Forum >> 159
Giuntini04-11-2014 10:23:37 // 60865
akkor ezeket a képeket érdemes megvizslatni. Kód: 8058633. Magyarországi, második tulajtól, újszerű karosszéria, és a vezetett szervizkönyv. Csak azt tudnám a két tulajdonosa mit csinált vele, mert parkolástól az a belső, és külső, ill. egykori törésre visszavezethető hézagok mitől vannak. Esküszöm ilyen szervizkönyv... Itt már mindenkit madárnak néznek? Ha majd 70000-nél szétugrik a motor, akkor pedig jön a sz@rolaszozás. Ha 200ezernél történik valami az is nagyon tud fájni (mint az én esetem), de ha valaki meg van győződve arról, hogy az autójában csak 60000km van , de a valóságban min. a triplája... Ez tényleg felháborító!
David | Centocinquantanove04-11-2014 10:06:00 // 60864
Hát pedig ha a tied is 1.9 8V akkor nem esélytelen, sőt!
Én ezzel a fogyival járok munkába, ha sietek akkor is ennyi, ha ráérek akkoris (+/- 1 deci).
140-től ugrik meg a fogyasztásom, de akkor akár 1 literrel is.
Az előző tulaj 7.2-7.5-tel járt vele, amint hozzámkerült 1 hónap után újra beszéltünk és nem akarta elhinni, hogy 6.5-re is le tudtam nyomni a mindennapi használat során.
Ezek szerint ennyit számít a vezetési stílus...
Én ezzel a fogyival járok munkába, ha sietek akkor is ennyi, ha ráérek akkoris (+/- 1 deci).
140-től ugrik meg a fogyasztásom, de akkor akár 1 literrel is.
Az előző tulaj 7.2-7.5-tel járt vele, amint hozzámkerült 1 hónap után újra beszéltünk és nem akarta elhinni, hogy 6.5-re is le tudtam nyomni a mindennapi használat során.
Ezek szerint ennyit számít a vezetési stílus...
vzsiros04-11-2014 10:03:21 // 60863
milyen hólánc megy a 17-es kerékre? A könyvem német, amiben ez van:
"Reifen 225/50/R17" nur Scheeketten des "Spinnentyps" verwenden."
namármost, valamennyire azért tudok németül, de ezek a szakszavak kifogtak rajtam... Pókháló szerű hólánc a magyarban valahogy nincs - van ennek valami más neve?
"Reifen 225/50/R17" nur Scheeketten des "Spinnentyps" verwenden."
namármost, valamennyire azért tudok németül, de ezek a szakszavak kifogtak rajtam... Pókháló szerű hólánc a magyarban valahogy nincs - van ennek valami más neve?
David | Centocinquantanove04-11-2014 10:00:34 // 60862
Jah ez olyan dolog, hogy az én váltómon a fityma nekem is tök jól néz ki (én is épp a napokban húztam rá a csavarra, hogy le lötyögjön), épphogy látszik rajta, hogy markolászva van, nem lyukas, nem is csúnya, viszont a kormánybetétemen látszik, hogy az előző 2 tulajból valamelyik a jobb kezén gyűrűt viselt, mert ott vannak a nyomai.
Olyan hülye bevonat van a sima műanyag betéten, hogy a karcolásoknál olyan mintha koszos lenne, pedig nem az. Alapból maga a műanyag elég puha, ráadásul a felszíne is elég kényes a karcolásokra.
Amúgy tényleg egy vékonyhegyű késsel vagy egy vékony lapos csavarhúzóval elányúlsz a kupaknak és simán feljön, körülötte a bőr teljesen rugalmas, szinte a kupak adja meg a kerek formáját.
Amúgy a kupak a műszerfal felől (elölről) és azzal szemben hátulról kapaszkodik a váltókarba, ezért érdemes ennek megfelelően próbálkozni az alányúlással.
Olyan hülye bevonat van a sima műanyag betéten, hogy a karcolásoknál olyan mintha koszos lenne, pedig nem az. Alapból maga a műanyag elég puha, ráadásul a felszíne is elég kényes a karcolásokra.
Amúgy tényleg egy vékonyhegyű késsel vagy egy vékony lapos csavarhúzóval elányúlsz a kupaknak és simán feljön, körülötte a bőr teljesen rugalmas, szinte a kupak adja meg a kerek formáját.
