Van egy tippem. A lámpa három helyen van rögzítve: Felül egy anya, alul egy anya és alul egy gömbfej, a hűtő melletti tartóba bepattintva.
Nálad ez nincs rendesen bepattintva!!
Nem kell hozzá levenni a lökhárítót! Egyszerűen keresd meg a gömbfejet, a motortér felől látni fogod, a műanyagdarabot, amibe belepattan. Ezután elölről egyszerűen megnyomod hátra a lámpát és bepattan a gömbfej!
Forum >> 156
GTPeti06-02-2013 18:37:35 // 135291
ALFI15606-02-2013 18:04:05 // 135290
Ez hol készült pontossan?
Roll198306-02-2013 17:54:13 // 135289
sparco06-02-2013 17:46:05 // 135288
Üdv!
Tudja valaki konkrétan, hogy a 2.4-s jtd műszerei jók-e az 1.9 -shez?
Tudja valaki konkrétan, hogy a 2.4-s jtd műszerei jók-e az 1.9 -shez?
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-02-2013 17:11:36 // 135287
Sziasztok fékcső és fékolaj csereérett a verda. Van ennek a folyamatnak valami speckó trükkje? Azt vágom hogy a féket majd légteleníteni kell, a kuplungal is kell trükközni valamit? segítséget előre is köszi. Sziasztok
Trombozis06-02-2013 16:31:44 // 135286
Nekem tegnap villogott a csomagtér visszajelző. :-D Aranyos volt.
Svéd06-02-2013 14:41:17 // 135285
Engem is útólért a csomagtér visszajelző hiba 3 napig világitott,aztán megjavult.Ma meg a légzsák visszajelző maradt égve.:/
alfa156geri06-02-2013 14:16:03 // 135284
Sziasztok! 3 hónapja vettem meg alfaboy volt 156sw alfáját! Tudna nekem vki abban segíteni hogy miért van az az autónál hogy a fordulatszámérő-sebességmérő akadozva megy valamint indításnál gondol egyet és felkapcsolja a ködlámpát, és még egyéb elektromos jelenségek :S Valamint a váltóba lecseréltem az olajat de még mindig hidegen nehezen megy és a 2-3 ropogva veszi de ha üresből kapcsolom 2-be akkor nem ropog, miután be áll üzemi hőfokra már szépen megy a váltó :) Sőt alapjáraton vmi meg kerregő hangot ad a váltótól néha :S Most lett komplett kuplung csere is az autón de ahogy melegszik be ugy indulásnál ahogy engedem a kuplungot beráz:S Ha találkoztatok már ilyen jelenséggel meg köszönném előre is a jó tanácsokat.
Rolcho06-02-2013 13:15:36 // 135283
Bár fotó nincs hozzá, de eléggé egyértelmű, ha elkezded csinálni.
Izzócsere
Izzócsere
Hardy06-02-2013 09:46:13 // 135282
pixelfix kft vagy pecsen 06309414297 megjavitjak ha kell.
Imyx06-02-2013 08:58:57 // 135281
Köszönöm!!! Bőven elegendő ez az információ a hiba feltárásához :-).
MES-sel már próbálkoztam, beállítottam "LOW"-ra, de igazából nem oldotta meg a problémát. Mindhárom szintállítással a fénycsóva azonos magasságra vetül. Viszont később észrevettem, hogy a jobb oldali lámpa (hibás), és a lökhárító között a rés nagyobb, mint a bal oldalinál, tehát maga a lámpatest fizikailag magasabban fekszik, akkor itt lesz a "root cause". Gondolom lökhárító levétel nélkül ezt nem fogom tudni korrigálni? Nem értem, hogy lehet hibásan visszatenni a lámpatestet. Lámpát még nem vettem ki, mi lehet az oka, hogy "nem ment rendesen a helyére?"
Az izzót megnézem, hogy normális pozícióban van-e. Kösz!
MES-sel már próbálkoztam, beállítottam "LOW"-ra, de igazából nem oldotta meg a problémát. Mindhárom szintállítással a fénycsóva azonos magasságra vetül. Viszont később észrevettem, hogy a jobb oldali lámpa (hibás), és a lökhárító között a rés nagyobb, mint a bal oldalinál, tehát maga a lámpatest fizikailag magasabban fekszik, akkor itt lesz a "root cause". Gondolom lökhárító levétel nélkül ezt nem fogom tudni korrigálni? Nem értem, hogy lehet hibásan visszatenni a lámpatestet. Lámpát még nem vettem ki, mi lehet az oka, hogy "nem ment rendesen a helyére?"
