Forum >> 4C

Haddel07-11-2014 18:29:18 // 750
Mondhattok bármit,én akkor is sunáznám a 4C-t. 4-5 év múlva lehet veszek is a 159 mellé. :-)
Tedi07-11-2014 18:10:49 // 749
Asszem erre mondják, hogy reménytelen eset :D
.......................07-11-2014 18:03:26 // 748
Jó ez a 4c csak nekem nem kell,sokkal inkább kellene más ,a Brera utód lenne ,V6 diesel
Inkább valami ilyesmit kellett volna csinálni,hogy
A VÁSÁRLÓT kiszolgálják
VKG699!!! (4x156+75)07-11-2014 17:54:48 // 747
Megnéztem, szerintem el kell, hogy szomorítsalak...



Az ott középen pohártartónak tűnik...
GTPeti07-11-2014 17:31:32 // 746
VM, remekül leírtad. :) OFF, Kb pont így vettem a GTV-t. Mentem vele egy apró karikát, az izgalomtól nem sok mindenre figyeltem az úton kívül. Megvettem... Egy Maserati-t, vagy 4C-t is megvennék kipróbálás nélkül. Lehet hülyeségnek, fanatizumusnak, de tapasztalatnak, vagy bizalomnak is nevezni. Én főleg az utóbbinak tartom. Ha az Alfa csinál egy karbonkasztnis sportautót, az rossz egyszerűen nem lehet. Ahhoz túl régen vannak már az autós szakmában... ON
avvocato07-11-2014 17:19:22 // 745
Teljesen igazad van!!! Egy igazi alfásnak eszébe nem jutna a 4C-t fikázni, meg szaros Audikkal összehasonlítani. Jóhogy nem még 2 ülést, meg pohártartókat hiányol némelyik nagyokos.Lehet hogy alvó germán ügynökök vannak közöttünk.
VKG699!!! (4x156+75)07-11-2014 17:11:29 // 744
Igen, igazad van, az elején fogyott az 59. De a 156 ezzel szemben egyszerűen lebombázta a piacot. Nem a minőség, hanem a formaterv, a motorok és a futómű vitte el a hátán.

Nem tudom, fogja-e valaki venni, ha nagyon jó, nagyon szép és 3-as árban van.
A Saabnak sem jött össze az utolsó 9-5-össel, pedig az az autó nagyon oda lett téve.

De ne legyen igazam, árulják csak C Merci árban és fogyjon csak úgy is :)

A 4C-ről nem is értem miért vitatkozik alfásként bárki... Nekem még akkor sem fájna, ha nem jönne be... De így, hogy simán a világ élvonalában van, így meg pláne nem jön le, hogy mi lehet vele a baj...
Giuntini07-11-2014 16:53:46 // 743
A 4C szerintem minden hasonló kategóriájú autót lenyom, bele értve a Porsche Boxtert is. A 159 árképzése sokkal bátrabb volt mint a 156-é. Az elején 2008-2009-ig nagyszerűen fogyott, hiszen a tesztekben is leírták, Alfa még nem volt ennyire minőségi. A motorok elfogytak, a GTA pedig soha nem érkezett meg ami az S4 ill M3 konkurenciája lehetett volna. + a 159-nek nagyon betett a gazdasági válság. A 159-et pont a tehetősebb réteg engedhette meg magának (nem a kőgazdag) és ez a drága középkategória vesztette a legnagyobbat. A 4C egy olyan autó amiről sugárzik, hogy nem minden parasztnak lehet ilyen. Nem elég, hogy pénzed van, de mellette legyen egyéniséged. A parasztok vegyék a Boxtert. Ezt a filozófiát kellene átmenteni a 159 utódjába. A paraszt vegye a 3-as BMW-t, az új Giulia vagy akárminek fogják hívni legyen az egyéniségek autója. Ez annak idején a 164 fénykorában is meg volt.
VKG699!!! (4x156+75)07-11-2014 15:22:21 // 742
De Te ugye nem fogod bérelni, mivel az nevetségesen drága, mivel a tiszteletreméltó és nagyra becsült németországban (jaj kisbetű, de vajon miért?) hat forint két fillérért adják az M5-öt magától töltődő tankkal... És mellé négy Porschét, hogy a nagyszülők se unatkozzanak addig.

