Srácok! Olvastam itt pár napja , hogy hogyan lehet kikapcsolni a minden egyes indításkor bekapcsolódó klímát , de most valamiért nem találom az írást.
Ha valaki emlékszik rá légyszi linkelje már be , vagy esetleg írja már le . Köszi.
Forum >> 156
cicmanyek24-05-2013 22:13:45 // 138654
Liquid24-05-2013 21:57:11 // 138653
én eddig soha nem éreztem hogy lenne különbség, egy V6-nak meg pláne nem szabad éreztetnie
Liquid24-05-2013 21:55:30 // 138652
így még durvább, nem cserélték ki a feszítőt csak a szíjat?
krisz.v24-05-2013 21:46:32 // 138651
Igen, "kis" motornál ezt teszi a klíma! Egyébként a v6-nál is érezni a hatását!:)
Zsolesz24-05-2013 21:22:32 // 138650
Köszi! :)
De egyet nem tudok cserélni csak a kettőt egyszerre, tehát legalább 2 patent kell gondolom.
A listából amúgy melyik való ide? Elég sok van
De egyet nem tudok cserélni csak a kettőt egyszerre, tehát legalább 2 patent kell gondolom.
A listából amúgy melyik való ide? Elég sok van
B.László24-05-2013 21:10:08 // 138649
Zsolesz Figy
patent es oldal
és Hardy kis írása ha ki van hajolva a takaró
takaró
am úgy kell berakni a patentet h a fejét ugye beilleszted a 2 vájatba ami van a takarón majd lyukra illeszted és bepattintod ennyi a történet :D
patent es oldal
és Hardy kis írása ha ki van hajolva a takaró
takaró
am úgy kell berakni a patentet h a fejét ugye beilleszted a 2 vájatba ami van a takarón majd lyukra illeszted és bepattintod ennyi a történet :D
Zsolesz24-05-2013 20:50:27 // 138648
cserélt már valaki a J1-nél a légzsák takarónál olyan kis műanyag bizbaszt, ami a fedelet tartja? Le kell hozzá szedni az egészet vagy alá lehet piszkálni valahogy az újat? Ja meg kellene hozzá patent is, azt honnan lehet beszerezni?
aranytl24-05-2013 19:19:09 // 138647
Igazad volt, hirtelen adta meg magát a kinyomócsapágy. 130 km-t bírt ki az első tünet után. A motortér jobb oldala csupa fékolaj lett, no meg az úton otthagytam a tartály tartalmának nagy részét :( Szólt is hogy kevés a fékfolyadék.
Nehéz volt tolni, így kb. 500m után beindítottam a motort és megpróbáltam sebességbe rakni. 2 km-t mentem hazáig 1-esben. Azt hittem, hogy kuplung nélkül recsegni fog a váltó amikor sebességbe teszem, de semmi hangja nem volt. Lassan nyomtam a kart és az autó elindult, majd bevette az 1-est. Onnantól sima volt az út haza.
Nehéz volt tolni, így kb. 500m után beindítottam a motort és megpróbáltam sebességbe rakni. 2 km-t mentem hazáig 1-esben. Azt hittem, hogy kuplung nélkül recsegni fog a váltó amikor sebességbe teszem, de semmi hangja nem volt. Lassan nyomtam a kart és az autó elindult, majd bevette az 1-est. Onnantól sima volt az út haza.
B.László24-05-2013 16:21:53 // 138646
nekem pöpec a klima tavaly volt töltve... :DDD de utálom használni olyan lesz a kocsi tőle mint valami fos suzuki ha nem forgatom 3-4 e fölé de annak meg nem sok értelme van mert akkor eszik is rendesen max hosszútávon de ott is előzésnél megint jelentkezik a suzuki effektus ...
Piritu - 1.000.00024-05-2013 14:52:11 // 138645
A feszítőgörgő volt, nem a pumpa, de a lényeg változatlan :-(
Tuningman24-05-2013 14:37:48 // 138644
Néha nézz rá a szíjra, ha látod rajta a feliratokat akkor még jó, persze 5 éven belül.
Ha nagyon kopottak a feliratok akkor inkább érdemes cserélni még akkor is ha nem érte el a megadott km futást.
Ha nagyon kopottak a feliratok akkor inkább érdemes cserélni még akkor is ha nem érte el a megadott km futást.
krisz.v24-05-2013 12:38:14 // 138643
A v6-nál még ne nagyon erőltesd a dolgot így 50e km után, nincs érteleme, hacsak nem túl öreg már!:) 120e vagy 5év az előírása! Persze a 120-at én sem várnám meg, 90-nél már nem árt cserélni.:)
Dévid24-05-2013 11:44:49 // 138642
Enyémben a szervizkönyv alapján 60.000--nél, 122.000-nél volt vezérléscsere. Meg hamarosan megint lesz egy ilyen bejegyzés, mert 172.000-et mutat a számláló. :) A 2.0 TS-ben meg ca. 140.000-nél (vásárlás után) és ca.155.000-nél (motorcserével együtt) volt vezérléscsere. :)
Liquid24-05-2013 10:00:08 // 138641
az a helyzet hogy sokszor nem maga a szíj nem bírja ki a gyár által első körben kikiálott intervallumot hanem valamelyik cucc amit hajd, leginkább a vízpumpa.
