Forum >> 156
pinyti14-08-2018 20:50:53 // 154353
Ettől tartok én is, mert egy átlag júzernek valószínűleg fel sem tűnne, még bőven a használható kategóriában van. Egyelőre marad így, az biztos - aztán vagy kiforrja magát, vagy nem. :D
Levee156SW14-08-2018 09:44:33 // 154352
Nem igazán értek a (dízel) lovakhoz,de szerintem ez lendkerék lesz,csak még reménykedsz.
Így szokott kezdődni-az indításkor/leálláskor zörgés már a rommáment állapot,ami autó ellen beoltott tulajdonosoknál alakul ki.
Na de egy Alfának ugye Gazdája van. :)
Így szokott kezdődni-az indításkor/leálláskor zörgés már a rommáment állapot,ami autó ellen beoltott tulajdonosoknál alakul ki.
Na de egy Alfának ugye Gazdája van. :)
pinyti12-08-2018 08:31:41 // 154351
Sziasztok!
Van nálunk a háztartásban az "ezeréves sólyom", amihez meglepő módon (Alfa vírus?) minden eddigi autómnál jobban kötődöm. Ezt szegényem - ha már szépnek nem túl szép - a szarolasz sztereotípiákra rácáfolva eddig szinte hibamentes 30 000km-rel hálálta meg. A legnagyobb dolog a kuplungcsere volt, de arról is tudtam, nem ért meglepetésként, meg hát az is kopó forgó alkatrész, ahogy szinte kivétel nélkül az összes, ami eddig kellett hozzá. Hogy mégis miért írok ide? Mert van egy apró, ám annál idegesítőbb jelenség, amire a kuplungcsere sem jelentett teljes körű megoldást, így kíváncsi lennék olyanok véleményére, akik vezettek/vezetnek 156-ost, lehetőleg 1.9 jtd-t.
Az enyém ugye a már 116 lovas 8 szelepes, s a jelenség, hogy bizonyos időközönként (és ez az ami miatt nem találok rá tökéletesen helytálló magyarázatot) indulásnál, csúsztatva a kuplungot ráz, remeg az autó. Amint eléri a magasabb tartományokat, vagy nem teljesen álló helyzetből kell indulni, hanem még gurul az autó, a jelenség nincs. Ha egy kicsi gázt adok indulás közben, akkor sincs remegés. Tudom adjak gázt, jelenleg ezt is csinálom, hisz ez a legolcsóbb, de valami mégsem kerek, mert nem állandó a jelenség, de nem tudok összefüggést találni se meleggel, se semmi külső tényezővel. Lehetne mondani, hogy sofőr hiba, de vezetek emellett elég sok autót, azoknál nincs ilyen, igaz az újabbak már automatikusan megemelik egy kicsit az alapjáratot indulásnál, amit ez tuti nem csinál.
Kuplung szettet, és egy híján az összes motortartót cseréltük, azóta a tárcsa hullámosodásából fakadó, pedálon is érezhető kellemetlen rázás nincs. Lendkerék maradt a régi, amit elvileg az előző tulaj cserélt durván 100 ezerrel ezelőtt. Bizonyos szempontból már bánom, hogy nem cseréltem, hisz így tutira kizártam volna azt is, de egy ilyen értékű autónál, ez annyira nem játszott.
Amikre gondolok (mert konteókat gyártok folyton a dolgot illetően): mégiscsak a lendkerék belsejében eshetett szét valami (rugó, tudomisén), s néha megszorul olyan pozícióban amitől remegteti az autót a kuplung engedése közben. De leállításnál, indításnál, és alapjáraton sem ráz, nem zörög, s ha egy lendkerék rossz, az szerintem mindig rossz.
