Forum >> V6 Fanatics

VV616-04-2017 21:07:00 // 675
Tekintettel arra, hogy gyakorlatilag nem tud menni...220-at és majd 200-ért elviszik...
gecsa16-04-2017 18:11:05 // 674
tuti valami francia fost akar itt majd mindenkire rásózni.
Béci Ɨ|ѯ16-04-2017 14:22:57 // 673
Na ez igaz! :-D Én a 156 v6-ra gondoltam, de lehet, hogy Dévid valamelyik másra. .. :-)
gecsa16-04-2017 14:07:53 // 672
kérdés,hogy melyik kocsiról is lenne szó.........
Béci Ɨ|ѯ16-04-2017 14:05:15 // 671
Hát, ha már megoldódott az a leállás probléma, akkor szerintem 900ezer - 1 misi köré belőheted az állapota alapján.
gecsa16-04-2017 11:16:52 // 670
ajándékozd,akkor tuti elviszik. 😂
Dévid16-04-2017 11:13:59 // 669
Időhiány miatt agyalok, hogy eladnám a kocsim. Szerintetek milyen irányárat adjak meg hozzá? Nem árulni szeretném, hanem eladni.
gecsa26-03-2017 09:22:02 // 668
Nem.
Liquid25-03-2017 21:26:18 // 667
Gyanítom, az olaj hűtésének szempontjából nem mindegy.
VV625-03-2017 21:01:15 // 666
Ezt is értem, de szerinted nem tökmindegy a motornak, amelynek a belsejében több száz fokos a hőmérséklet, hogy az autón kívül 29 vagy 31 fok van?
enzo25-03-2017 19:55:40 // 665
Elolvastam! A melegebb éghajlatra azért írnak elő 60-ast, mert a 40-est előbb elmelegíti. Még ahol nyáron soha nincs 30 illetve a feletti hőmérséklet jó a 40-es. Ennyi.
VV625-03-2017 19:46:52 // 664
Igen. De ennek mi köze az eddigiekhez? Semmi. Arról volt szó, hogy a hideg éghajlatra jó a 10w-40, a melegre a 10w-60. Erre írtam, hogy értelmetlen, mert a hidegben mindkettő egyforma. Erre írták...ááá, olvasd el inkább.
enzo25-03-2017 19:20:24 // 663
Nem a víz melegszik, hanem az olaj. Ez a motor rengeteg hőt termel.
VV625-03-2017 16:50:00 // 662
A termosztát mindenhol egyformán működik.
gecsa25-03-2017 12:11:38 // 661
Viszont valószínű nem melegszik annyira ott.
VV625-03-2017 06:42:46 // 660
Ez elég értelmetlen lenne, mert a két olaj hidegindítási szempontból nem különbözik.
krisz.v24-03-2017 21:49:00 // 659
Ott az igazság...:)Ha jól emlékszem az északi országokban maradt a 10w-40, de egyébként a 10w-60 az ajánlott.
enzo24-03-2017 20:15:04 // 658
Hát igen, elgondolkodtató, ezek a csúcs szupernek hirdetett olajok többet érnek-e az "öreg" seleniánál !
enzo24-03-2017 20:09:13 // 657
Selenia Racing, Mibil 1
vologya[kendács mester]24-03-2017 20:07:09 // 656
Azért ez durva. Csak a mihez tartás miatt: https://www.youtube.com/watch?v=K2nKRf9SFvk
enzo24-03-2017 20:03:07 // 655
Szerintem elgondolkodtató. https://www.youtube.com/watch?v=aAGJpQj0las&vl=hu https://www.youtube.com/watch?v=jpe2VEJDuhw
Liquid24-03-2017 18:58:40 // 654
háááát, azé inkább egy piros dobozon Alfa logo mint egy kéken fócvágen típusnév :)
Mr. Z24-03-2017 16:01:07 // 653
a doboza tényleg szép :) De ha szép doboz kell:

mindent visz
Béci Ɨ|ѯ24-03-2017 12:41:29 // 652
Én úgy tudom, hogy utólag módosítottak az ajánláson és a Busso-ba a Racing-et ajánlotta gyár is.
vologya[kendács mester]24-03-2017 11:57:30 // 651
Na végre így már én is megértem :D Bár az, hogy "Nem BUSSO ba való" azzal nem értek egyet. Akkor nem szerepelne a használati utasításban az előírt olajok között. Vagy ez a motor meghaladta az akkori olajgyártás fejlődési szintjét?

