Forum >> 156

PistaFR18-08-2013 13:05:46 // 140652
Aha, világos. :)

Valami olyasmi a cél mint a legalsó, de remélem vannak itt még kisebb rendszám is. Az a terv, hogy bal oldalra tenném, de a rács elé lógatva.
Tuningman18-08-2013 00:18:49 // 140651
ez a lökösben lévő kiképzés

ez pedig a gyári rászerelt nagy rendszám tartó

ez meg az fl-es lökös amin nincs se kiképzés, se tartó
B.László18-08-2013 00:06:43 // 140650
Ez a magyar mentalitás eléggé gáz... Mindenhol csak a lehúzás... A másik szopatása ha nekem nem jó akkor neki se legyen az ... Nem értem miért .... ahelyett h 1 f@sza kis ország lenne, egyre jobban romlik a színvonal és mindenhol csak falak vannak. Nem lesz ez így jó. Mikor vittem a ts t műszakira elől D rendszám van persze kicsi és persze forgalmiba nem.volt beírva... ezért a műszaki csak a kpm nél és ott is 5e ft h átmenjen, utána megkaptam az papírokat h beirják a forgalmiba. Elmentem a helyi okmanyirodaba ott a kedves aranyos hölgy (h azt kapna be tövig) kitalálta h ez meg az a papír hiányzik mert nem.akart dolgozni... persze munkaidőben a kolleginákkal jobb trécselni meg kv zni munkaidőben persze nah mind1... Átmentem a másik faluba szó nélkül megcsinálták! :)