Esetleg valamelyik porlasztó nincs már 100%-os állapotban, s nem úgy szállít minden esetben ahogy kéne. Normál üzemi tartományokban még jó, de a kuplungcsúsztatásokkal csökkentett fordulaton ha olyanja van "besántít", ettől remeg az egész. Ami miatt mégsem vennék rá mérget, hogy tök jól indul, s füstölni is csak max egy kicsit többet füstöl egy egy kövér gázra, mint amennyit egy részecskeszűrő nélküli átlag dízel.
A tiéteknél is előfordult ilyen, vagy vajpuhán indul mindig minden 1.9jtd? Valami plusz ötlet?
Van nálunk a háztartásban az "ezeréves sólyom", amihez meglepő módon (Alfa vírus?) minden eddigi autómnál jobban kötődöm. Ezt szegényem - ha már szépnek nem túl szép - a szarolasz sztereotípiákra rácáfolva eddig szinte hibamentes 30 000km-rel hálálta meg. A legnagyobb dolog a kuplungcsere volt, de arról is tudtam, nem ért meglepetésként, meg hát az is kopó forgó alkatrész, ahogy szinte kivétel nélkül az összes, ami eddig kellett hozzá. Hogy mégis miért írok ide? Mert van egy apró, ám annál idegesítőbb jelenség, amire a kuplungcsere sem jelentett teljes körű megoldást, így kíváncsi lennék olyanok véleményére, akik vezettek/vezetnek 156-ost, lehetőleg 1.9 jtd-t.
Az enyém ugye a már 116 lovas 8 szelepes, s a jelenség, hogy bizonyos időközönként (és ez az ami miatt nem találok rá tökéletesen helytálló magyarázatot) indulásnál, csúsztatva a kuplungot ráz, remeg az autó. Amint eléri a magasabb tartományokat, vagy nem teljesen álló helyzetből kell indulni, hanem még gurul az autó, a jelenség nincs. Ha egy kicsi gázt adok indulás közben, akkor sincs remegés. Tudom adjak gázt, jelenleg ezt is csinálom, hisz ez a legolcsóbb, de valami mégsem kerek, mert nem állandó a jelenség, de nem tudok összefüggést találni se meleggel, se semmi külső tényezővel. Lehetne mondani, hogy sofőr hiba, de vezetek emellett elég sok autót, azoknál nincs ilyen, igaz az újabbak már automatikusan megemelik egy kicsit az alapjáratot indulásnál, amit ez tuti nem csinál.
Kuplung szettet, és egy híján az összes motortartót cseréltük, azóta a tárcsa hullámosodásából fakadó, pedálon is érezhető kellemetlen rázás nincs. Lendkerék maradt a régi, amit elvileg az előző tulaj cserélt durván 100 ezerrel ezelőtt. Bizonyos szempontból már bánom, hogy nem cseréltem, hisz így tutira kizártam volna azt is, de egy ilyen értékű autónál, ez annyira nem játszott.
Amikre gondolok (mert konteókat gyártok folyton a dolgot illetően): mégiscsak a lendkerék belsejében eshetett szét valami (rugó, tudomisén), s néha megszorul olyan pozícióban amitől remegteti az autót a kuplung engedése közben. De leállításnál, indításnál, és alapjáraton sem ráz, nem zörög, s ha egy lendkerék rossz, az szerintem mindig rossz.
Esetleg valamelyik porlasztó nincs már 100%-os állapotban, s nem úgy szállít minden esetben ahogy kéne. Normál üzemi tartományokban még jó, de a kuplungcsúsztatásokkal csökkentett fordulaton ha olyanja van "besántít", ettől remeg az egész. Ami miatt mégsem vennék rá mérget, hogy tök jól indul, s füstölni is csak max egy kicsit többet füstöl egy egy kövér gázra, mint amennyit egy részecskeszűrő nélküli átlag dízel.
A tiéteknél is előfordult ilyen, vagy vajpuhán indul mindig minden 1.9jtd? Valami plusz ötlet?
Alfássrác11-08-2018 10:39:48 // 154350
Sziasztok!
Bontásból megmaradtak 156 1.6 16V 120 LE alkatrészek.
