Forum >> 156

Peti156Sw15-09-2014 13:19:32 // 146790
Nekem sem volt tiszta hogy mièrt is nem jön ki a menet közèpső rèszètől. Nem tudom mi fogja, beru izzitó. Ma szètvágok egyet, a menet közepènèl, ès megnèzem hogy mi tartja ott a gyujtó szállat a felső rèsznèl. Jó lenne valami okos megoldást találni!
Dante15-09-2014 13:18:18 // 146789
A pillangószelepnél egy csavarhúzóval ki tudod pattintani a műanyag szívócső bilincsét, utána már hozzáférsz szerintem. Visszapattintani pedig egy csípőfogóval könnyen lehet azt a bilincset. Én így állnék neki.
pdudas15-09-2014 12:38:57 // 146788
Koszi!

Erdekes modon ez egy oreg olasz feliratu akku - viszont en is arra gyanakszom kisebb mint a gyari (meretben is). A talca hosszabb. Viszont a toveben levo anyat nem tudtam jol meghuzni. Tul hosszu a tocsavar ami kilog. A crowa nem megy ra, sima villaskulccsal meg lehetetlen ott bolgozni. Mivel lehet azt meghuzni?

A legtomegmerorol jovo nagy muanyag csovet nem vennem le ha nem muszaly...
Dante15-09-2014 12:04:31 // 146787
Nekem Varta Silver van benne. 63 Ah, 610A indítóáram. (242x175x190)
Gyárilag 60Ah-s akku való bele, de kicsivel több nem árthat, hosszabb élettartama miatt még jól is jöhet.
A tálca még ennél 1el nagyobb méretűt is elbírna amúgy.
kertecs15-09-2014 11:29:01 // 146786
Hello!

Ki tudna valaki menni egy nem induló 156 1.6 TS-hez computert olvasni? Bp, Kálvin tér környéke.

Gyújtásra a befecskendező ikon villog (minden kulccsal), önindító teker. Volt egy időszak, amikor hol indult, hol nem. Most egy ideje az utóbbi látszik állandósulni.
pdudas15-09-2014 11:04:08 // 146785
Ma reggeli tortenet:
Inditanek, meg se nyekken. Kilometerora elfut kb 80-ig aztan s kep se hang.
Akku.

Gyorsan elmentem venni egy masikat. 52Ah, 470A inditoarammal. 207x175-os meret volt benne de a talcajara szerintem nagyobb is befer. Tippem szerint a 242mm is beferne.

A benne levo akku SAFA-52-AH-S52-L1 (Senza Manutenzione) . A muanyagba utott pecset szerint 2000 februari gyartas (az aljan). Tippem szerint ez meg az eredeti akkuja volt a 2003 szeptemberi autonak. Jol birta.

Kerdes a JTS tulajokhoz:
mekkora (207x175 mm) es milyen eros (52Ah/470A) akku van a ti autotokban?

Most egy jo kis Energizer akkut kapott - meg az a luk is ugyanott van ami az akku pozitiv sarujan levo muanyag dobozt rogziti egy tiplivel.
redbull9015-09-2014 00:41:59 // 146784
Hengerfej csere tuti nem kell.
Van ilyen amit linkeltél csak az egész motort ki kéne venni hozzá h ezt a műveletet meglehessen csinálni. Vagy legalább is a hengerfejet levenni. ami idő igényes az autó meg gondolom kell...
De majd még talán jönnek ötletek.

