Forum >> 156

GTPeti21-01-2013 20:56:04 // 134841
Még jó, hogy tegnap írtam, hogy nincsenek relék... Egy van, de az szegényke alig van használva, garantáltan nincs semmi baja...

Leírtam, hogy a kapcsoló lesz a rossz és hogy mit lehet átmeneti megoldásnak tenni. Egyebet nem tudok elmondani. Kéremkapcsoljaki. Vagyis be! ;)
Qubi21-01-2013 20:51:53 // 134840
De a kapcsolónál miért ment el mind a kettő egszerre? Két külön állás, plusz a refizés miért nem megy külön?
mreni21-01-2013 18:48:35 // 134839
pedig a kapcsoló lesz a ludas,mert tudtommal a tompított nincs berelézve :D
de egyszerűbb ránézni egy villanyos rajzra és rögtön kiderül hol lehet a hiba
Qubi21-01-2013 18:35:42 // 134838
Nekiestünk, és végignéztük az összes biztosítékot, illetve reléket az egyik autószerelő barátommal. Megnéztük azt is hol van feszültség, de elől a lámpákná semmi, tehát nem izzó a ludas, illetve a biztosítékokhoz már el sem jut semmilyen feszültség. Ő nem autóvillanyász, de szerinte a relék éghettek be...

Mennyire lehetséges?

ha igen, milyen reléket kell vennem? (ha tudja valaki fejből...) Nem vettem ki a régiket...

A bajuszkapcsoló lenne az utolsó, amihez hozzányúlnék, mert az lesz a leg időigényesebb...
Kócosw21-01-2013 18:34:43 // 134837
Csörivel ;)
gecsa21-01-2013 18:20:57 // 134836
Meg kell nézni mindent..:-)
Alfa GT-Csaba21-01-2013 17:43:01 // 134835
Az izzító relé ritkán szokott elromlani,lehet hogy csak a rá menő kábel oxidos és nincs kontakt ,kb 1 hónapja volt ilyen problémánk nekünk is ,és egy kis csiszoló papir csodákra volt képes!!
gecsa21-01-2013 17:38:36 // 134834
Esetleg vedd fel Csőrivel a kapcsolatot, biztos tud segíteni,és még nincs a világ végén sem..:-) egyébként én így használom az autót már egy ideje, ettől nem fogsz ott maradni az út szélén..:-)
gecsa21-01-2013 17:32:38 // 134833
Izzításrelé (az aksi oldalán) is okozhatja,de a kábeleknél is lehet hiba,de egy jó szerelő ezt tudja,és meg is nézi.
Fanni21-01-2013 17:22:07 // 134832
Hali!Egy kis segítséget szeretnék kérni,indításkor amikor hideg a motor villog az indításvisszajelzö,erre a multkor rákérdeztem és azt mondták h az izzítógyertyák közül megadta magát valamelyik,csakhogy egy hete volt szerelönél az 56 és a szerelö nem találta hibásnak egyiket sem.....
sparco21-01-2013 15:15:12 // 134831
Köszönöm! :)
gecsa21-01-2013 14:35:28 // 134830
5öt kell venni, mert a 4 kevés.. :(
Alfa GT-Csaba21-01-2013 14:27:36 // 134829
4,3 körül
sparco21-01-2013 14:11:14 // 134828
8v 1.9 jtd -be 4 vagy 5 liter olaj megy bele??
Imyx21-01-2013 11:58:04 // 134826
Da ő a magyar nyelvet is gyakorolja! ;) :D, sőt, inkább műveli azt! ;-))
gecsa21-01-2013 08:19:12 // 134825
A különbség onnan ered, hogy Peti is ugyanígy van, csak ő a némettel..:D:D:D
Qubi20-01-2013 23:07:06 // 134824
Ebben is igazat adok, de bocsásd meg rossz szóhasználatom, de az elmúlt 5 évben a nap 24 órájában angolul beszélgetek leginkább, és nehezen jönnek
A szavak...;)
GTPeti20-01-2013 22:22:46 // 134823
Szívesen!

"ad e le áramot..." Inkább úgy mondják, hogy mérhető-e utána feszültség. ;)
Qubi20-01-2013 22:20:08 // 134822
Köszönöm a kimerítő választ! Holnap neki állok és még az indexet is direktre kötöm;))) és ja biztosíték..."my bad"!!!

