De biztos nem fog várni egy évet
Erre ne vegyél mérget! ;)))
Forum >> 4C
Andy06-11-2014 12:06:29 // 719
.......................06-11-2014 11:18:03 // 718
A milliomosok már rég megvették a 8C jüket,
Mem egy szájából hallottam a 911 alatt minden komolytalan,
Aki meg fizetésért gürizik,vagy vállalkozó az inkább lízingel,
De biztos nem fog várni egy évet
Szóval itt a kapufa..ez a szándékos azértsegyártokeleget hadvárjonráaparaszt mai életben nagyon nem fog bejönni
Mem egy szájából hallottam a 911 alatt minden komolytalan,
Aki meg fizetésért gürizik,vagy vállalkozó az inkább lízingel,
De biztos nem fog várni egy évet
Szóval itt a kapufa..ez a szándékos azértsegyártokeleget hadvárjonráaparaszt mai életben nagyon nem fog bejönni
VKG231!!! (156+75)06-11-2014 10:56:39 // 717
Hogy mi van?
Igen, használt F360 vagy 355 is van 16 gurigáért... :D Sőt, ház is.
Hogy jön ehhez az S3? Meg mi az, hogy nem eresztett akkorát az Alfa a 900 kilóval? Majdnem a fele az S3-énak a súly, belegondoltál az mennyi munkaóra...?
És az egy összkerekes autó. A 0-100-ban az sokat számít. De közben tipikus quattro, tolja az orrát, puha... Komolyan almát a körtével.
Lehet, hogy szívesebben indulnék el vele 1500 km-es túrára, de kb ugyanolyan, mint egy 2.0 tdi... Csak sokat fogyaszt. Erős. És? Na pont ez a különbség a 4C-nél. Hogy az NEM egy erős szériaautó. Ettől lesz belőle szupersportkocsi. Nem holmi agyig húzott 2.0 turbós családi autó...:) Sportautó. Nem "gyorsan megyek vele és otthagyom a 320d-t a lámpánál" autó, hanem versenypályára született, kompromisszumokat a gazdájára erőltető kívánatos jármű. Ami elveri az R8-at a nürburgringen.
Igen, használt F360 vagy 355 is van 16 gurigáért... :D Sőt, ház is.
Hogy jön ehhez az S3? Meg mi az, hogy nem eresztett akkorát az Alfa a 900 kilóval? Majdnem a fele az S3-énak a súly, belegondoltál az mennyi munkaóra...?
És az egy összkerekes autó. A 0-100-ban az sokat számít. De közben tipikus quattro, tolja az orrát, puha... Komolyan almát a körtével.
Lehet, hogy szívesebben indulnék el vele 1500 km-es túrára, de kb ugyanolyan, mint egy 2.0 tdi... Csak sokat fogyaszt. Erős. És? Na pont ez a különbség a 4C-nél. Hogy az NEM egy erős szériaautó. Ettől lesz belőle szupersportkocsi. Nem holmi agyig húzott 2.0 turbós családi autó...:) Sportautó. Nem "gyorsan megyek vele és otthagyom a 320d-t a lámpánál" autó, hanem versenypályára született, kompromisszumokat a gazdájára erőltető kívánatos jármű. Ami elveri az R8-at a nürburgringen.
LacUS06-11-2014 10:44:29 // 716
Itt csak drag versenyzők vannak? 0-100 adatokkal dobálózunk 1,7 valamikhez hasonlítjuk. Miért? Töltött káposztát össze szokás hasonlítani a somlóival? 900kgval és azzal a sokak által nem nagy szám 240Le ez a kocsi szupersportkocsik (igen 30M+kocsik) közt játszik eredményesen. Turbómotorról beszélünk, azt gondoljátok nem tudtak volna többet csinálni?Ezzel valószínűleg csak hülyebiztossá tették, na meg lehet egyszer lesz egy GTA.. És az is lehet,hogycsak valami hobbi tuner hozzányúl 1,8as gyorsan lehet strokerezve 2.0-2.1 nagyobb turbo, cooler, ecu és lesz egy 500lovas 900kg autó...elég lenne? Talán már sok is. Szóval potenciál rengeteg van a kocsiban, végre régi hírnevéhez méltó autót csinált az alfa.
