Forum >> Szerelőműhely

oroszone10-01-2009 10:54:31 // 23736
Sziasztok!
Én baranya megyében keresek egy direkt alfás szerelőt!(Alfa Romeo 146 1.6)
Minnél elöbb jobb lenne!
Előre is köszönöm!
Ferke09-01-2009 21:56:39 // 23735
Ebből nincs 12V-os?:)))
Dzsozy09-01-2009 20:31:10 // 23734
Szép estét Mkinek! Na most kapok @gypics@löketet! :) Igaz, lehet már késő! :( Xenon!? Kezdődött azzal, hogy egy csomó honlapon azt írják, hogy HB3-az alfa izzófoglalata, mind a tompítottnál és refinél. Tudjuk tompított H7! 12v55w-os izzó! "Nézegetem" a tagokat, kértem tanácsolt kereskedőktől. Can Bus-os nem Can Bus-os, vegyek 35w-os szettet, 55w szett kell bele, eggyik tagnak ilyen, másik paripába olyan van benne. Na most akkor milyet is? Csak úgy megjegyzem, hogy most ütöttem egy entert H7 55W 6000K-s ra. Elbaxtam?
Ferri09-01-2009 19:13:34 // 23733
Hasonló van nekem a Favoritban. jól működik, kb. egy óra alatt langyosra fűti a gázreduktort meg a hengerfejet, a motor alsó része jóval hidegebb. A bekötése nem lehet egyszerű az Alfába. Játszottam a gondolatával már, de még nem foglalkoztam vele komolyabban.
pb_09-01-2009 19:06:21 // 23732
Nem rosszabb, mint a többi gyártó, vagy mond6juk azt, hogy az összes ugyanolyan xar, csak más matricát tesznek rá.)
Magoo09-01-2009 19:02:09 // 23731
Ismerosnek ojan van amit a fagycsapba vagy hovy bubanatba kel lbekotni ill becsavrnai es aradozik rolla hogy mijen jo modjuk neki nem alfaja van .....
Magoo09-01-2009 19:01:19 // 23730
Na most lehet hogy rohadt nagy hujesget modnok de ugy cisnlam int mikor nekm kiderult hogy LMM bajom van nem tudom neked van-e ijened de nekem miutan sikerult szerznek egyte mitha kcisretlek volna az autot .....
Ha nics akor pasz modom ha hujesget modta mmajd kijavaitanak ...
GTPeti09-01-2009 18:43:33 // 23729
A QH-t névhez általában az "óccsó" jelzőt társítja az ember. Ennek ellenére tényleg jó a termosztátjuk? (Tapasztalat?)
GTPeti09-01-2009 18:42:19 // 23728
Ilyesmit próbált már valaki?

220V-os motorelőfűtő.



(Az elv működik, konnektor van, és 15e-be kerül. Csak hely kéne hozzá.)
Youri09-01-2009 16:33:14 // 23727
Az a helyzet h a FACET egy raklap szar.....
zsiguchan15509-01-2009 16:11:06 // 23726
QH . Angol. Facet nekem 2 évet sem birta ki :(
Wickey09-01-2009 15:38:53 // 23725
Felesleges. Ámbár te az a fajta vagy, aki inkább túlaggódod, szóval ha gondolod, keress... :-)

Szerintem amíg nem tekeri az önindító nehézkesen a motort, addig felesleges. Majd ha mínusz tízben nehézkesen vartyogva indul, akkor cserélj. Nem az izzítás zabál sok áramot, hanem az önindító. Az hirtelen sokat kér, az jobban stresszeli az akksit.

(nálam kábé most következik be az, hogy a 2002 áprilisi akksit lassan cserélni kéne... legalábbis úgygondolom illdomos lenne mostanság).
Wickey09-01-2009 15:36:43 // 23724
szerintem normális. Hadd izzítson, ha gondja van, úgyis kivillogja (mint pl. nekem most, valamelyik izzitógyertyám szar). Amúgy izzít szerintem az többet is, legalábbis sehr vilkommen trükk pl. azt csinálni, hogy már a bal első ajtó nyitásakor elkezd izzítani az autó, feltételezvén (és ebben 95%-ban igaza is van), hogy ha már beültél, el is fogsz vele indulni.
Wickey09-01-2009 15:35:04 // 23723
létezik.
Ott a mérési jegyzőkönyvem a dízelmániában.
Ha nem rugdostam neki, és 80-at gurultam folyamatosan, akkor eltartott 10km-ig, mire átlépte az 50-es osztást, és 20 km után érte el a 80-as jelzést.
Másnap 110 hasonlóban elég volt 10-11 km a teljes bemelegedéshez.
GTPeti09-01-2009 13:47:33 // 23722
Na, én is beállok a sorba... Az én 2,5-3 éves termosztátom is szórakozik... Ez EPS-Facet. A gyári ugye Behr, az is elromlik... Patthelyzet van. Én nem tudok másféléről. És ti?