Sparco : amit belinkéltel hát nem akarom megsérteni a kedves cartarsat de ha ennyire tetszik neki az 56 akkor miért nem 56 osa van.. nem tudom miért kell így elcsúfítani 1 46 ot eszméletlen csúnya lett ... A belső még elmegy de az a külső...
PistaFR17-08-2013 23:56:26 // 140649
Úgy tudtam mindegyik fészlift előttinél a löki anyagából van kialakítva a rendszám tartó (2-t vagy 3-at alakítottam át korábban, pontosabban tüntettem el a rendszámtartót). A fészlift utáninál van egy leszedhető tartó, de mi van az alatt? Remélem a másik oldallal szimmetrikus, csak pár lyuk rondítja. Itt (Fr.o.) sokféle rendszámot láttam már, megkérdezem szeptemberig hogy hogyan is működik a dolog, mert nem tetszik ez a nagy. Motorokon láttam egész picit, ha nincs vele semmi bonyodalom akkor megy a levesbe a gyári tartó. Amúgy is van mit műanyagozni a lökin sajnos.
Tuningman17-08-2013 22:28:27 // 140648
Ettől még az amcsik is fejvesztve szaladnának, pedig ott megszokott az efféle beavatkozás:D
Tuningman17-08-2013 22:25:33 // 140647
156-nál előröl le kell szedni a nagy frsz tartót. Alatta ott van a kisebb kiképzés magában a lökhárítóban. Persze fl előtt de fl-re is el lehet intézni, természetesen ahogy írtad, nem könnyű de nem lehetetlen.
Tuningman17-08-2013 22:17:51 // 140646
Nem jó helyen próbáltad:)
pe-TI-nél kopogtass, segíteni fog:)
ystuc17-08-2013 20:27:44 // 140645
15-ös felnivel és akkora réssel a kerékjáratban, hogy egy kövér macska is beférne oda.
156er17-08-2013 20:09:52 // 140644
No comment kategória győztese...... :(
Szabeee17-08-2013 19:09:47 // 140643
hát... nem nagyon tetszik...tényleg "szép" csak különleges ízlés kell hozzá
G-Burt17-08-2013 18:46:00 // 140642
aztaku... és még a műszerfal is tönkre lett téve... meg úgy minden
sparco17-08-2013 17:41:21 // 140641
,,Szépen sikerült Öszvér lett... :S
theBanyai17-08-2013 17:08:54 // 140640
Ha csak ugy engedelyeznek nekem mar az lenne. Probaltam kicsit "osztonozni" az embereket,de akkor se kaptam :)
[k i z z o]17-08-2013 16:21:00 // 140639
A B típusú rendszámot sem adják olyan könnyen. Nekem elöl hátul az van, de kellett olyan lökhárító, hogy csak az férjen el...
kisradics17-08-2013 16:16:55 // 140638
Köszi szépen a segítséget, asszem marad az origi rendszám. Túl sok bonyodalom.. :)
GTPeti17-08-2013 15:29:37 // 140637
Itt a németeknél van fém táblából köztes méret. Sőt több is... az amcsi autókra pl. olyan rendszámot kapsz, hogy elférjen. Ezesetben kaphatsz pl. városrövidítés (1-3betű), 1 betű, 1 szám rendszámot is. És ha a sima is felmegy, akkor is kérhetsz keskeny betűkkel, kisebb távolságokkal készített táblát. Na ilyen megy fel nekem is majd előre.
(A kis. matricarsz. megszűntetése teljesmértékben Mo. hatáskörében volt. Nagyon jófej emberek vannak az összes hivatal élén...)
Tuningman17-08-2013 15:17:54 // 140636
Nagyon gázul néz ki a nagy matrica:(
Nekem az van de már alig várom, hogy lecseréljem az alura.
Aluból viszont van jó motoros méret, szerintem még az a legjobb kompromisszum:)
Be kell menni a helyi NKH-ba autóstul és ott kell kérvényezni a megfelelő típusú rendszámot. Ott adnak erről egy engedélyt, amivel lehet menni az okmányirodába, ott le lehet adni a rendelést:) Ha megjött a rendszám, kb. 2hét akkor ott át is vehető és be írják a forgalmiba. Persze nem olcsó mulatság:)
kisradics17-08-2013 15:07:39 // 140635
hát nemtudom ha ráfér a lökösre akkor persze. :)
theBanyai17-08-2013 14:58:02 // 140634
Már csak normál méretű matricarendszámot kapsz... Az is kell?
kisradics17-08-2013 14:23:09 // 140633
Sziasztok! Szeretnék a kocsira matrica rendszámot. Az a baj, hogy foggalmam sincs, hogy mi a menete a dolognak. Tudnátok segíteni? :)
B.László17-08-2013 10:05:26 // 140632
Aham értelek... Akkor marad valami külföldi papiros gepsas... Csak az a baj azokkal h a nagyrészuk dunántúlon van nekem az kicsit macerans lenne hazahozni nah meg h osztrák papíros a 90% amit én találtam :/
Papajoe7317-08-2013 08:52:56 // 140631
Vagy akár ez ha "kombi" ban gondolkodsz..
Alfa 156
Papajoe7317-08-2013 08:47:37 // 140630
Itt Nmetben kb 1000 eurótól lehehet normálisat venni, ha kereskedőtől veszed 1-200 eurót lealkudhatsz ha kiviszed az országból mert a kereskedőnek nem kell olyankor az áfát befizetnie. Egy 2001 es évjáratú 2,4 disel regadója vagy minek nevezik 190ezer HUF, a műszaki és e egyéb forgalomba helyezés kb egy 100e HUF
ergo kb 5-600 ezertől indul a móka..
pl ez : Alfa 156
Papajoe7317-08-2013 08:34:44 // 140629
Hmm a szervóolajnak is van hűtője ?
Azt egybe cserélik vagy a tömlőt lehet külön cserélni ?
A gyárin rá van sütve a csati..
Papajoe7317-08-2013 08:32:44 // 140628
itt sok kép van de nem..
GTPeti17-08-2013 03:04:19 // 140627
Hűtő.
gecsa16-08-2013 23:42:48 // 140626
Erre gondolsz?
Papajoe7316-08-2013 23:02:28 // 140625
A kormányszervóhoz csatlakozó spirál rugó alaku valami az micsoda ?
a csatlakazója a lehető legrosszabb helyen van, nekem special a tömlő csatlakozónál csöpög az olaj, ezt hogy szokták javítani?
Ideiglenesen megoldottam, na de ez nem maradhat így..
gecsa16-08-2013 21:27:05 // 140624
jaja... az ilyeneket kerülni kell, 300 alatt már talán megérheti bontásra, ahogyan azt írtam is.. 300ért lehet venni aránylag jó állapotú 155öt esetleg..
GTPeti16-08-2013 21:13:20 // 140623
Elolvastam. Az a baj, hogy ha ezeket a hibákat kijavíttatod, az alaphangon is 300, de inkább jóval több. (Fényezés nélkül.) És akkor még hozzá jön a totális elhanyagoltságból fakadó egyéb nehezen visszafordítható hiba... Én a magam részéről messze ívben elkerülnék egy ilyen autót. (Megjegyzem a márciusban kinézett GTV-t a végén féláron odaadták volna és azt sem vettem meg. Ld. blog.)
Az ilyen gépekkel szerintem csak szívni lehet, jól járni nem.
B.László16-08-2013 21:06:42 // 140622
Kicsit olvasd vissza Peti megpróbáltam leírni h h néz ki a kocsi meg h mi baja van :DD
mreni16-08-2013 20:20:40 // 140621
én a kinti papiros 56-ot nem egész 180ért vettem és sokkal jobb állapotban volt mint a magyar társai.
de ritka az ilyen,illetve célzottan ezeket kell keresni ha ilyeben gondolkodik az ember
GTPeti16-08-2013 20:18:33 // 140620
Ha 300-ért akarsz 156-ot venni, akkor az is kb. egy leharcolt bontószökevény lesz, amire még n-szer annyit rá kell majd költeni, hogy újra autó legyen belőle.
B.László16-08-2013 20:16:16 // 140619
Nah meglátjuk majd hátha lesz valami izléses számomra .. :D ma sikerült felhívnom a nőt tettem neki 1 300e -s ajánlatot a válasz az volt h "a 4 kerék volt annyi akkor az autó 0 ft ér"
megköszöntem és letettem a 4 kereket ami a kocsi alatt van kb 50 max 65 ft ért lehetne eladni gumikkal .. :DDD
krisz.v16-08-2013 19:34:40 // 140618
Ha elmegy a gáz, nem kapcsol a klíma, a kompresszort sem hallod kapcsolni. Az lehet a gond szerintem.
Zotyy15616-08-2013 19:33:13 // 140617
Ha szökik a gáz akkor nem kapcsol be a kompresszor,de ha tegnap működött,akkor az érdekes,nitrogénnel szokták tesztelni,vagyis megnézni,hogy hol szökik,ha csövön szökik!
theBanyai16-08-2013 19:29:26 // 140616
A tegnap még működő klímám ma már nem működött. A ventik nem kapcsolnak be, ha elmegy a gáz, az okozhat ilyet? Ez a nap amúgy is egy katasztrófa volt...
6UR2016-08-2013 18:15:49 // 140615
Sziasztok. Az első kerekekhez milyen vezetékek mennek? Azért kérdezem mert pár napja olyan hangot hallottam bal előröl mint amikor egy kavics szorul a gumiba csak nem folyamatosan hanem időszakonként pár csattanásig majd elmúlt majd megint előjött és így tovább......Gyanús volt h ilyen kavics nincs de most vettem észre mikor megálltam és teljesen kitekerve volt az első kerék h egy csatis kábel lóg a kerék belsejénél és az verődött neki néha belűről. Van vkinek ötlete h mi lehet az?
Diny16-08-2013 13:46:36 // 140614
köszi!!
GTPeti16-08-2013 10:51:23 // 140613
"de az mire magyar lesz ott van mintha magyart vennék .. "

