Forum >> Szerelőműhely

Paco14-02-2005 15:54:12 // 2392
Ez így OK. De hogy néz ki a "belső rugós"? :-P
Tom14-02-2005 15:52:07 // 2391
mutatak egy külső rugossat az ugynézett ki, hogy volt maga a betét és az alsó részénél volt egy kis fül, amin volt egy görgő és arra volt ráteketve a rugó.
pb_14-02-2005 15:46:06 // 2390
Mit értesz azon, hogy külső, v. belső?
Tom14-02-2005 15:33:33 // 2389
sziasztok! Tud valaki segíteni, abban hogy az uj kasznis 33-asba milyen fékbetét kell, olyan amelyik belső rugos, vagy olyan ami külső rugos?
Robi14-02-2005 15:22:10 // 2388
Sajnos nincs meg a kulcs. 3 kulcsom volt a két autómhoz, és minden mindenhova jó volt. :) Egyszer beszorult az egyik záram, és beletörött az egyik kulcs. A másik kettőt meg adtam a kocsihoz, amikor elvitték. De ha úgyis szétszeditek a gyújtáskapcsolót, akkor át lehet variálni úgy a zárlamellákat, hogy jó legyen hozzá a régi kulcs. Én csináltam már ilyet, nem lehetetlen, csak türelem kell hozzá. :) Ha pedig nem akartok ilyesmivel vesződni, akkor egész egyszerűen vegyétek ki a lamellákat, akkor bármilyen kulcs jó bele. :)
Paco14-02-2005 10:55:26 // 2387
Egy hatos csavar fején kívül semmin sem esett még karc sem, bár Robi először nem hitt benne :))))
pb_14-02-2005 10:40:04 // 2386
Az a baj, hogy ezeknek má csak, így lehet neki állni. Erre jó példa a sárvédőm, nem akartam én brutális lenni, de mégis csak el kellett indítani a flexet.
norbee14-02-2005 10:39:49 // 2385
Robi Az OFFos Madzag amerikai kivitel (Mph Kmh helyett), és teljesen máshogy néz ki a gyújtáskapcsoló, mint ami a Tiédben volt. De ha a kulcs meglenne, a betétet megpróbálnánk átbuherálni.
norbee14-02-2005 10:37:48 // 2384
Abból a szempontból legalábbis nem rossz, hogy nem kell átvezetékezni a belső világítást olyanra, mint az 1.3-asé, amiben kialszik a lámpa rögtön, ha becsukod az ajtót. A kérdés csak az, hogy ha 0.75 mp alatt elalszik, akkor amíg újabb testet nem kap, nem gyullad fel ugyi? Mert elég vitzig lennék a biluxolós belsővilágítással a Cicás napvédők, UV fényben... :))))
Paco14-02-2005 10:31:36 // 2383
Egyelőre házi feladatként szereld ki otthon a hátsó lámpatestez, az összes csatlakozót tisztítsd meg, és nézd meg nem sérült-e valahol a kábel a test felé. Ha kész vagy és még mindig villog legközelebb megszakértjük. Indexrelét nem tudom hogy működik, valószinűleg hasonlóan, de jó az neked, ha 0.75 mp alatt kialszik a világításod? :-P
norbee14-02-2005 10:23:08 // 2382
Jóóóó reggelt Vietnam! :)) Paco Eszembe jutott mi maradt le: indexelésnél villogó féklámpa. Gyári testponton van, mégis villog. Hődrót: az indexrelében is olyan van? Azt nem lehetne bebuherálni a világításrelé helyére? Azmo Ecsém, tegnap lemaradtál a javáról! Paco és Robi nekiestek flexel a pirosnak, kiszedték az ablaktörlőt, kimosták gázolajban, beZSÍRozták, és visszatették. Ami eddig csiga volt, az most jobb, mint a GYÁRI!!!! :DDDDD
Paco13-02-2005 22:21:11 // 2381
Valószinűleg te nem tudsz az esetről, ha a részletek érdekelnek olvass vissza az indexen. Tömören annyi, hogy hullarészegen vitt hazafelé az asszony, a cső nála durrant el. Másnap reggel mit sem sejtve Zuglóból a Farkasréti temetőhöz rohantam és a valahol az Astoriánál kezdtem gyanakodni, hogy valami nem stimmel. Szerencsére túléltük :)
Gabó13-02-2005 15:45:13 // 2380
Akit esetleg érdekel: katt ide
Robi13-02-2005 02:04:35 // 2379
Én ma (vagy már inkább tegnap) beindítottam a gépet, elmentem sörért. Néztem, hogy már megy fel a hőfok, de mégse fűt. Kimentem a placcra pörögni, néhány karika után már 90 fok körül járt a hőmérséklet, de még mindig semmi. Beborítottam fél kanna vizet a kiegyenlítőbe, és minden helyrejött. :) Szóval sokat elmegy egy motor víz nélkül. :)))
Wickey12-02-2005 23:32:14 // 2378
Ja, az üzemmeleggel meg 2-3 km-et is el lehet menni gond nélkül.
