Forum >> Szerelőműhely

feszti06-02-2005 12:56:22 // 2205
A riasztót és a fűtést kihagytuk.... :(
granturismo06-02-2005 12:35:03 // 2204
feszterg 1281 "Akksit bemértük jó. Kocsit bemértük, tölt, nem szívja le semmi az akksit." Milyen szerelő ez?
feszti06-02-2005 12:16:51 // 2203
Amíg egy hétig olaszban voltam bent állt az udvarban úgyhogy a riasztót nem kapcsoltam be mert a mama nem tudott volna mit kezdeni a kocsival ha megszólal a riasztó. Hát egy hét után elsőre elnidult, de nem úgy mint amikor minden nap használom. Ez szeptemberben volt. Viszont tegnap este levettem az egyik sarut és reggel elsőre elindult. Igaz nem olyan zökkenőmentesen mint amikor jobb idő van, de a tripet sem nullázta le. Úgyhogy lehet keresgélni tovább mi lehet a bibi ... riasztó ... fűtés ...
lorinnyu06-02-2005 11:47:26 // 2202
nekem a tesco 1800 körüli bika kábel gond nélkül megoldotta a problémámat! :-) már ma nem néztem h beindul e de remélem!
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)06-02-2005 11:37:15 // 2201
Alfetta GT Manual online 155 arhiv neve zip>rar ra modositva. Akinek nem sikerult kitomoriteni az nevezze át. www.docky.info
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)06-02-2005 10:20:34 // 2200
Hát a dinamó főleg télen tényleg nyamvadt egy józság ;) A te problémádat szerintem nem a tél okozza. eddig is fent állhatott csak télen az aksi kapacitas nem akkora ugye. Amugy melegben volt hogy 1 hétig nem hasznaltad utana hogy indult ? Elmodnok 1 sztorit: Alfa 75 osom aki ismeri a zárját az tudja milyen. A zár ban lévő reedrelé néha nem jelzett ekkor kigyullad a csillár a plafonon. Sok kamion es busz megy a parkolo mellett és remeg az ablak töle igy mindig villogott a lámpa. Ettől rendszertelenül merült le az auto, volt hogy 1 hetég semmi ... kb 2 honap volt mire megleltem. Szóval csak kitartás ;)) Inditómotor "bendix" érintkező megégett, csere utan pöccre indult és kb 2x akkora fordulatszámmal, de nálad csunya lenne ha ez volna...
Bg.05-02-2005 18:53:49 // 2199
Pld.: Ha bekaőcsolod a belső keringetést, akkor is bekapcsol a klíma, hogy ne párásodjon. Az ülésfűtés az ülés lap eljén (az ajó felöl) kell, hogy legyen.
feszti05-02-2005 18:45:09 // 2198
A "nyamvadt" dinamós kispókommal nem volt ennyi baj egész télen mint ezalatt a 3 hét alatt a puntommal!!! Pedig a dinamó az mindent csinál alapjáraton csak nem tölt :) Semmi világító bigyó nincs a kocsimban ez nem karácsonyfa!! A riasztót kapcsolom csak be éjjelre, de azt napközben is a meló előtt. Szóval ha valami leszívná akkor azalatt a 8 óra alatt is leszívhatná amíg a cégnél áll, mert kb éjjel is annyit áll igaz akkor hidegebb van. Majdnem egy hétig minden este kivettem az akksit és reggel raktam be (nem raktam töltőre bent) és elsőre indult!!! Csütörtökön kapott új akksit, reggel nem indult el 2x, a tripet lenullázta. Vártam 15percet utána nyekergett de elindult. Ma reggelre nem vettem ki és reggel szintén nem indult. Behoztam töltőre raktam két óra múlva pöccre indult. Most mentem vele kicsit megint indult. Bennehagytam az akksit de az egyik sarut levettem. Ha így indul reggel akkor valami leszívja ha nem akkor passz!!!!
