Forum >> V6 Fanatics
gecsa22-02-2017 22:33:53 // 575
Pontosan! Csak legyen elég hosszabbító szár! 😁
Dévid22-02-2017 18:49:49 // 574
120 km-re hordom, olyan emberhez, akiben megbízom.
vologya[kendács mester]22-02-2017 13:51:37 // 573
Csak komolyabb melóval viszem szervizbe. Nem szeret ott lenni :-) És már nem egyszer megtörtént, hogy átnéztem utólagosan a munkát és nem hogy nem voltam megelégedve, de néha több kárt csináltak mint hasznot. Nem tudom láttál e már hengerfej csavart vízvezetékszerelő szösz-el leszigetelve?! Ha erős az idegzeted, tudok mutatni képeket az utolsó bontott motoromról.
pettinke22-02-2017 13:20:18 // 572
nem kell a szívót lebontani ... a V6 TB-nél legalábbis kijön a felső sor enélkül is :-)
Dévid22-02-2017 13:10:59 // 571
Ezért viszem én szerelőhöz mindennel az Alfát, mindenhol lehetnek aknák egy folyamatban.
vologya[kendács mester]22-02-2017 10:13:58 // 570
Én gyakran cserélem a gyertyákat. Az első hengersorból a hátsóba és vica versa :-) Azt sem tudom kell e cserélni, mert elvileg 146 ezernél volt cserélve és most 182 ezer van rajta. De ha belegondolok, hogy megint a komplett szívást le kell bontanom, hogy hozzáférjek...hát nem is sok kedvem van hozzá. De a legrosszabb, hogy mind két kopogásszenzort cserélni kell. Oda meg aztán a fél motrot le kell bontani szívócsonkostól. Elég ha egy kib@szott imbusz nem fog engedni (tapasztalat) és annyi a dalnak. Jó öreg 100-as Skoda -val nem volt gond :D
pettinke21-02-2017 22:02:17 // 569
A magasabb hőmérséklet számlájára írják. Azonos térfogatba a túltöltött levegővel több üzemanyag is megy be, magasabb az égési hő, nagyobb az igénybevétel.
gecsa21-02-2017 20:37:32 // 568
az iridium meg háromszoros árért alig kétszerest tudott.
gecsa21-02-2017 20:35:56 // 567
hogy miért, azt nem tudom, de hamarabb megeszi. a gyár is 20ezrenként írja a cseréjét.
[k i z z o]21-02-2017 19:36:53 // 566
Miért? (Érdekelne, mert ezt több helyen írtátok már.)
Dévid21-02-2017 09:14:01 // 564
Nem tudom, sosem volt turbós autóm. A következő lehet az lesz, de öngyulladós.
gecsa21-02-2017 08:38:04 // 563
Nekem nem bírtak annyiszor többet, mint amennyiszer drágábbak voltak. De ugye a turbósnál másképp fogy a gyertya.
Dévid21-02-2017 08:34:00 // 562
Persze, de ugye hat darab kell belőle, szóval annyira nem is olcsó.
gecsa21-02-2017 08:30:33 // 561
Hosszabb élettartam drágábbért.
Béci Ɨ|ѯ21-02-2017 08:26:56 // 560
Az iridium egyébként miért jobb, mint a sima?
gecsa21-02-2017 08:22:16 // 559
Nekem pl nem jött be az iridium.
pettinke20-02-2017 17:13:55 // 557
NGK.
vologya[kendács mester]20-02-2017 16:46:16 // 556
3.0 V6 -ba BOSCH, DENSO vagy NKG iridium gyertyát?
Béci Ɨ|ѯ20-02-2017 08:38:01 // 555
Na, pontosan. :) Itt vettem. :)
gecsa20-02-2017 07:02:44 // 554
Dévid19-02-2017 18:04:31 // 553
Már csak egy óra... Enyém most épp elindul, de akkorákat durrog, hogy azt hiszik lőnek, majd gázra leáll. Valamikor elhúzom szerelőhöz, de most nincs rá keret.
