Forum >> 156

Szabeee23-08-2014 00:40:20 // 146540
nekem van... gondol egyet és nem tölt.... valamikor 2500-nál indul meg, valamikor 3000-nél valamikor 3500-nál.... de akkor olyanokat ránt, hogy van mit tartani a fejemen.... amikor meg olyan kedve van, normálisan működik...
nehéz kiszámítani ezt a teljesítmény ingadozást
Tuningman22-08-2014 23:39:46 // 146539
146505 hsz. egyszer már megirtam :)
Ha tölt a turbó akkor nem lehet cső repedés.
Szerintem fordulj hozzáértőhöz.
Zoli8522-08-2014 21:29:09 // 146538
Eszméletlen jó érzés lesz, majd meglátod :-)

Én a sógoroméknak voltam a kocsisuk a 156-al. Volt sok új kocsi a családban de mégis az akkor 9 éves 156 lett a befutó. :-)

Sok szerencsét, azért majd veress oda neki!!!!!!!!!!!!!!! legalább egy kicsit :.-)
Ricoe15622-08-2014 21:26:00 // 146537
Na de kétszer??? :-/
Ricoe15622-08-2014 21:25:04 // 146536
Juhéé..Holnap bevetésre megyek :)
[img1]
Ricoe15622-08-2014 21:24:56 // 146535
Juhéé..Holnap bevetésre megyek :)
Zoli8522-08-2014 21:18:21 // 146534
Életképek: Egyik régi ismerősömmel találkoztam a városban és nem tudta, hogy 156-om van. Mondtam neki hogy elviszem úgyis egy helyre megyünk. Ahogy mentünk azt, mondta, hogy ez marha jó neki is kell egy ilyen. Na ez az Alfa Romeo...................
GTPeti22-08-2014 21:03:40 // 146533
Nem sikerült beszerezni, viszont kaptam egy darabot egy szerelő ismerőstől a turbó és a szelep közé. (Itt nem jött be a sima cső, mert nem bírja a meleget.)
redbull9022-08-2014 19:08:37 // 146532
Igen tárolhat!
mreni22-08-2014 18:43:44 // 146531
nem sok értelme van találgatni...
zalan22-08-2014 16:07:28 // 146530
Szia! Köszi átolvastam, nem mellesleg vákum csöveket sikerült beszerezni, és ha igen akkor milyenek kellenek és hol ? :) és ugye menny $?

a Comp. tárolhat el hibakódot, attól függetlenül, h kiírná h chech engine ?
GTPeti22-08-2014 13:57:23 // 146529
A vákuumszelep, amiről a blogomban is írtam, okozhat olyat, hogy lomha az autó. De ezt hibakód is kíséri. Ha ez beáll, akkor nem működik a turbó geometria-állítása, vagyis adott esetben túl sok levegőt szállít.
zalan22-08-2014 13:37:02 // 146528
az ment jaja ... csak ez volt olyan "más" ami történt ...
GTPeti22-08-2014 13:01:18 // 146527
Ha 5W40-es Eneos ment bele, akkor nem azzal lesz a gond.
zalan22-08-2014 11:26:15 // 146526
Sziasztok újra!
Hiba kód nincs, vákum van, töltés is van ... még is lassan pörög fel a motor valamiért :S
a vákum cső el van öregedve, de mivel még jól funkcionál nem ez lenne a hiba sztem!
Mondtátok páran, hogy nem tuti, hogy lehet hallani ha a turbó cső el van repedve, leszedem majd megnézem ....

Ami változás történt, hogy most először nem Selenia hanem Eneos került bele (8000km óta) ... nem egy túl jó ötlet volt ... de csak nem ez lehet a probléma...

Valakinek még valami ötlet hogy merre nézelődjek? :(

köszi előre is!
W.21-08-2014 12:46:49 // 146525
Nem fogsz benne csalódni! Egyszerűen beszerelhető! A 156-ban kifogástalanul működik!
Speedycs21-08-2014 12:42:44 // 146524
Hello mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni.. Alfa 156 piros kulcs egygombos elég rossz állapotban van.. már nem nagyon müködik.. ötlet infó hogy hol lehet újat beszerezni vagy valami megoldás.. és milyen árban van ez .. ha valaki tudja várnám az infót .. segítségeteket köszönöm!
Danijb21-08-2014 11:36:58 // 146523
Sziasztok