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)05-02-2005 16:00:27 // 2197
Gt: köszi, pl erre voltam kiváncsi !! ;)
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)05-02-2005 15:59:24 // 2196
Az aksik kapacitása tartósan -5 ...-10 fokon kb eredeti 30-40%-ára esik vissza. Ez nagyon függ a gyártmánytól márkátol stb. ha van valami fogyasztó ami mindig megy akkor meg kevesebb kapacitást kapsz. Ugyan igy csökken az indítási max áram is (pl 2.4TD olyan 150Amper) habár nálad ennek nem lenne szabad gondot okoznia 1200ccm nél. Viszont biztos kell lennie valami fogyasztónak ami lemeríti. Sok autosná láttam mindenféle "fedélzeti xámítógépet " ;) világító tükrön kapaszkodó jézust meg még a franc se tudja. Komolyan viszont nem árt a magnó a riasztó, centrálzár körmére nézni ! Az aksibol csak ugy nem tünik el a villany. Tesék megprobálni egy melegen 1 ejszakan át feltöltött aksit levinni a verdába, berakni és megnezni, hogy azzal is lasan, nehezen indul e. Mondjuk az indítómotor körét sem ártana megnézetni. Laza érintkezés esetén olyan mint ha lemerült nagyon gyenge aksi volna. Ha a TESCO-s 2000ft os "bikakábel" el nem megy az nem referencia ;) Ha az aksid 0-ra lemerült és ugy akarod bebikázni akkor nem sok siker lesz mert nagy áramot akar az üres aksi. 1 biztos, kárt is tehetsz az autóban, inkább NE, behuzni meg végképp ne !
granturismo05-02-2005 15:54:03 // 2195
Én nem nagyon kenegetném a tömítéseket FBS-el meg semmivel pláne nem a hengerfejtömítést. Az Elring paszta a Bárdinál kapható.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)05-02-2005 15:40:03 // 2194
Grandturismo: Köszi az infot !!! Asszem nem szaxerüen fogalmaztam, szóval minden tömítésem megvan ami kell, csak pl kell e ragasztani vagy bezsirozni szerelés előtt? Mindenki mást mond & használ, azert érdeklőtem. Van aki azt mondja FBS, azzal kenjem be az összes tömitést és go. Van aki "..csak zsirozzam be és úgy rakjam össze.." stb. Hol kapható az a tömítő amit te ajánlottál ?
feszti05-02-2005 12:12:18 // 2193
Igen, úgy is nehezen indult itt nem csak akksi gond lesz, de egyenlőre gőzöm sincs, hogy mi a baja. :((( Na meg a szerelőnek sem!!
lorinnyu05-02-2005 10:49:16 // 2192
az indito kábellel nekem simán beindult! feszterg te kábelell másik kocsiról probáltad?
feszti05-02-2005 10:28:02 // 2191
Hát ez nem jó!! Természetesen nekem sem indult be, a tegnapelőtti vadiúj akksival. Teljes a tanácstalanság!!! Ma a sz@r baja van a kocsimank????
lorinnyu05-02-2005 09:40:50 // 2190
hű gyerekek kicsit elbiztam magam mert ugy látszik sok volt az egy hét , mert nem indul be de még csak nem is nagyon gondolkodik rajta! Most vettem inditó kábelt azt remélem ugy nem fog megtréfálni! :-(
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 20:48:02 // 2189
Aha, tehát te is tanuló vagy. :))
lorinnyu04-02-2005 20:44:48 // 2188
persze azért van bennem egy kis para de legutobb is ott volt ho alatt azt vagy 4 napig hagytam pihizni (mert nincs pénzem benzinre) és pöcre indult! jó kis verda :-)))))))
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 19:53:40 // 2187
Hát úgy könnyű.
lorinnyu04-02-2005 19:46:13 // 2186
én egy hete nem inditottam be és utcán áll ho jég stb! MAjd holnap kiderül de egyből befog indulni, remélem
feszti04-02-2005 18:58:50 // 2185
Jó megvárom, de remélem nemsokára jönnek. holnap tudok beállni garázsba a kocsival és nem tudom hol kezdjük!! :(((
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:55:16 // 2184
Csontóhoz ne vidd, mert újítja fel a műhelyt. :)))))))))
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:52:42 // 2183
A motort egyébként nem akarom 100e-nél sokkal olcsóbban adni, viszont intézek hozzá ócsó szerelést, ja és a forgalmikban már motorkód szerepel.
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-02-2005 18:51:19 // 2182
Jóestét szakértők! Ma reggeltől a J2 (központi, 33 SW '91) ajtózáram a következőt produkálja: lezárom a vezetőnél,kattan és lezár minden ajtó, de ennél az ajtónál még 1-2 másodpercig rettenetes darálás-berregés szerű hangot hallat,aztán csend.... Valaki találkozott már ilyennel? Holnap délben gyerekalvás alatt megnézem, csak gondoltam hátha valaki csípőből vágja! :-) Köszi a helpeket naon!
