Forum >> 156
mreni30-09-2013 07:18:16 // 141340
LMM Lambda beszívott hőm. szenzor vagy gyujtás hiba szokott lenni,tipikus jelenség ez amúgy,nekem is csinálta a 45 egy darabig
mreni30-09-2013 07:17:05 // 141339
Bosch?
Kellett Neked mattfehér :D :D
Jó hangja van a gépnek amúgy:)
Kellett Neked mattfehér :D :D
Jó hangja van a gépnek amúgy:)
Trombozis30-09-2013 07:16:50 // 141338
Volt már olyan, hogy járattam egy darabig, de indulás után ugyanezt csinálja. Ha leállítom és újra beindítom, akkor jó. Ma reggel 9 fokban nem csinálta.
Trombozis30-09-2013 07:15:25 // 141337
:-) sz.pj.n ki. :-D
Trombozis30-09-2013 07:14:38 // 141336
Dehogy néztem. Két napja mosom a kocsit és még most se vagyok kész vele. :-/ Szóval oda még el se jutottam. Lambdám új.
Tuningman30-09-2013 02:07:44 // 141335
Próbálj szerezni egy kölcsön LMM-et. Más már nem igazán lehet.
Lambdára én nem gyanakszom mivel csak hidegindításkor csinálja.
Amikor elindítod akkor hagyd kicsit járni alapjáraton ( 2-3 perc ) és csak utána indulj el vele, gázfröccsözést pedig hanyagold hidegen. Kíváncsi vagyok, így mit fog csinálni.
Lambdára én nem gyanakszom mivel csak hidegindításkor csinálja.
Amikor elindítod akkor hagyd kicsit járni alapjáraton ( 2-3 perc ) és csak utána indulj el vele, gázfröccsözést pedig hanyagold hidegen. Kíváncsi vagyok, így mit fog csinálni.
Zsolesz30-09-2013 00:10:10 // 141334
Szerintem ez mindenkinél kriminálisan működik.
Nálam pl télen a 21 kevés a 22 meg már sok. A másik ami hülyeség, hogy tényleg nem a hőfokot állítja elsődlegesen, hanem a venti fokozatát. Hosszú úton simán kiszárad a szemem, ha nem állítom 1-es fokozatra a ventit, így viszont a hőfokkal kell variálni. Ekkor meg már mi az autómata?? :)
Nálam pl télen a 21 kevés a 22 meg már sok. A másik ami hülyeség, hogy tényleg nem a hőfokot állítja elsődlegesen, hanem a venti fokozatát. Hosszú úton simán kiszárad a szemem, ha nem állítom 1-es fokozatra a ventit, így viszont a hőfokkal kell variálni. Ekkor meg már mi az autómata?? :)
Mattyancs29-09-2013 21:21:39 // 141333
Imyx29-09-2013 20:42:11 // 141332
:), reméljük, erő hatására nem fog letörni! :). Nekem nem volt eltörve :), előtte nem néztem meg alaposan, - mint utólag kiderült a légzsák fedél elvetemedettsége miatt állt csálén a helyén :-).
Zotyy15629-09-2013 19:44:00 // 141331
Sziasztok!
Köszönöm szépen a köszöntéseket!
Még midnig nem megy a vasam a 4. hengerben nincs kompresszió,kíváncsi lennék,hogy mi a teendő ilyenkor valószínű a hengerfejnél van a hiba mert az egyik hidrótőke csattog mint állat :)
Köszönöm szépen a köszöntéseket!
Még midnig nem megy a vasam a 4. hengerben nincs kompresszió,kíváncsi lennék,hogy mi a teendő ilyenkor valószínű a hengerfejnél van a hiba mert az egyik hidrótőke csattog mint állat :)
byfx29-09-2013 13:56:59 // 141330
Nekem is kellett, gyárit vettem, horror áron (na jó, túlzottan). Egy valamin azért elgondolkoztam. Ez erő hatására törik el, ugye azt meg akkor tudod meg, hogy jó-e, ha működött...:) amit akartam írni az a sorok között vagyon.
