Forum >> Szerelőműhely

Menő21-06-2013 23:56:54 // 45136
Sziasztok! Segítségre van szükségem! Az 156-osmon alapjáratomon nincs szervo csak fordulaton és picit nyikorgó hangja lett az elejének, mi lehet a probléma? Találkozott már valaki ilyennel? Szervoszivattyú vagy kormányműre gondolok!? Várom mielőbbi válaszotok! Köszi! Üdv. minden Alfásnak!
GTPeti21-06-2013 21:38:41 // 45135
A Fer-Vill-nél vagy Kellééknél.
Manky95621-06-2013 20:47:44 // 45134
Sziasztok

alfa romeo 156 2.4jtd , 120as generátorba , szénkefét hol lehet kapni ?!

köszi
nyesi21-06-2013 18:10:26 // 45133
Az micsoda?vékony kis kábel kamera?
Liquid21-06-2013 15:43:03 // 45132
MES-sel le lehet csekkolni
nyesi21-06-2013 15:32:17 // 45131
Szevasztok.Légkondi problémám van,nem tudom hogy valaki találkozott e már ilyennel,próba töltésnél a műszerfal mögül eresztett, vagy sziszegett a gáz,tudom hogy ez egy nagy szopacs,kérdésem, hogy teljes műszerfalat bontani kell,vagy van valami más mód,vagy megoldás?Nem láttam hogy hol eresztett, csak halottam.Szerintetek?
147jtd21-06-2013 15:28:04 // 45130
vettem újat, fel is raktam, és akkor kezdődött a tünet.

a lyukas csővel semmi baja nem volt.
Ferke21-06-2013 10:49:57 // 45129
Nyilván arra gondoltam, hogy addig tedd ezt, amíg nem lesz meg az új...ha meg már megvan, akkor ki kell cserélni, és ha elmúlik a tünet (márpedig el fog), akkor meg már nincs kérdés...nem?:)
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2013 10:03:27 // 45128
ne is mond a 2007-es 59-ben a jó kis gyári klímahűtő kifingta magát teljen el van oxidálódva a lamella :(
Grando21-06-2013 09:13:32 // 45127
Ja, igen:
Előbb természetesen ellenőrizd le a ventilátort, ahogy Liquid javasolta. ;)))
(Ettől függetlenül tuti, hogy egy 12 éves hűtőtől nem várnék csodákat.)
Grando21-06-2013 09:11:29 // 45126
Én ezt a melegedős mizériát végigjátszottam már a 166-tal és a GTV-nkkel is. Ment az okoskodás, hogy biztos rossz értéket mutat, mert beteg a jeladó, a testcsatlakozás vagy a mit tudom én mi. Vagy szennyezett kívülről a hűtő, és az a baj - lemostam, ugyanúgy melegedett.
Aztán jól kicseréltettem, és a kánikulában a dugóban állva, full klímával sem megy 90 fok fölé.
A TS GTV-t megvettük tavaly augusztus elején. Melegedett, mint az állat. Ott már nem idétlenkedtem, azonnal csere. Azóta teljesen fasza.
Ahogy nézem, Erhardnál kb. 27 rongy egy vadiúj Nissens hűtő, amin minimum kétszer annyi lamella van, mint a gyárin.
Szóval túl sokat ne variálj vele. A hűtőn azért látszik, hogy régi-e vagy sem. Ha az, dobasd ki a fenébe. ;)))
---21-06-2013 08:52:11 // 45125
Szerintem gyári a hűtő, de a fene se tudja hogy az előző tulajok mit csináltak vele. (Ezért kellene Amore-s tagtól vásárolni:P)
---21-06-2013 08:51:19 // 45124
Nos akkor először is keresek egy gőzborotvás benzinkutat, és megpróbálom megtisztítani a hűtőt.
Azt, hogy kapcsol-e a venti második fokozata, csak úgy tudom megnézni, hogy hagyom járni és melegedni a motort, vagy van rá valami szofisztikáltabb megoldás is? :)
147jtd21-06-2013 06:38:20 // 45123
mert vettem ujat:-)
Ferke20-06-2013 22:09:08 // 45122
Miért nem tekered körbe addig is bandazs vagy vmi szövet szalaggal?
Poseidon20-06-2013 22:07:35 // 45121
Sziasztok Szakik!

Bocs a keresztposztért, de lehet, inkább idevaló mint a 156-ba a kérdésem :)

Meg tudja nekem mondani valaki, hogy 156 2.0 TS-ben milyen vastagnak kell lennie a kuplung tárcsának? Azaz milyen vastag egy új és mi az a pont, ahol már cserélni kell?

