Forum >> 156
----25-06-2018 17:17:53 // 154290
gazsilaszloo25-06-2018 15:21:03 // 154289
hát akkor végképp nem értem :( :) teljes erőmmel belekapaszkodok, de semmi. Már félek, hogy a kulissza hamarabb enged.
VKG231!!! (156+75)25-06-2018 14:31:16 // 154288
Nálam nem melegítették, amikor a váltógombot csinálták, és amikor ezer éve Édesapám 1.6-osán levettük, akkor sem kellett. Igaz ami igaz, egyik sem JTS, de szerintem a TS-eknek ugyanolyan a váltógomb formája belülről, mint a JTS-eknek. (az enyém ugye gyűrűs, de azt is csak húzni kellett)
gazsilaszloo25-06-2018 14:24:26 // 154287
pont így csináltam. Csak a vége nem volt meg, az állonvágás. Melegítenem kell?
VKG231!!! (156+75)25-06-2018 13:47:43 // 154286
Erőltesd :)))
Úgy érdemes, hogy két lábbal a középboxra ülsz, két kézzel fogsz rá, elsősorban felfelé húzod, ne nagyon tekergesd, de azért picit igen, és onnan tudod, hogy jó, hogy állon vágtad magad :)
Úgy érdemes, hogy két lábbal a középboxra ülsz, két kézzel fogsz rá, elsősorban felfelé húzod, ne nagyon tekergesd, de azért picit igen, és onnan tudod, hogy jó, hogy állon vágtad magad :)
gazsilaszloo25-06-2018 13:22:26 // 154285
Sziasztok!
JTS FL(2005) váltógombot szeretném leszedni, de sajnos nem sikerül :( Ha jó instrukciókat kaptam, jól át kell melegíteni, majd egyszerűen felfelé húzni. Hőlégfúvóval melegítettem addig, még kézzel már alig bírtam megfogni, majd teljes erőmből két kézzel húztam, de meg sem mozdul. Valakinek valami tipp?
Köszi!
JTS FL(2005) váltógombot szeretném leszedni, de sajnos nem sikerül :( Ha jó instrukciókat kaptam, jól át kell melegíteni, majd egyszerűen felfelé húzni. Hőlégfúvóval melegítettem addig, még kézzel már alig bírtam megfogni, majd teljes erőmből két kézzel húztam, de meg sem mozdul. Valakinek valami tipp?
Köszi!
vargabi24-06-2018 22:50:15 // 154284
Segítség!
Sziasztok, légyszi adjatok valami tippet, mert tiszta depi vagyok. most jöttem be, miután éjszakába nyúlóan kitisztítottam az EGR szelepet, a légbeömlő elején lévő két öntvényt, az egyik csak egy bejárat, erre csatlakozik a vastag gumicső (a turbóból), a másik meg egy szelep, ami teljesen elzárja a beömlő levegő útját (ez nyomásvezérelt, nem elektromos). Meg a nagy aluöntvény belsejét, ahová a levegő megy - ameddig be tudtam nyúlni. Egy marék kormot és olajsarat pucoltam ki belőlük, tök büszke voltam magamra. A fotókon látszik a pusztítás, amit végeztem.
A probléma: már a gyújtás ráadásakor égve maradt a motorhiba lámpa, és be sem indul a motor (az önindító tekeri, de be sem robban egy henger sem).
A szereléskor én az EGR csatlakozóját széthúztam, de a végén ugyanúgy dugtam össze (másként nem is lehet). Semmi más elektromos csatlakozót vagy egyéb dolgot nem piszkáltam.
Van egy olcsó ELM328 hibakód olvasóm, de azt írja a bolond, hogy nincs hiba. (Ezek után eladó!)
Namost így el sem tudom vinni sehova, házhoz kell hívni az orvost, De úgy le vagyok törve, gondoltam kiírom magamból, és talán valakinek még ötlete is lesz, hogy mi a tök van.
Itt ülök a gép előtt, és figyelem a válaszokat...
