Forum >> V6 Fanatics
Liquid18-02-2017 21:20:14 // 525
nem angolul írtál ha minden igaz, de azt sem értem mit beszélek bele...:D Csupán az írásodra reflektáltam, de akkor én is visszaolvasom, hogy magyarul írtam-e...
Mr. Z18-02-2017 21:17:39 // 524
ezt senki se mondta csak te beszéled bele. De a fordítottja sem igaz. Egyik se mint mondtam. De azért vissza olvasom nem angolul írtam-e.
Liquid18-02-2017 21:15:55 // 523
Nézd, nekem se 166-om, se GTA-m nem volt, így csak fotelfizikázok. Igen a 166 hátsó futóműve komplikáltabb, de nem ezen múlik a dolog.És nem hiszem hogy a 3.2 V6 nagyságrendekkel nehezebb lenne mint a 3.0. A GTA 100 kilóval könnyebb, rövidebb "laposabb", ergo mindenben "több" a sportosság terén. De ez nem is baj, hiszen a 166 pont hogy egy luxusbálna nem pedig izgága rizsrakéta. És ez így jó.
De ne magyarázd már meg nekem, hogy sportosabban kanyarog, meg gyorsul mint egy GTA :DDD
Egy WRC-hez képest egyik sem az, de ha a kettő közül kell választani, az örgdögnek se jut eszébe a 166 mint kanyargép :)
Amúgy meg az én sárnehéz dízelem igencsak tud meglepetést okozni ilyen téren (is)...Tehát még csak nem is a súly a lényeg, hanem a hangolás...
De ne magyarázd már meg nekem, hogy sportosabban kanyarog, meg gyorsul mint egy GTA :DDD
Egy WRC-hez képest egyik sem az, de ha a kettő közül kell választani, az örgdögnek se jut eszébe a 166 mint kanyargép :)
Amúgy meg az én sárnehéz dízelem igencsak tud meglepetést okozni ilyen téren (is)...Tehát még csak nem is a súly a lényeg, hanem a hangolás...
Mr. Z18-02-2017 21:15:53 // 522
Na de Gergőnek GTA-ja van ott azért a kis kormos kilehelné a lelkét még ha partiba is lenne 200-ig utána elfogyna ha a GTA kipörög.
DieselManiaco(NagyVad)18-02-2017 21:14:13 // 521
Egyéblént az 56 egy kicsit kanyarvadászabb hiába a buta hátsó futómű. De ha megnézel egy ültetett keményített 45-öt az még kanyarvadászabb,és még butább futómű:D
DieselManiaco(NagyVad)18-02-2017 21:11:48 // 520
és itt most a másodiknak kéne tetszeni? mert akkor az én készülékemben van a hiba kérem kapcsolja ki...:D
Mr. Z18-02-2017 21:09:31 // 519
a "sok minden más" pedig valójában azért már mert GTA 91 kg-al nehezebb mint a 2.5 V6 ezért áttervezték illetve leültették a futóművét. Nekem is kéne egy GTA azért, de annyira ritka lett sajnos és annyira túlárazott meg még rohad is (156 betegség) hogy nem igazán éri meg ha csak valaki nem talál valami balekot egy hibátlan darabbal.
DieselManiaco(NagyVad)18-02-2017 21:08:34 // 518
Jól van,persze,értem én, mindenki a sajátját hajtja. Majd nézz szét Manky lapján például,vagy hogy egy szög gyári motorost említsék Mreni,ha már itt úgy is fotelfizika megy,és adatok alapján hasonlítunk,saccold meg mennyire van messze tőled az a kifújás. De én még mindig hiszek neked,tiszteletben tartom hogy neked a tiéd a legjobb,a V6 fanok meg V6 fanok,de talán ne írjátok le annyira a kormosokat. Hidd el a 2.5 V6-al a srác azt mondta hogy súlyban is kevesebb az 56-ja mint a 66-om,ráadásul ő kéziváltós én automata,aztán mégsem állt mosolyra a szája.Na de mindegy,nem vitatkozom,egyszer emberedre akadsz majd te is,csak nehogy kormos legyen...;)
Mr. Z18-02-2017 21:03:31 // 517
a 156 sokkal butább hátsófutóművel és nehezebb orrmotorral és elsőkerék hajtással kanyar vadász a de 166 nem. :) értem én. Megyek tűzre dobom a fizika könyveim :D Maradjunk annyiba egyik sem az
Mr. Z18-02-2017 21:00:31 // 516
:( már csak ilyen kiszerelésbe adják? :( ennek is már csak a neve selenia
enzo18-02-2017 20:46:58 // 515
Bocs. Erre az előzményre kapcsolj!