- komplett szívósor injektorokkal,fojtószelepel egyben 19990Ft
-gyújtótrafó sor 9990Ft
-olajteknő 9990Ft
-nívópálca 1990Ft
-olajpumpa 4990Ft
-szervószivattyú 9990Ft
-motor burkolat 4990Ft
-hátsó lámpa garnitúta: 3990Ft
-el.fűthető tükrök 2990/db
Elértek itt üzenetben vagy 06302132999 számon
Bontásból megmaradtak 156 1.6 16V 120 LE alkatrészek.
- komplett szívósor injektorokkal,fojtószelepel egyben 19990Ft
-gyújtótrafó sor 9990Ft
-olajteknő 9990Ft
-nívópálca 1990Ft
-olajpumpa 4990Ft
-szervószivattyú 9990Ft
-motor burkolat 4990Ft
-hátsó lámpa garnitúta: 3990Ft
-el.fűthető tükrök 2990/db
Elértek itt üzenetben vagy 06302132999 számon
Levee156SW10-08-2018 16:24:55 // 154349
Elso feltoltes + elso liter ratoltes Selenia vagy Valvoline.
Masodik liter ratoltesben Selenia, Valvoline,Mannol,AZ Meister is elofordult.
Az elso 160.000 km-rol nincs infom - ez a 2L/12000 olajmarkafuggetlenul stabilnak tunik azota.
Masodik liter ratoltesben Selenia, Valvoline,Mannol,AZ Meister is elofordult.
Az elso 160.000 km-rol nincs infom - ez a 2L/12000 olajmarkafuggetlenul stabilnak tunik azota.
VV610-08-2018 15:29:37 // 154348
És a Xado előtt milyen olaj volt benne?
pdudas09-08-2018 13:24:09 // 154347
Ha 1500 folott van a fordulatszam, akkor hut rendesen.
1500 alatt nem is kattan - nem huz be a kuplung.
1500 alatt nem is kattan - nem huz be a kuplung.
Levee156SW09-08-2018 12:01:29 // 154346
Hat,
ez igy barmi is lehet akkor,de ha ritka es enyhe, be nem avatkoznek,csak figyelnem,h romlik-e.
Amugy nem is feltetlenul sokat futott, de gyengebb olajjal,nagyon brutal melegben,teljes toltottseg alatt fel literrel nalam is elofordult mar,hogy meleg motornal alapjaraton petymegtek a tokek (2.0 JTS,190000 km), de ha a felsoroltak kozul csak egy parameter is valtozik,mar nincs ez.
Azert legutobbi cserekor kiprobaltam a Xado rallysport 10-60-at egy markatars ajanlasara,es vmi brutal jo.
Sokkal finomabb,egyenletesebb,kozvetlenebb es csendesebb az egesz mukodes, az idonkenti hajtokarkopogasszeru hangok megszuntek,es olyan alapjaratom van,hogy csak az injektorok cicergeset hallani. :O
De nalam mar 2 L raontes van 12000 km alatt-egy frissen felujitott,olajat nem fogyaszto motorba nem ajanlanek ilyen revitalizalo huncutsagot.
ez igy barmi is lehet akkor,de ha ritka es enyhe, be nem avatkoznek,csak figyelnem,h romlik-e.
Amugy nem is feltetlenul sokat futott, de gyengebb olajjal,nagyon brutal melegben,teljes toltottseg alatt fel literrel nalam is elofordult mar,hogy meleg motornal alapjaraton petymegtek a tokek (2.0 JTS,190000 km), de ha a felsoroltak kozul csak egy parameter is valtozik,mar nincs ez.
Azert legutobbi cserekor kiprobaltam a Xado rallysport 10-60-at egy markatars ajanlasara,es vmi brutal jo.
