Sokba kerül egy leszerelt gyártósor :-))) Mondjuk a GT-ét már most átvenném vasárban Az aresei v6 sorral együtt :-)) Kínában biztos akadna rá befektető, ott összeraknak hozzá mindent fillérért. Nincs fejlesztési költség, jöhetnek 3 misiért a V6-os GT-k :-)))
Lehet nálam elővételi jogot vásárolni JingYaoLong-Alfa Industrial Co Ltd részvényekre :-)))
Forum >> A jövő Alfái
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2010 23:36:57 // 16392
Tom1205-10-2010 23:03:43 // 16391
...de lehet, hogy annyi nem lesz, mint amennyivel több van már most a VW-nek, de majd kiderül...
Tom1205-10-2010 23:02:17 // 16390
Azért hoztam fel én is a Tatát, mert már a Ferrariban is ott van egy ideje.
Tom1205-10-2010 23:00:55 // 16389
Azt még nem olvastam...:-)
...de csak lehetséges? :-)
...de csak lehetséges? :-)
GTPeti05-10-2010 22:54:34 // 16388
"...vagy tudsz jobbat? Inkább sorvadjon el olasz kézben?"
Az előbb írtam vmit a Fiat anyagi helyzetének lehetséges javulásáról.
Az előbb írtam vmit a Fiat anyagi helyzetének lehetséges javulásáról.
Tom1205-10-2010 22:54:08 // 16387
Szerintem várjuk ki a végét...;-)
...majd akkor ráérünk duzzogni, vagy örömködni...? :-)
...majd akkor ráérünk duzzogni, vagy örömködni...? :-)
Tom1205-10-2010 22:52:15 // 16386
Akkor már leszerelni sincs mit...:-))
Tom1205-10-2010 22:51:13 // 16385
Miért ne? Ez lenne az új vonal, ne mindig csak a Passatot vegyük alapul...;-)
...vagy tudsz jobbat? Inkább sorvadjon el olasz kézben? Az sem egy szép jövő...
...vagy tudsz jobbat? Inkább sorvadjon el olasz kézben? Az sem egy szép jövő...
Grando05-10-2010 22:50:33 // 16384
Ne légy kicsinyes! Ez a semmi legalább olasz! :DD
GTPeti05-10-2010 22:49:31 // 16383
Már aki szereti a focit... B)
13705-10-2010 22:48:28 // 16382
Jó lenne pár dolognak utánanézni. Alfa gyár már nincs. Bezárták. Van egy marketinges részleg a Fiaton belül, ahol Alfa logós Fiat cuccokat gyártanak pár focidrukkernek.
Tom1205-10-2010 22:47:08 // 16381
...hát pont ez az, hogy pár hőbörgő nem fogja feltartóztatni a globalizációt, ráadásul szerintem már azok is elcsendesedtek, mióta sokkal kezelhetőbb lett a Lamborghini és ugyanúgy egyedi, mint eddig - nem véletlenül lendültek fel az eladások...
GTPeti05-10-2010 22:46:10 // 16380
Pont fordítva. Persze, hogyne. Passat Transaxle, vagy mi? A VW-konszernnek teljesen más a stílusa, SZVSZ.
Tom1205-10-2010 22:41:22 // 16379
...és, ha pont fordítva lesz?
Arra még senki nem gondolt, hogy esetleg a VW-nek kell egy kis "vérfrissítés"? Bertone már az övék, most jönnének a "kézzel fogható" dolgok /technikai megoldások, stb./
Akkor most olasz VW-k készülnek majd, vagy német Alfák? ;-)
Arra még senki nem gondolt, hogy esetleg a VW-nek kell egy kis "vérfrissítés"? Bertone már az övék, most jönnének a "kézzel fogható" dolgok /technikai megoldások, stb./
Akkor most olasz VW-k készülnek majd, vagy német Alfák? ;-)
Tom1205-10-2010 22:37:40 // 16378
Szerintem itt egy óriási gubanc van ekörül a "felvásárlási" téma körül. Felvásárlás /nem is ez a legjobb szó/ alatt nem azt kell elképzelni, hogy a németek leszerelnék a komplett Alfa gyárat, mint annak idején /a II. világháború alatt/ az oroszok az Opelt és mondjuk Ingolstadtban elkezdenének "német Alfákat" gyártani. Minden maradna a helyén, csak a beáramló pénz iránya, mennyisége és a tulajdonos változna. A tervezéstől a kivitelezésig Alfa lenne, max. a minőség javulna /talán, az meg nem lenne kárára, legalább levetkőzhetné végre a "trehányul összeszerelt", stb. jelzőket/, csak a befolyt pénz nem a Fiat, hanem a VW "kasszájában" landolna.