Valakinek van telefon kihangosítója esetleg mik a tapasztalatok?
Most nézegetek egy parrot ck3000 próbáltátok alfában be lehet szerelni?
Köszi
Stringwalker21-08-2014 10:55:54 // 146522
A süket vámos meg se nézte a csomagtartót, ....... Így kel cigit csempészni a csomagtartóban :D
Kristyon20-08-2014 22:05:47 // 146521
Nem semmi :)
Szerintem a vámosok biztos ki tudtak volna segíteni szerszámmal, hisz ők is szétkapják valamivel az autókat, ha valamit gyanúsnak ítélnek...
3Szék-ej20-08-2014 20:45:11 // 146520
Muszály megosztanom Veletek, hogy Ti is röhögjetek. Én sokat nevettem magamon utólag.
Nos: ma szétszedtem a vezetőoldali ajtót, kegyetlen gyorsan és össze is raktam.
Az ok : ugye szatmári lévén elindultam Fehérgyarmatra (át a határon) az asszonyhoz a korházba (nem taglalom az okot), eléggé siettem. A határnál nagy sor, mert most mennek vissza az olaszozó és a spanyolozó vendégmunkások (bár itt lennének vendégek...) itthoni szabadságukról . Már araszolgatok a sorban és unalmamban feltettem a személyimet az oldalso ablakhoz úgy a gumiba beleállítva. Araszolgatok tovább, gondoltam kikapcsolom a légkondit és lehúzom az ablakot... meg is tettem. Araszolok tovább , és mikor már majdnem az ellenőrzésnél vagyok akkor döbbenek rá : hol a személyim az ablakból ? Ki az autóból , egy tucat autót félre állítok, keresem az aszfalton , sehol. Ekkor leesett, ti is kitalálhatjátok , beesett az ajtóba az üvegnél. Gyorsan oldalra áltam, és nekiestem a borításnak. Szerencsére mindig nálam van a kis Bosch szerszámszett. MIkor már ledobtam a borítást, akkor jött egy vámos , hogy mit csinálok? Cigit csempészek , vazeg, gondoltam és elmondtam neki mi történt. Nevetett hogy mmár szét is kaptam az ajtót. Kihalásztam a személyit , újból kiálltam a a sort ,jól megkésve megérkeztem az asszonyhoz , aki megerősített benne hogy jó balf..sz vagyok. Ezt is megértem hogy a vámban legóztam az autóval , de legalább megismertem az ajtót darabjaiban. Viszont a kapkodás miatt eltörtem egy műagyag kis rögzítő szeget amit most valahogyan majd pótolnom kell.
Tanulság : ha nincs nálad szerszám nem jutsz át a román - magyar határon.
Frucsi20-08-2014 19:59:07 // 146519
köszi srácok, akkor már tiszta... :)
eddig csak menet közben prbálgattam/tuk :)
hg6idn20-08-2014 18:54:50 // 146518
Álló autónál, gyújtás ráadása mellet az info gombot megnyomva tudsz belépni a menübe.
Dante20-08-2014 18:54:06 // 146517
Megnyomod az Info gombot amit a - és + gombok között találsz meg és bejön a menü :) (csak álló autónál jön be a menü, mozgó autónál csak a speed limit jön be).

A hosszan tartós művelet amire te gondolsz, az a szerviz intervallum nullázása, ott kell a - és + gombokat együtt hosszan nyomni.
Frucsi20-08-2014 17:57:11 // 146516
sziasztok srácok!

be kellene állítanom az infocenteren a dátumot és az időt (akksi saru lecsuszott), viszont nem emlékszem hogy kell előhívni a setup menüt, mit is kell egyszerre nyomni? :)
(új belsős 156)