Pl. apám újan vett Fiestájában 80e-nél elcsettent a vízpumpa, szerencséjére, csak elment a víz és hengerfejezni kellett, ami azért elég nagy gáz, de még mindig jobb mintha beállna és széttépné a szíjakat, és vinné magával a szelepeket meg amit még lehet.
Piritunak és a vízpumpa szedte szét a vezérlést, mivel a cserekor a szakszervizesek azt nem cserélték 60e-nél
Pl. apám újan vett Fiestájában 80e-nél elcsettent a vízpumpa, szerencséjére, csak elment a víz és hengerfejezni kellett, ami azért elég nagy gáz, de még mindig jobb mintha beállna és széttépné a szíjakat, és vinné magával a szelepeket meg amit még lehet.
Piritunak és a vízpumpa szedte szét a vezérlést, mivel a cserekor a szakszervizesek azt nem cserélték 60e-nél
krisz.v24-05-2013 09:51:02 // 138640
Azoknál igen, tudom.
Ferke24-05-2013 09:47:49 // 138639
Ha nagyon biztosra akarsz menni, akkor 60-70. jtd-nél, ts-nél egyaránt.
krisz.v24-05-2013 09:44:30 // 138638
Lehet! Én sem tudtam eddig ezt, de most nemrég egy OFF-os autóval jártam így, hogy nem kapcsolt a kompresszor. Néztem relét, mindent...aztán kiderült, hogy a gáz ment el.
krisz.v24-05-2013 09:39:59 // 138637
Motoronként változó, így van. A szíj összetétele gondolom hasonló, de az igénybevétele motoronként eltér. Láncos motorokon nem kell cserélni általában a vezérlést.
Kka24-05-2013 09:36:07 // 138636
Akkor lehet azért nem csinál semmit nekem se? :D Nyomogatom én a gombot,de semmit nem csinál, mondjuk nagyon utánna se jártam eddig, volt/van fontosabb csinálni való is :)
sparco24-05-2013 09:29:41 // 138635
Na az lehet... azt hittem gáz nélkül is kapcsol...
sparco24-05-2013 09:29:07 // 138634
Ezt nem tudtam... létezne, hogy motortípusonként változó lenne? (láncos motoroknál még megértem, de a szíjak azért csak ugyanolyan összetételűek, nem? Persze méretben másak..)
krisz.v24-05-2013 09:12:35 // 138633
Elment a rendszerből a gáz!? Gáz nélkül nem kapcsol be.
krisz.v24-05-2013 09:10:27 // 138632
Sok autónál 120e az intervallum. Az alfa 2.5 v6 24v-nél is 120e vagy 5 év! Nekem 6 éves volt a szíj azért cseréltem, bár utólag azt mondom, még hibátlan volt, de a v6-nál nem játszunk ezzel.:) De egyébként mindenhol azt az infót találtam, hogy 120e vagy ha nagyon biztosra akarsz menni akkor 90e.
sparco24-05-2013 09:07:05 // 138631
Nem akar működni a klíma kompresszora. Bekapcsolom a klímát, de nem megy.
A biztosító reléjét, ami az akksi előtt helyezkedik el, azt kicseréltem egy hibátlanra, de nem az volt a gond.
Valami 5let esetleg valakinek?
A biztosító reléjét, ami az akksi előtt helyezkedik el, azt kicseréltem egy hibátlanra, de nem az volt a gond.
Valami 5let esetleg valakinek?
sparco24-05-2013 08:37:12 // 138630
Haver a 2.5 V6 -s Audijában múltkor megszorult a vízpumpa... szerencséje volt, hogy nem ugrott, szakadt a szíj.
Azt mondta, hogy pedig még vagy 30E km lett volna a szettben.
Mert mondom mennyi volt benne?
70E...
Jaaa... 60E -nél szokták cserélni, de ne zavarjon! :D
Honnan szedik ezeket a 100-120 ezres intervallumokat? :D
Azt mondta, hogy pedig még vagy 30E km lett volna a szettben.
Mert mondom mennyi volt benne?
70E...
Jaaa... 60E -nél szokták cserélni, de ne zavarjon! :D
Honnan szedik ezeket a 100-120 ezres intervallumokat? :D
Kka24-05-2013 08:01:25 // 138629
Ma reggel tünt fel, hogy az enyém is igy el van dolgozva, ezekszerint tuti festve volt ott, vagy az egész hátúlja :D (dejó..)
B.László23-05-2013 23:18:33 // 138628
am amit multkorában linkeltem piroskát amit fényezni kéne írta a srác h felújított fűtőmű meg újak a fékek is tárcsa/betét .. mondom jó de ha motor offos akkor tolhatom majd .. :D
B.László23-05-2013 23:15:37 // 138627
nah király xDDD én meg azt hittem kincset találtam ... .xDD
theBanyai23-05-2013 22:25:33 // 138626
Ha lenne kiló ötvenem ,annyit adnék érte. De nincs :D
gecsa23-05-2013 22:23:28 // 138625
Tavaly tél...:-)
theBanyai23-05-2013 22:22:25 // 138624
"Horpadás, amit csak ki kell nyomni."