Persze ennek ellenében "némi beleszólásuk" is lenne a dolgokba, de amint már régebben leírtam, biztos, hogy volna annyi eszük, hogy ne "egyenautósítsák" az Alfát, mert pont azért akarják, hogy egy sportos - különleges márkájuk is legyen...
Persze ennek ellenében "némi beleszólásuk" is lenne a dolgokba, de amint már régebben leírtam, biztos, hogy volna annyi eszük, hogy ne "egyenautósítsák" az Alfát, mert pont azért akarják, hogy egy sportos - különleges márkájuk is legyen...
GTPeti05-10-2010 22:31:19 // 16377
Ha hasonló kategóriás modellek közös alkatrészeket kapnak, akkor szerinted melyik VW-típus fog a Giulietta utódjának alapjául szolgálni? Vagy a 159-ének?
Tibe05-10-2010 22:20:36 // 16376
Lambo témára visszatérve, amikor megvette az Ójdi a Lambót, és kiadták ez első közös modellt, a Lambo fanok és leendő illetve aktuális tulajok elkezdtek hőbörögni hogy tele van Ójdi alkatrészekkel, kezdve az utastérben a kapcsolókkal, motor, vezérlés stb stb... és akkor megígérte a gyár hogy a következő modellnél figyelni fognak erre hogy ne csak egy álruhába bújt Ójdit vegyenek 250%-al drágábban a leendő tulajok :P Viszont ez nem nagyon jött be, mert az LP 560-nál (asszem jól írom) nagyon sok minden az RS8-ból való.
Viszont ennek ellenére sikeresebb a Lambo jelenleg mint amikor még olasz volt.
Szal ezen érdemes elgondolkodnotok sztem.... :)
Ismét csak globalizáció rulez...... :P
Viszont ennek ellenére sikeresebb a Lambo jelenleg mint amikor még olasz volt.
Szal ezen érdemes elgondolkodnotok sztem.... :)
Ismét csak globalizáció rulez...... :P
GTPeti05-10-2010 22:18:52 // 16375
A Tata a Fiat felét fogja megvenni. A hamarosan önállóvá váló haszongépjármű üzletágat. Legalábbis ez a valószínű. Nagyon sokan pályáznak erre az Iveco miatt.
És ezzel arra a kérdésre is választ kaptunk, hogy miből lehet pénze a Fiatnak a közeljövőben.
És ezzel arra a kérdésre is választ kaptunk, hogy miből lehet pénze a Fiatnak a közeljövőben.
Tom1205-10-2010 22:14:48 // 16374
Lehet, hogy végül a Tata lesz a "nyerő", na ahhoz ki mit szólna? :-DD
Tom1205-10-2010 22:13:02 // 16373
Az első kettő nálam is ül, de ki a közbe eső 97? :-)
/tudom, ez csak "jelképes" volt/ :-)
/tudom, ez csak "jelképes" volt/ :-)
Tom1205-10-2010 22:11:04 // 16372
Kicsit olvass vissza /pár napot/, aztán minden világos lesz. Nem kevertem össze semmit semmivel, csak arra utaltam, hogy marhára le lett a Lambo is "germánozva" már nem egyszer...
GTPeti05-10-2010 22:05:52 // 16371
Mint írtam, én ezt egyáltalán nem így látom.
A németek, mint vevők közötti sorrend sztem:
1. BMW
2. Daimler
...
99. VW
100. Ford
Ha minden kötél szakad.
A németek, mint vevők közötti sorrend sztem:
1. BMW
2. Daimler
...