Köszi előre is

Üdv
redbull9020-08-2014 17:05:45 // 146515
Elméletileg benzinest Európában 2001 től tud olvasni a Bluetooth -os interfész...
Dieselt meg 2003/2004 től..
roberto3320-08-2014 16:36:52 // 146514
Sziasztok, 1998-as 156 2.0 TS - hez jó az OBD 2-es Elm Bluetooth interface menet közbeni adatgyűjtéshez? Köszi: Roberto
Bilux20-08-2014 10:07:16 // 146513
Nekem is nem rég repedt el és tényleg semmi hangja nem volt.
Hardy20-08-2014 07:42:13 // 146512
Nekem semmi hangja nem volt egy nagyon kis hasadas volt rajta es ugy fustolt foleg gyorsitasnal mint egy Ifa.
ystuc19-08-2014 21:04:04 // 146511
Van. Nyaralni ment az ember, aki majd beépíti nekem. Szemptemberre tolva a project. :-)
indi6919-08-2014 18:13:24 // 146510
Üdv. Cseréltem a még gyári lambdát ( bosch gyárira ), szívott levegő hőmérőt ( bosch gyárira ). Az alapjárati befecskendezési idő beállt ahova kell, és a venti problémám is meg szűnt, már úgy működik ahogy kell szakaszosan amikor kell. Valószínű az ecu nem jól vezérelte a rossz beszívott hőmérő miatt. Hátha érdekel valakit:)
156er19-08-2014 16:50:55 // 146509
Van valami előrelépés az ügyben? :)
bb_14519-08-2014 09:53:30 // 146508
Ha lenne "like" gomb, erre nyomtam volna egyet :)
Abarai19-08-2014 08:10:55 // 146507
Nálam csatlakozója válogatja. A GPS-em töltője állandóan kicsúszott, a telefonéval nincs semmi baj. Elvileg egyformák, de mégsem.
indi6919-08-2014 06:41:01 // 146506
köszönöm. a másik adatott nem ismered? üdv
Tuningman18-08-2014 22:50:14 // 146505
Lassú a lambda de még működik ezért nincs hibakód.
A következő fázis már hibakódos lesz rövid időn belül.
De az utángyártott ( nem Bosch ) lambdák is általában lassúak.
Tuningman18-08-2014 22:42:36 // 146504
Valószínűleg a turbó geometria nem működik megfelelően. Szét kell szedni, kipucolni, beállítani. Hozzá nem értőknek nem ajánlom a piszkálását.
Ákos9118-08-2014 21:24:21 // 146503
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a szivargyújtóba ha bedugok valamit pl telefontöltőt állandóan kicsúszik és nem érintkezik. Ez típusbetegség vagy csak az enyém szar?
szasza(SW)18-08-2014 20:45:45 // 146502
Fél éve ,nekem a Lmm miatt volt ilyenem,de ki kéne olvasni.
mreni18-08-2014 20:11:08 // 146501
vagy bármi más,lmm-től a map ig minden lehet
zalan18-08-2014 19:35:22 // 146500
Sziaa turbócső tuti nem mert azért annak elég jellegzetes hangja van!
Az egr meg le van falazva!
Alfa GT-Csaba18-08-2014 19:25:24 // 146499
vagy turbó cső szakadás vagy EGR tömődés!
indi6918-08-2014 19:24:20 // 146498
Üdv urak. Következő kérdésem, hogy a lambda hiba mindig látszik a műszerfalon? 1mv és 7mv között ugrál. A szerelő szerint, aki végre ki tudta olvasni azt mondta szerinte nem jó ez a görbe. azt mondta sűrűbbnek kéne lennie. És az alapjárati befecskendezési idő 3.5ms. Szerinte ez is sok. Hibakód nem volt egy sem
mreni18-08-2014 19:05:25 // 146497
Egyszerűbb lenne gépre dugnia a szerelődnek találgatások helyett....
egyébként lehetséges a nyomásszabályzó szelep halála is.
zalan18-08-2014 18:33:03 // 146496
Sziasztok!
Segítség, ötlet kellene nekem:

A turbó munkája mintha megszűnt volna, amit 1800-2000-es fordulaton kellene csinalni kb haloványan 2800-3000 környékén érzem ... hatalmas nagy koromfelhő társaságában!

Szerelőm szerint nem a turbó a ludas, hanem a szabályzó szelep vagy vákuumcső (szakadás, eltömődés) ?!

Valakinek valami hasonló baja volt vagy van ???

Előre is köszi!
Z
Piritu - 1.000.00016-08-2014 21:47:15 // 146495
Valami ebben az esetben tuti nem kerek. Mint írtam már ugyan ez a vezérlő a Spideremben 3 pólusú csatin keresztül kommunikál. Nem lehet véletlen, hogy ezt a vezérlőt papíron a free nem kezeli. Sem itt, sem a Spiderben, ott viszont a fullal megy. ( A Spidernél ugyan így nem tudtam semmivel sem fellépni a légzsákra, még az általános kütyükkel sem, csak a gyári Examinerrel.)
Trombozis16-08-2014 18:57:26 // 146494
Sok autószerelő nem arról híres, hogy tudja kezelni ezeket a programokat. Nem leszólni akarom őket, mert a jelenlegi nekem tudja. :-D Az előtte lévő, nem és tőlem kért sokszor segítséget. Én voltam a hibás, ha a balfasznak a laptop lemerült, amit tőlem kapott....idiótája. :-D
indi6916-08-2014 18:51:07 // 146493
Én nem akarok csatlakozni sehova, ehhez láma vagyok, nem tudom mivel kísérleteznek a szakik. az érdekelt volna, hogy más is járt e így
Dante16-08-2014 18:37:46 // 146492
A lényeg az, hogy ha Te házilag az ingyenes demo verziójú progival akarsz csatlakozni a motorvezérlődhöz, az nem fog menni, mert ez a funkció fizetős. Az már furcsább ha az autószerelő programjával sem megy a csatlakozás (hacsak nem ő is ugyanezt használja :) )
Dante16-08-2014 18:34:14 // 146491
Ugyanerre az esetre jó kipróbálni az AlfaOBD progit is. :) Amiről amúgy sanda gyanúm, hogy 99%ig ugyanaz a program mint a MES csak a "köntös" más. Nagyjából ugyanazok a vezérlők elérhetők a free verzióban mint a MES free verziójában.
Viszont van benne pár jó dolog még. Pl.: MES-ben fel sem kínálja az autómnál, hogy csatlakozhassak a központizár agyához. Alfa OBD-ben pedig ez benne van, és nálam működik is (kapcsolós VAG kábellel).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.