Forum >> 156

VKG231!!! (156+75)28-08-2014 14:24:02 // 146590
Egy közös ismerősünk sokáig úgy használta a 146-osát... :) Csak meggondolta magát :P
GTPeti28-08-2014 14:07:47 // 146589
Autópályára nem is való más SZVSZ. B)
Liquid28-08-2014 14:04:46 // 146588
mivan? kösz szépen a kedvességed...
tudom miről beszélek, ugyanis volt 156 2.0TS-em, sógornak van 147 1.6TS, azt is vezettem sokszor,. Azonkívül ha próbálnád értelmezni az írásom látnád, hogy azért hoztam fel a 159-et, mert olyanom meg most van és dízel, és azt próbáltam ecsetelni, hogy az hátbarúg mint állat, érzetre böszmemód megy, de közben ugyanannyi idő kell neki a 100-hoz, mint a 156 2.0TS-nek, ami szerinted csak üvölt de nem megy.
Amúgy meg rohadt jó hallgatni a kerregést :)
Belülről a dízel se olyan rossz, de azért ne mondd már hogy kulturáltabb hangja van mint egy benzinesnek, ennyire nem lehetsz szemellenzős :)
valóban elkanyarodtunk a témától...
Kócosw28-08-2014 13:56:39 // 146587
2 db 2.4 JTD-vel állok a sötét oldalon, szerinted? pedig korom az van... :P
redbull9028-08-2014 13:54:54 // 146586
Magad se tudod mit beszélsz... hogy jött ide a 2.0ts? 1.6 ról volt szó...
jah rohadt jó hallgatni 7nél üvölt azt semmi erő nincs benne tényleg...
156 2.0ts hova hasonlítod már egy 159 túlsúlyoshoz?
majdnem 400 kilóval nehezebb egy 159 es.... szval itt már nincs is miről beszélni...
meg igen elkanyarodtunk a témától.
GTPeti28-08-2014 12:43:02 // 146585
Na ez az, de ki használ egy 8V-s JTD-t "gyári állapotban"... :)
Liquid28-08-2014 12:40:08 // 146584
és megjött? :D
Kócosw28-08-2014 12:25:00 // 146583
Enmeg csak annyit mondok amit anyam mindig remelt hogy "nagy koromban" majd megjön az eszem ;)
VKG231!!! (156+75)28-08-2014 11:40:47 // 146582
Hmm, hát 160-170-ig tök ugyanúgy megy az 1.6 TS mint az 1.9 105 Le JTD, utána viszont a jötödö gyári állapotban teljesen esélytelen. Ez tuti, saját tapasztalat, nem mástól hallott hülyeség.
Tommy_Angelo28-08-2014 11:37:27 // 146581
Hát bocsi srácok, hogy elindítottam a hit vitát! :) De a lényeg, a lényeg, a srác benzineset akar, első autónak, ennyi pénzért kb és a kérdés csupán annyi, mivel ha jól látjuk magyar a gép, hogy ismeri-e valaki az előéletét.