Abarai19-02-2017 15:33:38 // 552
Csak legyen már 7 óra. Addig termelem a GDP-t. :)
Piritu - 1.000.00019-02-2017 15:06:27 // 551
jééé, külhonban van :-)
Piritu - 1.000.00019-02-2017 15:04:10 // 550
Hol?? Ofit kérdeztem tavaly, akkor azt mondta, hogy csak műanyag kannás van. Az oldalukon sincs 2 literes.
Dévid19-02-2017 15:02:14 // 549
Büntetésből sétáltasd meg a kocsid, helyettem is. :)
szállító8119-02-2017 14:33:42 // 548
áááá, nem vagyok írígy :-)
Üdv.Gergő
Üdv.Gergő
szállító8119-02-2017 14:31:33 // 547
így marad a műanyag dobozos garázsdísznek.
Üdv.Gergő
Üdv.Gergő
szállító8119-02-2017 14:30:11 // 546
szerintem nem is mi kezdtük el menetteljesítmény terén egy kalap alá veszegetni a kettőt.
Nekünk van csinált dízelünk (igaz nem Alfa és nem 5 henger), de nem játszik egy ligában a benzines v6 -tal érzetre, főleg nem a 3,2-vel. Most az olajcsere utáni tesztkörön megremegősödött kicsit benne a lábam, nem túlzok, ha azt mondom, hogy még harmadikban is húzgálta a kezemben a kormányt (kikapcsolt kipörgésgátló, PZero Rosso és hideg - ködsaras aszfalt), igaz már nem is finomkodtam a gázpedállal, mint eddig.
Üdv.Gergő
Nekünk van csinált dízelünk (igaz nem Alfa és nem 5 henger), de nem játszik egy ligában a benzines v6 -tal érzetre, főleg nem a 3,2-vel. Most az olajcsere utáni tesztkörön megremegősödött kicsit benne a lábam, nem túlzok, ha azt mondom, hogy még harmadikban is húzgálta a kezemben a kormányt (kikapcsolt kipörgésgátló, PZero Rosso és hideg - ködsaras aszfalt), igaz már nem is finomkodtam a gázpedállal, mint eddig.
Üdv.Gergő
Béci Ɨ|ѯ19-02-2017 14:27:15 // 545
Abarai19-02-2017 12:24:13 // 544
Nem tudtam, hogy én vagyok a társadalom mételye. Megyek, meg is korbácsolom magam.
Dévid19-02-2017 12:13:31 // 543
Az azért van, mert relatív gyorshajtást követsz el. Az előtted levő tudja, érzi, hogy kanyar van, és még emlékszik, hogy a szomszéd látta, hogy valakinek mondták, hogy a 70-es években egy Wartburg ebben a kanyarban kisodródott volna, ha nem lassít.
Abarai19-02-2017 12:00:30 // 542
Ezért lehet, hogy felb@sz, amikor fékeznek előttem, pedig alig görbül az út? :)
Dévid19-02-2017 11:35:33 // 541
Puszta számadatok alapján nem lehet összehasonlítani két járművet. Kollégám 407-e pl. forgalomban állva hagyja a V6-ot, de ha nincs forgalom, akkor kijön a V6 plusz 20 lova és a 150 kg mínusza. :) Ennyit tesz a nyomaték. :)
Azt szoktam mondani, hogy a 156 futóműből tudja azt, amit egy modernebb autó csak elektronikai segédletekkel.
Azt szoktam mondani, hogy a 156 futóműből tudja azt, amit egy modernebb autó csak elektronikai segédletekkel.