Bárcsak így menne minden :) Mintha 1 perc alatt meglehetne oldani :)) Meg alapból fényezni kell utána. Ezt a kocsit hirdetik már vagy tél óta!
Bárcsak így menne minden :) Mintha 1 perc alatt meglehetne oldani :)) Meg alapból fényezni kell utána. Ezt a kocsit hirdetik már vagy tél óta!
gecsa23-05-2013 22:20:38 // 138623
Keress rá használtautón..ott jobban átjön az állapota sajnos........
Ferke23-05-2013 21:59:58 // 138622
...na, nem éppen szájfeszítőre gondoltam, az más tészta lehet...szóval szíjfeszítő!:)
Ferke23-05-2013 21:59:28 // 138621
...és ha lehet, akkor a szájfeszítő nem műanyag legyen....(a szíjvezetőből nem gond, ha nem fém)
GTPeti23-05-2013 21:29:13 // 138620
60-nál. És a vízpumpát is mindig cseréld!!
FireAlfa23-05-2013 21:18:54 // 138619
A kérdésem az lenne, hogy a vezérműszíjat 60.000-ként vagy 80.000-ként kell cserélni az 1.9 JTD 8 szelepesnél?
Piritu - 1.000.00023-05-2013 21:11:18 // 138618
Az enyém az utolsó darabok közül való volt, annál is működött a +/- gombokkal.
B.László23-05-2013 21:05:14 // 138617
hát ha itt lenne a környéken már rég meglestem volna de Veszprém kicsit messze van Nyír1 hez ... :/ de a km amit ír h garantáltan153 e az kecsegtető .. biztos ami biztos kiv lennék én rá szemtől szembe milyen :DDD
Ferke23-05-2013 21:03:49 // 138616
Mert a fél-fészliftnél működik csak, ha jól tudom, 2003-ig...az utána lévőknél csak kábellel...de ebben most nem vagyok teljesen biztos:)
Ferke23-05-2013 21:02:20 // 138615
axiális, kormány gömbcsukló, stabpálca, stabszilent, lengéscsillapító, valamelyik lengőkar vagy a kormánymű fogasléc....Ezek mind tudnak ilyet.:)
Ferke23-05-2013 21:00:11 // 138614
Hát van rajta hupli bőven:) Nemrég került hozzám egy ilyen...annyit mondhatok, hogy nem úgy néznek ki ezek, mint ahogy a képen, tehát alkatrésznek jó, de másnak nemigen:)
Trombozis23-05-2013 20:42:58 // 138612
:-D értem én. De elmondani nem tudom. :-))))) Utánalesek majd. Vagy mivel csináljam? Mivel csináltad? :-D Vagy inkább vigyem el valakihez.
Érdekes ez a matt fény az tuti. A lényeg, hogy voltak karcok az enyémen és a mosásnál eltávolítottam...lehet festékkel együtt. :-DDD
Az a baj, hogy fáradt és beteg vagyok és félreolvasok mindent. :-)
Érdekes ez a matt fény az tuti. A lényeg, hogy voltak karcok az enyémen és a mosásnál eltávolítottam...lehet festékkel együtt. :-DDD
Az a baj, hogy fáradt és beteg vagyok és félreolvasok mindent. :-)
Trombozis23-05-2013 20:40:18 // 138611
Ja nem azért kérdeztem. :-D Az enyém durvább. :-D
Frucsi23-05-2013 16:57:07 // 138610
Ilyesmire tippelek én is...csak bírja ki magyar honig :D
B.László23-05-2013 16:55:36 // 138609
az nekem is kotyog kicsit ... asszem a kormány összekötőnél valami rakoncátlankodik :D
Frucsi23-05-2013 15:53:36 // 138608
Emberek!
Már régóta tudom, hogy kezd elfáradni a jobb eleje az autónak. ma viszont észrevettem, hogy ha egy helybe megmozgatom a kormányt, kottyan.....azt mi produkálja?stab v k.összekötő....?
Már régóta tudom, hogy kezd elfáradni a jobb eleje az autónak. ma viszont észrevettem, hogy ha egy helybe megmozgatom a kormányt, kottyan.....azt mi produkálja?stab v k.összekötő....?
aranytl23-05-2013 15:20:47 // 138607
Igen új, 1400km-t mentem vele minden gond nélkül. Pénteken kezdett rendetlenkedni.
Júni 10-re van időpontom, addig legfeljebb városi használatban van az autó.
Júni 10-re van időpontom, addig legfeljebb városi használatban van az autó.
PistaFR23-05-2013 15:19:18 // 138606
Köszi, és Tuningmannek is. Ilyesmire gondoltam elsősorban. Később fogok kábelt venni, de addig is meg kell oldani valahogy :)
gecsa23-05-2013 15:17:32 // 138605
többek írták már régebben is, hogy nem akaraj úgy az igazságot, de elméletileg úgy kellene neki működni...ha nem, akkor mes..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
522
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV