Sziasztok
most lett olaj és szűrők cseréje eszközölve a kocsin 2.4jtd 10v 150le, motul x-cess 8100 5w40 került bele amit 5+1literes kiszerelésben vettem, és belement az összes véletlenül... a nívópálca a max felett van kb 2 mm-el. Ez mekkora gond a jövőre nézve, ha így marad?
köszi
Forum >> 156
sagesz9327-09-2017 20:25:16 // 153440
berobbantam27-09-2017 20:22:44 // 153439
Szia
Nem ropog.Tuti nem féltengely.Azt ismerem,Ha kanyarodáskor egyik kerék kátyúba megy akkor koppan.Nagyobb ívnél vagy egyenesben semmi hangja.Ha pl egy sarkon fordulok be és ott a kátyú is akkor koppan.Gondoltam már arra is,hogy az ültetés miatt valami összeér olyankor.De szerintem ez kizárható.Műszakin azt mondták vagy toronycsapágy vagy stabpálca.Átrángattak mindent de nem jöttek rá.Nem lóg semmi.A toronycsapágyat a hiánya miatt zárnám ki:D.
Nem ropog.Tuti nem féltengely.Azt ismerem,Ha kanyarodáskor egyik kerék kátyúba megy akkor koppan.Nagyobb ívnél vagy egyenesben semmi hangja.Ha pl egy sarkon fordulok be és ott a kátyú is akkor koppan.Gondoltam már arra is,hogy az ültetés miatt valami összeér olyankor.De szerintem ez kizárható.Műszakin azt mondták vagy toronycsapágy vagy stabpálca.Átrángattak mindent de nem jöttek rá.Nem lóg semmi.A toronycsapágyat a hiánya miatt zárnám ki:D.
Béci Ɨ|ѯ27-09-2017 10:06:21 // 153438
Sanszos, hogy valamelyik jeladó (lambda, légtömeg) krepált be, esetleg a légszűrő, vagy a turbó csöve lyukadt ki. Ki kell olvastatni és akkor rövid úton kiderül.
Béci Ɨ|ѯ27-09-2017 10:04:42 // 153437
Ha kanyarodáskor kopog/ropog, akkor az valószínűleg a féltengely lesz.
berobbantam27-09-2017 08:16:08 // 153436
Sziasztok
1.9 jtd fl utáni sedán az autó.Valami kopog az elejében,fóként kanyarodáskor.van jellemzóen valami ami ezt produkálni szokta?Műszakin megrángatták de nem találtak semmit ami lógna
1.9 jtd fl utáni sedán az autó.Valami kopog az elejében,fóként kanyarodáskor.van jellemzóen valami ami ezt produkálni szokta?Műszakin megrángatták de nem találtak semmit ami lógna
gazsilaszloo26-09-2017 17:06:56 // 153435
Sziasztok! Meg tudjátok mondani milyen átmérőjű kipufogó cső, illetve mekkora rezgéscsillapító van a 156 sw jts alatt? Köszönöm!
wolfika26-09-2017 12:58:05 // 153434
A nemrég teljességgel hibátlannak tűnő autókám a tegnapi napon egy kényelmes 100-as tempó mellett egyszer csak úgy döntött, hogy ő már csakazért se szeretne tovább működni. Hirtelen le esett a fordulat, az autó rángatni kezdett, csak padlógázzal volt képes tovább haladni. Azonnal kigyulladt a "köpködő kígyó", az autó jelezte hogy problémák adódtak. Szépen elszenvedtünk a szervizig, és most várjuk a diagnosztikát. Esetleg van ötlete bárkinek is hogy ebben az esetben mi lehet a hiba oka? Azt meg hozza kell tennem, hogy az autó az utóbbi időben szokatlanul sokat evett, illetve borzalmasan elkezdett füstölni.
B3WiN25-09-2017 22:15:55 // 153433
Sziasztok
1.6 ts-nél szeretném kicserélni a vezérlésmódosító mágnesszelepét, van ott vmilyen tömítés, amit ajánlott cserélni vele együtt vagy hasonló?
1.6 ts-nél szeretném kicserélni a vezérlésmódosító mágnesszelepét, van ott vmilyen tömítés, amit ajánlott cserélni vele együtt vagy hasonló?