99. VW
100. Ford
Ha minden kötél szakad.
mesa05-10-2010 22:03:05 // 16370
Rendben.Akkor azzal is egyet értesz,hogy az olasz Fiattól simán megdögölhet az AR
GTPeti05-10-2010 21:54:48 // 16369
"ott legyeskedik mindennapos vendégként, mint dögkeselyű az olasz székházban."
Na végre! Ezzel pl. egyetértek. B)
Na végre! Ezzel pl. egyetértek. B)
mesa05-10-2010 21:53:28 // 16368
"Majd mikor minden héten cikkezik róla a totalcar, hogy éppen kivel tárgyal a Fiat az Alfa eladásáról, akkor kezdhetünk aggódni."
Teddynek igaza van. Te nem olvasod a híreket!
Különben tudnád, hogy két éve a Mercedes Benz, a BMW és most már a Volkswagen is ott legyeskedik mindennapos vendégként, mint dögkeselyű az olasz székházban.
ui: Megírta a TC is, ha már az AA-nak nem is hiszel :D
Teddynek igaza van. Te nem olvasod a híreket!
Különben tudnád, hogy két éve a Mercedes Benz, a BMW és most már a Volkswagen is ott legyeskedik mindennapos vendégként, mint dögkeselyű az olasz székházban.
ui: Megírta a TC is, ha már az AA-nak nem is hiszel :D
Tedi05-10-2010 21:37:34 // 16367
Mindig csak ez a TDI motor...:)
Na mind1, várjuk ki a végét.
Na mind1, várjuk ki a végét.
Tedi05-10-2010 21:35:27 // 16366
Ha olvastad, akkor nem tudom miért írtad le azt, amit. A vak is látja, hogy gáz van. El sem tudod képzelni, milyen qrva közel volt az Alfa ahhoz, hogy a Fiat beintsen neki...Márpedig, ha beint, akkor az egyik variáns szerint (szerintem biztosabb szerint) nem ott fog kezdődni, hogy eladjuk és elkezdünk beszélgetni róla. Hanem bezárják.
Lásd Saab. Ha a Spyker nem jelentkezik, akkor már rég szerelnék le a gyártósorokat.
Lásd Saab. Ha a Spyker nem jelentkezik, akkor már rég szerelnék le a gyártósorokat.
GTPeti05-10-2010 21:34:25 // 16364
"a saját "érdekeiteket" nézitek."
Igazad van, rendkívül önzők vagyunk. B)
TDI motor. Mert megérdemlem. :P
Igazad van, rendkívül önzők vagyunk. B)
TDI motor. Mert megérdemlem. :P
Tedi05-10-2010 21:32:26 // 16363
Ki örül? Bár azt el kell ismernem, szerintem a VW kezében most jobb kezekben lenne az Alfa. Lehet szemellenzősködni, hogy így olasz birtoklás, meg úgy olasz birtoklás, de ezzel nem a márka, hanem a saját "érdekeiteket" nézitek. Én azt akarom az Alfának, ami neki a legjobb. Meglátásom szerint a mostani Fiat-birtoklásnál minden csak jobb. Pontosabban kevés rosszabb dolog létezik. Felőlem akár az amcsik is felvásárolhatják, ha megadják neki azt, amit érdemel.
Atesz198705-10-2010 21:30:19 // 16362
Ezeket Én is olvastam. De ezek alapján még igen messze az az idő, amikor érdemben kellene beszélni az Alfa bezárásáról. Mire a giuliettáról kiderül, hogy beváltja-e a hozzáfűzött reményeket, még sok minden fog történni a nagy világban. Majd mikor minden héten cikkezik róla a totalcar, hogy éppen kivel tárgyal a Fiat az Alfa eladásáról, akkor kezdhetünk aggódni. Kár lenne előre meggyőzni magunkat, hogy milyen fasza lesz majd mikor csak azt kell kiválasztani a boltban, hogy VW, AUDI, Skoda, Seat, vagy Alfa jel legyen az autónk elején. Az lesz ám csak az Alfa virágkora.