Köszönöm! :)
Dévid28-08-2014 11:35:08 // 146580
Biztos szépen szól az is. :)
Liquid28-08-2014 11:17:45 // 146579
elég baj is lenne ha nem tudnád vele tartani a forgalom ritmusát :)
Erről nem is volt szó.
Azért az 5hengeres hangja kicsit nagyon más :)
GTPeti28-08-2014 11:12:06 // 146578
Azért én az ominózus okosított, ámde telepakolt 8V-vel sokadszorra igen jól tudtam tartani a forgalom ritmusát az Autobahnon. A motorhangja pedig? Szinte alig hallható, ami pedig beszűrődik az nulla százalékban dízelhang. Egy halk morgás, semmi kerregés.
Mondjuk neked mondom? A 159-nél ugyanígy van. :)
Liquid28-08-2014 09:32:41 // 146577
minden dízeles a nyomatékkal jön :)
amúgy meg jobban pörög, láttál már TS-t? nem 400-nél konyul le, nincs is annál szebb ahogy üvoltve közelít a 7000-hez...
Nem húznak a lovak? ugyanmár mert egy 1.9 8V-ben húznak mi? :D
Nem rug hátba csak gyorsul. Ottvan példának a mostani 159-em: érzetre gyári programmal is durván erős, húz mint az állat, de pl. a 0-100-at ugyanannyi idő alatt futja mint a 2.0TS 156. Visszaülve a TS-be érzetre nagyon nem ment. Szóval ez is csak annak a függvénye hogyan éli meg az ember.
Az 1.9 hangja mindennek mondható de szépnek nem, max. egy pdtdi-hez képest :)
Tény hogy eszembe se jutna 1.6TS-t venni, inkább egy 2.0-t ismét.
Ha nem megy sokat vagy jellemzően rövid távokon, akkor nemnagyon jön be a dízel előnye, ha meg még nem is szereti akkor nincs miről beszélni.
Igen van a TS-ben vezmód meg gyertyák, de pl. hidrotőke csere nem egy napi probléma, a vezmód meg a gyertyák is többet kibírnak mint ahogy azok hiszik akiknek nem volt...
A lényeg az hogy nagyon meg kell nézni mit vesz meg az ember, mert van benne buktafaktor, egy sima 1.9-8v-ben talán kevesebb, de azokat meg nem svájci nyugdíjas agysebészek vásárolták vasárnap templomba menni, szóval 15+ éves korukra, bennük van annyi kb. hogy bőven kiegyenlítődnek az esélyek...
Ez meg az én véleményem , uff :)
redbull9028-08-2014 09:16:21 // 146576
hát én szerettem az 1.9 morgós hangját :D
jobban pörög? 1.6ts ről beszélünk.. :D 1.9 mellett nyomatékban elveszik.
nincs turbo de vannak gyertyák nem is kevés ami nem két fillér ha jót akar az ember... meg van a vezmódosító.. :D meg még lehetne pár dolgot felsorolni benzinesnél is..
diesel hang- hidrótőke csere...
S' hát igen 1.6 benzin megeszik 10 litert cserébe nem nagyon húznak a lovak,
legalább a dízelbe van egy érzés ami húz cserébe 5-7 literbe meg áll.

de mindenki olyan kocsit vesz amilyet szeretne meg amire van pénze ez az én véleményem volt csak.
Liquid28-08-2014 08:55:47 // 146575
pl. annyival hogy egy szívó benyásban kevesebb a tankcsapda :)
jobb a hangja, pörög stb :)
apa kezdődik :D
159 Indigo Gray 2.4 Monster28-08-2014 08:50:46 // 146574
Nincs turbó, kettős tömegű, porlasztó csúcs, viszont ott a lovak csak esznek de nem harapnak :)
redbull9028-08-2014 08:35:59 // 146573
mert az idős olcsó benzin mivel jobb??? :D
Tommy_Angelo27-08-2014 12:50:24 // 146572
Idos, olcso dizelt nem akar (jogosan) es nem megy vele annyit, hogy megerje neki.
redbull9027-08-2014 12:21:02 // 146571
Miért benzin ? 1.9jtdvel jobban jár sokkal.
Tommy_Angelo27-08-2014 11:47:21 // 146570
Hali,

Haverom első saját autókat nézeget és most, egy olasz szépségen akadt meg a szeme. Tudtok róla valamit, esetleg ismeri valaki?

HAHU

Köszönöm!
Abarai27-08-2014 08:30:44 // 146569
Jó a Torque Pro is, de nem ismeri a Fiat saját hibakódjait. Pár napja kipróbáltam az AlfaOBD-t, az tudja.
Abarai27-08-2014 08:27:20 // 146568
Megerősítve. :)
pdudas26-08-2014 21:25:06 // 146566
http://www.kulcszarszerviz.hu/kapcsolat.html