(Tünet: Az nem létezik, hogy 15km alatt csak 60fokra melegedjen fel a víz +1-2 fokban.)
Luigiano09-01-2009 13:45:58 // 23721
igen, gondoltam hogy nem ez a normális, csak most nincs "kedvem" termosztátot venni :(
Lali7509-01-2009 12:56:52 // 23720
Gyertyák régiek és nár volt is gondom velük.De üresen felpörgetem vissza is durran a szívócsőbe.Valószínű itt kell kezdeni keresnem a problémát...
Otto09-01-2009 12:03:31 // 23719
Gyertyák mikoriak?
Cgo09-01-2009 11:40:33 // 23718
indul az siman
HátvédRomeo09-01-2009 11:22:33 // 23717
Termonak karesz. TS-nek 90 fok az üzemije.
Rángatás, meg valami szűrőtömödés lehet sztem. 70 foknál már azért gázra lépsz sztem jobban és a több benya nem áramlik át. Valami jeladó is ludas lehet. Itt olvass vissza, mert pár napja beszéltek itt Szerelőbe hasonló dolgokról. Mondom én!!
Azzurro09-01-2009 11:14:08 // 23716
Termosztát probléma miatt, nekem se ment fel 50 foknál jobban, és az auto nem rángatott!! :-((
Kau09-01-2009 08:50:07 // 23715
Talán két különálló probléma lehet. Amúgy ilyen hidegben is fel kellene mennie 90 fokra. A te termosztátod se az igazi már. ;)
Luigiano09-01-2009 08:44:59 // 23714
ilyen nagy hidegben nekem sem megy 70 fölé, csak ha nagyon terhelem, de nem rángat!
valami más gond lehet
Tom1209-01-2009 08:02:52 // 23713
70 foknál még nem szabadna rángatnia. Nekem 2.0 TS-ben, mikor lepukkant a termosztát, alig mozdult meg a mutató felfelé, de nem rángatott.
Dozer09-01-2009 06:57:14 // 23712
Óra van, 0.6 bár amit mutat, ugyanúgy mint régebben. Még pár dolgot megnézek, aztán ha nem jön össze akkor komolyabban meg lesz bontva szegény.. :(
Lali7508-01-2009 21:15:08 // 23711
Hali!
Érdekes a jelenség nálam termosztát ügyben.
Kérdés:Hány foknál áll a hőfok a 156 1.6TS-ben?Tulajok tapasztalatát szeretném kérni!
Jelenség:visszahűl nyugodt tempót autózva 70fokra,és elkezd rángatni!!!!!!!!!!
Várom a véleményeket!
Köszi!!!!!
EngineCoffeeTables08-01-2009 20:40:21 // 23710
turbo? van turbonyomás óra? szemre hogy néz ki a turbo? turbo hangja nem változott?
Ha q4 akkor érdemes olyanhoz vinni aki látott már olyat, pl Piri.
Zozesz08-01-2009 20:27:58 // 23709
Sziasztok!

Keresek egy 1999-es 146-os Alfához 1.4 T. spark-hoz benzinpumpát. Akit tud segíteni kérem írjon egy üzenetet!

Előre is köszi!
Buksi08-01-2009 19:06:34 // 23708
Minden kis trükköt kitalálnak hogyan húzzanak le plussz lóvéval! :-(
Zsocy15508-01-2009 19:04:17 // 23707
Szerintem az ilyen szakik nem tudják mi az, mintha ez betegség lenne náluk.
Dozer08-01-2009 18:48:29 // 23706
Szisztok! Problémám akadt a vasammal. Egyik cartárssal már beszéltünk a problémáról, gondoltam bemásolom ide is a dolgot, hátha valaki csípőből vágja.. :):) Ja, amúgy 155 Q4

Íme az idézet :

