Forum >> 156
Dempsey and Makepeace17-09-2017 11:53:40 // 153402
Köszi , már nálam is letisztult a dolog, vettem egy komplett Ribe -Torx-Polydrive-Imbusz dugókulcs készletet.
JulesTS14-09-2017 22:20:08 // 153401
Méretét nem tudom, de nem torx, hanem ribe-cv csavar.
Béci Ɨ|ѯ14-09-2017 19:54:32 // 153400
Van is miért. :) Én leginkább csak azt kapom, hogy minek vettem ilyen öreg ócska olasz szart.... :) De letojom őket.
Dempsey and Makepeace14-09-2017 19:33:50 // 153399
Jani5513-09-2017 19:41:50 // 153398
Marha nagy induktivitás, nagy áramlökések vannak. Ha abban az időpillanatban van vége a dudaszónak, mikor éppen leszakít az érintkezője, az ellenáram igen nagy lehet, az áramlökés le tudja rendezni a biztosítékot. Ennek az esélye kicsi, de mégis csak van. (japán kocsiknál, a nissannál minden induktivitással rendelkező fogyasztónál van ellenirányban bekötött 15-25A-es csúcsáramú "védő"dióda: dudánál, ablakemelő motoroknál, stb) Tegyél egyet, soha többé nem veri ki a duda. És természetesen további haszna is van, hiszen az ellenirányú feszültség és áramlökések egyetlen elektronikának sem tesznek jót. A kényesebbeket ilyen egyszerű módon eleve védik is.
Szabeee13-09-2017 19:22:53 // 153397
tönkre tud menni, de lehet a biztosíték is hibás :)
pistino113-09-2017 19:14:55 // 153396
Elhallgatott a dudám, másnak volt ilyen?
Biztosíték? Duda tönkre tud menni?
Biztosíték? Duda tönkre tud menni?
Inter156 (il mascalzone)13-09-2017 17:50:42 // 153395
A kollégáim a mai napig csodálgatják a 156-osomat,mikor azzal megyek a munkahelyre.
Levee156SW13-09-2017 17:22:36 // 153394
En 60 vmennyire emlekszem-stabpalcakkal egyutt. (Erdekelt,mit tudhat a cucc ennyiert. :))
Mint mindennel,ennel sem art,ha normalisan van beszerelve. Azaz szilentes csavarok terhelt allapotban meghuzva, gombfejek normalisan feltoltve grafitos zsirral a harang alatt,szilentek kiszedve,es szilikonzsirozva visszarakva.
Az igazsaghoz tartozik,hogy gyari magassagon,15-16-os felniken jarok,nagyreszt aranylag normalis utakon.
Mint mindennel,ennel sem art,ha normalisan van beszerelve. Azaz szilentes csavarok terhelt allapotban meghuzva, gombfejek normalisan feltoltve grafitos zsirral a harang alatt,szilentek kiszedve,es szilikonzsirozva visszarakva.
Az igazsaghoz tartozik,hogy gyari magassagon,15-16-os felniken jarok,nagyreszt aranylag normalis utakon.
Béci Ɨ|ѯ13-09-2017 08:53:44 // 153392
Ez jó kis írás. Azt pl. nem tudtam, hogy Zapatinasnak köze volt a 147-hez. Azt hittem, hogy akkor már a Subarunak dolgozott. Eddig csak a 145-146-ról tudtam, hogy nagyrészt az ő is da Silva munkája.
Jani5512-09-2017 22:07:10 // 153391
Köszönjük Walter da Silva! http://autossagok.blog.hu/2015/11/11/walter_de_silva_hagyateka
Béci Ɨ|ѯ12-09-2017 21:15:24 // 153390
Zsolesz12-09-2017 20:39:04 // 153389
Most nézem milyen baromságot írtam reggel, vagy a teló írta magától amit gondolt. Szóval köszi a képet, nem lettem okosabb. Kicserélve szinte minden, ami nincs az meg fogható és vizsgálható. Nem értem mi kopoghat. Járt más is így már?
Liquid12-09-2017 19:22:41 // 153388
na olyat ne vegyél, hacsak nem akarsz 7800-anként cserélni, és beállni a "szidom a 156-ot mer szar a futóműve" nevű fészbúkcsoportba.
rain91x12-09-2017 18:08:42 // 153387
Értem. Ez a Starline a neten található 40-50e Ft komplett első alsó-felső lengőkar szett?
Levee156SW12-09-2017 17:30:40 // 153386
Nem lattam meg olyat,hogy a szilent kevesebb ideig birja,mint a gombfej,igy szerintem szilentcsere akkor jon szoba,ha pl. kemenyebb PUR kerul be.
Mas markaknal hallani horrorsztorikat az utangyartott alkatreszek meretpontatlansagarol is-ennek kapcsan nagy tapasztalatom nincs, de anno direkt Starline-al raktam ossze az elejet(kiveve a gyari stabszilent),es 30.000 km utan mar merem azt mondani,hogy megerte.