Sokkal finomabb,egyenletesebb,kozvetlenebb es csendesebb az egesz mukodes, az idonkenti hajtokarkopogasszeru hangok megszuntek,es olyan alapjaratom van,hogy csak az injektorok cicergeset hallani. :O
De nalam mar 2 L raontes van 12000 km alatt-egy frissen felujitott,olajat nem fogyaszto motorba nem ajanlanek ilyen revitalizalo huncutsagot.
Levee156SW09-08-2018 11:50:54 // 154345
Hello,
a gaz megvan meg benne? :)
Eloszor kis fordulaton kezd nem kapcsolni,ha szokik-bar kattogasnak akkor is kellene lennie,ahogy probalkozik...
a gaz megvan meg benne? :)
Eloszor kis fordulaton kezd nem kapcsolni,ha szokik-bar kattogasnak akkor is kellene lennie,ahogy probalkozik...
pdudas08-08-2018 15:49:24 // 154344
Meg egy kerdes: gyari CD-s radio.
Neha (inditasnal) duplajara hangosodik.
Valoban, mert a szokasos 42 koruli hangero helyett a 20 is eleg.
Aztan a kovetkezo inditasnal megint normal hangeron van.
Mi lehet ez?
Neha (inditasnal) duplajara hangosodik.
Valoban, mert a szokasos 42 koruli hangero helyett a 20 is eleg.
Aztan a kovetkezo inditasnal megint normal hangeron van.
Mi lehet ez?
pdudas08-08-2018 15:45:22 // 154343
Klimas kerdes (2.0JTS):
1500-as fordulatszam alatt nem kapcsol be a klima (nem kattan a kuplungja sem).
Ez klima gond vagy valami mas?
Amugy hut rendesen, csak nem hajlando allo helyzetben huteni (mert a 800rpm koruli alapjarat nem kapcsolja be).
Koszi!
1500-as fordulatszam alatt nem kapcsol be a klima (nem kattan a kuplungja sem).
Ez klima gond vagy valami mas?
Amugy hut rendesen, csak nem hajlando allo helyzetben huteni (mert a 800rpm koruli alapjarat nem kapcsolja be).
Koszi!
Balu199008-08-2018 14:38:42 // 154342
Szia... Köszi a választ
Az előző olajcserét is én csináltam akkor is Seleniaval, plusz akkor volt motor felújítás után a kocsi úgyhogy akkor semmi hangja nem volt. Most hallani, csak alapjáraton, a vezérlésmódosítónak tény hogy van hangja, de ez a hang a motor jobb oldalából jön (ha szemből nézzük). Nagyon enyhe és ritkán jön csak elő.
Lehet hogy én aggódom túl a dolgot és a te általad leírt "összekopási" folyamat még tart és pár száz kilométer után lehet hogy megszűnik.
Azért köszönöm szépen válaszod
Az előző olajcserét is én csináltam akkor is Seleniaval, plusz akkor volt motor felújítás után a kocsi úgyhogy akkor semmi hangja nem volt. Most hallani, csak alapjáraton, a vezérlésmódosítónak tény hogy van hangja, de ez a hang a motor jobb oldalából jön (ha szemből nézzük). Nagyon enyhe és ritkán jön csak elő.
Lehet hogy én aggódom túl a dolgot és a te általad leírt "összekopási" folyamat még tart és pár száz kilométer után lehet hogy megszűnik.
Azért köszönöm szépen válaszod
Levee156SW08-08-2018 12:09:46 // 154341
Update: raneztem a blogodra: vegulis ha a (nagyon hrlyesen:Selenia) 10-40 -et nem eszi, kozel 300.000 magyarorszagi km utan,akkor nagy baj nem lehet.
A friss olaj effektiv higsagara,meg a vezmodra vonatkozokat fenntartom,de a 10-60 itt lehet,hogy tenyleg folosleges probalkozas volna.
Csak alapjaraton jelentkezik a hang?
A friss olaj effektiv higsagara,meg a vezmodra vonatkozokat fenntartom,de a 10-60 itt lehet,hogy tenyleg folosleges probalkozas volna.
