Hogyne lehetne :)
Itt az enyém:

Kettőstömegűt cseréltél már?
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy induláskor és tolatásnál remeg az egész autó, váltani viszont szépen és könnyen tudok. Mi lehet a baj? 1.9 jtd 2005 115le
Köszönöm a válaszokat!
Kazes☻30-05-2018 23:21:48 //
154245
Persze.
Zselé30-05-2018 23:02:51 //
154244
Sziasztok, 156 sedanra lehet tenni tetőcsomagtartót?
A megosztott elso helyet a volvo p1800 es-el korrektnek tartom. :)
Igy van,ha nincs benne gaz,nem kapcsol.
rain91x30-05-2018 20:19:06 //
154241
Sziasztok
Nem kapcsolt a klíma 156 facelift előttin. A relét ha rövidre zárom akkor kapcsolt a kompresszor. Gáz nincs benne, de a klímás nyomáspróbázta, így sem kapcsolt.
Kérdés, hogy mik lehetnek a gondok, hol keresgéljek? A visszajelző mindig jó a kapcsolónál, de van egy ilyen panelem, nem tudom, ez a klíma vezérlő is, vagy annak külön van controlja?
Köszönöm előre is.
gecsa30-05-2018 19:41:10 //
154240
Szia
Ha gyenge az akku 20 perc járatás annyi mint halottnak a csók.Fel kell tenni egy rendes töltőre egy éjszakára.Én mondjuk nem vagyok híve a töltögetésnek.Ha egy autót rendesen használnak(nem csak rövid városi utak mindíg)és a generátor is teszi a dolgát rendesen akkor az akkukérdés kimerül abban,hogy fél évente utántöltöm ioncserélt vizzel.Nem desztilláltal.
Abarai28-05-2018 11:40:18 //
154238
Nekem is ilyen Walker volt a JTS-en. Amíg nálam volt, nem kezdett rohadni, a hangja ugyanolyan volt, mint a gyárival. Gond annyi volt vele, hogy a felszereléskor igazítani kellett a csővégen, hogy ne kopogjon a lökhárító alján.
Nem lesz baja üresjáratásban sem, kell töltenie akkor is rendesen, ha jó a generátor.
Ha nem mentél vele akkor nem tűnik el a hiba.
axel27-05-2018 22:25:09 //
154235
20 percet járattad üresbe? 😏 Hát nem jó ötlet inkább hajtottad van meg.
Rossz akku esetén dobálja ezeket a hibákat.
Mármint? Nem volt elég töltés a 2 hét állás után? Gondoltam erre én is, 20 percet járattam üresjáratban hogy töltsön a generátor, leállítottam, újra inditottam de akkor is jelezte a hibákat... vagy úgy érted, hogy akksi csere? Vagy csak vegyem le kicsit az akkusarut?
Sziasztok!
Áprilisban vásároltam egy 156 SW Distinctive 1.9 JTD-t.
Amikor megvettem nem volt vele semmi gond, aztan volt vele par kisebb (10-15-20 km) kanyar, utánna egy 600 km-es út (szintén bármilyen hiba nélkül), aztán az udvaron állt kb 2 hetet, és mikor legközelebb beindítottam check után VDC és ABS hibát jelzett... mitől lehet ez, amikor előtte összesen kb 700 km alatt egyszer sem jelezte ezeket, állásában hogy hibásodhat meg, vagy ilyenkor mi a helyzet? Hátha tapasztaltabb alfások hozzá tudtok szólni... :)
Lewee7715-05-2018 20:15:16 //
154230
Szia.
Köszönöm a válaszokat.
Laca6215-05-2018 14:55:16 //
154229
Szia !
3 éve van az autón,nem rozsdásodik,a hangja pedig olyan mint amilyen volt a gyári.
Viszont a rögzítő fület a szerelőnek egy kicsit hajlítgatnia kellett.
Lewee7715-05-2018 13:28:16 //
154228
Köszönöm,
Minőségre, hangra milyen?
Laca6214-05-2018 20:16:03 //
154227
Szia !
Én a 156-ra itt rendeltem :
https://alkatreszek.hu/autotipus/alfa_romeo_alkatreszek/156/156_932_1997_09_2005_09_1/25154/kipufogo/hatso_dob/osszes_termek/-_1
Üdv !
Lewee7714-05-2018 19:42:16 //
154226
Sziasztok
156 2003 FL 2.0 JTS hez a gyári hátsó kipufogó helyett mit tudtok ajánlani?
Vagy ha van valakinek eladó gyári nem lyukas az is érdekelne.
Köszönöm.