GTPeti05-10-2010 21:26:08 // 16361
Amúgy elkészült már a kék-fehér Amore look? :P Sorry, nem álltam meg.
Atesz198705-10-2010 21:24:46 // 16360
Örülök, hogy nem vagyok egyedül... :-S
GTPeti05-10-2010 21:23:40 // 16359
Én meg azt mondom, várjuk ki a végét és ne örüljünk előre, hogy német lesz szeretett OLASZ márkánk.
Tedi05-10-2010 21:20:52 // 16358
Az egyesek az előferdülhet, hogy a Marchionne. Azt mondta, azért fagyasztja be most a fejlesztési pénzeket, mert értelmetlenség akkor autót fejleszteni, amikor még érződnek a válság hatásai.
Kapott is hideget, meleget, egyesen szerint a tűzzel játszik.
Kapott is hideget, meleget, egyesen szerint a tűzzel játszik.
GTPeti05-10-2010 21:12:42 // 16357
Egyesek tényleg nagyon várják már, hogy német legyen az Alfa. Ez tényleg meglepett.
Tedi05-10-2010 21:10:58 // 16356
169...Kamal...
amikor a Fiat pont most jelentette be (ma), hogy a Pandia, Ypsilon és Multipla utódja is késik 2 évet, mert megint befagyasztották a fejlesztéseket. Aha
amikor a Fiat pont most jelentette be (ma), hogy a Pandia, Ypsilon és Multipla utódja is késik 2 évet, mert megint befagyasztották a fejlesztéseket. Aha
Tedi05-10-2010 21:08:26 // 16355
Olvass kicsit vissza a hírarchívumban. Mondjuk úgy tavaszig, amikor Marchionne bejelentette, kap egy utolsó esélyt az Alfa, ha nem hozzák, amit kell, akkor lehúzzák a rolót. Valahol azon a környéken találsz olyan hírt is, hogy évi 200 millió euró veszteséget termel a gyár.
Legalább olvass utána a híreknek, mielőtt butaságokat kezdesz beszélni.
Legalább olvass utána a híreknek, mielőtt butaságokat kezdesz beszélni.
GTPeti05-10-2010 21:07:55 // 16354
Egyetértek. Hullámvölgyben vagyunk, amire a válság is rátett egy lapáttal. Feltételezésem szerint nagy erőkkel folyik a Giulia és a 169 fejlesztése. (A Kamalé is talán.) RWD-s plattformunk ugye már van. Pár év és kiderült, kinek volt (lesz) igaza.
Atesz198705-10-2010 21:04:24 // 16353
Egyrészt a Twin Spark motor nem át címkézett Fiat motor. Ez azért túlzás. Ez csak egy példa. A VW viszont nem szégyenlős, ha telibe ugyanazt a motort kell berakni 4 különböző márkájú autóba. Ugyanúgy berakják majd a Giuliába, ha végre megjelenik egyszer. Másrészről azért ne legyen már mindegy, hogy olasz, vagy német tulaja van egy 100 éves olasz márkának. Azért nem ugyanannyi köze van a Fiathoz, mint a VW-hez. De ha ti így gondoljátok, akkor az régen rossz. Mindenesetre Én akkor fogok elpártolni az alfától végleg, mikor először hallom kerregni egy alfa orrába a TDi-t.... Nem az életbemaradás a tét, ez baromság. Hol hallottatok olyat, hogy az alfa a csőd, vagy megszüntetés szélén áll? Mert Én sehol. most mutatjuk be az új modelleket, hol itt a csőd?
mesa05-10-2010 19:55:30 // 16352
Basszus, hozzád valami professzionális interpreter kellene, mert nem értem egyáltalán amit beszélsz! :)
Azt mondod, az a bajod, hogy ha VW lenne a tulaj, akkor csak egy átcímkézett VW lenne?
Mert most mennyivel jobb, hogy folyton azt emlegeted, ez az Alfa csak egy átcímkézett Fiat?
Nem tök mindegy (neked) ? :)))))
Azt mondod, az a bajod, hogy ha VW lenne a tulaj, akkor csak egy átcímkézett VW lenne?
