Forum >> Szerelőműhely

Hardy26-10-2009 21:02:38 // 27336
Nekem 5000-nél többet nem pörgött, mikor az LMM volt a rossz. Húzd le a csatit és ha úgy megy akkor ő a ludas!
GTPeti26-10-2009 20:55:44 // 27335
(Én nem látom, mit írtam, amiből erre a következtetésre juthattál.)
admirális26-10-2009 20:54:50 // 27334
Akkor még szerencse hogy a jobb német elektronikát építették bele a 156-okba, és nem a szar olaszt, mert azzal sok a gond:))))))). Ezt a tanulságot tudom csak levonni abból, amit írtok.
admirális26-10-2009 19:50:42 // 27333
Szerintem nem egyértelmű, de én nem értek hozzá.
Dévid26-10-2009 17:17:31 // 27332
Nekem volt szar LMM a kocsimban, nálam csak nem húzott rendesen, de nem rángatott semilyen fordulatszámon sem. A csere után megtáltosodott, húzott mint egy ló.
Giorgio26-10-2009 14:13:51 // 27331
Na, akkor ez a bakkecskézős jelenségem egyöntetűen arra utal, hogy az LMM a fosch, he? :)
Giorgio26-10-2009 14:12:11 // 27330
Nem, nem az enyém.
Csak a neten találtam.
Nekem így rá kell tolni a csatlakozót, és egy szögletes U alakú hajlított dróttal kell rögzíteni.
GTPeti26-10-2009 13:00:22 // 27329
Amúgy én nem azt mondtam, hogy a Marelli úgy általában rossz, csak, hogy LMM-ből a Bosch a legjobb, de olyan ez mint amikor a vakok között a félszemű a király...
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 12:38:34 // 27328
a pezsó tele van magnetti elektronikával olyan szar is, a punto2-ben amelyikben MM motorvezérlő van az nagy százalékban kukás lesz...
admirális26-10-2009 12:34:54 // 27327
Ha tudsz szerezni egy biztosan jót, akkor azzal kéne kipróbálnod a kocsidat, hogy javul-e. Megvenni felesleges addig, mert kb 60-65E ft alsó hangon egy ilyen újonnan...
admirális26-10-2009 12:27:31 // 27326
De akkor miért nem csinálja valaki jobban náluk? Én meg pont az ellenkezőjét hallottam, mégpedig azt, hogy néhány német márkában Magnetti van és hogy azok azért annyira jók mert olasz elektronikájuk van... Ezt mondja egy olasz párti, amikor egy német pártival diskurál... Nem egyszer hallottam már ezt az érvet.
GTPeti26-10-2009 12:22:18 // 27325
Tapasztalt kollégánk szerint a Marelli még sz@rabb... Sok választásuk nem volt.
admirális26-10-2009 12:17:29 // 27324
Szerintem nem a Bosch erőltette rá az Alfa Romeo gyárra az elektronikáját... Miért nem Magnetti elektronikát tettek bele? Talán nem tudnak róla? Vagy mert az még szarabb, vagy miért?
admirális26-10-2009 12:13:47 // 27323
Ez a te LMM-ed? Ez nem az a lehalós fajtából van, de azért biztos ez sem örök darab... A régi kockacsatlakozós TS-ekben volt ilyen, az újabbakban huzalos van, az elég könnyen felmondja a szolgálatot. Szerintem át kéne gondolni hogy nem valami mástól van-e...
GTPeti26-10-2009 11:37:12 // 27322
Mindig az a köTSög LMM... Lassan tényleg szervezhetnénk egy demonstrációt a Bosch elé... (Lennénk elegen, az tuti...)
Giorgio26-10-2009 11:29:01 // 27321


Én a LMM-re gyanaxok....
(2.0 TS motor)
Giorgio26-10-2009 11:26:08 // 27320
Hozzáértő Cartársak!