Imyx29-09-2013 13:16:06 // 141329
Itt! :)
Szerintem nincs olyan messze hozzád. Én is itt vettem, 500 ft/db, ha jól emlékszem.
Szerintem nincs olyan messze hozzád. Én is itt vettem, 500 ft/db, ha jól emlékszem.
mizooo29-09-2013 12:15:54 // 141328
Utasoldali légzsák fedél bolhát hol lehet venni?
Sityu29-09-2013 10:40:10 // 141327
Az automata üzemmód tényleg így működik, viszont nálam akkor is ez rörténik, ha pl nem akarok hajat szárítani és pl. 1-esen van a venti. Télen kapcsolgatnom kell 25-27 között kb. Az egyik még hideget a másik már meleget nyom... A lapátok nálam is nyöszögnek, lehet ezt valahogy kenni?
Sityu29-09-2013 10:35:39 // 141326
Nálam lmm és lambda csere után teljesen megszűnt a durrogás.. Ja és a légszűrőházat is összeraktam végre rendesen, már nem szív csak onnan ahonnan kell :)
mreni29-09-2013 08:32:59 // 141325
nyitott kipufftól is simán visszadurroghat. lambda értékek jók,nézted FES-el?
GTPeti28-09-2013 21:32:56 // 141324
Ennek egy lehetséges okáról a 156 blogom több klímás posztjában írtam.
Attika0128-09-2013 21:22:58 // 141323
Aha. És akkor nem működteti a hideg meleg levegő "keverést" csak a ventit? Nem mozgatja a radiátor előtti zsalut?
GTPeti28-09-2013 20:57:46 // 141322
Sokan félreértik az aut. hőmérséklet szabályozás lényegét.
Ha beállítasz egy hőmérsékletet, akkor "minden erejével" azon lesz, hogy minél előbb elérje azt. Ez azt jelenti, hogy vagy elkezd eszeveszett módon fűteni, vagy hűteni. Ha elérte, akkor visszavesz a tempóból és onnatól csak tartja.
(Ezért hívják szabályozásnak. A szabályozók feladata a leírt viselkedés. Persze lehet(ne) mesterségesen lassítani is a (kezdeti) beavatkozás sebességén, ez programmozás kérdése.)
Ha beállítasz egy hőmérsékletet, akkor "minden erejével" azon lesz, hogy minél előbb elérje azt. Ez azt jelenti, hogy vagy elkezd eszeveszett módon fűteni, vagy hűteni. Ha elérte, akkor visszavesz a tempóból és onnatól csak tartja.
(Ezért hívják szabályozásnak. A szabályozók feladata a leírt viselkedés. Persze lehet(ne) mesterségesen lassítani is a (kezdeti) beavatkozás sebességén, ez programmozás kérdése.)
Trombozis28-09-2013 20:54:26 // 141321
Sziasztok!
A hidegindítás utáni durrogás még most sem szűnt meg. Most már olyat is tudok vele csinálni, hogy lámpánál állok és elég komolyan visszadurrog, ha adok neki egy "kis" gázfröccsöt. Jól hangzik, mert szép hangja van, de de...ennek nem így kell működnie. Menni megy, ahogy az 1.6-hoz illik. Már csak a trafósor, gyertyakábelek, gyertyán víz vagy olaj jut eszembe. Akartam készíteni videót, de bekakált a cam. (Pedig erről még fogok.) Más vélemény vagy esetleg megoldás? :-)
A hidegindítás utáni durrogás még most sem szűnt meg. Most már olyat is tudok vele csinálni, hogy lámpánál állok és elég komolyan visszadurrog, ha adok neki egy "kis" gázfröccsöt. Jól hangzik, mert szép hangja van, de de...ennek nem így kell működnie. Menni megy, ahogy az 1.6-hoz illik. Már csak a trafósor, gyertyakábelek, gyertyán víz vagy olaj jut eszembe. Akartam készíteni videót, de bekakált a cam. (Pedig erről még fogok.) Más vélemény vagy esetleg megoldás? :-)
Poló28-09-2013 19:04:57 // 141320
Ezzel én is így vagyok. Nálam is vagy túl meleg, vagy túl hideg.