enzo18-02-2017 20:38:45 // 514
Hallgasd meg ezeket! Kinek a pap?? Bakker. https://www.youtube.com/watch?v=HB0YAGS7k4Yhttps://www.youtube.com/watch?v=JcaEz9ZZge0
szállító8118-02-2017 20:32:27 // 513
Azért, hogy az én autómnak kifújd az orrát, ahhoz pár chipes céget végig kell majd próbálni, csak szólok. :-)
Gyanítom, ha az Integrám talpra áll, akkor ott is vért izzadna a diesel, hogy megszorongassa negyed mérföldön, pedig az csak 1,8l sor 4 szívó. Ráadásul csont gyári.
Üdv.Gergő
Gyanítom, ha az Integrám talpra áll, akkor ott is vért izzadna a diesel, hogy megszorongassa negyed mérföldön, pedig az csak 1,8l sor 4 szívó. Ráadásul csont gyári.
Üdv.Gergő
DieselManiaco(NagyVad)18-02-2017 20:22:46 // 512
2.5 V6? egyébként ha nem Sportronic lenne,és arra lenne ambícióm hogy erősebb chip legyen rajta,akkor nem lennék egészen biztos abban ki nyújtaná kinek a zsebkendőt...;)
szállító8118-02-2017 20:20:06 // 511
az olajcsere után állok rendelkezésre a kérdést eldönteni, zsebkendőt meg viszek magammal az orr fújáshoz. :-)
Üdv.Gergő
Üdv.Gergő
DieselManiaco(NagyVad)18-02-2017 20:19:44 // 510
Ez egy kicsit olyan hogy kinek a pap kinek a papné. Nem vitatom szép a V6 szimfónia. De a sor5 sem rossz,a turbo hangok meg csak grátiszba vannak:)
DieselManiaco(NagyVad)18-02-2017 20:15:01 // 509
Ahogy érzed.Bár nem szóltam le a benzinest,de a 2.5 még nem az a kategória amitől hanyatt esnék. Értem én hogy legenda meg minden,meg egy automata dieseltől is k*rva csúnya kikapni,meg az okfejtéseid is szépek,azt sem vitatom hogy a témában képzett vagy,de szart nem ér az egész okfejtésed ha a legendának egy kormos traktor kifújja az orrát:D
enzo18-02-2017 20:10:22 // 508
Én azért a GTA-ra szavazok. A kisebb tengelytávja miatt lényegesen kompaktabb, ezért élvezetesebben AUTÓZHATÓ mint egy bálna. Még 166-ot sohasem láttam verseny sorozatokban, addig a 156-ot vagy a 147-et meg még a mai napig is használják. Tehát ha egy 156 GTA, vagy egy 147 GTA állna a garázsomban, biztosan nem lennék tőle szomorú.
enzo18-02-2017 20:02:43 // 506
Majd ha olyan motor és kipufogó hangot is tudsz produkálni a kormossal, na akkor leszel pariban vele -:) Addig biztosan nem!
szállító8118-02-2017 20:00:03 // 505
igaz Selenia is, de felirat szerint Petronas is. A MANN filter meg sok helyen gyári beszállító, remélem így minden rendben lesz.
RoliQ418-02-2017 19:55:33 // 504
Mi értelme van összehasonlítani egy 166 3.0 egy 156 gta val. Teljesen más a két autó. Ez így jó és kész!
Amúgy a gta-t szerelték 305 ös és 330 as fékkel is ;)
Amúgy a gta-t szerelték 305 ös és 330 as fékkel is ;)
szállító8118-02-2017 19:54:44 // 503
Selenia 10W 60 / 6liter
szállító8118-02-2017 19:51:07 // 502
talán így...