Elvileg ok a gyari kulcsot tudjak duplikalni...
Azaz immobilizer es taviranyito is mukodik majd.
Remelem masok megerositik, en nem probaltam.
Stringwalker26-08-2014 21:12:21 // 146565
Köszi. Jól néz ki.
Hardy26-08-2014 21:08:02 // 146564
Lehet hozza sportfutomű de az csak az elejet sportositja. Gyariba meg nem lattam. Nivomat eibach
kerekesim26-08-2014 18:15:02 // 146563
Sziasztok. Van ötlete valakinek esetleg, hogy pótkulcsot hol lehetne csináltatni a kocsihoz?
hg6idn26-08-2014 14:27:10 // 146562
Állítólag az enyém is ilyen volt, de kitudja.
redbull9026-08-2014 13:04:06 // 146561
Egész jól kommunikál ez a bluetooth -os ELM327 azt hittem majd ilyen ultra gagyi lassú lesz meg nem fogja megtalálni a hibákat.. én mindenkinek csak ajánlani tudom akinek 2002- benzines vagy 2004- től diesel autója van.... meg persze aki nem szeretne laptopot magával hordani ezt bármikor kesztyűtartóból előkapod ha vmi gond lenne vagy vmiért nyüsszög az autó..
Olvasni törölni tökéletes, igaz grafikont nem csináltam mer már Győrben van az autó és rendszám még óne.. :D de sztem ott se lehet sok késés...
Torque Pro programot ajánlom a Litle szarra se való már elnézést...!
Android googleplayben megtalálható igaz fizetős de van módja ingyenes is leszedni aki kicsit ért hozzá :P :D
Stringwalker26-08-2014 13:03:28 // 146560
Nem túl jó érzés kezdő alfásnak lenni ilyen tekintetben :) Alfásnak lenni viszont mindent megér :) Ha valakinek van otthon lezsírozva ilyen Nivomat-os cucc az szóljon bátran:)
Ha valaki talál valahol a neten az belinkelhetné. Megköszönném a fáradozását, persze én is vizslatom nagyon.
GTPeti26-08-2014 12:36:19 // 146559
Persze, gyári sportfutómű és Nivomat-os lengéscsillapító. Nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy volt ilyen kombináció.
Stringwalker26-08-2014 11:12:48 // 146558
Azt mondta a srác, akitől vettem az autót, hogy gyári sportfutómű van alatta 20 mm-es ültetéssel. A gépkönyv szerint terhelés hatására 1-2 kilométer megtétele alatt automatikusan emeli a kasznit a megfelelő magasságra. Nem lesz egy egyszerű eset már látom.
Stringwalker26-08-2014 11:10:23 // 146557
A gépkönyv szerint is önbeállós, vagy szintszabályzós a csillapító. Köszi a Választ.
GTPeti26-08-2014 10:32:04 // 146556
Normál esetben nem a lengéscsillapító határozza meg a magasságot. Ha ezt a szerelő nem tudja, én továbbkeresnék...
A gázos lengéscsillapítóban azért van (alacsonynyomású) gáz, hogy az olajat lenyomja és ne habosodjon. (Minimális a felnyomóereje az ilyen lengéssillapítónak.)

A magasságot ebből adódóan alapvetően rugó határozza meg. Ami azt jelenti, hogy ha már az autó egész hátulját szétbombázzátok, talán illene azokat is cserélni. (Kb. 20e Ft a két darab.)
Mert a rugók is elfáradnak és akkor törhetnek.

Megfelelő lengéscsillapítót pl. a Bilstein webes katalógusában találsz. (Vagy. felhívod Erhard242-őt, vagy a Bárdi Autót és ők is tudnak segíteni.)

Amit a kolléga írt (a Nivomatos lengéscsillapítót), az egy nagyon speciális eset. De az SW-nél tényleg volt ilyen. Mondjuk ezek a gátlók meglehetősen drágák, gondolkozz el rajta, hogy kell-e neked az önbeálló magasság hátul.
hg6idn26-08-2014 10:19:50 // 146555
Szia !
Én is így jártam, szerintem neked is Nivomat (aut. szintszabályzós) csillapítód van hátul. ennek a rugói nem gyengébbek mint a hagyományos lengéscsillapítós kivitelűé. Nekem így került az Alfa alá Eibach rugó szett :)
A szerelőm nekem is csak nézett először, de a lcs. azonosítás után kiderült az OK. Ha minden igaz a Nivomatos lcs. elég drága, nem is újítják fel.
Stringwalker26-08-2014 09:04:58 // 146554
Sziasztok! Új tag vagyok, nem rég jutottam hozzá a 156 sw 2.0 jts distinctive csodához, mely szinte gyári állapotban van. Az első dolgom volt, hogy egy vizsgabázison felmérettem a gépet. Minden rendben volt. Illetve a két hátsó lengéscsillapító mutatott kicsit halvány adatot. 40-33%-os az eredmény. Ez műszakin még megfelel, de nekem nem felel meg :) Úgy döntöttem, hogy kicseréltetem. El is vittem egy szerelőhöz, aki megrendelte az újakat, bele is rakta. Az eredmény az lett, hogy a hátulja teljesen leült. Mondom a szakinak, hogy itt valami nem jó. Állította, hogy ő már pedig a megfelelőt rendelte. Én meg megkértem, hogy rakja vissza a régit. Szóval ha valaki tud segíteni abban, hogy ez alá a gép alá honnan és milyen lengéscsillapítót vegyek, azt megköszönném.
Motorszám: 937A10003131560
Alvázszám: ZAR93200001289082
Gyártási év: 2002
Dante25-08-2014 17:33:27 // 146553
Azok a gyári gyertyák. Elvileg 100e km a csereperiódus, de azért közbe én is ránéznék. Főleg ha városi forgalmat is sűrűn lát az autó. Szerencsére a JTS-ben csak 4 van, ezért annyira nem fájdalmas összeg kicserélni őket. :)
pdudas25-08-2014 16:13:42 // 146552
A Gyertyak 30e kilometerrel ezelott voltak cserelve, NGK BKR6EKPA van benne.
Egy ranezest meger. Ugyis le szeretnem huzni a gyujtotrafokat a gyertyakrol - ha a gyertyat kiszerelem ugyis kell :)
Dante25-08-2014 13:57:03 // 146551
Üdv!