Levee156SW25-09-2017 19:58:50 // 153432
Szia, annyi adalek, higy a kormanymubol szeret a csavar menettel egyutt kijonni -persze ha sajat reszre cseres,mar mind1,de ha pl eladasra bontod,erdemes lehet elotte egy kis szurolangos melegitessel probalkozni.
En anno emiatt csereltem stabszilentet a helyen a bolcso leengedese nelkul,hogy inkabb ne kockaztassak.
En anno emiatt csereltem stabszilentet a helyen a bolcso leengedese nelkul,hogy inkabb ne kockaztassak.
Redneck Viking25-09-2017 14:26:06 // 153431
ha valakit esetleg érdekelne
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_2.5_v6_24v_q-system-11976381
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_2.5_v6_24v_q-system-11976381
Kazes☻25-09-2017 08:43:51 // 153430
Úgy, ahogy írtad. :-)
Skodra25-09-2017 08:40:55 // 153429
Sziasztok! Valaki szerelt már ki a 156-ból kormányművet,meglehet oldani szerelőaknából? Le kell engedni a bölcsőt,kb ugy mint amikor a stabrudat kell kihúzni? Ha valakinek lenne infója megköszönöm!Üdv!
swan24-09-2017 10:11:50 // 153428
Köszi meglesem. Tegnap előtt pedig pont ott matattam de akkor bujok vissza :)
B3WiN24-09-2017 09:45:56 // 153427
Sziasztok!
Megtudnátok mondani, hogy egy 156 fl nél hol találom a klímának a motorvíz hőmérséklet érzékelőjét, mivel a MES kidobta hibának és élő adatnál is végig 120 fokot ír?
Megtudnátok mondani, hogy egy 156 fl nél hol találom a klímának a motorvíz hőmérséklet érzékelőjét, mivel a MES kidobta hibának és élő adatnál is végig 120 fokot ír?
B3WiN24-09-2017 09:37:10 // 153426
Kormány alatt a biztitábla mögött/fölött.
maotun23-09-2017 18:24:42 // 153425
Üdv, a 156 os fórumtársaknak, azon márkatársakat keresem, akik a crosswagon Q4. - típust hajtják, van külön fóruma?
Ha privátban rámköszöntök is jó, majd lesz blog is, difi szilentek, kardántengely, kézifék, hátsó futómű, és egyéb Q4 crosswagon sajátosságok... Ha igazi kihívás kell:crosswagon!
De ha rendbe van brutálisan jó, autó.
Ha privátban rámköszöntök is jó, majd lesz blog is, difi szilentek, kardántengely, kézifék, hátsó futómű, és egyéb Q4 crosswagon sajátosságok... Ha igazi kihívás kell:crosswagon!
De ha rendbe van brutálisan jó, autó.
swan23-09-2017 17:42:09 // 153424
Tudja valaki hol van az immo boboz? Valami halvány ködös emlékem van mintha a kesztyűtartó felett lenne!! Jól emlékszem?
swan23-09-2017 17:36:02 // 153423
Jelzem az 56-t még ilyen szempontból nem szedtem szét de valszeg a fűtésbox jobb vagy bal oldalán kell keresni az állító motort. 147-be úgy néztem meg az ilyen hibát, hogy aláfeküdtem és tekergettem az állítókat. Először az irányváltót. Megjegyeztem melyik motor dolgozik. Aztán tekergettem a fűtés gombot. Na akkor semmi nem dolgozott :) Innen már egyszerű volt rájönni melyik az állító motorja. Mondjuk esetemben nem a motornak volt baja hanem kontakt hiba volt.
Levee156SW23-09-2017 17:27:16 // 153422
Koszonom a pontositast-ezt nem tudtam. Ezek szerint az uj hengerfejben nem sikerult olyan jol az olajkor,vagy annyival melegebben jar,hogy meg a 10w60 is keves neha?
Mondjuk ugy hallani, ha szinten van tartva,nincs gond-es mar fel nivonal jelez egy finom tokepetymeges is,hogy ideje ratolteni (ez nalam kb.3000 km-t jelent).
(Egy karbantartasban lathatoan gondos gazdaja volt elottem, az olajbetolton benezve latszott mar a vasarlaskor(158e km) is,hogy nincs gond,es ezt Nemeth Misiek is megerositettek vezerlescsere alkalmaval.)