Csak alapjaraton jelentkezik a hang?
Levee156SW08-08-2018 12:00:37 // 154340
Hello,
mar az elozo olajat is te tetted bele,vagy valaki mokolhatott a viszkozitassal eladasra?
Egyebkent egyreszt az a tapasztalatom,hogy az uj olajnak is "be kell jarodnia"-picit besurusodik az elso feloldott szennyezodesektol,es ezt az idealisnak mondhato allapotot a mechanikai szetkrakkolodas bekovetkezteig megorzi (amiben egyebkent a Selenia nehany hiperspeci/draga versenyolajat lesuamitva valoban magasan az egyik legjobb-de errol kulon topik is van.)
Masreszt nem lehet,hogy vezerlesmodositot hallod? A tokek azert jellemzoen max inditas utan szolalnak meg,max 1-2 masodpercig.
Harmadreszt maga a gyar is varialt az ajanlott viszkozitasokkal. A 10-60 eleinte csak JTS-ben volt kotelezo,aztan mar uzemszeruen lecsorgott a 2.0 TS-be is. Innentol kilometerfuggoen akar az 1.6-ban is indokolt lehet-bar egyertelmuen kisebb a teljesitmenysuruseg,es igy a blokk feluletenek es terfogatanak,ill. a veszteseghofejlodesnek az aranyai.
Remelem ezek kozul valamelyik segit.
mar az elozo olajat is te tetted bele,vagy valaki mokolhatott a viszkozitassal eladasra?
Egyebkent egyreszt az a tapasztalatom,hogy az uj olajnak is "be kell jarodnia"-picit besurusodik az elso feloldott szennyezodesektol,es ezt az idealisnak mondhato allapotot a mechanikai szetkrakkolodas bekovetkezteig megorzi (amiben egyebkent a Selenia nehany hiperspeci/draga versenyolajat lesuamitva valoban magasan az egyik legjobb-de errol kulon topik is van.)
Masreszt nem lehet,hogy vezerlesmodositot hallod? A tokek azert jellemzoen max inditas utan szolalnak meg,max 1-2 masodpercig.
Harmadreszt maga a gyar is varialt az ajanlott viszkozitasokkal. A 10-60 eleinte csak JTS-ben volt kotelezo,aztan mar uzemszeruen lecsorgott a 2.0 TS-be is. Innentol kilometerfuggoen akar az 1.6-ban is indokolt lehet-bar egyertelmuen kisebb a teljesitmenysuruseg,es igy a blokk feluletenek es terfogatanak,ill. a veszteseghofejlodesnek az aranyai.
Remelem ezek kozul valamelyik segit.
Kazes☻08-08-2018 10:52:26 // 154339
Érdi bontó. :)
k1vsol08-08-2018 10:45:43 // 154338
atis_166jtd07-08-2018 21:50:16 // 154337
Igen. Nem befojásol semmit hogy mennyi idős a generátorod. Meg kell nézni rajta a vezetéket esetleg ott is mérni egy töltést. Ha nincs akkor generátor javítás.
B3WiN07-08-2018 19:52:30 // 154336
Nekem nem rég volt olyan gondom, h még gyújtáson sem jelzett vissza a töltés visszajelző. Nálam az volt a problem, hogy a kijelző mögötti csatiból kicsúszott a töltésjelző kábele. Széthúztam, beljebb nyomtam a vezetéket, majd óvatosan összenyomta, azóta megszűnt a hiba. Arra, hogy miért nincs töltésed sajna nem tudok válaszolni.
Balu199007-08-2018 17:20:10 // 154335
Sziasztok.
A beteg egy 1.6 TS, a problémám a következő lenne. Olajcsere után vagyok pár száz kilométerrel és a motor enyhe hidrotőke hangot ad.
Lehetséges, hogy valami feltapadt olajsár valamilyen úton-módon kalandra kelt a motorban és eljutott a hidrotőkékig vagy valami egészen más lehet a probléma.
