Forum >> Szerelőműhely
LacUS28-11-2009 23:04:03 // 27894
ööö, csak ha sérült a szigetelése a kábelnek és akkor meg is van a bűnös.Amúgy egy gumisnyelű fogó és kész, ha már para van... A V6nak simán le lehet húzni nem rázott.
Szabeee28-11-2009 23:03:53 // 27893
jó, észben tartom :DDDDDDDDDD nem készültem, annyira bátor nem vagyok :D egyébként én az ilyenhez hülye vagyok... mitől nem megy egy henger?
GTPeti28-11-2009 23:01:35 // 27892
A második felével teljesen egyetértek.
Viszont egy fontos dolgot hozzátennék. Szabi, eszedbe ne jusson járó motornál lehuzogatni a gyertyakábeleket, mert baromira megcsap az áram!!!!!!
Viszont egy fontos dolgot hozzátennék. Szabi, eszedbe ne jusson járó motornál lehuzogatni a gyertyakábeleket, mert baromira megcsap az áram!!!!!!
LacUS28-11-2009 22:59:45 // 27891
Állóhelyzetben is csinálja? Kuplung pedálon nem érzel erős(ebb) vibrációt, rázkódást?
GTPeti28-11-2009 22:59:19 // 27890
Ezekszerint a dízeltopicos hsz-edre (13771) nem jött megfelelő válasz... :)
LacUS28-11-2009 22:58:46 // 27889
Amennyi ideig csinálni kell, addig nem.Itt "csak" 4 henger van, gyorsan meghallani, illetve, eddig is a nem működő henger fosta a benyát bele, tehát ez már nem oszt nem szoroz.
besson28-11-2009 22:54:30 // 27888
1. A 159 ,150LE JTDm-em gázadásnál furcsa magas hörgő, sivitó hangot ad ki, kb 80as tempónál kezdődik a sivitó hang . A motort hallom csendesen duruzsol. A turbó is működik, még erő is van benne, mégis mintha tüdőbajos lenne. Km: 130 e van a vasban. Vezérműszij csere 15 ezerrel ezelőtt volt.
Hallott valaki hasonlót? Nem tudom mi lehet. A szerviz szerint a motornak nincs baja.
2. A motor normálisan duruzsol és e mellett furcsa erős mellékütést is hallok folyamatosan, szerintem nem is a motorból. Ez nem a szokásos erősebb dizeles hangnak tünik. Mi okozhat ilyen erős ütést, szinte csattogást. Meglazultnak nem látszik semmi, cső ilyesmi a totortérben nem ütődik egymáshoz. A hang mégis elég súlyos.
Valakinek ilyen tapasztalata?
válasz errekönyvjelző
Hallott valaki hasonlót? Nem tudom mi lehet. A szerviz szerint a motornak nincs baja.
2. A motor normálisan duruzsol és e mellett furcsa erős mellékütést is hallok folyamatosan, szerintem nem is a motorból. Ez nem a szokásos erősebb dizeles hangnak tünik. Mi okozhat ilyen erős ütést, szinte csattogást. Meglazultnak nem látszik semmi, cső ilyesmi a totortérben nem ütődik egymáshoz. A hang mégis elég súlyos.
Valakinek ilyen tapasztalata?
válasz errekönyvjelző
Szabeee28-11-2009 22:54:23 // 27887
egyébként akartam még kérdezni, hogy hol van az ECU a 146ban??
GTPeti28-11-2009 22:51:01 // 27886
Ez nem veszélyes diagnosztika? Konkrétan arra gondolok, hogy ha nincs szikra egy hengerben, akkor szépen küldi tovább az elégetlen benzint aminek a lambda nem biztos hogy örül.
Kérdés volt, nem állítás!!
Kérdés volt, nem állítás!!
Szabeee28-11-2009 22:48:12 // 27885
jó ötlet, kösz a tanácsot, utánajárok
zsola7528-11-2009 22:47:11 // 27884
Ahoz nem kell semmilyen olvasó csak fül!:)
Az nagyon hamar megállapítható, most meghallgattam még egyszer de nagyon kehesen megy....
Az nagyon hamar megállapítható, most meghallgattam még egyszer de nagyon kehesen megy....