Sziasztok, légyszi adjatok valami tippet, mert tiszta depi vagyok. most jöttem be, miután éjszakába nyúlóan kitisztítottam az EGR szelepet, a légbeömlő elején lévő két öntvényt, az egyik csak egy bejárat, erre csatlakozik a vastag gumicső (a turbóból), a másik meg egy szelep, ami teljesen elzárja a beömlő levegő útját (ez nyomásvezérelt, nem elektromos). Meg a nagy aluöntvény belsejét, ahová a levegő megy - ameddig be tudtam nyúlni. Egy marék kormot és olajsarat pucoltam ki belőlük, tök büszke voltam magamra. A fotókon látszik a pusztítás, amit végeztem.
A probléma: már a gyújtás ráadásakor égve maradt a motorhiba lámpa, és be sem indul a motor (az önindító tekeri, de be sem robban egy henger sem).
A szereléskor én az EGR csatlakozóját széthúztam, de a végén ugyanúgy dugtam össze (másként nem is lehet). Semmi más elektromos csatlakozót vagy egyéb dolgot nem piszkáltam.
Van egy olcsó ELM328 hibakód olvasóm, de azt írja a bolond, hogy nincs hiba. (Ezek után eladó!)
Namost így el sem tudom vinni sehova, házhoz kell hívni az orvost, De úgy le vagyok törve, gondoltam kiírom magamból, és talán valakinek még ötlete is lesz, hogy mi a tök van.
Itt ülök a gép előtt, és figyelem a válaszokat...
garamkrisz7623-06-2018 11:15:26 // 154283
Sziasztok. Keresnék 1.8 TS - hez bal első kerék feletti elemet és csomagtartó teleszkópot. Esetleg ha valakinek lenne felesleg én eladó szívesen venném. Köszönöm
VV620-06-2018 17:46:01 // 154282
köszi, meg fogom nézni.
berobbantam19-06-2018 20:26:41 // 154281
Szia
Nekem a műanyag tört szét ami a sínen csúszik.6500 ha jól emlékszek a felújító szett.
Nekem a műanyag tört szét ami a sínen csúszik.6500 ha jól emlékszek a felújító szett.
nagyT19-06-2018 08:21:24 // 154280
thx :)
Kazes☻18-06-2018 21:12:06 // 154278
NGK, Champion.
Piritu - 1.000.00018-06-2018 21:12:03 // 154277
Ilyet :-)
A drágábbik gyári 100e km csereperiódusú, az olcsóbbik 50e. A Champion szintén 50e.
A kocsiban eredetileg a 100-as van.
A drágábbik gyári 100e km csereperiódusú, az olcsóbbik 50e. A Champion szintén 50e.
A kocsiban eredetileg a 100-as van.
nagyT18-06-2018 21:06:38 // 154276
1.6 ts-be milyen gyújtógyertyát használtok? Venni szeretnék,de van egy pár fajta.
VKG231!!! (156+75)18-06-2018 20:07:45 // 154275
Esetleg szedd szét. Azt a 10 csavart nem nagy vaszisztdasz kitekerni.
zugivo18-06-2018 16:11:18 // 154274
Ha tippelhetnék, a vezető sínből kicsúszott az üveg. Így a motor hiába tolná fel és le, csak a levegőt mozgatja.
rain91x18-06-2018 11:19:46 // 154273
Sziasztok
2.4 JTD 10v-n kell külső szíj feszítőt cserélni. Érdemes az egész rugós egységet, vagy csak a csapágyat? (kicsit hangosan szól, csörög, amikor leesik a fordulatszám).
Ezt nehéz cserélni, úgy, hogy a motor a helyén marad?
2. kérdésem, a jobb hátsó lámpa mögött van egy csatlakozó, 2 vezetékből áll (zöld fekete), ez mi? A duda vezetékeivel van összebandázsolva a motortér felől. Gondolom nem a klíma, mert oda csak a nyomásérzékelőre megy az 5 pin-es csati.
Köszönöm.
2.4 JTD 10v-n kell külső szíj feszítőt cserélni. Érdemes az egész rugós egységet, vagy csak a csapágyat? (kicsit hangosan szól, csörög, amikor leesik a fordulatszám).
Ezt nehéz cserélni, úgy, hogy a motor a helyén marad?
2. kérdésem, a jobb hátsó lámpa mögött van egy csatlakozó, 2 vezetékből áll (zöld fekete), ez mi? A duda vezetékeivel van összebandázsolva a motortér felől. Gondolom nem a klíma, mert oda csak a nyomásérzékelőre megy az 5 pin-es csati.
Köszönöm.