Olajcsere előtt a motor csendes volt és a zavaró az egészben, hogy a hang nem folyamatosan jön elő csak néha csinálja.
Valaki járt e már így és esetleg megoldások is érdekelnének. Én elsőkörben egy új olajcserére gondoltam tisztító folyadékkal, új olajjal és szűrővel.
Segítségeteket előre is köszönöm.
A beteg egy 1.6 TS, a problémám a következő lenne. Olajcsere után vagyok pár száz kilométerrel és a motor enyhe hidrotőke hangot ad.
Lehetséges, hogy valami feltapadt olajsár valamilyen úton-módon kalandra kelt a motorban és eljutott a hidrotőkékig vagy valami egészen más lehet a probléma.
Olajcsere előtt a motor csendes volt és a zavaró az egészben, hogy a hang nem folyamatosan jön elő csak néha csinálja.
Valaki járt e már így és esetleg megoldások is érdekelnének. Én elsőkörben egy új olajcserére gondoltam tisztító folyadékkal, új olajjal és szűrővel.
Segítségeteket előre is köszönöm.
osee_selespeed06-08-2018 10:17:03 // 154334
Az az érdekes, hogy gyújtást ráadásul sem világít a töltés jelző.
osee_selespeed06-08-2018 10:14:52 // 154333
Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy nem volt töltése és a műszerfalon sem világított a töltés jelző? Generátor egy éves sincs még... Test kábel a váltón és bal nyúlványon megpucolva.
Járt már valaki úgy, hogy nem volt töltése és a műszerfalon sem világított a töltés jelző? Generátor egy éves sincs még... Test kábel a váltón és bal nyúlványon megpucolva.
Liquid06-08-2018 08:09:15 // 154332
nekem se tetszik :)
Levee156SW06-08-2018 01:53:54 // 154331
Tudom,h gyari -nekem akkor is sok.
Liquid05-08-2018 22:15:13 // 154330
a vasalódeszka a gyári sportcsomag része
Piritu - 1.000.00005-08-2018 22:13:48 // 154329
A csomagtartózár emblémáját visszafordíthatta volna...
Levee156SW05-08-2018 22:09:46 // 154328
Gusztusos -bar ezt a vasalodeszkat sosem ertettem, de van az a felallas,amiben szinte mar nem is sok. :)
(Epp az az egyik josag a markaban,hogy nagyon sokfele ember megtalalhatja magat a gyartmanyokban.)
(Epp az az egyik josag a markaban,hogy nagyon sokfele ember megtalalhatja magat a gyartmanyokban.)
Haddel04-08-2018 21:34:14 // 154327
VKG231!!! (156+75)04-08-2018 08:16:36 // 154326
Én először akkufeszre tippeltem, de az tuti nem, mert amikor lemerültem télen sem csinálta. Only summer :)
berobbantam04-08-2018 06:21:44 // 154325
Szia
Szerintem meg összefügg.Az a pici venti nyomja a levegőt a klíma hőmérséklet érzékelőjére.Le szokott koszosodni utána ciripel.Ki kell takarítani.
Szerintem meg összefügg.Az a pici venti nyomja a levegőt a klíma hőmérséklet érzékelőjére.Le szokott koszosodni utána ciripel.Ki kell takarítani.
Kristyon03-08-2018 23:19:58 // 154324
RSVRocky03-08-2018 22:22:11 // 154323
Szia!
Kiderült, hogy a klímával függ össze. Kikapcsolt klímánál ciripel, bekapcsoltnál teljesen elhallgat. A szerelőm szerint emiatt nem érdemes szétszedni a műszerfalat, ha minden működik.
Kiderült, hogy a klímával függ össze. Kikapcsolt klímánál ciripel, bekapcsoltnál teljesen elhallgat. A szerelőm szerint emiatt nem érdemes szétszedni a műszerfalat, ha minden működik.