Szóval hogy is van ez? Most akkor jó, hogy lehet bérelni? Nem? Ki tudja? Szaranégycé? Nemlehetkipróbálni? Kilehet deazsejó, aszariskeserű?


A 4C az Alfa leginnovatívabb és legjobb döntése az SZ óta. Pont. Azóta nem mertek ennyire polgárpukkasztót lépni. Sőt, talán még az SZ sem jó példa, az is "csak" egy 75-ös. Akkor talán a Montreal volt ennyire bátor lépés tőlük... És bizony, ha valami kell az elismertséghez, az ez. A helyükben tényleg lenne félkupás verzió is, meg indítanék 4C kupát a WTCC betétfutamaként, azt akkor hadd szóljon.

Nehogymár azok igényét kelljen kiszolgálni, akik S3 meg 3.0 tdi konkurenciát látnak egy karbonvázas versenyautóban.
VKG699!!! (4x156+75)07-11-2014 15:14:46 // 741
Jó az, amit mondasz, csak kérdés, hogy valóban szegmens-e a középkategória prémium része? A 159 annak ellenére nem fogyott, hogy tényleg kitűnő autó volt.
Ezzel szemben a hétköznapibb 156-ot vitték, mint a cukrot...

Szerintem valami 156-szerűt kellene dobniuk, mert az az Alfa igazi vásárlóközönsége. És persze kellenének variánsok, kombi, 3ajtós, szedán, stb... A Giulietta SW-nek pl simán lett volna helye, hiszen a golf kombi is fogy, a 308 is, a meganeról nem is beszélve.

És ha minden igaz, visszatérünk a WTCC-be pár éven belül. Nekem már az is elég lenne :)
Jorjie07-11-2014 14:55:17 // 740
Túl finom vagy.
"felül tudnak emelkedni azon a magyar szarrágáson (ne sértődj meg), "
Azt a zárójeles részt nyugodtan kihagyhattad volna.
Giuntini07-11-2014 14:36:22 // 739
A 4C-t mint valami iránymutatás, úgy kell venni. Ami elengedhetetlenül fontos, az a 159 utódja, az Alfa Romeo történelmének legfontosabb szegmense. A MiTo szegmenst remélem örökre elhagyják, ez nem az Alfa vadászterülete. A Giuliettában még van pár év, a 159 utódja, a 4C és egy igazi GT, spyder-rel együtt. És egyelőre kész. A nagy Alfa most szerintem nem létszükséglet. Majd a későbbiekben. Az Alfa ismét legyen a tehetős egyéniségek autója. És nagyon fontos az Alfának a sport. Alfa Romeo nélkül szerintem nem igazi az autóversenyzés. Én nem tartom elképzelhetetlennek az F1-be való visszatérést, mint a Ferrari fiókcsapata. Mekkora marketing fogás lenne!
Andy07-11-2014 13:50:35 // 738
Ez szép volt Lajos!
Ezért viszlek egy kört ha megjön! ;))))
vm07-11-2014 12:45:45 // 737
Ez nem az Alfa-fanatizmuson múlik.
Ezek az emberek egy hasonlóan pozicionált karórát, öltönyt, vagy akármi mást is megvesznek, mert vagy nem itt élnek és azért, vagy itt élnek, de(!) felül tudnak emelkedni azon a magyar szarrágáson (ne sértődj meg), hogy mindent csak tapogatás, és próbálgatás után veszünk meg. EZEN a szinten nincs átvágás, itt pontosan azt kapod a pénzedért, amit ígérnek. BÁRMELY márka ultra modelljének összes darabja így kel el, nem egyszer még a gyártás megkezdése előtt.
.......................07-11-2014 12:08:23 // 736
Őket lehet fanatikus Alfistinek nevezni,
Örülök,h veszik

