Forum >> Szerelőműhely

szasza(SW)06-03-2009 20:42:09 // 24786
A munkamenet?Emeljek a motor alá,utána bontsam a tartókat?
Buksi06-03-2009 20:38:37 // 24785
Sztem ne szedd szét egyből! Cseréld le az olajat valami nem túl drágára és ha utána is csinálja... na akkor csere! :-)
falcokc06-03-2009 20:38:27 // 24784
Az a baj,hogy elég kicsi ott a hely,és a kormányműbe menő tömlőt elég szivacs kivenni.De semmi sem lehetetlen csak idő kérdése.
szasza(SW)06-03-2009 20:35:50 // 24783
A felsőt az gondoltam,így ránézésre.Esetleg ezeken kívül más ijesztő bontanivaló?Nőgyógyászat nem gond:)
szasza(SW)06-03-2009 20:31:11 // 24782
Olyan mintha fordulásonként egy helyen érne össze vagy szorulna.Olyan ciripelő éles hang.Néha abbahagyja akár egy hétre is,aztán kezdi előről.:(
falcokc06-03-2009 20:29:50 // 24781
Hát kösd fel a gatyádat, mert nem lesz egyszerű.
Elvileg ki kell szedni a jobb első motortartóbakot, a felsőt is és utána hozzáférsz a szivattyúhoz. Nőgyógyász képesítésed van hozzá??? :-DDDDD
Buksi06-03-2009 20:25:49 // 24780
Attól függ, hogy milyen hangja van? Mert nálam is volt olyan a 155-ben, hogy nagyon sivító-nyekergő hangot adott ki, de lecseréltem az olajat frissre és abbamaradt ez a hang! Azóta persze semmi baja! :-)
szasza(SW)06-03-2009 20:19:03 // 24779
Sziasztok!
Szervó szivattyú csere előtt álok.A régi valószínűleg csapágyas mert elég szép hangja van.A kérdés:miket kell lebontani hozzá és mekkora meló kicserélni(146)??
Buksi06-03-2009 10:39:17 // 24778
Meg lehet oldani! A 155-ön nekem sem volt fényszórómosóm, én is utólag szereltem be! Csak az blakmosó tartályt motorral, csöveket, fényszórómosó "spricniket" és egy relét kellett beszereznem! Mondjuk én vettem egy lökhárítót is, mert így nem kellett furkálnom, meg mégis csak gyári! ;-)))

pb_06-03-2009 07:40:44 // 24777
+, be kell szerelni.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)06-03-2009 03:40:04 // 24776
Hát nemtom ezt bankos autonál hogy intézik, nekem azt mondta a raiffeisenes picsa, hogy csak akkor adják ki a törzskönyvet a kezükből ha leteszem a hátralévő összeget :D
Akkor adnak egy törlési nyilatkozatot vagy mit, amivel a forgalmiból ocsmányiroda törli a bejegyzést.
Majd postán 2-3 héten belül kapom meg a tkvt.
Ezt 2 hete mondták. most akkor mivan ? régi tipusu forgalmis bankos auto nem tud vizsgázni ?
Vagy ennyire hajnal van hogy nem vágom ? ;)
vidike14506-03-2009 00:54:13 // 24775
Hali!

Srácok! Ha xenont szeretnék, de nincs fényszórómosóm, utólag meg lehet oldani hogy legyen?
alfa 145 1.7 16V boxer 1995

köszi!