Amúgy a kupak a műszerfal felől (elölről) és azzal szemben hátulról kapaszkodik a váltókarba, ezért érdemes ennek megfelelően próbálkozni az alányúlással.
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2014 09:24:44 // 60861
amit vettem 180e lakik benne és eléggé meg van kopva a bőr oldala sőt ki is van lyukadva ....ki hogy használja ...
Dömpi (il dottore)04-11-2014 08:54:19 // 60860
Az enyémben visszatekeréssel együtt kb. 210 e km van.
A váltógomb kupakja tavaly kopott meg (mert mindig rajta van a tenyerem), a bőrön viszont még szinte semmi kopás nem látszik.
Azt a kocsit durván visszacsavarták!
A váltógomb kupakja tavaly kopott meg (mert mindig rajta van a tenyerem), a bőrön viszont még szinte semmi kopás nem látszik.
Azt a kocsit durván visszacsavarták!
Liquid04-11-2014 08:37:48 // 60859
egyetértek :)
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2014 08:27:13 // 60858
az cserélje le az 59-et insigniára... :DDD
Giuntini04-11-2014 08:05:04 // 60857
Erről a sebváltó gombról jut eszembe, múltkoriban láttam egy 2007-es 1.9 jtdm 16V-t a használtautón 59000km-el. A sebességváltó gombja egészen közelről le lett fényképezve, hát úgy nézett ki mint amelyikben 300ezer van. Mit tesz isten tegnap újból megnéztem a hirdetést, ez a kép hiányzik. Szerintem 60ezernél, még makulátlannak kell lennie a gombnak. A másik, a szervizkönyv, ami ordít hogy kamu.
.......................04-11-2014 08:03:35 // 60856
Tipp
Van opel insignián 17 es lemezfelni,
Aki nem hajlandó pesten alun járni télen és nagy 330 as bremboja van
Van opel insignián 17 es lemezfelni,
Aki nem hajlandó pesten alun járni télen és nagy 330 as bremboja van
Dömpi (il dottore)03-11-2014 22:55:35 // 60855
A gomb kupakja körül a bőr meglepően rugalmas, majdnem mint a gumi. Egy keskeny és nagyon vékony csavarhúzót dugj a kupak és a körülötte lévő bőr pereme közé, majd óvatosan feszítsd felfele. Nekem elég volt két vagy három irányból, és már ki is jött.
.......................03-11-2014 22:23:18 // 60854
A 7 liter sem rossz egy 1,7 tonnás kocsitól,
Egy ismerősöm 200cdi E klasse ja szintén 7 et
Az 5 litetes fogyi csak mito méretű auto sajátja,
Max 195 gumikon...
Egy ismerősöm 200cdi E klasse ja szintén 7 et
Az 5 litetes fogyi csak mito méretű auto sajátja,
Max 195 gumikon...
Chianti03-11-2014 22:09:41 // 60853
Nem vagy egyedül. Én már tudomásul vettem, hogy az enyém 7 litert fogyaszt. Azért 150 pacit etetni kell... :o)
De azért ilyet is tud:
Osztrák Shell V Power
De azért ilyet is tud:
Osztrák Shell V Power
Piritu - 1.000.00003-11-2014 21:05:36 // 60852
Így van, nekem is simán lejött.
'''''03-11-2014 20:50:49 // 60850
Nyúlj alá egy kés hegyével.Nagyon könnyen kiugrik.10-es kulcs kell a csavarhoz alatta.Simán vissza is pattan a helyére.Nem fog semmi látszani.
tdemeter03-11-2014 20:47:23 // 60849
Ez nagyon szep, nekem eselyem nem volt meg ilyet latni amiota megvan a cucc
tdemeter03-11-2014 20:45:00 // 60848
Dömpi!
nekem is mozog a valtogombom, miota a kocsi megvan.
A kupak levetele mennyire fogja megserteni a festest rajta?
Gondolom egy vekony csavarhuzoval kell alanyulni?
Kicsit felek, hogy osszeronditom az amugy nagyon szep belso teremet ezzel...
Szerinted?
nekem is mozog a valtogombom, miota a kocsi megvan.
A kupak levetele mennyire fogja megserteni a festest rajta?
Gondolom egy vekony csavarhuzoval kell alanyulni?
Kicsit felek, hogy osszeronditom az amugy nagyon szep belso teremet ezzel...
Szerinted?
Angelo Bianco03-11-2014 18:13:06 // 60846
Sziasztok!