Liquid18-02-2017 19:46:53 // 501
Nincs sajna V6-om, de erős autóm van. És azt kell mondjam adott esetben minden lóerő kiautózható (persze ne a szupersportkocsit szintjét nézzük).
Pl. Egy GTA biztosan sokkal közvetlenebb, könnyedebb lesz mint egy 166. Mert az utóbbi egy cirkáló (romboló ha nagy a motor) de nem egy kanyarvadász.
Azért a 190 és a 250 lóerő között igen nagy a különbség. Ráadásul a GTA-nál sok minden más, nem véletlenül.
Pl. Egy GTA biztosan sokkal közvetlenebb, könnyedebb lesz mint egy 166. Mert az utóbbi egy cirkáló (romboló ha nagy a motor) de nem egy kanyarvadász.
Azért a 190 és a 250 lóerő között igen nagy a különbség. Ráadásul a GTA-nál sok minden más, nem véletlenül.
Liquid18-02-2017 19:43:01 // 500
ez a "közútra elég " a kedvenc dumám :)
Nincs olyan hogy elég :) Persze teljesen elég egy 1.3 dezső UNO is...
A 2.5 V6-nak azért nincs alacsonyan a nyomatékcsúcsa. A 5000-es érték már majdnem japános, csak náluk egyáltalán nincs nyomaték :)
Nincs olyan hogy elég :) Persze teljesen elég egy 1.3 dezső UNO is...
A 2.5 V6-nak azért nincs alacsonyan a nyomatékcsúcsa. A 5000-es érték már majdnem japános, csak náluk egyáltalán nincs nyomaték :)
szállító8118-02-2017 19:42:58 // 499
Holnapi napom tervezett programja egy kis téma váltás gyanánt:
Mr. Z18-02-2017 19:27:26 // 498
0-100 7,3 , mentem vele 235-öt pályán szerintem ez több mint elég közúton. Senki ne dumálja be hogy 3.2V6 kiautózható bárhol. Ez csak rizsa. Természetes a GTA legenda ahogy a többi busso is! DE. Se 1.7-es kormányt se a 3,2-öt nem tudod kiautózni jobban mint egy 2.5 vagy egy 3.0 V6-ot. A 3.0 a legjobb középút. Nekem a 156 kicsi volt, ezért a 66. Egész egyszerűen nem férek el benne, de ami a leginkább a 166 felé billentett az az hogy sokkal silányabb az összeszerelése mint a 66-nak. Még az akkumulátort sem tudták a csomagtérbe rakni. Látszik hogy a 156 azért egy tucat alfának készült egyszerű olcsó megoldásokkal. Természetesen ennek is van előnye, hogy könnyű. Szerintem 2,5V6-nak sem kell hátszél hogy menjen. A GTA csak úri huncutság :)
Dévid18-02-2017 19:19:09 // 497
Sohasem próbáltam, mert egy seggel csak egy lovat tudok megülni, és a vezetési tudásomat senkibe sem tudták eddig egy az egyben átültetni. :D
190 Le/1320 kg 0-100 7,6 s vs. 118 Le/935 kg 0-100 8,7 s
Annyi a változtatás, hogy sem az Alfám, sem a Saxom nem gyári állapotú, de nem tudom, hogy jobban vagy rosszabbul mennek-e, mint gyári állapotban tennék, mivel így kerültek hozzám.
190 Le/1320 kg 0-100 7,6 s vs. 118 Le/935 kg 0-100 8,7 s
Annyi a változtatás, hogy sem az Alfám, sem a Saxom nem gyári állapotú, de nem tudom, hogy jobban vagy rosszabbul mennek-e, mint gyári állapotban tennék, mivel így kerültek hozzám.
Mr. Z18-02-2017 19:17:22 // 496
a te V6-od nagyon szép volt nem is értem minek adtad el, ma már csak szétrohadtakat találni a jókat meg nem adják el....
