Szia Köszi a választ. Valóban nem korrekt módon fogalmaztam meg a problémát de mint mondom nem ez a foglalkozásom, mérnökként ingám az alumínium henger fej öntésében vagyok otthon. Nos nem csak 5-ösben tapasztalom. Alsóbb váltófokozat esetében tapasztalható, ha nyomok neki egy kövér gázt.
A hangot bocsánat csak próbálnám hasonlítani valamihez, az ablaktörlő hülye hasonlat volt, tény hogy inkább nyikorgós hang.
A szerelőmben pedig megbízok, olasz specialista. Ha én mondom el szarul akkor milyen választ várjak. Most itt beszéltem itt hobbi autószerelő kollégákkal szintén a turbóra gyanakodnak. Ahogy te is írtad a turohoz sok minden kapcsolódik, bármi is lehet.
Köszönöm a válaszodat!
Forum >> Szerelőműhely
Robi7512-02-2024 13:59:06 // 55737
pettinke12-02-2024 10:57:38 // 55736
hú, ezt most próbálom kibogozni.
a) 5-ben gyorsítasz, akkor az nem lehet olyan magas fordulatszám, hacsak nem a német autópályán jártál
b) a motortérből olyan hang jött, mintha az ablaktörlőt indítanád el?? nekem az ablaktörlőnek nincs különösebb hangja, csak némi kattogás, szóval ettől nem lettem okosabb
c) hengerfejességnél nemcsak 5-ben gyorsítva nem lenne erő, illetve lennének ott más jelek is, szóval ezt tényleg hagyjuk (nem tudom, miért gondol mindenki minden motorproblémánál arra, hogy rögtön hengerfej-gond van)
d) fotelből gyanakszunk a turbóra - arrafelé is sok minden lehet még, nemcsak maga a turbó, hanem annak vezérlése, csövek, stb. az is lehet, hogy ott pukkant el valami.
e) lehetne a kuplung is, az jellegzetesen nem magas fordulaton csúszik, hanem mikor megjön a nyomaték (és ez nagyonis lehet 5-ben gyorsításkor), viszont a csúszós kuplungnak magának nem igazán van hangja, azt kell tapasztalnod, hogy gyorsítasz, a fordulatszám (és motorhang) emelkedik, de az autó nem gyorsul
tipp: nem tudni. ha reprodukálható a jelenség, akkor nyomás a szervizbe, ha jó a szerelőd (ahogy így leírod, szerintem nem jó), ki fogja deríteni, mi a baj.
a) 5-ben gyorsítasz, akkor az nem lehet olyan magas fordulatszám, hacsak nem a német autópályán jártál
b) a motortérből olyan hang jött, mintha az ablaktörlőt indítanád el?? nekem az ablaktörlőnek nincs különösebb hangja, csak némi kattogás, szóval ettől nem lettem okosabb
c) hengerfejességnél nemcsak 5-ben gyorsítva nem lenne erő, illetve lennének ott más jelek is, szóval ezt tényleg hagyjuk (nem tudom, miért gondol mindenki minden motorproblémánál arra, hogy rögtön hengerfej-gond van)
d) fotelből gyanakszunk a turbóra - arrafelé is sok minden lehet még, nemcsak maga a turbó, hanem annak vezérlése, csövek, stb. az is lehet, hogy ott pukkant el valami.
e) lehetne a kuplung is, az jellegzetesen nem magas fordulaton csúszik, hanem mikor megjön a nyomaték (és ez nagyonis lehet 5-ben gyorsításkor), viszont a csúszós kuplungnak magának nem igazán van hangja, azt kell tapasztalnod, hogy gyorsítasz, a fordulatszám (és motorhang) emelkedik, de az autó nem gyorsul
tipp: nem tudni. ha reprodukálható a jelenség, akkor nyomás a szervizbe, ha jó a szerelőd (ahogy így leírod, szerintem nem jó), ki fogja deríteni, mi a baj.
