Forum >> Szerelőműhely

lorinnyu05-02-2005 10:49:16 // 2192
az indito kábellel nekem simán beindult! feszterg te kábelell másik kocsiról probáltad?
feszti05-02-2005 10:28:02 // 2191
Hát ez nem jó!! Természetesen nekem sem indult be, a tegnapelőtti vadiúj akksival. Teljes a tanácstalanság!!! Ma a sz@r baja van a kocsimank????
lorinnyu05-02-2005 09:40:50 // 2190
hű gyerekek kicsit elbiztam magam mert ugy látszik sok volt az egy hét , mert nem indul be de még csak nem is nagyon gondolkodik rajta! Most vettem inditó kábelt azt remélem ugy nem fog megtréfálni! :-(
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 20:48:02 // 2189
Aha, tehát te is tanuló vagy. :))
lorinnyu04-02-2005 20:44:48 // 2188
persze azért van bennem egy kis para de legutobb is ott volt ho alatt azt vagy 4 napig hagytam pihizni (mert nincs pénzem benzinre) és pöcre indult! jó kis verda :-)))))))
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 19:53:40 // 2187
Hát úgy könnyű.
lorinnyu04-02-2005 19:46:13 // 2186
én egy hete nem inditottam be és utcán áll ho jég stb! MAjd holnap kiderül de egyből befog indulni, remélem
feszti04-02-2005 18:58:50 // 2185
Jó megvárom, de remélem nemsokára jönnek. holnap tudok beállni garázsba a kocsival és nem tudom hol kezdjük!! :(((
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:55:16 // 2184
Csontóhoz ne vidd, mert újítja fel a műhelyt. :)))))))))
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:52:42 // 2183
A motort egyébként nem akarom 100e-nél sokkal olcsóbban adni, viszont intézek hozzá ócsó szerelést, ja és a forgalmikban már motorkód szerepel.
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-02-2005 18:51:19 // 2182
Jóestét szakértők! Ma reggeltől a J2 (központi, 33 SW '91) ajtózáram a következőt produkálja: lezárom a vezetőnél,kattan és lezár minden ajtó, de ennél az ajtónál még 1-2 másodpercig rettenetes darálás-berregés szerű hangot hallat,aztán csend.... Valaki találkozott már ilyennel? Holnap délben gyerekalvás alatt megnézem, csak gondoltam hátha valaki csípőből vágja! :-) Köszi a helpeket naon!
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:44:03 // 2181
Foglalkozásom: tanuló, és k*rvára nem bánom hogy elhagytam a motorszámomat, sőt sok más sem stimmel a kocsival, de azt majd face-to- face
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:39:42 // 2180
Sajna nem tudok segiteni, az enyém ma nyolcadszorra indult (öt nap állás után) Várd meg az okosokat. :))
feszti04-02-2005 18:39:06 // 2179
Köszi, de mit csapkodjak az asztalon?? Az új akksival sem indul el :(((
lorinnyu04-02-2005 18:34:19 // 2178
menj be a helyre ahol vetted és csapj az asztalra! jóbbat nem tudok
feszti04-02-2005 18:31:24 // 2177
Sziasztok!! Valami nem ok a puntommal. Tudtok segíteni?? Tünetek: mínuszban nem indul és lenullázza a fedélzetit mintha nem lenne jó az akksi. Első tipp az akksi volt. Tegnap kapott új akksit (bár az előző is csak 4 hónapos garis) és reggel ugyanúgy nem indult. Vagyis csak harmadjára. Reggel nyekergett hármat és lenullázott. Index villant. Másodjára ugyanez. Vártam negyed órát kimentem nyekergett, de elindult. A további indításokkal nincs gond csak a reggelivel, ha mínusz van éjjel. Akksit bemértük jó. Kocsit bemértük, tölt, nem szívja le semmi az akksit. Meg ha valami leszívná akkor estére is leszívná nem csak reggelre és csak mínuszban. Hol keressem a bajt??
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:24:46 // 2176
Szerintem 150 000 tető szereléssel együtt. időm kb.:10.3, a motort meg azért nem használom, mert nincs hozzá kasztni (elhajlott).
lorinnyu04-02-2005 18:14:09 // 2175
igen én is pont ezzel számoltam! de amugy te mit mész 1/8 on mert az 1.4 ez láttam
lorinnyu04-02-2005 18:13:07 // 2174
De akkor miért olyan fontos dolog a forgalmiban ,a tiéden peddig h hogy nincs? amugy mivel foglalkozol? :-)))))))))))) és milyen álapotban van?gondolom nem véletlenül nem használod , oszt menyit kérnél érte? hű de sok kérdés van bennem , azt hiszem h egy talin erröl elbeszélgethetünk hosszabban
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:10:26 // 2173
Igen, de akkor 145-ben teszteld, mert a 33 sokkal könnyebb.