Ja, csak a magyar autók közül kb. azok vannak normálisan szervízelve, amiket itt az Amorén látsz. A németeknél ezzel szemben van pénz. Pusztán statisztikailag messze jobbak az esélyek, hogy egy jó állapotú autót találsz No-ban, mint Mo-n.
B.László15-08-2013 23:01:10 // 140612
hát jaja de ilyen olcsón nem tudok venni sehol 2.4 et sajnos max külföldi papir de az mire magyar lesz ott van mintha magyart vennék .. esztétikailag eléggé offos foglalkozni kell vele a felni ami alatta van egyszerűen elég trágya megette a só meg szarul is néz ki ...
a lényeg az h amit kaptam számot hívtam 2x 6-7 kicsöngött nem vette fel senki remélem holnap sikerrel járok v vissza hív többször nem próbálkozok nem akarok tolakodó lenni ..
gecsa15-08-2013 22:50:30 // 140611
sanszos, hogy a nem fl is jó lesz...

Ferke bont fl előtti berlinát.. ha van neki, még fel is tudod próbálni, mert nincs messze..
Diny15-08-2013 22:43:44 // 140610
sziasztok! bont vlaki facelift-es 156-ost? 4 ajtós.
A csomagtérben a kalaptartó alatti kárpit izé kellene. az a nagy lap közpéen lámpa lyukkal.

vagy bármilyen forrásból, de szükségen van egy olyanra

köszi
GTPeti15-08-2013 22:24:06 // 140609
Ha már alkatrészezünk. A minap jött ez bazi nagy doboz, amit alig tudtam becipelni a lakásba. :)

Többek között a 156 új MTS végdobja volt benne. Korrekt cuccnak tűnik. (A márkás posztot is bővítettem ennek kapcsán.) 11-12év (te jó ég... 8 éve van nálam az autó) és 207ekm után megérdemel egy újat.
gecsa15-08-2013 22:10:04 // 140608
eleinte én is kételkedtem, de kifejezette jól fog.. abban nyilvánul meg az olcsósága, hogy csak az egyik oldal kopásjelzős.. amióta összekopott, nem is nyikorog.. következőre kipróbálok egy komolyabb betétet is, hogy azzal mit mutat..
GTPeti15-08-2013 21:58:36 // 140607
Nem értek hozzá :), de azt hallottam, hogy a Starline kínai, nálam ez eleve nem játszana. Igazából nem amiatt, mert kínai, hanem mert ilyen fontos alkatrészeknél én bevált márkákat vennék. Kerékcsapágyból INA-t vagy FAG-ot, betétekből pedig a lent felsoroltakat.
gecsa15-08-2013 21:55:43 // 140606
nekem ez lett, és megy vagyok vele elégedve nagyonis...
mreni15-08-2013 21:40:09 // 140605
a felsőkat jó,de annyit nem ér :D
GTPeti15-08-2013 21:38:58 // 140604
OK... akkor update: A felsőkat Brembo ezekszerint jó, a sima nem.
Liquid15-08-2013 21:35:52 // 140603
BremboMax + Brembo betét, naggyon tette a dolgát :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.