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:44:03 // 2181
Foglalkozásom: tanuló, és k*rvára nem bánom hogy elhagytam a motorszámomat, sőt sok más sem stimmel a kocsival, de azt majd face-to- face
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:39:42 // 2180
Sajna nem tudok segiteni, az enyém ma nyolcadszorra indult (öt nap állás után) Várd meg az okosokat. :))
feszti04-02-2005 18:39:06 // 2179
Köszi, de mit csapkodjak az asztalon?? Az új akksival sem indul el :(((
lorinnyu04-02-2005 18:34:19 // 2178
menj be a helyre ahol vetted és csapj az asztalra! jóbbat nem tudok
feszti04-02-2005 18:31:24 // 2177
Sziasztok!! Valami nem ok a puntommal. Tudtok segíteni?? Tünetek: mínuszban nem indul és lenullázza a fedélzetit mintha nem lenne jó az akksi. Első tipp az akksi volt. Tegnap kapott új akksit (bár az előző is csak 4 hónapos garis) és reggel ugyanúgy nem indult. Vagyis csak harmadjára. Reggel nyekergett hármat és lenullázott. Index villant. Másodjára ugyanez. Vártam negyed órát kimentem nyekergett, de elindult. A további indításokkal nincs gond csak a reggelivel, ha mínusz van éjjel. Akksit bemértük jó. Kocsit bemértük, tölt, nem szívja le semmi az akksit. Meg ha valami leszívná akkor estére is leszívná nem csak reggelre és csak mínuszban. Hol keressem a bajt??
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:24:46 // 2176
Szerintem 150 000 tető szereléssel együtt. időm kb.:10.3, a motort meg azért nem használom, mert nincs hozzá kasztni (elhajlott).
lorinnyu04-02-2005 18:14:09 // 2175
igen én is pont ezzel számoltam! de amugy te mit mész 1/8 on mert az 1.4 ez láttam
lorinnyu04-02-2005 18:13:07 // 2174
De akkor miért olyan fontos dolog a forgalmiban ,a tiéden peddig h hogy nincs? amugy mivel foglalkozol? :-)))))))))))) és milyen álapotban van?gondolom nem véletlenül nem használod , oszt menyit kérnél érte? hű de sok kérdés van bennem , azt hiszem h egy talin erröl elbeszélgethetünk hosszabban
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:10:26 // 2173
Igen, de akkor 145-ben teszteld, mert a 33 sokkal könnyebb.
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:08:05 // 2172
EU-ban pont nem kell e motorszám, az enyémen meg pont nincs is, ugyhogy ha kell is, olyat teszel rá, amilyet akarsz. :))
lorinnyu04-02-2005 18:07:16 // 2171
mondjuk tesztelnem kéne egy 1.7 et h lássam az mit tud! mert nyomatékban alig több mint az enyém Le meg közel 30+, de azt érezni kell h menyit jelent
lorinnyu04-02-2005 18:05:25 // 2170
mid van felesleges? 1.7 17V ? de bejelenteni viszont bekel mert a motorszám ugye ott van
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:03:52 // 2169
Hopp, nekem meg véletlenül pont van egy felesleges. :))
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:01:26 // 2168
Amennyire én értek hozzá, a 33 és 145/146 boxerekkel és váltóikkal nyugodtan lehet legózni.
lorinnyu04-02-2005 17:56:20 // 2167
azt mondod? erre nem is gondoltam, de nem mondasz hülyeséget! na ennek majd részletesebben utána kéne nézzek
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 17:46:29 // 2166
Szerintem egyszerübb belerakni egy 1.7 16V-t, na meg olcsóbb is, meg lehet 1.5-nek hazudni, vagy be sem kell jelenteni a cserét.
lorinnyu04-02-2005 17:31:57 // 2165
köszi a segitséget a váltoban meg a fékben biztos voltam! H érdekel e? hát lötte végezni kéne egy felületes számitást h menyibe lenék ezzel! de ami tuti h nem idén mert nagyon nem állok ugy anyagilag! A talin is mondtad h lehet eladoda mocit, még mindig V6-ot akarsz?