vidike145
Kau05-03-2009 20:56:42 // 24774
Nekem az van benne. Most már lassan annyit megy el, mint amikor újat tettem bele. Arra figyelj, hogy az olajszinted mindig a maxon legyen, akkor hosszabb lesz a vez.mód élettartama. Ha viszont még az eredeti vez. módosító van benne, akkor azt nem árt kicserélni.
Nándi05-03-2009 20:43:01 // 24773
Köszönöm a tanácsodat! És ki foglalkozik ilyen programozással? Esetleg vissza tölteni rá a gyári cucot!
Merill14605-03-2009 20:24:30 // 24772
Üdv! Vezérlésmódositó ügyben érdeklödnék hallotam hogy van felujitó szett de ez mikor jó mennyi km ill mikor lehet ezt használni ill jobb e ha kicseréltetem? Köszi!
Cs.Alfa05-03-2009 16:42:46 // 24771
Sziasztok!
Keresek 156-hoz ablaktörlő motort,az enyém megadta magát.....
pb_05-03-2009 13:50:42 // 24770
Mert + kell mutatni azeunak, hogy mi milyen faxa gyerekek vagyunk, nálunk már ilyen is van, mint a múltkori szomg marháskodásnál. Amúgy, pedig mindannyian tudjuk, mire megy ki a játék, vicc ez az egész.((
Buksi05-03-2009 13:46:06 // 24769
Hát ezt én nem így nevezném! :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 12:53:23 // 24768
mert itt rend a lelke mindennek :DDD
András bácsi05-03-2009 12:48:23 // 24767
Az az értehetetlen, hoyg minek ez, amikor a tőlünk fejlettebb országokban sem kell iylesmi.
Ferke05-03-2009 12:41:32 // 24766
Marhajól hangzik:(
András bácsi05-03-2009 12:39:56 // 24765
Valami szigorított származásellenőrzéssel egybe kötött vizsgát kell csinálni.
Ferke05-03-2009 12:27:35 // 24764
De ha nincs bent a renccerben, akkor kérik, nem? Mármint a tkvet.
András bácsi05-03-2009 12:17:53 // 24763
Nem, csak az kell, hogy korábban be volt-e már vizsgálva, és látszik-e ez a nyilvántartóban.
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 12:17:12 // 24762
az újban csak számkódok vannak s mellette az adat..
GTPeti05-03-2009 12:15:43 // 24761
Milyen az új és milyen a régi forgalmi? Mint írtam nálam volt törzskönyv.
Liquid05-03-2009 12:12:30 // 24760
új forgalmit kell kapjon minden kocsi, ha régi van törzskönyv nélkül akkor jön a kombinált vizsga
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 12:08:13 // 24759
az enyémen most volt eredetiség vizsga 2 hónapja a tököm fizesse meg még 1x...komolyan eszembe jut az új reklám hogy "nem vagyok betyár, nincs karikás ostorom, lassan annak örülök ha össze tévesztik Budapestet Bukaresttel és igen is nálunk van a legnagyobb bürökrácia és adóterhek"...:(((
Liquid05-03-2009 12:04:08 // 24758
a kombinált vizsga valamennyivel olcsóbb mint külön-külön a 2 sarc
GTPeti05-03-2009 12:01:14 // 24757
Sajnos erre már nem emlékszem pontosan. :(
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 11:33:51 // 24756
s úgy mennyivel több?
GTPeti05-03-2009 11:20:28 // 24755
A Fiatnál nálam is kombinált vizsgát csináltak (vizsga+eredetiségv.). Igaz, hogy 10 éve nálam van az autó és van törzskönyve is, de vmiért mégis bevezették ezt a lehúzást...
Buksi05-03-2009 11:14:28 // 24753
És ez mióta van így?
Mulder05-03-2009 11:13:35 // 24752
Főleg ha hiteles az autó, akkor a banknál van.....vagy nem?
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 11:11:53 // 24751
mekkora faxság ez....
Ferke05-03-2009 11:10:18 // 24750
Úgy tudom, igen!
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 10:34:41 // 24749
2000 előtti autóknál tényleg kell a törzskönyv a műszakihoz?
[k i z z o]04-03-2009 22:50:48 // 24748
Hi, ez az AMD flash, elérhető CAN -en szervizcsatlakozón,de nem baj ha ki van véve és socket - ben programozódik. Az eredmény ugyanaz.

A gond nem a modszerrel van, hanem a tartammal ami az új flash -ben van. Ezért nem olyan mint te szeretnéd. valószinűleg 2000 alatt nincs elég korom, ami a turbodat megindutsa, utána meg exponenciális. Finom magyar tuning :)

De, ha ezzel a flash -el igy játszadoztál akkor ezt semmiképp ne rakd vissza, hisz simán ESD - s lehet - sztatikus elektromosság pár celláját simán kiüthette - , inkáb egy eredeti tartamot programoztass fel a most benne lévő flash - be.
Süni04-03-2009 22:03:51 // 24747
Nincs mit!!! :-)))))
Nándi04-03-2009 21:58:51 // 24746
Kössz az infót! Arrafelé dolgozom, szerintem holnap be is megyek!
Nándi04-03-2009 21:51:23 // 24744
Hol találom ezt a dcstuningot?
LacUS04-03-2009 21:44:43 // 24743
Amúgy rángat a gép?Vagy csak simán gyenge 1800ig? Mert egy turbos dízel sem erőgép addig főleg a régi 8V még nem VG turboval....Annál ez akár még normális is lehet a jelenség.Mellesleg az előttem szólok a chip "tuningra" már reagáltak és teljesen igazuk van.Ha jót akarsz dcstuning-nál hívd fel Csabát, szerintem fog tudni segíteni.
Süni04-03-2009 21:24:57 // 24742
Ja,láttam a 156 topicban! Az bizony gáz!:(
Szerintem keress valami normális szakit aki vissza tudja neked rakni az eredetit!!!!!! :-)
Nándi04-03-2009 21:11:22 // 24741
De bizony kiforrasztották! Ezeket kaptam!
Süni04-03-2009 20:56:11 // 24740
Valami "hozzáértő" manyus tehette!!!!! Én is csak lestem mikor olvasom hogy(Szerencsére meg kaptam az eredeti csipjét is!) !!!!
Nándi04-03-2009 20:52:19 // 24739
Már igy vettem!!! Szerinted mi a megoldás???
Goodboy04-03-2009 20:48:44 // 24738
te qrva éég ,mi ez ,melyik balfasz volt aki ezt tette ?? ááááááááááááááááááááááááá az 56 ot obd n kersztül mech beavatkozás nélkül kell csippelni
Nándi04-03-2009 20:42:42 // 24737
Sziasztok! HELP!!!
Megvettem életem első diesel Alfáját , amit nagyon megszerettem"156 1.9 jtd 8v" csiptuningos! És lehet hogy pont ez okozza a problémát!? A probléma a következő: az autó alapjárattol olyan 1800-as fordulatig nagyon-nagyon gyenge, de tényleg! De 2000-es fordulattol mintha seggbe rúgták volna! A kérdésem a következő: mi okozhatja a gyengeséget? A csiptuning? A légtömeg mérő? Vagy a lambdaszonda? Szerencsére meg kaptam az eredeti csipjét is!
A segitségeteket elöre is köszönöm!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.