Robi7511-02-2024 19:42:40 // 55735
Sziasztok,
Van egy 2012-es Giulietta QV 1,8 tbi autóm. A probléma tegnap hazafelé tartva azt tapasztaltam, hogy 5-ös fokozatban gyorsítottam és a motor térből egy nem is tudom milyen hang jött, vagy olyan mikor elindítom az ablaktörlőt, és elment az autóból az erő... de alacsony fordulatszámon nem volt semmi gond... Haza értem gondoltam mindenre... hengerfejes? nem a víz tiszta szintje amennyi bele volt töltve. Az olaj sapka alja kicsit emulziós gondolom a nedves időjárás miatt. Aztán beszéltem szerelővel ő turbóra gyanakszik... nagy a baj, Én már gyanakszom kuplung tárcsára is, az nem lehet hogy az csúszik magasabb fordulaton?
Bocsánat nem vagyok autószerelő ezért lehet hülyeségeket hordok össze...
Valakinek valami tipp?
Köszi előre is!
Van egy 2012-es Giulietta QV 1,8 tbi autóm. A probléma tegnap hazafelé tartva azt tapasztaltam, hogy 5-ös fokozatban gyorsítottam és a motor térből egy nem is tudom milyen hang jött, vagy olyan mikor elindítom az ablaktörlőt, és elment az autóból az erő... de alacsony fordulatszámon nem volt semmi gond... Haza értem gondoltam mindenre... hengerfejes? nem a víz tiszta szintje amennyi bele volt töltve. Az olaj sapka alja kicsit emulziós gondolom a nedves időjárás miatt. Aztán beszéltem szerelővel ő turbóra gyanakszik... nagy a baj, Én már gyanakszom kuplung tárcsára is, az nem lehet hogy az csúszik magasabb fordulaton?
Bocsánat nem vagyok autószerelő ezért lehet hülyeségeket hordok össze...
Valakinek valami tipp?
Köszi előre is!
Buksi06-02-2024 11:29:43 // 55734
Esedékes a szelepfedél tömítés csere. Eltörni azért csak nem fogom. :-))
pettinke06-02-2024 08:27:44 // 55733
igen, ha megnézed, akkor más - fontosabb és kényesebb helyeken - ez a tartomány szűkebb. a szelepdekni nem annyira kényes alkatrész: tömítsen, de azért ne törjön el.
Buksi05-02-2024 22:08:00 // 55732
Köszi! :-)
Akkor a kettő közt. :-)))
Akkor a kettő közt. :-)))
pettinke05-02-2024 18:07:47 // 55731
legalább 9,75 Nm de legfeljebb 15,75 Nm
Buksi05-02-2024 16:46:57 // 55730
bedix05-02-2024 05:32:37 // 55729
Sziasztok. Tudnàtok abban segíteni hogy adott egy ts motor vezérlő amiből az imót ki kellene ütni!!!
tirex30-01-2024 06:12:52 // 55728
Én ha indítok hidegen, mindig 2x izzítok vagyis 2x rakom be a kulcsot, télen nyáron.. különben szarul indul vagy csak teker… mondjuk az enyém 1.9 8V, de az előző 1.9 16V is így indult…macera de hozzászoktam
leopop329-01-2024 21:15:40 // 55727
Sziasztok! 😁
Új videó!
Egy kicsit a beltérben szereltünk 👨🔧 🚘
Természetesen ez is eredeti CARBON lett Gáspár Tamás jóvoltából 😎😉
Beltér javítás videó
Új videó!
Egy kicsit a beltérben szereltünk 👨🔧 🚘
Természetesen ez is eredeti CARBON lett Gáspár Tamás jóvoltából 😎😉
Beltér javítás videó
ricsi8308-01-2024 16:08:21 // 55726
Jó reggelt szeretnék segítséget kérni töletek ! 159 2.4 jtdm alfám mínusz fok van reggel inditanám nehezen indul katogg a motor olyan mintha nem indulnának egyszerre a hengerek. Izzítógyertya kicserélve!!! Esetleg valakinek valami ötlet, tapasztalatok. Köszönöm!!!
Kazes☻25-12-2023 21:51:48 // 55725
pettinke07-12-2023 16:44:51 // 55724
rossz akku mellett gyanúsak még:
- testkábel csatlakozás a bódén
- pozitív kábel csatlakozások
- biztosítékok a motortérben
- zárlatos generátor
- testkábel csatlakozás a bódén
- pozitív kábel csatlakozások
- biztosítékok a motortérben
- zárlatos generátor
FRC07-12-2023 16:00:09 // 55723
Sziasztok,
Ritkán kérek segítséget, most kellene!