VV617-06-2018 21:11:15 // 154272
Még soha senkinek nem romlott el az ablakemelő?
VV616-06-2018 16:22:10 // 154271
Az autóval úgy álltam meg, hogy a jobb oldala vagy 20cm-rel lejjebb volt (egy rézsűn) mint a bal. leengedtem a bal első ablakot és amikor fel akartam húzni, recsegő-ropogó hangot adott, mintha üveg törne, majd nem mozdult többé.
Ha nyomom a gombot, mindkét irányban zümmög a motor, de nem történik semmi.
Járt már így valaki?
Ha nyomom a gombot, mindkét irányban zümmög a motor, de nem történik semmi.
Járt már így valaki?
Levee156SW16-06-2018 00:01:36 // 154270
TC Erőmérőben egy 2.5 V6 jön! :)
zugivo31-05-2018 22:57:01 // 154268
Igen, elolvastam közben☺️ kinyomocsapagy új ha minden igaz, mostmar a kettostomegu is az lesz. Plusz ha már ott vagyunk megkapja az olaj +szűrő cserét. Ranezunk még a vezerlesre és akkor nagyjából a futómű marad csak, de ott most cseréltünk lengokarokat.. Eddig nem kopog. Lekopogom 😂😂
axel31-05-2018 22:51:17 // 154267
Hát így vakon nem tippelgetnék inkább. Ezt is azért írtam mert nekem is ilyen volt. Hely hiányába elvittem szerelőhöz h ez kettőstömegű azt mondta biztos nem hanem kinyomócsapágy. Szétszedték hát kettőstömegű lett. Olyan árat mondott rá, hogy mondtam inkább mindent tegyetek vissza ahogy levettétek. A blogomba bővebben leírtam ☺
zugivo31-05-2018 22:35:45 // 154266
170-nel vagyunk jelenleg,eleg dinamikusak vagyunk a családban. Szóval akkor elofordulhat... Erős lesz ez a jovoheti szerviz akkor ezek szerint..😂 Többire esetleg van tipped? Remélem mindkettőt a feszítő görgő okozza (feltéve ha az). 😃
axel31-05-2018 22:27:48 // 154265
Nálam 205 ezer környékén. De sok múlik azon ki hogyan használta az autót.
Levee156SW31-05-2018 22:13:27 // 154264
Meg nem talaltam meg, de kellene legyen -ez kb az az 5-os bmw meret,mikozben a 156/inkabb a 3-as kategoriaja.
(Felve jegyzem meg,hogy olyan hosszu,mint egy Fabia kombi. :D)
(Felve jegyzem meg,hogy olyan hosszu,mint egy Fabia kombi. :D)
zugivo31-05-2018 22:08:15 // 154263
Akkor könnyen elofordulhat hogy igazad van.😕 Érdekes mert van amikor csinálja, akkor hallom csusztatasnal azt a daráló hangot, van amikor nem. Szabad tudni neked hány kmnel jött ez elő?
axel31-05-2018 21:59:01 // 154262
Ez egy elég összetett dolog nem konkrétan csak leállításkor jelentkezik. Nekem úgy kedődött mint neked és hírtelen nagyon sokat romlott. Pár hét alatt nagyon hangos lett. Vannak neten nagyon jó leírások róla.
zugivo31-05-2018 21:40:37 // 154261
De akkor leallitasnal, indulasnal miért nem jelentkezik semmi? Én csak ezt nem értem...
axel31-05-2018 20:55:11 // 154260
Szia. A harmadik kérdésedre úgy gondolom, hogy kettős tömegű lesz sajnos
zugivo31-05-2018 19:08:11 // 154259
Sziasztok. Megirom a tapasztalataimat, hátha valaki tud segíteni. Három problémám van jelenleg amik az elmúlt két napban jöttek elő..természetesen egyszerre.😃
1. Az autó menet közben elölről fémes nyoszorgo hangot hallat, én a feszítő gorgore tippelek, de a fene se tudja.
2. Alapjaraton néha elkezd csúnyán kerepelni, már - már traktorosan.
3.(egyben számomra a leginkább aggasztó) - menet közben valtasnal amikor elerem a kuplung csuszaspontjat, mintha valami darálna (szerintem hátulról). Leallitasnal, úgy szenderul álomba mint egy kiscica, inditasnal sincs rángas.