Mire utalhat az, hogy határozott gázpedál nyomásra nem indul meg az autó, kelletlenül pörög fel, majd olyan 4200/min környékén nagyon csúnyán rángatva ledadog.
Mindig, folyamatosan, de kvázi hideg motor (70°C) mellett a legcsúnyábban.
Bazsa14526-10-2009 08:00:40 // 27319
Mivel gyertya csere előtt nem indult és utána már a 2 hengerrel pöccre röffent így csak lehetséges tipp mert vasárnap vidéken megint nem indult.persze ma reggel elsőre pöccröff.... Így tényleg csak a lehetőségek végig zongorázás maradt...És azért tippelek rá mert arra lehet hatással van az időjárás lehet hogy mivel füvön állt egész éjjel pára lecsapódás lett a jeladónál vagy tényleg valamelyik szál van benne elszakadva és attól függően hogy mennyire mozgatom meg érintkezik vagy nem...
Ferke26-10-2009 06:22:24 // 27318
És miből gondolod, hogy a főt. jeladó? Gépre kötöttétek, és ezt a hibát dobta? Vagy csak egy tipp?
Bazsa14525-10-2009 15:57:51 // 27317
üdv cartarásak.alfi ma a változattoság kedvéért megint nem indult elsöre....vagy megint a nyestek voltak (Zé) vagy valami oylan elektronikus gondom van ami eléggé rapszodikus és lehet hogy külsö levegö hömérséglet függő...egy idő után persze egyből beindult de addigra jo pár hajam kihullott és azon kivül,hogy ellenöriztem amit tudtam sokat nem tettem annak érdekében hogy beinduljon,persze megint leállt de utána elsöre indult.....
úgyhogy ott vagyok ahol az elején csak annyi külömbségel hogy újjak a gyertyák,pörgössebb lett a motor,de az idnulás bizonytalan....
Fighter25-10-2009 09:14:10 // 27316
Szerintem az lesz a következő lépés.
Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2009 18:49:10 // 27315
azért nézegettük a bosch LMM-őt nem olyan 1x-rű szerkezet az....
[k i z z o]24-10-2009 17:54:56 // 27314
másképp ilyesmit nem lehet mérni:)
Zsolesz24-10-2009 16:44:26 // 27313
Hali!
Nem teljesen vág ide a téma, de nem tudja valaki, hogy mekkora az átmérője egy punto projektornak?
GTPeti24-10-2009 14:58:52 // 27312
Az kemény... Ha lesz pénzem alapítok egy LMM gyártó céget... Majd szólok, ha terjeszteni kell. :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2009 14:57:39 // 27311
jah 2 hétig :P 10-ből 12őt hoztak vissza....
GTPeti24-10-2009 13:50:16 // 27310
Nem úgy volt, hogy a Bosch-on kívül a Marelli még jó?
satya24-10-2009 13:05:07 // 27309
hali!
A gtv-vel ugyan igy jártam, 2x szérégett minden, a gumifékcső csere óta semmi gondom nincs vele. kivülről semmi sem látszott rajta, de amikor elvágtuk alig volt keresztmetszete. vagy a fémfékcső nincs megütve valahol? ha leszűkül a keresztmetszet a szervó átnyomja, de viszza csak nagyon lassan tud menni. sok sikert
George Lownoise24-10-2009 12:05:17 // 27308
Tekerd ki a féknyeregből a fékcsövet és ha nem folyik ki az olaj akkor az a baja de ehhez
le kell venni a féknyerget. de azt is megpróbálhatod hogy tapogasd végig a fékcsövet és lehet érezni egy kis puklit rajta. Sok sikert.
Fighter24-10-2009 11:26:07 // 27307
Cseréljek akkor fékcsövet?Gondolom egy próbát megér, olcsóbb mint kicserélni a fél kocsit :-)
George Lownoise24-10-2009 10:50:31 // 27306
Nekem is volt ilyen a Tipómon.
George Lownoise24-10-2009 10:48:17 // 27305
Valószínű a fékcsöved belülről felpúposodott.
Fighter24-10-2009 10:30:31 // 27304
Sziasztok!
164-esemen szorul a jobb hátsó fék.Fékfolyadék cserélve, légtelenítve.Munkahenger már kétszer szét lett szedve, kipucolva, felújító készlet betéve.Fékerő elosztó is szétszedve, működik rendesen. Mindent szerelő csinált, már három éve hozzá hordom a vasat, megbízható srác. A fék még mindig szorul, egyenlőre ez kifogott rajta.Pár km után felforrósodik még a felni is.
Mi a túró lehet a gond szerintetek?
Erhard 242 (Pure Energy)23-10-2009 19:27:57 // 27303
érdekes még is csak a bosch jó a többi kukás...egyébként a nagyon olcsók nem hőfilmesek ....
[k i z z o]23-10-2009 18:14:55 // 27302
Az olcsó is ugyanúgy működik, mint a drága azaz mindenki hotfilmes. És mindenki ellenállás változást figyel egy referencia hídban.

A drága air resposne karekterisztikáját több helyen veszik fel, több helyen kompenzált valamint több hőmérsékleten tesztelik, ezt fizeted meg, ne meg a mai világban ki tudja még mit.

De olyan nincs, hogy olcsó és drága, csak sokan nem tudják mit vesznek, mint irtad, és berakják a nem megfelelő Qm/U karakterisztikájú szenzort a rendszerbe.

A lambda szenzor már csak hab a tortán...
Erhard 242 (Pure Energy)23-10-2009 17:20:24 // 27301
majdnem de a 2.0V6TB viszi a prímet a 340e ft-os árával :P
Erhard 242 (Pure Energy)23-10-2009 17:19:26 // 27300
hali olyan nincs hogy bosch utángyártott :) van bosch légtömegmérő és vannak az utángyártott LMM-ők amik egy kalap szart sem érnek sajnos...a különbség az árban azért van mert a bosch az filmes megoldással készül az occsó meg ellenállásal .... ha veszel egy olcsót és nem lesz jó sok helyen nem veszik vissza gariban mert elküldik beméretni és teljesen jó csak éppen nem erre az autóra van kalibrálva....
Mulder23-10-2009 16:02:24 // 27299
Sajna az 1.4-hez a legdrágabb:(