Mondjuk nem értem ha kijött félig akkor mi állt be?
Mer mondjuk ha eltörik a menet akkor a felsőrésznek ki kéne jönnie az alja meg bent marad...
Meg ha mozog se ki se be akkor miért nem fúj ki?
zalan14-09-2014 23:48:52 // 146783
Sziasztok, újabb fejlemény! Kiszedtem a kapottat betettem vissza az enyémet megtisztítva, sokkal jobban húz, de hozzátenném még mindig nem az igazi! Már kormolni sem kormol annyira, de 1-esben és még egy picit 2-esben minden maradt a régi. Valami pici kerregést is hallok 1000-2000 között egy szaki ismerősöm azt mondta valami adagolási(üzemanyag, levegőre utalhat) prob lehet. Megtisztitom meg majd a MAP szenszort is hátha az is ludas?!
Attika0114-09-2014 21:48:01 // 146782
Sima hosszúszárú csavarkiszedővel ki lehet szedni. Nem is bonyolult.
Peti156Sw14-09-2014 21:14:15 // 146781
Én sehogy, csak érdekelne hogy komolyan vannak e hasonló megoldások, amik be is vállnak. Vagy inkább készüljek fel a hengerfej cserére?
redbull9014-09-2014 21:07:15 // 146780
az a szerszám mind szép és jó de te hogyan akarsz akkorka sőt inkább azt írom h semmi helyen fúrogatni? :D
Peti156Sw14-09-2014 20:45:45 // 146779
Sziasztok! A mai nap nekiálltam izzítógyertya cserének 2,4.jtd-n. 5-ből négy sikerült is wd40, és egy kis ide-oda játszással. A negyedik hengernél viszont nem jártam sikerrel, félig ki tudtam tekerni, aztán megadta magát, se ki, se be nem lehet csavarni, lazán elforog, még kézzel tekerve is mindkét irányba. Most 1-2 miniméter kilengése is van, tehát valószínű hogy eltört a menet felénél. Kockáztattam, és visszadugtam a gyertya pipát, és ráindítottam. Nem fúj ki, megy mind az 5 henger, startolásnál is. Nézegettem a neten, hogy vannak megoldások bontás nélkül hogy ki lehet varázsolni, pl. ezzel a szerszámmal . A kérdésem az lenne hogy vannak olyan szervizek ahol hengerfej levétele nélkül is meg lehet oldani? Vagy esetleg valami tanács?
Hardy14-09-2014 20:02:59 // 146778
Nekem akkor kormolt mint egy IFA mikor a turbocsovemen volt egy kis repedes. Elsore meg se talaltam.
Kócosw14-09-2014 14:38:11 // 146777
Én most álltam vissza 16 ra.sírtam ha a 17 eseken gurultam.ültetés meg kemény gátlók meg 17. és fáj minden gödör...
Zselé14-09-2014 14:35:08 // 146776
Hasonlóan jártam, szerintem a turbó környékén keresd a hibát!
zalan14-09-2014 13:23:53 // 146775
Sziasztok! Cseréltem LMM-t (egy barátom adott egyet ami elfekvőben volt) a helyzet az, hjogy igaz jobban megy az autó de valami iszonyatosan kormol jobban mint előtte mikor lomha volt ...

Kaptam olyan infót, hogy porlasztó csúcs - ha valaki cserélt ilyet annak mik a jelei?
159 Indigo Gray 2.4 Monster14-09-2014 12:52:19 // 146774
17" GTA vagy TI felni nagyon mutatós.
redbull9014-09-2014 12:50:31 // 146773
puff :D akkor az kilőve :D
159 Indigo Gray 2.4 Monster14-09-2014 12:00:41 // 146772
Győr környékén nem igazán foglalkoznak ilyennel, viszont a futómű értékesítők nagyon fognak szeretni ha 18" veszel :)
redbull9014-09-2014 11:16:59 // 146771
18 as felnikért mennyire baszogatnak a rendőrök?? 56 ra lehet hivatalosan?
vagy maradjak a 17nél?
redbull9014-09-2014 11:15:07 // 146770
Mind1 akkor is 10-es osztályba kerültem :D nekem csak jó!
mivel a regadó nem 230 ezer lesz hanem 150... :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2014 10:15:45 // 146769
nekem volt gyári 150 lovas 1.9 mjet eur3 ....az eprben ott vannak a motorkódok az alapján ki lehet választani amit szeretne az ember ha többet dob fel... 175 lovasban sosem volt eur 4-es csak 166-nál van a 180 -185 lovas ami tudja de abban változó a szívósor vezérlés DPF nélkül...156-ban csak a 937A5xxx ami tudja az eu4-et az van a GT-ben, 47-ben és az 59-be is ezt tették...minek használtok olyan progit amihez nem értetek? :)))
Abarai14-09-2014 10:00:20 // 146768
Még legalább 2-3 nap. Remélem, nem több.
Rolee4613-09-2014 21:16:26 // 146767
Koszi!Neked mikor szunik meg a depi?
byfx13-09-2014 19:14:46 // 146766
Nagyon koszonom, nagy segitseg!
Koszi +1*!
Abarai13-09-2014 16:00:41 // 146765
Gratula! :)
Szabeee13-09-2014 14:52:05 // 146764
2.4 -ből valahogy ki lehet ügyeskedni a generátort vagy nagy szopás?
biqci13-09-2014 13:57:37 // 146763
oksa...köszi...akkor így kezdem aztán meglátjuk! :)
biqci13-09-2014 13:56:43 // 146762
köszönöm szépen!!!
Zselé13-09-2014 13:44:14 // 146761
Sziasztok,