Mr. Z18-02-2017 19:15:23 // 495
Majd ha a reggeli merevedés már nekünk is csak a derekunkba kezdődik mi is lecseréljük a legendát valami kormos traktorra hogy szántani is tudjunk vele :) peace
DieselManiaco(NagyVad)18-02-2017 19:05:26 // 494
Ohh my god,egy 156 2.5 V6,a chipes 166 MJet meg 200ig fejet megy vele:D Lehet hogy szép meg másfelet fordul a kormány benne de a brutalitás nem 190 lónál kezdődik ebben a súlycsoportban:D
Putyesz18-02-2017 18:55:41 // 493
Ja nem...a japóké 8000-nél :)
Abarai18-02-2017 17:07:25 // 492
Elégnek elég, de a túl soktól azért messze van.
Normális szívómotorok nem 5000-nél adják le a max nyomatékukat. :)
Félreértés ne essék, úgy szeretem, ahogy van.
Normális szívómotorok nem 5000-nél adják le a max nyomatékukat. :)
Félreértés ne essék, úgy szeretem, ahogy van.
Putyesz18-02-2017 16:28:04 // 491
Közútra szerintem elég...3ezertől azért szépen megindul, de persze fordulaton él igazán!...mint egy normális szívó!!!!
Abarai18-02-2017 16:05:51 // 490
A pár nappal ezelőtti autóskártyázásra akartam írni, hogy a 2.5-ben nem érzem azt, hogy feltépné az aszfaltot. Egy kellemesen motorizált 156-nak tartom, amivel lehet buszt előzni, dráma nélkül felmegy az érdi emelkedőn, de nem egy versenyautó. A GTA nagyon más. Ebben a ligában a "csak" egy másodperc, amivel jobban gyorsul 100-ra óriási különbség. Az is más, hogy a pincétől a padlásig húz, a kicsi V6 meg, rendes rövidlöketű motor módjára, csak fodulaton él igazán.
Putyesz18-02-2017 15:22:37 // 489
Én már a 2.5 V6 156-nál is azt éreztem hogy közútra értelmetlen....túl erős!De most megint olyat szeretnék venni...és ez itt a lényeg!nem is értem mit fikázzátok a Gta-t....Ha megtehetném az állna az udvaron,miért????...mert kibaszottul jól néz ki,kibaszottul megy,1,7-et fordul a kormány stb....úgyhogy a többi rizsa amit irkáltok hogy túlárazott volt,nem sokkal ad többet egy sima V6-nál, közútra túl erős...Csak blablablablablabla!!!!!
A 166 nem nem adja vissza azt amit egy 156 2.5...azt a nyers brutalitást,viszont élhetőbb és sokkal kényelmesebb,minőségibb!De papiron még a 3.2-es 166-ot is veri,a Gta-ról nem is beszélek!Mondom ezt úgy hogy a 166-ot mindennél jobban szeretem!!!
Persze kinek mi a fontosabb tulajdonság.....Én a GTA-ra szavazok!!!
A 166 nem nem adja vissza azt amit egy 156 2.5...azt a nyers brutalitást,viszont élhetőbb és sokkal kényelmesebb,minőségibb!De papiron még a 3.2-es 166-ot is veri,a Gta-ról nem is beszélek!Mondom ezt úgy hogy a 166-ot mindennél jobban szeretem!!!
Persze kinek mi a fontosabb tulajdonság.....Én a GTA-ra szavazok!!!
szállító8118-02-2017 15:08:31 // 488
felemelt hüvelykujj smiley.
szállító8118-02-2017 15:07:17 // 487
Csak nagyon félve merem megkérdezni, hogy 100-ig melyik sprintel jobban, az Alfa vagy a Saxo...??? :-)
Meglett fiatal koromban volt XR2i Fiesta -m, az 3. -ik végéig elég zsebrakéta volt, nála sokkal komolyabb autókat tudott 80-100 -ig megviccelni.
Szerintem a Saxo VTS is ilyen lehet, de még inkább komolyabb.
Ha jól gondolom, az a 106 S16 unokatesója.
Üdv.Gergő
Meglett fiatal koromban volt XR2i Fiesta -m, az 3. -ik végéig elég zsebrakéta volt, nála sokkal komolyabb autókat tudott 80-100 -ig megviccelni.
Szerintem a Saxo VTS is ilyen lehet, de még inkább komolyabb.
Ha jól gondolom, az a 106 S16 unokatesója.