Wickey12-02-2005 23:31:52 // 2377
azért egy vízcső eldurranása nem olyasmi amit nem vesz észre az ember, a motor megfőzéséhez meg több kell. Víz nélkül egy hideg motor percekig elketyeg.
Paco12-02-2005 22:53:35 // 2376
Izé, Bocs. Az eltünt ember Thomika -nak szólt volna, ha egy pillantásnál többet vetek a hozzászóló pontos nevére. Elnézést a közvetlen hangnemért, a tanács attól még ugyanaz maradt. Ha tényleg csak egy gumicsöved szivárog akkor minnél hamarabb cseréld ki. Nekem sajnos durrant már szét cső menet közben, szerencsére így utólag úgy tűnik nem történt komoly baj, nem főztem meg a motort.
Tomikaaaa12-02-2005 22:16:11 // 2375
Na, most álltam be a géppel de mivel az agyam felbaszódott állapotban volt, így belenéztem, hátha valamit észreveszek, mert mostmár fix, hogy nem töltöm bele, még a végén elbassza a vadi új termosztátomat :( Viszont... Ha Isten tényleg kegyes hozzám, lehet lokalizáltam a problémát! Szembeállva a motorral feltűnt, hogy egy a hűtőből kivezető cső kívülről át van nedvesedve. Megfogtam és a látszat nem csalt, csupa víz lett a kezem. Gondoltam beindítom a motort, hátha közelebb történik valami. Történt :)! A cső környékéről gőz szállt fel... Gyanúmat tovább erősíti, hogy kicsit hátrébbtoltam a gépet és hát pont a bizonyos cső alatt volt egy elég nagy folt (több mint fél éve ott parkol a gép). Hát, adná az ég, hogy tényleg ez legyen csak a probléma és nem a motorolajat hígítom hűtővízzel! Fúúúú, amióta azt a storyt olvastam rettegek :( Esetleg GTV tulajnak nem volt már ilyen problémája? Sajnos fotót nem tudok küldeni a gyanús elemről, mert a digit fényképezőm beázott :( Faszom kivan már ezzel a vízzel :)! Paco: nem tűntem el, csak nem volt sajnos semmi lehetőségem próbálgatni az új szűrőmet :( Újabban folyamatosan -10 fok van, a termosztátom pedig megadta magát, folyamatosan nyitva volt, így nem nagyon ment a motor olyan hőmérsékletre, hogy igazán merjem neki lőni. Tegnaptól viszont mindez a múlté :) Úgy fűt a kicsike, mint állat és néha még a 90fokot is eléri városon kívül! A szűrőről meg igyekszek beszámolni...
Paco12-02-2005 21:58:29 // 2374
Bocs, hogy csak ma tudtam megnézni, de tegnap el voltam havazva. Szóval ami nekem van nem jó a tiédhez :( Sorry.
Paco12-02-2005 21:55:43 // 2373
Szeva eltünt ember. :) Annak amit vettél nem véletlenül Hűtőtömítő folyadék a neve, és nem vízpumpatömítő folyadék :) Ha szar a hűtőd és el akarsz menni vele egy hetet, amíg el tudod vinni orvoshoz töltsd bele nyugodtan. De ha a motorban csöpög valami akkor felejtsd el.
