Forum >> Szerelőműhely

GTVili10-11-2009 08:15:00 // 27572
A GTV-ben sincs....
GTVili10-11-2009 08:13:05 // 27571
Háááát...szerintem az 1.8 kihegyezetebb...de inkább úgy mondanám,hogy jobb a hatásfoka.....a 2.0-es 75Le/liter,az 1.8-as meg 80Le/liter teljesítményű.
Mivel azonban a két motor szinte teljesen megeggyezik....valószinűleg az 1.8-as talán tartósabb.......talán. Talán jobban túlméretezett....
pb_10-11-2009 07:43:32 // 27570
Pedáltengely?
Bilux10-11-2009 06:51:13 // 27569
senki?
pb_09-11-2009 21:45:33 // 27568
Sztem, + nem nagyon, különben nem szorulnak/törnek az alakatrészek.
Vili09-11-2009 20:25:40 // 27567
Köszi:-)
András bácsi09-11-2009 20:24:32 // 27566
Aha. Kocogtasd, és tekerd .
Vili09-11-2009 20:22:02 // 27565
Hoppá a seeger már nincs rajt,és kb 1centit jön szét könnyedén.lehet tovább húzni csak bátran?
Erhard 242 (Pure Energy)09-11-2009 20:17:37 // 27564
én meg azért mert kevesebb vele a gond :) az a 0,4L már nem osz nem szoroz ha a fogyasztásra megyek rá akkor dejzelt veszek mert ott lényeges a különbség úgy hogy közben úgy megy mint a benzines :D
András bácsi09-11-2009 20:14:44 // 27563
Leveszed a seegert, és széthúzod.
Vili09-11-2009 20:13:29 // 27562
Vezérlés-módot szedett már szét valaki?Megsúghatná hogy kell:-))
Vili09-11-2009 20:03:29 // 27561
Tán többet nem is kell levenni:-))
Poló09-11-2009 19:55:52 // 27560
Ódiknál is előfordul, hogy kerül egy kis tömítőpaszta a hengerfejtömítés alá :)))))
Ráadásul V8-as, V10-es motorokon...
Szabeee09-11-2009 19:52:33 // 27559
nemtom... apám szedte szét, ott sem voltam
András bácsi09-11-2009 19:22:34 // 27558
A hengerfej alatt vagy felette?
Szabeee09-11-2009 19:18:18 // 27557
hát.... eléggé össze volt szilikonozva
András bácsi09-11-2009 19:16:56 // 27556
Nem a szelepfedél alól hiányzott? HF-tömítés nélkül érdekes lenne.
András bácsi09-11-2009 19:15:13 // 27555
Valóban lehet mindenfélét kihozni. :) A lényeg: az 1.8-at az vette, aki utánanézett a motoroknak. Nem sokkal gyengébb, mint a 2.0, viszont egyszerűbb és kevésbé kihegyezett motor. Pl. a kiegyenlítőtengelyek szerintem tök felesleges dolgok.
Szabeee09-11-2009 16:18:43 // 27554
hát ezzel csak egyet tudok érteni...... apám kezdetben 5000 ford/ percnél váltott aztán a végefelé már 3000 ford/ percnél sem járt, mikor 2-ből 3asba váltott
Liquid09-11-2009 16:09:22 // 27553
az a 0.5l tényleg csak pípron létezi szerintem, úgyis az ember lába meg a használat módja a meghatározó, a 2.0 TS is képes 7L-t fogyasztani, de 12-t is meg lehet vele etetni simán.
Egyébként a 144lovas 1.8 párja 2.0-ban a 155Le, az újabb 1.8 140, a 2.0 pedig 150Le
Szabeee09-11-2009 15:52:14 // 27552
a karter az előző tulaj vagy kereskedés műve..... többek között ránkhagytak még hiányzó hengerfej pakolást is
Szabeee09-11-2009 15:47:57 // 27551
én csak azért választanék 1.8-at 2.0 helyett, mert PAPIROK szerint az 1.8 átlagfogyasztása 8,4 L/100 km (144 LE) a 2.0 már 8,9L/100 km átlagfogyasztással rendelkezik, ami mellett gyárilag "csak" 150 LE -t ad le
Szabeee09-11-2009 15:43:43 // 27550
hát én úgy gondolom, hogy igen volt.... előtte még szépen ment
Bilux09-11-2009 13:35:36 // 27549
Valaki találkozott ilyen "hibával" hogy kicsit balra kifordított kormánynál indulva NÉHA nyikkan indulásnál valami. Kuplung felengedése közben. Olyan a hang mintha az ékszíj megcsúszna (ugye ami nincs).
Próbáltam reprodukálni a hangot, de tényleg csak random jön elő. Próbáltam behúzott kézifékkel lassan ráengedni a tárcsát, hirtelen is, de semmi.
Kuplung nem csúszik meg. Kinyomó csapágynak lehet ilyen nyekkenő hangja? Bár kétlem.
Köszönök minden ötletet.