De az én szemszögömből ez nem pálya
Szeretem tudni miért adok pénzt,ezen segít,h már lehet bérelni is
Már csak lízingelhetőség hiányzik
Rohodi Mihály07-11-2014 10:08:19 // 735
Erre csak egy sztori:
Ültem egy vacsoraasztalnál anno, Pataki Zolival, és csak olyanokkal, akik megrendelték a 4C Launch Editiont.
Úgy, hogy nem látták az autót, nem ültek bele, nem próbálták ki, nem tudták a pontos árát, és nem tudták mennyit fognak várni rá - általában ők egy évet.
Volt köztük svájci, francia, török, német, angol, belga, stb. Nagy részük már átvette az autóját, amikor ez az esemény volt, és mindegyik azt mondta, hogy ennyi pénzért ez az autó olcsó. Ők csak kifizettek látatlanban sok-sok millió forintnak megfelelő összeget, úgyhogy szerintem a milliomosok is várnak egy ilyen autóra :-)
Giuntini06-11-2014 22:46:24 // 734
A 4C szerintem úgy jó, ahogy van. Az más lapra tartozik, hogy az Alfa kihozhatna egy igazi GT-t, olyan 8C jellegűt V6-os motorral elérhetőbb áron.
VKG699!!! (4x156+75)06-11-2014 22:26:43 // 733
én tényleg nem értelek :D

Ki nem szarja le ezeket a dolgokat? :D Mondjon rá bárki bármit, ami egy R8-at ronggyá ver a ringen, az bizony akkor is komoly autó, ha neked nem tetszik akkor is.

Szóval miről van szó? :D Mit kéne levernie 16 gurigáért? Az FXX-et? :)
avvocato06-11-2014 21:23:12 // 732
Bocs, de az RS3-mal se lehet összehasonlítani a 4C-t.Ugyanis teljesen más kategória.A 4c-be a 900 kilóhoz teljesen felesleges 3-400 lóerős motor. Én ültem a 4c-ben,iszonyatosat gyorsul, nem kell bele erősebb motor. Az Opel speedsterben is egy 2000-es turbómotor volt 200 lóerővel, de 4.9 alatt gyorsult, mert 1000kiló volt.Változatlanul nem értem miért fanyalognak, kárognak egyesek. Nem az a baj, hogy kijött a 4c, hanem az, hogy rajta kívül két modellt gyárt az alfa, ebből nem lehet megélni.
redbull9006-11-2014 20:40:32 // 731
Nem S3 hoz hanem RS3 nem összetévesztendő a kettő... Amúgy meg azzal van a bajom h hiába jött ki a 4C még mindig ugyan azt hallom "mindenki" szájából ha meglát egy alfát h szar olasz legyen az 45-56-vagy egy 4C re hogy mi az a matchbox....

Amúgy meg utálom az audit és nem össze hasonlítottam őket hanem h miért nem raktak bele nagyobb motort kurv*n keveri itt pár ember a szezont a fazonnal.
Mer az egy rohadt Példa volt h 1650Kg os RS3 is gyorsul 4.6 alatt és akkor a 4C 2.5 turbo motorral lett volna 1100Kg és még durvább autót lehetett volna kihozni ha csak pálya autónak is titulálják.... amitől Nürburgringen nem csak azt mondanák h ajha ez igen... hanem h azt a kurva mi ez az autó!
avvocato06-11-2014 20:05:46 // 730
Szerintem meg kell hajolni a 4C előtt, aki pedig egy S3-as audihoz hasonlítja annak fogalma sincs hogy miről szól ez a csodálatos autó.A 911 -ből meg évi több tízezer darabot darabot gyártanak és hiába kerül 2x annyiba korántsem olyan exluzív, mint a 4C.
Grando06-11-2014 19:34:49 // 729
Na hát ennek örülök. :)
BeeGee06-11-2014 19:33:56 // 728
Ha jól tudom a légkondi ingyen van ás alapból nincs benne. Ez mondjuk szimpi.
Speciel a légkondi egy augusztusi pályanapon Imolában jól tud jönni :) igaz h nem segít a köridőben, de legalább nem is ájulsz el az 50fokban :)
A rádió inkább felesleges, de bevallom, én nem dobnám ki belőle..