Ha lenne ennyi fölösleges pénzem én vennék.
Ha lenne ennyi fölösleges pénzem én vennék.
Jorjie06-11-2014 09:28:38 // 715
Csak tudnám hogy ha ez a 4C ennyire szar, miért kell rá éveket várni? Nyilván minden milliomos hülye...
redbull9005-11-2014 23:48:17 // 714
Én se vagyok nagyon elájulva de elfogadnám mutogatni, azért én beleraktam volna 2.5 es 5 hengeres turbo motort... súly ide vagy oda, és akkor nem 900 kg lett volna hanem mondjuk 1100kg.. de kb úgy 350Le na akkor már csúcs autó lett volna igazán!
meg nem 4.5 lett volna 100-on hanem kevesebb!
Ha csak megnézzük az Audinak az RS3-át adatok: 2.5T 5henger 1650kg 340Le 450nm 4.6 alatt van 100-on szóval akkorát nem eresztett az Alfa 4C a 900 kilójával...
Ráadásul az Rs3 már olcsóbb is 30-39 ezer euró... persze ilyen 20-30ezer kmvel
0km 39-50 ezer euro között mozog, évjárattól függ.
Guilát várom kíváncsian remélem tényleg nem lesz csalódás... utolsó reménye az Alfának szerintem....
meg nem 4.5 lett volna 100-on hanem kevesebb!
Ha csak megnézzük az Audinak az RS3-át adatok: 2.5T 5henger 1650kg 340Le 450nm 4.6 alatt van 100-on szóval akkorát nem eresztett az Alfa 4C a 900 kilójával...
Ráadásul az Rs3 már olcsóbb is 30-39 ezer euró... persze ilyen 20-30ezer kmvel
0km 39-50 ezer euro között mozog, évjárattól függ.
Guilát várom kíváncsian remélem tényleg nem lesz csalódás... utolsó reménye az Alfának szerintem....
Zsunior05-11-2014 14:05:46 // 713
Az a felni.. Ez nagyon bitang!! :)
quasimoto05-11-2014 12:20:57 // 712
Szerintem belsőégésű motoros autó már nem lesz legenda, de mi még szerethetjük. A gyár biztos lezúzott jópárat, mielőtt sorozatba küldte. Én bevállalnék egyet szigorúan hétvégére...hobby pályanapokra kimennék vele és persze szerpentinekre. A súlyosan romló toszkán utakat messzire elkerülném, pedig oda illene a kocsi a legjobban. A kocsit csak polírozgatni kell, ilyen felhasználás mellett örök élet + 1 nap...szerintem általában erre fogják használni és nem fog komolyat esni az ára, szóval lehet gyűjtögetni.
Jimmi T.04-11-2014 16:05:26 // 711
Tedi04-11-2014 13:25:38 // 710
Tegyük azért hozzá, ahhoz az is kellett, hogy megnyerjenek vele három rali világbajnokságot :)
Rohodi Mihály04-11-2014 13:11:43 // 709
Egy ilyen kis-szériás autóra? Szerinted? Szerintem nem lesz. De lehet tévedek :-)
.......................04-11-2014 12:01:51 // 708
Törésteszt van 4c re?
lesz?
lesz?
Rohodi Mihály04-11-2014 11:55:12 // 707
Az én véleményem szerint a 4C pályaautó, DE simán használható a mindennapokban is, ha nem kell sok csomagot hurcolnia valakinek, nincs szükség gyerekülésre, stb. Laptop befér :-) Sőt, jobban használható mindennapi autónak, mint egy Ferrari, Maserati... Pl. azért, mert a fogyasztása a töredéke. Még úgy is, hogy belül fapadosabb, puritánabb, keményebb.