Elhalt a szervóm(fogy az olaj). Ha jól nézte fater(ő valahogy alá tudta megát tuszkolni), akkor a szervóról a kormányműre menő cső van elpukkanva(gumi alatt van valami hollandi szerűség). Vagyis remélem attól lett kívül olajos a gumiharang és nem a kormányműből jön kifelé. Első ránézésre nem kis meló, bármi legyen is a gond:(
Ha valakinek van tapasztalata ne tartsa magában. Kössszi
RooDee23-10-2009 15:45:55 // 27298
kosz a segitséget! hétvégén még megy gépre a kicsike, sikerult lezsirozni, és ha ugyanezt irja ki, irány beszerzőut! remélem "csak" ennyi lesz vele, mert ez igy nagyon nem tetszik:( még 1x kosz mind2otoknek!
Kau23-10-2009 15:30:53 // 27297
Próba-szerencse ;)
Dzsozy23-10-2009 15:18:10 // 27296
És a német utángyártott? Bosch kóddal és csak a betétet dobták piacra. Ilyennel is találkoztam nem is kevéssel?!
Kau23-10-2009 14:59:24 // 27295
Az, hogy az utángyártottak közül alig van olyan, ami jó is az Alfákba. Én annak idején 3-at próbáltam bele, de csak a Bosch volt jó. A különböző cikkszámú Bosch, az azért van, mert a régebbi TS-hez is másfajta kell, mint az újabbhoz és azt más áron lehet beszerezni.
Dzsozy23-10-2009 14:45:00 // 27294
Szép napot mkinek.Árulja már el valaki, hogy mi a fene külömbség van pl. egy 12000Ft LMM és gyári kb 35000 között, mikor egyre másra azt olvasom, hogy a gyári minőségnek és cikkszámnak megfelelő,és odaírják a bosch cikkszámát. Na jó, az árán kívül?! Van olyan is aki a Bosch-t 55000 ért árulja,aztán találtam Bosch utángyártottat 30000,- aztám meg a fenti, gyárinak megfeleő ilyen meg ilyen cikkszámú?!
GTPeti22-10-2009 21:51:40 // 27293
1. tipp: Felső holtponti jeladó! Ugyanerről szól ez a topic.
Többeknél ez volt, pont a 150lovas 2,4-eknél. A fenti topicba irók mindegyikénél ez volt a megoldás. Lehet, hogy gyári hibás a szenzor, ami amúgy kb. 10ezerFt, tehát vállalható. A tesztelése relatíve nehéz, mert a hiba csak bizonyos körülmények között jelentkezik.
2. tipp: (más motoroknál) valahol levegősödik az üzemanyagvezeték
3. tipp: üzemagyagszivattyú? (üa.nyomást mérni)
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2009 21:47:00 // 27292
holtponti vagy főtengely jeladó első blikkre :)
RooDee22-10-2009 21:15:12 // 27291
gyerekek! nagy a gáz:( és senki nem tudja mi a gond... 98as évjárat, 2,4 jtd 156os:
hidegen pöccre startol...megyek vele.10-20-30-200 kmert..felmegy a viz...70nél persze megáll, amit már megszoktam, h nem jo, de nem nagy gáz. városban 90ha nagy a forgalom..eddig oké...leállitom, befutok benzinkutra cigiért, probálom startolni, nos semmi..porgeti, de nem kapja el..várok 10-15 percet, lemegy a viz 50re, vagy alá, startolok, poccre, gurulhatok tovább... hidegen startol, melegen nem..bár azt sem mindig..de mostanában egyre gyakrabban..mi lehet a gáz?naftaszurobe nafta kerul, onnan tovább..hát..tegnap kicseréltem azt a mikroszuros vacakot, ami a jobb oldalán van a kocsinak nemmessze a nafta szurotol...még mindig csinálja...
valaki valami okosat?:( mert ez igy nagyon nem jo:(

vagy esetleg egy linket alfa diag software-re:D interface-em van hozzá, csak program nincs,h meg tudjam nézni:(

kérlek lécci! lassan ugyis karácsony, tegyetek boldoggá, h megmondjátok mi a baja:D koszi:P
pb_21-10-2009 23:08:06 // 27290
Ill szépen L kell kezdeni az Lején a dolgokat, szikra, üzemanyag.
pb_21-10-2009 23:04:48 // 27289
Vagy üzemanyagnyomás mérése.
Bazsa14521-10-2009 17:48:20 // 27288
Jó neked :-) Nekem tegnap Zé meggyógyította Alfimat, erre ma reggel 2 perc működés után újra leállt és ugyanúgy mit az előtt már be sem indult...Most következik a gyertyák cseréje bár kétlem , hogy egyszerre 4 gyertya mondja be az unalmast....félek komolyabb elektronikai gonddal kell majd szembesülnöm és félek , hogy annak húzós ára lesz....
Kazes☻21-10-2009 16:59:51 // 27287
Sétálni kell a mekitől. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.