159 2,4 automata. kellene rendelnem motortartókat, mindegyiket. cikkszámot tudna valaki írni?
Köszönöm!
Ritkán kérek segítséget, most kellene!
159 2,4 automata. kellene rendelnem motortartókat, mindegyiket. cikkszámot tudna valaki írni?
Köszönöm!
szoja30-11-2023 11:05:59 // 55722
Ráadásul a hibák soha nem indításkor villantak meg, hanem elindulok, utána 10-15 perccel később. Előbb a Hill Holder aztán pár perc múlva a másik... aztán 5-20-40 perc elteltével eltűntek.... (eddig, most már nem tűnik el) ....ezért nem is gondoltam eddig akksi hibára...
Ha szervízben volt és a computerből törölték a hibát, akkor hetekig-hónapokig nem jött elő, aztán kezdődött újra...
Ha szervízben volt és a computerből törölték a hibát, akkor hetekig-hónapokig nem jött elő, aztán kezdődött újra...
szoja30-11-2023 10:52:14 // 55721
Szia, nem hiszem , hogy szar lenne...kb. két éves az akksi, de a hiba, jobban mondva hibák ennél jóval régebbiek... nagyjából 10 évesek.:-) természetesen nem folyamatos.
Időnként megjelent, egy darabig ( napokig) jelez, úgy, hogy semmi "értelme" aztán eltűnt.
Mostanában (idei kuplungcsere óta) rosszabb a helyzet, most már folyamatos, nem tűnik el.
Mivel "sárga" és nem folytonos volt eddig a hibakód, ezért nem mozgattam meg minden követ, hogy megoldódjon, (jónevű) szervíz alapból nem nem tudott vele mit kezdeni azt láttam, úgy voltam vele, akkor ezzel együtt tudok élni.
Most, hogy állandó a hibajelzés, ez már zavar. Most már előfordult többször, hogy ha hibajelzésnél állítottam le a motort, nem indult el a legközelebbi indításnál. Le kellett kapni a sarut az aksiról egy pillanartra... Na ez azért nagyon zavar. persze az sem 100 %, hogy ez az összefüggés, de az biztos, hogy csak olyankor nem indít, ha leállítás előtt ég a sárga lámpa.
Két - három éve Csörgő Attihoz hordom, ő tényleg mindent meg tud oldani, de ezzel úgy látom ő sem akar foglalkozni, ő tanácsolta, hogy keressek autóvillamossági szerelőt.
Itt tartunk.
Időnként megjelent, egy darabig ( napokig) jelez, úgy, hogy semmi "értelme" aztán eltűnt.
Mostanában (idei kuplungcsere óta) rosszabb a helyzet, most már folyamatos, nem tűnik el.
Mivel "sárga" és nem folytonos volt eddig a hibakód, ezért nem mozgattam meg minden követ, hogy megoldódjon, (jónevű) szervíz alapból nem nem tudott vele mit kezdeni azt láttam, úgy voltam vele, akkor ezzel együtt tudok élni.
Most, hogy állandó a hibajelzés, ez már zavar. Most már előfordult többször, hogy ha hibajelzésnél állítottam le a motort, nem indult el a legközelebbi indításnál. Le kellett kapni a sarut az aksiról egy pillanartra... Na ez azért nagyon zavar. persze az sem 100 %, hogy ez az összefüggés, de az biztos, hogy csak olyankor nem indít, ha leállítás előtt ég a sárga lámpa.
Két - három éve Csörgő Attihoz hordom, ő tényleg mindent meg tud oldani, de ezzel úgy látom ő sem akar foglalkozni, ő tanácsolta, hogy keressek autóvillamossági szerelőt.
Itt tartunk.
Piritu - 1.000.00030-11-2023 10:06:03 // 55720
Akku mikori? Szar akksival szoktak ilyen hibaüzenetek jönni…
szoja30-11-2023 09:54:10 // 55719
Sziasztok,
tudnátok esetleg ajánlani autó villamossági szerelőt/műhelyt? Bp-en illetve Dunántulon.