Mert most mennyivel jobb, hogy folyton azt emlegeted, ez az Alfa csak egy átcímkézett Fiat?
Nem tök mindegy (neked) ? :)))))
Grando05-10-2010 18:48:15 // 16351
Nemtom vazze! Az a qrva operatőr a hibás. :DD
Grando05-10-2010 18:47:18 // 16350
Nem is értem, hogy ha én régi fényről írok, akkor neked miért a Giulia (egy nem létező típus) jut eszedbe? Hmmm...
Mégiscsak egy véleményen vagyunk.
(A hiteleidet pedig tényleg nehogy az orromra kösd. ;))) )
Mégiscsak egy véleményen vagyunk.
(A hiteleidet pedig tényleg nehogy az orromra kösd. ;))) )
tipoatti05-10-2010 18:35:21 // 16349
:D Ha ezt még Andy harapta volna meg a kétpedálos vasával, azt mondom, OK. De TE mire fel??!! :)))
tipoatti05-10-2010 18:33:27 // 16348
Nagyjából tényleg hasonló látvány fogadja az összes JTD és TS tulajt most is... :))))
zolee14505-10-2010 18:31:33 // 16347
És az nem lenne racionális döntés, hogyha a Fiat nem tud áldozni az Alfára akkor adja valaki olyannak aki tud és akar? És akkor onnantól kezdve mindegy ki az. Ha az Alfa újra az lesz ami volt akkor pont nem érdekel, hogy a VW juttatta oda.
A függetlenséget már jórégen buktuk. Hogy olasz kézen van vagy sem az innentől kezdve pont mindegy. Lényegtelen, hogy Audival, Seattal, meg VW-vel osztozik műszaki megoldásokon, vagy éppen Fiattal, Lancia-val. Mert arról ne nagyon álmodjunk, hogy tömeg modellek majd Maseratival vagy Ferrarival fognak osztozkodni.
A függetlenséget már jórégen buktuk. Hogy olasz kézen van vagy sem az innentől kezdve pont mindegy. Lényegtelen, hogy Audival, Seattal, meg VW-vel osztozik műszaki megoldásokon, vagy éppen Fiattal, Lancia-val. Mert arról ne nagyon álmodjunk, hogy tömeg modellek majd Maseratival vagy Ferrarival fognak osztozkodni.
Keri05-10-2010 18:29:54 // 16346
szíííí 2010 a gyártási év...
Kazes☻05-10-2010 18:29:43 // 16345
Hagyd má' a melós taligát! Kanyarodj vissza az Alfához. :)))
Atesz198705-10-2010 18:23:32 // 16344
Azt elhiszem, csak 2008-ban még nem volt az új Dobló. :P :D
Atesz198705-10-2010 18:22:57 // 16343
Hát ha szerinted a VW Passat - Audi A4 - Skoda SuperB - Seat Exeo mellé beállni 5.-nek Alfa Giulia néven a régi fény, akkor nagyon nem vagyunk egy véleményen.
Amúgy nem jó a hasonlatod, mert egy Ferrari sokkal drágább, mint a jelenlegi autód, én viszont, ha most eladnám a kangoo-t, akkor egy nagyon szép, és nagyon fiatal GT-t tudnék venni az árán. Sőt, ha úgy alakul az üzlet, hogy kényelmesen tudom fizetni a háztörlesztőt, meg a többit, akkor fogok venni egy 145 QV-t hobbi autónak. Ennek nagyon is van reális esélye; annak, hogy Te Ferrarit birtokolj, annak nincs. Gondolom... :)
Amúgy nem jó a hasonlatod, mert egy Ferrari sokkal drágább, mint a jelenlegi autód, én viszont, ha most eladnám a kangoo-t, akkor egy nagyon szép, és nagyon fiatal GT-t tudnék venni az árán. Sőt, ha úgy alakul az üzlet, hogy kényelmesen tudom fizetni a háztörlesztőt, meg a többit, akkor fogok venni egy 145 QV-t hobbi autónak. Ennek nagyon is van reális esélye; annak, hogy Te Ferrarit birtokolj, annak nincs. Gondolom... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
420
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?