De végig nézem azt is, hogy a kapcsoló ad e le áramot...
SanyiJTD20-01-2013 20:42:24 // 134821
téháiksz :D
GTPeti20-01-2013 20:41:39 // 134820
Nem "tudja és kész". FE-LÜ-LET kezelés nem formahelyreállítás. Na.
G-Burt20-01-2013 20:40:17 // 134819
általában előre fele minden minden gond nélkül lehet tekerni, visszafele már bajosabb.
Liquid20-01-2013 20:35:57 // 134818
tudja és kész! :)
mreni20-01-2013 20:34:44 // 134817
igaz.... :)
GTPeti20-01-2013 20:27:40 // 134816
(Persze nem házilag kell nekiállni, ez világos!)
GTPeti20-01-2013 20:27:20 // 134815
A km-óránál nincs olyan nagy rizikó, mint az ECU-nál, szerintem.
mreni20-01-2013 20:18:22 // 134814
szerintem ne foglalkozz vele,házilag nem tudod megcsinálni,jó pénzért vannak akik foglalkoznak vele,de benne van a pakliban,hogy nem sikerül a művelet,az meg nem lesz olcsó mulatság...
Petya7720-01-2013 20:11:27 // 134813
jo estet mindenkinek.
Na elromlott a tachometerem es szereztem masikat csak az a baj hogy az 100000km tobbet mutat.Valakinek vaan otlete hogy lehet osszehangolni a motorral ,beallitani a valosagos km?
mreni20-01-2013 18:39:12 // 134812
1.3l kell bele,ha full üres a rendszer
SanyiJTD20-01-2013 18:25:34 // 134811
Köszi, át fogom nézegetni a napokban!
SanyiJTD20-01-2013 18:25:01 // 134810
Nincs leírva!
Hardy20-01-2013 16:49:02 // 134808
Bár Attila nem cserélte ki mert szét kellett volna bontani az egész autót. Meg ára is horror. Elvágta gumicsövet húzott rá meg 2 bilincs és készen is volt.
Piritu - 1.000.00020-01-2013 16:45:33 // 134807
Az tényleg le van írva, hihető is. De ír mást is, ami viszont nem.
Bocs, hogy szóvá tettem a marketing dumát...
Trombozis20-01-2013 16:42:48 // 134806
Hát az eLearningből. :-D
SanyiJTD20-01-2013 16:36:57 // 134804
Miben használod? Szervó, motor stb...?
GTPeti20-01-2013 16:33:06 // 134803
Az érdes felületet simítja ki egyébként. Le van írva.
GTPeti20-01-2013 16:32:25 // 134802
Na.. jönnek a szkeptikusok. Mondom, nem megyek bele. Már írtam párszor tapasztalatokat. Egyszerűen jószándékból nem hallgattam el a cartárs elől, hogy valamit jobbá tehet.
Piritu - 1.000.00020-01-2013 16:29:52 // 134801
"Helyreállítja az alkatrészek eredeti alakját; " - honnan tudja, hogy milyen volt eredetileg? :-O
GTPeti20-01-2013 16:29:10 // 134800
Különben nem ajánlottam volna. De nem akarok itt nagy hittérítő-flamet csinálni. :)
SanyiJTD20-01-2013 16:26:22 // 134799
Számomra elég hihetetlenül hangzik, vagy ismersz valakit aki be tud számolni a jótékony hatásáról?

Mennyi szervóolaj kell amúgy bele?
GTPeti20-01-2013 16:18:10 // 134798
Mindenesetre ha újra feltöltöd, tehetsz bele egyből egy kis elixírt is.
SanyiJTD20-01-2013 16:15:29 // 134797
Puntomnál is kiszakadt, tesómék 166ja is megevett vagy 3-at. Kva olaszok :D Remélem nem a kormánymű engedi valahol....
GTPeti20-01-2013 16:13:09 // 134796
Nem egy túl jellemző hiba. :(
Viszont nincs olyan túl sok cső, no meg látni fogod, hogy hol jött ki az olaj.
SanyiJTD20-01-2013 16:09:29 // 134795
Ááááá, elfolyt a rohadt szervó olajam.
Van valami olyan cső, ami ilyen esetben gyakran kiszakad? Vagy lutri?
Ha megtaláljuk a rossz csövet (remélem az a gond) akkor cserélve lesz hidraulika csőre, az sosem fog kiszakadni...
GTPeti20-01-2013 15:53:43 // 134794
A "H" a jelek szerint a girgio-t, vagyis a szürkét jelöli.

Az "A" pedig a jelek szerint a világoskéket.

Nero: N
Bianco: B
Azzurro: A
Marrone: M
Giallo: G
Rosso: R
Verde: V
Grigio: H
Rosa: S
Arancione: C
Viola: Z
Blu: L


Azonban ezekre az eLearn-os színjelölésekre nem szabad mérget venni, mert olykor eltérnek. Ilyenkor a józan logikára kell hagyatkozni. (Melyik pontokon van vezeték a csatlakozóban és melyik lehet az "1"-es pontja.)
GTPeti20-01-2013 15:43:47 // 134793
Mondanom sem kell, hogy a bajuszkapcsolóhoz, illetve a kérdéses 3b csatlakozóhoz az alsó kormányoszlop-burkolat leszedésével lehet hozzájutni. (Alul 3 csavar.)
Nem egy nagy operáció ez az átkötéses művelet. Mint írtam egy csokira és egy darab mondjuk 1es v. 1,5-ös vezetékre van szükség hozzá.
GTPeti20-01-2013 15:41:40 // 134792
Szóval, itt a kapcsrajz:

A H5 jelöli a komplett bajuszkapcsoló-egységet. Ennek a B jelű csatlakozója tartalmazza a tompított számára releváns vezetékeket. Konkrétan a 2-es és a 4-es jelű vezeték között kell (pl. OBI-ban kapható sorkapocs - magyarul csoki - alkalmazásával) kapcsolatot teremteni. Ez az AB (arancio =narancs + bianco=fehér), illetve a HR (valami + rosso=piros) színű vezetékeket jelenti.



(Ekkor már csak a kesztyűtartó fölötti J45 relé van az áram útjában, ám ez csak refizéskor húz meg, amúgy nincs használva. Persze benne kell lennie különben nem megy rajta keresztül a záram.) No meg persze a biztosítéktáblában található biztosítékok. (Külön mindkét lámpának.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.