öreg 159 es akut hibaüzeneteivel ( HILL HOLDER és VEHICLE PROTECTION SYSTEM NOT AVAILABLE) kezdenem kellene valamit...
köszi szépen
János
tudnátok esetleg ajánlani autó villamossági szerelőt/műhelyt? Bp-en illetve Dunántulon.
öreg 159 es akut hibaüzeneteivel ( HILL HOLDER és VEHICLE PROTECTION SYSTEM NOT AVAILABLE) kezdenem kellene valamit...
köszi szépen
János
jjohn26-11-2023 07:52:57 // 55718
Köszönöm neked, meg ezt a másik oldal ajánlást is.
Piritu - 1.000.00025-11-2023 20:53:17 // 55717
vagy esetleg itt az Amorén néz először körül :-)
Piritu - 1.000.00025-11-2023 20:50:18 // 55716
Indulj ki abból hogy a szerelők és a többi tulaj a használati utasítást (gyári előírást) nézi meg először :-)
jjohn25-11-2023 11:45:29 // 55715
Na végre megtaláltam kézikönyvet, és valóban GI/A-t ír nekem is. Csak a másikat dobta fel az oldal, semmi gond. Köszi nektek!!!!!!!!!!!
Még egy kérdés most nem tudom milyen van benne, után tölthetem a GI/A-t?
Még egy kérdés most nem tudom milyen van benne, után tölthetem a GI/A-t?
jjohn25-11-2023 11:12:23 // 55714
Gyári beszállítói
Automataváltók hidraulikus és elektrohidraulikus rendszereinek szintetikus bázisú kenőanyaga.
Fiat, Alfa, Lancia, Iveco gyári ajánlású kormány szervó olaj.
ISO VG 22, FIAT 9.55550-AG3 CONTRACTUAL TECHNICAL REF. N°F428.H04, ZF TE-ML 02K, IVECO 18-1807 CLASSE APU CONTRACTUAL TECHNICAL REF. N°I428.I07, MS-11655, MB 345.0 Teljesíti a MAN M3289 elvárásait. 159 Alfa Zöld színű kormány szervó olaj
Automataváltók hidraulikus és elektrohidraulikus rendszereinek szintetikus bázisú kenőanyaga.
Fiat, Alfa, Lancia, Iveco gyári ajánlású kormány szervó olaj.
ISO VG 22, FIAT 9.55550-AG3 CONTRACTUAL TECHNICAL REF. N°F428.H04, ZF TE-ML 02K, IVECO 18-1807 CLASSE APU CONTRACTUAL TECHNICAL REF. N°I428.I07, MS-11655, MB 345.0 Teljesíti a MAN M3289 elvárásait. 159 Alfa Zöld színű kormány szervó olaj
jjohn25-11-2023 11:10:39 // 55713
Megadtam neki minden paramétert a kocsiról, így dobta fel. De ha azt mondjátok, hogy GA/A-t veszek. Köszi.
jjohn25-11-2023 11:08:28 // 55712
A Fiat Alfa alkatrész weboldal adta be.
Liquid25-11-2023 00:27:05 // 55711
Én is mindig Tutela-t használtam mindegyik autómban.
Liquid25-11-2023 00:26:35 // 55710
Tutela GI/A az ajánlás a 147 TS-hez, a GI/R a 159-be való.
Piritu - 1.000.00024-11-2023 12:42:34 // 55709
Én eddig mindenbe a Tutela-t tettem. Könnyű beszerezni (pl. Fiatalkareszek.hu) és nem is drága. Innentől nem kérdés a keverhetőség se.
A GI/R-et honnan szedted? Nekem a kabriótetó hidraulikába kellett. A szervóba GI/A-t ír nekem a használati (156SW, Spider)
A GI/R-et honnan szedted? Nekem a kabriótetó hidraulikába kellett. A szervóba GI/A-t ír nekem a használati (156SW, Spider)
jjohn24-11-2023 10:32:21 // 55708
Tocsa08-11-2023 12:02:41 // 55707
Nálam ugyan ez a hiba volt ugyanez a motor 145 be.
A vezmű keréken levő jeladót cseréltük.