Mondjuk ugy hallani, ha szinten van tartva,nincs gond-es mar fel nivonal jelez egy finom tokepetymeges is,hogy ideje ratolteni (ez nalam kb.3000 km-t jelent).
(Egy karbantartasban lathatoan gondos gazdaja volt elottem, az olajbetolton benezve latszott mar a vasarlaskor(158e km) is,hogy nincs gond,es ezt Nemeth Misiek is megerositettek vezerlescsere alkalmaval.)
Furious3323-09-2017 06:26:59 // 153421
Sziasztok! 2000' 156 Sw 2.4 Jtd 10v-hez mikre van szükségem,hogy tudjam diagnosztikázni? Alacsony fordulaton világít a befecskendező lámpa, 2000 felett kialszik.
Amúgy hibamentesen megy az autó.
Valamint érdekelne az is,hogy hol vannak olyan kényes helyek,amelyeket át kellene néznem,elektromos kontakt hiba miatt? A napokban jelentkezett egy jelenség, műszerfal és rendes világítás vibrálgat néha, meg a hűtőventi gondol egyet ès bekapcsol olykor, hideg motornál is,van hogy mikor gyújtást adok. Köszönöm!
Amúgy hibamentesen megy az autó.
Valamint érdekelne az is,hogy hol vannak olyan kényes helyek,amelyeket át kellene néznem,elektromos kontakt hiba miatt? A napokban jelentkezett egy jelenség, műszerfal és rendes világítás vibrálgat néha, meg a hűtőventi gondol egyet ès bekapcsol olykor, hideg motornál is,van hogy mikor gyújtást adok. Köszönöm!
Liquid22-09-2017 21:52:28 // 153420
a vezértengelyeket csak a JTS eszi
Levee156SW22-09-2017 20:20:25 // 153419
2.0 JTS -ben pozitiv,hogy ez a mar eleg eros,meg nem tul nehez motor,ami nagy atlagban kellemesen is fogyaszt (8-9 kozott,kombiban),gyonyoruen szol, es amikor jo,akkor nagyon jo. :)
Hogy mennyire tipushiba (allitolag minden benzinesnel megvan) nem tudom, de vetelkor erdemes a vezermutengelyek allapotara ranezni-es kesobb is max fel nivoig engedni az olajfogyast.
A kokszosodas kapcsan epp mostanaban erik a tapasztalat azugyben,hogy egyesek szerint a korai,mig masok szerint a kesobbi reviziok sikerultek jobban-enyemnel szerintem miota megvan,inkabb a benzinnyomassal nem kerek valami-most igyekszunk a vegere jarni.
Uzemanyagrendszer tisztasagara ketsegkivul kenyes.
A 4 lambda tud zsebbenyulos elmenyeket szerezni,de ha rendszerszinten oda van ra figyelve,egy nagyon kellemes,es igy masfel ev alatt 25000 hibamentes km. utan mar merem mondani,hogy megbizhato auto.
Hogy mennyire tipushiba (allitolag minden benzinesnel megvan) nem tudom, de vetelkor erdemes a vezermutengelyek allapotara ranezni-es kesobb is max fel nivoig engedni az olajfogyast.
A kokszosodas kapcsan epp mostanaban erik a tapasztalat azugyben,hogy egyesek szerint a korai,mig masok szerint a kesobbi reviziok sikerultek jobban-enyemnel szerintem miota megvan,inkabb a benzinnyomassal nem kerek valami-most igyekszunk a vegere jarni.
Uzemanyagrendszer tisztasagara ketsegkivul kenyes.
A 4 lambda tud zsebbenyulos elmenyeket szerezni,de ha rendszerszinten oda van ra figyelve,egy nagyon kellemes,es igy masfel ev alatt 25000 hibamentes km. utan mar merem mondani,hogy megbizhato auto.