Ilyen volt a főtengely hosszbordás szíjtárcsám..
Cseréltem ma.
CAttila11-05-2018 06:52:44 //
154224
Most vettem. Nekem már a külseje is az új de sárvédőt kellene cserélnem rajta.Azért kérdem.Esetleg valakinek bontott jobb sárvédő?
Mike0110-05-2018 21:42:55 //
154223
A csak belső faceliftes is ilyen, az enyém legalábbis.
CAttila10-05-2018 21:22:09 //
154222
Különbözik valamiben a 156-os sw és egy 2003-as facelift első sárvédő?
Vinnie08-05-2018 18:43:43 //
154221
Nem igazán lehet belülről fogóval sem húzni, próbáltam. Szerintem valahol elől szívat.
Asszonyé is ilyen volt, én tettem bele merevítőt.
Csak otlet: ha a nyitokar mogott hozzaferheto a bowden,es meghuzva nem marad a kezedben,max. egy fogoval meg lehet huzni elegge.
(Mondjuk erzesre ez inkabb szakadas lesz,de hatha nem.)
Nalam is ilyen (fl elotti sw) a csavarozasra szolgalo konzolokon idovel feszultsegrelaxal kicsit-nem tul vastag az anyag...
Vinnie08-05-2018 15:23:57 //
154217
Sziasztok.
Valakinek valami ötlete, tapasztalat, hogyan lehetne kinyitni a motorháztetőt? Belülről nem megy...mintha megnyúlt volna a bowden, vagy ilyesmi. hogyan lehetne hozzáférni?
'99-es 156-os, benzines.
Lev08-05-2018 14:28:14 //
154216
A legtöbb fl ilyen,az enyem is,sajnos.
Helló!
Ez így természetes, hogy hullámos a lökös teteje a csomitartó találkozásánál?
8 hónapja van meg a kocsi, de még csak most tűnt fel.
156 sw fl

Kozben latom a blogod is-tehat kozeptajon van egy pattanokotes,aminek a feszke fembetetes,a kupakrol a nyelv meg vagy letörik,vagy nem?
Létezhet,hogy valaki már korábban körberagasztotta,mert letört?
Ahh utálok droidról írni...
Hosszmerevítőben van az anya rejtve rögzítve belül.
Vegkupakot vedd le. Alatta vannak a csavarok, az anya pedig a tetőben a Hosszúrét Vízfő én rögzítve rejtve.
Sziasztok, SOS kerdes: SW tetosin hogy jon le?
Kepet/videot nem talalok, forum szerint belulrol felfele feszitve lejonnenek a vegkupakok,es alattuk van csavar,de nem skk hajlandosagot mutatnak.
(Ma bontanank tetofenyezeshez.)
Koszonettel:Levi
Gery8303-05-2018 20:33:24 //
154208
Köszi!
Abba nem mernék belevágni most. :)
Sziasztok! A Crosswagon futóművével, hajtásával mik a tapasztalatok? Jobban bírja a várost, mint a mezei 156? Vagyis erősebb is a konstrukció, vagy csak magasabb? Az összkerékhajtás mennyire kényes? Azt tudom, hogy jó :-) Köszi!
A hahu-n van egy ezüst, már vagy fél éve. Akkor néztem, nem volt rossz élőben.
ez az
Sziasztok,
SW kasztniról vágott,jo allapotu jobb hatso sarvedot tovabbra is keresnek.
Valamint friss kerdes:
ha a kuplungpedal alatt kis szivargast (? aztan lehet,h csak odafujt vki vmi kenoanyagot kivulrol-ezt meg ellenorzom.)latni, onnantol mire lehet szamitani?
Egy regge majdl nem emel ki, vagy fokozatosan eszreveheto lesz,ahogy megfarad?
Jelenleg a mukodesben semmi hibat nem fedezek fel,fekfolyadektartalyban is stabil a szint.
nabu15630-04-2018 09:09:02 //
154204
Tiszteletem az Uraknak!
A problémám a következő:
2.4 JTD 10 szelep 200E km
A napokban kezdte el azt csinálni az autó, hogy hidegen pöccre indul, viszont erőtlen a motor. Hiába nyomom padloig a gazpedalt az auto csak a saját nyugdíjas tempojaban hajlandó haladni. Kb 70 fokos vizhomersekletnel egyszer csak magához tér és mintha megtaltosodna. Mintha a turbó addig nem üzemelne, akkor elindul csúnya fekete füst kíséretében. Pár másodperc füst, elmulik és az autó normálisan jön megy. Ha leallitom és ujra indítom néhány perc elteltével akkor is produkálja az első nagyobb gazfroccsig.,utána megint jó minden. A múlt héten lett olaj és olajszuro valamint gázolaj szűrő is cserélve de nem oldotta meg a problémát.
Esetleg valakinek van ötlete mi lehet a baj?
Megoldódott köszi.Azt nem tudtam,hogy folyamatosan kell tekerni a munkahengert.A második 1 óra alatt meg volt cakli pakli.
A trükk annyi, hogy Ha nem megy vissza ( kéziféket azért kösd ki) valszeg be van rohadva...felújító készlet kB. 5.000 Ft dugattyúval eggyütt... Célszerű azzal eggyütt cserélni illetve az összes tömítést... Legalább a porvédőd is új lesz...
Köszi mindkettőtöknek.Közben az egyik már összejött.Hasonlót gyártottam 12-es sűrű menetes acél csavarból.De még módosítok rajta,hogy tekerje is a munkahengert.A porvédő megúszta de azért kell figyelni rá.
JulesTS29-04-2018 00:49:26 //
154200
Nyomni és tekerni kell egyszerre. Lehet kapni célszerszámot:
fékmunkahenger visszanyomó
Ha nincs ilyened, akkor egy asztalos szorító és egy csőfogó kulcs is megteszi:
asztalos szorító + csőfogó kulcs
ha van segítseged, akkor ketten gyorsabban megy, de egyedül is vissza lehet szenvedni, csak a porvédő gumira kell vigyázni, hogy ne csípd ki...
Kazes☻28-04-2018 21:55:58 //
154199
De. Forgatni kell...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.