Forum >> 156

mreni19-08-2013 18:25:21 // 140690
nem tudod megemelni,kifordul,meg elég magasan is van ez
redbull9019-08-2013 18:22:31 // 140689
Köszi szépen :)
andrej03119-08-2013 18:15:32 // 140688
Ígyvan a legjobb az oxigén de ha nincs megpróbálnám olajemelőt a csavar alá tenni és megemelni az egészet és kalapácsal aldalról megütögetni.
mreni19-08-2013 18:11:50 // 140687
oxigénnel kéne megmelegíteni :)
mreni19-08-2013 18:11:05 // 140686
azt a 12 lufit is megnézném benne,hogy hová dugták el :))
mreni19-08-2013 18:09:42 // 140685
leméretnéd néznél nagyokat :)

egyébként 5w-40 mobil1 vagy Liqui Moly vagy Xado,ez bőven megteszi.
redbull9019-08-2013 17:44:18 // 140684
Sziasztok felső lengőkart cserélünk mivel nem vettem ki a villát inkább leszedtem a dobot kijött a csavar minden fél perces munka lenne ha nem lenne belerohadva a k...va gömbfej...

Valakinek valami ötlete hogy szülöm ki onnét??
Így állok jelenleg....
Ezer köszönet!


Jozso5319-08-2013 17:36:38 // 140683
Sziasztok!
AZ lenne a kérdésem hogy a felső lengővilla cseréhez ki kell-e venni teleszkopot.
Köszi a válaszokat.
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-08-2013 17:30:02 // 140682
Hát az már nagyon ki lehet hegyezve, Nekem ha egyszer le jutok hozzá Manky cartárs fogja meg írni a gépet, de 140 paci körülire, elvileg 150 ke ig lehet húzni a 8v-t. az az ami még nem káros a mocinak. Biztos nem cseréltek semmit a mocidod hogy 172 paci legyen ? Mégis csak 50% +
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-08-2013 16:22:30 // 140680
8v 172 le??? Az a ku..va :D Mi történt vele?
PistaFR19-08-2013 15:30:30 // 140679
Gyors segítségre lenne szükségem. Találtam végre bontott hátsó ablaktörlőt kompletten, gondoltam megnézem az enyémet hogy tényleg ott van-e a bibi. Hamar megfeneklettem, nem sikerült levennem a burkolatot. A felső részen van 4 db fura recés patent (hasonlót se láttam még soha :) ), azok nem akarnak engedni. Van hozzájuk valami bevált trükk? Köszi :)
Qubi19-08-2013 14:42:21 // 140678
Ez volt nálam 1,5 hónapja...A vízpumpa halt meg, és félig le volt csúszva a vezérműszíj...mindezt 50e km után... azonnal lecserélni, és nem menni a verdával...
linzenbold19-08-2013 13:29:12 // 140677
Mobil 1 5W-50 Rally Formula olajról tudtok valamit mondani nekem?? Jó lenne az szerintetek nekem? 1.9jtd 8v 172Le jelenleg. fontos lenne a jó olaj. Mobil olajban gondolkozom jelenleg. Szerintetek ez jó lenne nekem? eddig 5w 40 olajat használtam. (castrol)
Jack19-08-2013 11:37:48 // 140676
A fékbetét hátulját rézpasztával kenjétek meg, el fog hallgatni;).
zalan19-08-2013 11:18:45 // 140675
Sziasztok! Pár dologban lenne kérdésem, ill. szeretném hallani a véleményeteket!

1. Abszolult random időközönként ha engedem fel a kuplungot elkezd remegni az egész autó, adni kell rá egy kisebb gázt h abba hagyja. Agyaltunk a szerelővel, d semmi ötlet kettős tömegűre gyanakodott, de nem másképp nem remeg leállításnál nem csörög, tehát nem biztos, hogy az.

2. Most lett cserélve az első fék tárcsák és betétek, Brembo minden. Mégis nyikorog ha úgy tartja kedve, mintha le lenne kopva. Lehet ezt orvosolni ? Vagy mi lehet a baja.

Előre is köszi :)
Zselé19-08-2013 10:52:35 // 140674
Ha már hűtés probléma, szerintem nekem is a hűtővel lehet baj, de kíváncsi vagyok Ti mit mondtok:

28 fok felett autópályán emelkedőn, vagy folyamatos terheléssel felmegy jóval 90 fok fölé, majdnem a következő vonalig. Ha nem nyomom neki, viszonylag gyorsan visszahűl 90-re, kivéve, ha megy a klíma, akkor nem nagyon hűl...