A motorsport vonal tényleg jó ötlet. Abarthnál működik, Alfának is jól állna
Blade06-11-2014 19:07:43 // 727
Nekem csak az tűnik "ferde" iránynak, hogy a 4C-hez mindenféle felesleges extrákat kínálnak, mint légkondi stb. Onnantól már ugrik a 895Kg rohamosan felfelé. És ezzel a lényege is csorbul az autónak. Szerintem az sem érti az autó lényegét, aki ilyeneket vásárol bele.
Szerintem a 4C egy kemény pályaautó alap. Oké, hogy a kényelmi extrák bizonyos vevőkör irányába szólnak, csak jobban hiányolom a másik vonalat is. A racing irányt, ahol lehetne választani más motorprogramozást, telemetria előkészítést, könnyített alkatrészeket, más futómű variációkat, más fék specifikációkat stb.
Bár én mindig annak a híve voltam, hogy ne a technikai fejlesztésektől rövidüljön a köridő, hanem a vezetéstechnikai fejlődéstől, de a verseny alap irányba is el kellene mozdulni.
BeeGee06-11-2014 19:01:43 // 726
Kicsit félre értettél
Halesz06-11-2014 18:49:59 // 725
Hát pedig szerintem eléggé vagány dolog, hogy nem kapsz meg valamit azonnal, még akkor sem, ha van pénzed...

Ha megtehetném, rendelnék egy 4C Spidert, és imádnám a várakozás minden percét.

Ha pedig egy milliomosnak az a felvágás, hogy vesz egy 911-est, hát hajrá. 48 másik milliomosnak is az van. Igazán különleges és egyedi, tényleg :)

Mondom ezt úgy, hogy a 911-es nagy kedvencem!
Grando06-11-2014 18:24:45 // 724
Aki nem úgy gondolja, mint tanult barátunk, akkor az már nem is magyar fejjel gondolkodik? Csak az a magyar szerinted, aki balkáni felfogású, vagy aki balkáni felfogású, csak az magyar, vagy az csak magyar? Hogy jön ide ez a "magyarozás" egyébként is?
BeeGee06-11-2014 18:00:45 // 723
Lehet hogy tévedek, de úgy gondolkozol, mintha a világ közepe Magyarország lenne és mindenki magyar fejjel gondolkozna. Még ha meglepően sok 4C-t is rendeltek itthon, kurtára nem vagyunk célpiac :)
Hogy a magyar vállalkozó szerint a lízingelt 911 alatt minden komolytalan, az balkáni felfogás. Szerencsére meg tudom cáfolni ismerősi körön belül is ezt az állítást.

Nyugaton is lízingelnek, csak ott a kereskedő megteheti hogy előrendelni mert van erő a piacban, nem kell fosnia h a nyakán maradt. Aztán egy már csak közepesen szituált bérből és fizetésből élő polgár is eldöntheti hogy van-e olyan konstrukció amiért lízingelné vagy kikápézná és viheti egyből.

