azért az érdekes lenne hogy a 98-tól 2005-ig gyártott 019-es LMM mind sorozatgyártási hibás lenne akkor ez egy elég hosszú és szar széria :DDD
ami tönkre megy az nálam az nekem szar... ezért is az a mottóm hogy minden autó szar van kevésbé és nagyon ...ezzel kell együtt élni :D
Forum >> Szerelőműhely
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:53:26 // 27344
Dévid26-10-2009 21:51:16 // 27343
Pont ezért nem veszek Omniát vagy nőt... :D
admirális26-10-2009 21:45:48 // 27342
Az, hogy valami tönkre megy, nem jelenti azt, hogy szar, csak hát a sorozatgyártás, meg a minőség ellenőrzés....
Amúgy az én alábbi hozzászólásaim - mint ahogy azt remélem, ti is észre vettétek - nagy fokú álnaivsággal vannak átitatva. Mert évek óta nem értem, miért védekezik valaki azzal, hogy az olasz autóban azért rossz az eletronika, mert a németek elhelyezték benne a trójai falovat. Ez a fajta érvelés kicsit mindig sántított nálam. Mert ezek szerint valami német összeesküvés áldozatai vagyunk és létezik Olaszországban egy (vagy több) gyár, ahol tudják, hogy kell jó elektronikát csinálni, csak a csúnya németek nem engedik hogy az kerüljön bele az autóinkba.
Amúgy az én alábbi hozzászólásaim - mint ahogy azt remélem, ti is észre vettétek - nagy fokú álnaivsággal vannak átitatva. Mert évek óta nem értem, miért védekezik valaki azzal, hogy az olasz autóban azért rossz az eletronika, mert a németek elhelyezték benne a trójai falovat. Ez a fajta érvelés kicsit mindig sántított nálam. Mert ezek szerint valami német összeesküvés áldozatai vagyunk és létezik Olaszországban egy (vagy több) gyár, ahol tudják, hogy kell jó elektronikát csinálni, csak a csúnya németek nem engedik hogy az kerüljön bele az autóinkba.
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:43:26 // 27341
egyébként nem tudom miért csodálkozik ezen valaki hogy a LMM tönkre megy...a 2 éves notebook miért megy tönkre vagy az 5 éves hűtő vagy a 3 éves DVD lejátszó vagy az 1 napos Samsung Omnia na meg az összes nő :DDDD ???
GTPeti26-10-2009 21:37:57 // 27340
Egyszer eszembe jutott volna, hogy megkérdezzem, milyen a Pierburg, de így akkor most már nem fogom. :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:25:49 // 27339
szerintem úgy írta Peti hogy Alfához a Bosch LMM-ő a legjobb... német technikában valamelyikben Hella van az is tönkre megy, a Merciben Pierburg van az is tönkre megy és még sorolhatnánk...
mi számít nagy százaléknak? mondjuk vezérlőből tönkre megy 1 bosch, MM meg 8...
mi számít nagy százaléknak? mondjuk vezérlőből tönkre megy 1 bosch, MM meg 8...
GTPeti26-10-2009 21:20:20 // 27338
Én kizárólag LMM-ről beszéltem. Amúgy összességében jól összefoglaltad a dolgot. Annak, hogy a 156-ban Bosch elektronika van, lehetnek egyéb okai is pl., hogy az injektoraikat csak ezzel a feltétellel "adják oda". (Hogy miért nem Marelli/Sagem/Delphi/stb. injektorok vannak a JTD-kben, arra viszont jó eséllyel tényleg az a válasz, hogy mert (elérhető áron) nincs/nem volt anno jobb.)
admirális26-10-2009 21:12:03 // 27337
"LMM-ből a Bosch a legjobb"
Ezt tőled idéztem.
Ezt pedig Erhardtól:
"a pezsó tele van magnetti elektronikával olyan szar is, a punto2-ben amelyikben MM motorvezérlő van az nagy százalékban kukás lesz..."
Mondjuk nem tudom pontosan megbecsülni, hogy mi számít Erhard szerint nagy százaléknak, de én ezt úgy értelmezem, mintha arra utalna, hogy a Boschnál nagyobb százalékban.
Ha a Bosch a legjobb LMM - pedig erre is sok a panasz - akkor milyen lehet a többi márka (bele értve a Magnettit)?
Mit értettem félre?:)
Ezt tőled idéztem.
Ezt pedig Erhardtól:
"a pezsó tele van magnetti elektronikával olyan szar is, a punto2-ben amelyikben MM motorvezérlő van az nagy százalékban kukás lesz..."
Mondjuk nem tudom pontosan megbecsülni, hogy mi számít Erhard szerint nagy százaléknak, de én ezt úgy értelmezem, mintha arra utalna, hogy a Boschnál nagyobb százalékban.