LacUS28-11-2009 22:47:01 // 27883
Kezd el lehuzogatni a gyertyakábeleket, és amikor nem történik semmi ugyanúgy jár, akkor ott a hunyó...
Pont.
Pont.
Szabeee28-11-2009 22:38:25 // 27882
hát igen, ebból az ECU olvasóból meg lehet határozni, hogy 3 henger megy?
zsola7528-11-2009 22:31:06 // 27881
a hang nagyon azt mondja, de tudod ez így nem mérvadó ezt helyszínen kellene hallani igazán.
25 pénz volt komplett a cucc de még nem kaptam meg csak a jövő héten érkezik....sajnos.
25 pénz volt komplett a cucc de még nem kaptam meg csak a jövő héten érkezik....sajnos.
Szabeee28-11-2009 22:26:27 // 27880
ezzel kapcsolatosan én is szivesen meghallgatnék több tanácsot, lehet neked van igazad és nem megy 1 henger.... mennyibe fájt egy kábel és szoftver?
LacUS28-11-2009 22:19:44 // 27879
Eggyel kevesebb henger megy mint kéne...
zsola7528-11-2009 22:12:04 // 27878
Szerintem nem megy minden henger, de pont most tanulom a motor diagnosztikát ennek az autó típusnak én is. :)
Most veszek hozzá egy kábelt meg egy szoftvert és felkészülök, mert ez nem állapot, hogy csak találgatok én is!!!!!!!!!
Most veszek hozzá egy kábelt meg egy szoftvert és felkészülök, mert ez nem állapot, hogy csak találgatok én is!!!!!!!!!
Szabeee28-11-2009 22:01:00 // 27877
igazából el sem tudnám dönteni, hogy 3 vagy 4 megy.... keveset vezettem nincs sok összehasonlítási alapom
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-11-2009 22:00:22 // 27876
Szivesen.Nekem is ez volt a 64-en,mindent újra összeraktam,átnéztem,és rendbe jött.
Szabeee28-11-2009 21:59:14 // 27875
hát csak megy minden henger... nemtom
zsola7528-11-2009 21:54:33 // 27874
Hali!
Megy ott neked minden hengered?
Olyan 3 hengeres hangja van a videón keresztűl..... :)
Ne csüggedj most én is szívok ilyesmi problémákkal! :)
A kis injektor sziluett kigyullad és megy a rángatás, büfizés,ingadozó alapjárat,stb....
Megy ott neked minden hengered?
Olyan 3 hengeres hangja van a videón keresztűl..... :)
Ne csüggedj most én is szívok ilyesmi problémákkal! :)
A kis injektor sziluett kigyullad és megy a rángatás, büfizés,ingadozó alapjárat,stb....
Szabeee28-11-2009 21:51:57 // 27873
nagyon szépen kösz az ötletet, holnap megnézzük, igazából addig nem is nagyon mernék vele nagyobb utakat megtenni, míg nincs minden rendben, ez most sokat segített, ha valóban a vákuumcsővel sikerül megoldani a sziszegő hangot és az alapjárat ingadozást, akkor szuper
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-11-2009 21:48:07 // 27872
Elvben,a szivósorból jön ki és megy a nagy kerek vákumos fékrásegitőbe,ott kell egy csőnek lennie.
Szabeee28-11-2009 21:46:06 // 27871
bár most hirtelen nincs meg, hogy hol is van az a vákuumcső, dehát csak meglesz vmi, egyelőre nem lehet vele messszi utakra menni, az biztos
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-11-2009 21:41:58 // 27870
Akkor megvan a bűnös.
Szabeee28-11-2009 21:30:04 // 27869
van is vmi hangja, mintha levegő vagy be vagy ki menne.....
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-11-2009 21:29:20 // 27868
Nézd meg a vákumcsövet,söt nézd át az összes csövet valahol falsot szív.Alapjárati motor,is vacakolhat de nem jellemző.