De tényleg, a 4C nem való mindenkinek. Kár is Boxterekkel, S3-asokkal összehasonlítani. Aki érti a különbséget, annak való a 4C, aki nem, annak nem :)
VKG699!!! (4x156+75)06-11-2014 15:47:16 // 722
Igen, azért produkált a Ferrari rekordnyereséget tavaly... :P

Egyébként nem azért nem adnak el belőle évi 3500-nál többet, mert szemetek, hanem azért, mert nem tudnak eleget gyártani a monocoque-ból. A gyár ennyire képes, és egy modellért nem érné meg a bővítés.

Miért kell mindig ferdíteni?
vm06-11-2014 12:20:35 // 720
Nem kizárólag az motiválja az embert (legalábbis ha Alfa Romeo-érában mozog...), hogy mit gyorsul a vas 0-ról 100-ra. Állíts már egymás mellé egy RS3-at, meg egy 4C-t, aztán hirtelen világosodj meg ;-)

Dögöljek meg ha értem, hogy lehet a két autót egyáltalán említeni egy mondatban...
Andy06-11-2014 12:06:29 // 719
De biztos nem fog várni egy évet

Erre ne vegyél mérget! ;)))
.......................06-11-2014 11:18:03 // 718
A milliomosok már rég megvették a 8C jüket,
Mem egy szájából hallottam a 911 alatt minden komolytalan,

Aki meg fizetésért gürizik,vagy vállalkozó az inkább lízingel,
De biztos nem fog várni egy évet
Szóval itt a kapufa..ez a szándékos azértsegyártokeleget hadvárjonráaparaszt mai életben nagyon nem fog bejönni
VKG699!!! (4x156+75)06-11-2014 10:56:39 // 717
Hogy mi van?

Igen, használt F360 vagy 355 is van 16 gurigáért... :D Sőt, ház is.

Hogy jön ehhez az S3? Meg mi az, hogy nem eresztett akkorát az Alfa a 900 kilóval? Majdnem a fele az S3-énak a súly, belegondoltál az mennyi munkaóra...?

És az egy összkerekes autó. A 0-100-ban az sokat számít. De közben tipikus quattro, tolja az orrát, puha... Komolyan almát a körtével.

Lehet, hogy szívesebben indulnék el vele 1500 km-es túrára, de kb ugyanolyan, mint egy 2.0 tdi... Csak sokat fogyaszt. Erős. És? Na pont ez a különbség a 4C-nél. Hogy az NEM egy erős szériaautó. Ettől lesz belőle szupersportkocsi. Nem holmi agyig húzott 2.0 turbós családi autó...:) Sportautó. Nem "gyorsan megyek vele és otthagyom a 320d-t a lámpánál" autó, hanem versenypályára született, kompromisszumokat a gazdájára erőltető kívánatos jármű. Ami elveri az R8-at a nürburgringen.
LacUS06-11-2014 10:44:29 // 716
Itt csak drag versenyzők vannak? 0-100 adatokkal dobálózunk 1,7 valamikhez hasonlítjuk. Miért? Töltött káposztát össze szokás hasonlítani a somlóival? 900kgval és azzal a sokak által nem nagy szám 240Le ez a kocsi szupersportkocsik (igen 30M+kocsik) közt játszik eredményesen. Turbómotorról beszélünk, azt gondoljátok nem tudtak volna többet csinálni?Ezzel valószínűleg csak hülyebiztossá tették, na meg lehet egyszer lesz egy GTA.. És az is lehet,hogycsak valami hobbi tuner hozzányúl 1,8as gyorsan lehet strokerezve 2.0-2.1 nagyobb turbo, cooler, ecu és lesz egy 500lovas 900kg autó...elég lenne? Talán már sok is. Szóval potenciál rengeteg van a kocsiban, végre régi hírnevéhez méltó autót csinált az alfa.
Ha lenne ennyi fölösleges pénzem én vennék.
Jorjie06-11-2014 09:28:38 // 715
Csak tudnám hogy ha ez a 4C ennyire szar, miért kell rá éveket várni? Nyilván minden milliomos hülye...
redbull9005-11-2014 23:48:17 // 714
Én se vagyok nagyon elájulva de elfogadnám mutogatni, azért én beleraktam volna 2.5 es 5 hengeres turbo motort... súly ide vagy oda, és akkor nem 900 kg lett volna hanem mondjuk 1100kg.. de kb úgy 350Le na akkor már csúcs autó lett volna igazán!
meg nem 4.5 lett volna 100-on hanem kevesebb!