"Érdekes kis hibám van, nem hirtelen jelentkezett, több hét alatt vagyis már 2 hónap alatt jutott el idáig(ebből hetekig szerelőnél állt a vas). Először magasabb fordulaton olyan érzésem volt mintha elfogyna az erő, ez később már lejjebb is jelentkezett. Jelenleg 2500-ig megy "normálisan" /talán egy kicsit jobban rezeg a motor mint régebben/ mikor várnám a régi érzést, hogy most aztán megindulunk, elkezd dadogni, mintha nem menne 1 vagy 2 henger. (és iszonyat erőtlen) A pár "szaki" akihez elvittem csak a fejét vakargatta mikor visszaadta a "nem tudom mi baj, elvileg minden jó", de nem voltak meggyőzőek, szerintem nem is álltak neki komolyabban csak félrerakták mégiscsak egyszerűbb ha szuzukit szerelnek :S. Részemről alap dolgokat tudtam megnézni csak, kompresszió, üzemagyagnyomás rendben, Mind a négy henger jár (alapjáraton néztem) Vezérlés a jelen ahogyan kell. Motort nem bontottam meg (még) a pénzzel volt egy kis gondom leginkább, most cseréltem pár dolgot a futóműben, + fékek és elvitte kicsit. Jó lenne ha tudnám mit keressek :S"
Buksi08-01-2009 16:10:33 // 23705
Huhh, ha tényleg lehúzott, akkor most remélem, hogy magába száll!
pb_08-01-2009 15:12:20 // 23704
Nem kell a kimagyarázkodás, leírtad.DDD
Ferke08-01-2009 15:04:22 // 23703
Ehhez azért hozzá kell tenni, hogy a másik projekt meg durván előrehaladott.:))) Tehát nem pihenek.:))
pb_08-01-2009 14:59:18 // 23702
"de a hozzáállásom gáz"
Soha nem hiszel nekünk.DDD
Ferke08-01-2009 14:50:16 // 23701
Pláne -1 fokban, kint. Szerintem az normálisnak mondható még. És indul rendesen?? Mert akkor meg az akksi jó elvileg.
Ferke08-01-2009 14:49:35 // 23700
Nem tudom. Érdekes ez, mert az akksim sincs a toppon. Valamelyik nap nem álltam be a meleg garázsba, és épphogy beindult. Aztán beálltam, és azóta szépen indul Ezt csinálja egy ideje, de azt nem vettem észre, hogy 6-7 mpig izgítana. Bár szerintem az nem is olyan sok...nem??!
Ferke08-01-2009 14:48:06 // 23699
Hááát, lehet, hogy élnék vele:) Bár ez is olyan projekt, mint a generátor szíjtárcsa. Képes voltam fél évig húzni, aztán kiderült, hogy pikpakk megvan.:)
Szóval inkább a hideggel és a hozzáállásommal van baj. A fűtést még be tudom üzemelni a műhelyben, de a hozzáállásom gáz..:)
Cgo08-01-2009 12:53:34 // 23698
ezek szerint kezdjek akkut keresni?
pb_08-01-2009 12:42:20 // 23697
1 átlagos autónál, mondjuk kevés helyen van szükség 3/4es, vagy 1es cuccokra. Persze, ha van kéznél, az mindig jó.))
pb_08-01-2009 12:34:56 // 23695
A 3/4es kimaradt.)
Wickey08-01-2009 12:25:59 // 23694
a nyolcados vidám lenne. Az már egy erősebb drótdarabnál is vékonyabb lenne a maga alig 3mm-ével. :-)
A negyedes a legkisebb sztem.
Wickey08-01-2009 12:24:47 // 23693
én inkább szétszedem a fél motort, a faszom, aki azzal kűzd. A legjobban hozzáférhető ki lett így cserélve, ki is hozta a menetet az aluminiumból. Csodás.
Selmak08-01-2009 10:56:27 // 23692
Lehet hogy 1/4des csak én emlékszem rosszul.
András bácsi08-01-2009 10:48:00 // 23691
Érdekes. 1, 3/8, 1/2, 1/4 a szabvány.
Selmak08-01-2009 10:46:33 // 23690
Hát amikor vettem az eladó azt mondta 1/8-os.
András bácsi08-01-2009 10:42:33 // 23689
Van hozzá spec. erre a célra való kulcs. Ha kell, kölcsönzöm. :)
András bácsi08-01-2009 10:41:48 // 23688
Van egynyolcados is?
Selmak08-01-2009 10:34:40 // 23687
Hosszúszárú csuklós 1/8 -s T szár meg 8 és 10 nyílású hosszú dugókulcs, hosszú szárú drótból hajtott kampók meg némi jártasság a keyhole surrgery területén és már meg is van. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.