Üdv.Gergő
Dévid18-02-2017 14:44:21 // 486
Ezért van nekem is napi használatra egy Saxo VTS-em. :D
Mr. Z18-02-2017 11:25:04 // 485
azért halkan megjegyzem rengeteg szerénységgel hogy autógépész szakon tanultam a Szécsényi egyetemen és autóelketronikát gyártó cégnél dolgozok , tehát azért a "csináld magad" mögött van némi futómű kinematika és géptan félév...
Mr. Z18-02-2017 11:22:24 // 484
na akkor ezt rosszul tudtam
szállító8118-02-2017 10:46:44 // 483
Kezdem kicsit úgy érezni, hogy valamilyen oknál fogva megszólítva érzed magad és mintha némi sértődöttséget érznék ez utóbbi kommentedben.
Német anyanyelvű cégnél dolgozom, sajnos korrektúrázik állandóan a szövegszerkesztő ezeknél a hozzászólásoknál is itt az Amore -n. Ha nem olvasom át kétszer, akkor a jobb -ból "job" -ot csinál, a csak -ból "cask" -ot, ezek szerint a sperr -be is belejavított, sorry ez miatt, de gondolom a szövegkörnyezetből egyértelmű volt miről írok, mire gondolok.
OFF:
Egyébként ez egy összehasonlító leírás a sedan vs kombi Ladákról, nem írják benne, hogy sperr differenciál mű let volna benne, csak némileg rövidebb az áttétel a kombi mivolta miatt.
"Technikailag nincs sok eltérés a szedán és a nagyobbított rakterű variáns között, bár apróbb módosításokat végrehajtottak. Öblösebb (39 helyett 45 l-es), és nem a csomagtér jobb oldalfala mellett áll, hanem a padlóban fekszik a tank, 4,5 helyett 5 colosak a kereklyukas felnik, rövidebb (4,3 helyett 4,44) a differenciálmű áttételi viszonya, 400-ról 430 kg-ra növelték a hasznos teherbírást. Hosszabbak hátul a rugók, ugyanakkor (egyes hazai leírásokkal ellentétben) erősítést nem alkalmaztak a futóműnél, de találékony tulajdonosok többféle módszert is kieszeltek, hogy utólag tegyék masszívabbá a hátsó felfüggesztést. Bevett szokás volt például, hogy a rugó közepébe felfújható hengert vagy a differenciálmű fölé egy kiegészítő tekercsrugót tettek, ám ezeket a vizsgán – ha kiszúrták – kivetették."
forrás:
http://www.origo.hu/auto/20140629-zoldsegesek-kedvence-volt-lada-1200-combi-1985-veteranteszt.html
Tudom, lehet nem is a kombira gondoltál, hanem a VFTS -re, csak elírtad. Szerintem ennyit a hiteles infókról, amiket az előző hozzászólásban írtál...
ON.
Részemről inkább az Alfa -s hozzászólásokat preferálnám itt és nem az "off autók" elemzését a téves információk alapján. Nem szeretném a renomémat az adminok előtt eljátszani.
Üdv.Gergő
Német anyanyelvű cégnél dolgozom, sajnos korrektúrázik állandóan a szövegszerkesztő ezeknél a hozzászólásoknál is itt az Amore -n. Ha nem olvasom át kétszer, akkor a jobb -ból "job" -ot csinál, a csak -ból "cask" -ot, ezek szerint a sperr -be is belejavított, sorry ez miatt, de gondolom a szövegkörnyezetből egyértelmű volt miről írok, mire gondolok.
OFF:
Egyébként ez egy összehasonlító leírás a sedan vs kombi Ladákról, nem írják benne, hogy sperr differenciál mű let volna benne, csak némileg rövidebb az áttétel a kombi mivolta miatt.