.......................04-11-2014 10:25:16 // 706
Volt már egy hasonló próbálkozás ,a Lancia Stratos
Az legenda lett,
Kívánjuk ezt a 4c nek is
Az legenda lett,
Kívánjuk ezt a 4c nek is
quasimoto04-11-2014 10:21:32 // 705
A 4C nem GT hanem egy színtiszta pályaautó, ezt egyszerűen nem ismerik fel az Alfa tulajok. Az Alfa nem gyátott ilyen kocsit soha, mert a 33 Stradale ugye a 8db - os széria szintjén maradt. Az Alfák a hétköznapi emberek kedvezőárú mindennap használható sport(os) kocsijai voltak, ebbe a dobozba nem fér bele a 4C. Egy pályaautónál csak a másodperc számít, pont. Nekem is szokatlan az Alfától az ilyen kocsi, de ez ilyen lett. Lehet, hogy mást várt sok alfás, vmi GT - t 6 hengeres motorral, ami muzsikál és befér csomag meg a pereputty, de az a kocsi valószínűleg nem lenne ilyen visszatérő téma, ennek a kocsinak pedig valószínűleg az is a szerepe, hogy amíg a gyár letesz egy értékelhető választékot az asztalra, ne felejtsék el, hogy egyáltalán létezik. Mert a nagy európai piacokon elég sok kilómétert kell megtenni mire 1 akármilyen Alfa szembejön...
Én sem vennék 4c - t, de csak azért mert nincs annyi pénzem, hogy pályaautóban pihenjen egy 16oska, ha lenne azonnal gurulnék Budaörse és rendelném. Hétköznap elhimbálóznék vmi sportos kupéban hétvégére jöhet az őrjöngés. Ez egy jó koncepció de nem ennek a lerabolt országnak.
Gondolj bele Szájmon 16 - ért kapsz egy versenyautót, egy igazit. Karbon vázzal. Fehér köpenyes mérnökök kenegetik vákumozzák sütögetik havi 4ezer€+ fizetésért. Szerintem súlyos bukta a gyárnak minden darab. Ki a fasznak nem tetszene egy turbó v6 a seggében? Ez van ez ilyen. Gyakran vezetgetek T-jet Fiatot és baromi jó karakterű motor. El sem tudom képzelni mit adhat elő egy másfélszer akkora egy karbon vázban.
Én sem vennék 4c - t, de csak azért mert nincs annyi pénzem, hogy pályaautóban pihenjen egy 16oska, ha lenne azonnal gurulnék Budaörse és rendelném. Hétköznap elhimbálóznék vmi sportos kupéban hétvégére jöhet az őrjöngés. Ez egy jó koncepció de nem ennek a lerabolt országnak.
Gondolj bele Szájmon 16 - ért kapsz egy versenyautót, egy igazit. Karbon vázzal. Fehér köpenyes mérnökök kenegetik vákumozzák sütögetik havi 4ezer€+ fizetésért. Szerintem súlyos bukta a gyárnak minden darab. Ki a fasznak nem tetszene egy turbó v6 a seggében? Ez van ez ilyen. Gyakran vezetgetek T-jet Fiatot és baromi jó karakterű motor. El sem tudom képzelni mit adhat elő egy másfélszer akkora egy karbon vázban.
AdiArsenal04-11-2014 05:56:36 // 704
audi, bmw tucat autó, közben a tulajok azt hiszik, hogy milyen egyedi autójuk van,meg persze tökéletes, amibe még olajat sem kell cserélni soha, nem kéne egyik sem, én is nap mint nap látom, hogy a Giulimnak is rengetegen utánanéznek, pedig ebből inkább láthat az ember az utakon, mint a 4C-t.
msd04-11-2014 00:11:46 // 703
A sima Cayman talán még olcsóbb is, mint a 4C, jóval lassabb, nem is túlságosan szép, legalábbis mindenképpen hétköznapibb látvány, van belőle jópár Pesten. Ha neked inkább az... hát... végülis jogodban áll, csak ezen a fórumon elég furcsa. Vagy az SLK55, ami egy több, mint háromszor akkora motorral 0.4 másodpercet ver a 4C-re 0-100-on, ha már a számokon lovagolunk? Végülis még mindig jobb, mint a majd' két tonnás BMW Z4, ami a legerősebb motorjával is lassabb. Azzal inkább a Brera-t lehetne összehasonlítani.