Voltam pályázni esős időben, 20 fok körül is a múlt héten, semmi baja nem volt, nem nagyon ment 90 fölé

Ez hűtőbaj?
Liquid19-08-2013 08:09:41 // 140673
Ez így igaz, én 11 év és 170e km után cseréltem. Még nem kellett volna mert nem volt baja, de vezérlés cserekor véletlenül megláttuk hogy néz ki a hátulja illetve az a része ami nem látszik ki normál esetben, és megelőzendő a gondokat kicseréltem.
Sőt sógorék 147-esén, 4 évesen 130e km környéként cserélni kellett.
GTPeti19-08-2013 00:14:55 // 140672
Örülök. Ettől még a 156-ban használt hűtők ilyen idős korban enyhén szólva nem szoktak a helyzet magaslatán lenni.
Poló19-08-2013 00:04:40 // 140671
Azért annyira ne garantáld. Nekem még nem volt cserélve, mégse melegszik a vizem. Múltkor a 40 fokos melegben se ment sokkal 90 fölé városban.
MEO18-08-2013 22:21:33 // 140670
Szia! Nekem télen volt 9.3 l /100 alkalmanként 18 km es távon.(Éppen csak elérte az üzemi hőt a motor) Nyáron ugyan ezen a távon 7.78 l enyhén dinamikus vezetéssel.
mizooo18-08-2013 22:16:02 // 140669
Asszony alatt az én ex 1.6-om is 7 körül eszik :) de az nem Alfás tempó.
Bgabor18-08-2013 22:15:40 // 140668
Nekem is ennyi volt ,csak ne pörgesd szét :-)
PistaFR18-08-2013 22:15:30 // 140667
Hát, ha ez kevés... ;)

Gyári adatok:
Városi fogyasztás 11,4 l/100km
Országúti fogyasztás 6,4 l/100km
Vegyes fogyasztás 8,2 l/100km
Ádi_390018-08-2013 22:07:58 // 140666
Hello,
1 hónapja használok egy 2003-as évjáratú (régi) 1,6 TS 156-ot. Riogattak, hogy majd mennyit fogyaszt. Eddig mentem vele 2600 km-t, 95%-ban autópálya (max 140 km/h) és országút, és az átlagfogyazstásom 7,2 l/100 km, de volt 6,6-os szkaszom is (országút). Mi a tapasztalat? Nekem van mázlim, vagy hiába riogattak, és ezek tényleg ennyit esznek csupán?
GTPeti18-08-2013 21:39:13 // 140665
Csatlakozom Renihez, akkor csak vízpumpa lehet. Ne tedd HF-esre az autót, így nem szabad vele menni.
mreni18-08-2013 21:10:19 // 140664
vezérlésben vagy a hosszbordás feszítő/ vezető környékén keresném a hibát,így elsőre
mreni18-08-2013 21:09:28 // 140663
nem cseréltél vezérlést? :O

szerintem tuti vízpumpa lesz,azzal pedig ne menj sehová így
Betonl@b-AlfaShop18-08-2013 20:03:15 // 140662
Azt nem tudom az is lehet,nálam az nem volt még cserélve ..........
Betonl@b-AlfaShop18-08-2013 20:01:56 // 140661
A cső tűz forró gondolom akkor nyit a termosztát ?
szasza(SW)18-08-2013 19:30:26 // 140659
A termosztátnál nézted a csöveket , nyit a termosztát?
Betonl@b-AlfaShop18-08-2013 19:26:49 // 140658
A hűtőt és kiegyenlítő tartályt tavaly vettem vadi új nem bontott, azóta kb. 4000km-t használtam az autót ........ :-(
J-Imi18-08-2013 16:45:04 // 140657
Youtube-on találtamegy videt kartársnak ugyanez a problémája. Ugyanez a csörgés van nálam is.
J-Imi18-08-2013 16:42:34 // 140656
Üdv!

Remélem valakinek volt hasonló problémája, adott egy 1.9 mjet, nagyjából 1000-1200-as fordulat között lehet hallani vmi fémes csörgést, mintha valami lógni, de viszonylag hangos. Nem jövök rá hogy mi lehet az, valakinek van ötlete?
Abarai18-08-2013 16:17:36 // 140655
Ha állandóan működő ventilátorral is forralja a vizet, akkor nem villanyász kell hozzá. Sanszos, hogy a hűtőd halott.
GTPeti18-08-2013 15:38:55 // 140654
Egy 99-es 156-nál a hűtő garantáltan kukás. Ettől pl. melegedhet.
Ha már "nincsenek lamellák", akkor lehet légmozgás, nem fogja ellátni eredeti célját.