Kristyon28-07-2018 17:24:18 // 154322
Nálam is már régóta jelen van a probléma de csak hidegben produkálja. Viszont ha végigvárom a tesztet és csak utána indítózok akkor nincs gond ;)
Kristyon28-07-2018 17:20:06 // 154321
Hali!
Próbáld meg a ventilátor fordulatot nullára állítani, ha elhallgat, már meg is találtad, hogy a ventilátor motor adja a hangot. A ventilátor könnyen kiszerelhető. Kenést már egy kicsit bonyolultabb megoldani, mert az alsó feléhez hozzáférni kényelmesen, de a felső csapágy már macerásabb, de nem lehetetlen...
Próbáld meg a ventilátor fordulatot nullára állítani, ha elhallgat, már meg is találtad, hogy a ventilátor motor adja a hangot. A ventilátor könnyen kiszerelhető. Kenést már egy kicsit bonyolultabb megoldani, mert az alsó feléhez hozzáférni kényelmesen, de a felső csapágy már macerásabb, de nem lehetetlen...
VKG231!!! (156+75)28-07-2018 14:48:17 // 154320
Nekem 2 éve játssza ezt nyáron...
Olyankor szívroham, nívópálca nézegetés, semmi gond, ugyannyi mint a múltkor aztán következő indításra már ő is ezt gondolja.
Biztos kontaktos a jeladó, vagy megpusztulófélben van, de a amíg nem mindennapos a jelenség, nem hiszem, hogy érdemes hozzányúlni.
Remélem segítettem.
Olyankor szívroham, nívópálca nézegetés, semmi gond, ugyannyi mint a múltkor aztán következő indításra már ő is ezt gondolja.
Biztos kontaktos a jeladó, vagy megpusztulófélben van, de a amíg nem mindennapos a jelenség, nem hiszem, hogy érdemes hozzányúlni.
Remélem segítettem.
Monster Zoli28-07-2018 12:42:27 // 154318
Szia!
Segítséget kérnék!
Hol érdemes rendelni 156 2.0 Ts.-hez gyertyát?
Köszönöm szépen!
Segítséget kérnék!
Hol érdemes rendelni 156 2.0 Ts.-hez gyertyát?
Köszönöm szépen!
RSVRocky26-07-2018 20:21:40 // 154317
Sziasztok!
Előjött egy furcsa hang a kocsiban, olvasgattam itt is, máshol is, sajna nem találtam meg, hogy lett volna már róla szó. Már ahogy csak elfordítom a kulcsot jön is a kis ciripelés a kesztyűtartó mögül, járó motornál is. Valami relé, vagy elektromos motor adhatja ki, nem szabályos, de maximum pár másodpercre hagyja abba, szinte folyamatosan ciripel. Fűtés, klíma, minden működik ahogy kell, ventilátor szépen jár. 156 1,6TS 2000. Ha van ötlet, előre is köszi :)
Előjött egy furcsa hang a kocsiban, olvasgattam itt is, máshol is, sajna nem találtam meg, hogy lett volna már róla szó. Már ahogy csak elfordítom a kulcsot jön is a kis ciripelés a kesztyűtartó mögül, járó motornál is. Valami relé, vagy elektromos motor adhatja ki, nem szabályos, de maximum pár másodpercre hagyja abba, szinte folyamatosan ciripel. Fűtés, klíma, minden működik ahogy kell, ventilátor szépen jár. 156 1,6TS 2000. Ha van ötlet, előre is köszi :)
berobbantam25-07-2018 19:33:37 // 154316
Szia
Nekem egy éve csinálja😅.Mikor eldöntöm,hogy most aztán neki esek és megkontaktsprayozom akkor egy időre abba hagyja.Természetesen a szint mindíg rendben.
Nekem egy éve csinálja😅.Mikor eldöntöm,hogy most aztán neki esek és megkontaktsprayozom akkor egy időre abba hagyja.Természetesen a szint mindíg rendben.