Szabeee28-11-2009 21:25:01 // 27867
nekünk most a légzsák kijelző mellett jobbra világit vmi.... de fogalmam sincs, hogy mi lehet az :S
mizooo28-11-2009 21:11:01 // 27866
Szia, olvastasd ki okosabb leszel! üdv
Szabeee28-11-2009 13:37:55 // 27865
hát cartársak.... lábadozunk vannak még problémák, bőven, pl lyukas a kipufogó ( már rajta vagyunk a témán), az alapjárat ugrál ( kellene ötlet, hogyan lehet kezdeni vele valamit), indításkor nem ugrik be, csak ha gázzal indítunk (gőzöm nincs, vkinek esetleg?), szóval haladunk..... lassan jobb lesz, mint volt :)
zsola7528-11-2009 12:53:30 // 27864
Hali!
Kigyulladt a kis berfecskendező sziluettem és rögtön nem reagál a gázra az autó!
Van valakinek ötlete mi lehet a probléma???
Tudom lehet összetett a dolog de hátha?!
Ja és 146-osról van szó...
Kigyulladt a kis berfecskendező sziluettem és rögtön nem reagál a gázra az autó!
Van valakinek ötlete mi lehet a probléma???
Tudom lehet összetett a dolog de hátha?!
Ja és 146-osról van szó...
Fonzo28-11-2009 09:10:52 // 27863
Sziasztok!!!
Tudnátok nekem tanácsot adni,hogy van egy 147-es alfám 1.6 benzin 2003 as és ha forgalomban megyek és benyomom a kuplungot akkor néha leáll a motor,de nem mindíg van amikor csak lemegy olyan 300 ra a fordulat utána vissza áll rendesen. de egyre sűrübben áll le!!
Segítségeteket előre is köszi!!
Fonzo
balazs.attila@chello.hu. Erre a címre írjátok meg légyszives!! Mindenkinek köszi!!!!!!
Tudnátok nekem tanácsot adni,hogy van egy 147-es alfám 1.6 benzin 2003 as és ha forgalomban megyek és benyomom a kuplungot akkor néha leáll a motor,de nem mindíg van amikor csak lemegy olyan 300 ra a fordulat utána vissza áll rendesen. de egyre sűrübben áll le!!
Segítségeteket előre is köszi!!
Fonzo
balazs.attila@chello.hu. Erre a címre írjátok meg légyszives!! Mindenkinek köszi!!!!!!
Ferke27-11-2009 12:13:27 // 27862
Pont így volt nekem is. kb 2-3 hét után kezdte ezt. A két oldali iszonyt rohadt hosszú csavar szórakozik, mert ugye sűrű menet, és vagy 20-25centi a csavar...meghúzás után is enged annyit, hogy nekem ott koppant.
Remélem megoldódik a parád ezzel....
Remélem megoldódik a parád ezzel....
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2009 11:59:56 // 27861
Dehogyisnem, kuplungozásnál le volt véve, a motort le kell engedni hozzá. Jó ötlet, köszönöm, hét elején ezzel kezdjük. Ez magyarázhatja, hogy összerakás után egy ideig jó volt. Na hátha....
Ferke27-11-2009 11:01:29 // 27860
Bölcső nem volt levéve?! Ha igen, utána kell húzni. Nálam 1x csinálta ugyanezt. Másik az volt, amikor megszakadt a stabpálca egyik gömbfej csavarjának a menete....de erre most nem tippelnék, pláne ha átnézték a futóművedet.
Selmak27-11-2009 11:00:01 // 27859
Nekme is csinálja de én meg nem foglalkozom vele. Nekem bitos hogy el van durranva az egyik tartóbak csillapitója, mert olajos.
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2009 08:02:05 // 27858
Jaa, 146 JTD-ről van szó.
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2009 07:58:13 // 27857
Hi! Adjatok nekem ötleteket légyszi, van egy szellem a verdában :-)! Az van, hogy váltáskor valami klattyanó hangot ad ki az autóban. Terhelésváltásra nem, tehát ha elveszem a gázt, majd beletaposok, akkor csak a rövidféltengely felől hallok egy enyhe moccanást, az nem vészes. Ha viszont mondjuk 1-esből 2200-nál kuplungolok és áthúzom 2-esbe, valami kalattyan. Próbáltam kitapasztalni, hogy mikor csinálja. A pedál benyomásakor jön egy kattanás szerű hang, a váltó áthúzásakor is, és a kupplung ráengedésekor is. Folyamatában egy olyan érzés, mintha valami előre-hátra mozdulna váltás közben. Az utóbbi hetekben irtó kellemetlen lett.