Dévid22-09-2017 19:02:58 // 153418
Igen, a TS az duplagyertyás. Drága akkor tud lenni, ha kifogsz egy hulladékot.
krass22-09-2017 09:05:12 // 153417
Hát igen, nagyon ritka a facelift-es 1.8. Ezért egy-két alkatrészt nehezebben is lehet hozzá találni. De szerencsére nagyrészt azért egyezik a 2.0-val. Viszont nem közvetlen befecskendezéses, ezért nem kokszosodik és egy-két más típushibával sem kűzd, mint a 2.0 jts. Ezekről, mondjuk jobban tudnak mesélni azok, akiknek ilyen motorral van az autójuk.
JulesTS22-09-2017 01:49:35 // 153416
Nekem a kulso/belso levego allito motorja ment tonkre. Blog: http://alfaamore.hu/tagok/9536/autok/11285/blog/33234
A hideg meleg allito motor is ott van valahol a kozeleben...
A hideg meleg allito motor is ott van valahol a kozeleben...
Wajky21-09-2017 23:06:03 // 153415
Köszönöm az infót! :D
Liquid21-09-2017 21:15:06 // 153414
igen a TS duplagyertyás, kétféle szett van 50e és 100e km-es.
Igazából csak a vezérlésmódosító van ami drága tud lenni és nincs máshol, de ha rendes olajat teszel bele és max-on tartod (a legtöbb TS, csipegeti az olajat, ha kergetve van), akkor nem kell nagyon cserélgetni. Én 55e-et tettem bele kb. és nem kellett cserélnem, eladáskor is csak hosszú állás után volt 1 másodperces dízelhangja, de ez már megvételkor is volt. Vezérlés 60e-enként, a 2.0 szettje drágább egy bő 20-25e-rel a ballansz-szíj és görgője miatt.
Sokak által fikázott motorok, de ha méltó módon karban vannak tartva akkor nincs velük gond, persze az "előző tulaj" faktor bejátszik erősen :(
Igazából csak a vezérlésmódosító van ami drága tud lenni és nincs máshol, de ha rendes olajat teszel bele és max-on tartod (a legtöbb TS, csipegeti az olajat, ha kergetve van), akkor nem kell nagyon cserélgetni. Én 55e-et tettem bele kb. és nem kellett cserélnem, eladáskor is csak hosszú állás után volt 1 másodperces dízelhangja, de ez már megvételkor is volt. Vezérlés 60e-enként, a 2.0 szettje drágább egy bő 20-25e-rel a ballansz-szíj és görgője miatt.
Sokak által fikázott motorok, de ha méltó módon karban vannak tartva akkor nincs velük gond, persze az "előző tulaj" faktor bejátszik erősen :(
Liquid21-09-2017 21:08:37 // 153413
Nem melléfogás, csak nem olyan fickós :) Ettől függetlenül hozza és meghaladja a hasonló méretű 1.6-os offok szintjét, de az 1.8 vagy a 2.0 se fogyaszt érdemben többet, ellenben jobban megy. Nekem első gen. 2.0TS 156-om volt, sógoréknak van egy 2009-es 1.6 147, azért nem egy kategória mozgékonyságban. Szóval élhető, szerethető, de ha kicsit is vágynál az átlagnál többre akkor nagyobb motor kell.
Wajky21-09-2017 20:48:33 // 153412
Köszönöm a segítséget!
Még 1 kérdés... A TwinSpark ugye dupla gyertyás, és úgy hallottam, hogy a gyertya szett elég költséges. Ezen kívül van valami más extra dolog a TS-ben ami költségesebb mint egy "átlagos" motornál?
Még 1 kérdés... A TwinSpark ugye dupla gyertyás, és úgy hallottam, hogy a gyertya szett elég költséges. Ezen kívül van valami más extra dolog a TS-ben ami költségesebb mint egy "átlagos" motornál?
Béci Ɨ|ѯ21-09-2017 19:39:16 // 153411
Nem melléfogás. Csak az 1.8 azért jobban megy, és nem eszik igazán többet. Viszont ritkább jóval, mint az 1.6. A 2.0 meg még jobb, a v6-ok pedig még még jobbak. :-)
Gianni6821-09-2017 19:30:53 // 153410
Akkor szerintetek az 1.6 ts nagy melléfogás?
krass21-09-2017 10:45:46 // 153409
Nekem 1.8 TS van, szerintem jól autózható. Tipikus munkába járós köröm 20 km, ebből kb 3 km város, 11 km áutópálya és újabb 6 km város. Nyilván függ a dugóktól de olyan 8 liter küröl járogatok így vele (korán kelős vagyok). Nagyjából hasonlóra lehet számítani autópályán is normális forgalomban, tartva a legális határokat.