Sityu28-09-2013 18:38:40 // 141319
Nálam spec. az automata klíma egy röhej. Képtelen vagyok optimumra állítani. Mindig vagy túl hideg, vagy túl meleget csinál.. És igen, ez nálam is serceg folyamatost.
thealfa15628-09-2013 15:55:36 // 141318
nekem a belső hőmérséklet mérő szokott kerregő hangot adni...de csak akkor ha hideg van indulás után rögtön csinálja pár percig...nem lehet h neked is az? én arra azt a választ kaptam h óvatosan fújjam meg wd-40el és akk elhallgat...mondjuk nem hallgatott el nekem...de azért ha neked onnan jön a hang akk egy próbát megér :) remélem megjavul :)
Bilux28-09-2013 15:09:48 // 141317
Kuplung pedál problémám megoldva munkahenger volt a ludas átengedett, porvédő gumi meg felfogta. Élt 223.875Km a gyári.
Poló28-09-2013 11:53:33 // 141316
A fűtésnek a léptetőmotorja adja a hangot. Nekem is csinálja. Véleményem szerint nem tudja eldönteni, hogy melyik állásban kell lennie a lapátnak. Úgy véli, hogy hideg a levegő, amit benyom, állít rajta, hogy melegebb legyen, de így meg már túl melegnek ítéli és visszateszi egy fokkal, így meg megint hideg és ez így megy a végtelenségig. Ha állítasz a hőfokon, akkor nem fog cincogni, főleg ha valamelyik végállásba teszed.
Korábban én is azt hittem, hogy a CD csinálja. Akkor lett fura a dolog, amikor valamiért kikerült belőle a CD lejátszó a hang meg jött úgy is :D
Korábban én is azt hittem, hogy a CD csinálja. Akkor lett fura a dolog, amikor valamiért kikerült belőle a CD lejátszó a hang meg jött úgy is :D
RSVRocky28-09-2013 09:47:03 // 141315
Köszi, a segítséget :-)
byfx27-09-2013 23:53:40 // 141314
99 2.0ts jobb elso zarat szeretnem kivenni, van kuvulrol alatta egy fekete alatet es nem simul oda az ajtora. cserelt mar valaki?
Vinnie27-09-2013 18:40:38 // 141313
Lehet sok por került bele?
mizooo27-09-2013 18:31:34 // 141312
Hardy-é lesz a nyerő válasz!
Zotyy15627-09-2013 16:39:41 // 141311
ablaktörlőmotor??? nekem az szokott folyamatosan néha vinnyogni :)
RSVRocky27-09-2013 16:30:22 // 141310
a futes homersekletenek tekergetesekor teljesen elhallgat, neha pedig elkezd kattogni/kopogni. Mi pontosan a teendo? THX!
Hardy27-09-2013 15:04:59 // 141309
Levegő hőmérséklet érzékelő ventillátora a középkonzolon?
Sityu27-09-2013 11:23:52 // 141308
Ami rendeltetésszerűen cincoghat : AC pumpa (ha romlik az állapota, akkor hangosabban.. hátul van, de nem egyértelműen onnan hallod) fojtószelep léptetőmotor, vagy a klíma terelőpanel motorja. Futó és kormányművet kiejteném a sorból, ha állóhelyzetben hallod..
RSVRocky27-09-2013 10:38:46 // 141307
Sziasztok!
