Forum >> 156

Zotyy15608-02-2013 21:05:30 // 135340
Sziasztok,már régebben is szembesültem a problémával,de akkor nem nagyon jött rá válasz,vagy csak nálam fordult elő a dolog,de a vízhőmutatóm néhanapján ingadozik mint a turbónyomásmérő :) az 50 és a 90 között mikor már üzem meleg a motor! Valaki tipp,esetleg jeladó lehet a gond vagy kontakt hiba???
GTPeti08-02-2013 20:23:44 // 135338
Az 50ekm-eseket 50ekm-enként a 100ekm-eseket 100ekm-enként. :)
Mojzi15608-02-2013 20:22:43 // 135337
Hali.
Csak egy kérdés gyertyákat mennyi km körül illik cserélni? Előre is köszi.
Mojzi
mreni08-02-2013 20:17:46 // 135336
elkelt
eldiablo15608-02-2013 19:46:29 // 135335
Persze.:) Ilyen szempontból nincsenek nagy igényeim
GTPeti08-02-2013 19:38:36 // 135334
OK, én pedig rádbízom. :)
Futóműhangolás szerintem nem így működik: "a gyáritől keményebb legyen de utcai használatra." Ez nem hangolás, hanem belövés valamilyenre.
eldiablo15608-02-2013 19:28:23 // 135333
Persze hogy nem. Ezt a dolgot rábízom. Úgy gondolom ért már annyira hozzá ha annyit mondok neki, hogy a gyáritől keményebb legyen de utcai használatra. Nem fog meglepetés érni.
GTPeti08-02-2013 19:23:48 // 135332
"olyanra csinálja amilyenre én akarom" Na ez az... Tudod pontosan, hogy milyen csillapítási karakterisztikára van szükséged?
mreni08-02-2013 19:17:08 // 135331
6e-ért? nekem 12 körül beszélgetett mikor hívtam+oda vissza posta.
a garancia meg olyan amilyen... :D
de nem akarlak lebeszélni a felújításról,nekem mindegy,szerintem ennyiért a Kayaba-t úgyse sokáig fogom árulgatni. ::D
Runner / Red-Devil08-02-2013 19:13:57 // 135330
Köszi :) Nem igazán aggódom,mert menni megy sőőőt :) A kartel csövek épek,tegnap néztem át,hamarosan vez. csere lesz akkor úgyis meg lesz bontva,szelepszár szimering csere igyis úgyis lesz. Még a szelepfedél tömités gyanus,bal első henger gyertyaájának a nyakán állt az olaj (bár az lehet az után töltögetéskor néha mellé csorgó is,mivel tiszta)
eldiablo15608-02-2013 19:13:14 // 135329
Értem én. csak a telók darabját 6 ezerért újítja fel Kárászy,garanciát ugyanúgy vállal rá. olyanra csinálja amilyenre én akarom ezzel ellentétben ha gyárit sportcsomagos telókat veszek a hátsó darabja! kb 20e és még akkor lehet keveset is mondtam, használtat venni megint zsákutca. pénzügyileg semimféleképpen nem érné meg jobban.
GTPeti08-02-2013 18:56:12 // 135328
"kikeményítettném" Egy normális, tervezett rugó+lcs. szett nem egyszerűen keményebb, hanem hangolt. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy jobban megérné eleve pl. sportcsomagoshoz készült rugókat, ill. lcs-kat venni.
mreni08-02-2013 18:47:31 // 135327
azt nem kell felújítani,viszont kevesebbért adom,mint amennyiért felújítják, a rosszat...
Imyx08-02-2013 18:27:46 // 135326
Ellenőrizd le a kartergáz csöveket, a megnövekedett kartergáztól eheti az olajat. De ez ritkán fordul csak elő. Méress "veszteséget", akkor meglátjátok, hogy a szelepnél elmegy-e a levegő. Amúgy, ha kergeted, simán megeszik ennyit, nálam többet evett :)). Ne aggódj, nincs nagy gáz.
Piritu - 1.000.00008-02-2013 18:16:19 // 135325
Lehet bármivel próbálkozni, de akkor sem fogod megúszni, hogy előbb-utóbb megnézze egy szakember. Ekkora fogyasztásnak oka van, azt meg így neten keresztül senki sem tudja megmondani, hogy miért. (Legfeljebb okoskodni lehet.) Meg kell nézni.