Én azért rakok bele Selenia -t, mert szép a doboza és mindig 10e alatt cserélem, mert nem bízok senkiben :D
Liquid24-03-2017 11:40:11 // 650
Valszeg CRT-t, nem biztos, de hogy nem 27-est az tuti, még akkor se ha olcsóbb.
Mr. Z24-03-2017 11:11:56 // 649
De ha a a 27 colos 4K monitor olcsóbb mint a CRT melyiket veszed?
Liquid24-03-2017 09:51:06 // 648
Használhatsz 27 colos 4K monitort egy IBM XT-hez (ha meg tudod oldani a csatlakozásokat), de azon is csak egy 80 oszlopos 25 soros DOS képernyőd lesz, hiába ment el az idő az CGA mellett :)
Mr. Z24-03-2017 08:34:40 // 647
talán mert n a 20K meg sose volt jó a busso-ba, szerintem, 10w60 racinget meg aranyárban adják pedig egy 20 évvel ezelőtti olaj fejlesztés ami mellett elhaladt a világ... Amikor már az észter meg technoszintetikus PAO olajok korát éljük, amik a Prosche Konigsegg Mclaren minősítést kapnak a tartós olajfilm miatt addig ezek a Selénia még a 15éves fejlesztésből él, ami nem lenne baj, hiszen a busso se űrtechnika, na de amikor ezt a 20 éves olajat drágábban adják mint az észter, pao stb olajat az már vicc. Csak azért megvenni mert Alfa olaj és erre élvezni otthon netto baromság szerintem, mondom ezt úgy hogy én is évekig csak seléniát tettem bele, aztán rájöttem mekkora hülye vagyok. de ez puszta magánvélemény, nem vita indító.
vologya[kendács mester]24-03-2017 07:32:55 // 646
"Busso -ba aki nem Selenia Alfa Romeo 20K -t (10W40) használ, az nem ember! Köpje szembe magát és vegyen BMW-t!" :D Ezt itt tanultam a fórumon az öregektől.

De most komolyan, miért használtok más olajat? Valami kézzelfogható érv? Az ár már nem lehet, mivel semmivel sem drágább mint egy jobb olaj bárkitől.
gecsa24-03-2017 07:07:31 // 645
Bár most, hogy xado van benne, nem biztos, hogy visszatérnék rá.
krisz.v22-03-2017 21:16:17 // 644
En használtam már többször is! Külföldi fórumokon is ajánlják sokan. Most nekem nem az van benne, de lassan olajcsere és lehet megint az lesz.
Liquid20-03-2017 22:09:05 // 643
hát igen, kíváncsi volnék én is
gecsa20-03-2017 21:58:48 // 642
Azért megnézném, hogy mennyire van még egyben.
Liquid20-03-2017 21:11:46 // 641
A fészen feltűnt Ronnie Ex-e, mint eladó. Került rá némi matrica, de még mindig karajul néz ki.
gecsa20-03-2017 20:38:46 // 640
csak a peak life 5w50et, az fain.
Mr. Z20-03-2017 20:17:46 // 639
http://www.motorolajbolt.hu/webbolt/motorolaj/mobil1-motorolaj/mobil1-peak-life-rally-formula-5w-50-1l-motorolaj.htm

Mobil 1 Rally Formula 5W50-et próbálta valki Busso-ba?
Dévid20-03-2017 15:47:48 // 638
Csak én dugtam rá a MES-t, aszerint LMM hiba, de én nem vagyok autódiagnosztikai szakember, így ez nem igazán ad mélyreható információt. :)
gecsa20-03-2017 08:29:04 // 637
Gondolom gépre nem lett még rádugva.
Dévid19-03-2017 13:20:20 // 636
Persze, de jobban szeretek pozitívan csalódni. :D
gecsa19-03-2017 11:55:25 // 635
Aztán lehet csak egy szenzor halt meg...
Dévid18-03-2017 10:30:55 // 634
Ok! Kösz a tippet.
Blade18-03-2017 10:18:55 // 633
Az alsó kis lánckerék reteszelését szokta elnyírni, tipikusan vezérlés cserék után. Két formában fordul elő, vagy egyből elnyírja és szakad a motor, vagy fokozatosan. Nálad szerintem ez utóbbiról van szó, ebben az esetben ne inditgasd, mert nagyobb kár is lehet belőle. Ellenőrizni kell mihamarabb.
gecsa16-03-2017 18:33:45 // 632
Elearn írja a lehetséges hibákat a fault diagnosis fül alatt.
Dévid16-03-2017 16:42:39 // 631
10-15.000 km-el ezelőtt volt vezérléscsere. Ha csak nem szállt el valamelyik feszítő, nem hiszem, hogy elmenne a vezérlés. Majd a szervizben kiderül, ha eljut oda, csak érdekelt volna, tapasztalt-e valaki ilyet. :)
Dévid16-03-2017 16:38:48 // 630
Menet közben állt meg, 30 km gondtalan gurulás után, a cél elött 2 km-el, azóta nem indul, vagy egyszerre le is áll.
Abarai16-03-2017 16:37:20 // 629
Akkor nem nyertem hangszórót. :(
Liquid16-03-2017 14:57:16 // 628
Köszi!
Blade16-03-2017 14:52:21 // 627
A Busso féle 3.2 V6 240Le és 250Le változata között szerkezeti különbség nincs, csak a motorvezérlőben. Teljesítményben van eltérés, az a 10le kb. valós, a 240Le motornak kicsit kisebb a fogyasztása.
pettinke16-03-2017 14:05:18 // 626
nincs eltéve a vezérlés 1-2 foggal? a lambda is esélyes, ha nem belevaló, akkor hülyeségeket csinál az ECU.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.