koszonom :-)
Ferke17-10-2008 10:15:56 // 22219
Ha gázadásra csinálja főként, akkor az fékolaj szint lesz.
pb_17-10-2008 09:27:52 // 22218
Ha a fékbetét tartalmaz kopásjelzőt, és be is van kötve, akkor azt.
Liquid17-10-2008 09:13:53 // 22217
a fékolajszintet kéne megnézni. azonkívül nemtom mit jelezhet még az a lámpa
pb_16-10-2008 23:04:17 // 22216
Fékolaj szint hogy áll?
Dévid16-10-2008 22:56:45 // 22215
Szervusztok, van valakinek ötlete, hogy egy 1998-as 156 2.0 TS-nél miért villanik néha fel a kézifék visszajelzője erőteljes gázadáskor?
admirális16-10-2008 14:59:14 // 22214
Mindenféle mókolást meg lehet vele csinálni, mert egy panelre van forrasztva az összes többivel. Egyébként egy piros led a légzsáké, a formáját meg egy légzsák-piktogram alakúra kiöntött műanyag adja. De ezt látni fogod, nem egy nagy hókuszpókusz. Asszem egy csavar és három köröm tartja egyben a borítást.
admirális16-10-2008 14:55:03 // 22213
Szerintem neked az utasoldali kapcsolónál lépett fel kontakt. Ezért világít a sárga is. De tényleg kár találgatni, mert computer nélkül úgysem fog megjavulni.
csocsi16-10-2008 07:48:19 // 22212
EZért nem értem a dolgot, de remélem neked lesz igazad.
András bácsi16-10-2008 07:19:39 // 22211
Na ez jó kérdés. Szerintem nincs izzó-foglalat rajta, de majd megnézem.
lausz16-10-2008 07:11:20 // 22210
nálad szerintem csati gond lessz,
mert mindkét hiba egyszerre jelentkezett
ülés alatt a csati,de majd az okos sz.gép megmondja.
csocsi16-10-2008 07:00:36 // 22209
Na akkor úgy érzem hosszas küzdelemre számíthatok én is :)))
lausz16-10-2008 06:58:47 // 22208
kétszer kontaktos volt,kiütötték,
harmadszorra jött ez,
hozzá nem értők tele firkálták az agyát
ezt mondta a srác aki most orvosolta,
csocsi16-10-2008 06:39:15 // 22207
Nálad miként jelentkezett a gond?
lausz16-10-2008 06:22:21 // 22206
ha az agyával van baj akkor nem lehet kiütni,
enyém most csináltattam.
lausz16-10-2008 06:19:50 // 22205
a csatikat lecsíptem összeforrasztottam,és kész.
lausz16-10-2008 06:12:33 // 22204
az,hogy izzó vagy led van benn?
lehet e mókólni vele,?
Szotyi15-10-2008 19:25:46 // 22203
Hali! Ki volt repedve felul, de beragasztottam! Attól lehet a füst és a leállás? Vegyek helyette szerinted?
Ferke15-10-2008 19:22:09 // 22202
Coolertől feljövő nagy vastag cső nincs kirepedve valahol? Az, ami feljön a szívósorhoz, szemből, jobb oldalon.
csocsi15-10-2008 19:15:28 // 22201
Hát felétek mostanában nem.
De cseko76 most ajánlott Dföldváron egy szakit akinél már ő is járt. Megpróbálom nála.
Szotyi15-10-2008 19:02:08 // 22200
Sziasztok. 1.9 JTD 105 lovas 56-om van. Eléggé kormol és leáll ha lepadlózom! Ha valakinek van tapasztalata ilyesmiben légyszi írjon!

Köszi!
pe-Ti15-10-2008 17:55:31 // 22199
Bocsi akkor passz ......az enyémbe függöny lufi is van annak van hátul a csatija! Nem jársz mostanság felénk van egy srác aki az enyémet is csinálta ő legalább ért hozzá be tudnálak ajánlani!
csocsi15-10-2008 17:51:07 // 22198
Nekem csak 2 lufim van, ez akkor is okozhat gondot???????
pe-Ti15-10-2008 17:44:08 // 22197
Nem csaptad le erősebben a csomi ajtót??? Nekem ez generált ilyen hibát!
pe-Ti15-10-2008 17:41:41 // 22196
Hali!
Ha nem lehet törölni a hibakódot annak általában az az oka, hogy fennáló hiba van a rendszerben ergo előbb a javítás aztán a törlés. Nekem is kétszer gyulladt ki a lufi lámpa mindkétszer egy csati volt a ludas a csomagtérben.
Ferke15-10-2008 17:32:49 // 22195
Elég későn jönnek tünetek, így ha már jönnek, akkor az elég nagy baj. Nehéz váltani, talán kicsit ragadnak a sebességek pl. 2 évente illik lecserélni mindenképp.
csocsi15-10-2008 17:05:40 // 22194
Azzal még nem volt gondom, lehet most lesz :(
csocsi15-10-2008 17:05:04 // 22193
Na akkor lehet oda hiába megyek én is kiolvasásra :((((
Peti 14615-10-2008 17:01:44 // 22192
milyen tünete(i) van(nak), ha fos a váltóolaj?
Ferke15-10-2008 16:22:50 // 22191
Bizony nem műxik. Ezért kéne lassan már úrrá lennem a lustaságomon, és kiüttetni a hibát.
Bár érdekes, hogy legutóbb Piriéknél volt a vas, és azt mondta, nem tudja kiütni. Kicsit gonosz vagyok, de úgy érzem, nem annyira voltak rajta a témán.:(((
Béta15-10-2008 16:12:54 // 22190
A légzsák visszajelzőnél nekem a csatlakozó volt rossz az üés alatt, pár ezer ft kiadás és már jó is lett.
csocsi15-10-2008 15:35:55 // 22189
Hehe, tünetkezeolésnek jó :))
De valszeg nem mükszik a lufi akkor.
Ferke15-10-2008 15:14:34 // 22188
De ha kiveszed ezt a két izzót, akkor máris tünetmentes az autó!:)))
Ferke15-10-2008 15:14:14 // 22187
Én is itt tartok....2 éve kb:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.