Ma elment mellettem reggel egy 4C a Petőfi hídon, és nekem azért csak kéne egy ilyen játékautó. A többi hozzá képest tucat, a 4C messzíről kitűnik. Budán naponta araszolgattam a dugóban Porschék, M3/M5 BMW-k mögött, senki nem fordítja utánuk a fejét, és nem nagyon rázta meg a gyomrom az eszeveszett motorhang sem, amikor a buszsávban ráléptek a gázra. A tekintély parancsolás jelentős része csak a tulajdonosaik fejében létezik. Ha egyszerű embereket akarsz lenyűgözni amúgy is a fizikai mérettel érdemes próbálkozni, nem a kifinomult sportossággal. Valami X6-os, vagy hasonló bumszlival.
Eddig egyedül Ferrariknál tapasztaltam, hogy bárkinek maga után rántja a fejét, kisgyerektől nagymamáig. Pár hete egy 458 mögé sikerült beszuszakolnom magam a Gyáli úton. Na annak volt hangja, pedig alig lépett a gázra, de már libabőr. Persze nem is 16 millió, és nincs is minden második budai cégtulajdonosnak. De a felsorolt autók közül a 4C áll hozzá a legközelebb életérzésben.
Ma elment mellettem reggel egy 4C a Petőfi hídon, és nekem azért csak kéne egy ilyen játékautó. A többi hozzá képest tucat, a 4C messzíről kitűnik. Budán naponta araszolgattam a dugóban Porschék, M3/M5 BMW-k mögött, senki nem fordítja utánuk a fejét, és nem nagyon rázta meg a gyomrom az eszeveszett motorhang sem, amikor a buszsávban ráléptek a gázra. A tekintély parancsolás jelentős része csak a tulajdonosaik fejében létezik. Ha egyszerű embereket akarsz lenyűgözni amúgy is a fizikai mérettel érdemes próbálkozni, nem a kifinomult sportossággal. Valami X6-os, vagy hasonló bumszlival.
Eddig egyedül Ferrariknál tapasztaltam, hogy bárkinek maga után rántja a fejét, kisgyerektől nagymamáig. Pár hete egy 458 mögé sikerült beszuszakolnom magam a Gyáli úton. Na annak volt hangja, pedig alig lépett a gázra, de már libabőr. Persze nem is 16 millió, és nincs is minden második budai cégtulajdonosnak. De a felsorolt autók közül a 4C áll hozzá a legközelebb életérzésben.
GTVili03-11-2014 22:11:02 // 702
Pedig Perdix már rég nincs itt....:-)
avvocato03-11-2014 21:44:31 // 701
Át kell jelentkezni a Porsche klubba!!Az eszem megáll, néha azt hiszem,hogy egy másik márka honlapján vagyok, ahol menő dolog szapulni az alfát.
Jorjie03-11-2014 20:26:36 // 700
Azért plusz 4-6 miller csak a hangért elég nagyvonalú :-)
:Szájmon:QV:147:GT:03-11-2014 19:22:48 // 699
Lehet, hogy nekem magával a kategóriával van a problémám?! :D Bár nem is igazán egyértelmű, hogy kik is a kategória társai de én egyedül a Lotus-t tartanám annak...és a Lotust sem szeretem :D
Nem vitatom, hogy egy nagyon szép gép de nekem 16milláért ne legyen Honda hangja....tudom tudom a súly....de inkább legyen 1másodpercel rosszabb a gyorsulása csak duruzsoljon benne valami...
Hogy 16milláért mit vennék? Semmit...inkább költenék 20-22 millát és vennék egy Porsche Boxstert vagy Caymant!! Tapasztalatból mondhatom miután 2 évig használtam egy 987 Boxster S-t, hogy a világ egyik legjobb sportautója ami nem csak mindennapi használatra alkalmas, hanem versenypályán való őrjöngésre is miközben gyönyörűen üvölt a 3.4-es boxer motor a hátad mögött...arról nem beszélve, hogy a teljesítményéhez képest nevetségesen keveset fogyaszt és elől hátul lehet bele pakolni....