A következő problémával szembesültem a tegnapi napon-156 1,6ts:
Ezelőtt is, amikor ráadtam a gyújtást, a műszerfalból halk súgás/cincogás szerű hang jött ki, olyasmi mintha a cd-t próbálná beolvasni (azonban kikapcsolt rádiónál is hallani). Ez a hang el szokott múlni ha beindítom a motort, azonban most már menet közben is néha-néha hallom. Nagyjából másfél másodperces cincogás, mely fél másodperces szünet után újra megszólal, mindig páros számban. A motorral nem függ össze, motortérben nem hallani, az autó megy ahogy kell. Ha bekapcsolom a rádiót akkor alig hallani, viszont 90%-ra biztos vagyok benne, hogy eddig nem csinálta. Az i-re a pontot az tette fel, amikor elkezdtem parkolni a nap végén, és minden második cincogás után már egy apró koppanaásszerű hang is jelentkezett. Gyorsan leállítottam a motort és újraindítottam, de ezután már nem hallottam koppanást egyszer sem.
Nem tudom mivel függhet össze, de mintha a légkondi és a ventillátorok kapcsolásakor elhallgatna néha, bár nem sikerült rendszeres összefüggésre bukkannom.
Kérem amennyiben bárkinek bármi ötlete vagy tapasztalata lenne ilyesmivel írjon kommentet vagy mailt.
Köszi!
vargaro87@gmail.com
A következő problémával szembesültem a tegnapi napon-156 1,6ts:
Ezelőtt is, amikor ráadtam a gyújtást, a műszerfalból halk súgás/cincogás szerű hang jött ki, olyasmi mintha a cd-t próbálná beolvasni (azonban kikapcsolt rádiónál is hallani). Ez a hang el szokott múlni ha beindítom a motort, azonban most már menet közben is néha-néha hallom. Nagyjából másfél másodperces cincogás, mely fél másodperces szünet után újra megszólal, mindig páros számban. A motorral nem függ össze, motortérben nem hallani, az autó megy ahogy kell. Ha bekapcsolom a rádiót akkor alig hallani, viszont 90%-ra biztos vagyok benne, hogy eddig nem csinálta. Az i-re a pontot az tette fel, amikor elkezdtem parkolni a nap végén, és minden második cincogás után már egy apró koppanaásszerű hang is jelentkezett. Gyorsan leállítottam a motort és újraindítottam, de ezután már nem hallottam koppanást egyszer sem.
Nem tudom mivel függhet össze, de mintha a légkondi és a ventillátorok kapcsolásakor elhallgatna néha, bár nem sikerült rendszeres összefüggésre bukkannom.
Kérem amennyiben bárkinek bármi ötlete vagy tapasztalata lenne ilyesmivel írjon kommentet vagy mailt.
Köszi!
vargaro87@gmail.com
Diny26-09-2013 20:33:10 // 141306
köszi, remélem megoldja
Zotyy15626-09-2013 20:21:46 // 141305
van két csavar a km óra és a ford. szám mérőnél!
mgabor26-09-2013 20:05:53 // 141304
Sziasztok, lehet láma vagyok de nem találom, hol lehet kicserélni a műszerfal világítás egyik kiégett égőjét.
Hl kell megbontani?
Hl kell megbontani?
Attika0126-09-2013 19:28:49 // 141303
MAP-szenzort takarítsd ki, EGR-t falazzátok, LMM-et ellenőrizzétek jó-e? Ennyi lehet a hiba oka. Ha ez mind megvan, és jó, talán lehet még gázpedál poti................
Diny26-09-2013 19:16:33 // 141302
sziasztok!
van egy érdekes jelenség, hátha már találkoztatok vele. 1.9 JTD, 115 ló
Azt vettem észre, hogy gyorsításnál megtorpan az autó. Kb 1500 és 2000 között veszít a teljesítményéből (ugyanúgy, ahogy a klíma bekapcsolása miatt érezhető), és aztán újra megint megindul. A pedál állása ugyanaz végig.