(A ventit állandóra kötni nem a legjobb dolog.)
Betonl@b-AlfaShop18-08-2013 13:41:13 // 140653
*****************Cartársak S.O.S. kérdésem lenne :*************************

A 156-om hibajelensége a következő :hűtőventilátor relé jó ,de mégsem kapcsol be a ventilátor ha meleg a víz 90C felett. Le kellett mennem múlt héten Egerbe, az autóval és akkor is produkálta a hibajelenséget pár perc alatt felforralta a vizet,sokszor meg kellett állni visszahűteni. Útközben nem találtam szerelőt csak nagy nehezen, senki nem akart vele foglalkozni ...Végső megoldásként,hogy tovább tudjak menni kértem a tagot legalább kösse direktbe a ventilátort a még fél órás utamra. Ventilátor direktbe kötve minden ok és egyszer jött a szörnyű felismerés ,így is felforralta a vizet(130 C) csak kicsit lassabban .
Mivel a dolog elég bonyolult és holnap mennék le a kocsiért,haza kéne hoznom ,végső megoldásként arra gondoltam nem tudnátok -e ott Egerbe ajánlani nekem egy megbízható és segítőkész villamoságist .Mert így gyakorlatilag haza sem tudom hozni hiába van saját Alfás szerelőm Pesten.
Minden megoldás érdekel ,és persze megfelelő anyagi ellenszolgáltatást kap a szerelő a munkáért.
***************************************************************************************
PistaFR18-08-2013 13:05:46 // 140652
Aha, világos. :)

Valami olyasmi a cél mint a legalsó, de remélem vannak itt még kisebb rendszám is. Az a terv, hogy bal oldalra tenném, de a rács elé lógatva.
Tuningman18-08-2013 00:18:49 // 140651
ez a lökösben lévő kiképzés

ez pedig a gyári rászerelt nagy rendszám tartó

ez meg az fl-es lökös amin nincs se kiképzés, se tartó
B.László18-08-2013 00:06:43 // 140650
Ez a magyar mentalitás eléggé gáz... Mindenhol csak a lehúzás... A másik szopatása ha nekem nem jó akkor neki se legyen az ... Nem értem miért .... ahelyett h 1 f@sza kis ország lenne, egyre jobban romlik a színvonal és mindenhol csak falak vannak. Nem lesz ez így jó. Mikor vittem a ts t műszakira elől D rendszám van persze kicsi és persze forgalmiba nem.volt beírva... ezért a műszaki csak a kpm nél és ott is 5e ft h átmenjen, utána megkaptam az papírokat h beirják a forgalmiba. Elmentem a helyi okmanyirodaba ott a kedves aranyos hölgy (h azt kapna be tövig) kitalálta h ez meg az a papír hiányzik mert nem.akart dolgozni... persze munkaidőben a kolleginákkal jobb trécselni meg kv zni munkaidőben persze nah mind1... Átmentem a másik faluba szó nélkül megcsinálták! :)

Sparco : amit belinkéltel hát nem akarom megsérteni a kedves cartarsat de ha ennyire tetszik neki az 56 akkor miért nem 56 osa van.. nem tudom miért kell így elcsúfítani 1 46 ot eszméletlen csúnya lett ... A belső még elmegy de az a külső...
PistaFR17-08-2013 23:56:26 // 140649
Úgy tudtam mindegyik fészlift előttinél a löki anyagából van kialakítva a rendszám tartó (2-t vagy 3-at alakítottam át korábban, pontosabban tüntettem el a rendszámtartót). A fészlift utáninál van egy leszedhető tartó, de mi van az alatt? Remélem a másik oldallal szimmetrikus, csak pár lyuk rondítja. Itt (Fr.o.) sokféle rendszámot láttam már, megkérdezem szeptemberig hogy hogyan is működik a dolog, mert nem tetszik ez a nagy. Motorokon láttam egész picit, ha nincs vele semmi bonyodalom akkor megy a levesbe a gyári tartó. Amúgy is van mit műanyagozni a lökin sajnos.
Tuningman17-08-2013 22:28:27 // 140648
Ettől még az amcsik is fejvesztve szaladnának, pedig ott megszokott az efféle beavatkozás:D
Tuningman17-08-2013 22:25:33 // 140647
156-nál előröl le kell szedni a nagy frsz tartót. Alatta ott van a kisebb kiképzés magában a lökhárítóban. Persze fl előtt de fl-re is el lehet intézni, természetesen ahogy írtad, nem könnyű de nem lehetetlen.
Tuningman17-08-2013 22:17:51 // 140646
Nem jó helyen próbáltad:)
pe-TI-nél kopogtass, segíteni fog:)
ystuc17-08-2013 20:27:44 // 140645
15-ös felnivel és akkora réssel a kerékjáratban, hogy egy kövér macska is beférne oda.
156er17-08-2013 20:09:52 // 140644
No comment kategória győztese...... :(
Szabeee17-08-2013 19:09:47 // 140643
hát... nem nagyon tetszik...tényleg "szép" csak különleges ízlés kell hozzá
G-Burt17-08-2013 18:46:00 // 140642
aztaku... és még a műszerfal is tönkre lett téve... meg úgy minden
sparco17-08-2013 17:41:21 // 140641
,,Szépen sikerült Öszvér lett... :S
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.