"Technikailag nincs sok eltérés a szedán és a nagyobbított rakterű variáns között, bár apróbb módosításokat végrehajtottak. Öblösebb (39 helyett 45 l-es), és nem a csomagtér jobb oldalfala mellett áll, hanem a padlóban fekszik a tank, 4,5 helyett 5 colosak a kereklyukas felnik, rövidebb (4,3 helyett 4,44) a differenciálmű áttételi viszonya, 400-ról 430 kg-ra növelték a hasznos teherbírást. Hosszabbak hátul a rugók, ugyanakkor (egyes hazai leírásokkal ellentétben) erősítést nem alkalmaztak a futóműnél, de találékony tulajdonosok többféle módszert is kieszeltek, hogy utólag tegyék masszívabbá a hátsó felfüggesztést. Bevett szokás volt például, hogy a rugó közepébe felfújható hengert vagy a differenciálmű fölé egy kiegészítő tekercsrugót tettek, ám ezeket a vizsgán – ha kiszúrták – kivetették."
forrás:
http://www.origo.hu/auto/20140629-zoldsegesek-kedvence-volt-lada-1200-combi-1985-veteranteszt.html
Tudom, lehet nem is a kombira gondoltál, hanem a VFTS -re, csak elírtad. Szerintem ennyit a hiteles infókról, amiket az előző hozzászólásban írtál...
ON.
Részemről inkább az Alfa -s hozzászólásokat preferálnám itt és nem az "off autók" elemzését a téves információk alapján. Nem szeretném a renomémat az adminok előtt eljátszani.
Üdv.Gergő
VV618-02-2017 10:33:34 // 482
kocka Lada kombi - mindenki tudja :)
Egyébként nem Speer, mert az németül azt jelenti, hogy gerely; hanem SPERR, ami annyit tesz, hogy zár...
V6 vagy R6 - majdnem ugyanaz :) Ilyen dolgokért normális emberek nem tiltanak ki.
Kérlek, olvass vissza a saját hozzászólás-hegyeid között. Én egyetlenegy állításodra reagáltam, szigorúan ahhoz az egy dologhoz tartva magam, viszont te egyik témáról a másikra ugrálsz, majd a harmadik, rajtad kívül senki által nem említett dolgot próbálod bizonygatni. Így nem lehet vitázni - és vitán nem vitatkozást értek, hanem azt, hogy érveket és tényeket sorakoztatunk fel egy adott témában, hogy el tudjuk dönteni, mi a helyzet. Mivel senki sem tud egymaga mindent, így van értelme a dolognak, mert több információból helyesebb következtetést lehet levonni. De ehhez az kell, hogy mindenki tartsa magát a témához és csak olyan dolgokkal hozakodjon elő, amelyek megállják a helyüket. Ezért nem szólok hozzá olyan dologhoz, amiről nincs hiteles infóm; ha mégis, akkor csak kérdés vagy vicc formájában.
Egyébként nem Speer, mert az németül azt jelenti, hogy gerely; hanem SPERR, ami annyit tesz, hogy zár...
V6 vagy R6 - majdnem ugyanaz :) Ilyen dolgokért normális emberek nem tiltanak ki.
Kérlek, olvass vissza a saját hozzászólás-hegyeid között. Én egyetlenegy állításodra reagáltam, szigorúan ahhoz az egy dologhoz tartva magam, viszont te egyik témáról a másikra ugrálsz, majd a harmadik, rajtad kívül senki által nem említett dolgot próbálod bizonygatni. Így nem lehet vitázni - és vitán nem vitatkozást értek, hanem azt, hogy érveket és tényeket sorakoztatunk fel egy adott témában, hogy el tudjuk dönteni, mi a helyzet. Mivel senki sem tud egymaga mindent, így van értelme a dolognak, mert több információból helyesebb következtetést lehet levonni. De ehhez az kell, hogy mindenki tartsa magát a témához és csak olyan dolgokkal hozakodjon elő, amelyek megállják a helyüket. Ezért nem szólok hozzá olyan dologhoz, amiről nincs hiteles infóm; ha mégis, akkor csak kérdés vagy vicc formájában.