Típushiba mindig a rozsda, arra kell leginkább figyelni. Benzinesnél a vezérlésre (dízeles hang indításnál), olajfogyasztásra kell még odafigyelni (és mindenre ami az olaj nélkül járás eredménye lehet). Ezek a legnehezebben javítható dolgok. A többi "apróságok": ha nem volt még cserélve, akkor a hűtő is rohadhat, légtömegmérő, futómű-lengőkarok, kisebb eletromos nyavaják. A faceliftesek padlókárpitja elég merev könnyen repedezik, érdemes megnézni, könnyen beázhat ezért felülről is a padlólemez.
Típushiba mindig a rozsda, arra kell leginkább figyelni. Benzinesnél a vezérlésre (dízeles hang indításnál), olajfogyasztásra kell még odafigyelni (és mindenre ami az olaj nélkül járás eredménye lehet). Ezek a legnehezebben javítható dolgok. A többi "apróságok": ha nem volt még cserélve, akkor a hűtő is rohadhat, légtömegmérő, futómű-lengőkarok, kisebb eletromos nyavaják. A faceliftesek padlókárpitja elég merev könnyen repedezik, érdemes megnézni, könnyen beázhat ezért felülről is a padlólemez.
Kirialfa21-09-2017 10:20:11 // 153408
Szia! Nekem a 140le-s sw van, a fogyasztása teljesen vegyesen(2km város-12km országút-10km autópálya-majd budai dugóban még 7km) 1,5 éve használom minden hétköznap így, és 6-6,2 körül fogyaszt télen-nyáron. Sebesség határok betartása mellett, és számolt érték nem pedig a kompi alapján kiírt érték, mert az nálam vicces :) Annyit tudok még, hogy az erősebb 150le-s változatban vannak szívósor lapátok, ezeket meg kell nézni mindenképp hogy milyen állapotúak, mert okozhat komolyabb problémát. Én elvinném a helyedbe a kiszemelt példányt egy komplett átnézésre. Sok mindent meg lehet így állapítani róla, de csak olyan helyre ahol értenek is hozzá. Sok szívástól menekülhetsz meg így. Blogomon olvashatsz némi tapasztalatot. Sok sikert!
Béci Ɨ|ѯ21-09-2017 06:13:02 // 153407
Szerintem a felhasználásnak megfelelően dönts a Diesel, vagy benzines mellett. Ha inkább városban jársz, akkor benzines, ellenkező esetben lehet a Diesel.
Dieselből a 2.4-esnek a sokkal szebb a hangja és a nagyobb ereje miatt vonzóbb, de az 1.9-es is nagyon jól megy és abból sokkal több is van.
Benzinesből az itteni cartársak tapasztalatai alapján 2.0 JTS-t max a legjobb barátomtól vennék, egyébként elég rizikós. Szerintem egy 1.8 Twin Spark-kal jobban jársz.
Dieselből a 2.4-esnek a sokkal szebb a hangja és a nagyobb ereje miatt vonzóbb, de az 1.9-es is nagyon jól megy és abból sokkal több is van.
Benzinesből az itteni cartársak tapasztalatai alapján 2.0 JTS-t max a legjobb barátomtól vennék, egyébként elég rizikós. Szerintem egy 1.8 Twin Spark-kal jobban jársz.
Gulyas00120-09-2017 21:32:33 // 153406
Szia!
Én április elején vettem 2005-ös 2.4 JTD 20v. Szóval túl sok tapasztalatom nincsen, de ami van azt megpróbálom összefoglalni. Fogyasztás rendszerint 7.1 literre jön ki persze ezt lehet lejjebb is hozni, de én olyan nagyon nem figyelek rá, hogy takarékosan vezessek. Ez a szám pálya és főutakkal jön ki nagyon minimális várossal. Nálam előforduló hibák: légzsák hiba csak a csatlakozó volt rossz, termosztáton lévő vízhőfok jeladó csatlakozója volt rossz ezért fals adatot közölt (valóságban megfelelő volt a vízhőfok) ezért égett a sárga lámpa, de a csatlakozó cseréje megoldotta. Egyébként nem a gyári termosztát volt benne előző tulaj nem azt rakatott bele, ez is mutatja, hogy mindenből a minőségi gyári alkatrészt kell alkalmazni. Ezen kívül volt még egy hosszbordás szíj csere mert már kopott volt, de hát ez természetes, valamint egy lengőkar csere ami szintúgy normális.