A 2.es pontal kapcsolatban:
Nekem csak motorféken ránt egy picit olyan 1200-1500as fordulat között valahol. Gyorsításkor nincs ilyen. Amúgy nekem ez nem függ össze semmilyen gyújtáskimaradással.
A gyújtáskimaradáshoz mindenképp ajánlom, hogy vegyél diagkábelt. Szépen írja a hibatároló, hogy melyik hengerben volt gyújtáskimaradás, ha ez megvan meg tudod cserélni a trafókat és hamar kiderül, hogy ott van-e a hiba.
Amúgy a trafók szeretnek ilyen km óra állás környékén már elhalálozni.


A gyertyákhoz egy tipp: úgy vettem észre hogy a JTS motor kényes a gyertyákra. Mikor megvettem egy pólusú Bosch volt benn, ebből egy megolvadt a hőtől 0,1mm körül volt az elektródahézag. Ez nekem ki is nyírta a trafót felette.
Utána tettem bele 4 pólusú Bosch-t, elvileg bele való --> nem szerette, pár ezer km után feltűnt hogy ha 2000 fordulat alatt motorfékről adtam egy nagyobb gázt, hatalmasat ránt. Megvettem a gyári NGK-kat, azzal tökéletesen üzemel, semmi rendellenesség nincs, szépen jár, nem durrog, stb.. pedig többet mentek már mint előtte a Bosch-ok.
pdudas25-08-2014 13:39:44 // 146550
Szia!

Nekem megallaskor irja ki a Handbrake On uzenetet.- elofordulhat, ogy picit meg gurul mikor behuzom. Nem azzal allok meg, csak meg epp mozgasban van.

Valoszinuleg hetvegen szethuzgalom az osszes csatit egy atfujasra a motorterben, mert a misfire kvazi eltunt. Szoval valami kontakt hibabol eredhet az is. Olvastam, hogy pl az ajto atvezeto atfujas hat havonta kell - meglatjuk meddig tart. Kontakt WL lemosoval eddig csak jo tapasztalataim vannak.

ELM327 - abbol rendelek valamit ebayrol vagy DX-rol. Vag-KKL-409 meg majd akad.

Meg egy kerdes: az ulesek alatt log 1-1 feher csati. Ulesfutese lehet?
Legzsak nem valoszinu, mert a legzsak piktogram szepen vilagit indulas elott es elalszik inditas utan. Azaz a legzsakokat erzi. Ebben tan 8 van gyarilag - van az ulesben is oldal legzsak.

Tulajtol kaptam 2 masik orat - valami megdoglott a fordulatszam meroben - igy kicsereltek. A kilometer viszont valos - itt nem varialnak vele meg a szerviz szamlakon is rajta van az aktualis allas.
Abarai25-08-2014 12:48:45 // 146549
Üdv!

1: A kapcsolós VAG-COM kábellel, úgy tudom, nem lehet melléfogni. Csak az ECU-t piszkálni elég akármelyik kínai ELM327 is.

2: Na ez engem is érdekelne. :)

3: A Selénia Racing jó bele. Én is azt használom, mert megnyugtat, hogy az előírt olajjal megy. Egyesek szerint csak az jó, de ez már a dolog vallásháború része. 2,5 deci 1000 kilométerre egyáltalán nem rossz egy JTS-től.

4: Komplett infocentert keress, ne csak kijelzőt.