De egy Z4-est vagy egy SLK55 AMG-t is előbb vennék mint 4C-t....
(Nem kell a fejemet venni a kijelentéseimért :D)
Nekem egy sport autó nem csak arról szól, hogy könnyű....igenis hozzá tartozik a motor és a hang is!
Nem vitatom, hogy egy nagyon szép gép de nekem 16milláért ne legyen Honda hangja....tudom tudom a súly....de inkább legyen 1másodpercel rosszabb a gyorsulása csak duruzsoljon benne valami...
Hogy 16milláért mit vennék? Semmit...inkább költenék 20-22 millát és vennék egy Porsche Boxstert vagy Caymant!! Tapasztalatból mondhatom miután 2 évig használtam egy 987 Boxster S-t, hogy a világ egyik legjobb sportautója ami nem csak mindennapi használatra alkalmas, hanem versenypályán való őrjöngésre is miközben gyönyörűen üvölt a 3.4-es boxer motor a hátad mögött...arról nem beszélve, hogy a teljesítményéhez képest nevetségesen keveset fogyaszt és elől hátul lehet bele pakolni....
De egy Z4-est vagy egy SLK55 AMG-t is előbb vennék mint 4C-t....
(Nem kell a fejemet venni a kijelentéseimért :D)
Nekem egy sport autó nem csak arról szól, hogy könnyű....igenis hozzá tartozik a motor és a hang is!
Andy03-11-2014 15:46:44 // 698
Gegee03-11-2014 15:25:39 // 697
Ennyi. Nagyon beletrafáltál! Jönnek itt a 4 hengerrel, hogy az nem motor stb, viszont azt elfelejtik, hogy 900 kg a kocsi és ehhez a súlyhoz szerintem iszonyat elég. 1.75 Tbi a Giut is úgy mozgatja, mintha pihekönnyű lenne, nem hogy a 4c-t, ami fél tonnával könnyebb. FÉL tonna. Kimondva is iszonyatosan sok.
Jimmi T.03-11-2014 14:38:14 // 695
avvocato03-11-2014 14:23:41 // 694
Én ültem 4C-ben, P Zoli miskolci cartársunk jóvoltából, mentünk is vele! Az autó kinézete és a hangja lenyűgöző! Hörög, fújtat, ordít, minden tekintetben elképesztő! Még egyszer köszi Zoli a tesztelés!!! Ennyi pénzért szupersportkocsikhoz hasonló menetteljesítményt nyújt. Azt hiszem mindenki összesz@rná magát, ha egy ilyen verda lenne a garázsábanÖörülni kéne, hogy ilyen autót gyárt az alfa. A hangra visszatérve, lehet, hogy valakinek az 1.6-os dízel kerregés jobban tetszik, hát erre nem tudok mit mondani.
Jorjie03-11-2014 12:36:37 // 693
Savanyúéknak üzenem, hogy a 4C régóta az egyetlen Alfa, amire egy fanatikus Alfás igazán büszke lehet. A 8C-t most ne nézzük, mert az igazából Ferrari. Egy Alfa, amire rég vártunk, egy reménysugár hogy az Alfa tud még autót gyártani. Egy Alfa, ami kb. mindent agyonvert a Nürnburgringen. Egy Alfa, amiről végre dicsekedhetünk a Bmws, Mercis, Audis havernak.
És az meg milyen kérdés, hogy miért nem 6, 8, 12, 65 hengeres? Súlycsökkentés ember! A legfontosabb tuning, mióta autó létezik!
Játékautónak titulálni, egy kocsit, ami 4 alatt van százon, meg elég vicces. Meg kell nézni egy Caterhamet, egy Mazda RX8-at, vagy ilyesmiket, azok sem egy tankok.
A hangot meg ahhoz kell viszonyítani, hogy ez négy henger, mégis jobban szól, mint egy TS. :-)
Az ár meg viszonyítás kérdése, meg kell nézni a többi márkát, ott milyen árak leledzenek egy hasonló menettulajdonságú gépnél.
Örüljetek már egy kicsit neki!