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:08:05 // 2172
EU-ban pont nem kell e motorszám, az enyémen meg pont nincs is, ugyhogy ha kell is, olyat teszel rá, amilyet akarsz. :))
lorinnyu04-02-2005 18:07:16 // 2171
mondjuk tesztelnem kéne egy 1.7 et h lássam az mit tud! mert nyomatékban alig több mint az enyém Le meg közel 30+, de azt érezni kell h menyit jelent
lorinnyu04-02-2005 18:05:25 // 2170
mid van felesleges? 1.7 17V ? de bejelenteni viszont bekel mert a motorszám ugye ott van
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:03:52 // 2169
Hopp, nekem meg véletlenül pont van egy felesleges. :))
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 18:01:26 // 2168
Amennyire én értek hozzá, a 33 és 145/146 boxerekkel és váltóikkal nyugodtan lehet legózni.
lorinnyu04-02-2005 17:56:20 // 2167
azt mondod? erre nem is gondoltam, de nem mondasz hülyeséget! na ennek majd részletesebben utána kéne nézzek
VinceP4 (Il capitano)04-02-2005 17:46:29 // 2166
Szerintem egyszerübb belerakni egy 1.7 16V-t, na meg olcsóbb is, meg lehet 1.5-nek hazudni, vagy be sem kell jelenteni a cserét.
lorinnyu04-02-2005 17:31:57 // 2165
köszi a segitséget a váltoban meg a fékben biztos voltam! H érdekel e? hát lötte végezni kéne egy felületes számitást h menyibe lenék ezzel! de ami tuti h nem idén mert nagyon nem állok ugy anyagilag! A talin is mondtad h lehet eladoda mocit, még mindig V6-ot akarsz?
Punisher04-02-2005 17:02:10 // 2164
Ja,, a motorcsere persze a teljes kábelköteg, és elektronika cseréjét is jelenti. Más a légszűrőd, a tágulási edény, ablakmosó tartály. A hűtő talán maradhat, de abban sem vagyok biztos. Ha komolyan érdekel, lehet hogy tőlem megkaphatod ezeket. Persze nem ajándékba. :-))
Punisher04-02-2005 16:57:59 // 2163
Motor, váltó, féltengely, fékrendszer. Máshogy nem fogják engedélyezni. Ezt biztosan tudom. Ha ezeket nem cseréled, akkor mérnöki számításokat és egyéb baromságokat kell vinned arról, hogy kibírja-e a kuplung, váltó, féltengely. A fékrendszer cseréje nem elkerülhető.
lorinnyu04-02-2005 16:47:11 // 2162
sziasztok! sajndnos nem vagyok nagy mestere a gépnek és a kérdés a következő lenne? A 145-ből a boxer helyett menyire lehetséges betenni egy 145 qv-ből a mocit!? Vagyis milyen komoly dolgokat kéne cserélni? Elég váltot vagy mindent? ha valaki tud valamit mondani azt előre is köszönöm!
Gordon04-02-2005 12:02:24 // 2161


Tudja valaki, hogy hol kell bekapcsolni az ülés fűtést?
Másik érdekes kérdés, hogy ha a bal oldali gombon mind a két led világit, tehát full auto üzemmódban van a levegő keverés, fúvás, akkor +25C-nál miért kapcsol be a légkondi? Mert a kocsiban tuti nincs 30-fok, amit hűteni kellene 25-re!

Sajna nincs felhasználói kézikönyvem a kocsihoz, így csak találgatok, hogy működik a 3 tárcsa!
ALFA75td04-02-2005 09:04:04 // 2160
Ez ugylátszik tipus betegség nekem már csak a predátorok tudják leolvasni az időt
granturismo04-02-2005 08:59:36 // 2159
beep Szereld ki az órát. Az bíztató hogy ha mozgatod akkor változik a helyzet. Ha mégi az derül ki hogy javíthatatlan akkor mindenképpen a bontókat javaslom mert egy gyári új óra kb. 20eFt.
beeep14604-02-2005 08:19:24 // 2158
Üdv! A középkonzolon levő kis digitális óra elkezdett haldokolni. Egyre kevesebb pálcika látszik, főleg a percnél. Ha megnyomom a bal alsó sarkát akkor egy-kettő megjelenik. Kontakthibás vagy cserélendő? Honnan lehet szerezni, ha cserélni akarom?
granturismo03-02-2005 22:32:42 // 2157
Docky
Hengerfejtömítésnek én nem használok pasztát az arra nem jó. Hengerfejtömítést venni kell készen vagy legyártani/tatni pld a Jókai téren az öreg harcosnál. A VM motyón ugyebát 4 db különálló hengerfej van de meg kell nézni, hogy milyen vastag a tömítés, mert van 1.42es 1.52.es 1.62.es.
Természetesen lehet vitatkozni arról hogy melyik tömítésmárka a legjobb sokan az Elringre esküsznek. Nekem az a véleményem hogy az Ajusa tömítések is jók különösen az utóbbi években sokat javult a minősége és szép lassan választékban is átvette az első helyet árban is kedvezőbb. De én pld. boxermotornál a Glaser tömítést használtam és hoztam is másnak ilyet arra sem volt panasz.
