Forum >> Szerelőműhely

Jata09-02-2009 18:57:35 // 24386
Vagyis Wickey kolegával! Nemeccerü a dolog!
Jata09-02-2009 18:57:00 // 24385
Maximálisan egyetértek Az elöttem hozzászólóval!!!
Youri09-02-2009 18:56:24 // 24384
vagy zárcsere kompletten kulcsostól mindenestől és immo/compi páros 1:1ben áttesz

Én erre gondoltam.Sőt ,úgy megoldani h maradna a régi zár,a kulcsban a chipet kicserélni + az immo-t,és a moci vezérlőt!!!! Szerintem így működhet a dolog!!
Wickey09-02-2009 18:52:52 // 24383
Próbálkozni lehet, de az immo miatt nem vidám a helyzet: vagy zárcsere kompletten kulcsostól mindenestől és immo/compi páros 1:1ben áttesz, vagy összevissza kódolgatni kell. És még akkor se biztos hogy minden fasza lesz. Már egy szakadt 206os pözsó sem olyan kurva triviális mostanság... Szóval nem véletlenül annyi amennyi, rá kell kérdezni, hogy pontosan miért is annyi a végösszeg amennyi.
Youri09-02-2009 18:44:39 // 24382
Kicsit lesarkítva,de erre gondoltam....
Wickey09-02-2009 18:39:06 // 24381
Ha ilyen egyszerű akkor miért nem csináljátok meg Ti az utcasarkon? :-)
palroby09-02-2009 18:05:22 // 24380
Köszönöm a tanácsokat akkor kipróbálom lesz ami lesz, sokat nem veszthetek!
Nekem amúgy 118 ezer van benne és ez a második vez mód úgyhogy egész jól bírta!
Youri09-02-2009 18:02:11 // 24379
Enyém is jól bírja ( KOPP KOPP) :-DDDD
Youri09-02-2009 18:01:41 // 24378
Szakik!!:-D Jól gondolom h moci- ill. immo vezérlő cseréje nem 1 nagy dolog?? Akku saru le,csere-bere és ennyi??

Egyik cartárs ótójában ( 2000-es 1.6os 156) csere lesz,és a reszelő k@rva sokat mondott a cserére.Segítenék neki.....
Kau09-02-2009 17:59:24 // 24377
Nekem most 30 ezer km-nél tart. Nincs hangja. Előtte vettem bele újat, de az is megszólalt 30 ezer km után.
Arra figyelj, hogy az olajszint a maxnál legyen mindig! Mióta figyelek erre, azóta a jav. szettel is elment 30-at.
Youri09-02-2009 17:41:59 // 24376
Igazából akkor éri meg kipróbálni,ha magadnak csinálod.Ha az ember fizet munkadíjat,elég nagy lehet a bukta....
Liquid09-02-2009 17:29:31 // 24375
ha nincs nagyon sz@r állapotban, akkor megéri a próbát, mivel olcsó a felújító készlet.
nekem még nem volt vele gondom, de valszeg megpróbálnám én is a felújítást.
palroby09-02-2009 17:00:07 // 24374
Sziasztok!

Vezérlésmódosítóról kérdezném ,hogy ha veszek hozzá ugy. javító készletet azzal kb mennyit megy el egyáltalán megéri-e kínlódni vele?
Peti 14609-02-2009 16:06:00 // 24373
mennyiért csináltok egy diagnosztikát?
úgy néz ki, hogy a héten megyek valamelyik nap pestre...
pe-Ti09-02-2009 14:57:09 // 24372
Üdv!
Nekem hasonló gondom volt a puntómmal amikor "kiszáradtak" a bowdenek.....lehúztam a porvédőket és befújtam "zsírzóspray"-vel utána egy ujjal lehetett váltani szinte magától "beletalált" sebességbe!
pb_09-02-2009 13:46:14 // 24371
Vagy náluk próbálkozol.
pb_09-02-2009 13:40:13 // 24370
Ha mindenképp ki szeretnéd olvastatni, lehet opel vonalon kéne próbálkozni.
pb_09-02-2009 13:38:20 // 24369
Húzd le a Lszondát, és próbáld ki úgy.
Peti 14609-02-2009 13:31:26 // 24368
a konkrét problémám az, hogy sokat fogyaszt az autó. és lassan minden ki van zárva, de még nem javul a helyzet. bár az utolsó két mérés biztató eredményeket hozott, ami azért érdekes, mert mostanában nem volt semmi cserélve, javítva...
szóval egy autószerelő cimborám javasolta, hogy részletesebb méréseket csináljak.
a bosch szervizben nem kommunikál a számítógépük az autóval ...
Wickey08-02-2009 20:33:56 // 24367
Töltést kell mérni első körben. Lehet, hogy beleküld vidám 15-16V-okat a generátor a rendszerbe.
Eszti és Balázs08-02-2009 18:17:41 // 24366
Helló !
Az én Drágámnál műszaki gondok vannak ! Érdekelne, hogy volt-e valakinek hasonló?
Először is egyre sűrűbben kellett izzót cserélni, mert szó szerint eszi, ma pedig meghalt az elektromos ablak , meg az ajtón lévő lámpa, aminek az ajtó becsukódásakor le kellenne kapcsolódnia folyamatosan villog és kattog. A km órával együtt . : ( (
A fedélzeti számítógép is fura hangot ad... Úgyhogy a kocsi már a szervíz előtt pihen és várja a holnap reggelt , elvittem mielőtt lemerül az aksi. Kérlek írjatok SOS ! Köszi!
Saasaa07-02-2009 22:27:40 // 24365
Sziasztok!
Kicsit ízületes lett a gépem.147 -ről lenne szó.
A váltókar szorul ,üresben nem igazán akar visszaállni közép állásba.
Házilag lehetne orvosolni a dolgot?
pb_07-02-2009 19:55:44 // 24364
Pest és boxer, akkor 1értelmű a válasz.)))
vidike14507-02-2009 19:50:06 // 24363
Sziasztok!