Olyan SW-s cartárs segítségét kérném, aki szedte már szét a hátsó ablaktörlő motorját.

Valószínű megszorult az enyém is, korábban kaptam egy tippet, hogy a tengelyt csiszoljam és tisztítsam meg, utána jó lesz.

Kérdésem, hogy itt arról a tengelyről beszélünk, amin "ül" maga az ablaktörlő? Vagy arról, ami a motor tengelye, és a fogaskerekeket hajtja.

A szétszedésben meg odáig jutottam, hogy leszedtem a fehér műanyag burkolatot, de most nem tudom, hogyan tovább. Nem igazán látok "oldható" alkatrészt :D

Előre is köszönöm a segítséget!
Kristyon13-09-2014 12:36:30 // 146760
A beázással kapcsolatban lehet elég lenne csak körülnézned a hangszóró környékén, lehet csak a hangszóró mögötti terelő fóliát kell csak megigazítani, hátha nem kell szétbontanod az egész ajtót...
Kristyon13-09-2014 12:13:19 // 146759
Hali!

Én a kilincsel szoktam kezdeni, kilincs mögött van egy ovális alakú takaró műanyag ezt olyan sima csavarhúzóval finoman ami pont befér azon a kis résen amit hagytak mellette, ugyan is a vékonyabb is megsérti és csúnya lesz, az ovális műanyag irányába finoman megfeszítve ki tudod húzni, ez alatt lesz egy csillagcsavar. csavar eltávolítása után a kilincset teljesen megnyitva tudod eltávolítani azt a műanyagot amiben a magas hangszóró is van. Ezt ha akarod lecsatlakoztatod, vagy a nyíláson berakod a kárpit mögé.
Következőnek a visszapillantó tükörnél a háromszög műanyag, nem nagyon lehet mögé nyúlni így két kézzel jobbról balról, hogy minél nagyobb felületen fogjad kicsit felfele magad felé húzva ki fog pattanni, ez alatt van egy imbusz csavar.
Majd a könyöklőből ahol az ablakemelő kapcsolók vannak a fiókrészben van egy takaró gumi, ezt kiemelve van alatta kettő darab imbusz fejű csavar, ha ezek kint vannak felfele kijön ez a műanyag, csatlakozók lehúz, majd félrerak.
Ez alatt kettő darab csavart vagy anyát találsz.
Majd jön a hangszóró rács ez a szélén meg van jelölve egy kiemelkedő pöttyel itt kell alányúlni egy széles laposfejű csavarhúzóval majd finoman kibillenteni. A hangszórót ki kell venni 4db csavar, majd ez alatt is lesz 2db csavar (összeszerelésnél óvatosan meghúzni ezeket a csavarokat mert könnyen el lehet roppantani ezt a műanyagot). Ha ez mind megvan alulról célszerű valamelyik saroknál elindulni, és elfeszíteni kézzel a kárpitot az ajtótól, mikor már csak a teteje fogja, felfele leemelni.
Remélem nem felejtettem ki semmit, összerakás ugyan ez csak fordítva :)
Kristyon13-09-2014 11:50:24 // 146758
Gratula hozzá ;)
biqci13-09-2014 11:45:50 // 146757
Sziasztok!
156 faceliftem beázik a jobb első ajtónál...gondolom a kárpit alatt a fólia nincs meg vagy le van jőve, és így a hangszórónál az ajtó és a műanyag között pont a befolyik a víz!
Kérdésem a következő...hogyan vegyem le a kárpitot a legügyesebben és mit kell bontanom.... nagyjából tisztában vagyok vele...de nem árt ha már valaki leírja aki már csinálta!
Válaszokat előre is köszi...