Már dobtam fel problémám témába, de akkor nem reagált rá senki... Így kérdezem most is, van valaki aki szedett szét külső-belső levegő állító lapátot 159be?! El kéne jutnom odáig, de csak a pollen szűrőt szedtem ki, onnan nem tudom hogyan tovább?!
Bármi infó jöhet... a fűtő motorral együtt van-e, szét kell-e szednem a műszerfalat, hogyan, mi..stb
Illetve megosztom "szerelési vágyam" miértjét is: nagyobb sebességtől (140-150) ez a lapátka zörög. Ha belső levegő keringetésre teszem akkor nem, de nyitott állapotban zörög és zavaró. Esetleg ezen gondomhoz is várom a reakciókat, tapasztalt valaki ilyet?! :)
Előre is köszi.
Már dobtam fel problémám témába, de akkor nem reagált rá senki... Így kérdezem most is, van valaki aki szedett szét külső-belső levegő állító lapátot 159be?! El kéne jutnom odáig, de csak a pollen szűrőt szedtem ki, onnan nem tudom hogyan tovább?!
Bármi infó jöhet... a fűtő motorral együtt van-e, szét kell-e szednem a műszerfalat, hogyan, mi..stb
Illetve megosztom "szerelési vágyam" miértjét is: nagyobb sebességtől (140-150) ez a lapátka zörög. Ha belső levegő keringetésre teszem akkor nem, de nyitott állapotban zörög és zavaró. Esetleg ezen gondomhoz is várom a reakciókat, tapasztalt valaki ilyet?! :)
Előre is köszi.
David | Centocinquantanove03-11-2014 17:29:55 // 60845
Erhard 242 (Pure Energy)03-11-2014 10:24:04 // 60844
amennyiben egy helyről vásárolják a síküveget a minőség állandó, a sablon is állandó, max a hőfok nem állandó. Ergo vagy szar a sablon vagy a hőfok...
A műanyag fröccsöntés egy nehéz játszma főleg, ha mozgó alkatrészek is vannak a szerszámban...
Alumíneumot nem ösmerem
A műanyag fröccsöntés egy nehéz játszma főleg, ha mozgó alkatrészek is vannak a szerszámban...
Alumíneumot nem ösmerem
norbi040903-11-2014 10:05:09 // 60843
Amúgy az ablaktörlő lapáttal kapcsolatban köszönöm, hogy megosztottátok velem a tapasztalatotokat :)
norbi040903-11-2014 10:03:43 // 60842
Ahaaa értem :) sebaj....köszi azért :)
Hétvége felé ha minden igaz megyek a tatai bontóba, majd ott kiderül...bár ha csak a gomb 12ezer akkor a kormányba bele se merek gondolni :D
Hétvége felé ha minden igaz megyek a tatai bontóba, majd ott kiderül...bár ha csak a gomb 12ezer akkor a kormányba bele se merek gondolni :D
Dömpi (il dottore)03-11-2014 09:35:02 // 60841
Nem kérdeztem, csak a fickó először kirakott elém egy TI váltógombot. Mondtam neki, hogy ez akkor az igazi, ha a kormányt is cserélném. Erre mondta, hogy van az is.
De már a váltógomb is 12k volt, úgyhogy a kormányt meg sem kérdeztem. Az enyémbe amúgy sem illik a piros cérnás design.
De már a váltógomb is 12k volt, úgyhogy a kormányt meg sem kérdeztem. Az enyémbe amúgy sem illik a piros cérnás design.
Piritu - 1.000.00002-11-2014 21:46:04 // 60840
Ettől függetlenül az enyémben jól látható "hupli" van az alsó negyednél, ami felemeli a lapátot. (Gyártástechnológiában sok minden egyszerűnek tűnik. A műanyag fröccsöntésnél is azt mondják, hogy a szerszámon múlik, aztán szinte hetente más darabokat fröccsöntenek a beszállítóink. Mint ahogy az aluminium öntödék is.)
Erhard 242 (Pure Energy)02-11-2014 21:34:49 // 60839
nem olyan nagy szám a szélvédő gyártás...a sablonon múlik ..voltam szélvédő gyártó gyárban :P
Piritu - 1.000.00002-11-2014 21:29:41 // 60838
A sarkában ott a márkajelzés :-)
Nem lehet egyszerű ívelt üveget készíteni, gondolom technológia kérdése. Az meg ugye pénz kérdése...