Új vagyok itt, szeretném begyűjteni a hasznos infókat.Jelszó: jót megfizethető áron
Szervízekről már olvasgattam. /Szamosit, Német Misit próbáltam/ Csörgőt Várpalotán ajánlották még.
Fényezésre krisz33-at kaptam, írtam neki, de még nem reagált.
Aki jól jöhet még: karosszériás, kárpitos /tetőkárpit/, szélvédős, bontós,villamossági szerelő...

Saját tapasztalaton alapuljon ne mendemondán:)
Köszi!
Ciao:

vidike145
Szilárd07-02-2009 19:14:25 // 24362
Lehet.
pepel07-02-2009 19:12:56 // 24361
Helló mindenki,Kérdés:az ingadozó alapjáratnak lehet valami köze a szar lambda szondához?
cseko7607-02-2009 19:09:50 // 24360
a szervizeléses ügyekben én inkább Csörit ajánlom az a pár km megéri, én is odajárok és rendbe van a gép teljesen :D
Poló07-02-2009 19:01:04 // 24359
Resetet megpróbálhatod, azzal nem csinálsz semmi rosszat.
Környékeden sajnos nem vagyok ismerős. Csörihez szoktam járni, 100%-ig meg vagyok vele elégedve. Környékeden Piri lenne az ismertebb Alfa szerelők közül. Próbáld meg felhívni, hátha tud adni tanácsot, esetleg rá is néz vasárnap az autódra.
Misi és Andi07-02-2009 15:59:56 // 24358
Ok! De sejnos elég mesze dolgozom és muszáj a vassal mennem!:(
Nem teszi tönkre?
érdemes lehet megprobálkozni ujabb reszettel?
nem ismertek valakit aki most rá tudna nézni? Természetesen nem ingyen!
Ez a probléma lehet abbol hogy géppel utánn állítottak de nem takaritották ki??
Poló07-02-2009 14:22:10 // 24357
Akkor vidd el egy olyan helyre, ahol ki tudják olvasni a hibakódokat. Lehetséges, hogy a lambaszonda rossz, esetleg a légtömegmérő vagy az alapjárati motor.
Nincs messze tőled Kulcs, ott van egy jó Alfa szerviz, Piri néven keress rá a tagok között. Csöri kicsit messzebb van már, Várpalotán.
Szilárd07-02-2009 14:19:53 // 24356
Minden a helyén van?

Ha igen meg kell próbálni csinálni egy műszeres alapbeállítást is.
Szilárd07-02-2009 14:18:23 // 24355
Nekem sem lett jó,alapbaállítás nélkül,de amióta az is megtörtént semmi gond vele...
Misi és Andi07-02-2009 14:10:55 // 24354
Üdv! Kitakarítottam amennyire tuttam.
Takarítás elött: 800-1200
utánna:1500-2000
Probáltam reszetelni Kb1órát most: 1900-2100
Mit rontottam el??????
tarrmate07-02-2009 12:12:36 // 24352
üdv mindenkinek!