És az meg milyen kérdés, hogy miért nem 6, 8, 12, 65 hengeres? Súlycsökkentés ember! A legfontosabb tuning, mióta autó létezik!
Játékautónak titulálni, egy kocsit, ami 4 alatt van százon, meg elég vicces. Meg kell nézni egy Caterhamet, egy Mazda RX8-at, vagy ilyesmiket, azok sem egy tankok.
A hangot meg ahhoz kell viszonyítani, hogy ez négy henger, mégis jobban szól, mint egy TS. :-)
Az ár meg viszonyítás kérdése, meg kell nézni a többi márkát, ott milyen árak leledzenek egy hasonló menettulajdonságú gépnél.
Örüljetek már egy kicsit neki!
Gegee03-11-2014 12:08:20 // 692
Az majd az 5c lesz... gondolom :)
Jimmi T.03-11-2014 12:07:06 // 691
Én vennék 4 C-t ha a cégem kormányközeli lenne és megtehetném.
A hangja meg benne ülve szerintem sokkal jobb mint kívülről hallgatva.
Tekintélyt parancsoló ? az meg minek ? nem vagy elég nagy még ?
Nagyon dögös, nagyon tolnám neki !
A hangja meg benne ülve szerintem sokkal jobb mint kívülről hallgatva.
Tekintélyt parancsoló ? az meg minek ? nem vagy elég nagy még ?
Nagyon dögös, nagyon tolnám neki !
.......................03-11-2014 08:02:10 // 690
Nekem meg a 4henger nem elfogadható,
Miért nem lett legalább 5 hengeres
Miért nem lett legalább 5 hengeres
AdiArsenal03-11-2014 05:55:26 // 689
Külsőre nekem sem nagyon jön be, viszont a motor az nagyon komoly, meg szerintem a hangja is jó egy 4hengereshez képest.
Tommi03-11-2014 00:25:06 // 688
Egy V12-es Ferrari az tekintélyt parancsoló :) Vagy egy 8C :) De a 4C kissé más csapatban játszik és ahogy a nevéből is láthatod, hangorkánt ne várj tőle, a négy hengernek megvannak a határai. De a saját kategóriájában szerintem abszolút rendben van és ne egy Civic legyen mellé az összehasonlítási alap, kicsit más kategória a kettő ;)
Csak a kíváncsiság kedvéért: mit vennél 16 millióért, ami szerinted vérpezsdítőbb? És ezt bármiféle kötekedő szándék nélkül, komolyan kérdezem :)
Csak a kíváncsiság kedvéért: mit vennél 16 millióért, ami szerinted vérpezsdítőbb? És ezt bármiféle kötekedő szándék nélkül, komolyan kérdezem :)
:Szájmon:QV:147:GT:03-11-2014 00:11:25 // 687
:D Sajnos komoly.....nem tetszhet mindenkinek :)
Nem azt mondom, hogy nem szép autó mert szépnek szép..hanem azt hogy egyáltalán nem fog meg...ahogy jött velem szemben a nagy forgalomban, inkább valami játék autó benyomását keltette bennem, nem pedig egy tekintélyt parancsoló sport autóét...
A hangjáról pedig csukott szemmel azt hinném, hogy egy jól hangolt Honda Civic...
Szóval az első látás és hallás után biztos, hogy 16milióból nem 4C-t vennék... :)
Nem azt mondom, hogy nem szép autó mert szépnek szép..hanem azt hogy egyáltalán nem fog meg...ahogy jött velem szemben a nagy forgalomban, inkább valami játék autó benyomását keltette bennem, nem pedig egy tekintélyt parancsoló sport autóét...
A hangjáról pedig csukott szemmel azt hinném, hogy egy jól hangolt Honda Civic...