Ha a Bosch a legjobb LMM - pedig erre is sok a panasz - akkor milyen lehet a többi márka (bele értve a Magnettit)?
Mit értettem félre?:)
Hardy26-10-2009 21:02:38 // 27336
Nekem 5000-nél többet nem pörgött, mikor az LMM volt a rossz. Húzd le a csatit és ha úgy megy akkor ő a ludas!
GTPeti26-10-2009 20:55:44 // 27335
(Én nem látom, mit írtam, amiből erre a következtetésre juthattál.)
admirális26-10-2009 20:54:50 // 27334
Akkor még szerencse hogy a jobb német elektronikát építették bele a 156-okba, és nem a szar olaszt, mert azzal sok a gond:))))))). Ezt a tanulságot tudom csak levonni abból, amit írtok.
admirális26-10-2009 19:50:42 // 27333
Szerintem nem egyértelmű, de én nem értek hozzá.
Dévid26-10-2009 17:17:31 // 27332
Nekem volt szar LMM a kocsimban, nálam csak nem húzott rendesen, de nem rángatott semilyen fordulatszámon sem. A csere után megtáltosodott, húzott mint egy ló.
Giorgio26-10-2009 14:13:51 // 27331
Na, akkor ez a bakkecskézős jelenségem egyöntetűen arra utal, hogy az LMM a fosch, he? :)
Giorgio26-10-2009 14:12:11 // 27330
Nem, nem az enyém.
Csak a neten találtam.
Nekem így rá kell tolni a csatlakozót, és egy szögletes U alakú hajlított dróttal kell rögzíteni.
Csak a neten találtam.
Nekem így rá kell tolni a csatlakozót, és egy szögletes U alakú hajlított dróttal kell rögzíteni.
GTPeti26-10-2009 13:00:22 // 27329
Amúgy én nem azt mondtam, hogy a Marelli úgy általában rossz, csak, hogy LMM-ből a Bosch a legjobb, de olyan ez mint amikor a vakok között a félszemű a király...
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 12:38:34 // 27328
a pezsó tele van magnetti elektronikával olyan szar is, a punto2-ben amelyikben MM motorvezérlő van az nagy százalékban kukás lesz...
admirális26-10-2009 12:34:54 // 27327
Ha tudsz szerezni egy biztosan jót, akkor azzal kéne kipróbálnod a kocsidat, hogy javul-e. Megvenni felesleges addig, mert kb 60-65E ft alsó hangon egy ilyen újonnan...
admirális26-10-2009 12:27:31 // 27326
De akkor miért nem csinálja valaki jobban náluk? Én meg pont az ellenkezőjét hallottam, mégpedig azt, hogy néhány német márkában Magnetti van és hogy azok azért annyira jók mert olasz elektronikájuk van... Ezt mondja egy olasz párti, amikor egy német pártival diskurál... Nem egyszer hallottam már ezt az érvet.
GTPeti26-10-2009 12:22:18 // 27325
Tapasztalt kollégánk szerint a Marelli még sz@rabb... Sok választásuk nem volt.
admirális26-10-2009 12:17:29 // 27324
Szerintem nem a Bosch erőltette rá az Alfa Romeo gyárra az elektronikáját... Miért nem Magnetti elektronikát tettek bele? Talán nem tudnak róla? Vagy mert az még szarabb, vagy miért?
admirális26-10-2009 12:13:47 // 27323
Ez a te LMM-ed? Ez nem az a lehalós fajtából van, de azért biztos ez sem örök darab... A régi kockacsatlakozós TS-ekben volt ilyen, az újabbakban huzalos van, az elég könnyen felmondja a szolgálatot. Szerintem át kéne gondolni hogy nem valami mástól van-e...
GTPeti26-10-2009 11:37:12 // 27322
Mindig az a köTSög LMM... Lassan tényleg szervezhetnénk egy demonstrációt a Bosch elé... (Lennénk elegen, az tuti...)
Giorgio26-10-2009 11:29:01 // 27321
Én a LMM-re gyanaxok....
(2.0 TS motor)
Giorgio26-10-2009 11:26:08 // 27320
Hozzáértő Cartársak!
Mire utalhat az, hogy határozott gázpedál nyomásra nem indul meg az autó, kelletlenül pörög fel, majd olyan 4200/min környékén nagyon csúnyán rángatva ledadog.
Mindig, folyamatosan, de kvázi hideg motor (70°C) mellett a legcsúnyábban.
Mire utalhat az, hogy határozott gázpedál nyomásra nem indul meg az autó, kelletlenül pörög fel, majd olyan 4200/min környékén nagyon csúnyán rángatva ledadog.
Mindig, folyamatosan, de kvázi hideg motor (70°C) mellett a legcsúnyábban.