Nem nagyon kezd lassulni, de bőven érezhető
autópályán pedig kb 110-120 környékén, ha állandó sebességgel megyek, akkor is hol van erő, hol érezhetően elmegy az erő. aztán megint..
van ötlet, mi lehet ez?
van egy érdekes jelenség, hátha már találkoztatok vele. 1.9 JTD, 115 ló
Azt vettem észre, hogy gyorsításnál megtorpan az autó. Kb 1500 és 2000 között veszít a teljesítményéből (ugyanúgy, ahogy a klíma bekapcsolása miatt érezhető), és aztán újra megint megindul. A pedál állása ugyanaz végig.
Nem nagyon kezd lassulni, de bőven érezhető
autópályán pedig kb 110-120 környékén, ha állandó sebességgel megyek, akkor is hol van erő, hol érezhetően elmegy az erő. aztán megint..
van ötlet, mi lehet ez?
Tuningman26-09-2013 02:45:27 // 141301
Semmivel:(
Motor szét újra.
Motor szét újra.
Hari25-09-2013 21:23:06 // 141300
Nagyon köszönöm!!! ... az Angolt le is szedtem!!! ... az is valami! :)
Piritu - 1.000.00025-09-2013 21:02:00 // 141299
Szerintem sehol :-(
A faceliftesét le sem fordították magyarra.
A faceliftesét le sem fordították magyarra.
Rizzo25-09-2013 20:58:37 // 141298
Angolt találtam itt.
http://aftersales.fiat.com/elum/Model.aspx?brand_code=83&id_language=2&id_model=97fade1c-3c54-4a22-894b-e6190ae94eed&market_code=EN_EU&cat=lib&part_number=#1
http://aftersales.fiat.com/elum/Model.aspx?brand_code=83&id_language=2&id_model=97fade1c-3c54-4a22-894b-e6190ae94eed&market_code=EN_EU&cat=lib&part_number=#1
Hari25-09-2013 20:35:42 // 141297
Üdv mindenkinek!
Kérdésem, honnan lehet szerezni 156-hoz Magyar nyelvű kezelési útmutatót?! ... vagy esetleg letölteni?! (speciel egy '06 AR 156 Crosswagon Q4- hez kellene !)
Válaszokat előre is köszönöm!
Kérdésem, honnan lehet szerezni 156-hoz Magyar nyelvű kezelési útmutatót?! ... vagy esetleg letölteni?! (speciel egy '06 AR 156 Crosswagon Q4- hez kellene !)
Válaszokat előre is köszönöm!
Zotyy15625-09-2013 19:40:07 // 141296
Kérdésem,csak feltételezés!
Tegyük fel,hogy a motorblokkban el van dugulva egy olajcsatorna,de a motor már össze van rakva,mivel tudom kipucolni,úgy,hogy nem veszem le a hengerfejet!
Tegyük fel,hogy a motorblokkban el van dugulva egy olajcsatorna,de a motor már össze van rakva,mivel tudom kipucolni,úgy,hogy nem veszem le a hengerfejet!
Tikesz25-09-2013 15:35:28 // 141295
sikerült végül is valamivel orvosolni ezt az alapjárat ingadozást ? vagy utána nem is próbálkoztatok már vele
Alfa GT-Csaba25-09-2013 12:37:58 // 141294
Motor térbe a szélvédő alatt a jobb oldalon
Kickass25-09-2013 12:14:18 // 141293
Sziasztok
156 1.8Ts-ben a pollenszűrőt hol találom?
156 1.8Ts-ben a pollenszűrőt hol találom?
mreni24-09-2013 21:17:44 // 141292
szerszám megoldja,de ha csináltál már ilyet sima ügy anélkül is
Zotyy15624-09-2013 20:16:19 // 141291
igen tudom,de kellenek hozzá adatok is nem? vagy a szerszám beállít mindent?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
515
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?