Szóval az első látás és hallás után biztos, hogy 16milióból nem 4C-t vennék... :)
Imyx02-11-2014 14:06:34 // 686
Ez most komoly?? :-))
Grando02-11-2014 13:58:16 // 685
Erre a szörnyű hírre biztosan leálltak a gyártással, és leültek gondolkodni, hogy mit is ronthattak el. :D
msd02-11-2014 13:38:27 // 684
Egy vásárlóval kevesebb. :(
:Szájmon:QV:147:GT:01-11-2014 15:22:14 // 683
Velem az egyik nap jött szembe egy piros (gondolom az Avis féle) a pesti alsó rakparton...hát engem nem igazán fogott meg...a hangja sem nyerte el a tetszésem... :((
Andy01-11-2014 14:32:05 // 682
Márciusban kezdik gyártani. :P
GTPeti01-11-2014 13:26:36 // 681
Az előbb ment el a barátom mellet az autópályán egy fehér 4C cabrio. Azt mondta a telefonban, hogy aki a kipufogót tervezte, kitüntetést érdemel. :D
Rohodi Mihály31-10-2014 15:00:00 // 680
A "legalapabb" 4C 16.060.000 Ft + forgalomba állítási költségek.
Ennek a Casco önrésze (ha 10%-ost kötnek..) 1.606.000 Ft. Ha valaki 100% biztonságra játszik, ezt kell kaucióként kérnie. És akkor még nem is esett szó arról, hogy 2 év alatt jön meg egy újabb, ha vmi nagy gáz történik vele, vagy hónapokig kell javítani - akkor is áll benne a pénze, és nem termel. Mert végül is ez egy üzlet, profitot kell termelnie :-) A marketing hír értéken túl...
Ennek a Casco önrésze (ha 10%-ost kötnek..) 1.606.000 Ft. Ha valaki 100% biztonságra játszik, ezt kell kaucióként kérnie. És akkor még nem is esett szó arról, hogy 2 év alatt jön meg egy újabb, ha vmi nagy gáz történik vele, vagy hónapokig kell javítani - akkor is áll benne a pénze, és nem termel. Mert végül is ez egy üzlet, profitot kell termelnie :-) A marketing hír értéken túl...
mesa31-10-2014 13:28:12 // 679
"Olvastad, mennyiért lehet javítani a 4C utascelláját? Gondold el, valaki kibéreli 50 ezerért és mondjuk csak 200 ezret zárolnak a kártyáján."
Erre van a biztosítás! Nyilván kötött rá az Avis. Ők sem bolondok
Nekem nem a százezres napi díj a probléma, hanem a kaució mértéke.
Majdnem vételár tíz százalék az igen is sok.
Erre van a biztosítás! Nyilván kötött rá az Avis. Ők sem bolondok
Nekem nem a százezres napi díj a probléma, hanem a kaució mértéke.
Majdnem vételár tíz százalék az igen is sok.
GTPeti20-10-2014 22:57:22 // 678
Ebben teljesen igazad van. B)
Piritu - 1.000.00020-10-2014 22:52:56 // 677
Ezért kell oda menni :-P
GTPeti20-10-2014 22:50:57 // 676
Na várj, ez Maranelloban van, vagyis van rá egy aprócska esély, hogy nem az a magyar cég, akiről anno egy cartárs beszámolt (akik csak lightos krúzolást engedélyeznek). :)
Piritu - 1.000.00020-10-2014 22:37:53 // 675
Itt jobb a motorhang, könnyebb dönteni :-))
Piritu - 1.000.00020-10-2014 22:36:12 // 674
Itt egy ismerősünk videója. Döntsd el magad :-))
GTPeti20-10-2014 21:47:46 // 673
Egy M3 egy napra 49eFt, 150km-rel. Csak mielőtt valaki azt hiszi, hogy 70 ojróért tényleg megkapja. :)
GTPeti20-10-2014 21:45:05 // 672
Az a 30 ezres bérelt Ferrari nem olyan, hogy ott ül melletted a tag és nem engedi 3000 fölé vinni a fordulatszámot? Mert ha igen, akkor azért az nem ua., mint elvinni egy napra egy 4C-t. B)
VKG231!!! (156+75)17-10-2014 19:06:18 // 670
Ezzel itt folyton gondok vannak. Akkor ennyi, ha kiveszed mondjuk egy hónapra. Nem akkor, ha kell 1 napra és ütnéd-vágnád.
Amúgy meg Halesznál a pont. Just as usual... :D
Amúgy meg Halesznál a pont. Just as usual... :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
559
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?