Ami befolyásolja: hideg motornál sokkal kevésbé jön elő, ha jól átmelegszik, akkor a legrosszabb. Padlógázas gyorsításkor nem csinálja. Ha csak felületesen lépek a kuplungra és picit rajtahagyom a lábam a gázon váltás közben, akkor sem csinálja.
A futómű most volt ellenőrizve, és két szerelőnél is átnézettem a tartóbakokat, mert én tuti biztos voltam benne, hogy motortartó. De nem az. Kettőstömegű lendkereket 10e-rel ezelőtt cseréltünk komplett kuplungszerkezettel, tárcsával, húzócsapággyal egyetemben. Előtte is csinálta, kuplungozás után 100km-ig nem, azóta megint.
Valaki találkozott már ilyennel?
Ami befolyásolja: hideg motornál sokkal kevésbé jön elő, ha jól átmelegszik, akkor a legrosszabb. Padlógázas gyorsításkor nem csinálja. Ha csak felületesen lépek a kuplungra és picit rajtahagyom a lábam a gázon váltás közben, akkor sem csinálja.
A futómű most volt ellenőrizve, és két szerelőnél is átnézettem a tartóbakokat, mert én tuti biztos voltam benne, hogy motortartó. De nem az. Kettőstömegű lendkereket 10e-rel ezelőtt cseréltünk komplett kuplungszerkezettel, tárcsával, húzócsapággyal egyetemben. Előtte is csinálta, kuplungozás után 100km-ig nem, azóta megint.
Valaki találkozott már ilyennel?
admirális26-11-2009 13:56:17 // 27856
Jó tudni:).
kertecs26-11-2009 08:49:24 // 27855
Na hát a remsa... csak, h fokozzam a helyzetet : ) Azt cseréltem le most elöl, nem kopott el 80E km alatt. Bezzeg a tárcsa igen. Nem tetszett.
Ferke25-11-2009 16:21:05 // 27854
A hátsó az első kétszerese?! Ugyanabból a márkából?! Az nem létezik:) Vagy pedig nagyon speckó autód van...:))
admirális25-11-2009 15:57:57 // 27853
Bocs, itt félreértés volt, mert én hátsót vettem ennyiért. Az én autómhoz pedig a hátsó garnitúrák ára az elsők kétszerese kb.
Erhard első betétekre adott ajánlatot, erre ma jöttünk rá:). (De egyébként lehet hogy egy Remsával még így is jobban járnék, ha tőle veszem.)
Erhard első betétekre adott ajánlatot, erre ma jöttünk rá:). (De egyébként lehet hogy egy Remsával még így is jobban járnék, ha tőle veszem.)
Ferke25-11-2009 14:11:39 // 27852
Látod?! Ha itt kérdezel, hogy milyen van és mennyiért, rögtön kapsz választ, és most beljebb lennél egy egész csomó dilemmázással, csomó bárdis egérkattintgatással + 2 bárdi úttal oda-vissza:)))))
Szabeee25-11-2009 13:36:50 // 27851
hat meg nem biztos, de azert igyekszem...
Szabeee25-11-2009 13:36:34 // 27850
hat en kitartottam volna, csak o volt turelmetlen :D amugy nem vette le, csak megengedte es nemtom tovabb..... most mar a helyen van a motor, lehet mire hazamegyek mar vezetni is lehet :)
kristof25-11-2009 01:13:24 // 27849
Elvileg azt fújtam, de majd délután befújom még egyszer. Köszi a tanácsot.
GTPeti24-11-2009 22:43:52 // 27848
Szabi, a kiengedte a hengerfejet, az a leszerelést jelenti?? Nem voltatok túl kitartóak alterenatív megoldás keresésben... :))))
zsola7524-11-2009 22:39:37 // 27847
Lehet?!
Meglesz oszt kész! :)
Csak keményen!!!!!
Meglesz oszt kész! :)
Csak keményen!!!!!
Szabeee24-11-2009 21:46:05 // 27846
most már én is, mivel pénteken vizsgázom, lehet meglesz a jogsim és jó volna vmit vezetni :D
zsola7524-11-2009 21:37:32 // 27845
Most mán kiváncsian várjuk! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
542
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?