Természetesen van olyan hogy nem éri meg megvenni egy tömítést különösen olyat amely nem létezik utángyártottban csak gyáriban. Pld a váltótömítések ilyenek. Ilyenkor jön számításba a minta utáni elkészítés a fent említett Jókai tér itt az öreg van hogy nem kinlódik egy egyszerűbb tömítéssel ad egy darab tömítésanyagot (Klingerit márkát használ) és otthon kivágod így 2-300ftból is meg lehet úszni pld egy váltó hátsótömítést. De parafa tömítésanyagot is lehet kunyizni tőle. (karter, váltófedél)
Ha tömítéspasztát használsz akkor én nagyon melegen ajánlom az Elring Dirko HT nevű anyagát.

Ez egy bordó anyag - 50 - +180fokig hőálló. Én ezt használom nagyon jó anyag. Igaz nem olcsó.
VinceP4 (Il capitano)03-02-2005 16:50:37 // 2156
Igen, piacradobtam.
granturismo03-02-2005 16:47:29 // 2155
Szia Tom. Ha neked 30732 akkor az egy 1.3 karbis. A legközelebbi rokonaid a 30734 1.5 karbis és a 30743 1.2 karbis (ez is csíklámpás ritka modell) ezek a karbisok készültek 90 után. A 30755 Az 1.4 IE bosch befecskendezős A 30753 Az 1.3 IE IAW befecskendezős A 30168 Az egy 1.3-as karbis második generációs (88-90) Na a lényeg az hogy attól függ mit keresel, de a legjobb az a motorszámot nézni mert rengetegszer alakítgatták őket.
andrew00703-02-2005 16:34:36 // 2154
Alkatrészek engem érdekelnének. Majd felírom mi kellen és konzultálunk. Ja amúgy eladó alkatrészeid vannak??? :)
VinceP4 (Il capitano)03-02-2005 16:22:09 // 2153
Ebben nem tudok segíteni, de alkatrészem van egy pár.
Tom03-02-2005 16:17:46 // 2152
szeretnék kérni egy kis hozzá értést: probálok keresni alkatrészeket a 33-asomhoz a dilemmám a következő: motorszámra probálok alkatrész ár után nézni az választék: AR 30755 AR 30753 AR 30502 AR 30168 az enyém meg: AR 30732 most akkor mit válasszak, a 307 az tuti, és a többi?
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)03-02-2005 15:49:54 // 2151
És ebben az esetben egy hibásan földágba kötött bizti elrepülése esetén a 24v sem elképzelhetetlen ;) Az már meg sem fordul a fejemben mivan ha a relé föld ága szakadt ;))) Szal mindenkinek igaza van ez itt a lényeg !!! Mindig vannak hihetetlen és szinte lehetetlen hibák... Ettől ilyen szép ez a szakma ;D
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)03-02-2005 15:37:05 // 2150
24voltot kuldeni valahova csak akkor lehet ha sorba rakod a ket aksit de ez Fatal Error ;D azert ehhez tenyleg lángész kell, viszont a forditott polart azert meg lehet könnyen. Pl: egy külső aksival jaccik az ember és a pozitivjat érinti a testre ;) mondván hogy lehet testhibas is a cucc és közvetlen hajtod meg a 2 szállal. IMHO ez könnyen előfordulhat még gyakorlott emberrel is nem hogy laikus probálkozóval......
granturismo03-02-2005 15:36:40 // 2149
andrew007 Az úgy a jó.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)03-02-2005 15:20:44 // 2148
Visszatérve a relés dologhoz azért tudom hogy a tekercs nem polaritás függő, lévén elektroműszerész vagyok ;D Viszont sok lammát láttam már aki bent a helyén akarta ugymond megvezérelni a relét egy +12Vos szállal, hogy akkor majd ő jól lássa megy-e ;))) igy viszont könnyen földre vághatod a +12v ot, mert az ugye a tekercs valamelyik végén ot lakik ...... kuülönben nem működne
pb_03-02-2005 15:18:35 // 2147
Kitisztítod az üzemanyag rendszert.
andrew00703-02-2005 15:15:29 // 2146
Sziasztok! Egyre jobban zavar , hogy mikor letekerem a tanksapkát szisszen és levegőt szív be. Hogy lehet ezt elhárítani? Valami cső tuti , hogy eldugult. Nem is megy annyira.
VinceP4 (Il capitano)03-02-2005 13:45:07 // 2145
Semminek nem lesz semmi baja, én megjártam Pest-Miskolcot így.
Paco03-02-2005 13:20:13 // 2144
Mindig csak szinezetlent. :) Amúgy jól el kell dolgozni, egy viaszolás általában 3-4óra.... :)
Charlie 16603-02-2005 13:16:06 // 2143
Megvan a gond. A szervohűtő csöve esett le, megadta magát a rögzítőgyűrű. Otthonról csak a szerelőig mentem, remélem ez a 20 km nem vágta tönkre. +lássuk. vazeeeeeeeeeeeeee
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.