szállító8118-02-2017 10:09:42 // 481
szerintem a BMW témát hagyjuk itt az Alfa tematikus topicban, mert kizárásra kerülünk. Szívesen kifejtem ezzel kapcsolatban a véleményemet egy erre hívatott topicban, hogy a jó féknek mi köze egy auto gyorsaságához / vezethetőségéhez (és nem a gyorsulásához). Egyébként jó, hogy nem az amerikai piacos M3 -at akarod a 328 -hoz hasonlítani, ami "csak" 240PS... vagy az e30 M3 -at, ami még gyengébb. Azt meg nem is tudtam, hogy a Lada -ban speer diffi van, pedig fiatal koromban jónéhány megfordult a kezeim között. :-)
Ha vagy CS -en akkor írj majd az abony topic -ba, ott bármiről nyugodtan lehet írni kitiltás terhe nélkül. Kíváncsivá tettél ezzel a Lada speer diffis dologgal... :-)
Üdv.Gergő
Ha vagy CS -en akkor írj majd az abony topic -ba, ott bármiről nyugodtan lehet írni kitiltás terhe nélkül. Kíváncsivá tettél ezzel a Lada speer diffis dologgal... :-)
Üdv.Gergő
Abarai18-02-2017 10:08:42 // 480
"Nem véletlen álltak vissza Maserati féle V6 turbóra hátsókerékkel"
A mai Maseratikban Chrysler eredetű Pentastar V6-ok vannak, a Giulia QV motorja meg a Ferrari V8-cal rokon. Hiába a hasonló méret, más hengerszög, mást furat/löket, minden más.
A mai Maseratikban Chrysler eredetű Pentastar V6-ok vannak, a Giulia QV motorja meg a Ferrari V8-cal rokon. Hiába a hasonló méret, más hengerszög, mást furat/löket, minden más.
VV618-02-2017 09:59:43 // 479
Ne hagyjuk tévedésben az embereket, bármilyen márkáról is legyen szó.
Először is, E36 M3-ból volt 5 és 6 sebességes váltóval készült modell is. Nyilván én az 5 sebességesről beszéltem, amelynek a motorja is más, 286 lóerős. Amit te itt másodszorra említesz, annak a motorja újabb, 321 lovas. Azért ez nem mindegy.
A másik a sperr kérdése. Meg lehet nyugodni; az M3-nak a sperrje az utolsó csavarig megegyezik az összes többi korabeli BMW sperrjével, csak áttételekben lehet különbség, működési elve és zárási foka ugyanaz.
Ami pedig a BMW sperrjét általában illeti, egyszerű lamellás sperről van szó (mint a Lada...), nem egy űrtechnika. Először jó nagyot csúszik, aztán zár. Ettől az alfás-lanciás-mazdás-toyotás- hondás torsen sokkal komolyabb szerkezet és hamarabb zár.
A féknek nem tudom mi köze a gyorsuláshoz meg a haladáshoz...
Először is, E36 M3-ból volt 5 és 6 sebességes váltóval készült modell is. Nyilván én az 5 sebességesről beszéltem, amelynek a motorja is más, 286 lóerős. Amit te itt másodszorra említesz, annak a motorja újabb, 321 lovas. Azért ez nem mindegy.
A másik a sperr kérdése. Meg lehet nyugodni; az M3-nak a sperrje az utolsó csavarig megegyezik az összes többi korabeli BMW sperrjével, csak áttételekben lehet különbség, működési elve és zárási foka ugyanaz.
Ami pedig a BMW sperrjét általában illeti, egyszerű lamellás sperről van szó (mint a Lada...), nem egy űrtechnika. Először jó nagyot csúszik, aztán zár. Ettől az alfás-lanciás-mazdás-toyotás- hondás torsen sokkal komolyabb szerkezet és hamarabb zár.
A féknek nem tudom mi köze a gyorsuláshoz meg a haladáshoz...
szállító8118-02-2017 09:56:20 // 478
egyébként az oldaladat átfutva jók a leírt projektek a 166 -tal kapcsolatosan. Felénk is ez a "csináld magad" elv dívik a hobbiautók kapcsán, már amelyik javításhoz van tudásunk és szerszámozottságunk.
Üdv.Gergő
Üdv.Gergő
szállító8118-02-2017 09:50:09 // 477
nekem az évek során nagyon bevált taktika lett, hogy napira egyszerűbben fenntartható gazdaságosabb autót használok, én is és az asszony is, míg hobbi autónak mindig valami erősebbet, különlegesebbet. A napi használat ezeket az autókat így is úgy is megeszi, így meg ahányszor beleülhetek és mehetek vele, mindig előjön a varázslat, hogy mennyire megy, milyen ritkán látom szembe jönni, milyen minőségi, stb.