Seboendre25-07-2018 18:34:44 // 154315
Valami olasz féle :)
Levee156SW25-07-2018 17:55:38 // 154314
Szia,
olasz az auto?
;)
olasz az auto?
;)
Seboendre24-07-2018 14:06:29 // 154313
Sziasztok!
Történt ma a következő:
Beindításnál ugye lefut az ellenőrzési folyamat. Kiírta, hogy Engine oil low, Go to dealer.
Egy pillanatra beszartam, leállít, újraindít és minden jó. Annyi változás, hogy eddig max-on volt, most egy vonással alatta. Nívópálca szerint minden rendben. 9000 km van az olajban. Készülhetek valami komolyabbra, vagy ez valami pillanatnyi elmezavar volt?
156 1,9 JTD 16V 2005
Köszönöm
Történt ma a következő:
Beindításnál ugye lefut az ellenőrzési folyamat. Kiírta, hogy Engine oil low, Go to dealer.
Egy pillanatra beszartam, leállít, újraindít és minden jó. Annyi változás, hogy eddig max-on volt, most egy vonással alatta. Nívópálca szerint minden rendben. 9000 km van az olajban. Készülhetek valami komolyabbra, vagy ez valami pillanatnyi elmezavar volt?
156 1,9 JTD 16V 2005
Köszönöm
atis_166jtd18-07-2018 11:02:20 // 154312
Kell egy cseredarab. De mert az élő adat jó, attól még lehet hogy máshol van a hiba. Nekem az abs elektronika volt a ludas. Minden rendben volt, mégsem kommunikált az órával.
Jozso5316-07-2018 13:44:07 // 154311
Szia
Nekem is volt ilyen problémám már igaz hogy az 166-os volt de nekem 1 biztositék volt elszálva a kormány mellett balra lévő táblán.Azt már nem tudom melyik.Egyesével kimértem s az egyik volt a hibás.Kicseréltem s azota oké minden.
Nekem is volt ilyen problémám már igaz hogy az 166-os volt de nekem 1 biztositék volt elszálva a kormány mellett balra lévő táblán.Azt már nem tudom melyik.Egyesével kimértem s az egyik volt a hibás.Kicseréltem s azota oké minden.
B3WiN16-07-2018 09:58:23 // 154310
Vezetéket kimértem, az jó. ABS élő adatnál jól mutatja a sebességet, így azt ideiglenesen kizárnám. Óránál a csatlakozók épek (első körbe direkt ezt néztem meg mert a töltöttség jelzőm is olyan volt, hogy néha nem világított gyújtáson, melyet az okozott hogy a foglalatból kicsúszott a vezetéke, de itt ilyet se tapasztaltam.) Viszont az érdekes, hogy mikor kiveszem az órát, széthúzom, majd összedugom a csatlakozókat, akkor általában újra életre kell, így elsődlegesen arra gyanakodnék. Van valamilyen megoldás, amivel kitudnám szűrni, hogy az e a hiba forrása?
atis_166jtd16-07-2018 09:18:24 // 154309
Attól még lehet abs elektronika, vagy óra, vagy vezeték szakadás.
B3WiN15-07-2018 20:12:12 // 154308
MES-sel az ABS és a Motor ECU sem hozott hibát, élő adatnál, pedig jól mutatják a sebességet, miközben az óra nem működik.
B3WiN15-07-2018 17:54:34 // 154307
Nem és érezni sem érezni semmi változást az autón.
atis_166jtd15-07-2018 17:18:32 // 154306
Az abs nem jelez olyankor?
B3WiN15-07-2018 11:49:11 // 154305
Sziasztok! A sebességmérő órám mostanában azt csinálja, hogy fogja magát és egyszer csak nem mér, leesik 0 ra. Találkozott már valaki ezzel a hibával? 156 fl 1.6ts
VKG231!!! (156+75)13-07-2018 21:39:24 // 154304
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
581
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?