Köszönöm!

Gabriel
147jtd20-06-2013 22:03:03 // 45120
félreértettétek, azóta kormol, de most már inkább csak füst, mióta megvan az új cső.
eddig a szakattal semmi gond nem volt, most meg mikor 1 böl kettőbe váltanék és mikor benyomom a kuplungot akkor jön ki füst. nem is húzatásnál. és tippem sincs mi lehet.
12 papír volt az junixban.
Gtaati20-06-2013 19:24:08 // 45119
Barátom 159. 2.4jtd-énél is volt ilyen probléma az euro 4es motorban a szívósorban vannak kis csappantyúk amik egy rudazatra vannak felfűzve és hát az egr miatt csupa retek volt szívósor és elkezdtek a kis csappantyúk szorúlni ami arra hivatott, h alacsony fordulaton a hengerfej dupla szívó ablakai közül az egyiket elzárta majd nyitotta, és ez elkezdett szorulni majd az ilyen használattól szétkopott a rudazat és szétakadt és csak lifegtek a kis csappantyúk, nála szívósor csere volt meg egr ledugoz kiír az agyából meg a részecskeszűrő is és no problem...
Gtaati20-06-2013 19:13:04 // 45118
Egyrészt nem jó ha szkadt mert koszt minden dzsuvát beszívhat és károsíthatja a a turbó lapátot, a másik, hogy a légtömegmérő után van tehát amit ott be tud szívni azt nem méri a légtömegmérő és ezért kormolhat is én így nem használnám, míg nincs meg az új cső, egyébként mennyibe fájt? mert lassan nekem is lehet cserélnem kell majd!
Gtaati20-06-2013 19:05:17 // 45117
Helló! Az gt-m is csinál ilyet, es a probléma már az öreg uno turbomnál is jelentkezett, ha nem fékezel akkor a féknyergek nem feszülnek be és mivel kószó nyerges tehát csapokon csúszkál a nyereg ki be így vagy a csap de általában a ház szokott kikopni és ennek van olyan hangja szerintem, legalább is nálam ez volt..!:)
Robbye20-06-2013 18:13:25 // 45116
Az meg van nekem de regisztrálatlanúl 50 euró lenne a licensz azért kérdezem hogy megy-e mással.
.....20-06-2013 18:08:30 // 45115
Szia, a Multiecuscan program kellene?
Robbye20-06-2013 17:56:48 // 45114
sziasztok.
Megérkezet a fiatecuscan hibakód kiolvasóm minden tök király a vezetőoldali légszákkal van probléma:( ügyesen töröltem kiváncsi leszek visza-e jön a hibajel.az e-learn program is jó a hibakód kiolvasóhoz vagy csak a multiescan program esetleg van valaki akinek van ez a szerkezet?
Szabolcs 15920-06-2013 13:06:00 // 45113
Hibakód ki olvasom van nem mutat semmit az egr környéke ki lett pucolva a részecske szüröm tisztára lett mosva 1 hétig mosták.km ora 110000 turbo nál nem tudom hogy van e korom de én a szivosor lapátkáira tippelek hogy ott a gond vagy turbos lettt a gép olajat nem eszi .159 1.9
Szabolcs 15920-06-2013 13:00:54 // 45112
szép jo napot a szivósort milyen nehéz le szedni a 159 es röl 1.9 jtdm 16v,szerintem a korom csodát tett nekem 2000 er töl 2500 ig torpanik a kocsi ,a turbo mérö orám ki megy 1.5 ig majd visza 0.9 eszt bmind addig csinálja mig el nem hagyom a 2500 as fordulatot szivosort le szedném de menyire bonyolult valaki irja meg nekem köszi szép napot
Grando20-06-2013 09:12:01 // 45111
Hűtőd még a gyári?
Szabolcs 15920-06-2013 08:54:36 // 45110
159 1.9 jtdm szívosor leszedése menyire bonyolult vagy inkább ne áljak neki ,magasnyomásu szivatyut le kell kötni hozzá.üdv
Alfa GT-Csaba20-06-2013 08:29:21 // 45109
Ami a turbó és a légszűrő ház között van cső ,amibe bele van kötve a karter cső ,azon szivja a turbó a levegő szűrőtől a tiszta levegőt és ami a turbó és a cooler közt van azon nyomja
Buddha20-06-2013 01:52:34 // 45108
A hűtőddel kezdeném. Meg kellene vizsgálni, hogy (mivel vízszintes áramú) az alsó cellákban van e eltömődés. Ha néhány cella kiesik akkor nagy tempónál fel szokott mászni a víz. ;-)
147jtd19-06-2013 22:50:40 // 45107
szerintem azon a csövön tolja a levegőt a coolerba. de valszeg 3 éve lyukas lehet mert azóta volt furcsa hangja huzatásnál, mondjuk fasor között, vagy fal mellet hallottam furcsa hangot, de nem tudtam mi az.