Rolee4612-09-2014 22:44:23 // 146756
Tisztelt cartarsak!Vegre valoravalt egy regi allom.Ma 22:08kor hazaertunk a draga Romeoval!hura!
Kócosw12-09-2014 07:37:35 // 146755
igy nez ki : klatty
Kócosw12-09-2014 07:03:19 // 146754
a hamutarto mögött van kb.A közepkonzol jobb oldalanal kel la karpitot kibontani.
byfx11-09-2014 23:33:43 // 146753
Csak kerdezem, mert cserelnem kell: a legzsak vezerloje is itt van 'kardan' alagut?
Meg ennyire nem bombaztam szet... Koszi
Kristyon11-09-2014 22:35:29 // 146752
Tervezem én is a cserét, bár az enyém csak megkopva van. Már az is meg van, hogy milyet szeretnék, csak van mindig valami más amit előbbre kell helyezni...
ystuc11-09-2014 22:05:13 // 146751
Ráférne, mert szét van esve. :-)
De most jobban megnéztem, szerintem egy kis sikaflex meg fogja oldani a problémámat... :-)
Kristyon11-09-2014 21:59:53 // 146750
Váltógombot is cserélsz? ;)
Kristyon11-09-2014 21:58:21 // 146749
Remélem most jó sokáig nem kell ezekhez hozzányúlni :)
Hardy11-09-2014 21:55:39 // 146748
Enyem is az, dupla falu szoveterositeses olaj es benzinalló.
Kristyon11-09-2014 21:53:10 // 146747
kép lemaradt...
Kristyon11-09-2014 21:50:19 // 146746
Én is kicseréltem az elsőt is 4mm belső átmérővel, szövet erősítéssel ez is, mellé meg még benzin és olajálló. Elég merev fala van, de nem fúrtam meg csak bekentem szilikonzsírral a fém csövet és így rá tudtam húzni ;)
A hiba kód miatt eleve levettem az EGR-t, de valóban ha a helyén marad, nem tudtam volna kicserélni ott a csövet...
ystuc11-09-2014 21:40:46 // 146745
Bizony, nekem is pár hete lettek cserélve. Nem kilométer, hanem kor függő. :-)
Hardy11-09-2014 21:31:53 // 146744
Ugylatszik mostanra oregednek. En is most csereltem. Vakumcso csereje
Trombozis11-09-2014 21:07:08 // 146743
Tudom, tudom. Már lassan vakon szétszedem a kocsit. :-D

Most csináltam az ülésfűtés a B1 ülésben, mert még azt nem fejeztem be. Vasárnap este ülés ki, fűtőlapok be. Hétfő munka előtt ülés be. :-D Iszonyat gyorsan bombázom szét és össze. :-) Csak néha ezekre sincs időm és így csak idegesít az egész. :-/
Új munkám van és emiatt időm nincs vagyis lesz csak még akkora kaka van még a gatyában, hogy leszív egész napra. :-)
Kócosw11-09-2014 20:50:33 // 146742
akkor én is :P :)
Valami készül...

ystuc11-09-2014 20:47:27 // 146741
Bizony, bizony! :-)

(Nem egyszerű, van vele meló rendesen!)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.