5: A "Handbrake on" lesz a megoldás. Akkor írja ki, ha behúzott kézifékkel gurul az autó. Mondjuk úgy, hogy mesélték, mert sose felejtettem el kiengedni indulás előtt. Khm... remélem, hihető. :)

6: Mázlid van, ha csak a külső fele sérült, az nem változott a faceliftkor sem. Szerintem kérdezd meg a bontóban, amikor infocenterért mész. :)
GTPeti25-08-2014 12:20:45 // 146548
Sajnos egyáltalán nem biztos, hogy kontakt hiba volt. Nálam is előfordult már, az esős idő okozta. A piktogramm, ha nem érzékeli újra a hibát 10 indítás után elalszik.
pdudas25-08-2014 12:16:32 // 146547
Udvozlok mindenkit!

Uj vagyok a forumon. Marciusban egy 2003.09 havi 2.0 JTS SW tulajdonosa lettem (166e km, fekete bor belso, Bose hang).
Nalam is elofordult mar az egyenetlen alapjarat (lampanal allva kis durrogas, gondolom misfire lesz), neha torpan 1200 fordulat korul, valamint 1500 koruli kigyorsitaskor MCSF felirat es csipogas kb 10 masodpercig ami ujainditasra eltunik. Azt eszrevettem, hogy ilyen helyzetben a gazt elveve nem jelez hibat.
Atlagban 8.5 korul eszik. Ez nem sok egy 2 literes motortol. Kollega 1.8Ts-e benyeli a 12-t is, igaz o hajtja (tavaly ki is konyokolt neki a dugattyu a blokk oldalan). En meg csak jarok vele. :)

Az auto eloelete a szamlak alapjan az elmult par evre visszamenoleg ismert (alfa orulte volt):
140e-nel gyertyak cserelve voltak. 143e korul elszakadhatott a vezermuszij, mivel vezermuszij (timing belt kit), szelepek (8 inlet 8 exhaust), szimmeringek, vizpumpa, motortarto, v-szij, anti-vibrate szij, hutofolyadek, olaj csereje van a szamlan 1200 Euro ertekben. Aztan klima huto egy eve.
Tulajtol kaptam mindenfelet. 2 fele borapolot - egyik az ulesekre, masik a kormanyra. Felni tisztitot. CRC legtomegmero tisztitot (neki 1x kellett).
Amikor megvettem olajcsere, szurok, 2 elso fektarcsa es osszes fekbetet majd jobb hatso agycsapagy csere volt. Aztan a klimahuto kilukadt - de azt gariban csereltek mivel meg egy eves sem volt.

Szombaton jo nagy esoben kellett mennem, tegnap reggel mar inditaskor MCSF es maradando sarga piktogram az infocenteren.
Olvasgattam a netet - akku hibatol a gyujtotrafon at a lambda szondaig (no meg halodo injektorok) mindenfelet irnak erre. Meg kontakt hibat amikor a gyujtokabel az ECU-bol kijove letestel a fem reszeken (ezt bebandazsolassal javitva eltunt tobb esetben a misfire). Gondoltam, hogy az esovel lehet osszefuggesben. Igy nekialltam egy flakon Kontakt WL spray-vel hibat keresni. Elsokent az ECU 2 csatijat huztam le es mostam at rendesen Kontakt WL-el. Aztan a huto jobb es bal oldalan levo 2-2 (?) lambda szonda csatit.
Inditas utan a hiba eltunt a kijelzorol. Tehat a hiba valoszinuleg kontakt hiba lehetett. Azota belement 50km, jobb mint valaha.

Alfanal gyakori a kontakt hiba - amikor megvettem az autot az ajtoban levo hangszorok hol szoltak hol nem.
Csatit szethuzva Kontakt-wl kezeles utan azota nincs gond (ez volt marciusban). Amugy a gyari Bose rendszer eleg jol szol - bar az szembetuno, hogy nincs benne csipogo az ajtonyitonal levo gyari helyen, mivel az ajtoban levo hangszoro szeles savu. Erdemes a gyari radiot kicserelni, vagy egyszerubb egy USB-s MP3 olvasot radugni a CD csatijara es elfer a kesztyutartoban (nekem ott a kabelezes - valoszinuleg volt mar ilyen az autoban)?

Kerdeseim:
1.
Tervezem ELM327-es BT dongle beszerzeset valamint atkapcsolos VAG-KKL-409 kabelt is vennek. Van esetleg valakinek egy linkje egy megbizbhatoan mukodo peldanyra?

2.
Masnak is van ilyen egyenetlen alapjarat vagy 1200-1500 koruli torpanas? Talaltatok ra megoldast?
Misfire: motor takarot leveve latszik, hogy a 2 kozepso trafot osszecsereltek (rairta a szerelo alkoholos filccel a csere iranyat), szamlan latszik hogy 2 trafot csereltek.
Ha marad a hiba, merre erdemes indulni? Mindenkeppen kellene a kabel - hogy legalabb az kideruljon melyik henger a problemas.
Jo szerelom akad, de nem egy szamitogep zseni. Ugye kulfoldon elunk, igy a ti segitsegetek is csak tanacskent johet szoba.