Abarai19-02-2017 11:19:35 // 540
Ezt az egész autóskártyázást értelmetlennek tartom. Mindegyik máshogy szar(TM). Én más előny-hátrány csomagot választottam, mint a kályhások. Ezt is meg lehet magyarázni, azt is. Összehasonlítani marhaság, mert a célcsoport sem ugyanaz.
enzo19-02-2017 10:38:51 // 539
Ezzel én is egyet értek. Ha már tuning kályha, akkor legyen a v6 is tuning! Vagy a széria füstös a széria v6-al!
Piritu - 1.000.00019-02-2017 09:55:52 // 538
Már régóta nincs fémdobozos Racing :-(
szállító8119-02-2017 09:23:12 // 537
üzemórásat üzemórással lenne célszerű hasonlítani. Mondjuk azt a Multijet -et ezzel a GTA -val szemben:
"Alfa Romeo 156 Sportwagon GTA 3.5 Autodelta[edit]
At the 2004 Geneva Motor Show Italian-based tuning firm Autodelta unveiled a 156 Sportwagon prototype equipped with a 3,548 cc (3.5 L; 216.5 cu in) V6 engine that developed 300 brake horsepower (220 kW) at 6800 rpm.[23] The car was fitted with Bilstein adjustable shock absorbers, Eibach springs and Brembo front brakes with a diameter of 330 millimetres (13 in). The car was lightened using a composite engine bonnet.[24]
Autodelta 156 GTA 3.7 V6[edit]
Supercharged Autodelta 156 GTA.
London-based tuning firm Autodelta made two high performance versions based on 156 GTA, in GTA AM version Alfa Romeo V6 engine was bored to 3,750 cc (3.8 L; 228.8 cu in), which was capable to push 328 PS (241 kW) at 7300 rpm. With this power the car could reach top speed of 310 kilometres per hour (193 mph). The other one GTA AM Super was "upgrade" of the first version, now fitted with Rotrex supercharger and pushing out 400 PS (290 kW).[25]"
Sorry a nem túl elegáns link miatt.
Üdv.Gergő
"Alfa Romeo 156 Sportwagon GTA 3.5 Autodelta[edit]
At the 2004 Geneva Motor Show Italian-based tuning firm Autodelta unveiled a 156 Sportwagon prototype equipped with a 3,548 cc (3.5 L; 216.5 cu in) V6 engine that developed 300 brake horsepower (220 kW) at 6800 rpm.[23] The car was fitted with Bilstein adjustable shock absorbers, Eibach springs and Brembo front brakes with a diameter of 330 millimetres (13 in). The car was lightened using a composite engine bonnet.[24]
Autodelta 156 GTA 3.7 V6[edit]
Supercharged Autodelta 156 GTA.
London-based tuning firm Autodelta made two high performance versions based on 156 GTA, in GTA AM version Alfa Romeo V6 engine was bored to 3,750 cc (3.8 L; 228.8 cu in), which was capable to push 328 PS (241 kW) at 7300 rpm. With this power the car could reach top speed of 310 kilometres per hour (193 mph). The other one GTA AM Super was "upgrade" of the first version, now fitted with Rotrex supercharger and pushing out 400 PS (290 kW).[25]"
Sorry a nem túl elegáns link miatt.
Üdv.Gergő
szállító8119-02-2017 09:18:02 // 536
Igen, sajnos felénk csak ilyen formában volt elérhető. Elaforg -ot ajánlották sokan, onnan lett volna legigazibb megvenni 2literes kiszerelésben, mert az állítólag még fém dobozos (ami garázs dísznek sem lett volna utolsó). De ők BP -en vannak és postázással együtt már nem lett volna versenyképes áron azzal, amit itt Szolnokon meg tudtam venni. Remélem ezzel sem lesz gond ezen a pár ezer kilométeren.