Mas markaknal hallani horrorsztorikat az utangyartott alkatreszek meretpontatlansagarol is-ennek kapcsan nagy tapasztalatom nincs, de anno direkt Starline-al raktam ossze az elejet(kiveve a gyari stabszilent),es 30.000 km utan mar merem azt mondani,hogy megerte.
rain91x12-09-2017 17:12:26 // 153385
Hamarosan műszaki, 2 éve azt mondták, hogy még átengedik, de hamarosan cserés lesz elől valamelyik szilent (már nem emlékszem). De azóta sem kopog semmi. Érdemes csak az adott szilentet kicserélni, vagy inkább kompletten az egész lengőkarokat szilentestül szettben megvenni?
Zsolesz12-09-2017 08:12:25 // 153384
Köszi, bár nem éreztem okosabb, majdnem minden ki van cserélve.
Zsolesz11-09-2017 20:13:46 // 153381
Van valakinek egy ábrája a 156 első futóműről? Megnézném mikből áll
Béci Ɨ|ѯ11-09-2017 08:52:03 // 153380
Szerintem kérdezd meg Erhardt cartársat, alvázszám alapján megmondja neked pontosan.
Liquid10-09-2017 22:52:46 // 153379
áááá, nem így van, ha ő szabálykövető lett volna akkor a külsőben poroszkálva nem sikerült volna senkit se feltartania, itt kezdődik.... :)
berobbantam10-09-2017 21:29:57 // 153378
De ha mindenki 130-al mehet,és ő tartotta ezt a sebességet,akkor tulajdonképpen nem feltart,hanem megakadályoz egy szabálysértés elkövetésében.Másrészt szabad országban szabad döntés szabáysértést elkövetni,ismerve az esetleges következményeit.Amúgy engem is feltartott volna:D
GreenArrow10-09-2017 20:22:35 // 153377
Sziasztok!
Tudja valaki, hagy egy 2002-es 156 SW 1.9JTD-nek mekkora a féltengely hossza?
Kétfélét is hoz a rendszer es fogalmam sincs melyik a jó.
Előre is Köszönöm.
Tudja valaki, hagy egy 2002-es 156 SW 1.9JTD-nek mekkora a féltengely hossza?
Kétfélét is hoz a rendszer es fogalmam sincs melyik a jó.
Előre is Köszönöm.
Kócosw10-09-2017 15:33:25 // 153376
magam sem fogalmazhattam volna szebben,köszönöm Uram 😁
Liquid09-09-2017 23:34:57 // 153375
A feltartás ténye nem függ a sebességtől... :)
berobbantam09-09-2017 21:49:16 // 153374
Szia
Teljes mértékben egyetértek veled.Csak egy apró észrevétel.Ha 130-al ment akkor nem tartott fel senkit.(Hivatalosan:) )
Teljes mértékben egyetértek veled.Csak egy apró észrevétel.Ha 130-al ment akkor nem tartott fel senkit.(Hivatalosan:) )
Gianni6809-09-2017 18:51:33 // 153373
Az enyém 2001-es évjárat. Azt hittem a facelifttel volt a motor váltás.
enzo09-09-2017 18:40:03 // 153372
2000.09. a váltás és a 32104 motorkód az utáni gyártás.
Gianni6809-09-2017 18:28:45 // 153371
Sajnos egy főtengely kellene meg hajtókar! Állítólag az euro2 és az euro3 motorban lévő főtengely nem ugyanaz.Euro2 főtengely van zsír új!
enzo09-09-2017 18:25:46 // 153370
Mit rendeltél?
Gianni6809-09-2017 18:17:59 // 153369
Az alkatrész miatt volt csak lényeges. Most kereshetek tovább, mert euro2 volt jó az alkatrész.
enzo09-09-2017 17:50:52 // 153368
Igen, 06-nak kellene lenni. Kijavítják ha kéred.
Gianni6809-09-2017 17:35:45 // 153367
Sajnos ha euro3 akkor nem jó az új alkatrész
Gianni6809-09-2017 17:33:21 // 153366
Azért érdekes, hogy a forgalmiban a V.9 rublikában nekem 04 van írva ami az euro2 besorolásnak felel meg
enzo09-09-2017 16:45:16 // 153365
Euro3, a fl belsővel szereltek euro4-esek.
Laca6209-09-2017 16:23:04 // 153364
Szégyen az ilyen . Az ilyen baromnak csak használati tárgy az Alfa.Sajnos...
Gianni6809-09-2017 16:06:57 // 153363
Sziasztok!
Ugyan a szerelős blogban már megkérdeztem, de mivel ott nem kaptam választ, itt is megkérdezem:
adott egy 156-os 1.6 ts motoros, és az érdekelne, honnan tudom, euro2 vagy euro3 környezeti besorolású? A forgalmiban nem bízom!