Az izzót megnézem, hogy normális pozícióban van-e. Kösz!
sparco06-02-2013 06:23:21 // 135280
Bontókban próbálgattál keresgetni? Sok faceliftes gépet bontanak manapság...
Psycho06-02-2013 04:13:06 // 135279
Halkan kérdezem, hogy tud e valaki arról honnan tudnék boardcomputer lcd kijelzöt szerezni? :) hoppá. most véletlenült találtam 69 euroért :)
GTPeti05-02-2013 22:35:06 // 135278
Tehát akkor xenon-téma.
Igen, alul a középső kiálló, 8as imbusz-végű fémcsappal lehet a magasságot állítani.
DE! Azért írtam, hogy szerintem nem a csavar pozíciójával lesz a gond, mert valami azt súgja, hogy a szerelő trafócserekor nem tekergette ezt...
Lehet, hogy a foncsorok (a lámpában "a mozgórész") úgymond lepattantak az állítócsavar végén található gömbfejről. Ilyen akkor fordul elő, ha túlfeszíted a húrt és túltekered a csavart. Például azért, mert nem jó helyre világít a lámpa. (De eredetileg NEM a csavar miatt. Persze, ha kiugrik a gömbfej, onnantól már attól IS...) Nálam is volt ilyen, amíg nem működött az elektromos állítás és ezzel próbálkoztam. Amúgy vissza lehet pattintani a gömbfejet. Ehhez érdemes levenni a lámpa hátán a kupakokat és kicsit "tapogatózni". Visszapattintás úgy történik, hogy betekered a csavart, amennyire csak lehet és akkor muszáj a foncsor műanyagjának rápattanni. De hangsúlyozom, előbb le kell ellenőrizni, hogy ez-e a hiba!
Lehet, hogy egyszerűen rosszul lett visszaszerelve a lámpa...
Normál esetben azt a csapot NEM kell tekergetni. Az igazából arra szolgál, hogy a két lámpát egy színtre lehessen hozni. Mert az igazi szintezést ugye a belső motorok végzik, egyszerre mindkét lámpánál.
Az is lehet, hogy rosszul van benne az izzó.
Regisztrált MES-sel le lehet kérdezni a lámpák állapotát (én emiatt ruháztam be rá), bár nem hiszem, hogy ez lesz a gond. (Ezzel tudsz resetet csinálni akkor is, ha pl. elfelejted rádugni az egyik futóműpotit és ezt észreveszi, mert "jó" tartományon kívüli jelet kap. Ilyenkor csontra letekeri az elektronika a lámpákat és nem is mozdulnak, amíg szoftveresen nem reseteled őket.)
Alaposan át kéne nézni, nekem gyanús, hogy nem a csavar a hibás, vagy ha igen, akkor a gömbfej része, nem a pozíciója. (Vagy nem lett visszapattintva rá a foncsor.)
Most hirtelen ezek jutottak eszembe. :)
Igen, alul a középső kiálló, 8as imbusz-végű fémcsappal lehet a magasságot állítani.
DE! Azért írtam, hogy szerintem nem a csavar pozíciójával lesz a gond, mert valami azt súgja, hogy a szerelő trafócserekor nem tekergette ezt...
Lehet, hogy a foncsorok (a lámpában "a mozgórész") úgymond lepattantak az állítócsavar végén található gömbfejről. Ilyen akkor fordul elő, ha túlfeszíted a húrt és túltekered a csavart. Például azért, mert nem jó helyre világít a lámpa. (De eredetileg NEM a csavar miatt. Persze, ha kiugrik a gömbfej, onnantól már attól IS...) Nálam is volt ilyen, amíg nem működött az elektromos állítás és ezzel próbálkoztam. Amúgy vissza lehet pattintani a gömbfejet. Ehhez érdemes levenni a lámpa hátán a kupakokat és kicsit "tapogatózni". Visszapattintás úgy történik, hogy betekered a csavart, amennyire csak lehet és akkor muszáj a foncsor műanyagjának rápattanni. De hangsúlyozom, előbb le kell ellenőrizni, hogy ez-e a hiba!
Lehet, hogy egyszerűen rosszul lett visszaszerelve a lámpa...
Normál esetben azt a csapot NEM kell tekergetni. Az igazából arra szolgál, hogy a két lámpát egy színtre lehessen hozni. Mert az igazi szintezést ugye a belső motorok végzik, egyszerre mindkét lámpánál.
Az is lehet, hogy rosszul van benne az izzó.