Bálint3312-02-2005 21:45:29 // 2372
Nekem valami Golden eagle nevű folyadékot raktakbele. Lehet, hogy nekem már amúgyis be voltak kicsit szűkülve a csövek és azért tömődött el (bár amikor észrevettem, hogy nem műkszik a fűtésem és bementem egy boltba kérdezni mi lehet a gond, kapásbol kérdezték, nem töltöttem-e bele ilyen tömítő vackot-szerintem ez jelenthet valamit), szóval lehet, hogy fiatalabb autóknál használható. De mint mondod nálad nem vészes a folyás, tehát várhat egy kicsit, míg lesz idő komolyabban megnézni v. megnézetni azt a hűtőrendszert. A vízszintet mindenesetre mindíg nézd indulás előtt, nekem is kurv@ drága volt a hengerfejtömítés...
remete12-02-2005 21:25:45 // 2371
Üdv márkatárs! Az elöttem szólók igaza - mármint hogy ez csak tüneti kezelés és úgyis bele kell nyúlni - szentigaz, de én pölö tettem bele és el is állt. Már tudom hol a hiba és meg is fogom csinálni, csakhát "navigare necesse est", a fagyálló meg qva drága. Én autósboltban vettem por alakban kapható cuccot, olyat ami nem reagál a fagyállóval. Beletettem a harmadát, járattam kicsit és kész. A javítást persze nem pótolja a dolog, ez tuti, de átmenetileg működni tud.
ALFA75td12-02-2005 21:08:21 // 2370
Én személy szerint igen bizalmatlan vagyok az ilyen adalékokkal szemben és még ha javit is valamit a helyzeten ez csak tüneti kezelés és az eredeti probléma azaz a hütőviz fogyása csak idő kérdése és ujra jelentkezni fog véglegesen szerintem csak a javitással oldhatod meg a problémádat
Tomikaaaa12-02-2005 21:07:22 // 2369
Köszi! Ha vígasztal, máshol is pont ilyen problémát olvastam... Meg volt egy durvább is, ahol blokk tisztítással ért véget a dolog és kérdéses volt egypár fontos és drága dolog cseréje is, mert valamit szétnyomott vélhetően a tömítőfolyadék és folyt be rendesen a víz... Még jó, hogy a nagy hévtől vezérelve nem vágtam bele egyből az egészet :)! Azért ha van még valakinek tippje, ötlete nyugodtan ossza meg :)
Bálint3312-02-2005 21:02:08 // 2368
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! Ilyent egy elvetemült szerelő nekem is töltött bele, a lyukat nem tömte be, a víz útját úgy általában viszont sikerült neki. A fűtésem azóta se működik mer azon az ágon nem megy a víz. Én mindenkit óva intenék hasonló "csodaszerektől".
Tomikaaaa12-02-2005 20:57:32 // 2367
Hali! Legújabb problémámnak nem nyitok új topikot, hátha így is választ kapok és nem harapják le rögtön a fejem :)! Szóval a héten volt szervízben a gép és mondtak rá ilyeneket, hogy csöpög belőle a hűtővíz, meg hogy ha hétvégére otthagyom a gépet szétszedik az egész motort és megkeresik a problémát... Hát nem hagytam :)! Eddig kétszer ha kellett utánatölteni és akkor sem vészesen sokat. Viszont vettem egy ilyen "Wynn's hűtőtömítő adalékot" hirtelen felindulásból. Az ilyen adalékok érnek valamit? Végignéztem pár fórumot, de az ilyen jellegű hozzászólások ritkák mint a fehér holló. De ha van, akkor ott valami gond is volt az autóval... Szóval ki mit ajánl? Bele merjem önteni a gépbe, vagy lehet inkább tényleg szét kellene szedetnem?? Tomi
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)12-02-2005 16:28:54 // 2366
Itt csak a jég esik :(fehérvár) mind1 Azért akit érdekel új 155 doksi az oldalamon !
Robi12-02-2005 14:38:46 // 2365
Jaja. Gyere, oszt pörögjünk egyet a tanpályán! Nyomjuk szinkronban, hadd nézzenek a majmok! :D
Wickey12-02-2005 07:36:58 // 2364
ha én azt neked elmesélném... még mindig fingok tőle... echte durrantós házipálesz :-) ... föltűnt, hogy esik a hó?