A vezmű keréken levő jeladót cseréltük.
pettinke02-11-2023 18:09:46 // 55706
hát ... vagy csatlakozó probléma, vagy volt pl. szélvédőcsere és olyan üveget raktak be, amin nem lát ki a szenzor. most fejből nem vágom, de szerintem MES-el meg lehetne nézni, milyen állapotban van ez az automatika.
aztán ahogy a kapcsolási rajzot elnézem, az esőszenzor az az automatikusan sötédő tükörrel lakik együtt, akinek a Body Computeren belül van egy külön biztosítéka. ha ez elszállt v.mi miatt, akkor se szenzor, se sötétedős tükör nincs.
aztán ahogy a kapcsolási rajzot elnézem, az esőszenzor az az automatikusan sötédő tükörrel lakik együtt, akinek a Body Computeren belül van egy külön biztosítéka. ha ez elszállt v.mi miatt, akkor se szenzor, se sötétedős tükör nincs.
Robi7502-11-2023 15:52:40 // 55705
Sziasztok, 2012-rs Giulietta QV-m van, az esőszenzor nem működik, pedig elvileg a felszereltségéhez tartozik. Mi lehet a probléma?
Köszi
Köszi
Soti02-11-2023 07:19:25 // 55704
De csalt, csak nem ennyit....a 146 3-4%-t a 164 pedig szinte tű pontos volt.
Liquid31-10-2023 22:34:37 // 55703
A Stelvio 255/45/R20-szal szintén nagyon közel van a GPS-hez
Liquid31-10-2023 22:33:51 // 55702
háát te tudod, én nem nyúlnék bele :)
A 146, 164 nem csalt?
A 146, 164 nem csalt?
G-MANN🍀31-10-2023 20:38:42 // 55701
Giulianál nálam a gyári 19-es kerekekkel nyáron a Pirelli PZeroAR gumikkal nincs eltérés, meg is lepődtem, pont annyi az annyi 🙂
Soti31-10-2023 18:27:23 // 55700
Igen, ezt jól látod, ezért keresek valamilyen lehetőséget a kalibrálásra, vagy az érték pontosítására.....kis túlzással mindegy milyen a megoldás, csak ne legyen ilyen durva az eltérés
Liquid31-10-2023 16:01:15 // 55699
oké :) gondolom az se vigasztal hogy az alapméretes gumival szerelt autók (vagyis szinte az összes, kivéve a legnagyobb motoros variánsokat) ugyanígy csal :)
Soti31-10-2023 08:48:27 // 55698
Ha kevesebb mint 5 lenne az eltérés, nem zavarna.....
Liquid30-10-2023 16:57:12 // 55697
Azért csal a km. óra hogy semmiképp se fordulhasson elő olyan eset, hogy te mondjuk 90-et látsz az órán de valójában gyorshajtasz mert 92-vel mész.
Nem hiszem hogy egyszerű módon ezt lehetne pontosítani, de nem is világos nekem, hogy miért kellene ezen változtatni.
Nyilván ha nagyobb kereket (átmérőben nagyobb) teszel fel, akkor változik, vagyis ha a legnagyobb gyári mérettel mész akkor esetleg pontosodhat, attól függően hogy a gyárban mit vettek alapul. Pl. a 159-nél a 235/40R19-cel kevesebb mint 5-öt csal.
A gyári méreteken is lehet természetesen túlmenni, de meg kell nézni nem ér-e el valamit a kerék pl. terhelve berugózáskor, vagy teljesen kifordítva.
Én használtam 245/40R19-et amikor nagyságrenddel volt olcsóbb ez a méret mint a gyári. Alapvetően elfért, de 4 személlyel és cuccokkal előfordult hogy beleért a dobbetétbe.
Illetve télinek használtam 225/55R17-et a 225/50R17 helyett mert a gyári mérettel a TI mindenhol leért. De aztán váltottam gyári méretű (nem keskenyebb) 18-asra és megszűnt a probléma. Ez utóbbi soha sehol nem ért bele.
Szóval, szerintem teljesen értelmetlen rugózni a "csaláson" és emiatt túlméretes gumit venni. De persze, Te döntesz :)
Nem hiszem hogy egyszerű módon ezt lehetne pontosítani, de nem is világos nekem, hogy miért kellene ezen változtatni.