Punisher04-02-2005 17:02:10 // 2164
Ja,, a motorcsere persze a teljes kábelköteg, és elektronika cseréjét is jelenti. Más a légszűrőd, a tágulási edény, ablakmosó tartály. A hűtő talán maradhat, de abban sem vagyok biztos. Ha komolyan érdekel, lehet hogy tőlem megkaphatod ezeket. Persze nem ajándékba. :-))
Punisher04-02-2005 16:57:59 // 2163
Motor, váltó, féltengely, fékrendszer. Máshogy nem fogják engedélyezni. Ezt biztosan tudom. Ha ezeket nem cseréled, akkor mérnöki számításokat és egyéb baromságokat kell vinned arról, hogy kibírja-e a kuplung, váltó, féltengely. A fékrendszer cseréje nem elkerülhető.
lorinnyu04-02-2005 16:47:11 // 2162
sziasztok! sajndnos nem vagyok nagy mestere a gépnek és a kérdés a következő lenne? A 145-ből a boxer helyett menyire lehetséges betenni egy 145 qv-ből a mocit!? Vagyis milyen komoly dolgokat kéne cserélni? Elég váltot vagy mindent? ha valaki tud valamit mondani azt előre is köszönöm!
Gordon04-02-2005 12:02:24 // 2161


Tudja valaki, hogy hol kell bekapcsolni az ülés fűtést?
Másik érdekes kérdés, hogy ha a bal oldali gombon mind a két led világit, tehát full auto üzemmódban van a levegő keverés, fúvás, akkor +25C-nál miért kapcsol be a légkondi? Mert a kocsiban tuti nincs 30-fok, amit hűteni kellene 25-re!

Sajna nincs felhasználói kézikönyvem a kocsihoz, így csak találgatok, hogy működik a 3 tárcsa!
ALFA75td04-02-2005 09:04:04 // 2160
Ez ugylátszik tipus betegség nekem már csak a predátorok tudják leolvasni az időt
granturismo04-02-2005 08:59:36 // 2159
beep Szereld ki az órát. Az bíztató hogy ha mozgatod akkor változik a helyzet. Ha mégi az derül ki hogy javíthatatlan akkor mindenképpen a bontókat javaslom mert egy gyári új óra kb. 20eFt.
beeep14604-02-2005 08:19:24 // 2158
Üdv! A középkonzolon levő kis digitális óra elkezdett haldokolni. Egyre kevesebb pálcika látszik, főleg a percnél. Ha megnyomom a bal alsó sarkát akkor egy-kettő megjelenik. Kontakthibás vagy cserélendő? Honnan lehet szerezni, ha cserélni akarom?
granturismo03-02-2005 22:32:42 // 2157
Docky
Hengerfejtömítésnek én nem használok pasztát az arra nem jó. Hengerfejtömítést venni kell készen vagy legyártani/tatni pld a Jókai téren az öreg harcosnál. A VM motyón ugyebát 4 db különálló hengerfej van de meg kell nézni, hogy milyen vastag a tömítés, mert van 1.42es 1.52.es 1.62.es.
Természetesen lehet vitatkozni arról hogy melyik tömítésmárka a legjobb sokan az Elringre esküsznek. Nekem az a véleményem hogy az Ajusa tömítések is jók különösen az utóbbi években sokat javult a minősége és szép lassan választékban is átvette az első helyet árban is kedvezőbb. De én pld. boxermotornál a Glaser tömítést használtam és hoztam is másnak ilyet arra sem volt panasz.
Természetesen van olyan hogy nem éri meg megvenni egy tömítést különösen olyat amely nem létezik utángyártottban csak gyáriban. Pld a váltótömítések ilyenek. Ilyenkor jön számításba a minta utáni elkészítés a fent említett Jókai tér itt az öreg van hogy nem kinlódik egy egyszerűbb tömítéssel ad egy darab tömítésanyagot (Klingerit márkát használ) és otthon kivágod így 2-300ftból is meg lehet úszni pld egy váltó hátsótömítést. De parafa tömítésanyagot is lehet kunyizni tőle. (karter, váltófedél)
Ha tömítéspasztát használsz akkor én nagyon melegen ajánlom az Elring Dirko HT nevű anyagát.

Ez egy bordó anyag - 50 - +180fokig hőálló. Én ezt használom nagyon jó anyag. Igaz nem olcsó.
VinceP4 (Il capitano)03-02-2005 16:50:37 // 2156
Igen, piacradobtam.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.