3.
Olaj: elozo tulaj Selenia 5W40 WR-rel hasznalta. Ez ugye nem a gyari olaja. 10W60 kell bele. Kicsit eszi is - 4ekm, 1L fogyott. Gyari konyv szerint normalis, hiszen az 400g/1000KM-t is normalisnak tart. 400g meg kb fel liter (valahol 0.8 korul van az olaj surusege). A hutofolyadek nem olajos es az olaj is szep szinu. Sok a 2.5 deci per 1000Km?
Milyen olajat rakassak bele? Selenia 10W60 van most benne. Napi 25km megy bele. 12.5 reggel, 12.5 este. Ez messze nem idealis - de a fel utnal mar bemelegszik (most nyaron).

4. Infocenter: ha jol tudom az ujabb verzio a kisebb kijlezovel csereszabatos. Bontoban erdemes egy infocentert keresni? Sajnos csikosodik.
Mivel az uj LCD kijelzo merete kisebb ezert csak az LCD kijelzo megvasarlasa nem segit, ugye?

5. Megallaskor a kezifeket behuzva elofordul olyan, hogy az infocenteren kiirja, hogy 'Low Brake fluid level or Handbrake on.'
Termeszetesen a fekfolyadek tartaly fullon van. A hidraulika folyadek is. Ez normalis, vagy valami hibara utal?
Fekekkel valoszinuleg minden rendben, vetelkor az elso tarcsakat es az osszes betetet csereltettem. Meg az egyik hatso agycsapagyat mert morgott.

6. Kicsit lekoccoltam a hatuljat. Kellene egy jobb hatso lampa (2003, 156 SW, 2.0 JTS). Tudtok ajanlani hol erdemes nezni? Bardiban nincs.
https://lh4.googleusercontent.com/xHy3xBYW5H-yKorJg6ZzDQzyzfiWwehMCl53EoTfR8Q=w957-h718-no

Hirtelen ennyi, majd meg biztosan lesznek kerdeseim.

Elore is koszonom!
Bull8825-08-2014 11:48:18 // 146546
Thx megnézem , viszont az olajba kb 14 e km van , nem rég lett cserélve.
redbull9024-08-2014 13:53:44 // 146545
Nézd meg a fékolajadat ha benyomod a kuplungot menyire változik a szint cseréld le és légtelenítsd rendesen az egészet! Ez is lehet a probléma! Meg ellenőrizd a munkahengereket nem az ereszti el az olajat!
Bull8824-08-2014 13:32:54 // 146544
És arra esetleg tipp hogy mitől keményedik ki a kuplung pedálom tartós pályázástól , vagy valószínűbb hogy tartósan magas fordulatszám 2500.?? Ezt a 2 rejtelmes hibát leszámítva imádom a kis Akfit :D :D :D
Bull8824-08-2014 12:40:50 // 146543
Köszi a tippet , erre nem is gondoltam , de nem is hallottam még ilyet , viszont semmi hangja nincs .
Alfa GT-Csaba24-08-2014 11:35:05 // 146542
Féltengely rázza be,valószínű kopott ,Azt nem tudom hogy a te belsőd csillagos e ,de az szokott ilyet produkálni!
Bull8824-08-2014 11:32:30 // 146541
Sziasztok! Esetleg valaki tapasztalt már olyat h terhelés alatt ( pl autópálya gyorsítás , de városi használat folyamán is de nem olyan erősen) remeg az autó eleje ami így nem hangzik vészesen de pályán gyorsításnál olyan mintha lazák lennének a csavarok a kerékben szal brutálisan ilyesztő , viszont tudom h minden rendbe a futóművel és a csavarok is megvannak húzva szal talán nem döglök meg :D , a probléma időszakos , egy 450 km es út alatt 2-3 x előjön kb 20 km erejéig de volt h tovább is , ha kinyomom azonnal a kuplungot és meg gázolom akkor semmi ahogy rá engedem (pályán tempónál) és gázt adok csinálja. Gondolkoztam 2 tömegű lemdkeréken mert leállításnál van már egy kis hangja amit kuplung kinyomásával orvosolok de más tippem nincs talán rail nyomás :( a lényeg nem akarok tippelgetésre kőlteni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.