Bazsa14526-10-2009 08:00:40 // 27319
Mivel gyertya csere előtt nem indult és utána már a 2 hengerrel pöccre röffent így csak lehetséges tipp mert vasárnap vidéken megint nem indult.persze ma reggel elsőre pöccröff.... Így tényleg csak a lehetőségek végig zongorázás maradt...És azért tippelek rá mert arra lehet hatással van az időjárás lehet hogy mivel füvön állt egész éjjel pára lecsapódás lett a jeladónál vagy tényleg valamelyik szál van benne elszakadva és attól függően hogy mennyire mozgatom meg érintkezik vagy nem...
Ferke26-10-2009 06:22:24 // 27318
És miből gondolod, hogy a főt. jeladó? Gépre kötöttétek, és ezt a hibát dobta? Vagy csak egy tipp?
Bazsa14525-10-2009 15:57:51 // 27317
üdv cartarásak.alfi ma a változattoság kedvéért megint nem indult elsöre....vagy megint a nyestek voltak (Zé) vagy valami oylan elektronikus gondom van ami eléggé rapszodikus és lehet hogy külsö levegö hömérséglet függő...egy idő után persze egyből beindult de addigra jo pár hajam kihullott és azon kivül,hogy ellenöriztem amit tudtam sokat nem tettem annak érdekében hogy beinduljon,persze megint leállt de utána elsöre indult.....
úgyhogy ott vagyok ahol az elején csak annyi külömbségel hogy újjak a gyertyák,pörgössebb lett a motor,de az idnulás bizonytalan....
úgyhogy ott vagyok ahol az elején csak annyi külömbségel hogy újjak a gyertyák,pörgössebb lett a motor,de az idnulás bizonytalan....
Fighter25-10-2009 09:14:10 // 27316
Szerintem az lesz a következő lépés.
Köszi
Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2009 18:49:10 // 27315
azért nézegettük a bosch LMM-őt nem olyan 1x-rű szerkezet az....
[k i z z o]24-10-2009 17:54:56 // 27314
másképp ilyesmit nem lehet mérni:)
Zsolesz24-10-2009 16:44:26 // 27313
Hali!
Nem teljesen vág ide a téma, de nem tudja valaki, hogy mekkora az átmérője egy punto projektornak?
Nem teljesen vág ide a téma, de nem tudja valaki, hogy mekkora az átmérője egy punto projektornak?
GTPeti24-10-2009 14:58:52 // 27312
Az kemény... Ha lesz pénzem alapítok egy LMM gyártó céget... Majd szólok, ha terjeszteni kell. :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2009 14:57:39 // 27311
jah 2 hétig :P 10-ből 12őt hoztak vissza....
GTPeti24-10-2009 13:50:16 // 27310
Nem úgy volt, hogy a Bosch-on kívül a Marelli még jó?
satya24-10-2009 13:05:07 // 27309
hali!
A gtv-vel ugyan igy jártam, 2x szérégett minden, a gumifékcső csere óta semmi gondom nincs vele. kivülről semmi sem látszott rajta, de amikor elvágtuk alig volt keresztmetszete. vagy a fémfékcső nincs megütve valahol? ha leszűkül a keresztmetszet a szervó átnyomja, de viszza csak nagyon lassan tud menni. sok sikert
A gtv-vel ugyan igy jártam, 2x szérégett minden, a gumifékcső csere óta semmi gondom nincs vele. kivülről semmi sem látszott rajta, de amikor elvágtuk alig volt keresztmetszete. vagy a fémfékcső nincs megütve valahol? ha leszűkül a keresztmetszet a szervó átnyomja, de viszza csak nagyon lassan tud menni. sok sikert
George Lownoise24-10-2009 12:05:17 // 27308
Tekerd ki a féknyeregből a fékcsövet és ha nem folyik ki az olaj akkor az a baja de ehhez
le kell venni a féknyerget. de azt is megpróbálhatod hogy tapogasd végig a fékcsövet és lehet érezni egy kis puklit rajta. Sok sikert.
le kell venni a féknyerget. de azt is megpróbálhatod hogy tapogasd végig a fékcsövet és lehet érezni egy kis puklit rajta. Sok sikert.
Fighter24-10-2009 11:26:07 // 27307
Cseréljek akkor fékcsövet?Gondolom egy próbát megér, olcsóbb mint kicserélni a fél kocsit :-)
George Lownoise24-10-2009 10:50:31 // 27306
Nekem is volt ilyen a Tipómon.
George Lownoise24-10-2009 10:48:17 // 27305
Valószínű a fékcsöved belülről felpúposodott.
Fighter24-10-2009 10:30:31 // 27304
Sziasztok!
164-esemen szorul a jobb hátsó fék.Fékfolyadék cserélve, légtelenítve.Munkahenger már kétszer szét lett szedve, kipucolva, felújító készlet betéve.Fékerő elosztó is szétszedve, működik rendesen. Mindent szerelő csinált, már három éve hozzá hordom a vasat, megbízható srác. A fék még mindig szorul, egyenlőre ez kifogott rajta.Pár km után felforrósodik még a felni is.