Ha csak megnézzük az Audinak az RS3-át adatok: 2.5T 5henger 1650kg 340Le 450nm 4.6 alatt van 100-on szóval akkorát nem eresztett az Alfa 4C a 900 kilójával...
Ráadásul az Rs3 már olcsóbb is 30-39 ezer euró... persze ilyen 20-30ezer kmvel
0km 39-50 ezer euro között mozog, évjárattól függ.

Guilát várom kíváncsian remélem tényleg nem lesz csalódás... utolsó reménye az Alfának szerintem....
Zsunior05-11-2014 14:05:46 // 713
Az a felni.. Ez nagyon bitang!! :)
quasimoto05-11-2014 12:20:57 // 712
Szerintem belsőégésű motoros autó már nem lesz legenda, de mi még szerethetjük. A gyár biztos lezúzott jópárat, mielőtt sorozatba küldte. Én bevállalnék egyet szigorúan hétvégére...hobby pályanapokra kimennék vele és persze szerpentinekre. A súlyosan romló toszkán utakat messzire elkerülném, pedig oda illene a kocsi a legjobban. A kocsit csak polírozgatni kell, ilyen felhasználás mellett örök élet + 1 nap...szerintem általában erre fogják használni és nem fog komolyat esni az ára, szóval lehet gyűjtögetni.
Jimmi T.04-11-2014 16:05:26 // 711

én nem vitatkozom :-) csak csodálom :-)
Tedi04-11-2014 13:25:38 // 710
Tegyük azért hozzá, ahhoz az is kellett, hogy megnyerjenek vele három rali világbajnokságot :)
Rohodi Mihály04-11-2014 13:11:43 // 709
Egy ilyen kis-szériás autóra? Szerinted? Szerintem nem lesz. De lehet tévedek :-)
.......................04-11-2014 12:01:51 // 708
Törésteszt van 4c re?
lesz?
Rohodi Mihály04-11-2014 11:55:12 // 707
Az én véleményem szerint a 4C pályaautó, DE simán használható a mindennapokban is, ha nem kell sok csomagot hurcolnia valakinek, nincs szükség gyerekülésre, stb. Laptop befér :-) Sőt, jobban használható mindennapi autónak, mint egy Ferrari, Maserati... Pl. azért, mert a fogyasztása a töredéke. Még úgy is, hogy belül fapadosabb, puritánabb, keményebb.
.......................04-11-2014 10:25:16 // 706
Volt már egy hasonló próbálkozás ,a Lancia Stratos
Az legenda lett,
Kívánjuk ezt a 4c nek is
quasimoto04-11-2014 10:21:32 // 705
A 4C nem GT hanem egy színtiszta pályaautó, ezt egyszerűen nem ismerik fel az Alfa tulajok. Az Alfa nem gyátott ilyen kocsit soha, mert a 33 Stradale ugye a 8db - os széria szintjén maradt. Az Alfák a hétköznapi emberek kedvezőárú mindennap használható sport(os) kocsijai voltak, ebbe a dobozba nem fér bele a 4C. Egy pályaautónál csak a másodperc számít, pont. Nekem is szokatlan az Alfától az ilyen kocsi, de ez ilyen lett. Lehet, hogy mást várt sok alfás, vmi GT - t 6 hengeres motorral, ami muzsikál és befér csomag meg a pereputty, de az a kocsi valószínűleg nem lenne ilyen visszatérő téma, ennek a kocsinak pedig valószínűleg az is a szerepe, hogy amíg a gyár letesz egy értékelhető választékot az asztalra, ne felejtsék el, hogy egyáltalán létezik. Mert a nagy európai piacokon elég sok kilómétert kell megtenni mire 1 akármilyen Alfa szembejön...