A gyermek egy 156 Q4. Ha van valami ötletetek azt nagyon megkoszonnem. Jövő héten megy szerelohoz, csak jó lenne tisztán látni előtte.
1. Az autó menet közben elölről fémes nyoszorgo hangot hallat, én a feszítő gorgore tippelek, de a fene se tudja.
2. Alapjaraton néha elkezd csúnyán kerepelni, már - már traktorosan.
3.(egyben számomra a leginkább aggasztó) - menet közben valtasnal amikor elerem a kuplung csuszaspontjat, mintha valami darálna (szerintem hátulról). Leallitasnal, úgy szenderul álomba mint egy kiscica, inditasnal sincs rángas.
A gyermek egy 156 Q4. Ha van valami ötletetek azt nagyon megkoszonnem. Jövő héten megy szerelohoz, csak jó lenne tisztán látni előtte.
Kazes☻31-05-2018 13:56:15 // 154258
Az úgyse számít... csak a +! ;) Köszi! :)
Attika0131-05-2018 13:43:52 // 154257
Bocsi. Máshogy mint a csukló
. 😉
. 😉
Attika0131-05-2018 13:42:32 // 154256
Iduláskor, és tolatáskor. Belső csuklót néztétek? Nem kell mindjárt kéttömegű... Csattanó hangot ad indításkor, leállításkor a kéttömegű, és húzatáskor is remegteti az autót de máshogy mint a lendkerék.
Béci Ɨ|ѯ31-05-2018 13:29:00 // 154254
Szerintem nem néz ki rosszul. Van ennél kisebb ilyen cápa típusú egyáltalán?
Béci Ɨ|ѯ31-05-2018 13:27:27 // 154253
Átlagban kb 1 litert. Mondjuk a V6 amúgy se valami takarékos. :)
Levee156SW31-05-2018 12:30:54 // 154252
GÁBOR14631-05-2018 11:48:41 // 154251
Még nem, lehet hogy az a baj?
Kazes☻31-05-2018 10:38:49 // 154250
No, és box-al együtt... milyen jópofa így egyben! :) Mennyit tesz rá...fogyiban?!
Kazes☻31-05-2018 10:37:40 // 154249
Például... :)
Béci Ɨ|ѯ31-05-2018 10:34:45 // 154248
Roll198331-05-2018 08:28:49 // 154247
Kettőstömegűt cseréltél már?
GÁBOR14631-05-2018 07:41:52 // 154246
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy induláskor és tolatásnál remeg az egész autó, váltani viszont szépen és könnyen tudok. Mi lehet a baj? 1.9 jtd 2005 115le
Köszönöm a válaszokat!
Olyan kérdésem lenne hogy induláskor és tolatásnál remeg az egész autó, váltani viszont szépen és könnyen tudok. Mi lehet a baj? 1.9 jtd 2005 115le
Köszönöm a válaszokat!
Zselé30-05-2018 23:02:51 // 154244
Sziasztok, 156 sedanra lehet tenni tetőcsomagtartót?
Levee156SW30-05-2018 22:21:10 // 154243
A megosztott elso helyet a volvo p1800 es-el korrektnek tartom. :)
Levee156SW30-05-2018 22:15:28 // 154242
Igy van,ha nincs benne gaz,nem kapcsol.
rain91x30-05-2018 20:19:06 // 154241
Sziasztok
Nem kapcsolt a klíma 156 facelift előttin. A relét ha rövidre zárom akkor kapcsolt a kompresszor. Gáz nincs benne, de a klímás nyomáspróbázta, így sem kapcsolt.
Kérdés, hogy mik lehetnek a gondok, hol keresgéljek? A visszajelző mindig jó a kapcsolónál, de van egy ilyen panelem, nem tudom, ez a klíma vezérlő is, vagy annak külön van controlja?
Köszönöm előre is.
Nem kapcsolt a klíma 156 facelift előttin. A relét ha rövidre zárom akkor kapcsolt a kompresszor. Gáz nincs benne, de a klímás nyomáspróbázta, így sem kapcsolt.
Kérdés, hogy mik lehetnek a gondok, hol keresgéljek? A visszajelző mindig jó a kapcsolónál, de van egy ilyen panelem, nem tudom, ez a klíma vezérlő is, vagy annak külön van controlja?
Köszönöm előre is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
463
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?