Mivel alkatrészt kell rendelnem hozzá, nem mindegy!
A motorkódja: 32104
Köszönöm
Ugyan a szerelős blogban már megkérdeztem, de mivel ott nem kaptam választ, itt is megkérdezem:
adott egy 156-os 1.6 ts motoros, és az érdekelne, honnan tudom, euro2 vagy euro3 környezeti besorolású? A forgalmiban nem bízom!
Mivel alkatrészt kell rendelnem hozzá, nem mindegy!
A motorkódja: 32104
Köszönöm
Jani5508-09-2017 22:00:52 // 153362
Ezúton üdvözlöm azt a !!!balfácán!!! 156-os márkatársamat (KUPnullakilencvennégy), aki ma délután 18:15 kor az M7-en Pákozd-Szfvár-Balaton felé, a BELSŐ sávban, 130-cal, húzatott, a kocsi tetején egy kb 2,5m-es fa ketteslétrával.
A kocsin NEM volt csomagtartó, a létra csak úgy fel volt téve a kocsi tetejére!!! Eredetileg (induláskor) kockásing volt a kocsiszekrény és a létra között, de menetközben eléggé zászló üzemmódban lafogott, a létra fentről keresztben, az első és a hátsó ajtóknál 1-1 gumi-akasztós vacakkal az ajtókon belülre, gondolom a kapaszkodókba volt akasztva. A létra hátulja 20-30 cm-eket mozgott jobbra-balra... Emberünk meg stabil 130-cal(!) a belső sávban, természetesen mindenkit jól feltartva.
Normális, épeszű ember, különösen ALFÁs ilyen közveszélyes módon nem közlekedik, 74-óta vezetek, de ilyent még nem láttam... Eszem-f@...m megáll... de tényleg!
A kocsin NEM volt csomagtartó, a létra csak úgy fel volt téve a kocsi tetejére!!! Eredetileg (induláskor) kockásing volt a kocsiszekrény és a létra között, de menetközben eléggé zászló üzemmódban lafogott, a létra fentről keresztben, az első és a hátsó ajtóknál 1-1 gumi-akasztós vacakkal az ajtókon belülre, gondolom a kapaszkodókba volt akasztva. A létra hátulja 20-30 cm-eket mozgott jobbra-balra... Emberünk meg stabil 130-cal(!) a belső sávban, természetesen mindenkit jól feltartva.
Normális, épeszű ember, különösen ALFÁs ilyen közveszélyes módon nem közlekedik, 74-óta vezetek, de ilyent még nem láttam... Eszem-f@...m megáll... de tényleg!
Zsolesz08-09-2017 10:24:50 // 153361
Ő tuti nem, mert ráküldtem a szomszéd autójára :)
VV608-09-2017 09:03:58 // 153360
Zsolesz08-09-2017 08:59:18 // 153359
A szilent igen, a másik nem. De az nem látható szemmel vagy mozgatásra, ha szar? Mert többen megnézték és nem jött rá senki, hogy mi van.
bb_14508-09-2017 06:49:00 // 153358
A stabilizátor összekötők vagy a stabilizátor rúd szilent volt cserélve?
Zsolesz07-09-2017 22:50:28 // 153357
Sziasztok!
Ötletbörzét hirdetek.
Fel lett újítva az első futómű. 4 lengőkar, stabszilentek. Motor kitámasztó cserélve. Kormánymű jó, féltengelyek jók.
Valami még mindig kopog. Rá lett rakva padra is, de ott sem látszott semmi.
Valakinek tippje van, hogy mi kopogtat még?
Ötletbörzét hirdetek.
Fel lett újítva az első futómű. 4 lengőkar, stabszilentek. Motor kitámasztó cserélve. Kormánymű jó, féltengelyek jók.
Valami még mindig kopog. Rá lett rakva padra is, de ott sem látszott semmi.
Valakinek tippje van, hogy mi kopogtat még?
Zolika15507-09-2017 22:08:33 // 153356
Köszönöm szépen!
Vili07-09-2017 19:11:27 // 153355
rain91x06-09-2017 17:29:24 // 153354
Szia,
ülésfűtés visszajelző ha jól sejtem, a kapcsoló pedig az ülésen elől-alul van. Azért nem vagyok benne biztos, mert bár nekem is ott a kapcsoló és visszajelző, de nem működik a fűtés, úgyhogy nem láttam még világítani, gondolom valahol meg van szakadva.
ülésfűtés visszajelző ha jól sejtem, a kapcsoló pedig az ülésen elől-alul van. Azért nem vagyok benne biztos, mert bár nekem is ott a kapcsoló és visszajelző, de nem működik a fűtés, úgyhogy nem láttam még világítani, gondolom valahol meg van szakadva.
Zolika15506-09-2017 15:12:56 // 153353
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
556
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?