most hogy kicseréltem a csövet kormoz.

mingyárt vágok erre is lyukat.:-(

tök ciki igy járni.
Alfa GT-Csaba19-06-2013 22:22:23 // 45106
Ez érdekes ,mert amikor benyomod a kuplung pedált,ugye olyankor vissza engeded a gázpedált ,és a tiéd olyankor kormol?Az biztos nem tesz jót sem a turbónak sem a motornak ha szakadt a cső mert beszivja a port ,mert az a rész már a levegő szűrő után van!
147jtd19-06-2013 21:56:52 // 45105
2 hete észrevettem, hogy elszakadt a gumicső ami a turbó és a légszűrőház között van. és a kartergáz cső megy be középen.

kérdésem az lenne, hogy károsod6ott-e vmi emiatt, mivel nem tudom mióta volt szakadt, illetve most hogy rendeltem egy originali ricambit, ugy kormoz az autó mint valami rossz kamaz. van-e összefüggés a kettő között?

főleg 1-2-3 fokozatban, és akkor jön ki a füst és korom mikor váltok, és kinyomom a kuplungot.
Liquid19-06-2013 19:30:32 // 45104
valami nem kerek, kapcsol a ventilátor második fokozata?
---19-06-2013 19:28:06 // 45103
Cartársak, mi a differenciál diagnózisa a 147-esekben annak a hűtővíznek, ami nagy általánosságban fixen 90 fokos, de időnként (pl autópályán 140 felett, vagy városban gigadugóban) szép csendben elkezd felkúszni akár 120 fokig is?
0Balazs19-06-2013 19:10:35 // 45102
Úgy látom, hogy a 88 fokoson kevesebb csonk van eggyel, nekem is ilyen kinézetre. De az Autofit meg 81-85 fokot ír, akkor viszont a 83as lenne belevaló. De arra a csonkra nem tudnék mit kötni....
0Balazs19-06-2013 15:22:37 // 45101
Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani, hogyan tudom kideríteni, hogy hány fokos termosztátot kell vennem?

2000es 146 1.6TS AR67601, ha esetleg valaki fejből tudja :D
gecsa18-06-2013 09:48:42 // 45100
kivételesen arányleg könnyen cserélhető alkatrész.. ;)
szivagyerek17-06-2013 20:11:14 // 45099
Köszönöm! Neked is! :)
DieselManiaco(NagyVad)17-06-2013 20:07:38 // 45098
engem 146 ügyben?:) miben tudnék segíteni?
Kicsu17-06-2013 19:59:04 // 45097
Nincs ebből semmi gond.
viszont én lehet,hogy majd kereslek téged 146 ügyben.
DieselManiaco(NagyVad)17-06-2013 19:51:23 // 45096
akkor így:) sajnálom nem akartam félre informálni,mint mondtam nincs 156-om.:)
Kicsu17-06-2013 19:34:07 // 45095
Alulról önindító alatt,és torx.
[k i z z o]17-06-2013 19:17:20 // 45094
Csak egy ilyen van benne:)
Tomi14517-06-2013 18:43:52 // 45093
Sziasztok! Budapesten kedvezmenyes alkatresz vasarlasban tudok segiteni ha valakinek szuksege lenne valamire.
DieselManiaco(NagyVad)17-06-2013 18:05:29 // 45092
szívesen jó kis cserkész ott segít ahol tud:D
szivagyerek17-06-2013 17:54:28 // 45091
Köszönöm Uram! :)
DieselManiaco(NagyVad)17-06-2013 17:32:48 // 45090
sajnos nincs képem,de emlékeim szerint felülről látható,nincs 156-om így sajna nem tudom megnézni,ezért majd okosabbak megmondják de szerintem megtalálod:D
szivagyerek17-06-2013 17:28:14 // 45089
Látom felülről? Bontani kell hozzá? Nincs képed arról kb merre is? :)
szivagyerek17-06-2013 17:27:08 // 45088
Ahha... képed esetleg? :)
szivagyerek17-06-2013 17:26:38 // 45087
Fordulatszám érzékelő jeladót írt a gép,na akkor ezt hol keressem,mert az unix-os kép szerint egy csavar fogja... Szóval hol van? Felülről látszik?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.