Regisztrált MES-sel le lehet kérdezni a lámpák állapotát (én emiatt ruháztam be rá), bár nem hiszem, hogy ez lesz a gond. (Ezzel tudsz resetet csinálni akkor is, ha pl. elfelejted rádugni az egyik futóműpotit és ezt észreveszi, mert "jó" tartományon kívüli jelet kap. Ilyenkor csontra letekeri az elektronika a lámpákat és nem is mozdulnak, amíg szoftveresen nem reseteled őket.)
Alaposan át kéne nézni, nekem gyanús, hogy nem a csavar a hibás, vagy ha igen, akkor a gömbfej része, nem a pozíciója. (Vagy nem lett visszapattintva rá a foncsor.)
Most hirtelen ezek jutottak eszembe. :)
GTPeti05-02-2013 21:54:10 // 135276
Na... jókor írod... B)
mreni05-02-2013 21:48:20 // 135275
Pár ezer km-t futott újszerű állapotú SW hátsó KYB lengéscsillapító pár eladó,egy 20asért,ha érdekel valakit :) max 1 éves.
J-Imi05-02-2013 21:37:02 // 135274
Üdv!!
Az lenne a kérdésem, hogy 2005-ös 156-nál hogy jön szét a középkonzol? A vízhőfokmérő nem akar világítani:) Kerestem erre vonatkozó írást, de nem sok sikerrel, így jó lenne vmi támpont:)
Az lenne a kérdésem, hogy 2005-ös 156-nál hogy jön szét a középkonzol? A vízhőfokmérő nem akar világítani:) Kerestem erre vonatkozó írást, de nem sok sikerrel, így jó lenne vmi támpont:)
Imyx05-02-2013 18:59:48 // 135273
Ó, köszönöm!! :-)
GTPeti05-02-2013 18:27:51 // 135272
Valószínűleg nem a csavar tekerése lesz a megoldás. Később jövök és leírok mindent. Kis türelmet.
Imyx05-02-2013 16:49:00 // 135271
Üdv Urak,
Elkélne egy kis segítség. Az ePER-től nem lettem okosabb. Gyári xenon fényszórónál hogy lehet lámpa magasságot állítani az állító csavarral? Találtam egy hosszú csavart, vízszintesen a "lámpában van". Feltételezem, ezzel lehet állítani a magasságot. Más csavart nem találtam :). ( A fák koronáit világítja, nagyjából).
A csavart befele, vagy kifele kell tekerni ahhoz, hogy a fényszóró alacsonyabb pozíciót kapjon? Elég nehezen hozzáférhető, elkezdtem belefe tekerni kb 3-4 menetnyit, végül leálltam a művelettel, tudatlanul nem akartam esetleg rossz irányba állítani.
Egy villanyszerelő "nagy mester" szétszedte a lámpatestet trafócsere miatt, azóta nem világít az aszfaltra..
Elkélne egy kis segítség. Az ePER-től nem lettem okosabb. Gyári xenon fényszórónál hogy lehet lámpa magasságot állítani az állító csavarral? Találtam egy hosszú csavart, vízszintesen a "lámpában van". Feltételezem, ezzel lehet állítani a magasságot. Más csavart nem találtam :). ( A fák koronáit világítja, nagyjából).
A csavart befele, vagy kifele kell tekerni ahhoz, hogy a fényszóró alacsonyabb pozíciót kapjon? Elég nehezen hozzáférhető, elkezdtem belefe tekerni kb 3-4 menetnyit, végül leálltam a művelettel, tudatlanul nem akartam esetleg rossz irányba állítani.
Egy villanyszerelő "nagy mester" szétszedte a lámpatestet trafócsere miatt, azóta nem világít az aszfaltra..
sparco05-02-2013 15:26:03 // 135270
Ezzel konkrétan nem nagyon tudsz sajnos mit kezdeni... gumi az egész, szóval még hő hatására sem tudod visszaegyengetni...
Kormány csere, mint Szabee is írta... (Nekem van egy szép állapotú fa, nem elálló, ha esetleg érdekelne...)
Kormány csere, mint Szabee is írta... (Nekem van egy szép állapotú fa, nem elálló, ha esetleg érdekelne...)