Ha meg szerinted szar a kartergáz lecsapató, tegyél bele újat. (Szerdán tudtam meg, hogy ez nem egy hagyományos értelemben vett szűrő, hanem egy bödön, amiben van helye lecsapódni a cuccnak.) Nem lehet nagy pénz, a 159-embe is 16e egy új. Ha visszavezető csövek olajosak, akkor átjön rajta valahol, nem visszamegy a helyére. Ezen is csak a csere segít.
eldiablo15608-02-2013 17:23:59 // 135324
és újítsam fel azt?:D
mreni08-02-2013 17:20:18 // 135323
vedd meg a két sportcsomagos KYB hásó gátlómat :) :D
eldiablo15608-02-2013 17:08:50 // 135322
Mert szar a hátsó teló, és kikeményítettném+ az elsőt is, és attól függött volna mennyire, hogy mennyire keményebb az Sp rugó a gyárinál. nem akarom túl keményre a futóműt.
G-Burt08-02-2013 16:06:01 // 135321
ugyanolyan mint a gyári
eldiablo15608-02-2013 15:51:52 // 135320
halih.! Valakinek van sportpackos rugók a kocsi alatt? vagy tapasztalata velük? Az érdekelne hogy a gyáritól mennyire keményebb/ keményebb e ? mondjuk egy nem gyári ültetőhöz képest (ta technics,fk) ra gondolok itt.
Runner / Red-Devil08-02-2013 09:29:18 // 135319
Konkrétan az olaj fogyasztással van gondom,eltünik de hogy hová???? blok sehol nem olajos,kipuf ugyan kormos de az a grafit szürke szinü és száraz. 142000km-nél max szelepszárnál csipegetheti,de ennyit??? 1000-1500km/1 lityó :/ Kartel vonalra gyanakszom,eltőmődőtt szürő esetleg,a vissza vezető csővek rendesen olajosak.
Piritu - 1.000.00008-02-2013 09:20:53 // 135318
Miért akarod lezárni? Mit akarsz tenni a kertergázzal?
Runner / Red-Devil08-02-2013 08:00:56 // 135317
Jó reggelt! Valaki segitene,hol találom a kartelgáz szürőt? Esetleg fotó vagy rajz? Ja és a két cső közzűl melyiket kell vakolni? Én a fojtószelepház előttit vakoltam de jöttek a hiba üzik és órán is folyamatosan világit a rendszer diagnosztika hiba ikonja :/
Rizzo08-02-2013 04:52:26 // 135315
Nekem is ezt csinálja de csak esős időben.Jöhetne már a nyár. : D
Tuningman08-02-2013 02:17:26 // 135314
Az élet a V6-nál kezdődik:))
SanyiJTD07-02-2013 23:53:27 // 135313
A múltkori sötétoldalas kipuffos srácok figyelmébe ajánlom!HANG!!
Jani5507-02-2013 21:54:41 // 135312
Piritu: tudhatunk valamit?
Köszi: Jani
Jani5507-02-2013 21:53:35 // 135311
Urak! Szívat a kedvenc autókám! Utóbbi időben többször kéri az olajat, jelzi, hogy a nívó kritikus értékre esett le. A kijelzőpanelen minden kocka üres. Ezt néha teszi indítás előtt is, menet közben is. Aztán napokig, hetekig semmi gond. Érdekes módon, a nívópálcán nézve is a határeseteket tapasztalom, teljesen tele (induláskor), ill. éppen csak olajos a pálca vége (mikor félreállok olajszintet ellenőrizni). Feltételezve, hogy nem én hülyültem meg, tapasztal más is ilyet??? Mert engem ez nagyon zavar.
Imyx07-02-2013 21:45:43 // 135310
Egyszerű a történet: cserélni kell, bontottra. Ezt tettem én is. Egyébként alap dolog, hogy ki kell takarítani, ha utána sem "jó", cserélni kell, senki nem tud csinálni vele semmit.. Azóta nincs hibajelzés. 15.000 ft volt, Phon Cartárstól vettem, kérdezd meg, hátha van most is. A berakása egyszerű.. 10 perc.