Robi12-02-2005 01:34:36 // 2363
Miva? :) Mit ittál? :)
Wickey11-02-2005 20:36:31 // 2362
háááááááááááááááááájjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj;;;;;>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Robi11-02-2005 14:39:13 // 2361
Akkor az már GD-s. :) Ettől még persze lehet, hogy egyezik a gyújtáskapcsoló. Egyébként ez a GC1, GC2, GD, stb. az alvázszám. Ha úgy kezdődik, hogy JMZGD, akkor GD-s. :)
perdix15511-02-2005 13:24:11 // 2360
Köszi, ez nekem is jól jön!
zolee14511-02-2005 12:20:38 // 2359
Köszi, nekiállok telefonálgatni!:)
andrew00711-02-2005 12:13:28 // 2358
Név: Ipacsfa utcai bontó Tevékenység: Alfa Fiat Lancia autóbontó Cím: Budapest, XVIII. Ipacsfa utca 2. Tel: 06-30-9-545434 Fax: Nyitvatartás: H-P: 8-18 E-mail: WWW: Név: Keresztes Zoltán Tevékenység: Fiat bontó és alkatrészkereskedés Cím: Piliscsaba, Fő u. 218. Tel: 06-60-9-347375 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: http://www.piliscsaba.hu/piliscsaba/szolgaltatasok/jarmu.htm Név: Veszkényi autóbontó Tevékenység: Alfa Fiat Lancia Iveco autóbontó Cím: Veszkény Tel: 06-96-252-485, 06-96-243-004 Fax: Nyitvatartás: E-mail: szaboautobonto@axelero.hu WWW: http://szaboauto.freeweb.hu/ Név: Alfa Kontakt Kft. Tevékenység: Alfa bontó, szervíz Cím: Zsámbék, Petőfi u. 108. Tel: 06-23-342-275 Fax: 06-23-342-275 Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Alfa Linea Tevékenység: Alfa bontó, gyári alkatrészek Cím: Budapest, XIV. Kalapács u. 7/b Tel: 06-30-905-0255 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Novák Alfa Kft. Tevékenység: Alfa bontó, szervíz Cím: Budapest, XVIII. Kispesti u. 30/a Tel: 292-4742, 06-30-933-5585 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Ber-Do Tevékenység: Alfa bontó, szervíz Cím: Budapest, XVIII. Lakitelek u. 19. Tel: 290-4056 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Tak-San Bt. Tevékenység: Fiat, Alfa, Lancia bontó Cím: Budapest, XVI. Lőtér u.11. Tel: 403-6006 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: GAZSÓ KREATIV Bt. Tevékenység: FIAT, ALFA, LANCIA Bontó. Karosszéria részek , motor, váltó, futómű alkatrészek raktárról, nagy választékban. Turbók, henger fejek felújítása. Cím: Budapest, XXI. Mikes Kelemen u. 10. Tel: 420-3316, 277-0664 Fax: 276-8232 Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Rózsás utcai bontó Tevékenység: Fiat bontó Cím: Budapest, XX. Rózsás u. 30. Tel: 284-8278, 06-30-9-484809 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Magasház utcai bontó Tevékenység: Fiat bontó Cím: Budapest XXII. Magasház u. 1. Tel: 228-6817 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Sió utcai bontó Tevékenység: Fiat bontó Cím: Budapest XVIII. Sió u. 38. Tel: 295-4318, 06-30-2-820792 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Paulovics Kft. Tevékenység: Alfa Fiat Lancia bontó Cím: Budapest XVII. Péceli út 248. Tel: 257-1348 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Üllői úti bontó Tevékenység: Fiat bontó Cím: Budapest XVIII. Üllői út 807. Tel: 06-30-9-540194 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Techno-Trem kft. Tevékenység: Alfa Fiat Lancia bontó Cím: Vecsés, Fő u. 2/a Tel: 06-29-351-508 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Fiat Special autóbontó Tevékenység: Fiat bontó Cím: Üllő Tel: 06-29-320-698 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Nagyrédei bontó Tevékenység: Fiat bontó Cím: Nagyréde Tel: 06-37-373-156 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: István Sándor olasz-autó bontója Tevékenység: Alfa Fiat Lancia bontó Cím: Mosdós Tel: 06-82-579-032, 06-20-3-145389 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Budemcar Kft. Tevékenység: Fiat bontó Cím: Szeged, Algyői út Tel: 06-62-490-070 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Autó Eldoradó Tevékenység: Fiat bontó Cím: Kerepes, Magtár tér 1/a Tel: 06-28-490-254 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Tata-Agostyáni bontó Tevékenység: Alfa Fiat Lancia bontó Cím: Tata-Agostyán, Kossuth u. 22 Tel: 06-20-927-5418, 06-20-316-4809, 06-30-271-8077 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW: Név: Nagyberki bontó Tevékenység: Fiat bontó Cím: Nagyberki Tel: 06-20-3-145389 Fax: Nyitvatartás: E-mail: WWW:
zolee14511-02-2005 12:10:41 // 2357
Tudna valaki segíteni? Bp-i Alfa-bontók merre vannak?
Wickey11-02-2005 11:39:17 // 2356
Alapjáraton egyhelyben pöfögve vanosz meleg? Ha igen, termosztátcsere. Amúgy: Légtelenítsd le, vízkőmentesítsd le, nézd meg van-e benne egyáltalán fűtőradiátor, van-e benne víz, és melegvíz van-e benne. Nagyjából ennyi ötletem van.
norbee11-02-2005 09:41:26 // 2355
Robi Te már megint miről beszélsz? Mittomén mijaza GC2, ez egy 626-os Madzag, 2.2-es mocival. Asszem 88-90-es évjárat. :))))
lee7511-02-2005 09:11:31 // 2354
kockara fagyok benne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lee7511-02-2005 09:09:37 // 2353
hali segitsegetek kerem s.o.s most szerzet 164esemen nincs fütes a fütö motor ki lett cserelve de csak hideg levegöt fuj ötletek????
wwwSentinelwww11-02-2005 09:08:02 // 2352
Szerintem rossz helyre írtam, sorry. Megkérdem hogy fogyasztásváltozás a V6 esetében hogy néz ki? Sokkal több vagy sokkal kevesebb? :-DDDD
wwwSentinelwww11-02-2005 09:04:02 // 2351
Ha lenne valakinek 2.5 V6 hoz valami jó kis direktszűrő akkor azt megvenném, természetesen valami uj kellene nekem ami bírja a gyűrődést. Króm átalakítót gondolom lehet hozzá esztergáltatni. Szóval valakinek valmi ötlet? Előre is köszi.
gyugya11-02-2005 08:50:05 // 2350
Jobb helyen nem tudom feltenni a kerdest ezert teszem itt. Konkretan hogyan mukodik a vezerles modosito? Mekkora fordulatszomtol hangol el, stb... Csak kivancsi vagyok... Gyugya
zolee14511-02-2005 08:25:32 // 2349
Elküldtem, előre is köszi!
Paco11-02-2005 08:19:33 // 2348
Küldj egy alvázszámot az itteni mélemre, este meg tudom nézni a Ricambiban, hogy jó-e bele. Ha nem akkor sajnos nem segíthetek, ez a törött gépemből van, amúgy nem foglalkozom kereskedelemmel :)
zolee14511-02-2005 08:11:02 // 2347
állítólag az kell bele mint a 156 1,6ts-be, mert a 98-asokba már egy nagyobb fajta van, olyan íves 3 felfogatási ponttal.
zolee14511-02-2005 08:09:47 // 2346
jaja annyi lett volna 30, az eredeti meg vagy 50...de ha ez is műkszik , márpedig eddig úgy tapasztalom akkor nem baj az nekem ha nem kellett a gatyámat is otthagyni:)
Paco11-02-2005 08:08:33 // 2345
Ja, az ár: 20K
Paco11-02-2005 08:07:48 // 2344
Ha ugyanaz való bele mint a 155 2.0 TS8V-be vagy a 2.6V6-ba akkor nekem van egy, szépen kitisztítva.
Paco11-02-2005 08:06:46 // 2343
Gyanus is volt nekem a 13K-ra, hogy ez nem utángyártott, hanem univerzális.... Ennyiért nincs utángyártott, az minimum 30K
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.