(Anno a Tigrákat évekig nem tudták gyártani, mert nem volt, aki le tudta volna gyártani a hátsó üveget.)
Nem lehet egyszerű ívelt üveget készíteni, gondolom technológia kérdése. Az meg ugye pénz kérdése...
(Anno a Tigrákat évekig nem tudták gyártani, mert nem volt, aki le tudta volna gyártani a hátsó üveget.)
Erhard 242 (Pure Energy)02-11-2014 21:26:41 // 60837
nyugi, nekem gyári szélvédő került bele, még is szar volt a magnetti is, a chamion is, a gyári is, a bosch is ...mindegyik ...tán annyi hogy a bosch mínuszt nem bírta...
Chianti02-11-2014 21:22:17 // 60836
Nekem is volt már egy ilyen gondolatom, mivel tudom hogy a Démon-nál is történt már szélvédőcsere, de meg nem mondom milyen került bele...
Tényleg létezhet szélvédő és szélvédő között ilyen minőségbeli eltérés? Bár manapság már minden szart el lehet adni és sajnos az emberek meg is veszik, mert ugye az ár a legfontosabb tényező...
Tényleg létezhet szélvédő és szélvédő között ilyen minőségbeli eltérés? Bár manapság már minden szart el lehet adni és sajnos az emberek meg is veszik, mert ugye az ár a legfontosabb tényező...
.......................02-11-2014 20:56:30 // 60835
Csati hiba volt nálam is ,a rail szabályzón
Össze kell nyomni a sarukat egy kicsit,
De míg megtaláltuk eltelt fél év
Össze kell nyomni a sarukat egy kicsit,
De míg megtaláltuk eltelt fél év
dev16602-11-2014 20:56:15 // 60834
hát ne is:)) két szenzorról van szó. van egy hőmérő és egy nyomásmérő is. Az előbbi a DPF-ben, az utóbbi a leömlőn.
MatthewGT02-11-2014 20:55:14 // 60833
thx ;) nincsen gond segíteni akar mindenki! alfaamore:)
.......................02-11-2014 20:52:42 // 60832
A motrt fúrják mert lógnak?
mértek furatátmérőt?
leht a dugók koptak,vagy roppantak össze
Kétlem,hogy egy öntöttvas blokk ilyen km el kopott lenne
mértek furatátmérőt?
leht a dugók koptak,vagy roppantak össze
Kétlem,hogy egy öntöttvas blokk ilyen km el kopott lenne
.......................02-11-2014 20:49:48 // 60831
Nyomást egy hőmérő,
Ne vezessük félre szegényt
Ne vezessük félre szegényt
GTPeti02-11-2014 20:48:14 // 60830
Jobbulást, Sanyi!
.......................02-11-2014 20:48:10 // 60829
El szokott törni a hőmérő a hüvelyében ami a DPF be van betekerve
A P242A kizárólag ez ,
Tehát kipufogó gáz hőmérő
A P242A kizárólag ez ,
Tehát kipufogó gáz hőmérő
Liquid02-11-2014 20:40:25 // 60828
ma nagy izgalmakban volt részem kerékcsere közben. A 2. (jobb első) kerék fekrakása után meg akartam forgatni, hogy tovább keressem a zakatolás okát, hát kissé rosszul sikerült. 1 centivel beljebb nyúltam a felni küllői közé mint szabadott volna és szépen odavágtam a féknyereghez. Az eredmény 2 centis seb, 3 varrás, 2/3-ban leszakadt köröm, 3 óra baleseti meg sok fájdalom + 1 tetanusz, ja és odavágtam a családi grillezést. Após fejezte be a kerékcserét. Még most se tudom, hogy lehettem ekkora ökör hogy nem a gumit fogtam meg... Úgy látszik így 35 felett bármi megtörténhet. :)
Ittam rá páleszt meg pár sört :)
Ittam rá páleszt meg pár sört :)
dev16602-11-2014 20:39:44 // 60827
majd számolj be, kíváncsi vagyok
dev16602-11-2014 20:35:37 // 60826
nem sietik el a dolgot...
a nagyobb a furat egy jól megírt programmal pár pacit biztos hoz, de ebben a motorban eleve van legalább 40 LE és 100 Nm biztonságos tartalék.
a nagyobb a furat egy jól megírt programmal pár pacit biztos hoz, de ebben a motorban eleve van legalább 40 LE és 100 Nm biztonságos tartalék.