ui.:Alfa 145 1,4 Ts
kertecs09-11-2009 11:50:51 // 27548
Az is kérdés... meg az is, hogyan rakta vajon össze, aki így kente meg a kartert? Persze ez lehet 1xű összeesküvés elmélet.
pb_09-11-2009 11:41:30 // 27547
Nem minde1ikből hagyták ki, csak az alsóbb katokból.((
Ferke09-11-2009 09:55:17 // 27546
Húúú de xarul néz ki! Ezért nem értem, mi a faxért kellett kispórolniuk Giovanniéknak az olajnyomásmérőt a 90es évektől:(((((((((
Vili09-11-2009 09:44:16 // 27545
Csak kíváncsiságból megnéztem,152 benyás és 153 dízel van ebből az évjáratból eladó sw-ben.
Vili09-11-2009 09:37:21 // 27544
De én donort keresek:-)Erre mondtam.hogy bármilyen statisztikát lehet hozni.(és hány 1.8 van a nem sw-k közt?)
pb_09-11-2009 09:32:23 // 27543
+ ugye azt se felejtsük ki a statisztikákból, hogy a hazi példányok jó részének már ki van taposva a bele is.
András bácsi09-11-2009 09:28:02 // 27542
Vedd ki belőle, hogy SW, és meg fogsz lepődni. SW-ben alig van benyás, de szinte lehetlen régebbi 2.0-ból nem motorhibást találni.
Vili09-11-2009 09:15:25 // 27541
Csak nálunk ritka,olasz országban az 1.6-os a fehér holló.
Kau09-11-2009 09:11:33 // 27540
Ezek csak akkor lennének igazak, ha ugyanannyi db szám mellett hasonlítgatnának. Ahogy Liquid is írta, az 1.8-as ritka mint a fehér holló. Ha arányaiban nézzük, akkor messze legtöbb az 1.6 TS.
Vili09-11-2009 08:58:36 // 27539
Bármilyen statisztikát össze lehet mókolni.Most néztem a mobile.de-n az sw-k közt 2000-2001-es évjáratú motorhibások közt 2db 2,4jtd 2db 2.0ts 1db 1.9jtd és 1db 1.6ts van.Akkor télleg az 1.8 a legjobb:-)
Liquid09-11-2009 08:24:38 // 27538
azért én kíváncsi lennék arra, mondjuk ha ugyanaz a blokk, akkor nyilván kevesebb anyag marad a nagyobb űrtartalom miatt...
ha csak Mo-t nézzük akkor statisztikailag 0 az 1.8-asok száma, így nem is hibásodhat meg egy sem :))
pb_09-11-2009 08:18:12 // 27537
Nnek a motornak volt 1általán olajnyomása?
Grando09-11-2009 07:33:37 // 27536
Kevesebb is van belőle jóval. Na meg gyengébb is.
Amúgy hallottam már erről, itt vagyok egy ideje. Az 1.6-osról is hallottam hasonlót. ;)) (Bár kíváncsi lennék, hogy ki vezeti -írja- ezt a statisztikát?)
Erhard 242 (Pure Energy)09-11-2009 07:24:24 // 27535
statisztikailag sokkal megbízhatóbb az 1.8 mint a 2.0....
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)09-11-2009 07:17:59 // 27534
Üdv urak,eljött a xenon vásárlás ideje az 55-be.Milyet érdemes berakni?Vigyem utána beállíttatni?Köszi
Grando08-11-2009 17:53:31 // 27533
Mármint árban... :))
Vikking 31108-11-2009 17:51:05 // 27532
JA de :DDD

Mindenesetre akkor is ad egy alapot arra, hogy mennyi is egy blokk. Talán.

De amúgy mindegy, nem vagyok nagyon debil, csak kicsit... :D
Grando08-11-2009 17:43:54 // 27531
Pontosan erre. :)))
Na csak nem 1.8-as mocival, hanem akkor már legyen 2.0. Nem szabad aprózni. Nem hiszem, hogy nagyságrendbeli különbség lenne a kettő között. ;)))
Lali7508-11-2009 17:37:23 // 27530
Üdv!
Érdeklődnék nem tudja-e valaki,hogy a 75 2.0ts kipuff csonk azonos-e,a 155 2.0ts-ével?
8szelepes láncos motorról beszélek.
Vagy ha valaki tud képet mutatni a 155-ös csonkjáról,az is segítség lenne.(mail-ben is köszi)
Szabeee08-11-2009 17:29:28 // 27529
:DDD hát na...... ezért keresek én mindent egyben ( ha már nagyobb a motor)....
Szabeee08-11-2009 17:28:33 // 27528
én is tenném bele :DDDD anyámékat kell noszogatni :D
Szabeee08-11-2009 17:28:13 // 27527
az nem 1.9 TD?
GTPeti08-11-2009 16:46:19 // 27526
Szabikám, remek alkalom ez egy motorupgrade-re! Egynyolcast vagy kettőnullást bele! Sajnos csak tanácsot tudok adni, €-t nem. :)
Vikking 31108-11-2009 16:41:49 // 27525
Sztem arra hogy az 1.8-as motor az 1.4-es váltóval (már ha van áttételben különbség) komolyat mehet :D
Vikking 31108-11-2009 16:40:34 // 27524
Na most én hirtelen láttam az apróhirdetésben egy olyat, hogy 1.4 TS fűzött blokk 40 papírért.

Itt.

Én megkérdezném :D Inkább mint százezrekért komplett autót venni!
Dzsozy08-11-2009 15:58:47 // 27523
Szép napot Mkinek! Találkozott már valaki olyasmivel, hogy alapjáraton VILLOG a motorkontroll lámpa, ha felpörgetem meg elalszik?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.