Szabeee05-02-2013 15:10:20 // 135269
enyémben is ilyen volt, mást nem tudtam vele csinálni, mint kormányt cseréltem... mondjuk az nálam tervben volt, mert nem passzolt a fa
NeoEx4805-02-2013 14:27:51 // 135268
JCsabi05-02-2013 11:56:24 // 135267
Már csak a fényerejével kellene kezdeni valamit és olyan mintha gyári lenne
SanyiJTD05-02-2013 11:42:45 // 135266
Tényleg jó :P
Marek05-02-2013 11:02:19 // 135265
Első szériás, jó állapotú 156-ost vennék korrekt áron! Kinti papír nem sem gond, csak leinformálható legyen a gép, nem egy tegnap behozott ma eladó autóra gondolok! Ajánlatokat az oldalamra légyszi!
Köszönöm!
Köszönöm!
sparco05-02-2013 10:33:00 // 135264
Upsz, ezt nem ehhez a hsz hoz akartam! :)
Hardy05-02-2013 07:05:12 // 135262
Azt nem csodálom, én is az lettem. Ez iszonyatosan jó!
Psycho05-02-2013 04:04:35 // 135261
Sziasztok! Ha tudnátok esetleg supersprint hátsó sportdobot ill face liftes belsöhöz boardcomputer lcd kijelzőt!! ill. bal hátsó külső kilincset. ill. mindenféle tunning tipp is :) mindenre vevő vagyok de csak komoly dolgokra. amihez kellenek az 156 1,8 ts 2002. Köszi előre is mindenki válaszát!!!
sparco04-02-2013 07:59:29 // 135260
Zselé -é... szép különben a színe :)... jól lementek az autó árak...
persze z a vásárlóknak öröm! :)
persze z a vásárlóknak öröm! :)
Ricoe15604-02-2013 06:02:10 // 135259
Közben rátaláltam trükkösen :)
Ricoe15604-02-2013 05:58:26 // 135258
Nem tudja valaki, kié ez a 156? Amore tag, de a rendszám ki van takarva.
mreni03-02-2013 21:54:48 // 135257
azt inkább motorral próbálom majd ki ... az 1.9 kevés oda :)
Bgabor03-02-2013 21:33:47 // 135256
Pedig most a pályanap a divat :-)
mreni03-02-2013 21:32:35 // 135255
autópályára gondoltam :D :D
Bgabor03-02-2013 21:31:13 // 135254
Basszus még nem voltam pályázni ,az idén jó lenne kipróbálni de 1,9jtd 8v nagyon nagypapás :-) Majd megyek kullogni :-)
mreni03-02-2013 21:27:06 // 135253
érdekessége,hogy pályázásnál semmivel nem hangosabb mint előtte :)
Bgabor03-02-2013 21:25:33 // 135252
Bár már rég kiábrándultam az ilyesmiből a legjobb ,ha 120-140-160 es tempónál normális hangerővel ilyen zenéket tudok hallgatni...
SanyiJTD03-02-2013 21:25:26 // 135251
Tavasszal ki szeretném csapni belőle a felesleget, de egy hátsó dobot azért kap.
Bgabor03-02-2013 21:22:18 // 135250
A diesel-ből egy nyitott 60 as üres csővel lehet a legjobb hangot kicsikarni :-)
SanyiJTD03-02-2013 21:01:39 // 135249
Kövezzetek meg ,de nekem a linkel dízel kipuff hangok jobban bejönnek. Nem ordít, a turbó viszont süvít ,mint egy marha :)
Poló03-02-2013 19:58:01 // 135248
Mielőtt még mi előtt tovább fajul a helyzet, itt vannak a rendes kipuff hangok :D
2,5 V6 Ragazzon
2.0 TwinSpark
3,2 V6 GTA
Módosított 3,2 V6 szívócső
2,5 V6 Ragazzon
2.0 TwinSpark
3,2 V6 GTA
Módosított 3,2 V6 szívócső
Dévid03-02-2013 19:19:08 // 135246
Elég dieseles hangja van.
mreni03-02-2013 19:08:53 // 135245
illetve még a turbo utáni katalizátor benne van,azt is kiiktatom hamarosan,csak közdarbot kell szereznem.
mreni03-02-2013 19:05:04 // 135244
ami dupla csöves az full átmenő dob,sokat nem csillapít rajta,én is nézegetem,hogy mi lenne a jó
mreni03-02-2013 19:04:01 // 135243
megnyílik a rendszer :) élőben sokkal szebb hang,csak a telefon nem adja vissza a hangot.
SanyiJTD03-02-2013 19:03:32 // 135242
Azt én is le akarom cserélni ,mert már nem a legjobb, a végtől amivel vettem egyszerűen hányingert kapok. Szerintem Paragit kap, csak mivel ahoz adnak tüv-öt nem tudom mennyire fojtaná a hangját...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
390
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?