A motor karakterisztikáját nagyon kedvelem, minden fokozatot kellemesen "ki lehet autózni" a hangja baromi jó egyáltalán nem az a jellemző kerregős dízel hang, mégis csak 5 henger, turbó munkája is kellemes hallatszódik, utastérbe még 160-as tempónál sem szűrődik be komolyabb zaj teljesen kulturáltan lehet beszélgetni például. A kocsi kicsit orr nehéz a nagy motornál fogva, úttartása akár a villamosé imádom a futóművét. Ha időben megkapja a minőségi olajat szűrőket talán örökké elmegy ez a motor, mindig van benne tartalék nem nagyon kell magát megerőltetni, hogy meglóduljon a verda:D
Nagyjából ennyi jutott eszembe, majd a tapasztaltabb cartársak majd megmondják a tutit addig ennyi:D Mikor megnézed őket különösebb extra nem jut eszembe amit megnéznék, csak csupa általános dolgok, esetleg az elektromos dolgokat amiket ott helybe is le lehet csekkolni.
Én április elején vettem 2005-ös 2.4 JTD 20v. Szóval túl sok tapasztalatom nincsen, de ami van azt megpróbálom összefoglalni. Fogyasztás rendszerint 7.1 literre jön ki persze ezt lehet lejjebb is hozni, de én olyan nagyon nem figyelek rá, hogy takarékosan vezessek. Ez a szám pálya és főutakkal jön ki nagyon minimális várossal. Nálam előforduló hibák: légzsák hiba csak a csatlakozó volt rossz, termosztáton lévő vízhőfok jeladó csatlakozója volt rossz ezért fals adatot közölt (valóságban megfelelő volt a vízhőfok) ezért égett a sárga lámpa, de a csatlakozó cseréje megoldotta. Egyébként nem a gyári termosztát volt benne előző tulaj nem azt rakatott bele, ez is mutatja, hogy mindenből a minőségi gyári alkatrészt kell alkalmazni. Ezen kívül volt még egy hosszbordás szíj csere mert már kopott volt, de hát ez természetes, valamint egy lengőkar csere ami szintúgy normális.
A motor karakterisztikáját nagyon kedvelem, minden fokozatot kellemesen "ki lehet autózni" a hangja baromi jó egyáltalán nem az a jellemző kerregős dízel hang, mégis csak 5 henger, turbó munkája is kellemes hallatszódik, utastérbe még 160-as tempónál sem szűrődik be komolyabb zaj teljesen kulturáltan lehet beszélgetni például. A kocsi kicsit orr nehéz a nagy motornál fogva, úttartása akár a villamosé imádom a futóművét. Ha időben megkapja a minőségi olajat szűrőket talán örökké elmegy ez a motor, mindig van benne tartalék nem nagyon kell magát megerőltetni, hogy meglóduljon a verda:D
Nagyjából ennyi jutott eszembe, majd a tapasztaltabb cartársak majd megmondják a tutit addig ennyi:D Mikor megnézed őket különösebb extra nem jut eszembe amit megnéznék, csak csupa általános dolgok, esetleg az elektromos dolgokat amiket ott helybe is le lehet csekkolni.
mizooo20-09-2017 20:08:35 // 153405
Srácok! Elég jól sikerült asszony 56-osát rendbe kapni, de most meg nem működik a fűtés. A motor megy, de hiába állítja a tárcsát melegre, csont hideget fúj. Gondolom a lamella nem vált melegre. Szedett szét valaki ilyet? A fűtőmotornál kell keresnem a technikát? Valakinek blog esetleg?
Köszi!
Köszi!
Wajky20-09-2017 20:05:01 // 153404
Sziasztok!
156-ost szeretnék venni, és ebben kérném a segítségeteket!
Új elejű (2004-től), szedán, manuális váltós.
Először a fogyasztásokra lennék kíváncsi: 1.9Jtd 16V, 2.4Jtd 20v, 2.0Jts.