Mi a túró lehet a gond szerintetek?
164-esemen szorul a jobb hátsó fék.Fékfolyadék cserélve, légtelenítve.Munkahenger már kétszer szét lett szedve, kipucolva, felújító készlet betéve.Fékerő elosztó is szétszedve, működik rendesen. Mindent szerelő csinált, már három éve hozzá hordom a vasat, megbízható srác. A fék még mindig szorul, egyenlőre ez kifogott rajta.Pár km után felforrósodik még a felni is.
Mi a túró lehet a gond szerintetek?
Erhard 242 (Pure Energy)23-10-2009 19:27:57 // 27303
érdekes még is csak a bosch jó a többi kukás...egyébként a nagyon olcsók nem hőfilmesek ....
[k i z z o]23-10-2009 18:14:55 // 27302
Az olcsó is ugyanúgy működik, mint a drága azaz mindenki hotfilmes. És mindenki ellenállás változást figyel egy referencia hídban.
A drága air resposne karekterisztikáját több helyen veszik fel, több helyen kompenzált valamint több hőmérsékleten tesztelik, ezt fizeted meg, ne meg a mai világban ki tudja még mit.
De olyan nincs, hogy olcsó és drága, csak sokan nem tudják mit vesznek, mint irtad, és berakják a nem megfelelő Qm/U karakterisztikájú szenzort a rendszerbe.
A lambda szenzor már csak hab a tortán...
A drága air resposne karekterisztikáját több helyen veszik fel, több helyen kompenzált valamint több hőmérsékleten tesztelik, ezt fizeted meg, ne meg a mai világban ki tudja még mit.
De olyan nincs, hogy olcsó és drága, csak sokan nem tudják mit vesznek, mint irtad, és berakják a nem megfelelő Qm/U karakterisztikájú szenzort a rendszerbe.
A lambda szenzor már csak hab a tortán...
Erhard 242 (Pure Energy)23-10-2009 17:20:24 // 27301
majdnem de a 2.0V6TB viszi a prímet a 340e ft-os árával :P
Erhard 242 (Pure Energy)23-10-2009 17:19:26 // 27300
hali olyan nincs hogy bosch utángyártott :) van bosch légtömegmérő és vannak az utángyártott LMM-ők amik egy kalap szart sem érnek sajnos...a különbség az árban azért van mert a bosch az filmes megoldással készül az occsó meg ellenállásal .... ha veszel egy olcsót és nem lesz jó sok helyen nem veszik vissza gariban mert elküldik beméretni és teljesen jó csak éppen nem erre az autóra van kalibrálva....
Mulder23-10-2009 16:02:24 // 27299
Sajna az 1.4-hez a legdrágabb:(
Elhalt a szervóm(fogy az olaj). Ha jól nézte fater(ő valahogy alá tudta megát tuszkolni), akkor a szervóról a kormányműre menő cső van elpukkanva(gumi alatt van valami hollandi szerűség). Vagyis remélem attól lett kívül olajos a gumiharang és nem a kormányműből jön kifelé. Első ránézésre nem kis meló, bármi legyen is a gond:(
Ha valakinek van tapasztalata ne tartsa magában. Kössszi
Elhalt a szervóm(fogy az olaj). Ha jól nézte fater(ő valahogy alá tudta megát tuszkolni), akkor a szervóról a kormányműre menő cső van elpukkanva(gumi alatt van valami hollandi szerűség). Vagyis remélem attól lett kívül olajos a gumiharang és nem a kormányműből jön kifelé. Első ránézésre nem kis meló, bármi legyen is a gond:(
Ha valakinek van tapasztalata ne tartsa magában. Kössszi
RooDee23-10-2009 15:45:55 // 27298
kosz a segitséget! hétvégén még megy gépre a kicsike, sikerult lezsirozni, és ha ugyanezt irja ki, irány beszerzőut! remélem "csak" ennyi lesz vele, mert ez igy nagyon nem tetszik:( még 1x kosz mind2otoknek!
Kau23-10-2009 15:30:53 // 27297
Próba-szerencse ;)
Dzsozy23-10-2009 15:18:10 // 27296
És a német utángyártott? Bosch kóddal és csak a betétet dobták piacra. Ilyennel is találkoztam nem is kevéssel?!
Kau23-10-2009 14:59:24 // 27295
Az, hogy az utángyártottak közül alig van olyan, ami jó is az Alfákba. Én annak idején 3-at próbáltam bele, de csak a Bosch volt jó. A különböző cikkszámú Bosch, az azért van, mert a régebbi TS-hez is másfajta kell, mint az újabbhoz és azt más áron lehet beszerezni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?