Nyilván ha nagyobb kereket (átmérőben nagyobb) teszel fel, akkor változik, vagyis ha a legnagyobb gyári mérettel mész akkor esetleg pontosodhat, attól függően hogy a gyárban mit vettek alapul. Pl. a 159-nél a 235/40R19-cel kevesebb mint 5-öt csal.
A gyári méreteken is lehet természetesen túlmenni, de meg kell nézni nem ér-e el valamit a kerék pl. terhelve berugózáskor, vagy teljesen kifordítva.
Én használtam 245/40R19-et amikor nagyságrenddel volt olcsóbb ez a méret mint a gyári. Alapvetően elfért, de 4 személlyel és cuccokkal előfordult hogy beleért a dobbetétbe.
Illetve télinek használtam 225/55R17-et a 225/50R17 helyett mert a gyári mérettel a TI mindenhol leért. De aztán váltottam gyári méretű (nem keskenyebb) 18-asra és megszűnt a probléma. Ez utóbbi soha sehol nem ért bele.
Szóval, szerintem teljesen értelmetlen rugózni a "csaláson" és emiatt túlméretes gumit venni. De persze, Te döntesz :)
Soti30-10-2023 12:10:41 // 55696
Van lehetőség valamilyen formában a pontosításra?
Liquid29-10-2023 23:29:35 // 55695
Mindegyik autó csal kb. ennyit, sőt nagyobb sebeségnél némelyek többet is :)
Soti29-10-2023 22:01:36 // 55694
Sziasztok!
166 2.4 fl kilóméteróra 10%-t csal. Eléggé zavaró, hogy 100-t mutat, de csak 90-nel megyek. Létezik valami kalibrálási lehetőség a korrigálásra?
166 2.4 fl kilóméteróra 10%-t csal. Eléggé zavaró, hogy 100-t mutat, de csak 90-nel megyek. Létezik valami kalibrálási lehetőség a korrigálásra?
bedix29-10-2023 13:27:08 // 55693
Sziasztok. 1.6 ts üzemképes komplett motort keresnék sürgősen!! Ha valakinek lenne ne tartsa magàban!!
killerlowmoney24-10-2023 19:00:06 // 55692
köszi:-)
berobbantam24-10-2023 17:26:58 // 55691
Szia.
Így vakon szerintem eltört a támla váza.A leg egyszerűbb ha kerítesz egy másik ülést.
Így vakon szerintem eltört a támla váza.A leg egyszerűbb ha kerítesz egy másik ülést.
pettinke24-10-2023 17:19:35 // 55690
úgy "elszórva" szerintem tetszőleges számmal.
nem tesz különösebben jót sem a motornak, sem az egész kipufogórendszernek ez az álló helyzetben 3500-ra pörgetés, szóval sokszor nyilván nem érdemes, de nem tudok korlátról.
nem tesz különösebben jót sem a motornak, sem az egész kipufogórendszernek ez az álló helyzetben 3500-ra pörgetés, szóval sokszor nyilván nem érdemes, de nem tudok korlátról.
NeoEx4824-10-2023 15:25:54 // 55689
Sziasztok,
Adott Alfa 156 alap plüss ülés, vezetőoldali konkrétan. Valami szétjött jobb oldalt ott ahol a hátlap találkozik az ülőfelülettel. Kézzel benyúlva érezhető, hogy van egy rúd ami a hátlapból jön és annak kellene rögzülnie szerintem az ülőfelületbe, de ez valahogy kiakadt a helyéről és mozog. Szóval az ülés jobb oldalra húz mert a háttámla nem tart a jobb csuklónál.
Házilag ez javítható? Ülést ki kell venni hozzá? Mit javasoltok?
Adott Alfa 156 alap plüss ülés, vezetőoldali konkrétan. Valami szétjött jobb oldalt ott ahol a hátlap találkozik az ülőfelülettel. Kézzel benyúlva érezhető, hogy van egy rúd ami a hátlapból jön és annak kellene rögzülnie szerintem az ülőfelületbe, de ez valahogy kiakadt a helyéről és mozog. Szóval az ülés jobb oldalra húz mert a háttámla nem tart a jobb csuklónál.
Házilag ez javítható? Ülést ki kell venni hozzá? Mit javasoltok?
killerlowmoney21-10-2023 21:11:52 // 55688
az autó életében
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
428
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?