Másodszor, mik a típushibái, mire kell figyelnem mikor megnézem őket.
Köszönöm!
156-ost szeretnék venni, és ebben kérném a segítségeteket!
Új elejű (2004-től), szedán, manuális váltós.
Először a fogyasztásokra lennék kíváncsi: 1.9Jtd 16V, 2.4Jtd 20v, 2.0Jts.
Másodszor, mik a típushibái, mire kell figyelnem mikor megnézem őket.
Köszönöm!
Abarai18-09-2017 13:49:17 // 153403
Nyomorult Giugiaro nevét egyszer se bírta leírni.
Dempsey and Makepeace17-09-2017 11:53:40 // 153402
Köszi , már nálam is letisztult a dolog, vettem egy komplett Ribe -Torx-Polydrive-Imbusz dugókulcs készletet.
JulesTS14-09-2017 22:20:08 // 153401
Méretét nem tudom, de nem torx, hanem ribe-cv csavar.
Béci Ɨ|ѯ14-09-2017 19:54:32 // 153400
Van is miért. :) Én leginkább csak azt kapom, hogy minek vettem ilyen öreg ócska olasz szart.... :) De letojom őket.
Dempsey and Makepeace14-09-2017 19:33:50 // 153399
Jani5513-09-2017 19:41:50 // 153398
Marha nagy induktivitás, nagy áramlökések vannak. Ha abban az időpillanatban van vége a dudaszónak, mikor éppen leszakít az érintkezője, az ellenáram igen nagy lehet, az áramlökés le tudja rendezni a biztosítékot. Ennek az esélye kicsi, de mégis csak van. (japán kocsiknál, a nissannál minden induktivitással rendelkező fogyasztónál van ellenirányban bekötött 15-25A-es csúcsáramú "védő"dióda: dudánál, ablakemelő motoroknál, stb) Tegyél egyet, soha többé nem veri ki a duda. És természetesen további haszna is van, hiszen az ellenirányú feszültség és áramlökések egyetlen elektronikának sem tesznek jót. A kényesebbeket ilyen egyszerű módon eleve védik is.
Szabeee13-09-2017 19:22:53 // 153397
tönkre tud menni, de lehet a biztosíték is hibás :)
pistino113-09-2017 19:14:55 // 153396
Elhallgatott a dudám, másnak volt ilyen?
Biztosíték? Duda tönkre tud menni?
Biztosíték? Duda tönkre tud menni?
Inter156 (il mascalzone)13-09-2017 17:50:42 // 153395
A kollégáim a mai napig csodálgatják a 156-osomat,mikor azzal megyek a munkahelyre.
Levee156SW13-09-2017 17:22:36 // 153394
En 60 vmennyire emlekszem-stabpalcakkal egyutt. (Erdekelt,mit tudhat a cucc ennyiert. :))
Mint mindennel,ennel sem art,ha normalisan van beszerelve. Azaz szilentes csavarok terhelt allapotban meghuzva, gombfejek normalisan feltoltve grafitos zsirral a harang alatt,szilentek kiszedve,es szilikonzsirozva visszarakva.
Az igazsaghoz tartozik,hogy gyari magassagon,15-16-os felniken jarok,nagyreszt aranylag normalis utakon.
Mint mindennel,ennel sem art,ha normalisan van beszerelve. Azaz szilentes csavarok terhelt allapotban meghuzva, gombfejek normalisan feltoltve grafitos zsirral a harang alatt,szilentek kiszedve,es szilikonzsirozva visszarakva.
Az igazsaghoz tartozik,hogy gyari magassagon,15-16-os felniken jarok,nagyreszt aranylag normalis utakon.
Béci Ɨ|ѯ13-09-2017 08:53:44 // 153392
Ez jó kis írás. Azt pl. nem tudtam, hogy Zapatinasnak köze volt a 147-hez. Azt hittem, hogy akkor már a Subarunak dolgozott. Eddig csak a 145-146-ról tudtam, hogy nagyrészt az ő is da Silva munkája.
Jani5512-09-2017 22:07:10 // 153391
Köszönjük Walter da Silva! http://autossagok.blog.hu/2015/11/11/walter_de_silva_hagyateka
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?