MatthewGT02-11-2014 20:06:26 // 60825
Akkor ezt a 2-3 dolgot megnézzük a héten, aztán jelentkezem! Köszi minden infót! ;)
Piritu - 1.000.00002-11-2014 20:01:57 // 60824
Látom, ugyan azokra találtunk rá :-))
Giuntini02-11-2014 19:53:57 // 60823
Sziasztok!
Rég írtam a motorom sorsáról, de hát nem a legfelemelőbbek a hírek. A motort fúrják, mert lógnak a dugattyúk, ami azt jelenti hogy plusz öt túlméretes dugattyú. Tehát ez azt jelenti, hogy most valóban új motor lesz az autóban. Szerintetek ez hogyan hat az autó viselkedésére, teljesítményére, és fogyasztására? Remélem most már lassan elkészül.
Rég írtam a motorom sorsáról, de hát nem a legfelemelőbbek a hírek. A motort fúrják, mert lógnak a dugattyúk, ami azt jelenti hogy plusz öt túlméretes dugattyú. Tehát ez azt jelenti, hogy most valóban új motor lesz az autóban. Szerintetek ez hogyan hat az autó viselkedésére, teljesítményére, és fogyasztására? Remélem most már lassan elkészül.
dev16602-11-2014 19:49:17 // 60822
úgy nézem rajta lóg a leömlőn...
MatthewGT02-11-2014 19:46:14 // 60821
és az hol a picskuba van? :)
MatthewGT02-11-2014 19:42:25 // 60820
Fater villamosságban otthon van aza szakmája!Eléggé vágja is ugyh azzal nincs gond, am a vas is az övé! :) Én se gondolnám h a vezetékezésben lehet szakadás,de 3.helyre odaért így ez is! Elképzelhető h a regen félbeszakadt....arról nincs infóm csak annyi h az elég gáz,de h milyen károkkal járhat azt nemtom! DPF telítettségi 50% a MES szerint!
dev16602-11-2014 19:34:24 // 60819
Kipuf gáz nyomás érzékelő (fiat 51855119). Tippnek jó, ez is lehet a bűnös. Pl nem hihető nyomásértéket mér, így a hőfok jelet sem veszi figyelembe az ECU vagy a helytelen nyomásérték miatt nem reális hőmérsékletet vár.
dev16602-11-2014 19:29:52 // 60818
Ha a jeladó rosszul mér, de nem szakadt, akkor méréssel nem tudod, kideríteni, hogy van-e baja, ezért fes-ben élőadatokat olvass, mikor, mit olvas ki az ECU a hőfokjeladóból. Nem tudom pontosan mi a változó neve, de nem hiszem, h nehéz lenne rátalálni (Exhaust gas temperature, DPF temp, stb.). Ahogy melegszik a motor, úgy kell szépen külső hőmérsékletről felgyalogolnia 250-300 fokig.Így kiszűrheted a jeladó permanens hibáját.
Ettől még lehet szakaszos hiba is. A vezetékezést a jeladó és az ECU között kell kimérni, miután lehúztad a buszcsatikat az ECU-ról és megtaláltad a megfelelő jelvezetéket a buszcsatin illetve a földpontot, ha külön nullszintje van. De az ilyen hiba egy modern autóban ritka. Ha egy vezeték megszakad azt általában emberi kéz okozza (pl. szerelő). Én ezt hagynám utoljára, főleg, ha nincs tapasztalatod autóvillamosság terén.
Nem lehet, hogy félbemaradt egy regen vmikor?
Ettől még lehet szakaszos hiba is. A vezetékezést a jeladó és az ECU között kell kimérni, miután lehúztad a buszcsatikat az ECU-ról és megtaláltad a megfelelő jelvezetéket a buszcsatin illetve a földpontot, ha külön nullszintje van. De az ilyen hiba egy modern autóban ritka. Ha egy vezeték megszakad azt általában emberi kéz okozza (pl. szerelő). Én ezt hagynám utoljára, főleg, ha nincs tapasztalatod autóvillamosság terén.
Nem lehet, hogy félbemaradt egy regen vmikor?
MatthewGT02-11-2014 19:20:48 // 60817
Amúgy a 2es az pontosan mi? :)
MatthewGT02-11-2014 19:14:34 // 60816
Jaja ezt én is megtaláltam! Néztük turbó kipufogó oldali hőmérséklet jeladóját..h esetleg ott lehet a hiba! Ott 221 Ohmot jelzett vissza.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
502
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?