Szigorúan a saját véleményem szerint ennek így van értelme, ha milliomos lennék sem hiszem, hogy túl komoly és ritka autót használnék napira. Egyszerűen sajnálnám ezeken az utakon, a parkolókban, a "jóindulatúak" miatt, stb. Nyilván mások ezt máshogyan látják és így van ez rendjén.
Üdv.Gergő
Szigorúan a saját véleményem szerint ennek így van értelme, ha milliomos lennék sem hiszem, hogy túl komoly és ritka autót használnék napira. Egyszerűen sajnálnám ezeken az utakon, a parkolókban, a "jóindulatúak" miatt, stb. Nyilván mások ezt máshogyan látják és így van ez rendjén.
Üdv.Gergő
szállító8118-02-2017 09:42:50 // 476
Szia,
Fék kérdésében a fotó tükrében túlteljesítetted a gyári lehetőségeket, ez látszik és teljesen rendben is van. Gondolom a gyári fék méreteket is megkívánta a 166 tervezett terhelt tömege, nincs ebben semi kivetnivaló, ha az tovább let fejlesztve.
"-30 lóerő" : amennyiben a 4-esen araszolsz a sorban csúcsidőben, akkor igaz, amit mondasz. Gyakorlatilag egy Maserati Coupe -val sem lennél előbbre, ha csak egyet egyet tudsz előzni a forgalom miatt. Viszont akad olyan eshetőség is, amikor lámpától indulsz és van előtted 300-400m egyenes, ott inkább előjön a +30 lóerő és a jobb rajt képessége, esetleg ha németben egy üresebb autópálya szakaszon mondjuk még 150 -ről kell elgyorsítani. Nyilván abban igazad van, hogy ezek nem mindennapos forgalmi szituációk az első verzióval szemben. De ugye mint írtam, nekem napira teljesen más autóm van, az Alfa csak akkor következik, ha a szórakozás percei jönnek.
Azt, hogy az Alfa miért tett kitérőt a Holden irányába, majd miért tért vissza házon belüli megoldásra nem tisztem megítélni és az eredeti kérdés / felvetés részét sem képezte. Gondolom inkább kapcsolatos azzal, hogy bizonyos esetekben jobb/gyorsabb/olcsóbb már működő licencet átvenni, mint egyet akár meglévő platformról fejleszteni. De mint mondtam, ebben a témában nem igazán merültem el.
Üdv.Gergő
Fék kérdésében a fotó tükrében túlteljesítetted a gyári lehetőségeket, ez látszik és teljesen rendben is van. Gondolom a gyári fék méreteket is megkívánta a 166 tervezett terhelt tömege, nincs ebben semi kivetnivaló, ha az tovább let fejlesztve.
"-30 lóerő" : amennyiben a 4-esen araszolsz a sorban csúcsidőben, akkor igaz, amit mondasz. Gyakorlatilag egy Maserati Coupe -val sem lennél előbbre, ha csak egyet egyet tudsz előzni a forgalom miatt. Viszont akad olyan eshetőség is, amikor lámpától indulsz és van előtted 300-400m egyenes, ott inkább előjön a +30 lóerő és a jobb rajt képessége, esetleg ha németben egy üresebb autópálya szakaszon mondjuk még 150 -ről kell elgyorsítani. Nyilván abban igazad van, hogy ezek nem mindennapos forgalmi szituációk az első verzióval szemben. De ugye mint írtam, nekem napira teljesen más autóm van, az Alfa csak akkor következik, ha a szórakozás percei jönnek.
Azt, hogy az Alfa miért tett kitérőt a Holden irányába, majd miért tért vissza házon belüli megoldásra nem tisztem megítélni és az eredeti kérdés / felvetés részét sem képezte. Gondolom inkább kapcsolatos azzal, hogy bizonyos esetekben jobb/gyorsabb/olcsóbb már működő licencet átvenni, mint egyet akár meglévő platformról fejleszteni. De mint mondtam, ebben a témában nem igazán merültem el.
Üdv.Gergő
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
435
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?