Ennyi :-)
Tibor15607-02-2013 21:23:37 // 135309
Ha ez így van, az elég szomorú. De azért köszi a tanácsot!
Üdv.: Tibor
Piritu - 1.000.00007-02-2013 20:46:06 // 135308
" Mi ennek az oka" - a kereskedők haszonkulcsa :-(
Érdeklőd Erhard242-nél!
Liquid07-02-2013 20:41:03 // 135307
nemtudom, hogy a 156-nál hogy megy, de szerintem simán cserélhető egy bontottra. Az UNO-nál volt vele gondom, bő 100e lett volna a gyári új, a bontott viszont csak 6000ft volt.
Tibor15607-02-2013 20:38:17 // 135306
Sziasztok cartársak!
A nem túl rég vásárolt autóm (156 JTS 2.0 Selespeed) rendszeresen fojtószelep hibát érzékel. A szerelők akik eddig látták azt mondták ez már az előző tulajnál is gond lehetett, mert látszik a szerelés nyoma, és szerintük cserés lesz. A lényeg, hogy el akarom vinni egy hozzáérzőhöz, aki majd alaposan át nézi, és vázolja a lehetőségeket. Viszont én szeretnék tisztán látni, ezért már előre nézegettem fojtószelepházakat a neten. Az árak elég nagy szórást mutatnak :160-530 között. Mi ennek az oka, mikor típus szerint keresek?
Hálás lennék ha tudnátok tanácsot adni a témában!
Üdv.: ,,egy hozzánemértő"
J-Imi07-02-2013 19:21:44 // 135305
Nah ez hiányzott, így már minden tiszta:) Köszi szépen
J-Imi07-02-2013 06:01:15 // 135303
köszi a választ
sparco06-02-2013 21:54:41 // 135302
Azt tudtam, hogy a benzines fordszámmérő nem jó hozzá...de a 2.4 jtd sem lenne jó akkor? :S
Piritu - 1.000.00006-02-2013 21:17:08 // 135301
mono = mindkét oldal hőmérsékletét egyszerre szabályozod. Ilyenkor egyzónásként viselkedik a klíma.
hópelyhes = a klímakompresszor kapcsolója (automata üzemben világít, járhat a kompresszor)
gecsa06-02-2013 21:12:37 // 135300
itt csak havaseső van..
Roll198306-02-2013 21:12:02 // 135299
Úgy néz ki, itt 40 centi hó esett. :)
gecsa06-02-2013 21:01:49 // 135298
megint csak nálunk esik eső?
mreni06-02-2013 20:55:11 // 135297
érdekes.. de miért? nem az ecu-tól kapja a fordulatjelet ugyanúgy mint az 1.9?
J-Imi06-02-2013 20:47:57 // 135296
Köszi szépen, ez a alapján tuti menni fog:) Még egy kérdésem lenne, kezelési útmutató hiányában, mit jelent a középkonzolon a "mono" gomb, illetve a a "hópelyhes" gomb? :)
Imyx06-02-2013 20:29:24 // 135295
Huhh, szuper, holnap megnézem, ha nem szakad az eső. Kösz a sok infót!!!!!!!!!!! :-).
pe-Ti06-02-2013 20:12:08 // 135294
Üdv!
Tudtommal nem csereszabatosak legalább is a fordulatszám mérő biztos nem!
Roll198306-02-2013 20:03:11 // 135293
Nem otthon. Szlovéniában síelünk Rogla-n.
GTPeti06-02-2013 19:28:29 // 135292
Ha leveszed a lámpa melletti vízszintes krómcsíkot (a zárhídon két csavar), akkoris láthatóvá válik a gömfej.
GTPeti06-02-2013 18:37:35 // 135291
Van egy tippem. A lámpa három helyen van rögzítve: Felül egy anya, alul egy anya és alul egy gömbfej, a hűtő melletti tartóba bepattintva.
Nálad ez nincs rendesen bepattintva!!
Nem kell hozzá levenni a lökhárítót! Egyszerűen keresd meg a gömbfejet, a motortér felől látni fogod, a műanyagdarabot, amibe belepattan. Ezután elölről egyszerűen megnyomod hátra a lámpát és bepattan a gömbfej!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.