Én sem vennék 4c - t, de csak azért mert nincs annyi pénzem, hogy pályaautóban pihenjen egy 16oska, ha lenne azonnal gurulnék Budaörse és rendelném. Hétköznap elhimbálóznék vmi sportos kupéban hétvégére jöhet az őrjöngés. Ez egy jó koncepció de nem ennek a lerabolt országnak.

Gondolj bele Szájmon 16 - ért kapsz egy versenyautót, egy igazit. Karbon vázzal. Fehér köpenyes mérnökök kenegetik vákumozzák sütögetik havi 4ezer€+ fizetésért. Szerintem súlyos bukta a gyárnak minden darab. Ki a fasznak nem tetszene egy turbó v6 a seggében? Ez van ez ilyen. Gyakran vezetgetek T-jet Fiatot és baromi jó karakterű motor. El sem tudom képzelni mit adhat elő egy másfélszer akkora egy karbon vázban.
AdiArsenal04-11-2014 05:56:36 // 704
audi, bmw tucat autó, közben a tulajok azt hiszik, hogy milyen egyedi autójuk van,meg persze tökéletes, amibe még olajat sem kell cserélni soha, nem kéne egyik sem, én is nap mint nap látom, hogy a Giulimnak is rengetegen utánanéznek, pedig ebből inkább láthat az ember az utakon, mint a 4C-t.
msd04-11-2014 00:11:46 // 703
A sima Cayman talán még olcsóbb is, mint a 4C, jóval lassabb, nem is túlságosan szép, legalábbis mindenképpen hétköznapibb látvány, van belőle jópár Pesten. Ha neked inkább az... hát... végülis jogodban áll, csak ezen a fórumon elég furcsa. Vagy az SLK55, ami egy több, mint háromszor akkora motorral 0.4 másodpercet ver a 4C-re 0-100-on, ha már a számokon lovagolunk? Végülis még mindig jobb, mint a majd' két tonnás BMW Z4, ami a legerősebb motorjával is lassabb. Azzal inkább a Brera-t lehetne összehasonlítani.

Ma elment mellettem reggel egy 4C a Petőfi hídon, és nekem azért csak kéne egy ilyen játékautó. A többi hozzá képest tucat, a 4C messzíről kitűnik. Budán naponta araszolgattam a dugóban Porschék, M3/M5 BMW-k mögött, senki nem fordítja utánuk a fejét, és nem nagyon rázta meg a gyomrom az eszeveszett motorhang sem, amikor a buszsávban ráléptek a gázra. A tekintély parancsolás jelentős része csak a tulajdonosaik fejében létezik. Ha egyszerű embereket akarsz lenyűgözni amúgy is a fizikai mérettel érdemes próbálkozni, nem a kifinomult sportossággal. Valami X6-os, vagy hasonló bumszlival.

Eddig egyedül Ferrariknál tapasztaltam, hogy bárkinek maga után rántja a fejét, kisgyerektől nagymamáig. Pár hete egy 458 mögé sikerült beszuszakolnom magam a Gyáli úton. Na annak volt hangja, pedig alig lépett a gázra, de már libabőr. Persze nem is 16 millió, és nincs is minden második budai cégtulajdonosnak. De a felsorolt autók közül a 4C áll hozzá a legközelebb életérzésben.
GTVili03-11-2014 22:11:02 // 702
Pedig Perdix már rég nincs itt....:-)
avvocato03-11-2014 21:44:31 // 701
Át kell jelentkezni a Porsche klubba!!Az eszem megáll, néha azt hiszem,hogy egy másik márka honlapján vagyok, ahol menő dolog szapulni az alfát.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.