érdeklődnék, h jó e a 146-os hűtőfolyadék kiegyenlítő tartálya a 145ösökbe is (1.4 16v)?
falcokc07-02-2009 11:38:16 // 24351
gyári garnitúrát tudok 38000ft-t,ha kell.
BMW forever!!!!!!!!07-02-2009 11:37:18 // 24350
hát van annyiért is,de tökéletesen megfelel a 36000Ft-os gyertya garnaitúra(8db).
iamagel07-02-2009 11:36:02 // 24349
Sziasztok!

Ha tudna valaki válaszolni, megköszönném...
Twinspark 2.0 motorról van szó, az autót nemrég vettem, nem ismerem még a típust.
Tényleg 80 ezerbe kerül a gyertyacsere??? 10 rugó darabja a gyertyának???
pb_07-02-2009 10:36:31 // 24348
Amúgy mi a konkrét problémád?
pb_07-02-2009 10:35:58 // 24347
Jó ez a link, csak 1 nagy problémája van, hogy a boxer változatokról nem ír semmit.
pb_07-02-2009 10:34:33 // 24346
Sajnos multiméterrel nem sok mindent tudsz mérni a motornál, max alap dolgokat. A jobban bele szeretnél mászni a történetbe, akkor komolyabb mérőeszközök szükségeltetnek. Az autodataben szinte semmivel sincs több adat, mint 1 manualban.
Peti 14607-02-2009 10:15:15 // 24345
köszönöm a fáradozásodat.
olyan adatok kellenek, amik alapján tudom mérni multimeterrel a elektromos dolgokat a motornál.
egy szerelő ismerősöm mondta, hogy data könyvnek hívják ezt (vagy auto data-nak)
RooDee07-02-2009 00:25:21 // 24344
145/146 technical centre

mivel nem tudok a gondolataidban olvasni, azért megprobáltam neked keresni vmit... remélem nem csak az idomet pazaroltam:D
RooDee07-02-2009 00:22:30 // 24343
mifélefajta data könyvre gondolsz??:) valahogy nem értem az ohajsohajod:D
mire vagy kiváncsi?? mert google a barátod, és tuti meg lehet találni:D
RooDee07-02-2009 00:18:46 // 24342
de szereloknek ez a link is hasznos lehet...

..: katt :..
RooDee07-02-2009 00:10:49 // 24341
http://www.cardiagnostics.be/Fiat%20Examiner.htm

http://www.cardiagnostics.be/ALFA-DIAG.htm

http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/page28/page30/page30.html

maga a progi, amit meg keresel, az meg itt megtalálhato:
Schema.Examiner.v7.1.0.5682
remélem ez az, amit keresel...

u.i.: ha mégse, hát sorry...csak kikerestem, de nem értek hozzá:D
Tomasman06-02-2009 20:13:52 // 24340
Hali!

Nem tudjátok az examiner szoftver mennyire beszerezhető? Mi a működési elve az examinernek? Kell hozzá a szoftveren kívül valami periféria?

Nem birok a selespedemmel, és közel állok ahoz hogy felgyújtsam az egész "kocsit" ! Újra tanítják a selespeedet jó 300 kmig utána lemostam és hiba előröl!

Sajnos kezdem nagyon megutálni ezt az olasz dolgot! Nem bírják az idegeim!


Tomasman
Peti 14606-02-2009 08:57:34 // 24339
tud valaki 146-hoz data könyvet valamilyen formában?
Süni05-02-2009 21:43:09 // 24338
Ez teljesen igy van ahogy írod! Mint ahogy írtam,én is kitakarítottam az egészet és teljesen megoldotta az ingadozást!
Dzsozy05-02-2009 21:22:12 // 24337
Nem baj, hogy direktszürcsid van,csak oda kell figyelni a karbantartásra.Nekem is az volt, és ha elodáztam a tisztítást, akkor behalt az LMM.Igaz ha az ember megküldi azt is féktisztítóval, lehet orvosolni a problémát. A pillangó szelepházat négy csavar fogja,inbuszkulcsal lehet lekapni percek kérdése,a tetején a két csatit kell leszedni,ill a tűzfal felöl az alapjárati motor csatiját kell leszedni. Ja, ha (enyém bovdenos) a gázbovdent kiakasztod, az nem árt :) . Az alapjárati mocit meg asszem három csavar fogja a szelepházhoz, inbuszkulcsos. Nincs benne semmi vasziszdasz. Kis fülek vannak rajta, azokat kell óvatosan megfeszíteni és le lehet venni a "tetejét". Szerintem egyszerűbb úgy tisztítani, ha legalább a szelepházat leszeded, nem kell újjal nyitva tartanod a pillangó szelepet, és nem folyik az égéstérbe a trutyi. 500-1500 között ugrált az alapjáratom,és teljesen megoldotta a problémát.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.