Üdv.Gergő
Üdv.Gergő
Putyesz19-02-2017 08:33:45 // 535
Dehogy van harag....;)!!!Alfások vagyunk ;)
DieselManiaco(NagyVad)19-02-2017 06:29:17 // 534
Minden esetre ez sokkal reálisabb alapokon is érthető mint Mr.Z merevedéssel egybekötött indoklása.😁 Nahh de Urak azért remélem egyik oldalról sincs harag,mert ugye mindenki abban ül amiben akar,és amit szeret 😊 Én meg csak azért mertem belepofátlankodni a témaba mert a 2.5-ről volt szó,ami ugye azért nem akkora tűz,na de ez mindegy,a lényeg az hogy jobb láb a gázon,a bal meg a jobbon,nyomjátok,és mindenki vigyázzon magára 😊
Putyesz18-02-2017 23:24:06 // 533
Én sosem szidtam az öthengeres dizelt,már a másodikat nyüstölöm,szeretem a mostanit is...De egy busso után már nem olyan ez az érzés!
Szarrá csipszelheted,az egekbe nyomhatod a turbonyomást....sehol sincs ahhoz az élményhez,feelinghez amit egy V6 ad,még ha pariban is vagy gyorsulásban a dízellel!az élmény nem pusztán gyorsulási adatokból áll, hanem mikor 130-nál visszarakod hármasba és felüvölt a motor,vagy ha csak beindítod és önkéntelenül vigyorogni kezdesz, vagy a soha véget nem érő gyorsulás,a soha véget nem érő sebességfokozatok, a minden fordulatszámon más szimfóniát muzsikáló motorra stb.....nincs kedvem tovább irni!!!
De amíg nem élsz eggyel is együtt, feleslegesen magyarázkodok itt neked!
Szarrá csipszelheted,az egekbe nyomhatod a turbonyomást....sehol sincs ahhoz az élményhez,feelinghez amit egy V6 ad,még ha pariban is vagy gyorsulásban a dízellel!az élmény nem pusztán gyorsulási adatokból áll, hanem mikor 130-nál visszarakod hármasba és felüvölt a motor,vagy ha csak beindítod és önkéntelenül vigyorogni kezdesz, vagy a soha véget nem érő gyorsulás,a soha véget nem érő sebességfokozatok, a minden fordulatszámon más szimfóniát muzsikáló motorra stb.....nincs kedvem tovább irni!!!
De amíg nem élsz eggyel is együtt, feleslegesen magyarázkodok itt neked!
Dévid18-02-2017 23:06:55 // 532
Adok esélyt, hogy még lássad menet közben is. :)
Pár év, és összeáll remélem. :D
Pár év, és összeáll remélem. :D
Putyesz18-02-2017 22:52:17 // 531
Már nagyon bánom hogy eladtam a V6-ot...De leg jó kezekbe került!!!
Liquid18-02-2017 22:41:57 // 530
ezt simán elhiszem :) főleg hogy a tiéd garázsban áll így 0 a fogyasztása :D
Dévid18-02-2017 22:15:24 // 529
De az én 2.5 V6-om kevesebbet eszik, mint a te sárnehéz összkerekes diesel autód. :D
DieselManiaco(NagyVad)18-02-2017 22:05:11 // 528
A sor 5 dieselnek igenis van egy kellemes hangja,mármint a motornak,2400-as fordulattól parkettán,nem repedtfazék kipufogóhang,ismétlem motorhang.Ami elölről jön.Ez a huhogás nekem sem adja,ezért sem üres a rendszerem.
DieselManiaco(NagyVad)18-02-2017 22:02:47 // 527
Jó az enyémet biztosan elverné, én max a 2.5V6-al bírok el,156-al,ami 200kg-al könnyebb. Meg ez a bálna még ráadásul Sportronic. De szerintem Manky MJetje ellen kapaszkodhatna a GTA...:)
enzo18-02-2017 21:38:09 // 526
Hát ha neked az a szánalmas huhogás jön be jobban, akkor attól tartok egyedül vagy a véleményeddel. Tudod a Bussot még alapjáraton is csodálják, De az olajkályha karattyolásától nem esnek hanyatt. Az Alfa szellemiségéhez nem illik az a hang!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
505
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?